Nem rossz kis script, de zavaró lehet ezért csinálj egy bool változót aminek ugyebár true vagy false az értéke, ha már egyszer megjelenítette többször már ne jelenetíse meg csak parancsra, dobsz elé egy if-t és ha a bool változód értéke true akkor megjeleneíti, és kész is van a csodás script! Mellesleg nem rossz ötlet, hajrá csak így tovább folytasd a scriptelést! [/quote]köszi még kezdõ vagyok nem nagyon értek az ilyenekhez ha tudnáll benne segiteni megköszöném
Jó lett ez, így tovább.Itt elég részletesen le van írva.http://www.bbehosting.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=94&Itemid=172[/quote]köszi
Nem rossz kis script, de zavaró lehet ezért csinálj egy bool változót aminek ugyebár true vagy false az értéke, ha már egyszer megjelenítette többször már ne jelenetíse meg csak parancsra, dobsz elé egy if-t és ha a bool változód értéke true akkor megjeleneíti, és kész is van a csodás script! Mellesleg nem rossz ötlet, hajrá csak így tovább folytasd a scriptelést! köszi még kezdõ vagyok nem nagyon értek az ilyenekhez ha tudnáll benne segiteni megköszöném [/quote]Kb fél éve- éve nem nyúltam pawnohoz, de ha nagyon rászorulsz segítek az a baj rengeteg függvényt elfelejtettem, de lényegében ez fejbõl írom lehet hogy hibás javítsatok ha buta vagyok! new bool:valtozonev[MAX_PLAYERS];És ennek a változónak adunk értéket alapból false az az hamis az értéke, ha már egyszer rákattintott a játékos a \"GO\"-ra akkor a bool valtozó értékét tegyük igazra az az:valtozonev[playerid] = true;Ha a bool típusú változónk hamis akkor jelenítse meg ezt a dialógust, természetesen ide egy ágú feltételre van szükségünk felesleges több ágúra mert csak 1 lehetõséget akarunk szûrni tehát nem kell \"különben\" (else) ág.public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){if (valtozonev[playerid] == false){ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\".::Kocsi::.\",\"{FFFF00}==>{FFFFFF}Beszáltál egy Jármûbe Parancsok{FFFF00}<==\\n\\n{FFFF00}2-es {FFFFFF}Kocsi Javitása\\n{FFFF00}/tuning {FFFFFF}Kocsi Tuningolása\\n{FFFF00}/lock {FFFFFF}kocsi Lezárása\\n{FFFF00}/unlock {FFFFFF}Kocsi Kinyitása\",\"Go\",\"Go}return 0; }Az az ha igaz a bool változónk értéke akkor nem jelenik meg a dialógus, ha hamis az értéke megjelenik.De miközben megcsináltam ezt rájöttem, hogy rossz megoldás de mûködõ képes .
Nem rossz kis script, de zavaró lehet ezért csinálj egy bool változót aminek ugyebár true vagy false az értéke, ha már egyszer megjelenítette többször már ne jelenetíse meg csak parancsra, dobsz elé egy if-t és ha a bool változód értéke true akkor megjeleneíti, és kész is van a csodás script! Mellesleg nem rossz ötlet, hajrá csak így tovább folytasd a scriptelést!
Szerintem, úgy jobb lenne ha már beszált az illetõ a jármûbe, és akkor jelenne meg.Egyébként jó kis kód. [/quote]köszi és ugy akkartam csak arr még nem jöttem rá hogy kell
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate){if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) // Ez amikor vezetõként ül be.{ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\".::Kocsi::.\",\"{FFFF00}==>{FFFFFF}Beszáltál egy Jármûbe Parancsok{FFFF00}<==\\n\\n{FFFF00}2-es {FFFFFF}Kocsi Javitása\\n{FFFF00}/tuning {FFFFFF}Kocsi Tuningolása\\n{FFFF00}/lock {FFFFFF}kocsi Lezárása\\n{FFFF00}/unlock {FFFFFF}Kocsi Kinyitása\",\"Go\",\"Go\");}return 1;}
new bool:valtozonev;public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){if (valtozonev[playerid] == false) return ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Valami\",\"Valami\",\"ok\",\"\"), valtozonev[playerid] = true;else ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Valami\",\"Már megnézted a valamit.\",\"ok\",\"\"); return 0;}