Szerző Téma: TextDrawInput  (Megtekintve 4382 alkalommal)

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Dátum: 2012. március 06. - 17:27:57 »
+11 Show voters
TextDrawInput
 
Bevezetõ
Hellosztok!
Eljött az a pillanat amire csak néhányan vártatok! Megosztom veletek az újabb remekmûvemet. Csapjunk is bele. Kezdjük néhány képpel.
Képek
\"samp034ax.png\"
\"samp035jn.png\"
\"samp036tg.png\"
Bevitt szöveg:
\"samp037qr.png\"
Kép a titkosításról:
\"samp038rf.png\"
Funkció
 

//a title nevezetû paraméterrel a \"textdraw címét\" lehet megadni vele. A fentebbi képeken jelen esetben: \"Teszt Script\"
//a text paraméterrel a \"textdraw\" szövegét lehet változtatni. A fentebbi képeken a \"Teszt Script\" alatt található
//ha az encryption true-ra teszed akkor a szöveg csillagozva lesz! (magyarul titkosítás)
//ha a boxtitle-el a fehér szövegdoboz címét lehet változtatni (alapesetben \"JELSZÓ\")
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, textid, title[], text[], bool:encryption, boxtitle[]);

 
Eljárása
 

public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[]);

 
Példa a használatára
 

#define TEXT_TEST   1000
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
return 1;
}
public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[])
{
if(textid == TEXT_TEST)
SendClientMessage(playerid, -1, input);
return 1;
}

 
Figyelem!
A FilterScriptként szeretnéd használni, akkor a következõ dolgot kell a beágyazás elé írnod:
 

#define FILTERSCRIPT

 
Ha nem akarod hogy figyelmeztessen hogy elérted a karakter limitet, esetleg túl kevés használd a következõ beágyazást:
 

#define DONTUSE_ALERT

 
Letöltés
SolidFiles
PasteBin
A TextDrawot a következõ FilterScriptbõl szereztem:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=308561
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 07. - 14:18:24 írta DrAkE »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 06. - 17:41:43 »
0 Show voters
Nagyon jó lett! Gratula! :) Holnap ki is próbálom, csak most megyek el.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 06. - 17:48:05 »
0 Show voters
Na végre erre vártam kíváncsi vagyok rá...
Tesztelem is.
Szép munka Grat..

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 06. - 17:57:46 »
0 Show voters
Erre már én is kíváncsi voltam! Jó lett.

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #4 Dátum: 2012. március 06. - 17:59:56 »
0 Show voters
Abban a néhány személyben én is benne vagyok :D Nagyon jó, szép munka ;) Már töltöm is le.

Nem elérhető Dialog

  • 547
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #5 Dátum: 2012. március 06. - 18:07:55 »
0 Show voters
Ez nem semmi,jó lett minden a leírás is tökéletes mindenki meg tudja majd érteni,menne a + ha tudnák adni :D

TextDrawInput
« Válasz #6 Dátum: 2012. március 06. - 18:33:06 »
0 Show voters
Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #7 Dátum: 2012. március 06. - 18:42:08 »
0 Show voters
Köszönöm mindenkinek :)
 
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331055186\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D
 
Bejelentkezés, Regisztráció.

TextDrawInput
« Válasz #8 Dátum: 2012. március 06. - 18:52:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1331055728\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm mindenkinek :)
 

Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D
 
Bejelentkezés, Regisztráció.
 
[/quote]
Bejelentkezésnél/regisztrációnál parancsot használok, meg IP ellenõrzést.
Esetleg valami különleges feladathoz. :D

Koncz_Norbert

  • Vendég
TextDrawInput
« Válasz #9 Dátum: 2012. március 06. - 18:52:59 »
0 Show voters
Veronaville Roleplay kiütötte a TextDrawInput-ot.
 

// tdi.inc - Line: 4
#define FILTERSCRIPT

 
What?

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #10 Dátum: 2012. március 06. - 18:57:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1331056379\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Veronaville Roleplay kiütötte a TextDrawInput-ot.
 

// tdi.inc - Line: 4
#define FILTERSCRIPT

 
What?
 
Ennek nem kellet volna benne maradnia.... Köszönöm hogy jelentetted :D
Javítva és újra feltöltve!

TextDrawInput
« Válasz #11 Dátum: 2012. március 06. - 19:05:42 »
0 Show voters
remek munka! Grat

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #12 Dátum: 2012. március 06. - 19:17:33 »
0 Show voters
A képen azt írja elérted a 16 karakteres limitet, de csak 15 van a képen. :P
Nekem nem jön be, barátságtalan. Jobb lenne valami kliensoldali.
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 07. - 06:12:25 írta Epsilon »

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #13 Dátum: 2012. március 06. - 19:24:58 »
0 Show voters
Nagyon szép munka, gratulálok a kitartásodhoz, nekem biztos nem lett volna idegzetem összerakni így a textdrawokat :D
Ha tervezel további kiadásokat akkor pár ötlet hozzá:
- új eljárás: OnPlayerInput(playerid, textid, char) akkor hívódna meg amikor a játékos beüt egy karaktert
- új paraméter: charlist[] - opcionális lenne, meg lehetne adni vele, hogy milyen karakterek szerepeljenek a \'billentyûzeten\'
- új paraméter: encryptchar - meglehetne vele adni a helyettesítõ karaktert kvagy akár a boolean paramétert le lehetne cserélni ezzel és ha nem 0 az értéke akkor titkosítja a bevitt szöveget)
- új függvény: SetInputColor(color) - gondolom érted
A karakterlistás paramétertõlt eltekintve ezek elég egyszerû kis módosítások, mégis szerintem hasznos kis apróságok :)

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
TextDrawInput
« Válasz #14 Dátum: 2012. március 06. - 19:35:01 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Epsilon date=1331057853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A képen azt írja elérted a 16 karakteres limitet, de csak 15 van a képen. :P
Nekem nem jön be, barátságtalan. Jobb lenne valami kliensoldali.
 
Számold újra :p
 

Nagyon szép munka, gratulálok a kitartásodhoz, nekem biztos nem lett volna idegzetem összerakni így a textdrawokat :D
Ha tervezel további kiadásokat akkor pár ötlet hozzá:
- új eljárás: OnPlayerInput(playerid, textid, char) akkor hívódna meg amikor a játékos beüt egy karaktert
- új paraméter: charlist[] - opcionális lenne, meg lehetne adni vele, hogy milyen karakterek szerepeljenek a \'billentyûzeten\'
- új paraméter: encryptchar - meglehetne vele adni a helyettesítõ karaktert kvagy akár a boolean paramétert le lehetne cserélni ezzel és ha nem 0 az értéke akkor titkosítja a bevitt szöveget)
- új függvény: SetInputColor(color) - gondolom érted
A karakterlistás paramétertõlt eltekintve ezek elég egyszerû kis módosítások, mégis szerintem hasznos kis apróságok :)
 
[/quote]
Nos ezekbõl egy darab van, ami necces. Még pedig a charlist, ugyanis amint láthatod a kódot, ez pont az adott karakter készlethez van igazítva :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal