Szerző Téma: Szögesdrót[UPDATED]  (Megtekintve 5087 alkalommal)

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Dátum: 2012. Március 15. - 18:41:56 »
+12
Sziasztok! Nem rég írtam egy szögesdrót scriptet, mivel egy kérésben szerepelt.
Gondoltam nyitok neki egy témát, hátha valakit érdekel.
Parancsai:
/lerak - Szögesdrót lerakása.
/felszed - Szögesdrót felszedése.
/felszedall - Az összes szögesdrót felszedése.
 

#include a_samp
#include zcmd
#define MAX_DROT 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum szInfo
{
Van,
Object,
Float: PosX,
Float: PosY,
Float: PosZ,
Float: Fordulas
};
new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo];
new foutobject[50];
CMD:lerak(playerid)
{
new string[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]);
DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]);
    DrotInfo[drot][Van] = 1;
   format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
return 1;
}
CMD:felszed(playerid)
{
new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
        {
        DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
      format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
   DrotInfo[drot][Van] = 0;
   DrotInfo[drot][PosX] = 0;
   DrotInfo[drot][PosY] = 0;
   DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
   DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
         break;
        }
    }
}
return 1;
}
CMD:felszedall(playerid)
{
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
DrotInfo[drot][Van] = 0;
DrotInfo[drot][PosX] = 0;
DrotInfo[drot][PosY] = 0;
DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new panels, doors, lights, tires;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
         break;
        }
    }
}
GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
}
return 1;
}

 
Pastebin: http://pastebin.com/zL0d4c7D
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 08. - 23:33:36 írta Cannonn »

SuBaRu

  • Vendég
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 15. - 19:07:42 »
0
ez jo :) szerintem felhasználom

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 15. - 22:08:43 »
0
lehet én is (:

Nem elérhető RampagE

  • 1824
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 15. - 22:39:58 »
0
Ez amit a rendõr rak le, és kilyukasztja a kerekedet vagy a kerítés?

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 15. - 23:42:28 »
+1
Kilyukassza a kerekeket.

Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #5 Dátum: 2012. Március 15. - 23:55:47 »
0
Ahw zsír pont ez kellet nekem éppen. Köszi! :)

Kory

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #6 Dátum: 2012. Március 16. - 00:04:19 »
0
Jó lett

Nem elérhető TwisT3R

  • 576
  • Küklopsz
  • Discord: TwisT3R#7833
    • Profil megtekintése
    • Firing Squad Clan
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #7 Dátum: 2012. Március 16. - 08:43:58 »
0
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
 
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
13 Warnings.

Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #8 Dátum: 2012. Március 16. - 08:57:15 »
0
Idézetet írta: kgeri99 date=1331883838\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
 
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
13 Warnings.

 

A szkriptben az x y z változókat írd át másra.

Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #9 Dátum: 2012. Március 16. - 09:55:03 »
0
Grat! Nekem hasznomra vált! ;D

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #10 Dátum: 2012. Március 16. - 10:52:34 »
+2
Idézetet írta: kgeri99 date=1331883838\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
 
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
13 Warnings.

 



#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:xx, Float:yy, Float:zz, Float:Fordulas;
forward szogestimer();
CMD:kirak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, xx-1, yy, zz-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xx, yy, zz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}

 
<hr>
Köszönöm az értékeléseket!

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #11 Dátum: 2012. Március 16. - 14:27:25 »
0
Jó lett Cannon! :D Felhasználom! :)

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #12 Dátum: 2012. Március 16. - 15:21:19 »
0
Igen,ez tényleg jó kis script :)
Grat.
Lehet felhasználom :)

Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #13 Dátum: 2012. Május 12. - 01:36:13 »
0
tetszik. szerintem használni fogom  ;D +

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
Szögesdrót[UPDATED]
« Válasz #14 Dátum: 2012. Május 12. - 09:01:38 »
0
Szép munka !

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal