-
Sziasztok! Nem rég írtam egy szögesdrót scriptet, mivel egy kérésben szerepelt.
Gondoltam nyitok neki egy témát, hátha valakit érdekel.
Parancsai:
/lerak - Szögesdrót lerakása.
/felszed - Szögesdrót felszedése.
/felszedall - Az összes szögesdrót felszedése.
#include a_samp
#include zcmd
#define MAX_DROT 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum szInfo
{
Van,
Object,
Float: PosX,
Float: PosY,
Float: PosZ,
Float: Fordulas
};
new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo];
new foutobject[50];
CMD:lerak(playerid)
{
new string[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
if(DrotInfo[drot][Van] == 0)
{
GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]);
DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]);
DrotInfo[drot][Van] = 1;
format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
break;
}
}
return 1;
}
CMD:felszed(playerid)
{
new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
{
GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
DrotInfo[drot][Van] = 0;
DrotInfo[drot][PosX] = 0;
DrotInfo[drot][PosY] = 0;
DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
break;
}
}
}
return 1;
}
CMD:felszedall(playerid)
{
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
DrotInfo[drot][Van] = 0;
DrotInfo[drot][PosX] = 0;
DrotInfo[drot][PosY] = 0;
DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new panels, doors, lights, tires;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
{
GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
break;
}
}
}
GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
}
return 1;
}
Pastebin: http://pastebin.com/zL0d4c7D
-
ez jo :) szerintem felhasználom
-
lehet én is (:
-
Ez amit a rendõr rak le, és kilyukasztja a kerekedet vagy a kerítés?
-
Kilyukassza a kerekeket.
-
Ahw zsír pont ez kellet nekem éppen. Köszi! :)
Kory
-
Jó lett
-
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
13 Warnings.
-
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
13 Warnings.
A szkriptben az x y z változókat írd át másra.
-
Grat! Nekem hasznomra vált! ;D
-
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
13 Warnings.
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:xx, Float:yy, Float:zz, Float:Fordulas;
forward szogestimer();
CMD:kirak(playerid, params[])
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, xx-1, yy, zz-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xx, yy, zz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
<hr>
Köszönöm az értékeléseket!
-
Jó lett Cannon! :D Felhasználom! :)
-
Igen,ez tényleg jó kis script :)
Grat.
Lehet felhasználom :)
-
tetszik. szerintem használni fogom ;D +
-
Szép munka !
-
Jó lett grat!
Ötlet: Lehetne még bele animációt is rakni, amikor lerakja a csávó, és amikor felszedi.
Nah meg jobb lenne ha max 3 at lehetne lerakni ne csak egyet.
-
nekem tetszik grat ment a +
-
Nekem is tetszik jó lett beis rakom
-
tetszik. szerintem használni fogom ;D +
-
Szép munka !
-
Jó lett grat!
Ötlet: Lehetne még bele animációt is rakni, amikor lerakja a csávó, és amikor felszedi.
Nah meg jobb lenne ha max 3 at lehetne lerakni ne csak egyet.
-
nekem tetszik grat ment a +
-
Nekem is tetszik jó lett beis rakom
-
Hello tetszik nagyon am nme tudsz ojat rakni bele hogy egy adott karakter skin tudja csak lerakni ezt vagy csak rendör ?
-
Nagyon jó lett.Ment a +. :)
-
Hello tetszik nagyon am nme tudsz ojat rakni bele hogy egy adott karakter skin tudja csak lerakni ezt vagy csak rendör ?
#include a_samp
#include zcmd
#define skinid ide írd a skin id-t, amellyel lehetséges a használat
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) != skinid) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) != skinid) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
-
ÁÁ Kösszi sépen természetesen megy a + :P
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 02. - 10:38:40 )
Uh még egy kérésem leeht nagyon sok errort talált nem tudom nekem ezekkel a skinekkel publikálni pwn és amx -be ? : skin id : 265 266 267 280 281 282 283 288
És még egyszer kösszi boccs hogy ijenekkel zavarlak :S
-
ÁÁ Kösszi sépen természetesen megy a + :P
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 02. - 10:38:40 )
Uh még egy kérésem leeht nagyon sok errort talált nem tudom nekem ezekkel a skinekkel publikálni pwn és amx -be ? : skin id : 265 266 267 280 281 282 283 288
És még egyszer kösszi boccs hogy ijenekkel zavarlak :S
Nem zavarsz, ez a dolgom, amúgy is vissza kéne rázódnom már a samp világába.
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) != 265 || 266 || 267 || 280 || 281 || 282 || 283 || 288 ) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) != 265 || 266 || 267 || 280 || 281 || 282 || 283 || 288) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}
-
Boccs hogy megint zavarlak de beraktam szeromba a scriptet felvettem ezt a skin id-s ruhát beirtam /lerak és azt irta hogy nem tudom használni a parancsot :S Nem tudod nekem megcsinálni ( tesztelve is ) ?
-
Nem lett rossz. :)
-
Hello,Hello ! Nekem is ez a gond a scriptel hogy én is igy szeretném hogy rendör ruha skinnel beraktam de egyik skinnel sem engedi :S Nem vagyok scripter még tanulom de meg tudnád nekem is csinálni és publikálni kösszi szépen :)
-
Elnézést a késõ válaszért.
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 265 || 266 || 267 || 280 || 281 || 282 || 283 || 288)
{
if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
szogesdrot = true;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
DestroyObject(drot);
drot = CreateObject(2892, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
}
return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 265 || 266 || 267 || 280 || 281 || 282 || 283 || 288)
{
szogesdrot = false;
DestroyObject(drot);
SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Ezt a parancsot te nem tudod használni!\");
}
return 1;
}
CMD:ruha(playerid, params[])
{
SetPlayerSkin(playerid, 265);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
return 1;
}