#include a_samp new jugger[3][MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit(){ print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1;} public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(newkeys & KEY_NO) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\")) { GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0); } if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\")) { SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1); GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0); jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000); jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000); jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000); AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000); AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000); AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000); SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid); } } } return 1;} public JuggerOff(playerid);public JuggerOff(playerid){ DestroyObject(jugger[0][playerid]); DestroyObject(jugger[1][playerid]); DestroyObject(jugger[2][playerid]); SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);}
[bug]: - nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
Ötletes bár nem hiszem h sok haszna lehet mert egyszerûbb ha automata kocsi javítást használsz de azért jó pofa [bug]: - nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik Ameddig ez a Juggernaut megy csináld azt h addig automatikusan javítsa majd a kocsit [/quote]próbálkoztam vele, csak ezt még egyelõre nem sikerült elérnem, mivel ha realisztikusan akarnám megcsinálni, akkor a nem teljesen kéne javítani, hanem annyi HP-ra kéne feldobnom mindig, amennyi volt, mikor bekapcsolta a Jugger-t
#include a_sampnew jugger[3][MAX_PLAYERS];public OnFilterScriptInit(){print(\"\\n--------------------------------------\");print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 \");print(\"--------------------------------------\\n\");return 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){if(newkeys & KEY_NO){if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\")) { GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0); } if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\")) { SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1); GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0); jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000); jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000); jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000); AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000); AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000); AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000); SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid); }}}return 1;}public JuggerOff(playerid);public JuggerOff(playerid){DestroyObject(jugger[0][playerid]);DestroyObject(jugger[1][playerid]);DestroyObject(jugger[2][playerid]);SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);}
Ötletes lett gratulálok! Amúgy tényleg rakhatnál bele automata kocsijavítót addigra.. Ha már ezt megtudtad csinálni az sokkal könnyebb lenne:Adsz neki 0,5 másodperces timert és alá RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
Nekem egy kicsit gyanús ez a szkript.. mivel a képen látható aktíválási szöveg angolúl szerepel \"activated\" és már a kódban magyarúl szerepel az egész \"aktíválva\" nem szeretnélek gyanúsitani bízonyiték nélkül de akkor miért van úgy? :hmmm:
Ötletes lett gratulálok! Amúgy tényleg rakhatnál bele automata kocsijavítót addigra.. Ha már ezt megtudtad csinálni az sokkal könnyebb lenne:Adsz neki 0,5 másodperces timert és alá RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); úgy van, 0.5ös idõzítõ meg majd hazavágja a szervert.Ezért találták ki a http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate függvényt. [/quote]Addig nem hiszem hogy hazavágná! Amúgy meg bocsi nem ismertem azt a függvényt!