Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - ZSOLTI99
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
46
« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 15:16:20 »
Hali. AZt hogyan tudom meg csinálni hogy van egy híd és csinálok egy hajót a hajó az megy és a híd akkor emelkedjen fel mikor hajó a közelbe van ezt hogyan lehet?
47
« Dátum: 2013. Szeptember 07. - 11:24:28 »
Hali.Valaki tudna segíteni csináltam egy ilyen pickupot ha bele megy a játékos a pickupba akkor meg javítja a kocsit de nem jó #include <fixchars> #include <a_samp> #include <zcmd> new rPickup; public OnGameModeInit() { rPickup = CreatePickup(1239, 1, 2464.65,2824.17,10.82, -1); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) { SendClientMessage(playerid,0xD9E916FF,\"* Jármûved megjavítva (500$)) !\"); if(pickupid == rPickup && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); return 1; }
errort ad ki C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\repair.pwn(25) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 16) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
48
« Dátum: 2013. Szeptember 06. - 14:59:00 »
Sziasztok. Angol fórumon találtam ezt a kis kamcsis módot úgy gondoltam át hozom ide. Admin rendszer van benne elég sok parancs is van. Pénzt pontot munkát is menti vip is van benne. Eredeti készítõ:[HK]Ryder[AN] Eredeti link: Amit a mód használ fel: Whirlpool Hashing ZCMD Y_INI sscanf2 5 Different Teams to choose from Many missions Munkák: Trucker = kamionos Busdriver = buszos Taxidriver = taxis Pilot = pilóta Boatdriver = hajós Fuvarokat majd neked kell beleraknod mer az nincs LoadName[128], Float:LoadX, Float:LoadY, Float:LoadZ, Float:UnloadX, Float:UnloadY, Float:UnloadZ, Majd ezek kellenek LoadX - kordináta x LoadY - kordináta y LoadZ -kordináta z UnloadX - kordináta x UnloadY - kordináta y UnloadZ - kordináta z Telepítés berakod a gamemod mappába és a cfg-be oda írod a gamemod-ho transport mer ez a neve Hozni kell létre egy mappát ahova mentse a fájlokat Transport/Users
49
« Dátum: 2013. Szeptember 05. - 19:55:50 »
Hali.Az a problámám hogy felraktam atw.hu egy zenét amit majd be szeretnék rakni egy scriptbe de nem találom a linket.Azt hol kapom meg?
50
« Dátum: 2013. Szeptember 04. - 19:54:03 »
Hogyan lehet a cp-nek a mapiconját át írni pl ne az a puros három szög legyen ha nem egy másik?
51
« Dátum: 2013. Szeptember 02. - 19:38:17 »
Hali.Találtam egy ilyen cuccot és azt szeretném hogy egy fájlba lementse a szint és be is töltse mikor feljön a szeróra és azzal spawnoljon le a talajra azzal a szinnel #include <a_samp> #include <a_players> #include <a_samp> #define DIALOG_CHATSZIN 1000 #define ALAPCHATSZIN 0xFFFFFFFF new chatszin[MAX_PLAYERS], nev[MAX_PLAYER_NAME]; CMD:jessi(playerid, params[]) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); if(!strcmp(name, \"hordo\")) ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_LIST, \"Chatszín választás\",\"Szin1\\r\\nSzin2\\r\\nSzin3\\r\\nSzin4\",\"Választ\",\"Kilépés\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { chatszin[playerid] = ALAPCHATSZIN; return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_CHATSZIN) { switch(listitem) { case 0: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Elsõ színkód case 1: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Második színkód case 2: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Harmadik színkód case 3: {chatszin[playerid] = 0xFFFFFFFF;} //Negyedik színkód } } return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new str[160]; GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME); format(str, 160, \"%s: %s\", nev, text); SendClientMessageToAll(chatszin[playerid], str); return 0; }
52
« Dátum: 2013. Szeptember 01. - 14:01:04 »
Hali.Kéne nekem egy olyan cég script ami le is menti egy fájlba ha csinál egy céget az illetõ és még azt szeretném aki céget akar csinálni 5milla legyen neki a töke annyit vegyen le és olyan 1 óránként kapna egy bizonyos összeget és még lehessen csatlakozni hozzé annak is fizetni kell 1millát kb lenne pár parancs pl meg tud né nézni kik vannak a cégbe 10 férõ helyes legyen a cég annyi playert fogadjon be egy cég.. És ilyet bárki tudna nyitni csak kellene 5milla tõke ha meg van akkor tud nyitni és csatlakozni is lenen egy parancs amivel tud csatlakozni és a cég tualaj el fogadja akkor csatizik kirugni tudja a cégbõl a tulaja vagy akár el adni a cégét ezt meg lehet oldalni?
53
« Dátum: 2013. Augusztus 31. - 17:54:01 »
Hali.Segítenétek azt hogyan tudom meg oldalni hogy pl 1lvl admin tudja használni egy példa elég mind1 milyen parancs vagy wikit linkelne be valaki mer nem találom
54
« Dátum: 2013. Augusztus 30. - 16:25:36 »
Helo.GTA unitedhez vannak kamionos szerók vagy valami munka szeró aki tud az írjon párat
55
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 22:45:48 »
llehet nem az a jelszó
56
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 14:03:47 »
Hali.Ezt hogyan tudom úgy meg csinálni hogy az összes jármûvet feltöltse üzemanyaggal ? Nézegettem ott de nem jöttem rá hogy is kell!!!! COMMAND:fuel(playerid, params[]) { // Setup local variables new vID; // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/fuel\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player\'s admin-level is at least 1 if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1) { // Check if the player is inside a vehicle if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { for (new i; i < 1000; i++) // Get the vehicleid vID = GetPlayerVehicleID(playerid); // Refuel the vehicle AVehicleData[vID][Fuel] = MaxFuel; // Let the player know about it SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"{ff9900}Megtankoltad\"); } else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Nem ülsz kocsiba\"); } else return 0; } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; }
57
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 20:05:32 »
Hali van egy rp módom MTA:SA és ott hogy tudom elindítani a szerót rá viszem az exe és nem csinál semit
59
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 12:30:56 »
Helló. AZ a baj hogy mikor beszállok a jármûbe akkor nem világít a lámpa mer nekem az kéne hogy világítson és egyben mikor nyomom a Q gombot vagy E gombot akkor az egyik lámpa égve marad majd a másik villog pl Q nyomom akkor bal oldalt villog jobb oldalt rendesen világítson most nem világít ebben kéne segíteni #include <a_samp> #define BLINK_RATE 400 #define PFLASH_RATE 300 #define LIGHT_KEY KEY_SUBMISSION #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 50 #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) new BlinkTime[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 0); UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); } else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 0); } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(LIGHT_KEY)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") == 0) { new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")) { case 0:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); } } } if(PRESSED(KEY_CROUCH)) { if(IsPublicService(GetPlayerVehicleID(playerid)) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { switch(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\")) { case 0:{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", PFLASH_RATE, 1, \"i\", playerid); SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 1); } case 1:{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 0); } } } } if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)) { if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 0) { new lights; KillTimer(BlinkTime[playerid]); BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", BLINK_RATE, 1, \"i\", playerid); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 1); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0); }else{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0); } } } if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT)) { if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 0) { new lights; KillTimer(BlinkTime[playerid]); BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", BLINK_RATE, 1, \"i\", playerid); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 1); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0); }else{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0); } } } return 1; } forward vBlinker(playerid); public vBlinker(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") != 1) { new Keys, ud, lr, panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerKeys(playerid, Keys, ud, lr); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); if(lr > 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 1) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0); return 1; } } else if(lr < 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 1) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0); return 1; } } if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 1) { switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } case 1:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(0, 0, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } } } if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 1) { switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(0, 0, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } case 1:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); } else if(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") == 1) { new d[4]; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, d[0], d[1], d[2], d[3]); switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")) { case 0:{ d[2] = encode_lights(1, 1, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ d[2] = encode_lights(0, 0, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, d[0], d[1], d[2], d[3]); return 1; } return 1; } encode_lights(light1, light2, light3, light4) { return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3); } IsPublicService(carid) { new PS[11] = { 416, 427, 490, 528, 407, 544, 596, 598, 597, 599, 601 }; for(new i = 0; i < sizeof(PS); i++) { if(GetVehicleModel(carid) == PS) return 1; } return 0; }
60
« Dátum: 2013. Augusztus 25. - 20:00:17 »
Hali. AZt hogy tudom meg oldani egy olyan dialogot amit csak 1lvl admin használhatja ppc be kellene Elõre is köszönöm a válaszokat!
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
|