Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 11 12 [13]
181
Segítségkérés / error
« Dátum: 2013. Február 01. - 19:07:45 »
Hello ez mért erroros valaki tudja?
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ppc\\pawno\\include\\PPC_DefLoads.inc(96) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ppc\\pawno\\include\\PPC_DefLoads.inc(96) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ppc\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(578) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ppc\\pawno\\include\\PPC_GameModeInit.inc(579) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ppc\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(73) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ppc\\pawno\\include\\PPC_PlayerCommands.inc(130) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

182
Szkript kérések / KM/H vagy mod
« Dátum: 2013. Január 21. - 10:34:55 »
Hello. Valaki tudna adni egy ilyen módot vagy csak hasonlót ami mûködik??? Vagy csak egy KM/H kellene nekem ki cserélni ilyenre.
kép: http://kepfeltoltes.hu/view/130113/1166677859sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png
Köszönöm a segítséget.

183
Segítségkérés / mozgó objekt error
« Dátum: 2013. Január 20. - 12:49:54 »
Hello. valaki tudna segíteni hogy ez mért erroros??
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\pirateship.pwn(12) : fatal error 100: cannot read from file: \"../include/gl_common.inc\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 

//
// Used for testing interpolated rotations with MoveObject
// Also used to test AttachObjectToObject
// A pirate ship goes around and visits some route points
//
// SA-MP 0.3e and above
//
// - Kye 2012
//
#include <a_samp>
#include \"../include/gl_common.inc\" // for PlaySoundForPlayersInRange()
#define NUM_SHIP_ROUTE_POINTS   25
#define SHIP_OBJECT_ID          8493 // pirate ship
#define SHIP_SKULL_ATTACH       3524
#define SHIP_RAILS_ATTACH       9159
#define SHIP_LINES_ATTACH       8981
#define SHIP_MOVE_SPEED         10.0
#define SHIP_DRAW_DISTANCE      300.0
// Pirate ship route points (position/rotation)
new Float:gShipRoutePoints[NUM_SHIP_ROUTE_POINTS][6] = {
{-2389.81, 1434.84, 13.51,   0.00, 0.0, -87.36},
{-2319.54, 1450.75, 13.91,   1.0, 0.0, -71.70},
{-2245.87, 1479.80, 14.21,   5.00, 0.0, -63.84},
{-2168.53, 1535.31, 15.73,   1.00, 0.0, -50.76},
{-2096.43, 1634.13, 15.73,   0.00, 0.0, -36.60},
{-2036.11, 1734.57, 15.27,   -1.00, 0.0, -20.22},
{-2018.20, 1841.61, 15.27,   -5.00, 0.00, -4.86},
{-2043.70, 1936.95, 15.27,   -1.00, 0.00, 25.32},
{-2104.07, 2023.54, 12.78,   0.00, 0.00, 49.14},
{-2206.40, 2065.64, 16.76,   1.00, 0.00, 73.32},
{-2298.24, 2070.62, 14.59,   5.00, 0.00, 91.62},
{-2412.24, 2067.55, 14.59,   1.00, 0.00, 91.62},
{-2528.28, 2057.22, 12.30,   0.00, 0.00, 99.78},
{-2626.64, 2032.14, 17.04,   -1.00, 0.00, 106.98},
{-2727.60, 1996.95, 15.36,   -5.00, 0.00, 106.98},
{-2808.88, 1953.08, 15.36,   -1.00, 0.00, 121.62},
{-2886.19, 1876.19, 16.68,   0.00, 0.00, 143.16},
{-2911.09, 1782.21, 16.68,   -1.00, 0.00, 173.34},
{-2898.36, 1678.83, 14.88,   0.00, 0.00, 194.58},
{-2851.29, 1601.46, 16.13,   1.00, 0.00, 228.42},
{-2760.72, 1557.18, 16.13,   0.00, 0.00, 257.52},
{-2665.41, 1535.22, 16.13,   -1.00, 0.00, 257.52},
{-2589.06, 1509.08, 16.13,   0.00, 0.00, 239.88},
{-2517.74, 1463.39, 14.59,   1.00, 0.00, 243.78},
{-2456.12, 1441.11, 14.59,   0.00, 0.00, 254.76}
};
 
new gShipCurrentPoint = 1; // current route point the ship is at
// SA-MP objects
new gMainShipObjectId;
new gShipSkullAttachment[4];
new gShipRailsAttachment;
new gShipLinesAttachment;
forward StartMovingTimer();
//-------------------------------------------------
public StartMovingTimer()
{
MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
                           gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
                  SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // bit slower for the first point
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
gMainShipObjectId = CreateObject(SHIP_OBJECT_ID, gShipRoutePoints[0][0], gShipRoutePoints[0][1], gShipRoutePoints[0][2],
                     gShipRoutePoints[0][3], gShipRoutePoints[0][4], gShipRoutePoints[0][5], SHIP_DRAW_DISTANCE);
gShipSkullAttachment[0] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACH,10771, 2653.5, -2277.8000488281, 4.8000001907349, 0, 0, 0 SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[0], gMainShipObjectId, 4.11, -5.53, -9.78, 0.0, 0.0, 90.0);
gShipSkullAttachment[1] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACH, 10770, 2656.8999023438, -2285.3000488281, 35, 0, 0, 0, SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[1], gMainShipObjectId, -4.11, -5.53, -9.78, 0.0, 0.0, -90.0);
gShipSkullAttachment[2] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACH, 3114, 2596.6999511719, -2262.8000488281, 15.300000190735, 352.25, 0, 0 SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[2], gMainShipObjectId, -4.3378, -15.2887, -9.7863, 0.0, 0.0, -90.0);
gShipSkullAttachment[3] = CreateObject(SHIP_SKULL_ATTACH, 3115, 2554.6000976563, -2277.8000488281, 16.200000762939, 0, 0, 0 SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipSkullAttachment[3], gMainShipObjectId, 4.3378, -15.2887, -9.7863, 0.0, 0.0, 90.0);
gShipRailsAttachment = CreateObject(SHIP_RAILS_ATTACH, 11145, 2590.6000976563, -2277.8999023438, 3.5999999046326, 0, 0, 0 SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipRailsAttachment, gMainShipObjectId, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
gShipLinesAttachment = CreateObject(SHIP_LINES_ATTACH, 11237, 2659.1000976563, -2285.3000488281, 34.700000762939, 0, 0, 0 SHIP_DRAW_DISTANCE);
AttachObjectToObject(gShipLinesAttachment, gMainShipObjectId, -0.5468, -6.1875, -0.4375, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
new x=0;
    DestroyObject(gMainShipObjectId);
x=0;
while(x != 4) {
    DestroyObject(gShipSkullAttachment
  • );

x++;
}
DestroyObject(gShipRailsAttachment);
DestroyObject(gShipLinesAttachment);
return 1;
}
//-------------------------------------------------
public OnObjectMoved(objectid)
{
    if(objectid != gMainShipObjectId) return 0;
   
if(gShipCurrentPoint > 0 && !(gShipCurrentPoint % 3)) {
    // play some seagulls audio every 3 points
PlaySoundForPlayersInRange(6200, 100.0, gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
            gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
            gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2]);
}
    gShipCurrentPoint++;
   
    if(gShipCurrentPoint == NUM_SHIP_ROUTE_POINTS) {
gShipCurrentPoint = 0;
         MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
                           gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
                  SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // slower for the last route
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
return 1;
}
if(gShipCurrentPoint == 1) {
    // Before heading to the first route we should wait a bit
    SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds
return 1;
}
/*
    new tempdebug[256+1];
    format(tempdebug,256,\"The ship is at route: %d\", gShipCurrentPoint);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF,tempdebug);*/
   
    MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0],
                           gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2],
                  SHIP_MOVE_SPEED,
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4],
                  gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]);
return 1;
}
//-------------------------------------------------

184
Segítségkérés / PPC KM/H
« Dátum: 2013. Január 13. - 13:16:01 »
hello.  Valaki tudna segíteni hogy ezt a KM/H hogy tudom meg csinálni és a régit ki venni és az újat be rakni  és még az alsó szöveget ahol van a /work azt is olyanra kéne ha ezt meg lehet csinálni?? Vagy egy hasonló módot tudna valaki adni?
pék  http://kepfeltoltes.hu/view/130113/1166677859sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png
köszönöm a válaszokat..

185
Szkript kérések / név mellé id
« Dátum: 2012. December 27. - 19:28:29 »
hello láttam a fórumon  olyat hogy a név mellé  ki legyen írva az ID  de nem találom hogy hol van
köszönöm a válaszokat

186
Segítségkérés / pilóta
« Dátum: 2012. December 27. - 17:26:33 »
Hello. Hogy tudom a PPC módba a pilóta munkát vissza rakni hogy benne legyen ???
Elõre köszönöm a válaszokat!

187
Szkript kérések / Pilóta munka
« Dátum: 2012. December 22. - 11:43:02 »
hello. Hogy tudom a PPC gm-be a pilóta munkát vissza rakni vagy be rakni hogy benne legyen?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 22. - 17:11:20 )

Walaki  tud segíteni?

188
Segítségkérés / skincsere
« Dátum: 2012. December 18. - 17:25:30 »
hello a PPC_Gm-be a kamionos skint hogy tudom ki cserélni másikra pls valaki tudja???

189
Segítségkérés / Motor
« Dátum: 2012. December 16. - 11:13:24 »
ennek mért van az hogy ha be szállok a kamionba másodjára akkor már nem írja hogy be kell indítani a motort?
1x beszállok és akkor írja de már mikor másodjára szállok be akkor nem írja ki hanem egybõl indul a kocsi vagy a kamion ??
elõre köszönöm a segítséget
 
#include <a_samp>
     
    #pragma tabsize 0
     
    #define FILTERSCRIPT
     
    #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA // szin definiálása
    #define orange 0xFF8000FF
     
    new bool: indito[MAX_PLAYERS]; // be van-e inditva a motor? állása:(1 vagy true - igen) , (0 vagy false - nem)
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
       print(\"------------------------------------------\");
       print(\" Engine Script \");
       print(\"------------------------------------------\");
     
    }
     
     
    public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //mikor beszáll a jármube
    {
       if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // megnézi, hogy soför vagy csak utas
       {
          if(indito[playerid] == false) // ha indito false, szóval nincs beinditva,akkor ...
          {
             SendClientMessage ( playerid,  orange,\"Jármu beinditásához nyomd le egyszer ezt: SHIFT\"); // kiirja ezt
             TogglePlayerControllable(playerid, false); //játékos ne birja elinditani a jármuvet
          }
       }
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) // billentyulenyomást nézi a függvény
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //megnézzük, hogy jármuben van-e?
       {
          if(newkeys & 32 && indito[playerid] == false){       //itt kell kicserélni a számot, hogy melyik billentyuvel induljon el a jármu
                                                              //ha a megadott billentyut nyomta le és nincs elinditva a jármu,akkor...
               SendClientMessage ( playerid,  COLOR_GREEN,\"Sikeresen beíndittotad a jármuvedet!\"); // kiirja ezt
             TogglePlayerControllable(playerid, true); // mostmár birja vezetni
             indito[playerid] = true; // inditot engedélyezzük
              return 1;
          }
       }
       return 0;
    }
    public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) return indito[playerid] = true; // mikor kiszál

190
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [GameModes] [HUN]TAPOSS A GÁZBA
« Dátum: 2012. December 15. - 17:03:43 »
Sziasztok. Kaptam ezt a módot úgy döntöttem hogy fel rakom ide a fúrumra ez egy kamionos mód a [HUN]TAPOS A GÁZBA mód(nem én írtam a módot) ez is PPC_Trucking mód de sokkal színesebb mint a többi
Küldetések, feladatok várnak rád.
Munkák:
Kamionos
Rendõr
Pilota
Autómentõs
Pizzafutár
link: http://data.hu/get/5943284/HUNTAPOS_A_GAZBA.rar
Használjátok egészséggel

191
Segítségkérés / House
« Dátum: 2012. December 14. - 21:13:49 »
Üdv. Hogy tudom a PPC_Trucking módban a házat ki cserélni mikor le rakja az admin azt ki a kis zöld házikó jelet a lefele mutató fehér nyílra  és a boltok jeleit???

192
RP/RPG kérések / kisvaros
« Dátum: 2012. December 13. - 18:48:48 »
hello megint én vagyok valakinek meg van a Kisváros PRG mód  mûködõképesen?régen meg volt csak újra raktam a gépet és el tûnt
 Köszönöm a válaszokat!

193
Szkript kérések / Motor/engine
« Dátum: 2012. December 12. - 20:00:44 »
Hali all. Valaki tudna olyan scriptet adni vagy van a itt a fórumon olyan hogy a motort a SHIFT gombal keljen be indítani és le állítani.
köszönöm a válaszokat !

194
Segítségkérés / FTP Probléma
« Dátum: 2012. December 11. - 18:53:37 »
Üdv mindenki. Valaki tud nekem segíteni az FTP szerveremet fel törni el felejtetem a jelszót és nem enged be  kellene belõle pár dolog valaki tudja mivel tudom fel törni hogy a scritptjeime le tudjam másolni.
Elõre is köszönöm a segítságet

Oldalak: 1 ... 11 12 [13]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal