Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - ZSOLTI99
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13
31
« Dátum: 2013. Október 19. - 12:03:43 »
Hali.Tudnátok segíteni kivenni a gta3.img fájlból kocsikat. Mer van egy gta -m amiben jó kocsik vannak és párat ki akarok szedni belõle sima gtaba berakni.
32
« Dátum: 2013. Október 15. - 21:16:10 »
Hali. Tudnátok segíteni abban hogy van az üzemanyag cucc a szerón és ha nyomom a H gombot akkor látszódjon hogy tölti a csík felfelé a benzint mer most ki van pontozva pl IIII... és ha nyomom a H gombot akkor töltsön egy csíkot ha hosszan nyomom akkor tölt se fel de fulra de látszódjon hogy megy a csík és eltûnik a pont cucc....PPC be kellene. Tanács is jó lenne vagy valami példa ha tudnátok küldeni. Elõre is köszönöm..
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Október 16. - 21:05:29 )
Tud valaki segíteni? Mer ha nem akkor zárok!
33
« Dátum: 2013. Október 06. - 20:40:19 »
Hali.Mennyi lehet a CreateDynamicObject-ból a limit? És a CreateObject-ból?
34
« Dátum: 2013. Október 04. - 14:30:40 »
Ezt mért írja ki egy bizonyos helyen? Mindenkinek ezt írja ki!! És nincs módolva semmi! SA-MP 0.3x Exception At Address: 0x00542721 Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x00B99588 ECX: 0x0347A638 EDX: 0x00001388 ESI: 0x06F4304C EDI: 0x00B9958C EBP: 0x06F636A0 ESP: 0x0022FC40 EFLAGS: 0x00210246 Stack: +0000: 0x06F36F98 0x06F636A0 0x00000000 0x0022FDCC +0010: 0x00000000 0xFFFFFFFC 0xFFFFFFFC 0x00000033 +0020: 0x00000030 0xFFFFFFFC 0x00000033 0xC546ECF1 +0030: 0xC3E02D24 0xC546CCF1 0xC3E12D24 0x0054E888 +0040: 0x06F36F98 0x06F636A0 0x0022FDCC 0x00000800 +0050: 0x3F933333 0x0015F33B 0x00000001 0x0155A8A6 +0060: 0x00C1C8F4 0x0022FCBC 0x3D4CCCCD 0x00C1C890 +0070: 0x3F933333 0x00000011 0x00B77230 0x0022FDBC +0080: 0x0083CC6B 0xFFFFFFFF 0x00556C50 0x089936D8 +0090: 0x00000005 0x0022FDCC 0x00000010 0x40E00000 +00A0: 0x089D6B84 0x00B77230 0x0022FDCC 0x00000800 +00B0: 0xEA35F1E3 0x47C34FF3 0xFFFFFFFF 0x00829B97 +00C0: 0x80000000 0xBBE75C18 0xBF7D6040 0x3DF99F36 +00D0: 0xBD986C62 0x00000000 0xBDF56C18 0xBF7E071C +00E0: 0xBD00C728 0x00000000 0xBD9F18DF 0xBCB5DA6E +00F0: 0x3F7F29C1 0x00000000 0xC546E7E4 0xC3E1D91E +0100: 0x419F6E97 0x00000000 0x00000000 0x00000000 +0110: 0x00000000 0x0022FDCC 0x00561A8E 0x0022FD60 +0120: 0x56781C31 0x00000451 0x0022FDBC 0x0083CAA8 +0130: 0xFFFFFFFF 0x00568776 0x00000001 0x564B26E2 +0140: 0x0001E0B4 0x0053C09A 0x0000001A 0x55DA7743 +0150: 0x00000000 0x7C80932E 0x02B59596 0x55DA7743 +0160: 0x02B45656 0x0000001A 0x55DA7743 0x00000000 +0170: 0x0AFE0160 0x0022FDA4 0x0022F864 0x0022FFB0 +0180: 0x02B8F644 0x02BB26E8 0x00000001 0x7E37DEB2 +0190: 0x0053E986 0x00000001 0x008241AF 0x004D9486 +01A0: 0x0053ECC2 0x00000001 0x00619B71 0x0000001A +01B0: 0x00000001 0x00000001 0x0000000A 0x00748DA0 +01C0: 0x0000001A 0x00000001 0x7C80B731 0x00000000 +01D0: 0x0022FFC0 0x7FFDE000 0x01250000 0x4EAB1060 +01E0: 0x03470048 0x00000008 0x00000100 0x00000008 +01F0: 0x000001FA 0x44000000 0x43C00000 0x00000000 +0200: 0x00000000 0x00000400 0x00000300 0x00000000 +0210: 0x00000001 0x00020418 0x00000200 0x00000000 +0220: 0x01800200 0x0019E68D 0x00000200 0x00000180 +0230: 0x0000002C 0x00000000 0x7FFDE000 0x0022FFB0 +0240: 0x00825EA4 0x00887E20 0xFFFFFFFF 0x0022FE70 +0250: 0x00835342 0x00000065 0x0022FFC0 0x008246F1 +0260: 0x00400000 0x00000000 0x0158258D 0x0000000A +0270: 0x00000094 0x00000005 0x00000001 0x00000A28 SCM Op: 0x77E, lDbg: 0 LastRendObj: 982 Game Version: US 1.0 State Information: Ped Context: 0 P0 (0,0) P1 (0,0) P2 (0,0) P3 (0,0) P4 (0,0)
35
« Dátum: 2013. Október 03. - 18:43:30 »
Hali.Melyik hostnál lehet biztonsági mentést csinálni??? Valaki írjon már párat ami jó is....
36
« Dátum: 2013. Október 01. - 18:52:06 »
Hali. a server.cfg-ben announce 0 ez mit állít?
37
« Dátum: 2013. Szeptember 29. - 19:25:16 »
De ez milyen módba kell vagy mibe van ez?
38
« Dátum: 2013. Szeptember 25. - 17:45:16 »
Hali. Láttam egy olyan scriptet amikor oda menten egy objektethez akkor mutatta az idet mint a /dl parancsnál mutassa a kocsi idet.. Csak nem találom ezt a scriptet esetleg valakinek meg van? Vagy egy linket tudna adni?
39
« Dátum: 2013. Szeptember 25. - 15:38:42 »
Le kell hogy lombozzalak: ez a SAMPban nem lehetséges Mivel az MTA nyílt forrású, ezrét lehet bele modolni. Ez a modolás ott úgy mükszik, hogy a kliensed azt a modot letölti (Lásd a kliensmappát) és azzal indítja a GTA-t. Max úgy lehetne megoldani, hogy összeállítod a modpackot és egy egyszerû telepítõt készítesz belõle, amit aki feltelepít megjelenik neki a mod. « Utoljára szerkesztve: Ma - 15:31:14 írta vortexY » [/quote] Az utolsó az jó lenne .... Ha meg lehetne csinálni az tök komoly lenne.
40
« Dátum: 2013. Szeptember 22. - 21:03:42 »
Hali. A rádió ip címeket hol találom meg melyik oldalon? Mer akarom bõvíteni a rádiót
41
« Dátum: 2013. Szeptember 20. - 17:08:44 »
Hali.valaki tudna segíteni kaptam két warningot D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\index.pwn(99) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"lights\" D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\index.pwn(132) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"lights\" D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\index.pwn(166) : warning 217: loose indentation D:\\GTA modok\\Mod\\mod\\Moddddd\\Mod\\régi\\régi\\filterscripts\\index.pwn(270) : warning 217: loose indentation Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Warnings.
#include <a_samp> #define BLINK_RATE 400 #define PFLASH_RATE 300 #define LIGHT_KEY KEY_SUBMISSION #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 50 #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) new BlinkTime[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 0); UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); } else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 0); } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(LIGHT_KEY)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") == 0) { new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")) { case 0:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vMainOn\", 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); } } } if(PRESSED(KEY_CROUCH)) { if(IsPublicService(GetPlayerVehicleID(playerid)) && GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { switch(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\")) { case 0:{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", PFLASH_RATE, 1, \"i\", playerid); SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 1); } case 1:{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); SetPVarInt(playerid, \"CopFlash\", 0); } } } } if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)) { if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 0) { new lights; KillTimer(BlinkTime[playerid]); BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", BLINK_RATE, 1, \"i\", playerid); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 1); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0); }else{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0); } } } if(PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT)) { if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 0) { new lights; KillTimer(BlinkTime[playerid]); BlinkTime[playerid] = SetTimerEx(\"vBlinker\", BLINK_RATE, 1, \"i\", playerid); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 1); lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0); }else{ KillTimer(BlinkTime[playerid]); new panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0); } } } return 1; } forward vBlinker(playerid); public vBlinker(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") != 1) { new Keys, ud, lr, panels, doors, lights, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerKeys(playerid, Keys, ud, lr); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); if(lr > 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 1) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); SetPVarInt(playerid, \"vBLeft\", 0); return 1; } } else if(lr < 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 1) { KillTimer(BlinkTime[playerid]); switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); SetPVarInt(playerid, \"vBRight\", 0); return 1; } } if(GetPVarInt(playerid, \"vBRight\") == 1) { switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } case 1:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(0, 0, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } } } if(GetPVarInt(playerid, \"vBLeft\") == 1) { switch(GetPVarInt(playerid, \"vMainOn\")){ case 0:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(0, 0, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(1, 1, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } case 1:{ switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")){ case 0:{ lights = encode_lights(1, 1, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } } } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, doors, lights, tires); } else if(GetPVarInt(playerid, \"CopFlash\") == 1) { new d[4]; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, d[0], d[1], d[2], d[3]); switch(GetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\")) { case 0:{ d[2] = encode_lights(1, 1, 0, 0); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 1); } case 1:{ d[2] = encode_lights(0, 0, 1, 1); SetPVarInt(playerid, \"vBlinkOn\", 0); } } UpdateVehicleDamageStatus(carid, d[0], d[1], d[2], d[3]); return 1; } return 1; } encode_lights(light1, light2, light3, light4) { return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3); } IsPublicService(carid) { new PS[11] = { 416, 427, 490, 528, 407, 544, 596, 598, 597, 599, 601 }; for(new i = 0; i < sizeof(PS); i++) { if(GetVehicleModel(carid) == PS) return 1; } return 0; }
42
« Dátum: 2013. Szeptember 17. - 21:36:52 »
Hali.Láttam angol fórumon hogy törölve lett a ppc mód.NEm tudja valaki mért? Vagy azért mert sok kamcsis szeró van?
43
« Dátum: 2013. Szeptember 16. - 19:12:24 »
Hali.Láttam itt fórumon vagy gtafórumon egy olyan nitrót ami bal oldalt méri egy kis csíkba és színes csak nem találom ha valaki belinkelné jó lenne.... Elõre is köszönöm a segítséget..
44
« Dátum: 2013. Szeptember 15. - 19:25:18 »
Hali. Valamért nem jó a neon ppc módba pedig benne így van benne. PPC_Defines.inc Definesnél. #define DialogNeon 109 enum TVehicleData { bool:MafiaLoad, // Holds True if the vehicle (or trailer) is carrying a mafia-wanted load Fuel, // Holds the amount of fuel for this vehicle BelongsToHouse, // Holds the HouseID to which this vehicle belongs bool:StaticVehicle, // Holds true if this is a static vehicle bool:Owned, // Holds true if the vehicle is owned by somebody Owner[24], // Holds the name of the owned of the vehicle Model, // Holds the vehicle-model of this vehicle PaintJob, // Holds the ID of the paintjob applied to the vehicle Components[14], // Holds all Component-ID\'s for all components on the vehicle Color1, // Holds the primary color for this vehicle Color2, // Holds the secundairy color for this vehicle NeonLeft, // Holds the neon-object on the left side NeonRight, // Holds the neon-object on the right side Float:SpawnX, // Holds the X-coordinate of the parking spot for this vehicle Float:SpawnY, // Holds the Y-coordinate of the parking spot for this vehicle Float:SpawnZ, // Holds the Z-coordinate of the parking spot for this vehicle Float:SpawnRot, // Holds the rotation of the parking spot for this vehicle bool:Clamped // Holds \"true\" if the vehicle is clamped by an admin } // Setup an array which holds all data for every vehicleid, max 2000 vehicles (server limit) new AVehicleData[2000][TVehicleData];
PPC_Dialog.inc Dialog_Neon(playerid, response, listitem) { // Just close the dialog if the player clicked \"Cancel\" if(!response) return 1; // Setup local variables new vehicleid; // Get the player\'s vehicle vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Check if the player chose anothet option than \"Remove neons\" if (listitem != 7) { // Check if the vehicle already has neon lights attached if (AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] != 0) { // Delete the current neon-lights and clear the variables DestroyObject(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft]); DestroyObject(AVehicleData[vehicleid][NeonRight]); AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = 0; AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = 0; } } // Process the option chosen from the dialog if (listitem == 0) // Police Light { AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0); AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft], vehicleid, -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonRight], vehicleid, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Rendör Neon~w~ Szerelve felszerelve a jármûvedre!\", 3500, 5); } if (listitem == 1) // piros light { AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0); AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft], vehicleid, -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonRight], vehicleid, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Piros Neon~w~ Szerelve felszerelve a jármûvedre!\", 3500, 5); } if (listitem == 2) // kék light { AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0); AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft], vehicleid, -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonRight], vehicleid, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Kék Neon~w~ Szerelve felszerelve a jármûvedre!\", 3500, 5); } if (listitem == 3) // zöld Light { AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0); AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft], vehicleid, -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonRight], vehicleid, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Zöld Neon~w~ Szerelve felszerelve a jármûvedre!\", 3500, 5); } if (listitem == 4) // sárga Light { AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0); AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft], vehicleid, -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonRight], vehicleid, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Sárga Neon~w~ Szerelve felszerelve a jármûvedre!\", 3500, 5); } if (listitem == 5) // rózsaszin Light { AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0); AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft], vehicleid, -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonRight], vehicleid, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Rózsaszin neon~w~ Szerelve felszerelve a jármûvedre!\", 3500, 5); } if (listitem == 6) // fehér Light { AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0); AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft], vehicleid, -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(AVehicleData[vehicleid][NeonRight], vehicleid, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Fehér neon~w~ Szerelve felszerelve a jármûvedre!\", 3500, 5); } if (listitem == 7) // Remove neons { // Delete the current neon-lights and clear the variables DestroyObject(AVehicleData[vehicleid][NeonLeft]); DestroyObject(AVehicleData[vehicleid][NeonRight]); AVehicleData[vehicleid][NeonLeft] = 0; AVehicleData[vehicleid][NeonRight] = 0; GameTextForPlayer(playerid, \"Neon-t törölted a jármûröl!\", 3500, 5); } return 1; } PPC_PlayerCommand.inc COMMAND:neon(playerid, params[]) { // Setup local variables new OptionsList[200], DialogTitle[200]; // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/neon\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player is the driver of a vehicle if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { format(DialogTitle, sizeof(DialogTitle), \"Neon Lista:\"); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sRendör Neon\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sPiros Neon\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sKék Neon\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sZöld Neon\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sSárga Neon\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sRózsaszin Neon\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sFehér Neon\\n\", OptionsList); format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%sTörli a Neon-t\\n\", OptionsList); // Show the neon menu ShowPlayerDialog(playerid, DialogNeon, DIALOG_STYLE_LIST, DialogTitle, OptionsList, \"Rátesz\", \"Nem\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy jármûben!!\"); } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; } És a módba. respone alatt case DialogNeon: Dialog_Neon(playerid, response, listitem);
45
« Dátum: 2013. Szeptember 15. - 11:09:26 »
Töröld a parancsot......
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13
|