Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - pisti525

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
46
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Digitális Óra [v1.0]
« Dátum: 2013. Március 20. - 14:49:21 »
Sziasztok!

Beszeretnék mutatni nektek egy
órát :)
Készítõ: DarkyTheAngel
Kódja: /clock
Kép:
\"3Vw4v6o.gif\"
 
//______________________________________________________________________________
#if defined Digital_Clock_v_1_0
// o.OOOo.   ooOoOOo  .oOOOo.  ooOoOOo oOoOOoOOo    Oo   o
   O    `o     O    .O     o     O        o       o  O   O
// o      O    o    o            o        o      O    o  o
   O      o    O    O            O        O     oOooOoOo o
// o      O    o    O   .oOOo    o        o     o      O O
   O      o    O    o.      O    O        O     O      o O
// o    .O\'    O     O.    oO    O        O     o      O o     .
   OooOO\'   ooOOoOo   `OooO\'  ooOOoOo     o\'    O.     O OOoOooO
// Made by DarkyTheAngel aka Darky!
//  .oOOOo.   o       .oOOOo.   .oOOOo.  `o    O
   .O     o  O       .O     o. .O     o   o   O
// o         o       O       o o          O  O
   o         o       o       O o          oOo
// o         O       O       o o          o  o
   O         O       o       O O          O   O
// `o     .o o     . `o     O\' `o     .o  o    o
    `OoooO\'  OOoOooO  `OoooO\'   `OoooO\'   O     O
#endif
//______________________________________________________________________________
#include                                                      \"     a_samp     \"
#include                                                      \"       zcmd     \"
//______________________________________________________________________________
#define W                                                \"{FFFFFF}\"
#define R                                                \"{A10000}\"
#define G                                                \"{3EA100}\"
//______________________________________________________________________________
new
Text:ClockTextdraw [ 8           ] ,
StartClock         [ MAX_PLAYERS ] ,
StopClock          [ MAX_PLAYERS ] ,
bool:IsActive      [ MAX_PLAYERS ]
;
//______________________________________________________________________________
public OnFilterScriptInit ( )
{
ClockTextdraw [ 0 ] = TextDrawCreate ( 489.375000          , 385.583404 , \"_\"       ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 0 ] , 0.536248   , 4.434998  ) ;
TextDrawTextSize                     ( ClockTextdraw [ 0 ] , 581.875000 , 1.749999  ) ;
TextDrawUseBox                       ( ClockTextdraw [ 0 ] , true                   ) ;
TextDrawBoxColor                     ( ClockTextdraw [ 0 ] , 255                    ) ;
TextDrawSetOutline                   ( ClockTextdraw [ 0 ] , -1                     ) ;
//______________________________________________________________________________
ClockTextdraw [ 1 ] = TextDrawCreate ( 580.625000          , 371.000030 , \")\"       ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 1 ] , 0.474375   , 6.126666  ) ;
TextDrawFont                         ( ClockTextdraw [ 1 ] , 1                      ) ;
TextDrawColor                        ( ClockTextdraw [ 1 ] , 255                    ) ;
TextDrawSetOutline                   ( ClockTextdraw [ 1 ] , 1                      ) ;
TextDrawFont                         ( ClockTextdraw [ 1 ] , 1                      ) ;
TextDrawAlignment                    ( ClockTextdraw [ 1 ] , 1                      ) ;
TextDrawSetShadow                    ( ClockTextdraw [ 1 ] , 0                      ) ;
//______________________________________________________________________________
ClockTextdraw [ 2 ] = TextDrawCreate ( 484.125000          , 372.000030 , \"(\"       ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 2 ] , 0.474375   , 6.126666  ) ;
TextDrawFont                         ( ClockTextdraw [ 2 ] , 1                      ) ;
TextDrawColor                        ( ClockTextdraw [ 2 ] , 255                    ) ;
TextDrawSetOutline                   ( ClockTextdraw [ 2 ] , 1                      ) ;
TextDrawFont                         ( ClockTextdraw [ 2 ] , 1                      ) ;
TextDrawAlignment                    ( ClockTextdraw [ 2 ] , 1                      ) ;
TextDrawSetShadow                    ( ClockTextdraw [ 2 ] , 0                      ) ;
//______________________________________________________________________________
ClockTextdraw [ 3 ] = TextDrawCreate ( 491.250000          , 387.916748 , \"_\"       ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 3 ] , 0.365624   , -0.266665 ) ;
TextDrawTextSize                     ( ClockTextdraw [ 3 ] , 579.375000 , -6.416666 ) ;
TextDrawColor                        ( ClockTextdraw [ 3 ] , 1296911648             ) ;
TextDrawUseBox                       ( ClockTextdraw [ 3 ] , true                   ) ;
TextDrawBoxColor                     ( ClockTextdraw [ 3 ] , 1296911648             ) ;
//______________________________________________________________________________
ClockTextdraw [ 4 ] = TextDrawCreate ( 493.500000          , 424.833221 , \"_\"       ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 4 ] , 0.365624   , -0.266665 ) ;
TextDrawTextSize                     ( ClockTextdraw [ 4 ] , 579.375000 , -6.416666 ) ;
TextDrawColor                        ( ClockTextdraw [ 4 ] , 1296911648             ) ;
TextDrawUseBox                       ( ClockTextdraw [ 4 ] , true                   ) ;
TextDrawBoxColor                     ( ClockTextdraw [ 4 ] , 1296911648             ) ;
//______________________________________________________________________________
ClockTextdraw [ 5 ] = TextDrawCreate ( 490.000000          , 385.000061 , \"99:99\"   ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 5 ] , 0.721875   , 3.682500  ) ;
TextDrawColor                        ( ClockTextdraw [ 5 ] , 1296911664             ) ;
TextDrawFont                         ( ClockTextdraw [ 5 ] , 2                      ) ;
//______________________________________________________________________________
ClockTextdraw [ 6 ] = TextDrawCreate ( 529.375000          , 388.500061 , \":\"       ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 6 ] , 0.679375   , 3.017501  ) ;
TextDrawColor                        ( ClockTextdraw [ 6 ] , 7709695                ) ;
TextDrawSetOutline                   ( ClockTextdraw [ 6 ] , 1                      ) ;
TextDrawFont                         ( ClockTextdraw [ 6 ] , 2                      ) ;
//______________________________________________________________________________
ClockTextdraw [ 7 ] = TextDrawCreate ( 490.625000          , 387.916656 , \"00 00\"   ) ;
TextDrawLetterSize                   ( ClockTextdraw [ 7 ] , 0.705000   , 3.332500  ) ;
TextDrawColor                        ( ClockTextdraw [ 7 ] , 7709695                ) ;
TextDrawSetOutline                   ( ClockTextdraw [ 7 ] , 1                      ) ;
TextDrawFont                         ( ClockTextdraw [ 7 ] , 2                      ) ;
//______________________________________________________________________________
    SetTimer ( \"GetPlayerTimeEx\" , 1000 , true ) ;
return ( 1 ) ;
}
//______________________________________________________________________________
public OnPlayerDisconnect ( playerid , reason )
{
KillTimer ( StartClock [ playerid ] ) ;
KillTimer ( StopClock  [ playerid ] ) ;
IsActive [ playerid ] = false ;
return ( 1 ) ;
}
//______________________________________________________________________________
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
StartClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"ActiveClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 0 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 1 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 2 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 3 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 4 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 5 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
IsActive [ playerid ] = true ;
return ( 1 ) ;
}
//______________________________________________________________________________
public OnPlayerRequestClass ( playerid , classid )
{
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 0 ] ) ;
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 1 ] ) ;
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 2 ] ) ;
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 3 ] ) ;
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 4 ] ) ;
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 5 ] ) ;
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
IsActive [ playerid ] = false ;
return ( 1 ) ;
}
//______________________________________________________________________________
forward ActiveClock ( playerid ) ;
public ActiveClock ( playerid )
{
TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
KillTimer ( StartClock [ playerid ] ) ;
StopClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"DisableClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;
}
//______________________________________________________________________________
forward DisableClock ( playerid ) ;
public DisableClock ( playerid )
{
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
KillTimer ( StopClock [ playerid ] ) ;
StartClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"ActiveClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;
}
//______________________________________________________________________________
forward GetPlayerTimeEx ( playerid ) ;
public GetPlayerTimeEx ( playerid )
{
new
string [   28   ] ,
hour              ,
minute
;
gettime ( hour , minute ) ;
format ( string , sizeof string , \"%s%d %s%d\" , ( hour < 10 ) ? ( \"0\" ) : ( \"\" ) , hour , ( minute < 10 ) ? ( \"0\" ) : ( \"\" ) , minute ) ;
TextDrawSetString ( ClockTextdraw [ 7 ] , string ) ;
if ( hour == 12 || hour == 13  || hour == 14 || hour == 15 || hour == 16 || hour == 17 || hour == 18 || hour == 19 || hour == 21 )
{
       format ( string , sizeof string , \" %s%d %s%d\" , ( hour < 10 ) ? ( \"0\" ) : ( \"\" ) , hour , ( minute < 10 ) ? ( \"0\" ) : ( \"\" ) , minute ) ;
TextDrawSetString ( ClockTextdraw [ 7 ] , string ) ;
}
}
//______________________________________________________________________________
CMD:clock( playerid , params [ ] )
{
#define SPD  ShowPlayerDialog
SPD ( playerid , 0 , DIALOG_STYLE_LIST , \"\"W\"Clock\" , \" \"W\"Clock \\t \\t \\t [\"G\"ON\"W\"/\"R\"OFF\"W\"] \\n \"W\"Change your time \\t [\"R\"NOT AVAILABLE\"W\"]\" , \"O.K\" , \"Cancel\" ) ;
return ( 1 ) ;
}
//______________________________________________________________________________
public OnDialogResponse ( playerid , dialogid , response , listitem , inputtext [ ] )
{
    if ( dialogid == 0 )
   
    {
   
        if ( response )
       
        {
           if ( listitem == 0 )
           
            {
           
               SPD ( playerid , 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX , \" \" , \" \" , \"ON\" , \"OFF\" ) ;
           
            }
        }
       
        return ( 1 ) ;
       
    }
    if ( dialogid == 1 )
    {
        if ( response )
        {
       
            if ( IsActive [ playerid ] == false )
           
            {
       
               IsActive [ playerid ] = true ;
       
               TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
           
      TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
      StartClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"ActiveClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;
   }
        }
       
        else
       
        {
            if ( IsActive [ playerid ] == true )
            {
           
                IsActive [ playerid ] = false ;
               
      KillTimer ( StartClock [ playerid ] ) ;
      KillTimer ( StopClock  [ playerid ] ) ;
       
           TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
           
           TextDrawHideForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
   }
        }
        return ( 1 ) ;
    }
    return ( 0 ) ;
}
//______________________________________________________________________________

 
Használjátok egészséggel! :)

47
Szkript kérések / Óra script kérés
« Dátum: 2013. Március 19. - 10:06:17 »
Sziasztok!

Tudna nekem valaki adni egy óra scriptet ?? már nagyon rég óta keresem ezt

\"image-B12A_51482A1B.jpg\"
Elõre is köszönöm a válaszokat!

48
Segítségkérés / Like rendszer
« Dátum: 2013. Március 18. - 17:02:02 »
Sziasztok!
Találtam ezen a fórumon ezt :(Like rendszer)
 
// [FS] HSZ- Like by danix99 aka Sodear, and [R]obo[T]...
// 2012 08 22
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define FILTERSCRIPT
new likes[MAX_PLAYERS], settimer;
forward timer();
public OnFilterScriptInit() return settimer = SetTimer(\"timer\",60*1000*5,true);
public timer() return SendClientMessageToAll(-1,\"Ha lájkolni szeretnél egy playert, /like [playerid/név]\");
public OnFilterScriptExit() return KillTimer(settimer);
CMD:likes(playerid,params[])
{
        new pid,strng[128];
        if(sscanf(params,\"i\",pid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/likes [playerid / name]\");
        if(!IsPlayerConnected(pid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"ERROR: Invalid Playerid\");
        format(strng,128,\"Lájkok: %d\",likes[pid]);
        SendClientMessage(playerid,0x0000ffff,strng);
        return 1;
}
CMD:like(playerid,params[])
{
        new pid,n1[24],n2[24],str[128];
        if(sscanf(params,\"u\",pid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/like [playerid / name]\");
        if(!IsPlayerConnected(pid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"ERROR: Invalid Playerid\");
        GetPlayerName(playerid,n1,24);
        GetPlayerName(pid,n2,24);
        format(str,128,\"Lájkoltad %s hozzászólását!\",n2);
        SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,str);
        format(str,128,\"%s lájkolta a hozzászólásod!! Lájkjaid: %d\",n1,likes[pid]);
        SendClientMessage(pid,0xff0000ff,str);
        format(str,128,\"%s lájkolta %s hozzászólását!\",n1,n2);
        SendClientMessageToAll(0xffbb00ff,str);
        likes[pid]++;
        return 1;
}

 
Minden tetszik semmi hiba benne de azt hogy lehetne megcsinálni hogy mentse a likeket ?  :hmmm: (Mert ezt is szeretném megtanulni :) )

49
Segítségkérés / Zene leállítás spawn után
« Dátum: 2013. Március 18. - 16:28:05 »
Sziasztok!
Azt hogy lehetne megoldani hogy amikor lespawnolok a zene leálljon ??
De van nekem ez a kódom : (ami kell+a zene leállítás is)
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new botname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, botname, sizeof(botname));
if(!strcmp(botname, \"Katy_Perry\", true)) //Kijken of de naam klopt
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 93);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
   return 1;
}
else if(!strcmp(botname, \"Chuck_Norris\", true)) //Kijken of de naam klopt
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 189);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
   return 1;
}
else if(!strcmp(botname, \"Nicki_Minaj\", true)) //Kijken of de naam klopt
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 139);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
   return 1;
}
else if(!strcmp(botname, \"Bruno_Mars\", true)) //Kijken of de naam klopt
    {
        SetPlayerSkin(playerid, 84);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
   return 1;
}
return 1;
}

50
Segítségkérés / rcon duty
« Dátum: 2013. Március 17. - 20:29:56 »
Sziasztok!
Csinálna nekem egy olyant valaki hogy /rduty és xy rcon adminszolgálatba lépett! és xy már nincs rconadmin szolgálatban!
cmd-vel
Elõre is köszönöm!!

51
Segítségkérés / Kell nekem ez az RPG mód...
« Dátum: 2013. Március 17. - 16:05:19 »
Sziasztok
Ezen a fórumon is fent volt kettõ témában de mindkettõbõl törölték a letöltési linket :(
Ez lenne az : Predline RPG
Akinek megvan nagyon megkérném hogy küldje el.  Persze a jutalom nem marad el!!

52
Segítségkérés / MoveObject Hiba
« Dátum: 2013. Március 16. - 09:19:43 »
Sziasztok!
Tudna nekem valaki abban segíteni hogy amikor létrehozok egy kaput miért fordul el ?? mert nem is úgy rakom le !!
Kép:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130316/885675538sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(986, 96.63, 1921.01, 19.23, 0.0, 0.0, 0.0); //lift létrehozása
    return 1;
}
CMD:fel(playerid, params[])
{
    MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 19.23, 2.5, 00.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
CMD:le(playerid, params[])
{
    MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 11.06, 2.5, 0.0, 0.0, 0.0); //1.5 jelenti a mozgási sebességet
    return 1;
}

 
Elõre is köszönöm a válaszokat!!

53
Segítségkérés / VIP parancs
« Dátum: 2013. Március 15. - 22:20:37 »
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni hogy ezt a parancsot csak 1-es VIPek használhatják ? Parancs : /vipcmds
zcmd-s legyen
Ezt gondolom kell : if(PlayerInfo[VipLevel] >= 1)

Persze dialogot hozzon elõ a parancs


Elõre is köszönöm a válaszokat!! :)

54
Segítségkérés / Attach3DTextLabelToVehicle segítség kérés
« Dátum: 2013. Március 15. - 17:54:36 »
Sziasztok!
Tudna nekem erre valaki adni egy példát ??
 
Attach3DTextLabelToVehicle

 
Nagyon de nagyon megköszönném!!!

55
Segítségkérés / CreateDynamic3DTextLabel segítség kérés
« Dátum: 2013. Március 15. - 17:29:44 »
Sziasztok!
Abban szeretném kérni a segítségeteket hogy van ez a kód:
 
CreateDynamic3DTextLabel

 
nem abban hogy létrehozni mert azt tudom!!
hanem abban hogy lehet növelni a betû méretet vagy valami más ?? ha igen akkor valaki mutatni egy példát ? :)
Elõre is köszönöm a válaszokat!!

56
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Tank Lights System
« Dátum: 2013. Március 15. - 00:03:34 »
Sziasztok!
Átszeretnék hozni egy scriptet neve : Tank Lights System
Készítõ : OKStyle
\"tank_lights_01.png\"
\"tank_lights_02.png\"
\"tank_lights_03.png\"
Ugye bárt már a képekbõl is kilehet venni hogy ez a script azt tudja hogy a tanknak (Rhino) kék színû lámát add.
Parancsok:
- /tlon - Lámpa bekapcsolása
- /tloff - Lámpa kikapcsolása
 
#include <a_samp>
// Tank Light System by O.K.Style™
#define TANK_LIGHTS_SYNC_DELAY 30 * 1000
new TankTimer[MAX_PLAYERS char], tank[3], tlight[6];
public OnFilterScriptInit()
{
tank[0] = CreateVehicle(432, 277.0, 1998.2, 17.65, 270.0, 43, 0, -1);
tank[1] = CreateVehicle(432, 277.0, 1989.2, 17.65, 269.0, 43, 0, -1);
tank[2] = CreateVehicle(432, 277.0, 1980.2, 17.65, 270.0, 43, 0, -1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++) DestroyVehicle(tank);
for(new i = 0; i < sizeof(tlight); i++) if(IsValidObject(tlight)) DestroyObject(tlight);
for(new i = GetMaxPlayers() - 1; i != -1; i--) KillTimer(TankTimer{i});
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) return TogglePlayerClock(playerid, 1);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) return KillTimer(TankTimer{playerid});
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"TLOff\") == 1) return 1;
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   new hour, minute;
   GetPlayerTime(playerid, hour, minute);
   #pragma unused minute
   if(hour < 6 || hour > 21)
   {
      switch(i)
      {
         case 0:
         {
             for(new k = 0; k < 2; k++) tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[0], tank[0], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[1], tank[0], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         }
         case 1:
         {
             for(new k = 2; k < 4; k++) tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[2], tank[1], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[3], tank[1], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         }
         case 2:
         {
             for(new k = 4; k < 6; k++) tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[4], tank[2], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[5], tank[2], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         }
         default: return 1;
      }
      TankTimer{playerid} = SetTimerEx(\"CheckTank\", TANK_LIGHTS_SYNC_DELAY, 1, \"ii\", playerid, tank);
   }
   break;
}
}
if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate != PLAYER_STATE_DRIVER)
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   switch(i)
   {
      case 0: for(new k = 0; k < 2; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 1: for(new k = 2; k < 4; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 2: for(new k = 4; k < 6; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      default: return 1;
   }
   KillTimer(TankTimer{playerid});
   break;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/tloff\", true) == 0)
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   switch(i)
   {
      case 0: for(new k = 0; k < 2; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 1: for(new k = 2; k < 4; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 2: for(new k = 4; k < 6; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      default: return 1;
   }
   KillTimer(TankTimer{playerid});
   SetPVarInt(playerid, \"TLOff\", 1);
   break;
}
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/tlon\", true) == 0)
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   switch(i)
   {
      case 0:
      {
          for(new k = 0; k < 2; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[0], tank[0], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[1], tank[0], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 1:
      {
          for(new k = 2; k < 4; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[2], tank[1], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[3], tank[1], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 2:
      {
          for(new k = 4; k < 6; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[4], tank[2], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[5], tank[2], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      default: return 1;
   }
   DeletePVar(playerid, \"TLOff\");
   break;
}
    return 1;
}
return 0;
}
forward CheckTank(playerid, vehicleid);
public CheckTank(playerid, vehicleid)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"TLOff\") == 1) return 1;
    for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
new hour, minute;
GetPlayerTime(playerid, hour, minute);
#pragma unused minute
if(hour > 5 && hour < 22)
{
   switch(i)
   {
      case 0: for(new k = 0; k < 2; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 1: for(new k = 2; k < 4; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 2: for(new k = 4; k < 6; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      default: return 1;
   }
}
else
{
   switch(i)
   {
      case 0:
      {
          for(new k = 0; k < 2; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[0], tank[0], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[1], tank[0], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 1:
      {
          for(new k = 2; k < 4; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[2], tank[1], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[3], tank[1], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 2:
      {
          for(new k = 4; k < 6; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[4], tank[2], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[5], tank[2], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      default: return 1;
   }
}
}
return 1;
}
stock strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) index++;
new offset = index, result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) result[index - offset] = string[index], index++;
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
Egy kicsikét bele szerkesztettem mert volt egy /time parancs amivel az összes játékos idejét lehetett volna állítani  :D + fölöslegesnek találtam
Használjátok egészséggel! :)

57
Segítségkérés / Mód hiba ? Vagy valami más ?
« Dátum: 2013. Március 14. - 22:42:14 »
Sziasztok!

Erre az errora tudnátok valamit mondani ?

 
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3x, (C)2005-2013 SA-MP Team
[22:40:54] filterscripts = \"\"  (string)
[22:40:54]
[22:40:54] Server Plugins
[22:40:54] --------------
[22:40:54]  Loading plugin: streamer
[22:40:54]
*** Streamer Plugin v2.5.2 R2 by Incognito loaded ***
[22:40:54]   Loaded.
[22:40:54]  Loading plugin: sscanf
[22:40:54]
[22:40:54]  ===============================
[22:40:54]       sscanf plugin loaded.     
[22:40:54]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[22:40:54]    0.3d-R2 500 Players \"dnee\"
[22:40:54]  ===============================
[22:40:54]   Loaded.
[22:40:54]  Loaded 2 plugins.
[22:40:55]
[22:40:55] Filterscripts
[22:40:55] ---------------
[22:40:55]   Loaded 0 filterscripts.
[22:40:55] Script[gamemodes/afterlife.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[22:40:55] Number of vehicle models: 0

 
Incek és pluginok a legfrissebbek!
A pawno 0 errort ír!
Elõre is köszönöm a válaszokat!!

58
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Chatelés
« Dátum: 2013. Március 14. - 15:28:38 »
Ja. jó lenne :)

59
Off Telep / Hogyan választanak pápát?
« Dátum: 2013. Március 13. - 18:00:03 »
Sziasztok!Ez szerintem érdekes csak olvassátok el :) :
 
Ma délelõtt újra fekete füst szállt fel a Sixtus-kápolna kéményébõl a mai szavazás után, vagyis nem sikerült megválasztani az új pápát. A választási ceremónia ma délután tovább folytatódik. Mi a választás menete, mikor számíthatunk eredményre?
 
SZM, MTI
 
\"Sixtina.jpg\"
 

Sixtus-kápolna
 


A pápaválasztás hangulatáról beszélt ma Federico Lombardi szentszéki szóvivõ: “A bíborosok jókedvûek, nyugodtak, szerda reggel több pápaválasztó bíboros gyalog tette meg az utat a szálláshelyükként kijelölt Szent Márta-ház és a Sixtus-kápolna között” – mondta el vatikáni tájékoztatóján.
A bíborosok eddig háromszor szavaztak: kedden egyszer és szerda délelõtt kétszer. Eddig egyik szavazás sem volt eredményes. Mindkét napon fekete füst szállt fel. Eddig csak XII. Pius megválasztásakor történt meg az, a második világháború elõtti években, hogy a bíborosok három szavazással pápát választottak. A ma délelõtti szavazás egyébként gyors volt: kevesebb mint két óra alatt kétszer szavaztak”.
Elmagyarázta, hogy a szavazás a Sixtus-kápolnában csendben zajlik. A bíborosok nem beszélgetnek egymással. A voksolásnak megvan a maga menete: miután a bíborosok felírták jelöltjük nevét a latin nyelvû szavazócédulára, egyenként a Sixtus-kápolna fõoltárán levõ szavazóurnához járulnak. Mielõtt bedobnák a cédulát az urnába, latinul ismételten megerõsítik, hogy lelkiismeretük szerint és Jézus Krisztus ítélete alatt voksolnak – ahogyan ezt a konklávé szabályzata elõírja. Mindezt Michelangelo Utolsó ítélet freskója alatt jelentik ki.
 
 
\"kileszaz.jpg\"
 
Vajon ki lesz az új pápa?
 

A szavazócédula 12×14 centiméteres: az van ráírva, hogy Eligo in Summum Pontificem (Pápává választom), alatta egy egyenes vonal, ide írják a bíborosok a választottjuk nevét.
“A konklávénak valójában két helyszíne van: a Sixtus-kápolna és a Szent Péter tér, ahol hívõk, zarándokok az új pápát ünneplik” – mondta a szóvivõ. Kedden tudni lehetett, hogy az elsõ füst színe fekete lesz: “tudta ezt a Szent Péter téren összegyûlt tömeg is, mégis eljött megnézni a füst felszállását, mivel rendkívüli pillanatok ezek mindannyiunk életében. Azóta óráról órára nõ a várakozás izgalma, hiszen mindenki tudja, hogy már csak néhány nap vagy néhány óra, és meglesz az új egyházfõ”.
A szóvivõ számára is meglepetés volt, hogy mekkora tömeg kíséri figyelemmel a Sixtus-kápolna kéményébõl felemelkedõ füstöt, “ez azt jelenti, hogy a pápa megválasztásakor még hatalmasabb tömeggel kell számolnunk, Róma városa, ahogyan 2005-ben is történt, gyalogosan fog a Szent Péter térre szaladni, mivel a forgalom teljesen meg fog bénulni”.
Közölte, hogy a fekete és fehér füstöt a szavazócédulák elégetésére szolgáló kályha mellett felállított második kályha bocsátja ki a Sixtus-kápolna kéményébõl: a kályhában elégetett “füstbomba” vegyi összetételét és méreteit is felsorolta, errõl a Vatikán külön közleményt bocsát ki. Hozzátette, közismert, hogy több bíboros dohányzik: a Sixtus-kápolnában természetesen nem gyújthatnak rá, csak a Szent Márta-ház udvarán.
Georg Gansweinnel, XVI. Benedek személyi titkára beszámolt arról, hogy a nyugalmazott pápa Castel Gandolfóból a televízión keresztül követi utódja megválasztását. A szóvivõ szerint a nyugalmazott pápa nem vesz részt utódja beiktatásán.
 
 
\"trtlk.jpg\"
 


Kedden kora este kezdõdött meg a katolikus egyház új vezetõjét, a 266. pápát megválasztó tanácskozás. Azért kell új pápát választani, mert a tisztséget eddig betöltõ XVI. Benedek február 28-án lemondott. Ezt a – február 11-én váratlanul bejelentett – döntését azzal indokolta, hogy elõrehaladott kora miatt már nincs elég ereje megfelelõ módon gyakorolni a pápai hivatást.
A pápaválasztó bíborosok kedden fél ötkor indultak el a konklávé helyszínére, a Sixtus-kápolnába, ahol titkos szavazással döntenek majd arról, hogy ki lesz az új katolikus egyházfõ. A bíborosok, élükön Giovanni Battista Re püspök-bíborossal, a konklávé vezetõjével, rövid ima után a Pál-kápolnából indultak el a világörökség részét képezõ Sixtus-kápolnába. A bevonulás közben a Teremtõ Lélek, jöjj közénk (Veni Creator Spiritus) latin nyelvû éneket – a legrégebbi Szentlélek-himnuszt – énekelték. A Sixtus-kápolnában minden bíboros meghajolt az oltár elõtt, majd elfoglalta kijelölt helyét a cseresznyefából készült padsorokban.
Néhány perccel öt óra elõtt a bíborosok – köztük a pápaesélyesek között emlegetett Erdõ Péter bíboros, esztergom-budapesti érsek – a konklávé vezetõjével együtt olvasták fel latin nyelven azt a fogadalmat, amellyel ígéretet tettek a pápaválasztó tanácskozás szabályainak betartására, ideértve azt, hogy titokban tartanak mindent a tanácskozáson elhangzottakból és a szavazásokról.
 
 
\"valasztas1.jpg\"
 


Az esküszöveg kollektív felolvasását követõen a kápolna közepén felállított olvasó elé járultak. Az olvasón fekvõ Szentírásra helyezve kezét a 115 pápaválasztó bíboros egyenként tette le a teljes titoktartást elõíró esküt. Az utolsó bíboros fél hatkor mondta el esküjét, majd egy perccel késõbb, 17 óra 31 perckor a szertartásmester az “extra omnes” (Kifelé mindenki!) latin nyelvû felkiáltással fölszólított mindenkit, aki nem rendelkezik szavazati joggal, hogy hagyja el a Sixtus-kápolnát.
A kápolna ajtaját 17 óra 34 perckor csukta be a szertartásmester, és a pápaválasztó bíborosokat “cum clave”, kulccsal bezárták, amivel hivatalosan kezdetét vette a konklávé. A kápolna ajtaját kívülrõl a svájci gárdisták felügyelik.
Pápák az elmúlt 150 évben:
 
 

\"width=500
http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/wp-content/uploads/2013/03/p%C3%A1p%C3%A1k1.jpg[/img]
 


Mivel kedden nem sikerült az elsõ választás, így szerdán és – ha ezen a napon sem tudnak választani – a következõ két napon is négyszer-négyszer szavaznak a bíborosok, kétszer délelõtt és kétszer délután. Ha pénteken sem sikerül egyházfõt választaniuk, akkor szombaton imanapot tartanak, majd vasárnap folytatják a szavazást.
Az új pápa megválasztásához kétharmados többség kell, vagyis a konklávén részt vevõ 115-bõl 77 bíboros szavazatára van szükség. A legerõsebbek is csak néhány tucat voksra számítanak a kedd délutáni elsõ szavazáskor, ezt próbálják föltornászni 77-re az újabb szavazási fordulókban. Ha ez egyik “nagy esélyesnek” – az olasz sajtó szerint az olasz Angelo Scola milánói érseknek és a brazil Odilo Scherernek, Sao Paulo érsekének – sem sikerül, elõfordulhat, hogy egy kompromisszumos személy kerül ki gyõztesen az egymást követõ szavazásokból.
 

Pápaválasztó konklávék 1903-tól:
 

\"width=500
http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/wp-content/uploads/2013/03/p%C3%A1pav%C3%A1laszt.jpg[/img]
 
1903, X. Piusz;
1914, XV. Benedek;
1922, XI. Piusz;
1939, XII.Piusz;
1958, XXIII. János;
1963, VI. Pál;
1978. augusztus, I. János Pál;
1978. október, II. János Pál;
2005, XVI. Benedek;
Pápaválasztás (2013. március 12.)
 

\"width=500
http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/wp-content/uploads/2013/03/p%C3%A1pav%C3%A1l2.jpg[/img]
 


A pápaválasztó konklávé 2013. március 12-én kezdõdött a vatikáni Sixtus-kápolnában 115 bíboros részvételével. (117 bíboros rendelkezik szavazati joggal) A pápa megválasztásához kétharmados többség kell. A két szavazási körbõl álló forduló sikerét vagy sikertelenségét a kápolna kéményébõl felszálló füst jelzi: ha fehér füst száll fel és megszólal a Szent Péter-bazilika harangja, azt jelenti: megválasztották az új pápát;
ha fekete füst (szurok hozzákeverése miatt) száll fel, azt jelenti: nincs eredmény. A bíborosok a Szent Márta-vendégházban laknak, ahonnan gyalog vagy autóbuszjárattal mennek a Sixtus-kápolnába.
 

A bíborosi testület összetétele:
 
\"biboros.jpg\"
 
A 2013. március 12-én kezdõdõ konklávén szavazó pápaválasztók földrészenkénti összetétele (115 fõ) (Magyarországról Erdõ Péter esztergom-budapesti érsek)
Forrás:http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/hogyan-valasztanak-papat/

60
Beszélgetés / Újabb fúrás a Marson az életért
« Dátum: 2013. Március 13. - 17:43:20 »
Sziasztok!Hát nem tudom hogy ilyeneket kiket érdekel mert engemet ezek érdekelnek :) :
 
A NASA bejelentése szerint a Marson olyan anyagokat találtak, melyek bizonyíthatják, hogy a bolygó korábban alkalmas volt az élet kialakulására. Ezért a Curiosity nemsokára újabb fúrásokat végez, hogy megerõsítse, lehetséges volt a mikrobiális élet a mai vörös bolygón.
 

\"marsjaro.jpg\"
 


Az elsõ kõzetelemzések eredményei szerint lehetséges volt a mikrobiális élet a Marson. Ennek bizonyítására újabb fúrást hajt végre májusban a a bolygót kutató ûrjármû, a Curiosity.
Az amerikai ûrkutatási hivatal, a NASA szakemberei keddi washingtoni sajtótájékoztatójukon jelentették be, hogy a Mars-járó február elején vett kõzetmintájában a többi között kén, nitrogén, foszfor és szén nyomaira bukkantak, azaz olyan kémiai anyagokra, amelyek az élet keletkezésénél fontos szerepet játszanak.
 
 
\"mars11-1000x513.jpg\"
 


A Curiosity marsjáró landolása 2012. augusztus 6. (Greenwichi idõ szerint 5 óra 31 perckor, közép-európai idõ szerint 7 óra 31 perckor). A robot leszállóhelye a 155 kilométer átmérõjû Gale-kráter.
A Curiosity a múlt hónapban landolási helyén, a Gale-(Szélvihar-)kráterben vett mintát, olyan erezett és szemcsés üledékes kõzetbõl, amelynek formáját valaha víz alakíthatta. A víz, amely egykoron a Marsnak ebben a Sárgakés-öböl elnevezésû térségében folyt, valószínûleg iható volt – közölte John Grotzinger, a Curiosity-program vezetõ kutatója. A talajminták vélhetõleg még abból az idõbõl valók, amikor a mai vörös bolygó még szürke Mars volt.
 
 
\"mars2.jpg\"
 
Az elsõ minta elemzése egyelõre megállt annál, hogy megerõsítse a földihez hasonló élethez szükséges szerves anyagok jelenlétét. A tudományos mûveleteket a számítógéphiba miatt felfüggesztették, de ezt várhatóan még a héten elhárítják.
A következõ hónapban is késlelteti majd a kutatást, hogy a Föld és a Mars együttállásának következtében szinte bizonyosan hetekre megszakad a rádiókapcsolat a Mars-járóval. Májusban viszont, miután a kapcsolat helyreáll, a tudósok szerves vegyületek után kutatva egy második lyukat is fúrnak majd a kráter üledékes kõzetébe.
 
\"mars3.jpg\"
 
David Blake, a Curiosity-projekt vegyi és kõzettani vezetõ kutatója szerint, ha nem találnak ilyet, az sem zárja ki, hogy a terület alkalmas az élet kialakulására, mert a mikrobiális anyagcserének nem feltétele, hogy a geológiai környezet szenet tartalmazzon. A kutatók elmondták, hogy a felfedezés nem azt jelenti hogy biztosan volt élet a Marson, hanem arra bizonyíték, hogy élethez alkalmas volt valaha a bolygó, és ez a tény önmagában szenzáció.
A NASA 2,5 milliárd dolláros összköltségû, csaknem két évre tervezett Curiosity-programjának célja, hogy kiderítse, létezhettek-e valamikor olyan feltételek a Marson, amelyekben akár mikrobiális életformák is kifejlõdhettek.
 

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal