Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - pisti525

Oldalak: [1] 2 3 ... 15
2
Beszélgetés / PS2 játék kiírás. Hogyan ?
« Dátum: 2013. Október 30. - 13:24:43 »
Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni hogy, hogyan lehet normálisan kiírni egy PS2 játékot ? Mert én egy csomó fajta lemezre kiírtam de nem volt jó mert akadt. És még azt mondjátok meg hogy milyen fajta lemezre érdemes írni és milyen fajta programmal érdemes írni. (Alcohol 120% al írok legkisebb írási sebességen)

3
Beszélgetés / Huawei MediaPad 7 Lite
« Dátum: 2013. Szeptember 27. - 21:24:57 »
Sziasztok.
Huawei MediaPad 7 Lite -ot hogyan lehet rootolni ? Vagy egyátalán lehetséges ?
Válaszokat elõre is köszönöm.

4
Beszélgetés / ISO kép fájl készítése
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 23:53:32 »
Sziasztok.

Valaki tudna dobni nekem egy ISO kép fájl készítõ programot ? Mert amiket én találtam PowerISO,UltraISO,MegicISO meg stb. nem voltak valami jók és túl voltak bonyólítva. Miért kellene nekem ilyen program ? Mert van 1-2 PS2 játékom a gépen és azokat szeretném ISO ba rakni és úgy kiírni Alcohol 120% al.


Válaszokat elõre is köszönöm! :)

5
Beszélgetés / Tablet hiba ?
« Dátum: 2013. Július 26. - 21:17:40 »
Sziasztok.

Vettünk egy HUAWEI MediaPad 7 Lite Tabletot és az a problémám hogy ha letöltök egy játékot Play Áruházról az legyen Vadászgépes játék vagy Autós játék és amikor elindítom és belépek a játékba már a menüben csíkok jelennek meg és össze vissza ugrálnak/bugolnak. Tudom a HUAWEI Kínai f*s de nekem pont ez a Tablet tetszett meg. A szomszédomnak volt egyszer egy HUAWEI telefonja és neki is ugyan azt csinálta mint nekem de õ felrakott valami cracket/hacket és jobbak lettek a játékok.

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrségi Interior
« Dátum: 2013. Július 11. - 17:21:13 »

Sziasztok.

Készítettem egy Rendõrségi Interiort magamban  :D


Publikálom mert nekem semmi szükségem rá.


Objectek száma:
350

Elkészítési idõ: 2óra


Aki felhasználja nyugodtam szerkesztheti de a nevemet tüntesse fel!


FilterScriptbe raktam mert csináltam mellé egy /hq parancsot.


VIDEÓ:
 

 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <streamer>
#pragma tabsize 0
#if defined FILTERSCRIPT
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"Rendõrségi Interior BETÖLTVE\");
        print(\"By pisti525\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(19379, 1240.74, -737.76, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.19, -737.89, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1256.57, -724.81, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1256.57, -718.60, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1256.56, -709.00, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1256.56, -699.80, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1245.98, -686.81, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1246.92, -742.49, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1240.39, -742.49, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1240.43, -694.91, 1086.22,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1269.01, -694.92, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1278.63, -694.92, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1283.30, -690.02, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1272.26, -685.24, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1262.82, -685.23, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1253.24, -685.23, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1250.72, -685.23, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2412, 1244.38, -741.68, 1084.50,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2412, 1240.77, -741.68, 1084.50,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1240.03, -741.89, 1084.50,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1726, 1246.58, -741.88, 1084.50,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1726, 1248.95, -741.88, 1084.50,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2773, 1244.04, -740.60, 1084.96,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2773, 1240.41, -740.61, 1084.96,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2773, 1240.40, -738.67, 1084.96,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2773, 1244.04, -738.67, 1084.96,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1239.35, -734.67, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1240.18, -734.66, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1241.09, -734.66, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1241.89, -734.65, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1242.69, -734.65, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1243.50, -734.64, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1244.41, -734.64, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1245.32, -734.64, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2434, 4319.99, -3246.46, -8560.46,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2434, 1246.25, -734.63, 1084.50,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1246.42, -733.51, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2435, 1246.42, -732.59, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2435, 1246.43, -731.67, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2435, 1246.43, -729.72, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1502, 1246.09, -731.48, 1083.05,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2166, 1240.32, -733.77, 1084.50,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2165, 1242.28, -733.80, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1714, 1241.38, -732.87, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2007, 1243.32, -734.19, 1084.13,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2007, 1244.31, -734.17, 1084.13,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2007, 1245.31, -734.17, 1084.13,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1569, 1240.87, -742.44, 1084.50,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1569, 1243.87, -742.43, 1084.50,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(19450, 1254.66, -729.24, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1502, 1246.85, -729.28, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1502, 1249.88, -729.23, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(19450, 1242.07, -729.24, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1233.80, -729.24, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.98, -728.64, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.97, -720.47, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1256.03, -726.86, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1256.01, -725.14, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.99, -723.01, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.96, -718.54, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.92, -714.27, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.94, -716.52, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.90, -712.03, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.88, -709.78, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.87, -707.58, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.84, -705.03, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1255.83, -702.76, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.48, -703.76, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.46, -703.74, 1084.46,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.45, -705.09, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.45, -707.74, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -706.41, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -709.05, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.45, -710.39, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -711.75, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.43, -713.07, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -714.44, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.45, -715.78, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.45, -717.14, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -718.49, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -719.82, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -721.16, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.13, -701.42, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.13, -703.66, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.25, -706.11, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.22, -708.25, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.20, -710.48, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.27, -712.61, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.17, -714.94, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.23, -717.18, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.35, -719.23, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.35, -721.36, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.23, -723.62, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.16, -725.76, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1255.28, -727.42, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2258, 1256.24, -699.26, 1086.47,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2002, 1255.86, -695.64, 1084.51,   0.00, 0.00, -33.54);
CreateDynamicObject(2202, 1256.04, -698.77, 1084.51,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(19171, 1240.32, -729.15, 1087.03,   -90.00, 90.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19170, 1238.82, -729.16, 1087.02,   -90.00, 90.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19169, 1240.32, -729.15, 1085.52,   270.00, 0.00, 360.00);
CreateDynamicObject(19168, 1238.82, -729.16, 1085.52,   -90.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1238.58, -723.78, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1236.14, -723.78, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1240.97, -723.78, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1240.94, -721.13, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1238.54, -721.14, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1236.13, -721.14, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2435, 1238.82, -726.92, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2435, 1237.98, 726.90, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2435, 1237.90, -726.92, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2435, 1239.74, -726.92, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2435, 1239.74, -726.92, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2435, 1240.66, -726.92, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2435, 1241.56, -726.92, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2435, 1242.48, -726.92, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2434, 1243.61, -727.09, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2165, 1251.33, -725.14, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1251.33, -723.02, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1251.33, -720.50, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(19450, 1246.77, -694.91, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1502, 1251.56, -694.93, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1502, 1254.59, -694.88, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(19450, 1250.85, -691.54, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1502, 1256.95, -685.28, 1084.51,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(1502, 1257.03, -691.56, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1263.37, -691.52, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1268.10, -686.78, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2007, 1252.89, -690.97, 1084.16,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(1738, 1250.77, -685.53, 1085.13,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2606, 1252.96, -685.11, 1086.86,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2165, 1247.51, -688.03, 1084.46,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(2164, 1246.64, -685.36, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2164, 1248.42, -685.36, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2166, 1249.49, -687.02, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(1714, 1247.57, -687.20, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2257, 1267.97, -687.92, 1086.75,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2254, 1267.99, -689.61, 1086.72,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2259, 1260.92, -690.97, 1086.32,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2256, 1259.49, -691.42, 1086.74,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1265.50, -686.80, 1084.49,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2165, 1263.40, -686.81, 1084.49,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2165, 1266.04, -690.91, 1084.49,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2165, 1263.40, -690.97, 1084.49,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1714, 1264.24, -690.25, 1084.51,   0.00, 0.00, -69.00);
CreateDynamicObject(1714, 1267.11, -690.67, 1084.51,   0.00, 0.00, -113.94);
CreateDynamicObject(1714, 1266.58, -686.20, 1084.51,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(1714, 1264.31, -686.36, 1084.51,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2164, 1261.60, -685.33, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2164, 1259.84, -685.33, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2202, 1259.66, -690.95, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1255.00, -725.16, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.98, -723.02, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.96, -720.48, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.96, -718.56, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.94, -716.52, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.92, -714.30, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.90, -712.04, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.88, -709.80, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.87, -707.58, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.85, -705.04, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2187, 1254.83, -702.76, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2168, 1252.25, -725.14, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2168, 1252.25, -723.30, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2168, 1252.25, -720.80, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2165, 1242.63, -720.07, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1240.25, -720.07, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1237.85, -720.07, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1237.83, -717.82, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1240.22, -717.78, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(2165, 1242.66, -717.79, 1084.51,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1241.95, -719.07, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1239.49, -719.05, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1237.19, -719.06, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1242.16, -716.91, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1239.69, -716.94, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(1806, 1237.08, -716.87, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(2139, 1269.65, -685.82, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2136, 1272.58, -685.82, 1084.51,   0.06, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2138, 1268.66, -685.80, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2135, 1270.64, -685.82, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2135, 1271.62, -685.82, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2137, 1274.57, -685.84, 1084.52,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2137, 1275.53, -685.84, 1084.52,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2140, 1276.51, -685.81, 1084.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2257, 1273.10, -685.34, 1086.70,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2029, 1271.10, -689.07, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2029, 1273.08, -689.07, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2029, 1275.04, -689.07, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2124, 1271.12, -690.00, 1085.34,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2124, 1273.44, -689.96, 1085.34,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2124, 1275.47, -690.05, 1085.34,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2124, 1274.44, -689.99, 1085.34,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(2124, 1272.24, -689.98, 1085.34,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1278.59, -685.24, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1249.88, -707.99, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1249.88, -699.68, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1246.93, -724.40, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1249.89, -724.40, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1249.89, -711.78, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2296, 1277.52, -685.58, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1726, 1282.03, -688.04, 1084.51,   0.00, 0.00, -127.00);
CreateDynamicObject(1726, 1279.99, -690.27, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(1726, 1250.48, -698.47, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1726, 1250.48, -700.69, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1726, 1250.48, -702.97, 1084.51,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1810, 1253.74, -701.95, 1084.50,   0.00, 0.00, -200.00);
CreateDynamicObject(1502, 1249.94, -719.63, 1084.51,   0.00, 0.00, -269.10);
CreateDynamicObject(19450, 1240.54, -715.92, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2628, 1243.00, -714.95, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(2627, 1248.74, -708.22, 1084.51,   0.00, 0.00, -89.76);
CreateDynamicObject(2630, 1236.50, -712.06, 1084.51,   0.00, 0.00, 88.92);
CreateDynamicObject(2631, 1237.70, -707.11, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2632, 1237.70, -705.19, 1084.51,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2628, 1241.07, -714.95, 1084.51,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(2629, 1249.02, -699.40, 1084.51,   0.00, 0.00, -90.66);
CreateDynamicObject(14449, 1241.57, -698.52, 1083.81,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1259.39, -694.92, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19450, 1235.65, -699.67, 1086.23,   0.00, 360.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1235.65, -709.27, 1086.23,   0.00, 360.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1235.65, -718.81, 1086.23,   0.00, 360.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1235.65, -728.44, 1086.23,   0.00, 360.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1235.66, -737.93, 1086.23,   0.00, 360.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2202, 1238.61, -729.83, 1084.45,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2164, 1241.09, -729.36, 1084.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2164, 1242.89, -729.36, 1084.49,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2190, 1239.17, -732.83, 1085.27,   0.00, 0.00, -295.20);
CreateDynamicObject(2161, 1256.44, -722.48, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.47, -723.80, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.46, -725.12, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.45, -726.45, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(2161, 1256.45, -727.77, 1085.82,   0.00, 0.00, 270.00);
CreateDynamicObject(19450, 1251.36, -737.77, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1251.36, -734.01, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2630, 1236.49, -710.59, 1084.51,   0.00, 0.00, 88.92);
CreateDynamicObject(2629, 1249.04, -700.98, 1084.51,   0.00, 0.00, -90.66);
CreateDynamicObject(2629, 1249.05, -702.70, 1084.51,   0.00, 0.00, -90.66);
CreateDynamicObject(2627, 1248.72, -710.22, 1084.51,   0.00, 0.00, -89.76);
CreateDynamicObject(1502, 1249.87, -716.60, 1084.51,   0.00, 0.00, -450.12);
CreateDynamicObject(1502, 1246.91, -716.00, 1084.51,   0.00, 0.00, -450.12);
CreateDynamicObject(19450, 1246.93, -722.34, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1243.50, -715.92, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(1502, 1249.84, -715.88, 1084.51,   0.00, 0.00, -539.82);
CreateDynamicObject(2930, 1246.00, -691.64, 1087.20,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1738, 1267.75, -688.29, 1085.13,   0.00, 0.00, -90.48);
CreateDynamicObject(19450, 1252.25, -691.54, 1086.23,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(2606, 1252.96, -685.11, 1086.41,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2606, 1252.96, -685.11, 1087.31,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2007, 1253.89, -690.97, 1084.16,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(2007, 1254.89, -690.97, 1084.16,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(2007, 1255.89, -690.94, 1084.16,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(2007, 1255.89, -690.94, 1085.52,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(2007, 1254.90, -690.96, 1085.52,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(2007, 1253.90, -690.96, 1085.52,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(2007, 1252.89, -690.96, 1085.52,   0.00, 0.00, 180.48);
CreateDynamicObject(19358, 1256.98, -689.99, 1086.22,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19358, 1256.97, -688.40, 1086.22,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1235.65, -690.04, 1086.23,   0.00, 360.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19450, 1241.11, -682.08, 1086.20,   0.00, 360.00, 90.00);
CreateDynamicObject(19358, 1235.65, -683.66, 1086.23,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19431, 1236.38, -682.09, 1086.20,   0.00, 0.00, -89.64);
CreateDynamicObject(19355, 1244.15, -683.71, 1084.38,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1240.67, -683.75, 1084.37,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1237.23, -683.77, 1084.37,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1244.16, -686.90, 1084.39,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1240.72, -686.94, 1084.37,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1237.27, -686.91, 1084.37,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1244.19, -690.09, 1084.37,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1240.70, -690.13, 1084.38,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1237.26, -690.11, 1084.37,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1244.33, -693.30, 1084.37,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1240.63, -693.29, 1084.38,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19355, 1237.21, -693.27, 1084.38,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(1771, 1244.55, -682.84, 1084.96,   0.00, 0.00, -91.32);
CreateDynamicObject(19358, 1243.99, -690.68, 1086.20,   0.00, 0.00, -89.88);
CreateDynamicObject(2930, 1242.49, -685.54, 1087.08,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19431, 1245.24, -690.68, 1086.20,   0.00, 0.00, -89.82);
CreateDynamicObject(19358, 1244.09, -686.33, 1086.19,   0.00, 0.00, -89.88);
CreateDynamicObject(19431, 1245.26, -686.32, 1086.18,   0.00, 0.00, -89.82);
CreateDynamicObject(1771, 1244.56, -687.08, 1084.88,   0.00, 0.00, -91.32);
CreateDynamicObject(2528, 1245.49, -690.11, 1084.46,   0.00, 0.00, -179.70);
CreateDynamicObject(2528, 1245.52, -685.87, 1084.50,   0.00, 0.00, -179.70);
CreateDynamicObject(19358, 1237.57, -690.68, 1086.20,   0.00, 0.00, -89.88);
CreateDynamicObject(2930, 1239.15, -682.07, 1087.07,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2930, 1239.15, -685.50, 1087.06,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(2930, 1239.17, -688.94, 1087.06,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19358, 1237.48, -686.39, 1086.16,   0.00, 0.00, -89.88);
CreateDynamicObject(19431, 1236.29, -686.39, 1086.17,   0.00, 0.00, -89.82);
CreateDynamicObject(19431, 1236.16, -690.66, 1086.19,   0.00, 0.00, -89.82);
CreateDynamicObject(1771, 1237.11, -689.90, 1084.91,   0.00, 0.00, -91.32);
CreateDynamicObject(1771, 1237.01, -685.62, 1084.83,   0.00, 0.00, -91.32);
CreateDynamicObject(2528, 1236.12, -682.68, 1084.46,   0.00, 0.00, -359.76);
CreateDynamicObject(2528, 1236.17, -686.94, 1084.44,   0.00, 0.00, -359.76);
CreateDynamicObject(2173, 1238.75, -693.29, 1084.47,   0.00, 0.00, -90.54);
CreateDynamicObject(1714, 1237.50, -694.38, 1084.42,   0.00, 0.00, 118.56);
CreateDynamicObject(19355, 1242.60, -693.27, 1084.36,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19431, 1245.80, -692.27, 1086.21,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19304, 1245.83, -693.22, 1087.78,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1253.09, -694.90, 1087.65,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(19304, 1257.86, -691.55, 1087.65,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(19304, 1257.02, -686.07, 1087.66,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19302, 1242.45, -684.66, 1085.72,   0.00, 0.00, -89.64);
CreateDynamicObject(2930, 1242.48, -682.08, 1087.08,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19302, 1242.47, -688.13, 1085.72,   0.00, 0.00, -89.64);
CreateDynamicObject(2930, 1242.53, -689.01, 1087.08,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19302, 1239.13, -688.09, 1085.72,   0.00, 0.00, -89.64);
CreateDynamicObject(19302, 1239.11, -684.66, 1085.72,   0.00, 0.00, -89.64);
CreateDynamicObject(19304, 1242.48, -688.86, 1087.60,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1242.48, -685.38, 1087.60,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1242.49, -681.88, 1087.60,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1239.12, -688.89, 1087.60,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1239.13, -685.41, 1087.60,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1239.14, -681.97, 1087.60,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1268.12, -693.16, 1087.78,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1248.39, -729.26, 1087.67,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(19304, 1248.08, -715.94, 1087.65,   0.00, 0.00, -180.00);
CreateDynamicObject(19304, 1246.93, -717.64, 1087.64,   0.00, 0.00, -90.12);
CreateDynamicObject(19304, 1249.90, -718.13, 1087.64,   0.00, 0.00, -89.34);
CreateDynamicObject(2190, 1243.32, -727.15, 1085.55,   0.00, 0.00, -81.60);
CreateDynamicObject(2190, 1238.90, -694.64, 1085.27,   0.00, 0.00, -126.48);
CreateDynamicObject(2921, 1241.27, -694.87, 1087.03,   0.00, 0.00, -55.68);
CreateDynamicObject(2921, 1235.69, -729.73, 1087.03,   0.00, 0.00, -187.68);
CreateDynamicObject(19379, 1240.85, -728.16, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.88, -718.64, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.82, -709.07, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.83, -699.78, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.27, -728.29, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.35, -718.69, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.30, -709.07, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.31, -699.46, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.27, -689.85, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1261.76, -690.05, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1272.24, -690.02, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1282.68, -690.10, 1084.42,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1250.58, -737.75, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.08, -737.76, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.34, -728.16, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.37, -718.58, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.37, -709.01, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.37, -699.40, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1251.40, -689.82, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1261.84, -690.06, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1272.27, -690.06, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1282.75, -690.06, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.85, -728.15, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.97, -718.57, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.98, -709.00, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.98, -699.36, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.98, -689.79, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateDynamicObject(19379, 1240.73, -680.20, 1087.98,   0.00, 90.00, 0.00);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/hq\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 1241.99, -741.41, 1085.88);
return 1;
}
return 0;
}

7
GTA V: Alap információk / GTA V - Szereplõk
« Dátum: 2013. Július 01. - 11:59:44 »
A Grand Theft Auto V elõdeihez hûen ismét számos fontos és kevésbé jelentõs szereplõt vonultat fel. Mi több, a fejlesztõk úgy gondolták, hogy nem csak egy, de mindjárt három fõhõs köré építik a játékot. Az elõzeteseknek köszönhetõen róluk és a pár más karakterrõl már megtudunk néhány információt.
 

A fõhõsök
------------------------------------------------
 

Talán a lgnagyobb nóvum a játékban, hogy nem csak egy, de három fõhõst kell majd irányítanunk. Mindhármuk jelleme más. Kinézetét ezúttal is testre szabhatjuk valamelyest, lecserélhetjük a ruhájukat, frizurájukat és tetováltathatunk rájuk. Emellett  fejleszthetjük néhány képességüket, mint a tüdõkapacitás, állóképesség, vezetés, repülés, szerelés, lopakodás, célzás, erõ és speciális képesség. Ezeket a szünet menüben tudjuk majd nyomonkövetni.
 
Michael
 

\"michael.jpg\"
 
Foglalkozás: Visszavonult bûnözõ
Kor: Korai 40-es
Lakhely: Rockford Hills
Erõsség: Lõfegyverek kezelése
Kora ellenére Michael nagyon jól tartja magát. A felsõbb rétegbõl való, tehát gazdag, menõ ruhákban jár, hatalmas háza van. A múltja cseppet sem mondható tisztának, hiszen régen egy sikeres bankrabló volt. Végül alkut kötött az FIB-vel, és jelenleg tanúvédelmi program alatt áll családjával, ennek köszönheti vagyonát.

Az idillikus életet mutató família valójában tele van konfliktusokkal. Viszonya a feleségével megromlott, már ki nem állhatják egymást, és két gyerekével sem jön ki jól. Polgári élete már az õrületbe kergeti, a családi kassza pedig egyre csak fogy, ezért úgy dönt, vissz*rázódik a régi kerékvágásba.


Michael erõssége a fegyverek. Egyfajta különleges képessége, hogy kicsit lelassíthatjuk a játékot egy idõre a keményebb lövöldözõs helyzetekben, így gyorsabban tudunk reagálni, és pontosabban tudunk lõni.

 
Trevor Phillips
 

\"trevor.jpg\"
 
Foglalkozás: Hivatásos bûnözõ
Kor: Korai 40-es
Lakhely: Blaine County
Erõsség: Verekedés (egyedi mozdulatok), pusztítás
Múltja bár összefonódik Michael-éval, Trevor teljesen ellentétes személyiség. Egy drogfüggõ, közveszélyes pszichopata, akit vágyai és erõszakos kitörései irányítanak. Semmiképp sem hagyna fel a drogokkal és a piszkos bulikkal, szenvedélye a káoszkeltés. Az a típus, aki nem engedi meg, hogy nemet mondjanak neki. Egykor pilóta volt a seregben, most a sivatagban él egy lakókocsiban.

Pilóta múltjának köszönhetõen a játék kezdetétõl fogva tud repülõket és helikoptert vezetni, ami igen nagy elõny az elõzõ részekhez képest, hiszen így be lehet járni az egész területet már rögtön az elején. Valószínûleg õ lesz a \"központi fõhõs\", egy igazi GTA-s karakter, mert a kiadott képek többségén Trevort látjuk.


Nagyobb pusztítást tud végezni, mint a többi szereplõ, és nagyon jó közelharcban, egyedi mozdulatai vannak.

 
Franklin
 

\"franklin.jpg\"
 
Foglalkozás: Behajtó
Kor: 20-30
Lakhely: Dél Los Santos
Erõsség: Vezetés
Miután a bandázás fénykora lecsengett, és ennek az életmódnak az illúziója elkezdett széthullani, sokan, köztük Franklin is megpróbál továbblépni, ami nem könnyû, ha a régi haverok visszahúznak.

Egy örmény luxusautó-kereskedõnek dolgozik behajtóként, aki olyan embereknek ad el a kocsikat, akiknek egyébként nem lenne pénzük kifizetni azokat. Franklin fitt és divattudatos, tehetõs fiatal. Van egy rottweiler kutyája, Chop.


Jó sofõr, a nagyobb üldözéseknél egy idõre lelassíthatjuk a játékot, így gyorsabban reagálhatunk vezetés közben.

Mellékszereplõk
------------------------------------------------
 
Michael, Trevor és Franklin mellett rengeteg mellékszereplõvel találkozunk majd a történet során. Lesznek, akik folyamatosan a környezetükben lesznek, mint például Michael családja, lesznek barátaink, és persze a küldetések folyamán több karaktert is megismerünk. A Rockstar már mesélt néhányukról:
 

Amanda
 

\"amanda.jpg\"
 

Õ Michael felesége, aki hozzá hasonlóan fegyverhordó típus, akaratos személyiség. A házasságuk teljesen megromlott, Amanda legalább annyira utálja férjét, mint ahogy ez fordítva igaz. Szereti szórni a pénzt. A Rockstar azt mondja, soha nem volt még hasonló nõi jellem egy GTA részben sem, Amanda személyisége teljesen egyedi.
 

Jimmy
 

\"jimmy.jpg\"
 

Michael 20 éves fia, aki egy tipikus lusta, siránkozó füves kölyök. Kapcsolata az apjával borzalmas. A ígéretek szerint nem láttunk még ehhez hasonlót. A második trailerbõl ítélve nem lehet unalmas élete, Franklin épp egy száguldó teherautón lévõ hajóról próbálja megmenteni
 

Tracy
 

\"tracy.jpg\"
 

Michael lánya, aki nincs jóban az apjával, az anyjával viszont annál inkább. Tipikus hisztis, lázadó tinilány. Egy Just Dance-hez hasonló játékkal játszik szabadidejében.
 

Lamar
 

\"lamar.jpg\"
 

Frankie barátja a bandában. Egy világból valók mindketten, de míg Frankie inkább komolyabb és ambíciózusabb, Lamar bolondosabb és lazább. A hagyományos gengszter életet éli.
 

Ron
 

\"ron.jpg\"
 

Trevor barátja, már amennyire \"barátjának\" lehet nevezni. Ron egy paranoiás, összeesküvés-elméleteket gyártó figura, Trevoréval szomszédos trailerben lakik. Még õrült barátjától is fél, de mégis vele tölti az idejét.
 

Terapeuta
 

\"terapeuta.jpg\"
 

Michael rendszeresen jár terapeutához, akivel kibeszéli ügyes-bajos dolgait. Nem biztos, hogy a játék végéig õ fogja \"kezelni\" õt, ugyanis az egyik trailer utolsó jelenetében úgy tûnik, feladja a dolgot, és azt mondja: \"Azt hiszem, új terapeutára leszszükséged.\"
 

Floyd
 

\"floyd.jpg\"
 

Õ is vélhetõen Trevor ismerõse, legalábbis az õ trailerében bukkan fel több jelenetben. Többet eddig nem tudunk róla.
 

Ismeretlen nõ
 

\"ismeretlen-no.jpg\"
 

Franklin és Lamar ismerõse.
 

Visszatérõ karakterek
 

------------------------------------------------
 


Dan Houser, a játék egyik atyja megerõsítette, hogy visszatért egy-két szereplõ a GTA IV érából. Konkrétumot ugyan nem árult el, de azt mindenképp leszögezte, hogy a PlayStation 2 érát lezárták, annak az univerzumnak megvolt a maga világa, és senkit sem kevernek majd bele a HD epizódokba - tehát Tommy Vercetti, vagy CJ maximum utalásokként bukkanhatnak fel.

Houser azt is hozzátette, hogy nem fõhõsökrõl van szó, tehát Niko Bellic, Johnny Klebitz és Luis Lopez sem lesz köztük, illetve Packie McReary sem, aki rejtélyes módon elrepült a második epizodikus tartalom végén.

8
Beszélgetés / Jogod van eltûnni a Google-ból
« Dátum: 2013. Június 30. - 10:40:15 »
Kivel ne történt volna meg, hogy egy átmulatott este után nem kívánatos videót talált magáról a youtube-on, vagy egy-egy új kapcsolat hajnalán órákat töltött azzal, hogy a kísértõ ex-szel közös képeket eltávolítsa a különbözõ oldalakról? Míg ma egy szexi kacsaszáj mókásnak tûnik, tíz év múlva lehet, hogy a hajdani gimnazista állásába kerül - de ha valami egyszer csak terjedni kezd a neten, azt szinte lehetetlen leszedni.

Az Európai Unió most arra dolgoz ki szabályozást, hogy ez a jövõben másként legyen. Ha sikerül megfelelõ szabályozást alkotni, a jövõben bárki töröltetheti majd az internetrõl azokat a tartalmakat, amelyek sértik a személyiségi jogait. A szigorú szabályok a tervek szerint a nagy, nemzetközi, akár Európán kívül mûködõ oldalakat is érintik majd – A Google és a Facebook is törtheti tehát a fejét, hogy mit tesz annak érdekében, hogy az egy-egy éjszakai dorbézolásunk eredménye még a keresõtalálatokból se köszönjön vissza.


A szabályozás a tervek szerint 2014. január 1-jétõl lép életbe az EU 27 tagállamában.


Ettõl a dátumtól kezdve mindenki a saját nemzetének megfelelõ központjához fordulhat, és kérheti, hogy távolíttassák el az adatait. Az ügyekben az EU lép majd fel, és nem is kis szigorral: eddig ha valami gond volt, csupán a vitatható bejegyzés elsõdleges adatközlõjét (tehát mondjuk egy nemkívánatos videó feltöltõjét), hanemaz azt tároló portált, vagy az azt feldobó keresõprogram üzemeltetõjét is büntetni lehet majd.


A Facebook és a Google sem igazán örül az új tervezetnek, ami érthetõ is. Ha nem teljesítik az adattörlési kérelmet, akkor a cégek bírságolhatók. Bár a vállalatok az éves globális bevételének maximum 2%-át kitevõ büntetést kaphatnak, a Facebook és a Google esetében ez már nem kis összeg.


Az EU-nak 1996 óta van érvényes adatvédelmi szabályozása, ez azonban nagyon elavult: amikor létrehozták, még nem voltak például közösségi oldalak és a különbözõ szolgáltatók sem kínáltak ennyi bonyolult, nemzetköziségük miatt összetett lehetõséget.



Forrás: http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/jogod-van-eltunni-a-google-bol/

9
Kérdések, Segítség / PS3 játék
« Dátum: 2013. Június 21. - 12:51:58 »
Sziasztok.

Szeretném megkérdezni azt hogy 2 hét múlva lesz PS3am és veszek hozzá eredeti játékokat(apród,teszvesz stb) az úgy van mint PC hogy kódos vagy nem ? mert most lesz elõször PS3am és ezeket nem nagyon tudom  :D

10
Beszélgetés / Localhost FTP
« Dátum: 2013. Június 21. - 12:16:37 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy bekapcsoltam a \"Windows-szolgáltatások be- és kikapcsolás\"-ban az FTP Server szolgálatatást mert fel szeretnék rakni egy honlapot. Igen de ezt hogyan lehetséges elérni ?

11
Segítségkérés / MySQL R7
« Dátum: 2013. Június 18. - 12:20:08 »
Sziasztok.

Kellene nekem a MySQL R7. Mert akár hol letöltöttem mindig ezt írta ki:

 
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\sampszerver\\gamemodes\\stunt.pwn(282) : fatal error 111: user error: \"Frissítsd a MySQL (a_mysql.inc) függvénykönyvtárad az R7-re!\"
 
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Elõre is köszönöm.

12
Szkript kérések / Anti-IP
« Dátum: 2013. Június 17. - 20:49:43 »
Sziasztok.

Kellene nekem egy Anti-IP rendszer. Olyan hogy ha feljön egy gyerek én hirdeti a szerverét akkor egybõl IP bant kapjon.


Elõre is köszönöm!

13
Bemutatkozás / pisti525
« Dátum: 2013. Június 17. - 09:19:41 »
Sziasztok. (gondoltam írok magamról egy kicsit mert lassan 1 éve tag leszek és 700 hozzászólásom van  :D )
 


Bemutatkozás:

Nevem: Nagy István


Születtem: 1998.07.20 Kecskemét


Lakóhelyem: Lajosmizsétõl egy kis tanyán (Klábertelep)


Általános Iskolába járok még. Idén leszek 8-kos. Ha kijárom az Általános Iskolát Katona vagy Informatikus szeretnék lenni.


Kedvenc zene mûfaj: Metalrock, Rock


Kedvenc étel: Minden

 
 
SA-MP pályafutásom:
 
Elõször csak GTA-ztam úgy magamban PS2-ön. De 2év alatt meguntam  :D . Ezért utána elkezdtem keresni GTA MultiPlayer után. Találtam is. Megtaláltam az MTA-t. Legelsõ MTA szerverem egy COD4 szervert volt. Elég jó kis szervert szerintem mai napig is megy mert 400 player volt fent amikor én játszottam rajta. Utána asszem egy Stunt szervert találtam de egészen hihetetlen módon az MTA csak úgy törölte a \"Favorites\" bõl  :D :D utána pedig ezt a szervert nem láttam viszont. Utána amikor az MTA -t is meguntam újra elkezdtem keresni GTA MultiPlayer utána de kis szerencsével valahogy rátaláltam a SA-MP -re  :D . Utána majd 1 évig nem értettem hogy mit csinálok rosszul hogy nem indítsa el de utána rájöttem hogy nem volt fent az alap GTA és jó lett aztán  :D . Legelsõ SA-MP szerverem nem tudom hogy ki ismeri a neve \"Underground Stunting\". A szerver mai napig megy de az 500-600 playerét elvesztette. És ezután jöttek a stunt/dm szerverek aztán RP is jött  :D. Játékos nevem: pisti525 ,  RP szervereken: Istvan_P_Nagy
 

Játékok amiken játszottam/játszok:
-Játszottam az összes COD -dal

-Stronghold Crusader


-Stronghold Crusader Extreme


-Mercenaries 1,2


-GTA Vice City


-GTA San Andreas (SA-MP)


-IL-2 Sturmovik 1946


-A Keresztapa 1,2


-Tom Clancy\'s H.A.W.X.


-Tom Clancy\'s Ghost Recon 2


-Tom Clancy\'s Rainbow Six Vegas 1,2


-Metro 2033


-Just Cause 1,2


-Battlefield 2


-Euro Truck Simulator 1,2


-Wanted Weapons of Fate


-Crysis, Crysis Warhead


-Pacific Fighters


-Operation Flashpoint Dragon Rising


-World Of Tanks


De van még egy csomó játékom de bent van a szekrény mélyén  :D :D

 

Bõvítem még....

14
Segítségkérés / MySQL hiba
« Dátum: 2013. Június 15. - 21:19:33 »
Sziasztok.
Felraktam a gépemre a SeeRPG -t hogy egy kicsit hülyéskedjünk a haverokkal de ez fogat :
 
[21:17:13] [MySQL] Error (0): Function: mysql_query called when not connected to any database. Unknown database \'seer\'.
[21:17:13] MySQL Hiba történt. ErrorID: 4. Hiba:
[21:17:13] Function: mysql_query called when not connected to any database. Unknown database \'seer\'.

15
Kérdések, Segítség / PS 1 hiba
« Dátum: 2013. Május 29. - 20:11:00 »
Sziasztok
Van nekem egy PS1-em és az lenne a bajom hogy össze dugom a TV-vel bedugom a tápba és indítani akarom és nem csinál semmit :(( Már szét is szedtem hátha poros volt is benne de szépre kitakarítottam de így sem akar indulni :((
Valakinek tippje van hogy miért nem indul ??
Elõre is köszönöm a válaszodat!

Oldalak: [1] 2 3 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal