Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - pisti525

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
31
Segítségkérés / Compizni akartam a ladmint és ...
« Dátum: 2013. Április 01. - 21:48:35 »
Sziasztok!
Copmizni akartam a ladmin magyar verzióját és ezt dobta ki :
 
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\Kyra\\filterscripts\\ladmin.pwn(1458) : error 017: undefined symbol \"dcmd_spawn\"
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\Kyra\\filterscripts\\ladmin.pwn(1456) : warning 203: symbol is never used: \"playerid\"
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\Kyra\\filterscripts\\ladmin.pwn(4584) : error 017: undefined symbol \"dcmd_spawn\"
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\Kyra\\filterscripts\\ladmin.pwn(6913) : warning 203: symbol is never used: \"dcmd_spawnadas\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

32
Segítségkérés / Object törlés játékosról
« Dátum: 2013. Április 01. - 21:20:45 »
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni hogy ha rakok egy paranccsal magamra egy sapkát és azt hogy kell leszedni ?? mert néztem de nem találtam

33
Segítségkérés / Pénzszállító <PPC módba> de hogyan ?
« Dátum: 2013. Április 01. - 09:31:56 »
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni hogy is kell egy munkát PPC-be berakni ?


Csak szeretném megtudni!!

 
// Forward the public function used as a timer to load/unload your vehicle
forward Penz_LoadUnload(playerid);
 
// This function is called when a pilot wants to start a job by entering \"/work\"
Penz_StartRandomJob(playerid)
{
// Setup local variables
new PenzJobSet;
// Check the vehicle-model of the player to decide which job the player can get
switch (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)))
{
case VehicleRomero: // Select a random job for planes
   PenzJobSet = Penz_SetRandomJob(playerid);
}
// Check if a job was set correctly
switch (PenzJobSet)
{
case 1:
{
    // Setup local variables
   new StartLoc[50], EndLoc[50], Load[50], RouteText[255], Float:x, Float:y, Float:z, LoadMsg[128];
   // Job has started
   APlayerData[playerid][JobStarted] = true;
   // Set jobstep to 1 (going to load the goods)
   APlayerData[playerid][JobStep] = 1;
   // Get the startlocation, endlocation and the load texts
   format(StartLoc, 50, ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocationName]);
   format(EndLoc, 50, ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocationName]);
   format(Load, 50, ALoads[APlayerData[playerid][LoadID]][LoadName]);
   // Combine it all into a string for the TextDraw (the player can see this all the time) to describe the mission
   format(RouteText, 255, TXT_TransportingFromToPickup, Load, StartLoc, EndLoc);
   // Set the TextDraw so the player can see it
   TextDrawSetString(APlayerData[playerid][MissionText], RouteText);
   // Grab the x, y, z positions for the first location
   x = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocX];
   y = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocY];
   z = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocZ];
   // Create a checkpoint where the player should load the goods
   SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 7);
   // Inform the player that he must load his goods
   format(LoadMsg, 128, TXT_PickupCargoAt, Load, StartLoc);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, LoadMsg);
}
}
return 1;
}
// This function sets a random job for a plane vehicle and returns 1 if a job has been set
// The function returns 0 if a job couldn\'t be set (if the player is driving an invalid vehicle to start piloting-jobs)
Penz_SetRandomJob(playerid)
{
// If the player is the driver of the vehicle (GetPlayerVehicleSeat returns -1 if the player is not in a vehicle)
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
// Check the vehicle-model of the player to decide which job the player can get
switch (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)))
{
   case VehicleRomero:
   {
      // Get a random LoadID from the pilot-products (only the planes)
      APlayerData[playerid][LoadID] = Product_GetRandom(PCV_PenzSecuri);
      // Also get a random start-location and end-location
      APlayerData[playerid][JobLoc1] = Product_GetRandomStartLoc(APlayerData[playerid][LoadID]);
      APlayerData[playerid][JobLoc2] = Product_GetRandomEndLoc(APlayerData[playerid][LoadID]);
      // Make sure the destination is not closeby (pilot-locations are ALL includes in the array)
      while (Locations_CheckDistance(APlayerData[playerid][JobLoc1], APlayerData[playerid][JobLoc2], 1000.0) == 0)
      {
          // If both locations are too close together, keep searching for a random delivery-location that\'s further away
          APlayerData[playerid][JobLoc2] = Product_GetRandomEndLoc(APlayerData[playerid][LoadID]);
      }
      // Return 1 to indicate that a job has been set correctly
      return 1;
   }
}
}
// If no job could be set correctly, return 0
return 0;
}
// This function is called when a pilot enters a checkpoint
Penz_OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new LoadMsg[128];
    // Check the jobstep
    switch (APlayerData[playerid][JobStep])
    {
// JobStep is 1 (pilot is loading his goods at the checkpoint)
   case 1: format(LoadMsg, 128, TXT_LoadingGoods, ALoads[APlayerData[playerid][LoadID]][LoadName]);
// JobStep is 2 (pilot is unloading his goods at the checkpoint)
case 2: format(LoadMsg, 128, TXT_UnloadingGoods, ALoads[APlayerData[playerid][LoadID]][LoadName]);
    }
// Disable the player\'s actions (he cannot move anymore)
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
// Check the vehiclemodel of the player
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
switch (GetVehicleModel(vehicleid))
{
    case VehicleRomero: // A plane needs 5 seconds to load/unload
{
   // Show the message to inform him what he\'s doing (loading/unloading)
   GameTextForPlayer(playerid, LoadMsg, 5000, 5);
   // Start a timer (Public function \"LoadUnload(playerid)\" gets called when the timer runs out)
   APlayerData[playerid][LoadingTimer] = SetTimerEx(\"Penz_LoadUnload\", 5000, false, \"d\" , playerid);
    }
}
return 1;
}
 
// After a pilot entered a checkpoint, a timer is created. This function is called when the timer runs out
public Penz_LoadUnload(playerid)
{
// Check the JobStep
switch (APlayerData[playerid][JobStep])
{
case 1: // Player must load his goods
{
    // Setup local variables
   new StartLoc[50], EndLoc[50], Load[50], RouteText[255], Float:x, Float:y, Float:z, UnloadMsg[100];
   // Set JobStep to 2 (unloading goods)
   APlayerData[playerid][JobStep] = 2;
   // Delete the loading-checkpoint
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   // Get the startlocation, endlocation and the load texts
   format(StartLoc, 50, ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocationName]);
   format(EndLoc, 50, ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocationName]);
   format(Load, 50, ALoads[APlayerData[playerid][LoadID]][LoadName]);
   // Update the missiontext
   format(RouteText, 255, TXT_TransportingFromToDeliver, Load, StartLoc, EndLoc);
   // Set the TextDraw so the player can see it
   TextDrawSetString(APlayerData[playerid][MissionText], RouteText);
   // Grab the x, y, z positions for the second location (to unload the goods)
   x = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocX];
   y = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocY];
   z = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocZ];
   // Create a checkpoint where the player should unload the goods
   SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 7);
   // Inform the player that he must unload his goods
   format(UnloadMsg, 100, TXT_DeliverCargoTo, Load, EndLoc);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, UnloadMsg);
}
case 2: // Player is delivering his goods
{
    // Setup local variables
   new StartLoc[50], EndLoc[50], Load[50], Msg1[128], Msg2[128], Name[24];
   // Get the player name
   GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
   // Get the startlocation, endlocation and the load texts
   format(StartLoc, 50, ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocationName]);
   format(EndLoc, 50, ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocationName]);
   format(Load, 50, ALoads[APlayerData[playerid][LoadID]][LoadName]);
   // Construct the message sent to all players that this player completed a pilot mission
   format(Msg1, 128, TXT_PlayerCompletedPenzJob, Name, Load);
   format(Msg2, 128, TXT_PlayerCompletedPenzJobInfo, StartLoc, EndLoc);
   SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, Msg1);
   SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, Msg2);
 
    // Setup local variables
   new Float:x1, Float:y1, Float:x2, Float:y2, Float:Distance, Message[128], Payment;
   // Grab the x, y, z positions for the first location (to load the goods)
   x1 = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocX];
   y1 = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc1]][LocY];
   // Grab the x, y, z positions for the second location (to unload the goods)
   x2 = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocX];
   y2 = ALocations[APlayerData[playerid][JobLoc2]][LocY];
   // Calculate the distance between both points
   Distance = floatsqroot(((x2 - x1) * (x2 - x1)) + ((y2 - y1) * (y2 - y1)));
   // Calculate the payment for the player
   Payment = floatround((Distance * ALoads[APlayerData[playerid][LoadID]][PayPerUnit]), floatround_floor);
   // Pay the player based on the distance between the loading-point and unloading-point
   RewardPlayer(playerid, Payment, 1);
   // Send a message to let the player know he finished his mission and got paid
   format(Message, 128, TXT_RewardJob, Payment);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Message);
   // End the current pilot job (clear mission-data)
   Penz_EndJob(playerid);
}
}
    // Enable the player again (he can move again)
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
// Start the engine again (in case the vehicle was a helicopter, where the engine was turned off by entering a checkpoint)
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
return 1;
}
 
// This function is used to cleanup the current job
Penz_EndJob(playerid)
{
// Check if a job has started
if (APlayerData[playerid][JobStarted] == true)
{
// Clear all data about the job from the player, so he can start a new one
APlayerData[playerid][JobStarted] = false;
APlayerData[playerid][JobStep] = 0;
APlayerData[playerid][LoadID] = 0;
APlayerData[playerid][JobLoc1] = 0;
APlayerData[playerid][JobLoc2] = 0;
// Delete the checkpoint
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
// Kill the LoadingTimer
KillTimer(APlayerData[playerid][LoadingTimer]);
}
return 1;
}

 
Elõre is köszönöm a válaszokat!

34
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Jármû spawn(jármû lekérõ)
« Dátum: 2013. Március 29. - 14:18:11 »
Sziasztok!

Beszeretnék mutatni egy scriptet amit a hivatalos angol fórumon találtam és magyarosítottam :)

Készítõ : PinEvil
Fordította : pisti525
A script lényege : beírod hogy /cars és kiválasztod a megfelelõ jármûvet :)
Tesztelve mûködik!
 
#include <a_samp>
#define TAG[sRC]           \"{FFBF00}\"
#define COL_EASY           \"{FFF1AF}\"
#define COL_WHITE          \"{FFFFFF}\"
#define COL_BLACK          \"{0E0101}\"
#define COL_GREY           \"{C3C3C3}\"
#define COL_GREEN          \"{6EF83C}\"
#define COL_RED            \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW         \"{F3FF02}\"
#define COL_ORANGE         \"{FFAF00}\"
#define COL_LIME            \"{B7FF00}\"
#define COL_CYAN           \"{00FFEE}\"
#define COL_LIGHTBLUE      \"{00C0FF}\"
#define COL_BLUE           \"{0049FF}\"
#define COL_MAGENTA        \"{F300FF}\"
#define COL_VIOLET         \"{B700FF}\"
#define COL_PINK           \"{FF00EA}\"
#define COL_MARONE         \"{A90202}\"
#define COL_CMD            \"{B8FF02}\"
#define COL_PARAM          \"{3FCD02}\"
#define COL_SERVER         \"{AFE7FF}\"
//#define IGNORE_WARP_INTO_VEHICLE
//#define IGNORE_VIRTUAL_WORLDS
//#define IGNORE_SPAWN_MESSAGES
//#define IGNORE_VEHICLE_ACTIVATION
//#define IGNORE_VEHICLE_DELETION
#define DEFAULT_RESPAWN_TIME        600
#if !defined IGNORE_VEHICLE_DELETION
        new
            bool:gDialogCreated[ MAX_VEHICLES ] = { false, ... };
#endif
CreatePlayerVehicle( playerid, modelid )
{
        new
            vehicle,
                Float:x,
                Float:y,
                Float:z,
                Float:angle;
        if ( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
        {
            vehicle = GetPlayerVehicleID( playerid );
            GetVehiclePos( vehicle, x, y, z );
            GetVehicleZAngle( vehicle, angle );
            DestroyVehicle( vehicle );
        }
        else
        {
                GetPlayerPos( playerid, x, y, z );
                GetPlayerFacingAngle( playerid, angle );
        }
        vehicle = CreateVehicle( modelid, x, y, ( z + 1 ), angle, -1, -1, DEFAULT_RESPAWN_TIME );
        LinkVehicleToInterior( vehicle, GetPlayerInterior( playerid ) );
        #if !defined IGNORE_VIRTUAL_WORLDS
                SetVehicleVirtualWorld( vehicle, GetPlayerVirtualWorld( playerid ) );
        #endif
        #if !defined IGNORE_WARP_INTO_VEHICLE
                PutPlayerInVehicle( playerid, vehicle, 0 );
        #endif
        #if !defined IGNORE_VEHICLE_DELETION
                gDialogCreated[ vehicle ] = true;
        #endif
        return 1;
}
ShowPlayerDefaultDialog( playerid )
{
        ShowPlayerDialog( playerid, 3434, DIALOG_STYLE_LIST, \"Autó Típusok:\", \"Repülök\\nHelikopterek\\nMotorok/Biciklik\\nKabriók\\nIpari jármûvek\\nLowrider jármûvek\\nOff Road\\nKözszolgálati jármûvek\\nSzalon jármûvek\\nSport jármûvek\\nStation jármûvek\\nHajók\\nFutók\\nEgyedi jármûvek\\nRC jármûvek\", \"Választ\", \"Vissza\" );
        return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
        printf( \"*vDialog bekapcsolva*\" );
        printf( \"*Készítette : PinEvil*\");
        printf (\"*Fordította : pisti525*\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        printf( \"*vDialog leállt! *\");
        return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] )
{
        if ( strcmp( cmdtext, \"/cars\", true, 8 ) == 0 )
        {
            if ( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
            {
                        #if !defined IGNORE_VEHICLE_ACTIVATION
                        ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                        return 1;
                        #endif
                }
                if ( GetPlayerState( playerid ) != PLAYER_STATE_PASSENGER ) ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                return 1;
        }
        return 0;
}
public OnVehicleSpawn( vehicleid )
{
        #if !defined IGNORE_VEHICLE_DELETION
        if ( gDialogCreated[ vehicleid ] )
            {
            DestroyVehicle( vehicleid );
            gDialogCreated[ vehicleid ] = false;
            }
        #endif
        return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[] )
{
        if ( response )
        {
                switch ( dialogid )
                {
                        case 3434 :
                        {
                        switch ( listitem )
                                {
                                        case 0 : ShowPlayerDialog( playerid, 3435, DIALOG_STYLE_LIST, \"Repülök\", \"Andromada\\nAT-400\\nBeagle\\nCropduster\\nDodo\\nHydra\\nNevada\\nRustler\\nShamal\\nSkimmer\\nStuntplane\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 1 : ShowPlayerDialog( playerid, 3436, DIALOG_STYLE_LIST, \"Helikopterek\", \"Cargobob\\nHunter\\nLeviathan\\nMaverick\\nNews Maverick\\nPolice Maverick\\nRaindance\\nSeasparrow\\nSparrow\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 2 : ShowPlayerDialog( playerid, 3437, DIALOG_STYLE_LIST, \"Motorok/Biciklik\", \"BF-400\\nBike\\nBMX\\nFaggio\\nFCR-900\\nFreeway\\nMountain Bike\\nNRG-500\\nPCJ-600\\nPizzaboy\\nQuad\\nSanchez\\nWayfarer\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 3 : ShowPlayerDialog( playerid, 3438, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kabriók\", \"Comet\\nFeltzer\\nStallion\\nWindsor\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 4 : ShowPlayerDialog( playerid, 3439, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ipari jármûvek\", \"Benson\\nBobcat\\nBurrito\\nBoxville\\nBoxburg\\nCement Truck\\nDFT-30\\nFlatbed\\nLinerunner\\nMule\\nNewsvan\\nPacker\\nPetrol Tanker\\nPony\\nRoadtrain\\nRumpo\\nSadler\\nSadler Shit\\nTopfun\\nTractor\\nTrashmaster\\nUtility Van\\nWalton\\nYankee\\nYosemite\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 5 : ShowPlayerDialog( playerid, 3440, DIALOG_STYLE_LIST, \"Lowrider jármûvek\", \"Blade\\nBroadway\\nRemington\\nSavanna\\nSlamvan\\nTahoma\\nTornado\\nVoodoo\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 6 : ShowPlayerDialog( playerid, 3441, DIALOG_STYLE_LIST, \"Off Road\", \"Bandito\\nBF Injection\\nDune\\nHuntley\\nLandstalker\\nMesa\\nMonster\\nMonster A\\nMonster B\\nPatriot\\nRancher A\\nRancher B\\nSandking\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 7 : ShowPlayerDialog( playerid, 3442, DIALOG_STYLE_LIST, \"Közszolgálati jármûvek\", \"Ambulance\\nBarracks\\nBus\\nCabbie\\nCoach\\nCop Bike (HPV-1000)\\nEnforcer\\nFBI Rancher\\nFBI Truck\\nFiretruck\\nFiretruck LA\\nPolice Car (LSPD)\\nPolice Car (LVPD)\\nPolice Car (SFPD)\\nRanger\\nRhino\\nS.W.A.T\\nTaxi\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 8 : ShowPlayerDialog( playerid, 3443, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szalon jármûvek\", \"Admiral\\nBloodring Banger\\nBravura\\nBuccaneer\\nCadrona\\nClover\\nElegant\\nElegy\\nEmperor\\nEsperanto\\nFortune\\nGlendale Shit\\nGlendale\\nGreenwood\\nHermes\\nIntruder\\nMajestic\\nManana\\nMerit\\nNebula\\nOceanic\\nPicador\\nPremier\\nPrevion\\nPrimo\\nSentinel\\nStafford\\nSultan\\nSunrise\\nTampa\\nVincent\\nVirgo\\nWillard\\nWashington\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 9 : ShowPlayerDialog( playerid, 3444, DIALOG_STYLE_LIST, \"Sport jármûvek\", \"Alpha\\nBanshee\\nBlista Compact\\nBuffalo\\nBullet\\nCheetah\\nClub\\nEuros\\nFlash\\nHotring Racer\\nHotring Racer A\\nHotring Racer B\\nInfernus\\nJester\\nPhoenix\\nSabre\\nSuper GT\\nTurismo\\nUranus\\nZR-350\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 10 : ShowPlayerDialog( playerid, 3445, DIALOG_STYLE_LIST, \"Station jármûvek\", \"Moonbeam\\nPerenniel\\nRegina\\nSolair\\nStratum\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 11 : ShowPlayerDialog( playerid, 3446, DIALOG_STYLE_LIST, \"Hajók\", \"Coastguard\\nDinghy\\nJetmax\\nLaunch\\nMarquis\\nPredator\\nReefer\\nSpeeder\\nSquallo\\nTropic\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 12 : ShowPlayerDialog( playerid, 3447, DIALOG_STYLE_LIST, \"Futók\", \"Article Trailer\\nArticle Trailer 2\\nArticle Trailer 3\\nBaggage Trailer A\\nBaggage Trailer B\\nFarm Trailer\\nFreight Flat Trailer (Train)\\nFreight Box Trailer (Train)\\nPetrol Trailer\\nStreak Trailer (Train)\\nStairs Trailer\\nUtility Trailer\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 13 : ShowPlayerDialog( playerid, 3448, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egyedi jármûvek\", \"Baggage\\nBrownstreak (Train)\\nCaddy\\nCamper\\nCamper A\\nCombine Harvester\\nDozer\\nDumper\\nForklift\\nFreight (Train)\\nHotknife\\nHustler\\nHotdog\\nKart\\nMower\\nMr Whoopee\\nRomero\\nSecuricar\\nStretch\\nSweeper\\nTram\\nTowtruck\\nTug\\nVortex\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                        case 14 : ShowPlayerDialog( playerid, 3449, DIALOG_STYLE_LIST, \"RC jármûvek\", \"RC Bandit\\nRC Baron\\nRC Raider\\nRC Goblin\\nRC Tiger\\nRC Cam\\nBack\", \"Select\", \"Cancel\" );
                                }
                        }
                        case 3435 :
                        {
                                if ( listitem > 10 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                                model_array[] = { 592, 577, 511, 512, 593, 520, 553, 476, 519, 460, 513 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3436 :
                        {
                                if ( listitem > 8 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                        model_array[] = { 548, 425, 417, 487, 488, 497, 563, 447, 469 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3437 :
                        {
                                if ( listitem > 12 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                                        model_array[] = { 581, 509, 481, 462, 521, 463, 510, 522, 461, 448, 471, 468, 586 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3438 :
                        {
                                if ( listitem > 3 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                                        model_array[] = { 480, 533, 439, 555 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3439 :
                        {
                                if ( listitem > 24 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                                model_array[] = { 499, 422, 482, 498, 609, 524, 578, 455, 403, 414, 582, 443, 514, 413, 515, 440, 543, 605, 459, 531, 408, 552, 478, 456, 554 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3440 :
                        {
                                if ( listitem > 7 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 536, 575, 534, 567, 535, 566, 576, 412 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3441 :
                        {
                                if ( listitem > 12 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 568, 424, 573, 579, 400, 500, 444, 556, 557, 470, 489, 505, 495 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3442 :
                        {
                                if ( listitem > 17 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                                model_array[] = { 416, 433, 431, 438, 437, 523, 427, 490, 528, 407, 544, 596, 598, 597, 599, 432, 601, 420 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3443 :
                        {
                                if ( listitem > 33 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 445, 504, 401, 518, 527, 542, 507, 562, 585, 419, 526, 604, 466, 492, 474, 546, 517, 410, 551, 516, 467, 600, 426, 436, 547, 405, 580, 560, 550, 549, 540, 491, 529, 421 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3444 :
                        {
                                if ( listitem > 19 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 602, 429, 496, 402, 541, 415, 589, 587, 565, 494, 502, 503, 411, 559, 603, 475, 506, 451, 558, 477 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3445 :
                        {
                                if ( listitem > 4 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                                model_array[] = { 418, 404, 479, 458, 561 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3446 :
                        {
                                if ( listitem > 9 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 472, 473, 493, 595, 484, 430, 453, 452, 446, 454 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3447 :
                        {
                                if ( listitem > 11 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 435, 450, 591, 606, 607, 610, 569, 590, 584, 570, 608, 611 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3448 :
                        {
                                if ( listitem > 23 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 485, 537, 457, 483, 508, 532, 486, 406, 530, 538, 434, 545, 588, 571, 572, 423, 442, 428, 409, 574, 449, 525, 583, 539 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                        case 3449 :
                        {
                                if ( listitem > 5 ) return ShowPlayerDefaultDialog( playerid );
                                new
                            model_array[] = { 441, 464, 465, 501, 564, 594 };
                                return CreatePlayerVehicle( playerid, model_array[ listitem ] );
                        }
                }
        }
        return 0;
}

 
Aki netán elírást talál szóljon!!
Használjátok egészséggel! :)

35
Beszélgetés / Az összes futó folyamat leállítása....
« Dátum: 2013. Március 29. - 12:02:16 »
Sziasztok!

Tudna nekem valaki egy olyan progit linkelni hogy az összes futó folyamatot leállítsa ?? Persze ha van ilyen  :D


Elõre is köszönöm a válaszokat!!

36
Minecraft / Mód
« Dátum: 2013. Március 28. - 19:52:20 »
Sziasztok!

Nem tudja valaki a
Szivacs és a Szivattyú mód nevét ?? ?? Fontos lenne! Elõre is köszönöm!

37
Beszélgetés / Hatalmas becsapódás lehet a Marson 2014-ben
« Dátum: 2013. Március 28. - 07:40:04 »
Teljesen megváltozhat a Mars, ha egy jövõ októberben odaérõ üstökös eltalálja. A száraz, vörös bolygóból egy melegebb és vizesebb világ lehet, ami akár jól is jöhetne nekünk.
 

\"20111123-marsexpedicio-rover-marsjaro-curiosity4.jpg\"
 


Miközben a Földön a kisbolygók elleni védekezés lehetõségeit fontolgatják - az imádságoktól az atombombákig -, nem elhanyagolható annak esélye, hogy rövidesen bolygószomszédunkon, a Marson történik egy nagy becsapódás.

A NASA szerdán kiadott cikke szerint egy üstökös tart a Mars felé, és becsapódásának esélye egy a kétezerhez, ami jelentõsnek számít. Emlékeztetõül: az Apophis kisbolygó 2036-os Földbe csapódásának esélye 1:250 000-hez volt, ami az új megfigyelések alapján tovább csökkent.


A 2013 A1 jelû üstökös 2014 októberében találkozhat a Marssal. Az égitest átmérõje a jelenlegi becslések szerint 1-3 kilométer. Egy ekkora test becsapódása a Földön globális fajkihalást okozna, és eltörölné a civilizációt. A becsapódás során 35 millió megatonna TNT-egyenértéknek megfelelõ energia szabadulna fel (a dinoszauruszokat is kipusztító, 65 millió évvel ezelõtti test robbanása ennél háromszor nagyobb, míg a februári nagy orosz meteor-robbanás 80 milliószor kisebb energiájú volt).


Egy ilyen esemény jelentõsen átformálná a Marsot. \"Egy hatalmas éghajlati kísérletként gondolok erre a lehetõségre\" - mondja Michael Meyer, a NASA Mars Exploration Programjának egyik vezetõ kutatója. \"Egy ilyen becsapódás rengeteg port, homokot, vizet és egyéb anyagot juttatna a bolygó légkörébe. Ennek eredményeképpen egy a mainál melegebb és vizesebb Mars jöhetne létre.\"


Tulajdonképpen egy terraformálási program futna le: a légkörbe kerülõ anyagok miatt erõs üvegházhatás lépne fel, ezért melegedne a bolygó. Ez önmagát gyorsító folyamattá válna, ha a melegedés miatt további üvegházhatású gázok kerülnének a légkörbe. Egy melegebb Marson pedig megolvadhatna a talajban lévõ vízjég is.


Mielõtt az új folyókba és tavakba telepítendõ moszatokról kezdenénk gondolkodni, egyelõre nagyobb annak az esélye, hogy az üstökös szorosan a Mars mellett halad el. Ez is fantasztikus megfigyelési lehetõség lenne az ott dolgozó ûrszondáknak. A látványon túl: egy szoros közelítéskor a Mars az üstökös kómájába és csóvájába kerülne. Jelenleg öt aktív ûrszonda kutatja a Marsot: három keringõegység és két rover, az Opportunity és a Curiosity (becsapódás esetén az utóbbi tovább mûködhetne, mert nem napelemes energiaellátása van).


Kivételes szerencsés helyzet, hogy a legújabb Mars-szonda, a légkört vizsgáló MAVEN (Mars Atmosphere and Volatile Evolution) mindössze néhány héttel az üstökös elõtt érkezik meg a bolygóhoz (ha a tervek szerint elindul idén novemberben). Bár az üstökös érkezésekor még nem kezdi meg a tudományos fázist (eltart egy darabig a pályára állás, a mûszerek beüzemelése és tesztelése), az üstökösnek a Mars légkörére gyakorolt hosszabb távú hatásait már tanulmányozhatná.


Akármi is történik jövõ októberben a Marsnál, kozmikus értelemben a közvetlen közelben zajlik majd, és egy újabb példa arra, hogy saját bolygónk sincs biztonságban a becsapódások ellen.

 

Forrás:http://www.origo.hu/tudomany/vilagur/20130327-2013-a1-ustokos-mars-hatalmas-becsapodas-lehet-2014ben.html

38
Adás-Vétel / [VÉTEL]Olcsó PS3 kellene
« Dátum: 2013. Március 27. - 19:43:02 »
Sziasztok!

Valaki nem tud egy olcsó PS3-at olyan 15-30 ezer közt kellene.

39
Szkript kérések / Katona frakció
« Dátum: 2013. Március 24. - 16:39:13 »
Sziasztok

Valaki tudna nekem  í­rni egy katona frakciót ami menti a tagokat és a kasszában lévõ pénzt. ?Olyan lenne jó mint pl.:SeeRPG-n is van

Elõre is köszönöm!

40
Idézetet írta: Dfoglalo date=1354815957\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35254\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hobbik
- Sírásó
Az alza :D
Amúgy sok sikert :)
 
Köszi :D
A hobbik poénból vannak bent :P
Elvis fan is jó, elvis leszel tõle :D
Sírásónál: LS-i temetõbe spawnolódsz, és kapsz egy ásót. Am ott találtam egy bugot is (alap gta bug) van egy kiásott gödör, de nem tudok beleugrani xd
 
[/quote]
 :thumbsup: :thumbsup:

41
Segítségkérés / Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. Március 24. - 08:26:51 »
Sziasztok!

Tudna ebben valaki segíteni ??

 

#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <sscanf2>
new rang
public OnGameModeInit()
{
if(strcmp(cmd, \"/adakozásk\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adakozaskatonasag\", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /adakozásk [összeg]\");
   return 1;
}
new szintx = strval(tmp);
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= szintx)
{
    if(szintx != 0 && szintx > 0)
    {
   PlayerInfo[playerid][Penz] -= szintx;
    SafeGivePlayerMoney(playerid, -szintx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Köszöni a Katonaság a %d$-os adományát!\", szintx);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
    taxikassza += szintx;
    SaveTaxikassza();
    new nev[32];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new h,mi,s,y,m,d;
   getdate(y,m,d);
   gettime(h,mi,s);
   format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adományozott a Katonaságnak %d$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev,szintx);
   LoOoG(stringx);
    }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ennyi pénzed!\");
    }
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A pénznek nagyobbnak kell lennie 1$-nál!!\");
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kkassza-kivesz\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/katonakassza-kivesz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(!PlayerToPoint(20.0, playerid, 2053.4993,-2645.8596,13.5578))
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a bankban!\");
          return 1;
   }
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /katonakassza-kivesz [összeg]\");
      return 1;
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10)
   {
      new moneyv;
      moneyv = strval(tmp);
      if(taxikassza >= moneyv)
      {
          SafeGivePlayerMoney(playerid, moneyv);
          PlayerInfo[playerid][Penz] += moneyv;
          taxikassza -= moneyv;
          SaveTaxikassza();
          format(stringx, sizeof(stringx), \"Katonakassza most %d$-on áll.\", taxikassza);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringx);
          new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s Rangidõs Katona kivett a katonakasszából %d$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev,moneyv);
         LoOoG(stringx);
      } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ennyi pénz a számlán!\"); }
   } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rangidõs katona!\"); }
} return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kkassza\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/katonakassza\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10 || Admin(playerid, 1))
    {
        format(stringx, sizeof(stringx), \"Katonakassza Tartalma: %d$\", taxikassza);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringx);
        new nev[30];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megnézte a Katonakassza tartalmát.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
      LoOoG(stringx);
   }
       else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy Rangidõs katona!\"); }
    return 1;
}
    if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szolgalat\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,1292.9324,-832.7597,1085.6328))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Közlegény\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Elsõ osztályú közlegény\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Tizedes\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzsõrmester\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Rangidõs\");
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Katona %s Szolgálatba Állt!\", sendername,rang);
                OOCNews(0x3399FF,string);
                PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny4] += 500;
                PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny12] += 1;
               SetPlayerArmour(playerid, 50);
            OnDuty[playerid] = 1;
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,1292.9324,-832.7597,1085.6328))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Rangidõs Katona Szolgálatba Állt!\", sendername);
                OOCNews(0x3399FF,string);
                PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny4] += 500;
                PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny12] += 1;
               SetPlayerArmour(playerid, 50);
               OnDuty[playerid] = 1;
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
       }
}

 
Hibák:
 
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(7) : error 001: expected token: \";\", but found \"public\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"cmd\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(12) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(17) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"PlayerInfo\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
11 Errors.

 
És még azt nem bírom megcsinálni hogy a scriptfiles-ba mentse el a Katonakassza tartalmát  :-[
Tudom kezdõ vagyok!!  :-[
Elõre is köszönöm!

42
Segítségkérés / Fehér név
« Dátum: 2013. Március 23. - 19:59:36 »
Sziasztok!

Hogy lehetséges azt megoldani hogy mindenkinek
fehér neve legyen ??
Elõre is köszönöm!!

43
Segítségkérés / Objectre való írás
« Dátum: 2013. Március 23. - 10:33:10 »
Sziasztok!

Erre tudna nekem mondani valami hogy hova kell rakni és mit kell még vele csinálni hogy jó legyen ??

 
   new myobject = CreateObject(19353, 0, 0, 10, 0.0, 0.0, 90.0); //create the object
SetObjectMaterialText(myobject, \"SA-MP {FFFFFF}0.3{008500}e {FF8200}RC7\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\\
\"Arial\", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
// write \"SA-MP 0.3e RC7\" on the object, with orange font color and black background

 
Elõre is köszönöm!

44
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Dátum: 2013. Március 21. - 16:06:10 »
Idézetet írta: cappsy date=1363877434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35129\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

// VÉGa

 
???
 
:D :D

45
Segítségkérés / IPTA2
« Dátum: 2013. Március 21. - 13:44:35 »
Sziasztok!

Valaki áttudná nekem küldeni az
IPTA2.pwn fájlát ?? Nagyon de nagyon megköszönném!!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal