Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Epsilon

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Paradise RolePlay / PDRP Birthday
« Dátum: 2012. Január 27. - 19:59:20 »
Ráleltem a számítógépemen a 2010-es MSN beszélgetésekre. És nicsak mi találtam :D
Beszélgetés kezdete: 2010. február 7.
 
Epsilon
Martin
(12:25) Martin:   cscs
(12:25) Epsilon:cs
(12:26) Martin:   Jönnél RPG szerverre adminnak?
(12:26) Epsilon:most csinem sajátom szval no
(12:27) Martin:   van hostos szeród is hozzá?
(12:27) Epsilon:lesz
(12:27) Martin:   értem
[...]
(14:11) Martin:   a tied eddig hány soros? D:
(14:11) Epsilon: 420, ma kezdtem
(14:14) Martin:   xD
(14:14) Martin:   annak k
(14:15) Martin:   na rendben van
[/quote]
Ez azt jelenti, hogy a PDRP szülinapja február 7-én volt.( és idén is akkor lesz)


Jó tudni, én 2010 nyarára emlékeztem.

32
Általános / Chatlog (XFIRE)
« Dátum: 2012. Január 22. - 15:41:49 »
A:
 
[20:27] Marco™: cs
[20:27] Marco™: felrakhatsz fõadminra
[20:27] Marco™: ty
[20:27] Marco™: :D
[20:27] magyargamer: kiarákvagy?
[20:28] Marco™: marco
[20:28] Marco™: xD
[20:28] magyargamer: mirõl beszélsz?
[20:28] Marco™: te tamási vagy
[20:28] Marco™: ..
[20:28] magyargamer: vesztettél
[20:28] <Ez a felhasználó nem elérhetõ>
[...]
[20:30] magyargamer: ez fáj :D
[20:30] Yahikoo | pdrp.atw.hu <-: fu de sz*r
[20:30] Yahikoo | pdrp.atw.hu <-: :D
[20:30] Yahikoo | pdrp.atw.hu <-: igen mert tamási magyarvandor
[/quote]


Kérésre a beszélgetés eltávolítva.

33
Paradise RolePlay / Legkevésbé kedvelt dolog a PDRP-n.
« Dátum: 2012. Január 22. - 14:16:41 »
Ide leírhatjátok, mi az, amit legkevésbé viseltek el a szerveren.
Nem vitatéma, bármilyen kulturáltan elõadott hozzászólás jöhet.

34
Paradise RolePlay / Kedvenc dolog a PDRP-n.
« Dátum: 2012. Január 22. - 14:15:39 »
Ide leírhatjátok, hogy mi az, amit leginkább kedveltek a Paradiseban.
Nem vitatéma, bármilyen kulturáltan elõadott véleményt kíváncsian várunk.

35
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szerver szabályzat
« Dátum: 2012. Január 22. - 14:14:00 »

A szerver legfrisebb szabályzatát a
fórumunkon érhetitek el, de ezen a fórumon, a témájában is kint van egy feltehetõleg régebbi szabályzat.
(Ha komolyan játszotok, a pdrp fórumit mindenképp olvassátok el.)

36
Paradise RolePlay / Fórumrész szabályzat
« Dátum: 2012. Január 22. - 14:08:36 »
Az egész alfórum területén érvényes a globális fórumszabályzat.
Emellett az ezen fórum hozzászólóinak, témanyitóinak az alábbiakat is be kell tartani:
 
  • Más szervert az alfórumban tilos hirdetni

  • Trágár beszédet tessék kerülni!


 

37
Paradise RolePlay / Információ a költözéssel kapcsolatosan
« Dátum: 2012. Január 21. - 11:32:35 »
A sunwell.hu felvásárolta az xjx.hu szerverekkel foglalkozó részlegét. Kezdetben úgy tûnt, hogy ez különösebb  IP vagy WEBOLDAL problémákat nem okoz, de nem így lett. \"Kihúzták a seggük alól a domaint\", így a weboldal oda. Reménykedve vártunk pár napot, eredménytelenül. Mostanra felhúztunk egy új weboldalt (pdroleplay.atw.hu).
Tegnap este a sunwell továbbított egy üzenetet Sheetnek (Õ pedig nekem). Az üzenet tartalmazza, hogy bár azt ígérték nem szükséges, mégiscsak lesz IP cím váltás. Az új IP már meg is van, viszont az új iphez tartozó weboldalt igényelni kell. Ezt most megtettem, amíg intézem maradunk ezen a weboldalon és ezen az IP-n.
E1: Az költözés azóta megtörtént az új ip-n (91.82.84.191:7854) fut a szerver.
A weboldallal gondok adódtak(nem sikerül ott beüzemelni a csomagokat: jogosultságokkal gond van, indokolatlanul)

38
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / CnR gazdát keres!
« Dátum: 2011. Július 30. - 12:53:59 »
Egy évvel ezelõtt volt az a fuvallat, hogy mindenki rendõr szerót csinált.
De minden rendõr szerón ugyanaz volt....
Egy nap híján pont egy éve indult el hivatalosan a saját rendõr szeróm.
Ez a rendõr szeró, ami más mûfajt képvisel mint a többi.
Ezt inkább a Need for Speed játéksorozathoz lehetne hasonlítani:
 
Idézetet írta: Epsilon date=1280343057\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10001\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


\"csillag.gif\"\"csillag.gif\"\"csillag.gif\"
 
Azért vágtam bele a szerver játékmódjának (és nem mellesleg a weboldalának) elkészítésébe, mert szeretnék biztosítani egy stabil helyet, ahol élvezhetik a játékosok az üldözések és a szoros versenyek nyújtotta adrenalintöbbletet.
A játék mind3 államban játszódik 2 csapatra osztva, rendõrök (cops) és (and) versenyzõk(racers).
A játék fõ célja, hogy minél tehetõsebb vagyonra tegyünk szert.
Az, hogy ezt hogy tudjuk elérni csapatonként más.
Rendõrként a feladatunk, hogy a (piros) versenyzõket elkapjuk.
Az alap rendõrjármûveken kívül, a fekete infernus és a fekete turismo is a rendfenntartás erõit szolgálják.
(gyorsabbak mint a versenyzõk által elérhetõ járgányok)
A versenyzõk elkapása nem a legegyszerûbb dolog.
Ellenállás, menekülés esetén rendõrként törekedjünk arra, hogy a gyanúsított kocsija totálkáros legyen. Amint a motorháztetõ meggyullad, a versenyzõ esélyei elillannak.
Nem kell ilyen otrombán bánni viszont azokkal, akik együttmûködnek a rendfenntartó erõkkel:
Õket egyszerûen rángassuk ki a jármûbõl!
Rendõrként dolgozzunk össze másokkal!
Az elkapott versenyzõkért a jutalmat minden rendõr megkapja, tehát nem igazán éri meg magánakciók kivitelezése.
Rendõrök tudnak egymással titkosan kommunikálni, szögeságyat elhelyezni és erõsítést hívni.
Emellett a rendõröknek adott egy olyan lehetõség, hogy informálódjanak arról, hány versenyzõ van az egyes városokban és vidéken (/scan)
A versenyzõk legnagyobb pénzszerzési forrása a különbözõ helyeken megrendezésre kerülõ versenyek. Ilyen versenyeket te is indíthatsz, ha belemész a piros körbe a startnál. A startpontok versenyzászlókkal vannak jelölve.
A versenyen elért helyért bizonyos pénzösszeg jár. Nem kell feltétlen elsõnek lenni ahhoz, hogy nagy pénz üsse a markunkat. Ezenkívül a toplistánál (bõvebben késõbb) akár a kis pénz is elõrébb juttathat minket.
A verseny közben megjelenik egy informáló doboz. A dobozban figyelemmel követheted a sebességed, a helyzeted a versenyben és mások helyzetét a versenyben. (ez a helyezés természetesen kisebb különbségeknél nem pontos) A helyzet az a elért ellenõrzõpontokra alapul, akik ugyanannyit értek el azonosítószám alapján kerülnek kiírásra. Ez a helyzetmutató csak tájékoztató jellegû a végleges sorrend a célnál, érkezés alapján alakul ki!
Amellett, hogy a jó helyezésért pénzjutalom jár, a versenyrendszer rekordidõket is kezel, próbáld megdönteni õket! (/rekord paranccsal megtekintheted a rekordot)
A garázsunkban elbújhatunk a rendõrök elõl, gyorsan válthatunk a városok közt és jármûvet válthatunk. A jármû módosítására, tuningolására a városokban található tuningszalonokban van lehetõség. (piros csavarkulcs). Az felhelyezett tuning, festék és szín elmentésre kerül, és a következõ alkalomkor is ugyanaz a verda fogad minket garázsunkban.
A weboldal is fontos, a játékszerver mellett. A weboldal minden játékosról információval rendelkezik és ezt a látogatók meg is tekinthetik (pl. név,adminisztrátori szint,vagyon).
A weboldal \'Felhasználók\' fülén megtekintheted az összes regisztrált játékos is.
Amellett, hogy a weboldalon elérhetõ az aktuális adminlista, a szerver weboldalán lehetõséged van kezelni felhasználódat. Értem ezalatt a jelszavad megváltoztatását, vagy a felhasználó törlését.
Adminisztrátorként a weboldalon érheted el a számodra fontos admin parancsokat is.
A szerver hamarosan a régi IP címen újra elindul.
IP: 80.249.169.1:7777
WEB: http://cnracer.tk/
Adminisztrátori TGF: http://sampforum.hu/index.php?topic=8045
 

Személy szerint én újra át szeretném élni az üldözések által nyújtott adrenalint, és nem szeretném, ha ezen munkám kárba vészne.
Keresek tehát egy személyt, akivel megbeszélnénk a dolgokat.

Apró játékmód-átalakítás után rábíznám a dolgot. (Túl sok fejleszteni való úgy sincs.)


A szerver rendelkezik egy weboldallal:
http://cnrsite.webege.com/

A weboldal és a szerver kapcsolata - ha már megvan a szerver - könnyen kiépíthetõ.


A legtöbb dolog SQL-en tárolódik, ezért szerverrendeléskor ügyelni kell, hogy ez is meglegyen.


Akit érdekel a dolog jelezze nekem privát üzenettel, hozzászólással vagy mindkettõvel.


A személy, aki jelentkezik a következõket vállalja magára:


- adminisztrátorok elrendezése [ felvétel;figyelemmel kísérés; esetleges eltávolítás ]


- szerver rendezése [ hoszt elrendezése;játékosok gondjai]

39
Beszélgetés / NAGY FERÓ: SAN ANDEAS
« Dátum: 2011. Július 20. - 21:16:53 »
[20:58] magyargamer: loooooooooooool
[20:58] magyargamer: Hogy hívják azt az énekes
[20:58] magyargamer: aki a
[20:58] magyargamer: valamilyen rockbandának a feje
[20:58] magyargamer: öreg f***
[20:58] krisk: köszi :D
[20:58] krisk: Ezzel sokat segítesz
[20:58] magyargamer: csillag születikbe zsüzett
[20:58] magyargamer: rizett*
[20:59] krisk: nagy feró?
[20:59] magyargamer: valamilyen fecó
[20:59] magyargamer: azaz
[20:59] krisk: fecó XD
[20:59] krisk: Mert?
[20:59] magyargamer: MEGTALÁLTAM SAN ANDREASBAN!
[20:59] krisk: lol
[21:00] krisk: Lehet majd vele énekelni hogy
[21:00] krisk: A munkának vége, kijössz a gyárból.. :D
[21:02] krisk: Melyik fórumra
[21:02] krisk: rakod ki?
[21:02] magyargamer: sampforum
[21:02] krisk: és egyébként
[21:03] krisk: nem a csillag születikbe zsûrizett
[21:03] krisk: hanem x-faktor
[21:03] krisk: csillag szüketliket mondjuk nem néztem, lehet abba is vol
[21:03] krisk: t
[21:10] magyargamer: jaj tényle
[21:10] magyargamer: g
[21:10] magyargamer: most esett le
[21:10] magyargamer: nem fecó hanem feró
[/quote]
 

\"DqmIc.png\"
Skin ID: 236

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anims preloader
« Dátum: 2011. Június 29. - 14:33:45 »
Sokatok problémát okozhatott már, hogy alkalmanként egy animáció nem játszódott le, vagy csak második próbálkozásra.
Ez azért van, mert minden animációs könyvtárat használat elõtt be kell tölteni.
Az alábbi szkriptem ezt hivatott megtenni; Betölti õket egyszer, az elsõ spawn folyamán.
Figyelmeztetés: Ez nem egy animációs szkript, ez csupán \'kijavítja\' az animációkat. Ha más animációs szkriptet használsz (kiv. actions vagy seifanim), érdemes ezt is használd a fent körülírt probléma elkerülésére.
 


Szkript
Forrás
anim_preloader.amx   

 
anim_preloader.pwn   


[dload]

41
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2011. Június 05. - 19:53:23 »

[samp=91.82.84.215:7783]\"e\"[/samp]
Katt a képre!
91.82.84.215:7783
Paradise Roleplay
http://therp.clans.hu/
 

2012-Összeolvadás:
A West RolePlay, Paradise Roleplay valamint a Core RPG immáron 1 szervert jelentenek. Ez a Paradise Roleplay. A WRP az adminisztrálásban, és a webfejlesztésben van jelen, a Coretól érkezõk pedig a szkriptelésben segédkeznek, továbbá ötletbörze alaptagjai.
 

Tartalom









 
 
 

Elõszó:

2010 telén páran rábeszéltek, hogy kezdjek RP játékmódba. Ez a mód ekkor Los Santosban volt és fõként Keith és Metaxa segítettek benne (ötletek, tesztek).
Miután a lassú készülést Metaxa már nem tûrte, elváltak útjaink.
A fejlesztés ekkor leállt, nem foglalkoztam a projekttel.
Késõbb õsszel és télen Keith és Sheet segítségével vágtam neki a projektnek újra. Folytattam a régit, de Sheet ösztönzésére ezúttal San Fierroba költöztünk. Itt került kialakításra az alap rendszerek többsége.
Újabb szünet után folytattam a San Fierroban lévõ játékmódot, majd saját elgondolásom (és Keith beleegyezése) után vidékre költöztünk. Jelenleg Red Country 4 városát foglalja magába a szerver.
 

Játékmód:

A játékmód több mint 2 éve készül.
A pawno mappában megtalálható new.pwn- bõl indult és tömérdek dolgot tartalmaz már.
INVENTORY RENDSZER
Ez a szerver alapköve és egyediségének legfõbb forrása. Az inventory rengetek megjegyzendõ parancstól ment meg, ezenkívül nagyon sok interakciót csak tárgyakon keresztül érhetsz el.
Az inventoryban tárolódik mindened: fegyverek, tárgyak, ruhadarabok, drog stb.
A dolgokat átadhatod, eldobhatod, vagy táskába helyezheted.
Ezek a tárgyak az inventory-dban helyezkednek el.
Inventory-dat úgy érheted el, hogy a TAB listán a saját nevedre kattintasz.
Tartalma mentõdik.  A rendszer interaktív, a játékosok tárgyakat, fegyvereket és egyéb dolgokat átadhatják, eldobhatják.
Az eldobott tárgyak az eldobás helyén maradnak. Mentõdnek bizonyos ideig. A tárgy méretétõl függ, hogy milyen messzirõl látod meg azt.
Ha túl sok mindent hordasz magadnál, nehézkessé teszed a lépteidet. Azt, hogy éppen hány kilónyi cucc van nálad az inventory megnyitásával megtekintheted.
Ha edzesz, többet tudsz cipelni.
JÁRMÛ RENDSZER
Kétféle jármûtípus van: publikus, privát.
A publikus jármûvek, szolgálati kocsik; rendõrmotoroktól elkezdve a úttisztítókig.
Privát jármûveket vásárolni tudsz az autógyárnál (személyre szabottat).
Mentõdik minden jármûadat: lámpa, állapot, motor, pozíció. Ott fogod megtalálni a jármûvedet, ahol legutóbb hagytad.
A kisvárosokban 2 helyen van lehetõséged tankolni.
A szerveren az üzemanyag-feltöltés hasonló a valós életûhöz, tehát nem a kocsiból tankolsz.
HANGULAT RENDSZER
A játékbéli beszélgetésben nem láthatóak a hangulatjelek ( :) :D :\'( :( :O :P xd ;) ),
de a szerver kezeli õket. Ha a beszédedben hangulatjelet használsz a hangulatjel(ek)tõl
függõen közli a szerver a hangulatodat.
KONDÍCIÓ RENDSZER
A szerveren lehetõség van az edzõterem használatához.
A teremben használható futógép, fekvenyomó és szobabicikli.
Ezek a gépek növelik kondíciódat.
A kondíció nagyon fontos a játék folyamán:
Minél nagyobb a kondíciód, annál több és nagyobb sérülést vagy képes elviselni.
Megj.:A toronymagas kondíció sem véd meg a halálos sérülésektõl! (pl. erõs detonáció)
SÉRÜLÉS RENDSZER
A szerveren sokkal könnyebben sérülsz mint másutt, és a sérülés mértéke is nagyobb (hacsak nem edzel). A sérülés súlyosságától függõen különbözõ effektekkel találkozol. További fejlesztés még, hogy ha már sokat sérültél - tûzharcban, zuhanásban, akármiben -, lelassul a mozgásod. Nem tudsz sprintelni, ugrani és még kocogni sem. Ez a hatás addig tart, míg fel nem töltöd az életed.
KULCSOK
A szerveren sok helyre csak úgy mehetsz be, ha kulcsod van oda.
Emellett a jármûvek kinyitásához és elindításához is kulcs kell.
Az ajtó vagy kocsi nyitásához/zárásához használd a /lock parancsot vagy a SÉTA + N billentyûkombinációt!
A szolgálati autókat is nyitni kell, mielõtt beülsz!
HOTELRENDSZER
A montgomery-i hotelben 6 emeletnyi szoba vár arra, hogy ti játékosok kibéreljétek õket.
A holelben nem csak saját szobádat látogathatod, hanem más szobákba is bemehetsz (ha nyitva van).
A szobákban továbbá lehetõséged van tárgyakat(fegyver,drog,pénz(köteg)) tárolni.
Mindig zárd be a szobádat különben szabadon lehet ki/be járkálni!
LAKÓHÁZAK
Rengetek megvásárolható ház van a megyében. A vásárlás után házadat nyithatod/zárhatod/eladhatod/használhatod és bérbe adhatod (több embernek is, személyre szabott lakbérrel).
A házakban továbbá tudsz tárolni. Az itt tárolt dolgokat bárki elérheti, tehát, ha értéket tárolsz vegyél széfet! A széfen kívül további kiegészítõket találsz a lakberendezési üzletben!
Házakba belehet csengetni, kilehet kiabálni onnan. A ház eladásához, pedig neked kell vevõt keresned. (hírdetés)
Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni!
GARÁZSOK
A garázzsal rendelkezõ házak jobban megérik a pénzüket.
A garázst a tulaj és a bérlõk nyithatják és zárhatják.
Ha nyitva van bárki bemehet, de ha csukva van, akkor nem lehet bemenni és CSAK A TULAJ(és a bérlõk) tudnak kijönni.
A garázsban alapvetõen a jármûveket kell tárolni,de mint fent leírtam lehet embereket is bezárni :D.
Továbbá a garázs része az inventoryrendszernek, tehát lehet benn tárolni fegyvert,tárat,drogot, pénzt(kötegek), tárgyakat..
Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni!
 
[Tartalom]
 
ÜZLETEK
A szerveren lehetõség van üzletek vételére, és eladására. Minden üzletnek van egy irodája, amiben lehetséges a biznisz árának, a belépési árnak változtatása,és a biznisz eladása.
Ha egy biznisz fogalt, a tulajjal kell elrendezned, hogy adja el neked.
Az üzletek kezelése aktivitás igényel. Árut kell venni, amibõl óránként egységnyi elvész, és jövedelmet hoz.
Értelemszerûen, ha nincs áru az üzletben az nem keres semmit. A fórumon lehet kérvényezni az üzletek átnevezését.
Ide tartozik még egy kiegészítés: Vannak mostantól speciális bizniszek. Ezek tulajdonosai vehetnek fel alkalmazottakat.
A tulajdonos és az ott dolgozók különbözõ jogosultságokkal rendelkeznek: Vannak például ajtók, amikhez csak nekik van hozzáférésik.
Természetesen ha ezek az ajtók nyitva vannak, bárki által használhatóak.
IDEGEN NYELVEK
A szerveren lehetõség van az angol nyelven kívül további 30 nyelvet kitanulni.
Ha beszélsz ezeken a nyelveken az csak elõny lehet, valamikhez pedig követelmény!
Tanulni a nyelvoktatóktól tudsz. A nyelv beszéléséhez 21 nyelvlecke szükséges.


MOBIL RENDSZER

A kapcsolattartás a szerveren nagyon fontos. Erre egyik kitûnõ módszer a telefonbeszélgetés, sms küldés.
Ha van telefonod és tartozol valamely telefontársasághoz, akkor tudsz saját névjegyzéket készíteni, telefonkönyvet böngészni,telefonálni, sms-t írni.(SMS-st offline playereknek is küldhetsz)
Ezenkívül mikor szerzõdést kötsz egy telefontársasággal, eldöntheted, hogy privát vagy publikus számot szeretnél.
Állíthatod csengõhangod, és telefonod kinézetét.
Vigyázz, mert telefonod keresztül akár be is mérhetnek!


BANK

A bankban számla nyitása után betehetõ és kivehetõ pénz,
áttekinthetõ a számla, csekkeket lehet kezelni és utalni is van lehetõség.
Legális frakciótagok vehetnek fel továbbá kölcsönt is.
CSEKK RENDSZER
Kétféle csekk van. Egyik ami költséget tartalmaz tehát ha beváltod fizetned kell.
A másik ami pénzt ér, ha beváltod pénzt kapsz belõle.
A csekkek csak egységesen, egyszerre beválthatóak a bankban (költségesek és értékesek egyaránt)!


RUHABOLT

A szerveren a korábbi ruhabolt-rendszer megszûnt. Többé nincs lehetõséged így skint váltani. A regisztrációnál választasz skint és az végigkíséri a karaktereddel való játék során.
A ruhaboltokban vehetsz kiegészítõket. (sapkák, kalapok) Továbbá megvásárolhatod azokat a termékeket, amiket a megye szabói (játékosok) készítettek.


BÖRTÖN

Ha bûnt követtél el, szerverünkön az RP is megy veled a börtönbe!
A börtönben ugyanúgy folytatódik a szereped, nem pedig egy lyukba vagy zárva egész nap!
A börtönlétesítmény hatalmas, rendelkezik kellõ cellával, udvarral, rejtett alagutakkal,
látogatási szobával és portával és szökési lehetõségekkel.
A szerveren az ehhez tartozó õrök a rendõr frakció tagjai.
 
[Tartalom]
 
LOTTÓ
Reális \'4-es lottó\' van a szerveren. A lottózóban (Szerencsejáték ZRT) vásárolhatsz szelvényt.
A rendszer össze van kötve az inventory rendszerrel, tehát a szelvényt akárhova rakhatod (csomagtartó, táska, széf), átadhatod és eldobhatod.
Mentõdik, az aktuális lottóidõszak végéig ellenõrizheted ugyanott, ahol megvetted.
Találatnak megfelelõen kapod a nyereményt, fõnyeremény: 10 000 $.
A szelvény vásárlásakor megjátszhatsz 4 választott, vagy véletlenszerû számot 1-99-ig.
Egy lottóidõszakban csak egy szelvényt játszhatsz meg.
PÓKER
A lottozóban(Szerencsejáték ZRT) tudod használni a két pókergépet.
Ezeknél a gépneknél 5lapos pókert játszhatsz saját tétekkel.
KOSÁRLABDA
Megnyitotta kapuit a Montgomery-Palomino fõút mellett található kosárlabdapálya.Köszönöm Pampának a mapolást és WolverinZ-nek a tesztelést!
Kosárlabda irányítás: Labdával
A labdát guggolva entert nyomva veszed fel.Ha nálad a labda a SÉTA gomb nyomvatartásával célozhatsz, megállhatsz. A Sprinttel futhatsz a labdával.A balegérgombbal dobod el a labdát játékosnak, kosárra, vagy csak úgy.Lehet zsákolni, cselezni.
Kosárlabda irányítás: Labda nélkül
Ha nincs labda nálad 4 féle módon szerezhetsz:Felveszed a földrõl, neked passzolják, lecselezel valakit vagy valakinek a kosárradobásába belenyúlsz. Cselezni a jobbklikkel (célzással lehet) Hogy blokkolj,belenyúlj a kosárradobásba és a passzokat várd tartsd lenyomva a C(guggolás) gombot.
MAGNÓK
A szerveren vásárolhattok magnókat. A magnókat bárhol letehetitek. Ha letettétek, mindenki számára elérhetõvé válnak. Lehet adót váltani, kikapcsolni. Vagy felvenni és elvinni :D
A magnók tárolhatóak természetesen az inventorykban, vagy bárhol a játékban. Mentõdnek, tehát ahol leteszed ott megtalálod, HACSAK nem viszi el senki :D
FEGYVER RENDSZER
A szerveren a fegyvereid az inventorydban tárolódnak, és szintén rendelkeznek súllyal.
A fegyvereket átrakhatod, kocsikba, hotelszobákba, házszéfbe, vagy egyszerûen csak a földre dobhatod. A földre dobott fegyvereket mások felvehetik. Ha a földön lévõ fegyvernél állsz, odarúghatod egy másik (közelben lévõ) játékosnak a /fegyverelrug paranccsal.
Mikor meghalsz az épp a kezedben lévõ fegyver a földre hullik.
A földre dobott fegyverek mentõdnek, és a játékosok odarúghatják õket egymásnak (fontos az rp-hez :))
Alább olvashatsz arról, hogy juthatsz fegyverekhez.
TÁR RENDSZER
Minden fegyverhez van egy fajta tár. Meg van határozva, hogy egy tárba maximum hány golyó férhet.
Hogy egy fegyverrel lõni tudj, kelleni fog egy fegyver (!) és legalább egy tár hozzá.
A szerveren vannak és lehetnek olyan fegyverek is, amik nincsenek megtöltve.
Ezektõl ugyanúgy kell tartani, mint IRL, hisz te azt nem tudod van-e benn golyó avagy nincs.
Ha kifogy a fegyvered nem vész el, csupán töltényt kell szerezned hozzá. A tárak átadhatóak, inventory rendszer részei, tehát elhelyezhetõk aktatáskában, kocsiban, házban, garázsban stb...
SKILL RENDSZER
Egy-egy karaktert a játékban aszerint is megkülönböztethetünk, hogy mihez ért. Miben jó.
Az, hogy milyen tapasztalataid vannak és/vagy miben vagy jó, a skillpontokkal tárolódnak.
Többféle skill van. Vannak közvetlen és közvetettek egyaránt.
Itt egy lista az összes beszkriptelt skillrõl, és hogy mire is jók.:
Erõállóképesség - Kondíciórendszer - Részletekért kattints rá.
Gyorsasági állóképesség:
Ez mutatja meg a játékban, hogy mekkora távot tudsz megtenni futva vagy épp sprintelve pihenés nélkül.
Pihenned mindenképp kell, ezt nem tudod megúszni. Ha túlhajtod magad, kényszerpihenõre szorulsz, nem fogsz tudni haladni, míg nem pihened ki eléggé magad újra.
Vezetési tapasztalat:
Nulla tapasztalattal veszélyes száguldozni. Könnyen irányíthatlanná válik a jármû, balesetbe kavarodsz.
Ez körülírja a beszkriptelt, megvalósított rendszert is. Minél kevesebb tapasztalattal, minél gyorsabban hajtasz, annál könnyebben válik (az erõsség függ  sebességtõl és a tapasztalattól) irányíthatatlanná a kocsi pár pillanatra.
Ha sikerül korrigálnod a hibát, megúszhatod a balesetet. Ha nem, megcsodálhatod a kórház szép belsejét...
Harcmûvészeti tapasztalat:
Alapvetõen ez egy kétirányba fejleszthetõ skill.
Fejlesztheted a box irányába és a karate irányába is. Mindkettõ hasonló pluszt nyújt.
A tanulás során, folyamatosan technikákat tanulsz (védekezés és támadás egyaránt), továbbá ezeket a megtanult technikáknak a rátáját emeled.
Ha kitanultad az adott harcmûvészetet, elérhetõvé válik, mint stílus, és továbbra is tudod használni a tanult tehcnikákat.
(Ezek olyan technikák, amik korábban /try parancs használatát igényelték: pl. kivédés, kivédés és ellentámadás, közbeütés..)
Fegyverkezelési tapasztalat:
A különbözõ fegyverstílusokhoz mind-mind külön kell fejlesztened a skilled.
Fejleszteni a lõtéren tudsz, a bábuk minél pontosabb eltalálásával. A fejlesztés pénzbe kerül, de megéri ;)
A lõtéren 5 nehézségi fokozat van, válaszd a neked tetszõt!
Frakcióskill
Tulajdonképpen ez nem is skill, mégis ide sorolom, mert mindennel rendelkezik, amivel a fenti skillek.
Ezt úgy fejlesztheted, ha egy adott frakciónál dolgozol. Minden fizetéskor nõ ez a skill.
Minél nagyobb ez a skill annál több extra dollárt kapsz a fizetésed mellé. Ezzel érjük el, hogy egy újonc kadét ne keressen annyit, mint egy veterán, sokat ledolgozott kadét(!)
 
[Tartalom]
 
/DUTY RENDSZER
A már megszokott /duty parancs a szerveren a rendõrök számára más értelmet nyert.
A szerveren, mikor belépsz egy frakcióba az elsõ alkalommal, mikor dutyzol kapsz egy felszerelést: fegyverekkel, tárakkal. Ezután ezekre vigyáznod kell, mert a következõ dutyknál már csak tárakat kapsz a fegyverekhez. Ha nincs meg a fegyvered jelentened kell és majd a leader ad újat.(ha ad)
A szolgálati fegyvereidet tárolhatod az õrsön lévõ szekrényekben, amihez csak te és a felletesed(leader) fér hozzá.
DROG RENDSZER
A fegyverszállítás rendszer tartalmaz egy drogszállítást is.
A szerveren nincs drogtermesztés.
Csak az illegálisok(BANDA TÍPUSÚAK) tudnak vásárolni.
Még pedig azért, mert õk tudnák tovább árulni a drogot a civileknek, diktálhatnák az árakat a kis piacon.
Drogoknak van hatásuk RP és játékmechanikai szempontból is:
Marihuána:  Hatás alatt a sérülések 75%-át kapná a karakter. Hatásidõ letelte után megkapná a maradék sérülést.
Szerepjátékos szempontból  a karakternek full tompult jellemet kellene eljátszania.
A hatás 15 percig tartana.Függõség: nem alakul ki.
Ez lenne a legolcsóbb drog.
Heroin: A sérülésértékek 50%-át kapná be az ember, de azonnal le is vonódna a hatás után a maradék sérülés.
Szerepjátékos szempontból  a karakternek el kellene játszania, hogy halucinál.
Függõség a 10. alkalom után alakul ki.
A hatás 10 percEz lenne a középértékû árral rendelkezõ drog.
Kokain:A sérüléseknek a hatás alatt csak a felét érezné az ember. Késõbb nem vonódna le a fennmaradó sérülés.
Szerepjátékos szempontból  a karakternek rohadt nagy önbizalmú embert kellene eljátszania.
Függõség az 2. alkalom után alakul ki.
A hatás 5 perc
Ez lenne a legértékesebb drog.
Túladagolás 1 órán belül több drog elfogyasztása után alakulna ki, anim lenne az eredménye.Függõség Függõség minden drognál máskor alakul ki. A fû-re nem lehet rászokni, de a heroinra és a kokainra már igen. A rászokás idegesítõ kameramozgással (szédüléssel) jár. Annál intenzívebb a sérülés, minél régebben szívtunk utoljára. Ha szívunk, ideiglenesen megszûnik, de mindaddig újra és újra jelentkezni fog, míg le nem szokunk a drogról. Egy drogról úgy tudunk leszokni, ha kibírjuk a szédülés legfelsõbb fokát. Ha leszoktunk és újra szívunk, kezdõdik minden elölrõl...
 
[Tartalom]
 
Jármûvek tuningolása
Frakciókocsikat nem lehet tuningolni.
Saját kocsidat a szerelõkkel tuningoltathatod. Válthatsz jó pénzért színt, felnit.
És ha a rendõrtõl engedélyt szereztél, neont és hidraulikát is beszerelhetsz.
A neon ki-be kapcsolható.
A hidraulika pedig, csak megszabott jármûtípusokon elérhetõ.(fõként lowriderek)
MUNKÁK

A szerver készítésének egy elve volt, hogy amit lehet, azt hagyjuk a játékosokra. Sok dolgot le tudnak RP-zni így a különbözõ munkákat is. Az ilyen \"lerp-zhetõ\" munkákat maszek melóknak neveztük el.
Ilyenbõl van a legtöbb, hiszen csak a fantáziád szab neki határt. Így lehetsz például; testõr, detektív, zsebtolvaj, kereskedõ és még sorolhatnám...
A nyár folyamán kiépítettünk egy munkarendszert is, ami azt teszi lehetõvé, hogy mi adminok könnyen állíthassuk dinamikusan az egyes munkák fizetését. (pl. gazdasági válságok létrehozása, egy-egy munka felé irányítás)
A \'beszkriptelt\' munkalehetõségek jelenleg a következõk:
 
  • SZTRIPTÍZTÁNCOSNÕ

  • ÚTTISZTÍTÓ

  • PIZZAFUTÁR


  • TAXISEz az alapmunka félfrakcióvá alakult. A fórumon lehet jelentkezni.
    Lehet taxizni saját kocsival is, a fizetés a taxióra alapján megy.


  • VILLANYSZERELÕ

  • ÚJSÁGKIHORDÓ

  • RAKODÓ

  • FUVAROS

  • SZEMÉTSZÁLLÍTÓ

  • RAKTÁROS

  • RÁKÁSZ

  • TARGONCÁS

  • FAVÁGÓ

  • SEGÉDMUNKÁS

  • GOMBÁSZ

  • FARMER

  • TAKARMÁNYSZÁLLÍTÓ

  • SZABÓ *


  • továbbiak készülnek



Szabó:
Fontosnak tartottam, hogy ezt az új munkát külön kiemeljen, mert sokan ezen teljesen mást értenek mint valójában.
A szerveren nincs skinváltogatás (kiv. dutyskin). Egyszer választasz regisztrációkor és annyi.
A szabó különbözõ fejkiegészítõket (kalap,sapka,álarc,kendõ stb.) tud készíteni. Köszönhetõen az új 0.3e funkciónak csak a képzelet szab határt.
A különbözõ ruhákat méretre szabva lehet csak csinálni. A szabó vehet fel rendelést, hogy tudja mi az amit tuti megvásárolnak majd.
Elnevezheti az áruját, amit a boltokban viszont láthat. (érdemes a névben a méretet is megadni)
A szabó telefonszáma hiába privát, bárki elérheti (a rendelések miatt)
Szabónak jelentkezni a lehetségek visszaélések miatt csak jelentkezés útján lehettek.
Mindezek mellett természetesen a különbözõ frakciók is elérhetõek:

  • Rendõrség


    • SWAT
    • Mentõszolgálat
    • Autószerelõk
    • San News
    • Önkormányzat

    továbbiak készülnek



EXTRÁK / ÉRDEKESSÉGEK
Nagyon sok dolog van a szerveren, amik mint rendszert nem emeltem ki, de fontos és/vagy érdekes szerepük van a játék során.
Mindet ne várjátok, hogy fel tudjam sorolni, de ami eszembe jut azt leírom:
-ha sokat égeted a gumid, kilyukad
-a rádiósok tudnak idõjárást elõrejelezni
-a /statsban megtekintheted, mekkora a klienslaggod
-a játékban több helyen (börtön, rendõrség, szerelõtelep) vannak gombok, amiket a jobb klikkel lehet megnyomni
-a szerelõtelepen lévõ kaput kézzel kell kinyitni (odébbhúzni), nem automatikus
-köszönhetõen a lámpakapcsolás gombosításának (Y gomb a kocsilámpa le és felkapcsolása), lehet villogtatni
-több mint ezer különbözõ fellelhetõ gomba van a gombászok számára
-a földre tett magnókat bárki lenyúlhatja
-a rendõröknek elérhetõ biztonsági kamerákat, minden rendõr úgy forgatja, ahogy akarja (egérrel)
-bilincselésben is elérhetõek az olyan tevékenységek, amik IRL is. Pl.: aki bilincsben van verekedhet, futhat, sétálhat, ugrálhat
-a házakba lehet csengeti, jobb klikkel az ajtónál
-a házakból ki lehet kiabálni, az ajtó közelében lévõk hallják ezt
-pizzát lehet rendelni, amit az éppen dolgozó futár fog kiszállítani
-a villanyszerelõk egyszerre egy hibás oszlopot javítanak közösen. (kényszerítve vannak az rp-re)
-a bizniszek nem termelnek pénzt, ha a tulaj nem fogalkozik vele (fel kell tölteni az árut)
-hatalmas ütközésnél, kirepülhetsz a szélvédõn(nem fogsz beleesni az épületekbe/falakba)
-az anyósülésrõl is lehet kezelni a rádiót
-nagyobb koccanásnál, leállhat a jármû motorja
-ha a kocsi sz*r állapotban van, nem fog beindulni
-választható belsõ nézet kocsisofõröknek és az anyósülésen ülõknek
-az úttisztító meló is CP nélküli, arra mész amerre akarsz, kilóméterenként kapod a pénzt felmondáskor
-lehet pakolni a kocsi csomagtartójába és kesztyûtartójába egyaránt
-rendõröknek használható civil kocsira a villogó
-lehet taxizni (jelentkezés után) civil kocsival is
-a rendõröknek elérhetõ szonda,bója, útlezárás, szögesdrót, villogó, traffipax
-többféle mobiltelefon kinézet is elérhetõ
-ha cseng a telefonod, a közeledben lévõk is hallják
-ha van textildarabod, bekötheted más játékosok szemét
-töltetlen fegyverrel is hadonászhatsz (más játékosok nem fogják látni h töltve van-e)
-a szerelõtelepen lévõ emelõk minden méretre passzolnak, csak optimalizálni kell (szélességet)
-ha veszel horgászbotot, a parton és a vizen tudsz horgászni. (csali is kell)
-a pizzát le lehet tenni a földre
-nem robbannak fel a kocsik (csak füstölésig jutnak)
-a 100$ alatt keresõ melók, éjszaka dupla fizetést kapnak
-index és elakadásjelzõ a kocsikra
-a beszédanimáció nem szakítja félbe a többi futó animációt
-a házadat csak úgy adhatod el, ha találsz rá vevõt
-vannak ajtók, amik ha nyitva vannak, bárki használhat, ha nincs akkor senki
-a kosárlabdázás javítja a kondiciót
-regisztrációkérelemkor választhatod, hogy - extra költség fejében - rendelkezz B kategóriás jogosítvánnyal.
-a kacatok egy része pénzre váltható
-karakterkészítéskor 100 elosztható skillpontot kapsz.
-minden karakter elég pontot kap, hogy kitanuljon egy 2. nyelvet és elkezdjen egy másikat
-karakterlapokat a weboldal generálja
-lehet pizzát rendelni a futároktól
 

Szerver:

Karakterkészítés
Szerverünkön csak karakterrel rendelkezõ játékosok játszhatnak!
Hogy karaktert igényelhess regisztrálnod kell WEBOLDALUNKRA!
A regisztráció NE a leendõ karakternévvel történjen! Külön kell rendelkezned fórum felhasználóval.
Regisztráltál egy felhasználót a fórumra. Ezt a regisztrációt egy illetékes visszaigazolja. Ezután böngészheted a fórumot, és kérvényezhetsz egy karaktert!
Mielõtt azonban ezt tennéd meg kell írnod egy karaktertörténetet! Ez teszi ki az eldöntéskor a legnagyobb részt. Ha ez suta, akkor biztos, hogy nem engedünk a szerveren játszani! A karaktertörténetnek ki kell térnie tanulmányaidra, jellemedet alakító életmomentumokra, korábbi és jelenlegi életkörülményeidre. No meg, hogy hogyan és miért jöttél a megyébe.
A kérvényezéshez egy a szabályzatból és az RP alapvetõ tudnivalóiból összeállított teszten kell átmenned. Olyan kérdések vannak itt, amikre biztos, hogy csak egy megfelelõ válasz van..
A tesztsor után összeállíthatod karakteredet, megkell adnod több adatot, jellemet kell kialakítanod...
Kapsz kezdõ skillpontokat is, amit tetszõlegesen eloszthatsz, ugyanígy a nyelveknél is. Ezután kiválasztod a skint. Ezen késõbb nem változtathatsz, szóval jól fontold meg!
Kész vagy a kérvénnyel. Most már csak várnod kell, hogy egy illetékes reagáljon rá. Ha elfogadtuk mehetsz játszani, ha nem akkor megkapod a pontokat, amik alapján elutasítottuk.
Érkezésedkor csak egy kis pénz és az irataid vannak nálad.
 
[Tartalom]
 
Karaktertörténet-juttatások
Korábban, HA írtál karaktertörténetet és elfogadtuk, az ott leírt dolgok egy részét IC \'megkaptad\'. Így például sok játékos kapott kocsit ingyen, kapta meg a megfelelõ skint admin által, vagy a megfelelõ nyelvtudást. Az új \'UCP-s\' karaktergenerálás felváltja ezt. A nyelvtudást magad állíthatod be a kérvényezéskor, ahogy a karaktered skinjét is. (változtatásra nincs lehetõség!)
Tehát a karaktertörténetekhez nem jár automatikusan juttatás, viszont megírások kötelezõ a karakterkérvényhez.
A szerver mint már olvashattad Red County kisvárosaiban játszódik.
Ezeken a településeken dollárban tudsz fizetni.
 
[Tartalom]
 
Admin van a játékosért és nem fordítva
Ha egy adminunk/moderátorunk/adminsegédünk illetlenül beszél veletek, nem megfelelõ válaszokat ad, illetve AJ/BAN/TIMEBAN indokként nem az okot írja le, hanem más egyebet, amibõl az indok nem ismerhetõ meg, esetleg anyáznak, szidnak titeket indokban, AKKOR IS nyissatok panaszt az adminra/moderátorra/adminsegédre!
Abban az esetben is, ha joggal büntetett az admin/moderátor/adminsegéd!
Nem az a célunk, hogy a játékosokat szivassuk, lehordjuk, stb, hanem hogy rend legyen.
És a rendhez fontos az is, hogy az indoknál a vélt vagy valós baltettetek késõbb más admin számára is felismerhetõ legyen.
Ne féljetek, nyissatok nyugodtan. Ezt csak Fõadmin zárhatja, bírálhatja el.
Multiacc - több karakter birtoklása
Szerverünkön minden játékosnak csak 1 és csakis 1 karaktere lehet. (MG és más visszaélések miatt)
Az új \'UCP-s\' karakterkezelésnek köszönhetõen még könnyebben tudjuk ezeket szûrni, még nagyobb pontossággal. Elõször figyelmeztetünk(és törlük természetesen), késõbb akár ki is tiltjuk (az összeset) érte!
Ha új karaktert akartok kezdeni, akkor is szóljatok, hogy a régit töröljük!
A törölt karakterek erkölcsije, élettörténete, karakterlapja, jelilapja is törlésre kerül, mert ha késõbb valaki ugyan azzal a névvel játszana, nagy gubanc lenne!
Szerverünkön NINCS karakterátnevezés! - A visszakövethetõség miatt. Meg IRL se nevezed át magad akármire.
 
[Tartalom]
 
Az IC és a NONRP megkülönböztetése
Vannak dolgok, amik sokak szerint nonRP dolgok, de szerintem sokkal inkább balf**z dolgok.
Mire is gondolok?
Valaki az út közepén sétálgat, szembesávban halad, ugrat a kocsival, parkour-ozik, beugat a rendõrnek, stb.
Szóval csupa olyan dolgok amik IRL is megtörténnek!
Ezekért ÉN minden esetre NEM adok AJ-t vagy bármi büntetést addig amíg, hogy leRPzed pl ugratásnál, hogy rohadt nagyot huppansz, stb. Majd IC ráfaragsz arra is, hogy szembesávban haladsz. Ezzel tanultok is.
Ezek nem nonRP dolgok, csak balfékeskedések.
De ha olyat csinálsz, amivel  a játékmechanikát kihasználva elõnyhöz jutsz, vagy elõnyt akarsz vele szerezni, akkor egyenesen PG-ért kaphatsz 60-120 perc AJ-t!

 

Rablás-ölés!



Ha kirabolsz valakit, ne öldd meg! Ergo ne lõdd meg lõfegyverrel. Össze lehet verni, hiszen ha valaki így kerül korházba, az nem számít halálnak!
Ölni csak akkor ölj, ha valóban nyomos okod van rá, egy rablás pedig nem az!
Rabolhatsz ki rendõrt KIHALT helyen, de megölni tilos!!!
Városban vagy házak között ha kirabolnak/megtámadnak, nyugodtan!!! nyomj /police-t, /medicet! Mivel járókelõk vannak mindenhol, akik IRL jelentenék a dolgot!
De amint lakott területen kívülre vittek, le kell mondanod a hívást, mivel nincsen szemtanú ott már!
HA CSAK AZÉRT HÍVSZ RENDÕRT/MENTÕST/SZERELÕT, HOGY KIRABOLD, AKKOR SÚLYOS NONRP-ÉRT 120 PERC AJ
Mikor hal meg egy karakter?


Egy karakter akkor számít csak halottnak, ha LÕFEGYVERREL animba lövik, és az anim idõtartama alatt nem kap ellátást, így eltünik és  a korházban jelenik meg.
Halottnak csak innentõl tekinthetõ!
Amíg animban vergõdik, addig haldoklik csak, éppen ezért a haldoklást is illene leRPzni. Viszont ha a haldoklás alatt valaki ellátja (felsegíti animból), akkor túlélte a dolgot! ÉS emlékezni fog mindenre!
Ha NEM LÕFEGYVER hatására kerül az illetõ animba, akkor a korházba kerülés sem számít halálnak!
Csupán életveszélyes sérüléseket kapott, de túlélte a dolgot! ÉS emlékezni fog mindenre!
A SERVEREN CSAK LÕFEGYVERREL LEHET ÉLETET KIOLTANI!!!
1k1é-1 Karakter - 1 Élet!
Így be lesz szüntetve a hosködés fogalma (nem összekeverendo a játékmechanikai hátrányokat kihasználó PG-vel!), mivel innentol mindenki viselje a karaktere tetteit!
Nagy a szád, felállsz 6 embernek, akik pisztolyt fognak rád? Pech, meghalsz, te akartad. Most majd mindneki megtanul igazán RPG-t játszani!
RPG nem a kocsiról-házról-bizniszrol szól!
RPG-ben az a normális, ha 1!!! életed van! Csak sokan a SA:MP-on láttatok eloször RPG-t, ezért nem tudtok ezzel megbarátkozni...
Számomra meg ez volt mindig is ostoba dolog, hogy mindened megmarad halál után. Éppen ezért nem KARAKTERNEK tekintik a játékosok a karakterük, hanem avatarnak. És ebbol így sose lesz igazi RPG.
De hát ez a lényeg: megtanuljon mindenki mérlegelni.
Mert most mi van? Nekirontassz egy maffiózónak, és úgy vagy vele, hogy max meghalsz.
Vagy elkezdessz drogot árulni, és nem érdekel, ha valaki megver érte, vagy le is lo, mert majd újboléledsz.
Ám 1 élettel mi lesz: Megtanulja mindenki, hogy ha meg akar gazdagodni és hatalmat akar, akkor kockáztatni kell. Mindent vagy semmit!
Éppen elég nagy NONRP az, hogy halál után megmarad minden.
Valójában ez a LEGNAGYOBB f**zság és PG az egész GTA:RPG életében...
Pont ezért nem tudnak az emberek 75%-a RPzni, akik GTA-n tolják.
Nagyon Fontos: CSAK IGAZÁN NYOMÓS INDOKKAL LEHET ÖLNI, tobábbá EMBERÖLÉSÉRT kiszabható börtönbüntetést drassztikusan növelem!
HA nem töröltetik a karaktert, akkor -mint mondtam is- emlékszik és feljelentést tehet, így EMBERÖLÉSI KÍSÉRLETÉRT is nagyobbb börtönbüntetés jár! Ez azért van, hogy a gyilkosságokat is visszaszorítsuk
 

Pár dolgot tisztázni kell.
Az, hogy ha meghalsz törlodik a karaktered, nem olyan negatív, mint amilyennek gondoljátok.
Ha meghalsz, az nem jelenti egybol a karaktertörlést. Ha a gyilkosságban bárminemu nonrp-t találunk nem fogjuk engedni, ahogy olvashattátok ezek foadminokon fognak átfutni. Emellett nem minden halálnál kell karaktertörlés. Ne gondoljatok arra, hogy ki kell könyörögni a gyilkosnál, hogy ne kérvényezze: Ez nem személyfüggo, hanem helyzetfüggo.
Minden hozzászóló azt az esetet veszi, hogy minden nap meg fog halni. Ez nem igaz. Ha megvan a szabály, egyrészt jobban fogod félteni az életed, másrészt a maffiások most azért ölnek gyakran, mert nincs következménye a halálnak. Elveszted a cangád, meg a cigid, jameg a mobilod, hehj..
[/quote]
Szabály:
--- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy kérelmezni fogja a törlését, akkor a halott karakter tulajdonosa NEM jön fel a karakterével addig, amíg dulore nem jut az ügy! Mivel én intézem, hamar el fognak dolni a dolgok! Csak friss karakterrel jöhet fel! Magyarán az elbírálás ideje alatt regizhet új karaktert, hogy ne kelljen malmoznia!
--- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy nem fogja kérelmezni a törlését, akkor a mostani rendszer szerint folytathatja a sértett a játékot!
--- HA megölsz valakit, akkor mondd meg neki, hogy indítassz-e karaktertörlést vagy sem!
--- KÉPET minden esetben készíts, amikor a sértett, töröltteni kívánt fél elotted fekszik (F8). Más esetben a karaktertörlési kérelmed izomból elvetem. Kivéve, ha nagyobb tuzharc volt és bizonyítják, hogy ki halt meg benne. Ilyen esetben, ha csak 1 ember is indít karaktertöröltetést, akkor MINDENKI, aki ott volt, és le lett love, TÖRÖLVE LESZ!
--- Továbbra is csak LOFEGYVERREL LEHET ÖLNI! Más esetben eszméletlenség lesz a vége, és a sértett emlékezni fog mindenre, mint eddig is!
--- Mint tudjuk, ha pusztakezes/üto- vágó- szúrófegyveres támadás miatt kerülsz kórházba, akkor NEM HALSZ MEG, csak eszméletlen leszel, ergo emlékszel is! Magyarán pusztakezes támadás esetében nem lehet karaktertörlést kérni!
>>>NEM LEHET HULLÁT KIVINNI RED COUNTY TERÜLETÉROL, AMINT KÉSZ VAN A NYOMOZÁSI RENDSZER!!!<<<
Rendezés - bírálás (by Indi ):
1: A gyilkos megírja az esetet és az okot részletesen, KÉPET mellékel a gyilkosságról.
2: A \"halott\" is megírja, hogy a gyilkos igazat mondott-e?
3: SENKI nem írhat oda, csak a gyilkos és a halott. HA bárki is ír, akkor fórumról 2 nap kitiltás.
4: Ám, ha vita alakul ki és nem sikerül dulore jutni, ha én azt mondom, akkor 1-1 tanú jöhet mind a két oldalról, akik igazolhatják a másik igazát.
5: Ha kiderül, hogy jogos a gyilkosság, magyarán nem NONnal öltek meg, csítelt fegyverrel, DM-el, stb, akkor a halott karakter törlésre kerül! (Lehet tovább játszani aztán ugyan olyan nevu karakterrel is, ha akarjátok. De semmi nem marad meg!)
6: HA nem jogos a gyilkosság és a gyilkos hazudott az indítékot nézve, illetve NONOSAN, PG-vel, vagy netán DM-bol ölte meg a sértettet, akkor a GYILKOS karaktere kerül törlésre, és az IP-je 5 napra fel lesz függesztve!
7: HA csítelt fegyverrel ölt a gyilkos vagy bármi health-hackot vagy hasonlót használt, akkor ÖRÖK IP BAN a jutalma!
8: Ismerost lehet választani új karakternél. Max 1 ismerost lehet választani az elozo ismerosök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember.
---> Ha a karakter törlésre kerül, akkor RENDES nyomozásokat lehet indítani, mivel VAN HULLA!!! (Feltéve, ha megtalálja a rendorség!) <---
Remélem értheto a dolog.
Csak a gyilkos vérmérsékletétol függ, hogy töröltetni akar vagy sem. Magyarán ez a dolog OPCIONÁLIS!
Ám ha nem törölteti a gyilkos a karaktert, akkor a sértett fél EMLÉKEZNI FOG, mivel túlélte a sérüléseit!
DE!!! Ha bárki is, mint sértett, a gyilkosnak OOC ígér bármit is, vagy zaklatja, hogy \"ne legyél már k****g, ne töröltess\", illetve személyes, OOC konfliktust csinál ebbol, abban az esetben a sértett fél kap 5 nap IP felfüggesztést!
Módosítások:
Élettörténet:
Lényegében változni fog. Bovítve lesz a dolog és kicsit bonyolítva. De csak akkor érvényesek ezek a szabályok, ha törölt karakter után kezdessz újat. Az elso karaktereknél TOVÁBBRA IS az eddig leírt szabály a mérvadó!
- Ismerost lehet választani új karakternél. Max 1 ismerost lehet választani az elozo ismerosök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember.
- Szigorúan ellenorizni fogom a MultiAccot!
Amit még szeretnék hozzáfuzni, nem kell bef*snia senkinek se:
- HA a megölt fél szeretné, kérvényezheti a frakciójába való újboli belépést!
- Kétszer ugyan azt a karaktertörténetet nem fogadom el!
Amíg nem lesz kidolgozva a nyomozás és mintagyujtés, addig az alábbi lesz érvényben:
- A halott karaktered esetével kapcsolatosan kaphat bizonyos számú megnevezett személy információkat! Azt, hogy mennyien kaphatnak, azt én döntöm el. Neked csupán annyi a dolgod, hogy elküldöd nekem PM-ben a halállal kapcsolatos dolgokat, és annak fényében mérlegelek, hogy kik és mit tudhatnak meg, stb.
Amiket megtudhatnak emberek: 1 nyomozó tudomást szerezhet róla, hogy milyen fegyverrel ölték meg az embert. Ha a fegyver tulajdonosan elokerül, akkor felismerhetik a fegyvert .(Ez IRL is lehetséges, ballisztika.)
- Ujjlenyomatot, szövet- ás DNS mintát vesznek a nyomozók, és ha van gyanusítottjuk, akin elvégzik a vizsgálatokat, akkor a gyilkos NEM HAZUDHAT OOC, hogy o tette! Magyarán: IC ezek alapján megtudják a nyomozók a gyilkos kilétét, feltéve, ha megvan a tag.
Ha lakott területen belül történt az eset, akkor a \"lakók\" bemennek vallani, hogy hogyan nézett ki a gyilkos.
HA nem lakott területesn történt, de bárminemu eroszakosságot vagy gyanús dolgot, egyébb fontosat láttak a gyilkossággal kapcsolatban lakott területen belül, akkor a fiktív lakók ezt elmondják. Hogy mit és mennyit, arról rendelkezem mindig az esetek függvényében!
Emberöléssel kapcsolatosan!
Nálunk a PG is kissé át van értelmezve: nekiugorhatsz te 6 embernek egyedül, csak viseld a sorsod utána. IRL is van ilyen. Addig nem gond, míg nem használsz ki játékmechanikai elõnyöket, amikkel IRL nem tudnál élni. De aztán ha összevernek, utána a támadóid nyugodtan üldözhetnek máskor is, így azért mégiscsak megmarad az az IRL íz, hogy ha sok az ellenséged, nehéz az életed, és nem az van, hogy összeveretteted magad, és \"szabad\" vagy.
Erre azért van szükség, mert így is meggondolják a PG-t, mivel lehet 6 ember rátámad valakire, az lehajtja a fejét, megadja magát, utána nyugodtabban él, mintha 6 embernek felállna \"talán nyerek\" alapon és ha ki is kap, akkor kényelmesen el van.
Éppen ezért, ha nem lõfegyverrel ölnek meg, akkor valójában csak eszméleted veszíted, emlékszel mindenre, feljelentheted a támadókat, ha köröznek, akkor folytathatják a nyomozást, stb.
Nálunk életet kioltani CSAK lõfegyverrel lehet!
Ám ha fegyvert tartanak rád és úgy agálsz, elkezded ütni, stb, akkor PG.
/try kitekeri a kezét lehet, de falsra ütni nem, mert IRL is belévernének  atagba, reflexbõl lõne, legalább is én tuti.
Ha olyat játszanánk, hogy 1 karakter-1 élet, akkor nem lenne AJ, mert így jártál, aki hülye, haljon meg, bukta minden, viszlát, új karakter.
De mivel nem ezt játszuk, ezért PGnek minõsítem, mivel nem hiszem hogy fegyveres embert elkezdtek ütni csak úgy.
FEGYVERES EMBERT AZÉRT NEM ÜTHETSZ CSAK ÚGY, MERT A GTA-BAN OLYANKOR NEM TUD A SÉRTETT FÉL MOZOGNI! MÍG IRL VISSZA TUDNA TÁMADNI, SÕT, REFLEXBÕL LÕNE! CSAK /TRY-OS KÉZKITEKERÉS ÉRVÉNYES!
Nyílt PG lõfegyverrel szemben = Karaktertörlés!
Mint tudjuk, csak lõfegyverrel lehet életet kioltani a serveren.
Ám sokszor találkozok azzala  problémával, hogy lõfegyver ellen is PGznek.
Mire is gondolok konkrétan?
Valaki fegyvert fog a célszemélyre, megfenyeget, hogy megöl, ha nem teszed azt, amit mond. Ennek ellenére a \"sértett\" fél inkább az életét áldozza fel, mivel tudja, hogy ha meg is ölik, akkor is megmarad mindene.
Na most: Ez atom nagy kihasználás, mivel IRL ha megölnek, nem hogy megmarad mindened, hanem neked resza, még az életed sem marad meg.
Egy idézet: \"Öljetek meg, de lehúzni nem fogtok.\" Na, ez a PG felsõfoka!
A szabály lényege: ha az életed forog kockán és te inkább úgy döntessz IC, hogy meghalsz, akkor a karaktered is meg fog halni! Ha nem harcolsz nyíltan az életedért, arra vonatkozik a szabály.
Ám ha 1-nél több ember fegyvert fog rád, és te /try-al kitekered az egyik kezét, az szintén ebbe a PG kategóriába esik, mivel az hõsködésnek felel meg, ugyanis hiába szerzed meg az egyik ember fegyverét, a többi nevetve lepuffant!
ERGO: KARAKTERTÖLÉS!!!
Mivel kihasználtad azt, amit fentebb is írtam, hogy a karaktered halála valójában nem jár azzal, hogy elbuksz mindent.
Muszáj ez a szabály, mert már nem egyszer találkoztam elég kemény, fegyverrel szembeni PGvel!
Ha ez kell, hogy megtanuljatok RPG-t játszani, akkor sajnos ez is van mostantól!
Erre a szabályra lesz kiemelt PK, ahol a karakter törlése lesz elbírálva igen szigorú szabályok szerint.
NYÍLT TÛZHARC ESETÉN NEM LÉP ÉRVÉNYBE, MIVEL NYÍLT FENYEGETTSÉGNEK NEM VAGY KITÉVE ÉS HARCOLSZ AZ ÉLETEDÉRT!
WriteKill ellen!
Itt egyértelmûen írni kell, élõhangban nem tudunk kommunikálni. Ha valaki kiírja neked azt OOC-be, hogy ((W)), azt nem bánthatod, amíg le nem írta, amit akar. Ezzel a W betûvel mutatja neked, hogy valamit gépel, ne zaklasd, várd meg, míg befejezi.
Tiltott rablási módszerek
Ha bárkit is kiraboltok, megvertek-, meglõttök animba, stb, az alábbiakat TILOS csinálni:
- Betétlapot kiállítatni a személlyel --- 30 perc AJ
- /me nélküli pickpocket ----------------- 45 perc AJ
- Kocsiját beindítatni és elvinni azt --- 60 perc AJ
- Kocsikulcsot elkérni tõle --------------- 60 perc AJ és 720 perc BAN
- Kocsit átírattatni ------------------------- 90 perc AJ és 720 perc BAN
- Házat átirattatni a nevetekre --------- 120 perc AJ és 720 perc BAN
- Üzletet átirattatni a nevetekre ------- 120 perc AJ és 1440 perc BAN
Az mind olyan dolog, amik IRL megtörténhetnek akár, de ITT nem! A játékmechanika miatt, mielõtt bárki kérdezné.
Ha bárki ezeket másodszorra megszegi, IPBAN, Karitörlés, feloldás nincs!
Ha akárkivel ezek valamelyike megtörténik, AZONNAL írjon PanaszKönyvet a fórumon!!!
Kilépés RP szitáicóból
Ne lépj ki rablás/verekedés/igazoltatás/rendõri intézkedés/üldözés/lövöldözés/ RP szitu közben!!!
Aki ezeket megteszi, akár 120 perc Admin Jail!
 
[Tartalom]
 
Emberrablás és hasonló dolgok!
Utálom azt a sablont, hogy valaki(k) elrabolnak egy embert és mi az elsõ dolguk? Felhívják a yardot, hogy pénzt követelnek!
Ez nem így mûködik! Éppen hogy a yardtól kellene óvaokodni, úgy csinálni a dolgot, hogy ne kerüljenek képbe.
Hívjátok fel az elrabol személy egy ismerõsét, attól követeljétek a pénzt. Ez sokkal RPsebb, meg így nem lesz az, hogy saccra csak úgy elraboltok valakit. Így az lesz, hogy csak olyan embert fogtok elrabolni, aki valóban felkeltette az érdeklõdésetek, ismeritek kikkel lóg, így tudjátok, hogy van valaki, akitõl lehet pénzt követelni.
A lényeg: NE a rendõrséget hívjátok, hogy \"-Hello, van egy túszunk, követelünk 50000 dollárt!\".
IRL se a rendõröket hívják, hanem éppen hogy kikötik, hogy rendõrnek ne szóljanak.
Éppen ezért célzottan rendõrt se raboljatok! Ha nem tudjátok, hogy rendõr, az egy dolog.
Aki ezt megszegi, vagyis rendõrt rabol, illetve a rendõröket hívja fel ha túszt ejt, súlyos NONRP miatt 120 perc AJ!
Hírdetésekrõl!
Több olyan hirdetést nem szeretnék látni, amiben drogot, fegyvert kínáltok azokat másképpen, fiktív (serveren nem létezõ) tárgyként megnevezve.!
Kést és baseball ütõt se lehet!
Nem érdekelnek az olyan szövegek se, hogy \"teafû\", meg hasonlók!
Kínálgasd az utcán az embereknek az illegális cuccokat, találd fel magad, oldd meg RP-sen!
Ha így hirdettek barmi illegális cuccot,  akkor 1 óra AJ!
Ám ha nyíltan kiírjátok, hogy drogot-fegyvert adtok-vesztek, akkor a rendõrök kimehetnek.
Az esetben IC ügy, mivel nem fiktív tárgy, de illegális!
A hirdetés elsõsorban rendezvények, szolgáltatások és a legális dolgok meghirdetésére van!
Mindenki tudja, hogy mik a legális dolgok a serveren, amiket lehet hirdetni.
Karakterlapok
Az eredeti szerepjáték szerves része a karakterlap.
Ezen lehet megtalálni a karakterekrõl fontos adatokat, amik alapján a karakter jellemet kap, egy fiktív, de valószerû embert rajzol körbe.
Az eredeti RPG karakterlapokon vannak olyan tulajdonságok is, amik ide nem kerülnek be, mivel folyamatosan változnak. Gondolok itt a fegyverjártasságokra, izomzatra.
Vannak olyan tulajdonságok, amik játékos függõk, mint például a vezetés, intelligencia, karizma, reakció.
Értelemszerûen, ezek nem kerültek be.
De az igazán fontos, jellem- és személyformáló dolgok mind bent vannak.
Miért is fontos ez?
Mert így lefektetsz bizonyos dolgokat a karaktereddel kapcsolatosan, megformálod azt. Így elõsegítve és igazán élvezetessé, valódi kihívássá téve az RPG-t.
Mert így elõre lehet látni, mi a végzettséged, milyen frakcióba tartozhatsz, fontos megkötés ám, hogy csak 1 fakció-specifikus végzettséged lehet! Ez leginkább a mentõsöknél-rendõröknél számít.
Mert itt fel lesz vázolva a jellemrajzod is, így pl egy szende, félõs karakter nem játszhat el csak úgy egy überbrutál utcagyereket, mert máris NONRP!!! (Mivel nem csak az a NONRP, amit ti a SAMP-on belül megismertetek, ez sokkal összetettebb dolog.)
És még sorolhatnám, de ezek a legfontosabbak.
Az elsõ lapon található személyleíráshoz azt kell leírnotok, ami a civil skinetekre jellemzõ. A DUTY-s skinek teljesen más dolgok, azt nem kell leírni!
Ez megelõzi azt a sajnálatos tényt, amikor valaki egyik nap dagadt pacák, másnak egy csontos paraszt szalmaszállal a szájában. Így elkerülve egy szintén súlyos NON-t.
Úgy gondolom, aki valóban RPG játékos, és szeretne belekostolni az igazi RPG-be is, ami az asztali RPG, annak kifejezetten tetszeni fog a dolog.
Aki pedig ezektõl elzárkozik, az számomra annyira is RPG játékos...
A karakterlapok automatikusan generálódnak!
 
[Tartalom]
 
Frakció szabályok


FõAdmin jóváhagyása:
Amíg nem ellenõriztem le mindent a jelentkezõvel kapcsolatosan, addig NEM LEHET bevenni!
Fontos dolgok szerint szûröm a jelentkezõket, hogy minden rendben meglegyen náluk.
Ezzel valójában a leadereknek segítek!
Karakterlapok Ismét:
Frakcióba való bekerüléshez a karakterlap ellenõrzése KÖTELEZÕ!
Az nélkül nem lehet bekerülni, és aki így bevesz bárkit is, annak a Leadere repült!
Végzettség
Minden frakció iskolai végzettséget igényel mostantól, aminek konkrétan kell szerepelnie a karakterlapon! Magyarán ha frakcióba akartok tartoznia, nagyon okosan kell megalkotnotok a karakteretek!
Az nem elfogadható, ha csak \"szakiskola\" van írva, meg hasonló esetek. Konkrétan szerepeljen az adott mezõben, hogy milyen irányú végzettsége van a tagnak, pl Autó- és motorszerelõ; Rendvédelmi Bánjaf**zom :D ; Médiaszakos hallgató; Poliltológia Egyetem; , stb.
Legyetek kreatívak!
Erkölcsi
Akinek meggyûlt a baja a hatóságokkal, az nem csatlakozhat legális frakcióba!
Ezzel erõsítve az RPG-t és egy egyensúlyt felállítva. ÉS belétek nevelve, hogy becsüljétek meg a karakteretek!
Hogy meggyûlt-e a bajod, az onnan fog kiderülni, hogy benne vagy a Rendõrségi Nyílvántartásban.
FrakcióJumperkedés
HA kiléptél egy frakcióbol, utána 4 hétig feleslegesen jelentkezel, mert nem engedélyezett a felvételed!
Ha egyszerre 2 vagy több frakcióba írsz jelilapot, akkor a szintén ugyan ez.
Ha tag vagy egy frakcióban és eközben írsz jelilapot máshova, akkor tiltva leszel minden legális frakciótól, miután kikerültél az épp aktuálisból!
Frakciótagságok maximalizálása
Rendõr: 15 tag
Mentõs: 8 tag
Szerelõ: 8 tag
Önkormányzat: 8 tag
Rádiós: 8 tag
Illegális, SCRIPTelt maffia: frakciónként 8 tag
Frakcióba való bekerülés menete:
- Jelentkezési lapot megírod és a szakmai önéletrajzot
 (Minden leader készítsen jelilapot is, ami a frakcióra van specializálva.)
- A leader megvárja, míg Yahiko mellékeli az Erkölcsit. Ha erkölcsi nem oké, akkor nem lehet tag.
- Ellenõrzöd a karakterlapját/élettörténetét, hogy megvan-e a megfelelõ végzettsége, stb.
- Ha nincs karakterlapja, akkor nem lehet tag!
- Megvárod a Fõadminisztrátori jóváhagyásom!
- a: Ha megfelelt, akkor áthelyezed elfogadottba.
- b: Ha nem felelt, akkor áthelyezed az elutasítottba.
- És csak ezek után invelheted a frakcióba!
- Ha kilép/kirúgod, átteszed a jelilapját a \"már nem dolgoznak itt\" mappába, és leírod a távozás okát.
Ellenkezõ esetben Leader-megvonás!
Büntények nyilvántartása!
A nyilvántartást MINDEN tag írja!!! Mindenki írja be azt, akit éppen letartóztatott! Ha többen kapjátok el a delikvenst, akkor az írja meg a nyilvántartást, aki lecsukta!
Ha nem töltitek ezeket ki, akkor rangvonás, mivel ez a server RP egy igen fontos része!!!
Szolgálati szabály:
A legális, közszolgálati frakciótagok  ha feljönnek, mindig álljanak rendelkezésre. Mert az nem pálya, hogy a fizetési csekkeket kapják, de hiába hívják õket, nem jönnek, mert mással vannak elfoglalva.
Ha valaki leaderes munkát csinál, akkor az legyen az elsõszámú dolog, ha feljön játszani. Elvégre ez a munkájuk a serveren belül, akkor tessék szépen, gondosan végezni. Ne csak dísznek figyeljen a statsnál a frakciótagság és beosztás.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne menjenek dolgozni és egyébb más dolgokat csinálni. Ezt értsétek úgy, hogy ha pl 1 db mentõ van fent, akkor vállalja a frakcióval járó kötelezettségeit és legyen mindig szolgálatban, szolgálati ruhában és szolgálati kocsival. Ha meg többen vannak fent egy frakción belül, akkor osszák fel egymás között a munkaidõt, beszéljék meg, hogy mikor ki van szolgálatban.
Ez vonatkozik minden legális frakciótagra!!! Ellenkezõ esetben LEADER, annak hiánya esetén rangvonás!!!
Rendõrségi fegyver átadása ellen:
Innentõl az Illegális Fegyverszállítmány és a rendõrök felszerelése az alábbiak szerint lesz megkülönböztetve:
Rendõr fegyver arzenál (Ezeket nem!!! lehet FSZben rendelni.) :
Sokkoló ------------ ???
Gumibot ------------ ID 3
Colt ----------------- ID 22
Sima shoti --------- ID 25
MP5 ----------------- ID 29
M4 ------------------- ID 31
MP5-höz és M4-eshez azok a rendvédelmisek tudnak hozzáférni, akiknek elég nagy a rangjuk \"/swat duty\" -hoz. De csak indokolt esetben használhatják a swat duty-t. Swat-os felszereléssel és ruhában meg ne lássak járõrözni senkit se! Mert az AJ-t kap.
Szintén Anthony Fields vezeti. Valójában nem SWATnak számít nálunk, hanem rohamrendõrségnek.
Fegyverszállítmány (Illegálisnak adható fegyverek):
Kés
Baseball ütõ
Hangtompítós Colt
Desert Eagle
Country Rifle
Micro SMG (UZI)
AK 47
TEC9
Árlista adminoknak az admintopicban!
Drog- és Fegyverrendszer
Legálisan fegyvert csak a rendõrök horhatnak!
Az illegálisok számára van az FSZ, amiben fõadmin segítségével, egy zárt körnek elérhetõ lista alapján lehet betenni az éppen elérhetõ fegyvereket.
Civilek pedig RP-sen tudnak az ilegáloktól vásárolni fegyvert.
Szabálytalan Parkolás!


Mivel sok probléma volt abból, hogy mi legyen az idiótán parkolt kocsikkal, ezért létrehoztem erre a megoldást!
A helytelenül parkoló kocsikat mostantól a szerelõk jelenthetik a fórumon minta szerint, ami az adott részen lesz.
Szabályok:
- Vontatni csak akkor lehet, ha a forgalmat akadályozza a kocsi pozíciója!
- Bírságoltatni csak akkor lehet, ha a jármû nem parkolóban áll. Ha nem akadályoza a forgalmat, akkor NEM lehet elvontatni!
- Ha elvontattok egy kocsit, akkor le kell fényképezni, hogy HONNAN hoztátok el, HOVA vittétek és a RENDSZÁMRÓL is kell egy közeli kép, amin ki lehet olvasni.
- Ha megbírságoltattok egy kocsit, akkor képet kell készíteni a KOCSIRÓL, amin látható legyen, hogy a kocsi hol áll, és a kocsi RENDSZÁMÁRÓL is kell egy közeli kép, amin ki lehet olvasni.
- Legfontosabb!!! Az elvontatott kocsikat a szerelõmûhely köré tegyétek le. Ha ott már nincs hely, akkor a szembenlévõ két ház közé, ha ott sincs, akkor marad a közeli gyárnak a kamionos parkolója.
- Az elvontatott kocsikat a tulajdonos bármikor elviheti!
- A bírságot kiálítattató illetve a kocsikat elvontató szerelõk minden jelentésért 100$-os búnusztcsekket kapnak a bankban!
- Úgy parkoljatok le mindig, hogy szép, rendezett legyen és a tulaj ki tudjon vele állni!
Értelemszerûen az elvontatott kocsikat a megfelelõ alfórumba tegyétek és a bírságolásra várókat is.
Ha egy kocsit el kell vontatni, azt ne tegyétek a bírságoltatásra várók közé, csak az elvontatottakba!
A bírságolásokat én fogom betenni SQL-en!!!
 
[Tartalom]
 
Egyedi rendszámtáblák!
Mostantól lehetõségetek lesz jármûveitekre egyedi rendszámtáblát igényelni!
Ára: 1200 Dollinger. Ami köztehercsekk formájában fog megjelenni nálatok \"Rendszámregisztrációs díj\" néven.
Feltételek:
-9 karaktert tartalmazhat.
-ne tartalmazzon obszcén, más számára sértõ kifejezéseket.
Gabalyodások elkerülése végett ezt én fogom intézni.
A STATS-ben ez egybõl átíródik, a jármûvön csak sero resi után. Ezzel kapcsolatban legyetek türelemmel.
Mivel ez miatt igazoltatásnál kellemetlenség adódhat, ezért ha rendõr szól, hogy miért más a rendszám még (mert nem volt resi, hülye! :D ), akkor IC nézesétek meg vele a fórumon a kérelmetek, ami ilyen esetben bizonylatként fog helyt állni.
Cégek Átnevezése!
Mostantól lehetõségetek lesz bizniszeitek átneveztetni!
Ára: 5000 Dollinger. Ami köztehercsekk formájában fog megjelenni nálatok \"Cégátnevezési Díj\" néven.
Feltételek:
-30 karaktert tartalmazhat.
-ne tartalmazzon obszcén, más számára sértõ kifejezéseket. Továbbá RP-s is legyen.
Gabalyodások elkerülése végett ezt én fogom intézni.
Autóbörze (Kocsi beszámítások)!
Többször találkozok azzal a problémával, hogy nem tudjátok eladni a kocsitok.
Amit nem is csodálok, mivel sokan rendelkeztek alap kocsikkal, amit érthetõ, hogy más alapkocsi-tulajok nem vesznek meg.
Mostantól lehetõségetek nyílik a megunt régi kocsit beváltani, átalakítattni másikra.
De ennek feltételei vannak:
- Csak jármûre van beváltás, pénzt nem kap senki!
- A kocsit, amire szeretnéd beváltani, ki kell választanod!
- A kocsid alapárának a felét számítom be csak!
- Az ár fennmaradó részének a bankszámládon kell lennie!
- MINTA szerint töltsétek ki a kérelmet!
Az egy fórumon intézett IC dolog, amolyan \"autópiacnak\" felel meg, amit Paradise megyén kívül rendezel le Los Santosban.
Én fogom rendezni SQL-en a gabalyodások elkerülése végett!
Hogy a kocsi átalakuljon, várnotok kell seroresi-ig, türelemmel legyetek!
Minden elvégzett kérelem után késõ este fogok intézni resi-t (amikor nincs fent senki), hogy ne kelljen sokat várnotok!
Bíróság
Sok esetben van olyan, hogy a rendor nem volt ott a helyszínen, illetve nem vallja magát bunösnek a játékos IC.
Erre született ez a megoldás:
A lényeg az, hogy amikor elkaptok valakit egy olyan ügyben, ahol TI, rendorök nem voltatok szemtanúk, és az illeto nem ismeri el a bunösségét, az illeto szabadlábon védekezhet.
De a rendornek egybol kell majd írni a bíróságra itt a fórumon, felvonultatni a vádakat, bizonyítékokat, szemtanúkat begyüjteni (gondolok itt azokra, akik feljelentették a személyt, kihívták a rendorséget, ott voltak, stb), a vádlott pedig IC kell védekezzen, mikor azt mondom, megteheti, de OOC le kell írnia NEKEM, hogy mit csinált (itt fontos, hogy igazat mondjon OOC, ha hazudik, 2 nap timeban).
Ezek után elindul egy szavazás, amire csak 7 ember szavazhat (amolyan esküdtszék). A szavazatuk egyszeru Igen vagy Nem közül dol el! DE kötelezo a döntésüket indokolniuk! 
((Mindig csak azok szavazhatnak, akiket kijelölök, mivel nem akarok idétlenkedést.))
Aztán ezek után én, mint bíró fogok dönteni az ok indoklásaik alapján, hogy a személy bunös vagy sem.
Ha bunösnek találom, akkor elfogatóparancsot adok ki rá, megszabom a büntetését és le kell ültetnetek, amint megvan.
Szabadlábon való védekezésnek is vannak szabályai: ha a vádlott nem ír ide, a témanyitást követo 24 órában, akkor elfogatóparancsot teszek ki rá, mivel nem jelent meg a bíróságon. Ez esetben a teljes, amint elfogtátok, a vádért adható teljes büntetést kell rá kisózni a BTK alapján, az eddig megszokott módon.
Rendoröknek tudnivalók:
- Ha valaki ellen elfogatóparancs van, az a személy nem védekezhet szabadlábon semmilyen esetben sem, mindig le kell csukni, az eddig megszokott módon, mmivel már elég bizonyíték van ellene, nem hiába van elfogatóparancs.
- Mostantól ha nem vagytok konkrét szemtanúk egy buncselekménynél, akkor rá kell kérdeznetek, hogy az illeto elismeri-e a bunösségét. Ha nem ismeri el, akkor a neve feljegyzése után el kell engedni, és a bíróságon azonnal írni a dologról a minta alapján.
Fontos! A szemtanúk nevét mindig jegyezzétek fel, kérdezzétek ki oket, és értesítsétek oket, hogy be lesznek idézve! Kérjétek el a fórumnevüket is, hogy meg tudjam oket itt keresni!
Fordítsatok minden ilyenre idot, nem kell kapkodni, legalább nem unatkoztok!
További, kiegészítõ, de kötelezõen betartandó frakció-specifikus szabályok az adott frakció fórumrészében!
Névválasztásnál ügyelj a következõkre:
 
  • A nevednek két vagy három tagból kell állnia!

  • A tagok között szükséges a(z) \'_\' jel (\'-k nélkül)!

  • A névtag nem lehet több mint 13 karakter vagy kevesebb mint 2!

  • A neved nem tartalmazhat szimbólumot, számot vagy speciális karaktert!

  • A név nem lehet rajta a feketelistán! Feketelistára olyan nevek kerülnek amelyek a kritériumoknak megfelelnek, de nem RP-sek!


  • FEHÉRLISTA
    • Erre a listára kerülnek az engedélyezett nevek. (Ezeknél nem történik ellenõrzés.

    • Az ellenõrzés a fenti kritérium alapján történik.

    • Ha a név nem felel meg a kritériumoknak, de RP-s, akkor a FEHÉRLISTÁN a helye!

    • Hogy egy név a fehérlistára kerüljön keress fel egy adminisztrátort. Õk fel tudják rakni.

    • A fórumon a megfelelõ témában is tudtunkra adhatod, ha egy nevet engedélyeztetni akarsz (KÉSÕBB)




Fejlesztés menete:

A szerver tesztüzeme az v0.1-es verzióval indult.
A 2.0b-s verziótól került be a frissítésrendszer, innentõl vannak meg leírv

42
A közeljövõben (még júniusban), legalább tesztüzemben, szeretném, ha már futna a szerver, ezért már most el kell kezdeni a szponzorkeresést.
Célom, hogy találjak egy embert, aki magáravállalja a szerverhoszt költségeit, intézi azt, segít az adminisztrálásban és ezekkel egyúttal \"a csapat\" tagja lesz.


Fontos: Hoszthoz vagyunk kötve. A szervernek az FPS-System.eu-tól kell futnia. (megbízható + mysql lehetõség)
Jelentkezni lehet privát üzenetben vagy a témában.
Sûrûbb információmennyiséget csak a komolyabb jelentkezõknek szeretnék kiadni.
 

Köszönettel,
Epsilon
E: 1995. hozzászólás ebben az accban. 1995-ben születtem.

43
Leírások/Útmutatók / Forrás visszafordításának megakadályozása
« Dátum: 2011. Március 21. - 15:23:23 »
Ez a leírás nem keverendõ össze Iceaac leírásával, hiszen az nem véd a visszafordítástól, ez a leírás pedig nem véd a .amx jogtalan felhasználásától. (Ajánlatos mindként módszert alkalmazni a biztos védelemért)
A leírás létrejöttét tulajdonképpen Matyinak is köszönhetjük, hiszen a módszert primitív formában õ újságolta el nekem. (ez azt jelenti, hogy függvénykönyvtára csak az osztályokat és a jármûveket tartalmazta)
Az eredeti leírást közel másfél éve angol nyelven írtam, ez a téma elérhetõ ITT.
Sok \"anti-deamx\" kód van, amelyek szerintem teljesen feleslegesek, hiszen az alábbi módszerrel is megakadályozhatjuk a visszafordítást.
A többi módszerrel ellentétben, itt gyakorlatilag nem akadályozzuk meg a visszafordítást, csak megszabjuk mit fordíthat vissza és mit nem.
Az elmélet a következõ: A DeAMX és társaik, a .pwn fájlt fordítják vissza ha más függvénykönyvtárakat is tartalmaz a mód, azoknak csak a beágyazó sorát adják vissza. Ebbõl adódóan, ha az egész szkript egy ilyen függvénykönyvtár, akkor a visszafordítás eredménye egyetlen sor lesz. (vagy akár több, ha akarjuk)
A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy megírjuk a szkriptünket úgy, ahogy eddig: egy .pwn fájlba. (át is fordíthatjuk, de itt még felesleges)
Miután ez megtörtént a forrás mellet létrehozunk egy másik .pwn fájlt az alábbi tartalommal:
 

#include \"mygamemode.pwn\"

 
Majd ezt az újonnan létrehozott forrásfájlt fordítjuk át, ami figyelmeztetések és hibák esetén ugyanúgy jelezni fog, mintha a másikban dolgoznánk. (sorszámmal, fájlnévvel együtt)
 

Tudnivalók/Figyelmeztetések:

 

  • Azt a szkriptet ami a forrás nagy részét tartalmazza ne fordítsuk át, ha megtesszük a .amx-et ne terjesszük, mert az továbbra is átfordítható!


  • Hosszú átfordítási idõ esetén, míg az egyik .pwn fordítás alatt van, a másikat szerkeszthetjük, de ne mentsük el míg nem végez a fordító a másikkal.


  • Ne felejtsük el a példában szereplõ \"mygamemode.pwn\"- t átírni saját forrásfájlunk nevére. (az idézõjelek kellenek!)


  • Az egysoros forrást kiegészíthetjük, de tudnunk kell ,hogy az abba lévõ tartalom nem áll semmiféle védelem alatt.


44
Általános / Rendõrös szerver
« Dátum: 2011. Március 19. - 12:38:29 »
Talán már olvastátok, hogy a közeljövõben újra akarom indítani a CnR szerveremet, viszont okulva a legutóbbi futásából, kisebb változásokkal.
Legtöbb játékost azt zavarta, hogy nem szállhatott ki a jármûvébõl.
Kérdés az, hogy szerintetek miként kéne megoldani, hogy kiszállhasson, de a versenyjelleg megmaradjon?
Jelenleg, ha kiszáll automatikusan a garázsába kerül, ha pedig körözés közben száll ki, letartóztatják.
Ezenkívül más ötleteket is várok a témába.
Köszönöttel,
Epsilon

45
Beszélgetés / Másold be a statisztikáid!
« Dátum: 2011. Március 16. - 20:59:18 »
Segítség
    160 posts of the member\'s 1872 posts (8.55%)
    160
Szkriptek és Mapok
    98 posts of the member\'s 1872 posts (5.24%)
    98
Beszélgetés
    66 posts of the member\'s 1872 posts (3.53%)
    66
Szkript kérések
    64 posts of the member\'s 1872 posts (3.42%)
    64
Szerverek
    45 posts of the member\'s 1872 posts (2.40%)
    45
Leírások/Útmutatók
    41 posts of the member\'s 1872 posts (2.19%)
    41
Kódok
    39 posts of the member\'s 1872 posts (2.08%)
    39
maD.wheelStuntS Fórum
    33 posts of the member\'s 1872 posts (1.76%)
    33
Best of 2010
    19 posts of the member\'s 1872 posts (1.01%)
    19
RP szerverek
    16 posts of the member\'s 1872 posts (0.85%)
    16

 

maD.wheelStuntS Fórum
    33 posts of the board\'s 131 posts (25.19%)
    25.19%
Döntõ
    4 posts of the board\'s 43 posts (9.30%)
    9.30%
Kódok
    39 posts of the board\'s 480 posts (8.12%)
    8.13%
Admin TGF szerverekre
    2 posts of the board\'s 30 posts (6.67%)
    6.67%
2. csapat
    6 posts of the board\'s 103 posts (5.83%)
    5.83%
Best of 2010
    19 posts of the board\'s 427 posts (4.45%)
    4.45%
Középdöntõ
    5 posts of the board\'s 114 posts (4.39%)
    4.39%
Megaszeró 2010
    9 posts of the board\'s 206 posts (4.37%)
    4.37%
VIP Only Forum
    5 posts of the board\'s 123 posts (4.07%)
    4.07%
Leírások/Útmutatók
    41 posts of the board\'s 1029 posts (3.98%)
    3.98%

 
Pár dolog azért engem is meglepett  ;D

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal