Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Epsilon

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
136
Beszélgetés / Összetett szavak
« Dátum: 2009. November 09. - 17:23:37 »
Ennek a játéknagy a lényege, hogy mondok egy szóösszetételt és annak az elõtagját vagy utótagját felhasználod a következõ szóhoz. Az, hogy a következõ szóban a kiválasztott elõ- vagy utótag miként játszik szerepet teljesen mindegy.
Kezdem is, a megértésért jópár szóval. Ha beszélsz az utolsónál folytasd.
rajztanár
tervrajz
tanterv
nyelvtan

137
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szabályzat
« Dátum: 2009. November 07. - 20:49:01 »
Van új..  :)

138
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szabályzat
« Dátum: 2009. November 07. - 20:48:58 »
Szabályzat: Mapok
Ebben a fórumban publikálhatsz a San Andreashoz épült pályakiegészítõket.
Ha publikálsz, a következõ kritériumoknak meg kell felelni!
 

  • Mindenképp legyen feltüntetve a készítõ neve! ( Akár Te vagy akár nem )


  • Ha bármilyen mértékben is, de módosítottad, az eredeti készítõt is ki kell raknod!


  • A témában szerepeljen teleport ko-ordináta az épített pályakiegészítõhöz!


  • Objecktek száma. ( Megközelítõleg )


  • Készítési idõ!


  • Kép illetve Videó! ( Nem fontos mind a 2 )


  • Letöltési link!


Írta: <[Lu$ta]>

A szabályzat: 2011. Július 15-tõl érvényes!

139
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon Police Sounds
« Dátum: 2009. Október 30. - 11:03:00 »
Ez a filterszkript fõként rendõr szerverekhez jó.
5 másodpercenként bemond egy játékos akinek nõtt a körözöttségi szintje. A bemondást csak rendõrök hallhatják.
Letöltés:
 
\"jyDv.jpg\"
 
Forrás:
 
#include <a_samp>
new oldwanted[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" Epsilon Police Sounds loaded\");
SetTimer(\"WantedSound\",5000,1);
for(new i = 0; i< MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) oldwanted = GetPlayerWantedLevel(i);
return 1;
}
forward WantedSound();
public WantedSound()
{
    for(new i = 0; i< MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) == 0) continue;
if(GetPlayerSkin(i) != 281 && GetPlayerSkin(i) != 287 && GetPlayerSkin(i) != 282 && GetPlayerSkin(i) != 283 && GetPlayerSkin(i) != 284 && GetPlayerSkin(i) != 285 && GetPlayerSkin(i) != 286) continue;
    for(new e = 0; e< MAX_PLAYERS; e++)
{
    if(IsPlayerConnected(e) == 0 || GetPlayerWantedLevel(e) <= oldwanted[e]) continue;
    oldwanted[e] = GetPlayerWantedLevel(e);
    PlayCrimeReportForPlayer(i,e,random(19)+3);
   return 1;
}
}
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
oldwanted[playerid] = 0;
return 1;
}

140
TGF / / HST / Hungarian Scripting Team tagfelvétel
« Dátum: 2009. Október 29. - 14:27:50 »
Napjainkban nem sok szkripteléssel foglalkozó csapat, szövetkezet található, ezért láttunk kilátás arra, hogy alkossunk egyet.
A szkripterek általában saját szerverüket fejlesztgetik és publikálnak belõle egy-egy dolgot. Ezt a csapatban szeretnénk megváltoztatni és egy csapatként alkotni. Ehhez a szkripterek csatlakozhatnak, hogy más SA:MP játékosoknak kellemesség tehessék SA:MP-ozásuk, kellõ idõt rááldozva a dologra.
Ennél a csapatnál nem szeretnénk parittyafülûeket sorainkba, ezért megválogatjuk tagjainkat. Semmilyen teszt, kérdõív kitöltése nem szükséges, mindössze két ( akár a fórumon vagy máshol található ) saját szkriptet kell eljuttatni a vezetõkhöz, amit nem csak õk, hanem a már csapatunkba tartozó szkripterek is megnéznek és eldöntik egyúttal, hogy kívánják-e a személyt a csapatba.
Kellõ ember után elkészítjük weblapunkat, ahol elérhetõek lesznek közös és egyéni projektjeink is.
A legelsõ projekt fejlesztése 3 ember csatlakozása után elkezdõdik.
A projektrõl a vezetõknél lehet érdeklõdni.
Kérdéseket, jelentkezési szándékokat kérjük jelezni.
További információ, taglista, projektek, munkák itt: http://hstportal.5mp.eu
Tisztelettel,
Epsilon, ZeRo

141
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON logger
« Dátum: 2009. Október 18. - 19:12:40 »
Ezt az egyszerû kis szkriptet két hawerom kérte tõlem, mert valaki bejelentkezgetett RCON adminisztrátori felületbe szerverükön, és jogtalanul használta a parancsokat.
Ez a filterszkript egy fájlba kiírja, ha valaki bejelentkezik RCON max 1 másodperces idõcsúszással. (IPcímmel, névvel, idõponttal)
http://epsilon.pastebin.com/f45d5a5a0
Epsilon

142
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -
« Dátum: 2009. Szeptember 05. - 11:05:58 »
Régebben - igen régen - egy akkori ismerõsöm mutatott egy utat hogyan lehet felmenni egy ház tetejére késõbb azonban észrevettem h azt az utat folytatni is lehet. Egy helyen egy objectel kötöttem össze a két házat amit amúgy BMXel nem lehet átugratni de a többi csak az SA ajándéka  ;).
A szkript egy NJK*-t hoz létre mely megmutatja hogy merre kell mennünk. 6 bringa van azon a start helyen ahová akár teleporttal is eljuthatunk.
Az NJK nem vár sokat a két \"kör\" között de mivel a köröket viszonylag gyorsan letudja nem vészes a várakozási idõ sem.
A Teleport parancs: /bmxtp
 
Letöltés:
\"KdEW.jpg\"
NJK*: -Nem Játékos Karakter - bot.
És szeretném megköszönni az 61 letöltö közül az összes magyarnak az érdeklõdést a régi verzió felé.
 

Epsilon

143
RP/RPG kérések / RPG/RP kérések
« Dátum: 2009. Szeptember 04. - 14:43:55 »
Mivel igen észrevehetõ, hogy a fórum ezen részét - is - ellepik az rp-s témák ezért ezeket ebbe a témába kell írni,

hogy ne az legyen h a Szkript kérésekhez csak rps és hasonszõrû kérések kerüljenek.


Aki valóban akar e téren segédkezni az ebbe a témába fogja megtalálni a dolgát.


Azokat a témákat melyeket nem ide írtatok és RP vel vagy RPG vel kapcsolatos törlöm és PMben figyelmeztetlek titeket.


Ezen dolog folyamatos elkövetése akár warnt is eredményezhet!


Ezenkívül ebbe a topicba nem lehet véleményezni a kéréseket csak kész szkript linkelés, kérés és a segítség


( a kért szkript elkészítésében ) engedélyezett. Más hszket szó nélkül törlöm.


Epsilon

144
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hasznos Definíciók/Makrók
« Dátum: 2009. Május 23. - 17:14:21 »
Ebbe a topicba jöhetnek az ÁLTALATOK írt, rövid terjedelmû definíciók.
A Kódok topicban található két cenzúra definíció is azok nem számítanak rövid terjedelmûnek!
 
___________________________
 
Kezdem is..:
Szükséges slotok definálása --> helytakarítás, gyorsabb script:
 
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS slot
Példa:
 
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 32
 

Epsilon

145
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!
« Dátum: 2009. Április 12. - 20:11:46 »
Példaképp lassacskán elkészítünk egy parancsot minden részt elmagyarázva.
A parancs az /murder parancs lesz.
Az strtok kód elérhető itt
Ez a kód szükséges hogy később használhassuk az strtokot.
 
new cmd[128], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);

 
Ezt az OnPlayerCommandText() alá tegyük
Kód magyarázata:
A cmd az a cmdtext szétbontott változatának egyik része, az idx pedig a segédváltozó.
A szétbontást az strtok() függvény végzi el.
Kezdjük el a parancs elkészítését:
 
if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true))
{

 
Ez lecsekkolja hogy a játékos által beírt parancs első része megegyezik-e az általunk megadott karakterlánccal azaz a /murder-rel.
Hozzunk létre egy új karakter láncot ami azt fogja eltárolni ami a /murder után lett beírva.
 
new params[128];

 
Tároljuk el benne az infót:
 
params = strtok(cmdtext, idx);

 
Ha a játékos nem ír be semmit akkor szólunk neki kegyesen h tévedett. pl. így:
 
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");

 
Ha kényelmesebbé akarjuk tenni későbbiekben a beírt ID kezelését akkor ezt is adjuk parancsunkhoz:
 
new givenid = strval(params);

 
És akkor dolgozzunk vele:
 

if(IsPlayerConnected(givenid)) SetPlayerHealth(givenid,-50);
   else SendClientMessage(playerid,szín,\"A megadott ID nincs a szerveren.\");

 
Ezek után állítsuk be a visszatérési értéket és az előbb kinyított {-eket zárju be.
Ha mindent így csináltunk akkor a parancsunk készen van:
 
if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true))
{
   new params[128];
params = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");
new givenid = strval(params);
if(IsPlayerConnected(givenid)) SetPlayerHealth(givenid,-50);
   else SendClientMessage(playerid,szín,\"A megadott ID nincs a szerveren.\");
return 1;
}

 
Bocs az indentációért. Ti majd rendesen megcsináljátok:)
Jöhetnek kérdések,kommentek,kritikák,problémák!
Plusz magyarázás:
 
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");

 
Minden függvénynek saját visszatérési értéke van. Álatlában 1 ha végbe ment és 0 vagy -1 ha nem.
Ha valahova odaírjuk h return 1; akkor az alatta lévő dolgok nem fognak megtörténni.
Lásd: Admin Skinek
Ennél a callbacknél ha a visszatérési érték(e a callbacknek) 0 akkor nem enged spawnolni ha egy akkor pedig igen.
A végén ottvan a return 1; szóval alapból engedi spawnolni a játékosokat de ha a játékos skine xy és nem Admin akkor a callback visszatérési értke 0 azaz nem spanwolhat és a szerver nem jut el a return 1; beolvasásához --> enm engedi spanwolni.
Így a mi parancsunk így nézne ki ha csak adminok használhatják:
 
if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true))
{
   new params[128];
params = strtok(cmdtext, idx);
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; // Unkown Command, ha nem admin
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\");
new givenid = strval(params);
if(IsPlayerConnected(givenid)) SetPlayerHealth(givenid,-50);
   else SendClientMessage(playerid,szín,\"A megadott ID nincs a szerveren.\");
return 1;
}

 


Epsilon

146
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]
« Dátum: 2009. Március 18. - 20:51:07 »

Euro - AFK System
By: Epsilon
 
 
Szkript információ:
- A szkript érzékeli, ha valaki elment a számítógéptõl.
- Ha a játékos nincs gépnél vagy letette a tálcára a játékot a szkript AFK módba teszi.
- Az /afk paranccsla bárki AFK módba kerülhet.
- MEgtekinthetõ az AFKban lévõ játékosok listája a /listafk paranccsal.
- Ha a játékos AFK módban parancsot vagy a beszélgetõablakot használja elhagyja az AFK módot
- Az AFK módban lévõ játékosok nem látnak más játékosokat és õket se látja senki.
- Ha valaki AFK módban van nem tud mozogni.
- AFK módban egy kafa villogó gametext mutatkozik meg.
- AFK módhoz való csatlakozáskor az [AFK]_ elõtag hozzáadódik nevünkhöz.
- HA a játékos AFK Módban van 2 másodpercenként megfagyasztódik
- Csatlakozás után 20 másodperc múlva indul a rendszer a játékosnak.
- AFK mód elhagyása után 20 másodperc múlva indul a rendszer a játékosnak.

 
Letöltés:
- Új verzió hamarosan -
INC:  Verzió törölve.
Ezúton szeretném megköszönni a 222 letöltõ közül az összes magyarnak az érdeklõdést a régi verziók felé.
Epsilon

147
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon: Munkáim
« Dátum: 2009. Március 16. - 18:49:08 »
[GM-AddOn] Cápa a nyakadon!
Ezzel a kóddal kaphatsz egy \"cáparuhát\" ( /shark ) amit bármikor levethetsz ( /sharkoff ).
[FS]SharkNeck
[GM-AddOn] Cápa a nyakadon! nevû kódom filterscript változata. KÉRÉSRE!
[ CODE ] Cenzúra!
Ez az egysoros kód segít hogy a neked nem tetszõ vagy trágár szavakat ,kifejezéseket ki*ozd a SA:MP chatjében.
[Tutorial]Egyéni színek.
A legtöbben azt csináljátok hogy más scriptekbõl másoljátok át az ott definált színeket nem nagy egyéniséget adva ezzel a SendCientMessage()-knak. Ebben a tutorialban leírom hogyan \"készítsük el\" saját EGYÉNI színünket.
[ CODE ]Admin Skinek
Ezzel a kóddal könnyen készíthettek olyan skineket amiket csak az RCON Adminok használhatnak.
[Lecke]strtok() használata + magyarázat
strtok() függvényhez útmutatás + magyarázat.
[Tutorial]Pickupok kezelése
Megtanulhatod hogyan kezelheted könnyeben a pickupokat.
[TuT] MapIcons [Normális]
EMapIcons scriptem használata, nagyon egyszerû iconlerakás.
[FS/INC]Skin Selection v2.0/v1.0 |FRISSÍTVE |
Ezzel a scriptel kibõvítheted szervered (  v1.0 ) vagy akár scriptedet is. ( v2.0 )
[FS] EMapIcons - Epsilon\'s MapIcon Saver -
Ezzel a scriptel elmentheted a MapIconokat egy csomó munkát megspórólva vagy használhatod õket jelölésnek.
[FS]Automatic Lift script |LV|
Ez a script eg Autómatikus liftet tesz az LV Parkolóházhoz. Nem kell semit csinálni csak betenni a szerverbe  ;)
[FS]Pickup Lerakó Script
Ezzel a scriptel lepakolhatsz pickupokat amik elmentésre kerülnek. a v3.0 új funkciójában neked kell megadod az id-t de ha nem tudzs idket a v2.0 az ajánlott verzió! ( Ha tudsz akkor a v3.0 természetesen!)
[FS] Full Repair |JAVÍTOTT VÁLTOZAT!|
Ez a script lehetõvé teszi h autódat átfesd bárhol!
[TuT] A ciklus és használata ( Kezdõknek )
Ez a tutorial elmagyarázza neked mi is az a ciklus és mire jó.
[FS]€ - Ghost Car By: Epsilon
Ez a script lehetõvé teszi h a kocsidat reptesd,forgasd, vagy egyb dolgokat csinj
[FS] Euro - AFK System By: Epsilon
Ez a scriptem észleli ha valaki elmegy a számítógéptõl és autómatikusan a megfelelõ dolgat látja el.
Ezenkívül más finomságokat is mûvel.
 

[FS] eCount

Visszaszámláló szkriptem, többfajta változatai.
[FS] eCheckp - Epsilon Checkpoint Placer -
Szimpla checkpoint lementõ.
[FS] ePing
Extra Ping Kicker.
[Tutorial]Dupla Poszt elkerülése.


Ebben a tutban megtanulhatod hogyan szerkeszd ésszerûen hsz-(i)det.

[FS] CashPoints
Szimpla példa az idõzítõ és a ciklus együttes használatára. Ezenkívül lehetõvé teszihogy a ponttáblán a játékosok vagyonát láthassuk.
[Fs] RCON logger
Ez a szkript fájlba menti, mikor valaki RCON adminisztrátori felületbe bejelentkezik.
[FS] e-Bear Messages
Ez a szkript egy mackót készít a képernyõ sarkába ami nekünk tetszõ üzenetet hordoz a hasán.
[iNC] Custom Instagib [0.3]
Ennél a szkriptnél azt lehet beállítani, hogy a játékosok mennyitõl haljanak meg. Paintball szerverekhez ajánlott.
 

[GM] e-Ball v2.0

Ez a játékmód egy szigetne zajlódik ahol a játékosok távcsöves puskával harcolnak. Egy lövés = halál.
[FS] Epsilon Nitrous
Ez a szkript egy új lehetõséggel áldja meg a szervereket. Ha beszállsz egy olyan jármûbe amiben használható a nitro, és megnyomod a tûz gombot akkor bekapcsoolja a nitrót és repesztesz. A nitró kikapcsolásához csak nyomjuk meg a tûz gombot újra. Ki-be kapcsolással újratöltjük a nitrót.
[FS] EPS
Magyar pozíció mentõ szkriptem.
[FS] endBrake
Egyszerû vészfék szkript.
 

[ CODE ] SpawnVehiceFor..

Jármû lehívó függvényeim.
 

[ CODE ] IsValidPlayerPos

Ellenõrzi, hogy a játékos játékban van-e.
[ CODE ] eLoader [KÉRÉSRE]
Szkriptekhez hozzáadva, betöltésnél betöltõ effektet készít a konzolba.
[ Code ] GetClosestPlayer
Visszatér a legközelebbi játékos azonosítószámával akár egy körön belül.
 

[ Code ] GetPos

[KÓD] RoadBlock
Útlezárás kezelõ parancspár.
 

[KÓD] Admin CMDs

Választóvonal a játékos és az adminisztrátori parancsok között.
 

[ CODE ] Chatbox Cleaner | 1 sor |

Beszélgetõablak-tisztító parancs.
[ CODE ] ETeleporter
Teleportáló függvényem.
[ CODE ]Namer | The best GetPlayerName() |
Visszatér abetáplált játékos nevével.
[ CODE ]Cenzúra
Cenzúra függvényem.
 


___________________________________

 

Ezt az oldalt folyamatosan fríssíteni fogom! Ha több tutom is lesz akkor annak külön fogok létre hozni de addig sztem értelmetlen.
Epsilon

148
SA-MP: Szerverfejlesztés / Full Repair v1.0/v2.0-0.3
« Dátum: 2009. Március 16. - 18:38:48 »

v1.0


 

[FS] Full repair by: SPatrik - Alap script
Kijavított hibák:

 
   if (strcmp(\"/javitas\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/vr\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/repair\", cmdtext, true, 10) == 0)

 
Azok a 10-esek bántják a szemem. A 10esknek a összehasonlítandó karakterláncok hosszát kéne megadnia.
 
Javítva
 
A SetTimer() helyett SetTimerEx() kell mivel a playerid értéke sehol sem változik így 0 lesz.
 
Javítva
 
Ha vki sokszor egymás után írja be a parancsot akkor igen sok lét leakaszthat és elteleportálhat a Wang Carshoz is
 
Javítva
 
Egyéb változtatások:

- Anti-Spam Hozzáadva
- Ha valaki használja a javítót akkor más addig nem használhatja
- a /vr,/javitas,/repair parancsokon kívül a /fix paranccsal is javíthatjuk jármûvûnket.
- Egszerûsítéseket ezközöltem
Ez nem csak az én scriptem az érdem ugyanúgy jár SPatriknak is!
[FS] Full Repair |JAVÍTOTT VÁLTOZAT!| by: SPatrik,Epsilon
 

v2.0


 

Ez a szkript verzió csak a 0.3as szervereken mûködik!
Parancsok: /fix ,/vr, javitas, /repair
 

http://epsilon.pastebin.com/f2f309da6
Epsilon

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal