Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Beszélgetés / Összetett szavak« Dátum: 2009. November 09. - 17:23:37 »
Ennek a játéknagy a lényege, hogy mondok egy szóösszetételt és annak az elõtagját vagy utótagját felhasználod a következõ szóhoz. Az, hogy a következõ szóban a kiválasztott elõ- vagy utótag miként játszik szerepet teljesen mindegy.
Kezdem is, a megértésért jópár szóval. Ha beszélsz az utolsónál folytasd. rajztanár tervrajz tanterv nyelvtan 138
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szabályzat« Dátum: 2009. November 07. - 20:48:58 »
Szabályzat: Mapok
Ebben a fórumban publikálhatsz a San Andreashoz épült pályakiegészítõket. Ha publikálsz, a következõ kritériumoknak meg kell felelni!
Írta: <[Lu$ta]> A szabályzat: 2011. Július 15-tõl érvényes! 139
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon Police Sounds« Dátum: 2009. Október 30. - 11:03:00 »
Ez a filterszkript fõként rendõr szerverekhez jó.
5 másodpercenként bemond egy játékos akinek nõtt a körözöttségi szintje. A bemondást csak rendõrök hallhatják. Letöltés: Forrás: #include <a_samp> 140
TGF / / HST / Hungarian Scripting Team tagfelvétel« Dátum: 2009. Október 29. - 14:27:50 »
Napjainkban nem sok szkripteléssel foglalkozó csapat, szövetkezet található, ezért láttunk kilátás arra, hogy alkossunk egyet.
A szkripterek általában saját szerverüket fejlesztgetik és publikálnak belõle egy-egy dolgot. Ezt a csapatban szeretnénk megváltoztatni és egy csapatként alkotni. Ehhez a szkripterek csatlakozhatnak, hogy más SA:MP játékosoknak kellemesség tehessék SA:MP-ozásuk, kellõ idõt rááldozva a dologra. Ennél a csapatnál nem szeretnénk parittyafülûeket sorainkba, ezért megválogatjuk tagjainkat. Semmilyen teszt, kérdõív kitöltése nem szükséges, mindössze két ( akár a fórumon vagy máshol található ) saját szkriptet kell eljuttatni a vezetõkhöz, amit nem csak õk, hanem a már csapatunkba tartozó szkripterek is megnéznek és eldöntik egyúttal, hogy kívánják-e a személyt a csapatba. Kellõ ember után elkészítjük weblapunkat, ahol elérhetõek lesznek közös és egyéni projektjeink is. A legelsõ projekt fejlesztése 3 ember csatlakozása után elkezdõdik. A projektrõl a vezetõknél lehet érdeklõdni. Kérdéseket, jelentkezési szándékokat kérjük jelezni. További információ, taglista, projektek, munkák itt: http://hstportal.5mp.eu Tisztelettel, Epsilon, ZeRo 141
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON logger« Dátum: 2009. Október 18. - 19:12:40 »
Ezt az egyszerû kis szkriptet két hawerom kérte tõlem, mert valaki bejelentkezgetett RCON adminisztrátori felületbe szerverükön, és jogtalanul használta a parancsokat.
Ez a filterszkript egy fájlba kiírja, ha valaki bejelentkezik RCON max 1 másodperces idõcsúszással. (IPcímmel, névvel, idõponttal) http://epsilon.pastebin.com/f45d5a5a0 Epsilon 142
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBmXTrip - 0.3 -« Dátum: 2009. Szeptember 05. - 11:05:58 »
Régebben - igen régen - egy akkori ismerõsöm mutatott egy utat hogyan lehet felmenni egy ház tetejére késõbb azonban észrevettem h azt az utat folytatni is lehet. Egy helyen egy objectel kötöttem össze a két házat amit amúgy BMXel nem lehet átugratni de a többi csak az SA ajándéka .
A szkript egy NJK*-t hoz létre mely megmutatja hogy merre kell mennünk. 6 bringa van azon a start helyen ahová akár teleporttal is eljuthatunk. Az NJK nem vár sokat a két \"kör\" között de mivel a köröket viszonylag gyorsan letudja nem vészes a várakozási idõ sem. A Teleport parancs: /bmxtp Letöltés: NJK*: -Nem Játékos Karakter - bot. És szeretném megköszönni az 61 letöltö közül az összes magyarnak az érdeklõdést a régi verzió felé. Epsilon 143
RP/RPG kérések / RPG/RP kérések« Dátum: 2009. Szeptember 04. - 14:43:55 »Mivel igen észrevehetõ, hogy a fórum ezen részét - is - ellepik az rp-s témák ezért ezeket ebbe a témába kell írni, hogy ne az legyen h a Szkript kérésekhez csak rps és hasonszõrû kérések kerüljenek. Aki valóban akar e téren segédkezni az ebbe a témába fogja megtalálni a dolgát. Azokat a témákat melyeket nem ide írtatok és RP vel vagy RPG vel kapcsolatos törlöm és PMben figyelmeztetlek titeket. Ezen dolog folyamatos elkövetése akár warnt is eredményezhet! Ezenkívül ebbe a topicba nem lehet véleményezni a kéréseket csak kész szkript linkelés, kérés és a segítség ( a kért szkript elkészítésében ) engedélyezett. Más hszket szó nélkül törlöm. Epsilon 144
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hasznos Definíciók/Makrók« Dátum: 2009. Május 23. - 17:14:21 »
Ebbe a topicba jöhetnek az ÁLTALATOK írt, rövid terjedelmû definíciók.
A Kódok topicban található két cenzúra definíció is azok nem számítanak rövid terjedelmûnek! ___________________________
Kezdem is..: Szükséges slotok definálása --> helytakarítás, gyorsabb script: #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS slot Példa: #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 32 Epsilon 145
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Lecke]strtok() + Magyarázat!« Dátum: 2009. Április 12. - 20:11:46 »
Példaképp lassacskán elkészítünk egy parancsot minden részt elmagyarázva.
A parancs az /murder parancs lesz. Az strtok kód elérhető itt Ez a kód szükséges hogy később használhassuk az strtokot. new cmd[128], idx; Ezt az OnPlayerCommandText() alá tegyük Kód magyarázata: A cmd az a cmdtext szétbontott változatának egyik része, az idx pedig a segédváltozó. A szétbontást az strtok() függvény végzi el. Kezdjük el a parancs elkészítését: if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true)) Ez lecsekkolja hogy a játékos által beírt parancs első része megegyezik-e az általunk megadott karakterlánccal azaz a /murder-rel. Hozzunk létre egy új karakter láncot ami azt fogja eltárolni ami a /murder után lett beírva. new params[128]; Tároljuk el benne az infót: params = strtok(cmdtext, idx); Ha a játékos nem ír be semmit akkor szólunk neki kegyesen h tévedett. pl. így: if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\"); Ha kényelmesebbé akarjuk tenni későbbiekben a beírt ID kezelését akkor ezt is adjuk parancsunkhoz: new givenid = strval(params); És akkor dolgozzunk vele:
Ezek után állítsuk be a visszatérési értéket és az előbb kinyított {-eket zárju be. Ha mindent így csináltunk akkor a parancsunk készen van: if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true)) Bocs az indentációért. Ti majd rendesen megcsináljátok:) Jöhetnek kérdések,kommentek,kritikák,problémák! Plusz magyarázás: if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"pfff... használat: /murder [id]\"); Minden függvénynek saját visszatérési értéke van. Álatlában 1 ha végbe ment és 0 vagy -1 ha nem. Ha valahova odaírjuk h return 1; akkor az alatta lévő dolgok nem fognak megtörténni. Lásd: Admin Skinek Ennél a callbacknél ha a visszatérési érték(e a callbacknek) 0 akkor nem enged spawnolni ha egy akkor pedig igen. A végén ottvan a return 1; szóval alapból engedi spawnolni a játékosokat de ha a játékos skine xy és nem Admin akkor a callback visszatérési értke 0 azaz nem spanwolhat és a szerver nem jut el a return 1; beolvasásához --> enm engedi spanwolni. Így a mi parancsunk így nézne ki ha csak adminok használhatják: if(!strcmp(cmd, \"/murder\", true)) Epsilon 146
SA-MP: Szerverfejlesztés / Euro AFK System By: Epsilon [0.3 kompatibilis]« Dátum: 2009. Március 18. - 20:51:07 »Euro - AFK System By: Epsilon Szkript információ: - A szkript érzékeli, ha valaki elment a számítógéptõl. Letöltés: - Új verzió hamarosan - INC: Verzió törölve. Ezúton szeretném megköszönni a 222 letöltõ közül az összes magyarnak az érdeklõdést a régi verziók felé. Epsilon 147
SA-MP: Szerverfejlesztés / Epsilon: Munkáim« Dátum: 2009. Március 16. - 18:49:08 »
[GM-AddOn] Cápa a nyakadon!
Ezzel a kóddal kaphatsz egy \"cáparuhát\" ( /shark ) amit bármikor levethetsz ( /sharkoff ). [FS]SharkNeck [GM-AddOn] Cápa a nyakadon! nevû kódom filterscript változata. KÉRÉSRE! [ CODE ] Cenzúra! Ez az egysoros kód segít hogy a neked nem tetszõ vagy trágár szavakat ,kifejezéseket ki*ozd a SA:MP chatjében. [Tutorial]Egyéni színek. A legtöbben azt csináljátok hogy más scriptekbõl másoljátok át az ott definált színeket nem nagy egyéniséget adva ezzel a SendCientMessage()-knak. Ebben a tutorialban leírom hogyan \"készítsük el\" saját EGYÉNI színünket. [ CODE ]Admin Skinek Ezzel a kóddal könnyen készíthettek olyan skineket amiket csak az RCON Adminok használhatnak. [Lecke]strtok() használata + magyarázat strtok() függvényhez útmutatás + magyarázat. [Tutorial]Pickupok kezelése Megtanulhatod hogyan kezelheted könnyeben a pickupokat. [TuT] MapIcons [Normális] EMapIcons scriptem használata, nagyon egyszerû iconlerakás. [FS/INC]Skin Selection v2.0/v1.0 |FRISSÍTVE | Ezzel a scriptel kibõvítheted szervered ( v1.0 ) vagy akár scriptedet is. ( v2.0 ) [FS] EMapIcons - Epsilon\'s MapIcon Saver - Ezzel a scriptel elmentheted a MapIconokat egy csomó munkát megspórólva vagy használhatod õket jelölésnek. [FS]Automatic Lift script |LV| Ez a script eg Autómatikus liftet tesz az LV Parkolóházhoz. Nem kell semit csinálni csak betenni a szerverbe [FS]Pickup Lerakó Script Ezzel a scriptel lepakolhatsz pickupokat amik elmentésre kerülnek. a v3.0 új funkciójában neked kell megadod az id-t de ha nem tudzs idket a v2.0 az ajánlott verzió! ( Ha tudsz akkor a v3.0 természetesen!) [FS] Full Repair |JAVÍTOTT VÁLTOZAT!| Ez a script lehetõvé teszi h autódat átfesd bárhol! [TuT] A ciklus és használata ( Kezdõknek ) Ez a tutorial elmagyarázza neked mi is az a ciklus és mire jó. [FS]€ - Ghost Car By: Epsilon Ez a script lehetõvé teszi h a kocsidat reptesd,forgasd, vagy egyb dolgokat csinj [FS] Euro - AFK System By: Epsilon Ez a scriptem észleli ha valaki elmegy a számítógéptõl és autómatikusan a megfelelõ dolgat látja el. Ezenkívül más finomságokat is mûvel. [FS] eCount Visszaszámláló szkriptem, többfajta változatai. [FS] eCheckp - Epsilon Checkpoint Placer - Szimpla checkpoint lementõ. [FS] ePing Extra Ping Kicker. [Tutorial]Dupla Poszt elkerülése. Ebben a tutban megtanulhatod hogyan szerkeszd ésszerûen hsz-(i)det. [FS] CashPoints Szimpla példa az idõzítõ és a ciklus együttes használatára. Ezenkívül lehetõvé teszihogy a ponttáblán a játékosok vagyonát láthassuk. [Fs] RCON logger Ez a szkript fájlba menti, mikor valaki RCON adminisztrátori felületbe bejelentkezik. [FS] e-Bear Messages Ez a szkript egy mackót készít a képernyõ sarkába ami nekünk tetszõ üzenetet hordoz a hasán. [iNC] Custom Instagib [0.3] Ennél a szkriptnél azt lehet beállítani, hogy a játékosok mennyitõl haljanak meg. Paintball szerverekhez ajánlott. [GM] e-Ball v2.0 Ez a játékmód egy szigetne zajlódik ahol a játékosok távcsöves puskával harcolnak. Egy lövés = halál. [FS] Epsilon Nitrous Ez a szkript egy új lehetõséggel áldja meg a szervereket. Ha beszállsz egy olyan jármûbe amiben használható a nitro, és megnyomod a tûz gombot akkor bekapcsoolja a nitrót és repesztesz. A nitró kikapcsolásához csak nyomjuk meg a tûz gombot újra. Ki-be kapcsolással újratöltjük a nitrót. [FS] EPS Magyar pozíció mentõ szkriptem. [FS] endBrake Egyszerû vészfék szkript. [ CODE ] SpawnVehiceFor.. Jármû lehívó függvényeim. [ CODE ] IsValidPlayerPos Ellenõrzi, hogy a játékos játékban van-e. [ CODE ] eLoader [KÉRÉSRE] Szkriptekhez hozzáadva, betöltésnél betöltõ effektet készít a konzolba. [ Code ] GetClosestPlayer Visszatér a legközelebbi játékos azonosítószámával akár egy körön belül. [ Code ] GetPos [KÓD] RoadBlock Útlezárás kezelõ parancspár. [KÓD] Admin CMDs Választóvonal a játékos és az adminisztrátori parancsok között. [ CODE ] Chatbox Cleaner | 1 sor | Beszélgetõablak-tisztító parancs. [ CODE ] ETeleporter Teleportáló függvényem. [ CODE ]Namer | The best GetPlayerName() | Visszatér abetáplált játékos nevével. [ CODE ]Cenzúra Cenzúra függvényem. ___________________________________ Ezt az oldalt folyamatosan fríssíteni fogom! Ha több tutom is lesz akkor annak külön fogok létre hozni de addig sztem értelmetlen. Epsilon 148
SA-MP: Szerverfejlesztés / Full Repair v1.0/v2.0-0.3« Dátum: 2009. Március 16. - 18:38:48 »v1.0 [FS] Full repair by: SPatrik - Alap script Kijavított hibák: if (strcmp(\"/javitas\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/vr\", cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(\"/repair\", cmdtext, true, 10) == 0) Azok a 10-esek bántják a szemem. A 10esknek a összehasonlítandó karakterláncok hosszát kéne megadnia. Javítva
A SetTimer() helyett SetTimerEx() kell mivel a playerid értéke sehol sem változik így 0 lesz. Javítva
Ha vki sokszor egymás után írja be a parancsot akkor igen sok lét leakaszthat és elteleportálhat a Wang Carshoz is Javítva
Egyéb változtatások: - Anti-Spam Hozzáadva - Ha valaki használja a javítót akkor más addig nem használhatja - a /vr,/javitas,/repair parancsokon kívül a /fix paranccsal is javíthatjuk jármûvûnket. - Egszerûsítéseket ezközöltem Ez nem csak az én scriptem az érdem ugyanúgy jár SPatriknak is! [FS] Full Repair |JAVÍTOTT VÁLTOZAT!| by: SPatrik,Epsilon v2.0 Ez a szkript verzió csak a 0.3as szervereken mûködik! Parancsok: /fix ,/vr, javitas, /repair http://epsilon.pastebin.com/f2f309da6 Epsilon |