Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVS - Epsilon Vehicle Spawner« Dátum: 2010. Február 03. - 10:54:50 »
Már publikáltam, csak törölve lett az októberi téma.
Ez a filterszkript egy szimpla jármu lehívó, két paranccsal rendelkezik egy az RCON adminoknak másik pedig minden játékos számára. /vehicleme - Jármu lehívó panel megjelenítése /vehicleall - Adminisztrátori jármu lehívó panel megjelenítése. (Ez a funkció csak annak ad jármuvet akinek nincs.) Letöltés: eVS.amx Forrás: eVS.pwn 122
Beszélgetés / Mini-interview« Dátum: 2010. Február 02. - 14:06:04 »
A játék lényege, hogy az utánad következőnek lévőnek felteszel egy kérdést és ő azt megválaszolja,
majd valaki másnak (vagy épp neked) újabb kérdést tesz fel. Azaz mielőtt kérdezel meg kell válaszolnod a neked feltett kérdéseket. Aki azt nem teszi meg a kérdésére senki sem köteles válaszolni. 123
SA-MP: Szerverfejlesztés / eBoost [Horizontális és vertikális seb. növelés]« Dátum: 2010. Január 31. - 10:59:43 »
Ez már sokadik jármu gyorsító a fórumon, de azért készült, mert a másikak vagy túlbonyolítottak vagy épp nem muködnek.
Használat: /eboost - Ki-be kapcsolás Duda gomb - Boost, horizontális sebességnövelés Tuz gomb - Jump, ugrás, vertikális sebességnövelés A szkript rendelkezik beépített jármu istenmóddal. (Nem kezd el füstölni, lángolni[kivéve ha fejen áll ekkor ugrunk és a levegobe megfordítjuk, ha ezt megtesszük eltunnek a lángok]) Letöltés [dload] Állapot: tesztelve.(Nagyon muri) A kinduló szkriptem és az ötlet elérheto itt: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3357.0 124
Média / Left 4 Dead San Andreas Média« Dátum: 2010. Január 30. - 17:53:10 »
A szerverrol több videófelvétel is készült ezeket Youtube-n találod. Lássuk: Véleményeket várok Akár itt, akár Youtube-n 125
SA-MP: Szerverfejlesztés / eCampers - Hate them? Slap then!« Dátum: 2010. Január 27. - 14:09:17 »
Mi az a Kempelés/Camping?
Ez nem az a tevékenység amit a családoddal szoktál a parkban, hanem egy eléggé idegesíto lámulás tdm és dm játékokban (de akár a valós életben is pl. paintballnál;)) Ez az idegesíto tevékenység annyit tesz, hogy megállsz egy jól védett és ugyanakkor öléshez megfelelo pozíción majd onnan szeded az áldozatokat. Miért idegesíto? Mert igen nehéz a jól védett helyrol kiloni a camper/kemper-t ha o rád vár.. Végül is mit csinál ez a filterszkript? 1 perc campelés után figyelmezteti a játékosokat, hogy campel az illeto több mint fél életét elveszi és felébreszti az alvásból. Ja igen, hol tudom letölteni? Itt: Magyar: Angol: [dload] 126
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cenzúrázó függvény« Dátum: 2010. Január 22. - 11:43:28 »Cenzura(const b[],c[],rep = \'*\') for(new d=0; d<256; d++) if (strfind(c[d], b, true) == 0) for(new a=0; a<256; a++) if (a >= d && a < d+strlen(b)) c[a]=rep; Én már publikáltam régebben egy cenzúra függvényt csak törölve lett(sa-mp.hu-n még elérheto) És Gamestar új lehetoségének ötletén kapva felújítottam a függvényt úgy, hogy ha akarjuk beállíthatjuk mire cserélje a cenzúrázandó szöveget. A régi verzió is muködoképes, az új lehetoségen kívül nagyobb változtatások nem lettek eszközölve. public OnPlayerText(playerid, text[]) Ha a példában látható kódot használnánk, akkor a beszélgetoablakba az az üzenetkben a majomembert 10 * helyettesítené(mivel ez az alapértelmezett), míg a \'másik majom\' szövegnél a beállított _ helyettesítené a karaktereket. 127
Leírások/Útmutatók / Tetszolegesen színezett jármuvek elhelyezése« Dátum: 2010. Január 17. - 08:50:52 »Jármuvek tetszoleges színezése Ebben a leírásban megmutatom, hogyan helyezzünk el a játékban tetszoleges színu jármuveket. Tuningolható járgány esetében: Mielott lementenénk az adott kocsit mennyünk el a tuning szalonba és fessük át nekünk tetszo színre majd helyezzük el a terepen a /save paranccsal. - San Andreas fokönyvtárában található AddStaticVehicle sort/sorokat másoljuk be szkriptünk megfelelo részébe - Nem tuningolható jármu esetében: Mentsük le átszínezni kívánt jármuveinket mindegy milyen színnel és nyissuk meg a savepositions.txt-t. AddStaticVehicle(571,1094.4386,1724.3420,10.1140,201.7010,62,96); // A kijelölt két szám közül az 1. az elsodleges szín, a 2. pedig a másodlagos. Másodlagos színeket nem minden jármuvön láthatunk,de megadható az is. (Pl. Infernusnál nem láthatjuk, viszont Banshee-nél igen.) A két szín-t átírhatjuk kedvünk szerint ezen színlista alapján: A késobbiekben a jármu színét könnyen változtathatjuk a forrásban a ChangeVehicleColor() függvénnyel. ChangeVehicleColor(jármu azonosítószám,1. szín, 2. szín); Az 1. és 2. szín megadásához szintén használható a fenti kép. Sok szerencsét 128
Stunt / Epsilon FirtsSolo« Dátum: 2010. Január 17. - 00:32:56 »
Ebben a videóban kipróbáltam azokat a stuntokat amiket már rég kiszerettem volna és próbáltam keresni pár újat is.
129
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]« Dátum: 2009. December 30. - 16:40:13 »
Szerver adatok:
HostName: [HUN/ENG]Left 4 Dead San Andreas PvP Address: 80.249.169.1:7778 Players: * / 50 Ping: * Mode: L4D Zombies Map: * Weburl: l4dsa.fw.hu l4dsa.atw.hu * - változó Nyitóbeszéd: Sokakat elvarázsolt már az elterjed Left 4 Dead játék és lehetoséget láttam Szilorddal arra, hogy ehhez hasonlót alkossunk SA:MP-ba. Ez természetesen nem sikerült, hisz sem én sem pedig a kolléga nem próbálta még ki a neves játékot, viszont annyit biztosan mindenki tud róla, hogy zombik vannak benn. Ezeket a fertozött személyeket azért megpróbáltuk elrepíteni különbözo pályákon át hozzátok, hogy legyen mibe golyót ereszteni. Mint, ahogy már említettem nem játszottunk -mi készítok- a játékkal ezért fantáziánkat alkalmaztuk a játékmód készítése során. A szerver két nagy játékmódra bomlik; Fo játékmód és az egyszemélyes játékmód. - Fo játékmód -
A játék indításához legalább 2 játékos szükséges, míg ez nincs meg az az egy játékos szabadon futkorászhat az éppen aktuális pályán. Amint megvan a két játékos a rendszer kiválaszt egy szerencsétlent és megfertozi. O fogja terjeszteni a betegséget a többi játékosra át, azzal hogy felfalja vagy megöli oket. (Ötlet a Counter Strikeból) 130
SA-MP: Szerverfejlesztés / eNitrous [V2][NFS]« Dátum: 2009. December 22. - 10:46:59 »
My hungarian familiar ask me to write something like this, and i made it becouse i think this is a good idea!
Infromáció:
Epsilon 131
SA-MP: Szerverfejlesztés / [NPC][0.3] Private BlowJob by Epsilon« Dátum: 2009. December 21. - 18:14:47 »Információ Ez a filterszkript egy új lehetoséget hoz a sztriptízbárok egy részébe. Egy parancsa van,amit csak a bárban használhatsz és csak akkor ha éppen nem foglalt a szoba. A parancs használatára kapsz egy táncost aki 1000 dollárért elszórakoztat a színfalak mögött. Vizuális prezentáció lejjebb. Figyelem! A szkript futásához ellenorizd, hogy az NPC gondtalanul tud majd csatlakozni! Videó: 132
Beszélgetés / A MI csonkított fórumunk!« Dátum: 2009. December 14. - 20:39:31 »
Szeretném tisztázni a helyzetet elottetek és az értetlenek elott megértetni a dolgokat.
Sok olyan fórumozó van már aki sok mindenrol tud, de azért nem árt, ha tisztázzuk. Nemrég az FPS-systemnél tevékenykedtem. Cserébe ingyen szervert kaptam, amit csak kezdetben használtam az l4d szeró futtatására (aztán késobb mint tesztszervert). Késobb aztán nem volt szükségem a szeróra ezért csak ment, de használni nem használtam. Késobb aztán kezdtem inaktívvá válni és ezalatt gamestar - zex csatlakozott az fps systemhez és saját kis mesés történeteit kezdte el mesélgetni. (ebbol csak egyet halottam viszont, és az is csak a régi megsértodésébol maradt rá.... ) Tudniillik zsobo az fps system tulajdonosa már jól bemutatkozott ezért ezt nem ragoznám, nos mikor még ott voltam, kaptam fpssystemes emailt,msnt és live elérhetoséget és ezekhez használtam azt a pw-t amit a fórumon(vagy legalábbis nagyon nagyon hasonlót) Ezért szeretnék elnézésért kérni nem csak toletek rendes fórumozóktól, akiknek a hozzászólásaik szálltak el, hisz azok a jellemet formálták, az pedig már minden régebbi fórumozónak kialakult, inkább azoktól szeretnék elnézést kérni akiknek az idejük és munkájuk szállt el ebbe a hibámba, példának okáért Zero-tól, Screamtol és még sorolhatnám kiktol. Ezt a hibámat, nem lehet visszafordítani, így azok a dolgok bizony elvesztek. Elveszett az a tömérdek téma, hozzászólás, vélemény és helyzetmeglátás. Viszont ami megmaradt és semmilyen cselekmény nem szedheti el, az a közösség. Ez a szó remélem már elég útmutatás jelent a fórumot illetoen a jövore. Végezetül, Elnézést figyelmetlenségemért fórumozók! Epsilon 133
SA-MP: Szerverfejlesztés / eSpeed - Epsilon\'s Speedometer -« Dátum: 2009. December 10. - 21:50:51 »134
Beszélgetés / Lassú történet« Dátum: 2009. November 21. - 14:02:08 »
Ebben a témában, történetet fogunk írni de nem akárhogy.
Csak szavanként bovíthetjuk a történetet, és minden szót szóközzel kell elválasztani. Példa/Kezdés: Egyszer volt hol nem volt És ezeket szavanként külön felhasználó írja. A hozzászólásod tartalmazza a történet addigi szavait, és megfelelo írásjeleket kérem kitenni. 135
Beszélgetés / Kérdezosködés« Dátum: 2009. November 10. - 16:08:37 »
A téma lényege, hogy felteszek egy kérdés és arra csak kérdéssel lehet válaszolni.
Kezdem is: Hogy vagy? Elhinnéd, ha azt mondanám: jól? El kéne? Talán nem? Benne vagy abban, hogy ezt befejezzük? Elfogadod a nemleges választ? |