Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Epsilon

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
121
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVS - Epsilon Vehicle Spawner
« Dátum: 2010. Február 03. - 10:54:50 »
Már publikáltam, csak törölve lett az októberi téma.
 
Ez a filterszkript egy szimpla jármu lehívó, két paranccsal rendelkezik egy az RCON adminoknak másik pedig minden játékos számára.
/vehicleme - Jármu lehívó panel megjelenítése
/vehicleall - Adminisztrátori jármu lehívó panel megjelenítése. (Ez a funkció csak annak ad jármuvet akinek nincs.)
Letöltés: eVS.amx
Forrás: eVS.pwn

122
Beszélgetés / Mini-interview
« Dátum: 2010. Február 02. - 14:06:04 »
A játék lényege, hogy az utánad következőnek lévőnek felteszel egy kérdést és ő azt megválaszolja,

majd valaki másnak (vagy épp neked) újabb kérdést tesz fel. Azaz mielőtt kérdezel meg kell válaszolnod a neked feltett kérdéseket. Aki azt nem teszi meg a kérdésére senki sem köteles válaszolni.

123
Ez már sokadik jármu gyorsító a fórumon, de azért készült, mert a másikak vagy túlbonyolítottak vagy épp nem muködnek.
Használat:


/eboost - Ki-be kapcsolás
Duda gomb - Boost, horizontális sebességnövelés
Tuz gomb - Jump, ugrás, vertikális sebességnövelés
A szkript rendelkezik beépített jármu istenmóddal. (Nem kezd el füstölni, lángolni[kivéve ha fejen áll ekkor ugrunk és a levegobe megfordítjuk, ha ezt megtesszük eltunnek a lángok])
 
Letöltés


 

\"Dnki.jpg\"                                                                                                           \"9lmo.jpg\"


[dload]
Állapot:

tesztelve.(Nagyon muri)
A kinduló szkriptem és az ötlet elérheto itt: http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3357.0

124
Média / Left 4 Dead San Andreas Média
« Dátum: 2010. Január 30. - 17:53:10 »
A szerverrol több videófelvétel is készült ezeket  Youtube-n találod.
Lássuk:
 

 

 

 

 

 

Véleményeket várok ;) Akár itt, akár Youtube-n

125
SA-MP: Szerverfejlesztés / eCampers - Hate them? Slap then!
« Dátum: 2010. Január 27. - 14:09:17 »
Mi az a Kempelés/Camping?


Ez nem az a tevékenység amit a családoddal szoktál a parkban, hanem egy eléggé idegesíto lámulás tdm és dm játékokban (de akár a valós életben is pl. paintballnál;))
Ez az idegesíto tevékenység annyit tesz, hogy megállsz egy jól védett és ugyanakkor öléshez megfelelo pozíción majd onnan szeded az áldozatokat.
Miért idegesíto?
Mert igen nehéz a jól védett helyrol kiloni a camper/kemper-t ha o rád vár..
Végül is mit csinál ez a filterszkript?
1 perc campelés után figyelmezteti a játékosokat, hogy campel az illeto több mint fél életét elveszi és felébreszti az alvásból.
Ja igen, hol tudom letölteni?
Itt:
Magyar:   \"7PQX.jpg\"        \"UoAW.jpg\"
Angol:      \"sGvk.jpg\"      \"k8yX.jpg\"
[dload]

126
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cenzúrázó függvény
« Dátum: 2010. Január 22. - 11:43:28 »
Cenzura(const b[],c[],rep = \'*\') for(new d=0; d<256; d++) if (strfind(c[d], b, true) == 0) for(new a=0; a<256; a++) if (a >= d && a < d+strlen(b)) c[a]=rep;

 
Én már publikáltam régebben egy cenzúra függvényt csak törölve lett(sa-mp.hu-n még elérheto)
És Gamestar új lehetoségének ötletén kapva felújítottam a függvényt úgy, hogy ha akarjuk beállíthatjuk mire cserélje a cenzúrázandó szöveget.
A régi verzió is muködoképes, az új lehetoségen kívül nagyobb változtatások nem lettek eszközölve.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
   Cenzura(\"majomember\",text);
   Cenzura(\"másik majom\",text,\'_\');
   return 1;
}

 
Ha a példában látható kódot használnánk, akkor a beszélgetoablakba az az üzenetkben a majomembert 10 * helyettesítené(mivel ez az alapértelmezett), míg a \'másik majom\' szövegnél a beállított _ helyettesítené a karaktereket.

127
Leírások/Útmutatók / Tetszolegesen színezett jármuvek elhelyezése
« Dátum: 2010. Január 17. - 08:50:52 »

Jármuvek tetszoleges színezése
Ebben a leírásban megmutatom, hogyan helyezzünk el a játékban tetszoleges színu jármuveket.
 

Tuningolható járgány esetében:
Mielott lementenénk az adott kocsit mennyünk el a tuning szalonba és fessük át nekünk tetszo színre majd helyezzük el a terepen a /save paranccsal. - San Andreas fokönyvtárában található AddStaticVehicle sort/sorokat másoljuk be szkriptünk megfelelo részébe -
Nem tuningolható jármu esetében:
Mentsük le átszínezni kívánt jármuveinket mindegy milyen színnel és nyissuk meg a savepositions.txt-t.
 
AddStaticVehicle(571,1094.4386,1724.3420,10.1140,201.7010,62,96); // 

 
A kijelölt két szám közül az 1. az elsodleges szín, a 2. pedig a másodlagos. Másodlagos színeket nem minden jármuvön láthatunk,de megadható az is.
(Pl. Infernusnál nem láthatjuk, viszont Banshee-nél igen.)
A két szín-t átírhatjuk kedvünk szerint ezen színlista alapján:
\"Carcolors.jpg\"
 
A késobbiekben a jármu színét könnyen változtathatjuk a forrásban a ChangeVehicleColor() függvénnyel.
 
ChangeVehicleColor(jármu azonosítószám,1. szín, 2. szín);

 
Az 1. és 2. szín megadásához szintén használható a fenti kép.
 
Sok szerencsét

128
Stunt / Epsilon FirtsSolo
« Dátum: 2010. Január 17. - 00:32:56 »
Ebben a videóban kipróbáltam azokat a stuntokat amiket már rég kiszerettem volna és próbáltam keresni pár újat is.
 

129
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]
« Dátum: 2009. December 30. - 16:40:13 »
Szerver adatok:


HostName: [HUN/ENG]Left 4 Dead San Andreas PvP
Address:  80.249.169.1:7778
Players:  * / 50
Ping:   *
Mode:     L4D Zombies
Map:    *
Weburl: l4dsa.fw.hu l4dsa.atw.hu
* - változó
Nyitóbeszéd:


Sokakat elvarázsolt már az elterjed Left 4 Dead játék és lehetoséget láttam Szilorddal arra, hogy ehhez hasonlót alkossunk SA:MP-ba. Ez természetesen nem sikerült, hisz sem én sem pedig a kolléga nem próbálta még ki a neves játékot, viszont annyit biztosan mindenki tud róla, hogy zombik vannak benn. Ezeket a fertozött személyeket azért megpróbáltuk elrepíteni különbözo pályákon át hozzátok, hogy legyen mibe golyót ereszteni.
Mint, ahogy már említettem nem játszottunk -mi készítok- a játékkal ezért fantáziánkat alkalmaztuk a játékmód készítése során.
A szerver két nagy játékmódra bomlik; Fo játékmód és az egyszemélyes játékmód.
 
- Fo játékmód -
 

A játék indításához legalább 2 játékos szükséges, míg ez nincs meg az az egy játékos szabadon futkorászhat az éppen aktuális pályán. Amint megvan a két játékos a rendszer kiválaszt egy szerencsétlent és megfertozi. O fogja terjeszteni a betegséget a többi játékosra át, azzal hogy felfalja vagy megöli oket. (Ötlet a Counter Strikeból)
A zombi: A zombi a játékosok számától függoen kiszámolt életpontokkal indul és fegyvertelenül.
Képességek:
Harapás - A játékosok közelében könnyen megsebesítheti oket a jobb egérgomb nyomogatásával. Így saját életét is feltölti. Ha a játékos élete elfogy zombivá válik.
 

Füstölés
- Leguggolva a /mob parancsot alkalmazva füstöt képezhet egy adott, helyen a láthatóság csökkentése érdekében. A füstnek életponti hatása nincs. Ez a zombiknak egy pontba kerül. Az újabb füstölés felülírja a régit.
Sebzo halál - Mikor a zombi meghal erosen megsebzi a közelében tartózkodó embereket is.
Végso mozdulat - Ez a lehetoség a zombiknak a kétségbeesését szimbolizálja, ugyanis ha a játékos beírja, hogy /kamikaze a karaktere beleüt egyet a földbe és hatalmas robbanás mellett elpatkol
Túlélok: A fertozött csúfságok ellen 16 bátor túlélo harcol pályáról pályára 3 lofegyverrel;
Country Rifle,AK47 és a zombik számától függoen Combat Shotgun.
A játékos véletlenszeruen búj bele az alábbi 16 túlélo egyikébe.
Képességek:
Taposóakna elhelyezése - A túlélok pontjaikért taposóaknát helyezhetnek el amelyeket akár egy kis trükkel láthatatlanná is tehetnek. Ezek felrobbannak ha valaki rájuk lép.
Robbanó hordó - Szintén egy pontért elhelyezhetnek egy robbanó hordót amit szétlove jobban megsebzik az áldozatot.
Gyógyítás - Az emberek pontjaiktól függoen ápolhatják magukat, ha a pontjaik mínuszba vannak akár sebesíthetnek is magukon az ápolás következtében. A parancs használata zombivá válás után kihat a \'Végso mozdulat\' képesség használatára.
Ész - A két fent említett képességek kombinálásával zombipusztító csapdák hozhatóak létre.
Ahogy fent olvasható, a játékosok nem választhatják ki, hogy mely karakterrel lövöldöznek, mivel a karakterválasztót egy nyelv választó helyettesíti ahol angol vagy magyar nyelvet választhatunk. Ez a játékbéli üzeneteket befolyásolja
[/quote]
 
- Egyszemélyes játékmód -
 
Egyszemélyes játékmód eltávolítva; elavult.
Hamarosan BOT szerver formájában.
Készítõk:
 

Epsilon

- Alap kiinduló játékmód megírása
- Ötletek
- Magyar verzió
- Angol fordítás
- 0.3 korszerûsítése újítások elvégzése
- V2 -es játékmód kialakítása

- V3-as játékmód kialakítása

- 20 pálya kialakítása
- Egyéb apróságok
- Egyjátékos játékmód elkészítése
 

Szilord

- Adminisztrációs felület létrehozása
- Pályák hozzáadása ( elvesztek )
- Ötletek
- Egyéb apróságok
- V1-es játékmód kialakításában játszott szerepet
 

Matyi10012

- TELJES szerveradminisztráció
- Temérdek pálya
- Ötletek
- Fejlesztés
Köszönet nekik:
 

Matyi10012:
A V2/V1-es szerver szponzorálásért.
 

Admin Team:
Rend biztosításáért, aktivitásért és a fejlesztésben lévõ részvételért.
Enjoy!
 

130
SA-MP: Szerverfejlesztés / eNitrous [V2][NFS]
« Dátum: 2009. December 22. - 10:46:59 »
My hungarian familiar ask me to write something like this, and i made it becouse i think this is a good idea!
Infromáció:
 
v1:
Ha beszállsz egy olyan jármube amiben használható a nitro, és megnyomod a tuz gombot akkor bekapcsoolja a nitrót és repesztesz. A nitró kikapcsolásához csak nyomjuk meg a tuz gombot újra. Ki-be kapcsolással újratöltjük a nitrót.
v2:
Ez a verzió igen hasonlít a NFS sorozatokban látható nitrós rendszerre. Mindaddig száguldozhatunk kék csikkal a seggüngben, míg lenyomva tartjuk a nitró aktivizáló gombját. Ez alapból a tuz gomb. Ezt a lehetoséget csak azokban a jármuvekben élvezhetjük, amelyekben használható nitró alapból.
Letöltés:
v1:
\"qSvg.jpg\"
\"bRoq.jpg\"           
v2:
\"n3Nq.jpg\"
\"PYBm.jpg\"

A videóban egy rövidített változata szól a K-Reen Anticonformist számának.
[dload]
Epsilon

131
SA-MP: Szerverfejlesztés / [NPC][0.3] Private BlowJob by Epsilon
« Dátum: 2009. December 21. - 18:14:47 »

Információ
Ez a filterszkript egy új lehetoséget hoz a sztriptízbárok egy részébe. Egy parancsa van,amit csak a bárban használhatsz és csak akkor ha éppen nem foglalt a szoba. A parancs használatára kapsz egy táncost aki 1000 dollárért elszórakoztat a színfalak mögött.

Vizuális prezentáció lejjebb.

 
 

Figyelem!
A szkript futásához ellenorizd, hogy az NPC gondtalanul tud majd csatlakozni!
 
 

Videó:

 

Fejlesztési tervek
Egy igen hasonló témájú szkript publikálása.

Letöltés

Angol verzió
\"6DO7.jpg\"
 
                                   
Magyar verzió
 
\"HSsj.jpg\"


Epsilon

132
Beszélgetés / A MI csonkított fórumunk!
« Dátum: 2009. December 14. - 20:39:31 »
Szeretném tisztázni a helyzetet elottetek és az értetlenek elott megértetni a dolgokat.
Sok olyan fórumozó van már aki sok mindenrol tud, de azért nem árt, ha tisztázzuk.
Nemrég az FPS-systemnél tevékenykedtem. Cserébe ingyen szervert kaptam, amit csak kezdetben használtam az l4d szeró futtatására (aztán késobb mint tesztszervert). Késobb aztán nem volt szükségem a szeróra ezért csak ment, de használni nem használtam. Késobb aztán kezdtem inaktívvá válni és ezalatt gamestar - zex csatlakozott az fps systemhez és saját kis mesés történeteit kezdte el mesélgetni. (ebbol csak egyet halottam viszont, és az is csak a régi megsértodésébol maradt rá.... )
Tudniillik zsobo az fps system tulajdonosa már jól bemutatkozott ezért ezt nem ragoznám, nos mikor még ott voltam, kaptam fpssystemes emailt,msnt és live elérhetoséget és ezekhez használtam azt a pw-t amit a fórumon(vagy legalábbis nagyon nagyon hasonlót)
Ezért szeretnék elnézésért kérni nem csak toletek rendes fórumozóktól, akiknek a hozzászólásaik szálltak el, hisz azok a jellemet formálták, az pedig már minden régebbi fórumozónak kialakult, inkább azoktól szeretnék elnézést kérni akiknek az idejük és munkájuk szállt el ebbe a hibámba, példának okáért Zero-tól, Screamtol és még sorolhatnám kiktol.
Ezt a hibámat, nem lehet visszafordítani, így azok a dolgok bizony elvesztek. Elveszett az a tömérdek téma, hozzászólás, vélemény és helyzetmeglátás. Viszont ami megmaradt és semmilyen cselekmény nem szedheti el, az a közösség. Ez a szó remélem már elég útmutatás jelent a fórumot illetoen a jövore.
Végezetül, Elnézést figyelmetlenségemért fórumozók!
Epsilon

133
SA-MP: Szerverfejlesztés / eSpeed - Epsilon\'s Speedometer -
« Dátum: 2009. December 10. - 21:50:51 »
Ez egy szimpla textdraw kilóméteróra a pénzed alatt egy kis dobozban.
A szkript nem tartalmaz idõzítõket és mindössze 36 sor.
Képek:
\"sa-mp-004.jpg\" \"sa-mp-005.jpg\" \"sa-mp-003.jpg\"
Letöltés:
\"X8uK.jpg\"
Forrás:
\"81eL.jpg\"
Köv. verzió tervek:
 

- Új desing -

Epsilon

134
Beszélgetés / Lassú történet
« Dátum: 2009. November 21. - 14:02:08 »
Ebben a témában, történetet fogunk írni de nem akárhogy.
Csak szavanként bovíthetjuk a történetet, és minden szót szóközzel kell elválasztani.
Példa/Kezdés:
 

Egyszer volt hol nem volt

És ezeket szavanként külön felhasználó írja.
A hozzászólásod tartalmazza a történet addigi szavait, és megfelelo írásjeleket kérem kitenni.

135
Beszélgetés / Kérdezosködés
« Dátum: 2009. November 10. - 16:08:37 »
A téma lényege, hogy felteszek egy kérdés és arra csak kérdéssel lehet válaszolni.
Kezdem is:
Hogy vagy?
Elhinnéd, ha azt mondanám: jól?
El kéne?
Talán nem?
Benne vagy abban, hogy ezt befejezzük?
Elfogadod a nemleges választ?

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal