Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Epsilon

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
16
Paradise RolePlay / Paradise Napló
« Dátum: 2012. Május 19. - 18:11:37 »
A szerver futása alatt nem volt nagy sikere a dolognak, mindenki ahelyett, hogy leírt volna egy, karakterével megtörtént eseményt felment és játszott.  ;D :D
Most, amíg nincs szerver, kedvcsinálónak nem lenne rossz, ha elõkerülne egypár ilyen történet.
Milyen érdekes, számodra különleges vagy karaktered számára jelentõs eseményre tudsz visszaemlékezni? Mutasd be részletesen!
Ha reagáltok egy-egy történetre, vagy épp ti osztatok meg egyet, kövessétek a globális fórumszabályt, és a valóság kereteit!
Kíváncsian várom.

17
Paradise RolePlay / PDRP: nyitási idõpont,hírközlés
« Dátum: 2012. Május 15. - 22:16:59 »
Nagyon kering a levegõben, és mivel csak azoknak sikerült utolérni a választ, akik az általános társalgót követik, kirakom ide is az ehhez kapcsolódó meglátást.
 
Általánosságban két dologra reagálnék. Ezek nem konkrét hozzászólások, hanem szinte már-már látható félreértések, figyelmetlenségek az olvasók és/vagy hozzászólók részérõl:
Az egyik a nyitás idõpontjának kérdése, azaz \'mikor nyit már ez a ki**szott szerver\'. Talán valaki meg is fogalmazta (én krisk-re tennék), hogy nyár elején szeretnénk nyitni, de lehet, hogy ez annyira egyértelmû, hogy mindenkiben önállóan is megfogalmazódott. Hát akkor itt az idõ, hogy cáfoljam. Már én is és Anthony is említettük a miérteket, erre nem térek ki.
Akkor nyitunk, amint meg tudjuk nyitni az általunk célként kítûzött szervert.
Ez lehet egy év múlva, tegnap, 2012 december 21-én is akár, vagy ma este fél tízkor...*


*Kénytelen vagyok kicsillagozni, mielõtt még valaki képeslenne elhinni és határozottan továbbadni, mint biztos forrásból származó hírt.
Nem. A szerver nem egy év múlva fog nyitni.
Nem. A szerver még nem nyílt meg.
Nem. Aznap nincs értelme kinyitni, világvége..
Nem! Ma fél tízkor várhatóan nem nyitjuk ki a szervert.
Ez csupán egy érzékeltetõ hasonlat volt azok számára aki ennyire datálva akarnak várakozni!



A másik dolog az a MI hozzáállásunk és a hírkiadás módja:
A kettõ miértjét szorosan összekapcsolhatónak érzem. Ezért is csak azt a közöst magyaráznám.
A hozzáállásos dolog megfogalmazója Indi volt, de a válasz címzettje nem csak õ, szeretném, ha minden ezt olvasó  tisztában lenne vele, hogy azért mert egy adminsegéd, moderátor vagy épp egy adminranggal nem rendelkezõ, de sok infót tudó személy nyilatkozik, nem a szerver szól! Ha egy fontosabb személy (esetünkben A kör tagjai) tesz közzé valamit, az akár egy közleményként is felfogható. Az ilyen közleményeket többnyire valamely módon ki is emeljük. Nem minden rovar bogár.
Ez érvényes az idegességtõl stílustalan, mogorva beszólásoktól, amit bármely ilyen személy tesz, a hamis hírközlésekig, pletykákig. Semelyik moderátor/adminsegéd felvételékor nem szóltunk, hogy mindig mindenhol õ PDRP AS,modi. A szerveren az. (fõadminok, adminok értelemszerûen a fórumon/UCP-n is) Ott megtartja A Stílust, vagy megmarad játékosként, ha megmarad. Nem várhatja el senki, hogy mindig mindenhol ott legyünk velük és a körmükre csapjunk, ha rossz betûket ütnek le egymás után. Nem véletlenül alacsony rangúak (már ha rendelkeznek ranggal)...
Aktuálisan betegség miatt nem volt kedvem/hangulatom/erõm szólni, de most már megtettem.
Miért szóltam, ha \'õ csak egy modi\'? Ha ez a kérdés felvetõdött benned, valószínûleg a leírtak lényegét nem sikerült megértened. Kérjük próbálkozzon újra!
Azért, mert attól hogy még csak modi aktivitás, hozzáállás vagy épp megnyilvánulási dolgok miatt, nem zárható ki a fejlõdésbõl, hogy késõbb enélkül, aktívan és megfelelõ hozzáállással adminisztrátor legyen..
Most egy moderátorral példálóztam, de értsétek kérlek ezt az összes többi rangra és rangnélküliekre általánosan.
[/quote]
A téma nem igényel hozzászólást, ha valamit mégis meg akarsz osztani a témával kapcsolatban tedd meg privát üzenetben (ha olyan) vagy írd le a társalgóba, ha olyan...  Ha meg amolyan, akkor tartsd meg magadnak.

18
Mikor a PDRP fejlesztésével elérkeztem a pókergépek berakásával (kb. 2011 november), akkor elkezdtem azt egy ilyen úton fejleszteni. Órákat pókereztünk, míg sikerült kialakítanom a játékmenetet, a lapellenõrzõt. A kinézet és az irányítás kialakítása már könnyebb volt. (kinézetben köszönet jár kadaradam-nak is)
WolverinZ-nek ezer köszönet a türelméért, neki is köszönhetitek, hogy eljutottam a szkripttel, hogy publikálhatom. A szkriptet nem terveztem publikálni, mert egyedi volt. Most, hogy ha PDRP-be berakom, akkor sokára kerül játék alá, ha pedig tartogatom, valaki eljut oda, hogy lesz egy hasonszõrû póker szkriptje, és akkor bizonygassam, hogy ezt én mûveltem..
??zss?losz szkriptje ettõl teljesen független.
Az, hogy a játékban ez hogy is néz ki, erre a mondatra kattintva megnézhetitek. (4 kép)
A szkript követi a Texas Hold\'Em ismereteimet:
Egy játékos nem tud játszani, várnia kell több játékosra.
Ha megérkezett a játékos a szkript kiválaszt egy dealert (körönként továbbadódó titulus), egy nagy- és kisvakot. (2 játékos esetén valaki egyszerre lesz kis- vagy nagyvak és dealer)
A rendszer lapokat oszt a pakliból. A soron következõ játékos (rá)emelhet((re)raise-H), kopoghat(check-Y), és dobhat(fold-N). A licitkör akkor ér véget, mikor mindenki kopogott vagy dobott (senki sem emelt). A játék no-limit texas hold\'em: bármeddig ellehet menni a tétekkel. (ha van tõke.. ha nincs -> ALLIN)
Az elsõ licitkör után jön a flop, aztán egy újabb ugyanolyan licitkör után a turn aztán egy újabb licitkört kísérve a river.
A legjobb kéz nyer. A szkript érzékeli az összes pókerlap-kombinációt, amit a Texas Hold\'em szabályzatában találhattok. Azonos kombináció esetén a lapmagasságtól is függ a végsõ eredmény.
A nyertes viszi a Pot-ot és új kör kezdõdik.
A szkript elsõ sorában beállíthatjátok, hogy hány férõhelyes legyen az asztal és hogy mennyi legyen az állandó vak.
Lejjebb, a forrásban találtok két kikommentezett parancsot (/reset, /bank). Ha akarjátok használjátok õket.
A forrásban tettem egy kis útmutatót is a lapok kezeléséhez használt metódusról, aki a szkriptet fejleszteni vagy átalakítani szeretné, annak a személynek az mindenképp kell.
Az asztalhoz bárki a /joinpoker paranccsal csatlakozhat. Elhagyni a /leavepoker paranccsal lehet (ha valaki csõdbe megy, szintén elhagyja a játékot)
Letöltés:
eholdem.pwn (fixchars2.inc)| eholdem.amx

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / eDrivecam - Belsõ nézet autókhoz.
« Dátum: 2012. Március 23. - 16:35:28 »
Visszahelyezve.

eDriveCam
Belsõ nézet autókhoz.

KÉP

KÉP

KÉP

KÉP

KÉP

 

Pár pillanatkép, amit tesztekrõl hoztam nektek.
A szkript az új, 0.3e verzió újdonságát és már egy korábban bekerült funkciót kombinálva azt ér el, hogy valóban a kormány mögül, a sofõrülésen történjen a vezetés. Mikor a játékosok beülnek egy kocsiba (!) - a legtöbb kocsival mûködik ez a lehetõség, de például helikopterrel és motorral nem -, akkor a kamera átvált erre a még új, különös nézetre. A kamerát a játékos mozgathatja, úgy mûködik, mint mikor a kocsi mögött a kamera. Ajánlatos bekapcsolni a /headmoves-t mert a játékos tekintete ezeket a kameramozdulatokat is követi.  ;)
Mikor a játékos, kiszáll vagy elhagyja a kocsit(/szervert) a hatás véget ér.
A szkript forrásának elsõ sorát kitörölve, vagy \'//\' jellel kommentté alakítva, aktiválhatjuk a hatást az anyósülésen utazók számára is.
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/fee0d2d403/
Ha hibát észleltek, kérlek titeket jelezzétek!

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:eJokes
« Dátum: 2012. Március 22. - 17:32:27 »
Nem tudom meddig ülnek még rajta. Várok még picit. Addig is a forrást felraktam pastebinre.

21
Off Telep / Zala megye lordjai
« Dátum: 2012. Március 22. - 17:09:02 »
Szólj hozzá, ha Zalából származol. Esetleg egy városnévvel.

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / eJokes
« Dátum: 2012. Március 22. - 15:14:47 »
Elég rég nem publikáltam semmit, most viszont kiadom ezt a kis szkriptet, remélve, hogy sokakat jókedve derítek vele. És nem csak azt, aki letölti.
A szkript egy kiegészít, ami szinte bármilyen szerveren hasznos lehet. A játékosok használhatják a /vicc parancsot, ami egy véletlenszerûen kiválasztott viccet küld el a játékosnak.
 

A szkript a vicceim.hu adatbázisából meríti a vicceket!
 
Kép:
\"width=500http://i.imgur.com/4wo1W.jpg?1[/img]
Letöltés:

Szkript (.amx) letöltése
\"paperclip.gif\"Forrás (.pwn) letöltése
| Forrás (.pwn) megtekintése
[dload]

23
Off Telep / Tisztelet
« Dátum: 2012. Március 16. - 17:55:44 »
Nekem a tisztelet éppen mindegy.\"p9BTb.jpg\"

24
Off Telep / sampforum ERROR
« Dátum: 2012. Március 15. - 14:42:00 »
Más fórumozókat megsérteni, kritizálni nyílt témákban (PM-ben kell az ilyesmit elintézni)
[...]
PM-ben tilos :
Sértegetni a másikat
[/quote]
Game over? :D

25
Általános / Aki sokat olvas, az RP-sebb.
« Dátum: 2012. Március 08. - 19:57:53 »
Mit gondoltok?

26
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. Március 07. - 13:51:16 »

Left 4 Dead:
          San Andreas

 

IP:[samp=91.82.84.191:7854]91.82.84.191:7854[/samp]
WEB: Hamarosan
Sokak ismert, pvp zombiszervere visszatért. Újra azt próbáljuk nyújtani, amit pár éve a korábbi verzió produkált. Az alap elgondolás ugyanaz lesz, persze a technikai megvalósítások sok helyen már el fognak térni - szerencsére -. Fejlõdött a SA:MP kliens, a szerver és jómagam is. Ezeket a fejlõdéseket próbálom láthatóvá tenni a fejlesztésben.
Azoknak akik nem ismernék itt egy leírás, hogy mirõl és hogyan szól a szerver:
Két csapat van; túlélõk és zombik. Mikor a szerverre érsz túlélõ leszel. A zombikat kell ölnöd. Ha megesznek zombi leszel.
Túlélõk:
-mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is
-nincs csapatsebzés
-nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne)
-nem szabad AFK-zni(emberként, bármilyen harapástól azonnal zombi leszel, ha afkban vagy)
-Cél, hogy kitartsatok a számláló lejártáig. Ha sikerül gyõztetek.
-Az utolsó túlélõ a zombik számától függõen kap molotov koktélt.
Képességek:
 
Lõfegyverek (rifle és AK)
Használhatod a zombik elleni harchoz.
Robbanó hordó
Leteszed. Bármilyen sebzésre robban, sebzi a közelben lévõket.

Lángot is ad.

Taposóakna
Leteszed, ha egy zombi rálép felrobban. Saját csapattársaidra nem hat. Ha meglövöd láthatatlan lesz
Combat Shotgun
Zombinként 3 tölténnyel kapod. Ha megölsz egy zombit kapsz +2 töltényt. Jól oszd be!
Molotov
Az utolsó túlélõ kapja a zombik számától függõen. Jól oszd be!
Healpack
/healme paranccsal vehetsz tasakot, amit a tûz gomb lenyomásával használhatsz el.

Egy tasak 2000$ dollárba kerül. És csak nyugodtan, mozgás nélkül veheted hasznát.

A szkriptet Gangster készítette, én csak engedéllyel átalakítottam.
 
Zombik:
-mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is
-nincs csapatsebzés
-nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne)
-nem szabad AFK-zni(kirúghat érte a szerver egy idõ után)
-Cél, hogy megegyétek az összes embert.
-Minél kevesebb zombi és minél több ellenfél van egy zombi annál több életerõvel indul. És annál nagyobbat harap.
-Ne üsd a játékosokat, harapd! Magadat is töltöd így.
- A kezdõhelyeden lévõ élettöltõt használd, nyugodtan. Nehezítsd az emberek dolgát! :)
- A zombik nem sérülnek a zuhanástól, hacsak nem volt amúgy is túl kevés az életük.
Képességek:
 
Harapás
A túlélõket haraphatod. Sebzed õket és magadat is gyógyítod. Emellett harapásoddal elvakítod, nehezen fog elmenekülni
KAMIKAZE
Végsõ esetben felrobbanthatod magad. A közelben lévõket magaddal rántod a halálba, õk is zombik lesznek. Oszd be! Csak öt percenként használhatod!
Füst
Kétféle füstöt kreálhatsz. Egy világos, széleset és egy sötét magasat. Használd õket, hogy megtéveszd, elvakítsd a túlélõket. Álcázd vagy védd magad vele.
\"A halál karja\"
Mikor már látod, hogy hamarosan bevégzed menny közel egy emberhez! Halálodkor a közelben lévõ játékost igen határozottan megsebzed!
RAGE-átokszórás
Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Bárki aki RAGE állapotban megsebez (kivéve csapattárs) megátkozódik. Nem fog tudni rendesen célozni, könnyû célpont lesz. (erõteljes szédelgés kapja el)
Home-teleport
A zombik a H gomb vagy a /(h)ome parancs használatával visszateleportálhatnak kezdõhelyükre.

A képesség 200$-t kóstál és csak 20
másodpercenként használható.
RAGE-fertõzés
Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Ha RAGE állapotban beleharapsz valakibe (mielõtt még megátkozol valakit), 30% esély van rá, hogy át fog változni zombivá. Ha 30% teljesült, akkor sem lesz azonnal zombi, haláláig félzombi állapotban kell játszani. Ember skinje van, nincsenek fegyverei, zombiképességek közül csak a harapást tudja használni, és nem olyan erõs, mint egy valódi zombi. Viszont nehezen észrevehetõ.
A régi szerver futása alatt szerzett ismeretek és tapasztalatok szintén fel lettek használva. Nem a szkriptelési vonatkozásra gondolok. Sok olyan idegesítõ dolgot láttam, ami akkor még nem volt detektálható ( vagy én nem tudtam éppen megírni hozzá a kódot).Nos, ezeket a dolgokat most már alapból beletettem a játékmódba, ki lettek küszöbölve (részletek alább).
Szuper anticheat - több csalás ellen is véd. Nem sorolom õket, akit érint, úgy a jobb ha nem tudja.
Anti-Relog- A korábbi szerveren sokan ha zombik voltak, gyorsan relogoltak, nevet váltottak és máris újra túlélõként lövöldözhettek. Vége!
zombi-erõsség - Korábban a menetek kezdetén ugyebár mikor a zombi spawnolt csak egy vagy két ember volt, de mire a zombi odaért a céljához már lehettek tizen. És a zombi erõssége csak a következõ spawnkor változott. Vége! Ahogy egy új túlélõ csatlakozik, a zombi erõsödik
nagy map~kis létszám - Aggasztó volt, mikor 3 embernek kellett elboldogulnia az egész Area51-en vagy más nagy méretû pályákon. Nos mostantól bizonyos pályákhoz minimum játékosszám is társul.
Anti afk - Ha valaki escel, a többi játékos nem tudja sebezni. Ez egy túlélõ esetében idegesítõ, nem tudják megenni a zombik. Nos ennek vége. Aki afk-zik túlélõként azt könnyedén felfalják (egy harapásos préda), aki pedig zombiként afkzik vagy escel egy idõ után egy kis rásegítéssel távozik a szerverrõl.
notime start - Régen, ha megvolt a két játékos máris indult a pálya. Aggasztó, mikor el sem tudod foglalni a kinézett rejtekhelyet/fedezéket, de már a nyomodban lohol egy zombi. A pályák elején 10-15 másodperces felkészülési idõ van, csak ezután indul a számláló és a zombi véletlenszerû kiválasztása.
túl sok idõ- A túlélõknek gyakran aránytalanul sokáig kellett (volna?) kihúzni egy-egy pályán.
Mostantól a dinamikus számláló a létszám alapján állítja be az idõt.
Azt, hogy még mennyi van hátra egy menetbõl, felcsatlakozás nélkül, a SA:MP kliens worldtime sorában olvashatjátok.
A régi szerverben a pontok csak a képességek használatában játszottak szerepet.A képességek használatához most a gyûjtött pénzedet kell felhasználnod zombiként és túlélõként is egyaránt. A pontok egyfajta helyezést mutatnak a többi játékossal szemben. Ha regisztrálsz a szerverre, mentõdik a pontod, pénzed és a statisztikád.
A statisztikát kiteheted fórumokra egy kép formájában. A kép frissül.
Részletek itt.
Itt van a szerver figyelõ:
 
\"srvsig\"
 
Mivel a szerver alapja igencsak hasonló a korábbiéhoz az akkor készített videók a PVP játékmódról pár változtatás híján aktuálisak.Továbbá itt van egy videó, amit a szerveren is használt aknák készítése/tesztelése során készítettem. A szerveren kicsit más, de hasonló.
 

 

 

 

27
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ pillanatképet!
« Dátum: 2012. Március 06. - 19:06:47 »
A játék lényege, hogy a játékban fényképezett képeid közül tégy fel egyet(!), amit az alattad lévõ fog értékelni, és értékeld a feletted lévõjét.
Kezdem is:(semmi photoshop)
\"FiVPV.jpg\"

28
Paradise RolePlay / PDRP:The End.
« Dátum: 2012. Március 01. - 12:29:54 »
Egy rp mód elkészítése sok figyelmet igényel. A különbözõ dolgok külön-külön valóban nem egetrengetõek, viszont az, hogy ezek mikor, hogy, hol és hányszor kapcsolódnak nagyon sok mindent eldönt. SA:MP RP játékmódok írásában az a jó, hogy mindenhova figyelni kell, a lehetõ legtöbb eshetõséget le kell fedni már az elsõ kiadásnál. (amit nem fedünk le azok többnyire bugok lesznek)
Ezt élvezem a legjobban. Kigondolni egy rendszert és mint egy puzzledarabkának helyet találni neki a képben.
Nem szeretem átalakítani a munkámat. Elvégre ott már minden puzzledarabkának megvan a helye. Kevés olyan, helyzet van, mikor egy darabka több helyre illik, szóval ki kell venni és újra helyet keresni neki már az új képben.
A Paradise eljutott oda, hogy szinte a kép már betelt. Ha fejleszteni akarunk, átalakításokkal jár.
Ez a dolog úgy õsz végén már megvolt. Akkor vettem észre, mikor kiadtam - az általatok talán észre sem vett - nagy javítócsomagot.
Folytattam.
Sok tényezõ zavarta a szerver életét. Sokszor gondoltam már én is arra, hogy mennyivel egyszerûbb leállítani és otthagyni az egészet. Fõleg mikor a dolgok is összejöttek.. Ilyenkor csak felmentem adminkodni (rp-zni nemigazán) vagy megnéztem milyen új ötleteket írtatok és máris jött egy kis spirit. De most? Menjek fel, tv-zem az NJK-kat? Nem túl felpezsdítõ.
Valószínûleg sokatokat a felismerésünk utána lépéstervezeteink zavarnak/zavartak. Nullázás, szigorítások..
Mindegy, a témában nem akarom elemezni, hogy miért van már több mint egy hete 0-5 játékosszám. Azt szeretném nektek átadni, hogy miért is jutottam el egy döntésre.
Több mint két éve fejlesztem a módot. Mielõtt elindult volna tudtam más is csinálni, mikor lankadt a lelkesedésem, de tavaly nyár óta csak ezen a projekten dolgozom.. Érthetõ, ha egy kicsit beleuntam már. Az persze nem megy, hogy a futó szerver mellett más projekteket is aktívan csináljak, sajnos. Erre jó példa az UFR klánszeró.
Kinek fejlesszem a szervert?
Azoknak a \'játékosoknak\', akik elismerik és elméletben követik a módosításainkat, lépéseinket, fejlesztéseinket. Mondják, hogy milyen jó, de mikor bármi negatívat merünk felvetni, elpárolognak?
Korábban, mikor csak megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet a francba, csak ránéztem a szerverre, vagy a fórumra, és láttam, hogy van egy aktív közösség, aki játszik a szerveren, és nekik még érdemes csinálni.
Most viszont nincs. Lehet, hogy van egy közösség, de nem aktív, nem játszik a szerveren így nem is érdemes csinálni..
Vagy talán a pár aktív(!) nullórás funplayereknek fejlesszük? Nem, van rengeteg stuntszeró, menyjenek oda.
Túlzok nyilván, de akkor is. Elég nyomasztó ez a létszám ennyi munka után.
Az Adminteam is megcsappant. Nagy részük szintén beleunt, más elfoglaltságot talált, vagy csak szabadidejébõl nem tud eleget áldozni. Eleget, hogy online legyen és adminisztráljon.
Ez a legtöbb esetben nem az adott adminisztrátor/moderátor vagy épp adminsegéd hibája. Hiába nem hibásak, indokul szolgálnak az alábbi döntéshez.
Játékoslétszám, Kedv, Adminlétszám.
Tulajdonképpen ez a három fõ ok, amiért a Paradise most bezárja kapuit.
A fórum marad. A szervert kiürítem, leállítom. Az adatbázisról csinálok szerkezeti és tartalmi mentést is (késõbb dõl el, hogy melyik kell majd).
A sampforum.hu-s téma valószínûleg át lesz helyezve, az alfórum gondolom félre lesz téve.
Ez nem végleges leállás természetesen. Ennyi óra munkát nem lehet oly egyszerûen félredobni.
De ne várjátok az újranyitást, felesleges lenne egyelõre. Pár dolgot azonban leszögezek: Az indulás csak a nemrég behirdetett újítások meglétével lehetséges + egy korrekt hely.
Indivel már egy új projekt körvonalain rágódunk. Témája kellõen távol áll a szerepjátékoktól.
Szeretnék itt és most köszönetet mondani Nektek, Nektek, kik segítettétek a munkánkat, ötleteket adtatok, teszteltetek, kitartottatok a válságos idõkben. Köszönöm.
Egyúttal szeretném kifejezni, hogy mekkora öröm volt számomra, az érdeklõdés, amit korábban mutattatok.
Jól esett.
Ui.: A módároktól annyit szeretnék kérni, ha lehetséges, hogy ahogy a WRP a nyitásig a \'Hamarosan nyíló szervereknél\' pihen, át lehetne-e rakni ezt az alfórumot és a témát szintén oda?

Ha nem kérlek, informáljatok PÜ-ben.

 

Sajnos ez a pillanat is eljött. Pedig senki se akarta igazán.
Mikor idejöttem, tavaly nyáron, az elsõ 10 perc után tudtam, hogy ez az a server, ami kielégíti az RP-éhségem a SA:MP-on belül. Egyedi ötletek, nem volt szétmapolva, RP-s arcok, ütõs MOD, és nincsenek felesleges SCRIPT-ek.
Késõbb abban a nagyszerû dologban lett részem, hogy aktívan beleszólhattam, hogy mi és miképpen zajlódjon a serveren. Eps Daragoj-al is ütõs páros volt, hiszen õ lehelte bele a P.D.R.P.-be igazán lelket, de Dara visszajelzése alapján sikerült túlmutatnom rajta.
És valljuk be, bizonyos szinten ez okozta a P.D.R.P. jelenlegi bezárását.
Túlságosan becsempésztük az asztali RPG elemeit, sokszor hatalmas követelményeket támasztottunk dolgokhoz és olyan RPG servert akartunk -és tudtunk!- varázsolni a P.D.R.P.-bõl, amilyet még senki se látott.
Ez sokaknak nagyon tetszett, sokakat pedig elriasztott.
Szigorú szabályok lettek, és azok betartatásához szigorú fellépés kellett. Bár örömmel láttam, hogy voltak, akik leültek összesen 3-4 AJ-t is, és mégis kitartottak (Ugye Role? :)).
Akik újonan érkeztek a serverre, azok ha nem olvasták a szabályzatot, azt se tudták, hogy mi-merre-hány méter. Így sokak hamar le is koptak.
A régiek (akik akkor voltak itt, mikor én jöttem) pedig egy-két embert (Yahi, Don, Ira) leszámítva mind eltüntek a hosszas leállások miatt.
Nem vettük figyelembe, hogy aki SA:MP-on belül játszik RPG-t, az nem erre van felkészülve.
Nem ilyen szigorú szabályzatra, ami az eredeti RPG rendszereket igyekszik visszaadni és -mivel a GTA IRL alapú rendszer lehet csak- nem ennyire az IRL-t leutánzó stílust.
Nem ilyen MOD-hoz szokott a nagyközönség, ami valóban nem tesz semmit se a játékos feneke alá, hanem mindent RP-ben, szerepjátszással kell véghez vinni.
És nem mondom azt, hogy baj, miszerint ezeket nem vettük figyelembe. Megmutattuk, mi is az az RPG! És ezzel igazán fel tudtam mérni, hogy a GTA belüli RPG \"közösség\" nincs erre felkészülve, nagyon kevés ember kivételével. Gondolok itt rátok.
Maradtunk mi, néhányan, akik kitartottunk a végsõkig. Egészen mostanáig. A létszám megcsappant drasztikusan. Volt már ilyenre példa, de ennyire tartósan és durván nem.
Mint Eps is írta, közös dolgon törjük a fejünk. Egészen pontosan az UFR-en belül fognak ezek a dolgok szerepelni.
Persze én nem hagyom abba az RPG-t -kizárt dolog :)-, hanem egy komolyabb , asztali alapú RPG rendszeren belül alkotok valamit, amiben akár egyedül is tudom kamatoztatni a tudásom, hiszen minden csak ötletekre, történetre és pályaépítésre épül. Ez az NWN játékon belül lesz egy nagyobb RPG világ, Questekkel, SideQuestekkel, NPC-kkel tele, persze online, de offline is játszható lesz. De ez még a jövõ dala, mivel a napokban kezdtem.
A P.D.R.P. még ki fog nyitni, úgy számoljuk Epssel a dolgokat. De most bezárunk, mivel \"a rendezvény érdeklõdés hiányában elmarad\".
Voltak igazán felejthetetlen élmények a serveren belül és olyan dolgok is, amiket szívesebben kitörölnék a server történetébõl, gondolok itt a veszekedésekre idõnként. Bár szerencsére ezek is mindig el lettek sikálva, és elmondhatom, hogy egy egész jó kis társaság verõdött itt össze, gondolok az aktív játékosokra.
Már régóta örlõdött bennem a gondolat, hogy nem mehet ez így tovább, de még felvetni is rossz volt. Ám tegnap X-en ezzel nyitott Eps, és én is ezzel akartam nyitni neki.
Miért is voltam akkor még mindig itt? Nem akartam, hogy Eps munkája egyrõl a kettõre a semmibe hulljon és hogy elvegyük tõletek a P.D.R.P.-t. De így, hogy ti se jártok fel, már nincs kit -költõi túlzással- \"szegényebbé\" tenni.
Köszönjük a kitartásotok a P.D.R.P. mellett és azt sok segítséget, kitõl így, kitõl úgy. Mindenki hozzátett valamit a P.D.R.P.-hez, ezért is szerettük!
A fórum marad, hogy tudjunk egymással kommunikálni. Hiszen elmondhatom, értékes emberek verõdtek itt össze. :)
 
[/quote]

29
Általános / RP: /do társalgás
« Dátum: 2012. Február 12. - 12:13:37 »
Én mindig is a PDRP-n játszottam. Nem RP-ztem máshol, itt tanultam mindent.
Más szerverekrõl- akár külföldiekrõl - érkezõ játékosok néha-néha meglepnek:
Ha van egy olyan nem látható dolog, ami le lett rp-zve (pl. a az ajtó zárva van-e vagy sem, a keze össze van-e kötve, vagy sem), akkor ezt a játékosok egy része /do parancs használatával tárgyalja meg. Minek?
A /do arra van, hogy egy tõled független eseményt leírjon, nemde?
Nem társalgásra. Az ilyet miért nem /b-ben beszélik meg, és folytatják a szerepet a leRP-zett dolgok alapján.
Lehet, hogy túl egyszerûen nézem a dolgokat, de ez számomra így lenne triviális.

30
Paradise RolePlay / Illegálpályázat
« Dátum: 2012. Február 11. - 19:08:17 »
Úgy döntöttünk, hogy a már rég használaton kívüli második férõhelyet is elérhetõvé tesszük egy illegál szervezet számára. A szervezet lehet banda vagy maffia.
Ezúttal azonban, elég magasra tesszük a mércét.
Amely pályázat nem felel meg minden írott követelésnek biztos, hogy nem kerül szavazásra.
Ha pedig úgy jön ki, hogy nem lesz olyan szervezet, ami megfelelne, akkor a férõhely marad betöltetlen továbbra is.
Részletek

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal