Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BVZS

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
46
Segítségkérés / Üzemanyag hiba
« Dátum: 2012. Július 18. - 23:07:38 »
A következõ lenne a problémám: Csináltunk egy üzemanyag mutató scriptet, GF-be. (TextDraw-val)
1. Amikor beszállok a kocsiba, vagyis beszállnék, tehát a karakter elindul a kocsi felé, már akkor mutatja a benzin-t... 
2. Az üzemanyag csak is egy értéket mutat, tehát ha beszállok egy autóba, majd azzal fogyasztottam egy keveset pl: 80% marad, majd átszállok egy teljesen \"szûz\" autóba aminek a motorja még el sem lett indítva, ugyan az az érték van ami megmaradt az elõzõ autónál.

47
Segítségkérés / TextDraw
« Dátum: 2012. Július 18. - 13:56:25 »
Helló
Van egy KM mutató scriptem a mi tökéletesen mûködik egy alap gamemode-ban, viszont a modomban meg rossz.. A következõ a hiba: Ugye, beülök a kocsiba, kijelzi az eddig megtett KM-t, majd ha kiszállok a kocsiból, el kéne tûnnie a mutatónak de a modomban nem tûnik el, viszont akkor már nem számolja a KM-eket... Filterscript-be csináltam, úgy is próbáltam, hogy beleírtam a mode-ba de ugyan ez a hiba. Lehetséges, hogy valami a modon belül az OnPlayerExitVehicle-nél zavar be?
Mod-omban OnPlayerExitVehicle:
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if (GetPlayerState(playerid) == 1)
{
return 1;
}
if(IsAHarvest(vehicleid))
{
    if(FarmerVar[playerid] == 1)
    {
   SetTimer(\"FarmerExit\", 7000, 0);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~You have ~r~7~w~ seconds~n~to get back on a harvest\", 5000, 3);
    }
}
if(IsADrugHarvest(vehicleid))
{
    if(DrugFarmerVar[playerid] == 1)
    {
   SetTimer(\"DrugFarmerExit\", 7000, 0);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~b~7~w~ másodperced hogy~n~visszaszállj a jármûbe!\", 5000, 3);
    }
}
if(IsASmuggleCar(vehicleid))
{
    if(SmugglerWork[playerid] == 1)
    {
        SetTimer(\"SmugglerExit\", 7000, 0);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~w~Van ~r~7~w~ másodperced hogy visszaszállj!\", 5000, 3);
}
}
if(gGas[playerid] == 1)
{
    GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kiszáltál a kocsiból\", 500, 3);
}
if (BusrouteEast[playerid][0] != 0 || BusrouteWest[playerid][0] != 0)
{
BusrouteEnd(playerid, vehicleid);
}
if (IsABus(vehicleid))
{
for (new i=0; i<=MAX_PLAYERS; i++)
{
   if (IsPlayerConnected(i))
   {
      if (BusrouteEast[0] != 0 && BusrouteEast[1] == vehicleid)
      {
         GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3);
      }
      else if (BusrouteWest[0] != 0 && BusrouteWest[1] == vehicleid)
      {
         GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~Passenger Left The Bus\", 5000, 3);
      }
   }
}
}
return 1;
}

48
Segítségkérés / Ajtó hiba
« Dátum: 2012. Július 16. - 17:44:13 »
Helló
Készítettem egy parancsra nyitó ajtót, ami a következõ képpen bugol el:
http://beta.xfire.com/videos/5906e8
Tudna valaki segíteni? Nem a koordinátákkal van a probléma szerintem, át is néztem.
Parancsok, stb:
( A parancsoknál nem csak 1 ajtó van, egy garázs is ami ugyan így bugol )
 
new pdajto;
pdajto = CreateDynamicObject(1536, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 0, 0, 90);
if(!strcmp(cmdtext, \"/knyit\", true)) //
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337)
    {
        if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875))
{
            MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 13.3999, 3.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt a garázsajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188))
{
            MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 115.09999847412, 1002.200012207, 2.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\");
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/kcsuk\", true)) //
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337)
    {
        if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875))
{
            MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 8.6999, 3.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és bezárult a garázsajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188))
{
            MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 2.0000);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
          }
          else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\");
return 1;
}

49
Segítségkérés / Karakter változtatások
« Dátum: 2012. Július 09. - 16:05:10 »
Helló
1. Kérdés:
Ugye, a fegyver skilleket lehet állítani:
 
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN, 1);

A vezetési skilleket is lehet?
2. Kérdés:
Mint tudjuk be lehet állítani, hogy karakterünk \'CJ\' futással rendelkezzen, de az alap játékban megfigyeltem, hogy CJ-nek nem egy fajta futása van hanem több, pl: ha ki van gyúrva, ha el van hízva. Ezeket be lehet állítani valahogy?

50
Munkaerő keresése / NPC Scriptert keresünk - Endless RP
« Dátum: 2012. Június 27. - 14:01:16 »
Sziasztok
Hamarosan nyíló RP szerverünkre olyan NPC scriptert keresünk aki meg tudja csinálni, hogy az NPC becsatlakozzon, bespawnoljon és a jármûvében üljön, majd elinduljon, meg olyat is aki csak egy helyben áll. Sok leírást olvastam el, de mindig odáig jutottam, hogy felcsatlakozik az NPC, a játmûve jó helyen áll, de maga az NPC nem indul el semerre csak a 0 - 0 - 0 koordinátán áll. Lehetséges, hogy azért nem spawnol be a helyére mert nem tud beregisztrálni? Sajnos nem tudom, ezért is írok ide, hogy valaki segítsen ebben az apró problémában. Elérhetõséget PM-ben küldök, nem szeretném, hogy valaki poénból vegyen fel és irogasson mindenféle dolgot. Olyan emberre lenne szükségem aki nem vág át, megbízható. Igazából csak ennyit kellene segítenie, nem állandó scriptert keresek, hanem aki el tudja magyarázni nekem ezeket az NPC-s dolgokat.

51
Segítségkérés / String Warning
« Dátum: 2012. Június 26. - 12:10:34 »
Helló/Sziasztok
Ez az egy warning mitõl lehet?
 
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\samp0.3e\\samp0.3e\\gamemodes\\nlrp.pwn(7821) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"

 
A 7821. sor:
 
new string[128];

52
Segítségkérés / Kapu bug
« Dátum: 2012. Június 24. - 17:53:24 »
Sziasztok
Oyan problémám van, mikor kinyitok egy kaput, az elferdül keresztbe és simán be lehet menni mellette. De mikor mondjuk bemegyek egy interiorba, majd ki ezután hibátlanul mûködik, mikor újra kinyitom, elbugol. Szervegép(hostolt) hibája lehet talán?

53
Segítségkérés / Plugin hiba
« Dátum: 2012. Június 17. - 10:52:02 »
Sziasztok
A segítségeteket kérném a következõ a gondom:
Egy régi mode-t át raktam 0.3e-re, majd elindítottam a szervert(házi) de valamiért folyton eltûnt a parancssor.. Megnéztem a server-log-ot és ezt mutatta:


\"QEAVCUtvAwMHA11IEgVX\"
 
Lehetséges, hogy a CNPC régi plugin és nem fut 0.3e-n?

54
Segítségkérés / Érdekes hiba
« Dátum: 2012. Április 24. - 17:49:59 »
Helló
olyan történt velem, hogy beszállok az autóba, beírom hogy /engine, azt írja hogy elindult, de ha nyomom a W-t, nem történik semmi... kipróbáltam más mode-val, ugyan ez a probléma, megnéztem a beállításokat a játékban és ott minden rendben van. Lehetséges, hogy a szerver beállításokkal történt valami? Kérem segítsetek, fontos lenne.

55
Segítségkérés / Hiba (string)
« Dátum: 2012. Április 19. - 21:43:27 »
Helló
Mi lehet a hiba?
 

C:\\*censured*\\rp.pwn(30) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"MAX_STRING\")
C:\\*censured*\\rp.pwn(24745) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"
C:\\*censured*\\rp.pwn(28058) : warning 219: local variable \"idcar\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

56
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange
« Dátum: 2012. Április 16. - 21:48:56 »
Helló
Mitõl lehet az hogy a mode errornak mutatja a következõt?
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)

57
Segítségkérés / Player Színezése
« Dátum: 2012. Április 15. - 22:38:58 »
Helló
Azt hogyan tudom megcsinálni, hogy mondjuk egy rendõrnek a nevét beszínezze kékre, de a mapon ne mutassa?

58
Segítségkérés / Kamera pozíció(k)
« Dátum: 2012. Április 15. - 20:11:46 »
Sziasztok
GF mode-ba csinálok tutorial-t, de alapból már van benne, csak át akarom kicsit editelni meg a kamera pozíciókat átrakni máshova.
Ugye:
[pawn]
SetPlayerCameraPos(i, 2247.0215,-1655.0173,17.2856);
SetPlayerCameraLookAt(i, 2244.6536,-1663.9304,15.4766);
SetPlayerInterior(i, 0);
SetPlayerVirtualWorld(i, 0);
SetPlayerPos(i, 2256.3555,-1646.6377,-5.00);[/pawn]
Valaki el tudná magyarázni, hogy a SetPlayerCameraPos és a SetPlayerCameraLookAt mit takar? Szóval most kettõ pozíciót kell lementenem a kamera beálláshoz?

59
Segítségkérés / 26 Error
« Dátum: 2012. Április 15. - 17:03:20 »
Helló
A mai nap mikor scripteltem egyszer csak le akarom fordítani a mode-t és elõjött az ismeretlenbõl 26 error... Nem is értem, hogy hogyan, mert ezekhez hozzá se nyúltam.. Tudna valaki segíteni? Nagyon fontos lenne, nem akarom újból megírni..  :confused:
[pawn]
C:\\*censured*\\pawno\\include\\fixchars.h(79) : warning 219: local variable \"index\" shadows a variable at a preceding level
C:\\*censured*\\rp.pwn(1867) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(1896) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(1932) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(1933) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(1960) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2470) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2481) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2510) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2514) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2526) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2530) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2534) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2538) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2542) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2546) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2550) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2554) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2566) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2570) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2574) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2578) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2582) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2594) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2598) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2602) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*censured*\\rp.pwn(2614) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.
[/pawn]

60
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2012. Április 15. - 13:42:14 »
Helló
Segítségeteket kérném. A következõ a problémám:
1.)
RP szerveremnél a bejelentkezést textdraw-val bõvítettem és van benne egy olyan, hogya mutatja a szerveren lévõ online játékosokat. Na most, erre csináltam meg http://sampforum.hu/index.php?topic=23757.msg249613#msg249613 de nem mûködik. Itt van maga az elontott script..:
 
new elerheto;
stock GetOnline()
{
elerheto = 0;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS;i ++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
        elerheto ++;
}
}
return elerheto;
}
// a Textdraw-nál:
jatekosok = TextDrawCreate(198.000000, 365.000000, \"Online Játékosok: %d\",GetOnline());

 
A textdrawot mutatja, ezzel nincs is probléma, csak azt írja, hogy Online Játékosok: %d
Tudna erre valaki valamit mondani?
2.)
Hogyan lehet eltüntetni a bejelentkezéskor azt a kettõ nyilat meg a Spawn gombot?

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal