Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BVZS

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Segítségkérés / Textdraw: object vagy mi lehet?
« Dátum: 2016. Január 23. - 10:48:00 »
Hali skacok, azt szeretném kérdezni tőletek, hogy tudja-e valaki, hogy az alábbi videóban az alsó \"interface\" textdraw miből épül fel? Valamilyen object lehet? Valami gombra tippelnék, de nem igazán találtam.
(
)
 

17
Kérdések, Segítség / css középre igazítás
« Dátum: 2016. Január 02. - 16:00:20 »
Hali!
A következőbe mit kell beillesztenem / átírnom, hogy egy logó függőlegesen és vízszintesen is középen legyen a fejlécen?
 

#logo {
margin: 0 auto;
position: center;
top: 55px;
display: block;
width: 350px;
height: 85px;
cursor: pointer;
}

18
Archívum / Infected Regions Roleplay
« Dátum: 2015. Október 11. - 11:36:46 »
\"IRRPAdLogoc52d4.png\"
 


\"po3mFpo.png\"BEVEZETÉS
 

Köszöntjük az olvasókat az Infected Regions közeljövőben nyíló szerverének a fórumrészlegében! A csapat a néhány ember által ismert régebbi Los Santos Life-ban tartózkodó staff egyik része, így nagyobb tapasztalattal rendelkezünk már szerver készítésben. Sokat gondolkodtunk egy szerver megnyitásában, de vagy a playerek minősége vagy pedig a mennyisége miatt abba kellett hagyni a projektet így elkönyveltük magunkban, hogy rendes roleplay szervert az ember nem tud csinálni Magyarországon. Úgy gondoltuk, hogy ha rendes roleplay szervert nem is tudunk készíteni, akkor valami új dologgal kellene előrukkolnunk, ami jobban csalogatja a játékosokat és ami az ebben lévő generációban nagyon nagy téma. Így jutottunk el a zombie/túlélő/poszt apokaliptikus világban játszódó szerepjáték szerverhez. Mondjuk meg őszintén, ki nem vágyott gyerek fejjel arra, hogy a valóéletben kitörjön egy apokalipszis, és zombik lepjék el az utcákat? Úgy gondolom elég sokunk így nőtt fel kisgyerekként, még akkor is, hogyha ez oltári nagy baromság lett volna. Tehát, amint feljebb írtam: Az Infected Regions egy roleplay szerver, ami egy poszt apokaliptikus élőholtakkal ellepte világban játszódik. A játékosnak a túlélés mellett a szerepjátékkal is kell foglalkoznia, így létrehozva egy új RP stílust, ami keveri a survival és roleplay játékokat. A szerveren saját készítésű poszt apokaliptikus map (exterior) található, így a kihalt feelinget is biztosítjuk a szórakozásért.
A mód jelenleg, ~11000 sorból áll, ebből ~5500 objectet tartalmaz. Főként dinamikus rendszerek vannak a szerveren, ezzel megkönnyítve és felgyorsítva az adminok munkáját. A letisztultságra törekszünk scriptet és játékélményt egyaránt tekintve. A mód természetesen 0-ról van írva.
 

\"wkqXqWQ.png\"INFORMÁCIÓK A SZERVERRŐL
 

Történet


2014-ben az amerikai kormány a San Andreas-ban lévő Avery Corporationt (ami egy biomérnöki gyógyszeripari cég) kérte meg egy titkos projekten való dolgozásra, ami még a mai napig sem derült ki, hogy mi volt. Bone County lakosai csak annyit vettek észre, hogy május 13.-án egy konvoj vonult át Fort Carson városán, ami három nagy kamionból, és több az US Army által használt humveeból állt, miközben a járművek fölött két darab UH1Y helikopter körözött. Természetesen a helyiek elképedve, csodálkozva néztek végig a jármű soron. A kis gyerekek pedig mosolyogva, vidáman figyelték az eseményeket, és ahogy ők azt szokták, egyből megjött a kedvük egy jó kis katonai, lövöldözős játékhoz, amit általában Fort Carson város déli részén játszottak a réten. Mint kiderült a kamion hátulja két nagy darab 60 m3-es tartályt vitt az Avery Corp. székhelyéhez, amiről pár hónap erejéig semmit nem hallottak az emberek, a média sem említette meg. A tudósok eközben a cég létesítményében fejlesztettek egy erős mutagént, ami jelentősen módosítja az élő szervezeteket. Az US Army akkor ott tartózkodó emberei később teljes mértékben az Avery Corporation szolgálata alatt állt, de mivel az államban maradtak, és nem hagyhatták el a területet, így többé nem az országot szolgálták, hanem a Bone Countyban lévő céget, és a nevük Avery Security Service lett, azaz a ASS . Egy olyan elit alakulat lett, amit speciális helyzetekben használnak, és olyan speciális kiképzésen estek át, amit a cég fizetett.  Az emberek boldogan élték az életüket, dolgoztak, földet műveltek, mint azt sokan csinálják a Bone County területén élő emberek. Az élet szép volt, mindenki boldog volt, még a fizetéssel sem volt bajuk az embereknek, sőt még a politikával sem, mind addig amíg 2014 szeptember 5.-én 14 óra 31 percre nem ütött az óra. Ekkor történt ugyan is az, amikor az Avery Corp.-nak dolgozó emberek (tudósok, professzorok, építészek, illetve az akkor ott állomásozó katonák) orrát hirtelen egy eléggé kellemetlen szag csapta meg, ami leginkább a klórszaghoz volt hasonlítható. Ekkor az emberek kissé szédülni kezdtek, majd lassan mindenki a földre rogyott, eszméletüket vesztették később meghaltak, még az ASS tagjai közül is. Később kiderült, az egyik tartályból szivárogni kezdett az anyag, amin a tudósok dolgoztak, amit az ott dolgozó emberek belélegeztek, így halálukat lelték. Természetesen az Avery főbb tagjai időben értesültek a balesetről, és időben eltudtak menni a menedékükre az összes életben maradt tudóssal, illetve katonával. Bone County egy szeles, homok fedte vidék, így a szél elég hamar elterjesztette a levegőben a vírust. Pár hét elteltével  az állatok elkezdtek kihalni, és később az emberek is életüket vesztették, majd pár óra elteltével vissza is jöttek az életbe. Voltak olyanok akiknek több lábuk nőtt, esetleg több kezük, így újabb  „fajok” jöttek létre, amik az emberi fajból mutálódtak. Egy hónap múlva egész Bone County fertőzés alatt volt, de a halálok aránya jelentősen csökkent, ami azt jelentette, hogy a vírust teljesen megszokta az emberi test, így az emberek csak akkor alakulnak át, ha ténylegesen meghalnak. 2015 februárjára szinte az összes kis város a vidéken lakhatatlanná vált, és kisebb csoportok, szervezetek jöttek létre, akik városokat építettek, illetve alagutakat véstek, majd ezeken a helyeken letelepedtek. Sokan arra számítottak hogy a kormány pár év múlva majd megoldja, és minden mehet úgy tovább pár év elteltével mint ahogy eddig is ment, de ez sajnos nem így történt, ugyanis az elnök elrendelte, hogy zárják le egész San Andreas államot, ahogy csak tudják, hogy még véletlenül se kerüljön ki onnan a vírus, így az ott élők cserben lettek hagyva. A fertőző anyagot a szúnyogok, és madarak átterjesztették a következő államra: Arizonára, és ez még tovább terjedt.
Alapvető tények


-A szerver pár hónappal az eset után játszódik.
-A körzet = Fort Carson, B körzet = Las Barrancas, C körzet = El Quebrados, D körzet = Las Payasadas.
-A túlélők nem tudják hogy mitől, illetve mi miatt történt a fertőzés.
-Az élőhalottakat ne hívjuk zombiknak, találjunk ki nekik neveket, esetleg fordítsunk le neveket sorozatokból, könyvekből, képregényekből.
-Csak Bone Countyban játszódik a szerep játék, ezen belül is a vidéki városok.
-Los Santos, San Fierro, és Las Venturas megközelíthetetlen kellő eszközök nélkül, mivel sugárzás van jelen.
 

\"U0H4KBJ.png\"CHAPTEREK
 

Ahogy fentebb említettük, a szervernek saját kezűleg írt története van, de ahogy folyni fognak az események és, ahogy a játékosok fejleszteni fogják a karaktereiket úgy fog változni a történet is. Úgymond részekben építjük fel a történetet és minden chapternél valami újdonság fog a modba kerülni, legyen az új script, map vagy bármi más, ami változtatni fog sok dolgot. Magyarán szólva event féleség lesz.
 

\"FxCtJIN.png\"VÁROSOK ÉS HELYSÉGEK
 

Vertmont


Vertmont városának építését 2015 február 7-ére fejezték be, és egyből több túlélő az újonnan épült túlélő központba költözött, de leginkább azok, akiknek már nem jutott hely más városokban. A települést a XY nevezetű szervezet védi, és őrzi, valamint az ő vezetőjük irányítja a falakon belüli dolgokat. Jellemző a városra, és a lakosokra, hogy mindig előre gondolkodnak, illetve nagyon értenek a pénzügyhöz, tehát vigyázni kell velük, ha bármilyen ajánlatot tesznek fel.
Hely: El Quebrados melletti hegy tetején helyezkedik el.
Lakosok száma: Körülbelül harmincöt ember.
Corville


Corville a legelső város amit fel építettek, a fertőzés után. A város vezetősége, a felépülés után egyből hozzá látott a toborzáshoz, és minél több ember befogadásához, ezt azzal érték el, hogy táblákat tettek ki Fort Carsonon belül, illetve járművekkel indultak keresni további túlélőket, akiket egyből oda vittek. A helység őrzőit nagy részben ex-katonák alakítják, így eléggé jártasak a fegyver használatban, és folyamatosan arra törekednek, hogy megvédjék a lakosokat a falakon belül. A város őrzői a XY szervezet, akik képzett túlélők, kikre jellemző a városon belüli fegyelem tartás, a lakosok megvédése, és a túlélők segítése.
Hely: Fort Carson melletti hegy tetején helyezkedik el.
Lakosok száma: Körülbelül hatvan ember.
Bone County Correctional Centre


Egy börtön, amit még 1972-ben építettek Fort Carsontól észak-keletre található, az olajkút mező mellett. Az ominózus eset előtt körülbelül ezerötszáz rab tartózkodott a részlegen belül. Amikor megtörtént a fertőzés, mindenkit kiengedtek a börtönből, és pár hónapig teljesen lakatlan, és üres maradt, de folyamatosan tértek az intézménybe túlélők, majd még többen, akik harcolni kezdtek a teljesen biztonságos területért.
Hely: Fort Carsontól észak-nyugatra.
 
Avery Corporation Headquarters


A cég, tele tudósokkal, akik elindították ezt az egész mizériát. Miattuk került kezdett el szivárogni a tartály palackból a fertőző anyag, ami végül egész San Andreas államot megfertőzte, és a lakosok 65%-át élőholtakká tette. A főhadiszállás Bone County Correctional Centre-től északra található, bár a terület eléggé veszélyes, mivel még több hónap után is szivárog a szennyező tartalom. Nem sok maradt belőle, mivel az onnan menekülő katonák, illetve tudósok siettükben az autókkal szinte minden tárgynak neki mentek, és rengeteg robbanás nyom található. A megmaradt, főbb tagok, illetve az ASS tagjai egy menedékben húzták meg magukat a főhadiszállás alatt.
Hely: Bone County Correctional Centre-től északra.



\"556455.png\"
FEJLESZTÉSI NAPLÓ (changelog)
(a fejlesztési naplót érdemes a weboldalunkon olvasni, mivel mindig ott frissül először)
 

Spoiler for 2015. 10. 04. - 2015. 10. 18.:
2015. 10. 04.
 
  • Zombik elkészítve (mászkálnak, meglehet őket ölni, rád támadnak, stb)

  • Dinamikus bejárat lerakó cucc elkészítve (adminok tudnak lerakni interiorokat)

  • Halál rendszer valamennyire elkészítve (meghalsz, animba esel, fogy az életed, majd ha mégegyszer meghalsz random pozícióra rak a cuccaid elvételével)

  • Éhség, szomjúság rendszere elkészítve

  • /enter, /exit parancs írva a bejáratokhoz

  • Inventory is nagyjából elkészítve, még csak nagyon alap paranccsokkal. A loot pedig a bejáratokban lesz elérhető /search vagy /loot paranccsal. (ha elkészül az írok róla kisokost) [Katt ide]


2015. 10. 07.
 
  • Bejelentkező bug javítva (spawn)

  • Lootolható ház rendszer lassan teljesen kész (loot típusok hiányoznak már csak) (dinamikus az egész)

  • Alap fegyverrendszer elkészítve (inventory-ból kell elővenni, a fegyvert, majd hozzá a lőszert)

  • /search (lootolás, keresés házon belül)

  • /r (rádió script)

  • Bejelentkező / regisztráció képernyő elkészítve, zene hozzáadva


2015. 10. 11.
 
  • Alap jármű rendszer elkészítve

  • Egyedi admin név, /a, /asay (sortörések)

  • /respawnzombies (az összes zombit respawnolja(admin parancs))


2015. 10. 12.
 
  • Néhány actor letéve

  • /resync (actorok animációjának betöltése (ha nem látod))

  • Városok kapui nyithatóak, zárhatóak

  • /createvehicle (adminok ezzel tudnak járművet lerakni, meg lehet adni a kocsi model ID-jét, színét és 6 random értéket kap a jármű vagyis, hogy van-e benne: motor, aksi, kerekek. ilyen tárgyakat lehet majd lootolni amiket be lehet szerelni a járműbe.)


2015. 10. 16 - 17.
 
  • Járműrendszer javítva (ID bug)

  • Járművekbe lehet berakni motort, aksit, kerekeket: /install

  • Járművekből ki lehet szerelni alkatrészeket: /discharge

  • Jármű motorját lehet szerelni ha füstöl, 2 fázisa van: /repair (a füst színétől függ, hogy 1x vagy 2x kell megjavítani)

  • Járműveket motor, akkumulátor, kerekek nélkül nem lehet beindítani, mindennek benne kell lennie.

  • Járművek alkatrészeit egyszerre csak egy ember tudja javítani/kiszerelni/beszerelni, ezzel elkerülve a duplikációt

  • Véletlenszerű társalgások hallatszódnak rádióban, hogyha van nálad.

  • Kezdetleges fegyverrendszer (még sebzések optimizálása nélkül), inventory-ból fel tudod venni a fegyvert és utána belerakod a megfelelő tárat. Vissza is tudod rakni az inventory-ba.

  • Jármű műszerfala elkészítve textdraw-val. Látható rajta a jármű neve, sebesség, üzemanyag, motor állapota. [Katt ide]

  • Inventory textdraw bővítve [Katt ide]

  • Admin parancsok hozzáadva: /fillveh (tankolás), /fixveh (javítás), /flipcar (jármű talpra állítása)

  • Admin parancsok hozzáadva: /sethunger (éhség beállítása), /setthirst (szomjúság beállítása), /refill (szükségletek maximumra töltése)

  • Admin parancsok hozzáadva: /settrunkitem (jármű csomagtartójába tárgy rakás), /settrunkused (beállítod, hogy hány felhasznált slotja legyen a csomagtartónak), /checktrunk (bárhonnan megtekinthető bármelyik jármű csomagtartója)


2015. 10. 18.
 
  • Jármű csomagtartójának használata elkészítve: /trunk [put/take] (beteszünk, kiveszünk valamit a csomagtartóból)

  • Jármű üzemanyag rendszer elkészítve: benzineskannával meg tudjuk tankolni a járművünket, ez +50 egységet ad az üzemanyagtartályhoz. Üres benzineskannát fel tudunk tölteni benzinkutakon.

  • Karakter panel elkészítve. Tartalmazza: éhség, szomjúság és rádió frekvencia értékeit. [Katt ide]

  • Inventory textdraw véglegesítve. [Katt ide]





\"server_information.gif\"
SZERVER ADATOK
 

     
 

IP:
TS: ts.lynx-hosting.com:9989
Weboldal/Fórum: Kattints ide
Facebook: Kattints ide

19
Szponzoráció / IRRP - Szponzoráció kérelem (játékszerver, webtárhely)
« Dátum: 2015. Augusztus 12. - 08:59:20 »
\"IRRPAdLogoc52d4.png\"
 
Játékszerver


Igényelt játékszerver típusa: SA-MP
Igényelt játékszerver férőhelye: 500
Szerver neve: Infected Regions RP
Szerver leírása: link
Miért van szükséged a szerverre?: Sajnos nem állok olyan anyagi helyzetben, hogy egy ekkora slottal bíró szervert tudjak bérelni, ami nem laggol, fagyogat ki és miegymás. A projektet már régóta tervezzük, volt amikor el is kezdtük (lásd: leírás), de privát, nyomós okok miatt abba kellett hagynunk. Most újra nekiálltunk, és mivel vannak dolgok amiket egyedül nem tudok tesztelni a házi szerveremen, mert az internetem eléggé gyatra és a gépem sem a legmegfelelőbb a célnak, ezért szeretnénk kérni a támogatásotokat.
Egyéb megjegyzés: Az 500 férőhely azért szükséges, mert a szerveren rengeteg NPC zombi van (eddig 160+), amik fokozzák a játékmenet hangulatát. Ezeket meg lehet ölni, illetve ők is meg tudnak minket támadni, fertőzni, stb.
Webtárhely


Szükségünk lenne továbbá egy webtárhelyre, melyre egy SMF motorral rendelkező fórumot fel tudunk építeni. Erre azért van szükség, mert mint a fentieknél említettem, nem állunk olyan anyagi helyzetben, hogy tudjunk rendelni olyan tárhelyet ami nem ingyenes. A korábbi tapasztalataim alapján arra lettem figyelmes, hogy a sampfórum szolgáltatása megbízhatóak, gyorsak és biztonságosak.
Amit szerettem volna, leírtam. Előre köszönjük a válasz adást.
 
Üdvözlettel: az IRRP admin csapata (LSL team)

20
Segítségkérés / Server: Unknown command
« Dátum: 2015. Július 21. - 10:38:15 »
Hali! Van nekem egy ilyen telefonálós scriptem és amikor beírom hogy /hangup, minden lefut szépen ahogy kell de CB-be minden esetben kiírja valamiért, hogy Server unknown command. Ötletek?
 
CMD:hangup(playerid, params[])
{
new targetid = PlayerData[playerid][pCallLine];
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);
SetTimerEx(\"RemoveAttachedObject\", 1500, false, \"dd\", playerid, 6);
if (PlayerData[playerid][pEmergency] || PlayerData[playerid][pPlaceAd])
{
    PlayerData[playerid][pEmergency] = 0;
    PlayerData[playerid][pPlaceAd] = 0;
   
    SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s elrakja telefonját a zsebébe.\", ReturnName(playerid, 0));
}
if (PlayerData[playerid][pIncomingCall])
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"[TELEFON]:{FFFFFF} Kinyomtad a bejővő hívást.\");
    SendClientMessage(targetid, COLOR_YELLOW, \"[TELEFON]:{FFFFFF} Kinyomták a telefont.\");
   
    KillTimer(CallTimer[playerid]);
KillTimer(CallTimer[targetid]);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s előveszi telefonját, megnézi, majd kinyomja a hívást.\", ReturnName(playerid, 0));
} else {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"[TELEFON]:{FFFFFF} Leraktad a telefont.\");
    SendClientMessage(targetid, COLOR_YELLOW, \"[TELEFON]:{FFFFFF} Lerakták a telefont.\");
   
    KillTimer(CallTimer[playerid]);
KillTimer(CallTimer[targetid]);
    SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s elrakja telefonját a zsebébe.\", ReturnName(playerid, 0));
    SendNearbyMessage(targetid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s elrakja telefonját a zsebébe.\", ReturnName(targetid, 0));
}
PlayerData[playerid][pIncomingCall] = 0;
PlayerData[targetid][pIncomingCall] = 0;
PlayerData[playerid][pCallLine] = INVALID_PLAYER_ID;
PlayerData[targetid][pCallLine] = INVALID_PLAYER_ID;
return 1;
}

21
Segítségkérés / MySQL probléma
« Dátum: 2015. Május 20. - 16:10:23 »
Sziasztok!
Szeretném megtudakolni tőletek, hogy az alábbi probléma milyen okoktól jöhet elő egy mysql rendszernél:
 
** [MySQL]: Lost connection to MySQL server during query 

 

  • Esetleg elavult a mysql rendszer a módban?

  • Túlterhelődik a mysql szerver a sok adattól?

  • A host mysql szervere lassú?


szerkesztve: 2 restart után már nem írja ezt a hibát a log, bár nem tudom, ez segít-e valamiben rájönni a hiba okára.

22
Kérdések, Segítség / SA-MP hivatalos fórum
« Dátum: 2015. Április 07. - 10:48:22 »
Nem tudja valaki, hogy mi történt a fórummal? Csak nálam nem működik? Hozzá teszem a SA-MP wiki-je se jön be nálam.
www.forum.sa-mp.com

23
Kérdések, Segítség / Autómatikusan induló program beállítása
« Dátum: 2015. Április 05. - 09:39:53 »
Sziasztok! A téma címével elárultam mindent. Azt szeretném megtudni, hogy hogyan tudok beállítani egy programot, hogy automatikusan elinduljon a rendszer indításakor. Rá google-oztam, de csak annyit találtam, hogy hogyan tudom eltávolítani az induló programokat, tehát én hozzáadni nem tudok.. Windows 7-em van.

24
Segítségkérés / Ismeretlen crash
« Dátum: 2015. Február 25. - 23:32:11 »
Hello sziasztok!
A következő a problémám: bizonyos helyeken nemes egyszerűséggel leáll a játék exe hibával. Arra gondoltam talán object vagy hasonló gixer lehet, de az összes object kivétele után is fentállt a probléma. Kivettem az NPCket is, a 3DTexteket, az object törléseket, a járműveket de ez sem segített. Rosszul megírt kód csinálhat ilyet? Tanácstalan vagyok mert akkor szokott előjönni a dolog ha elindulok Fort Carson fele vagy csak a kamerát mozdítom el. Nincsenek modok a GTAmban. Nem csak nálam crashel, hanem ismerősöknek is.
EDIT: Vannak fix pontok ahol mindenképpen crashelek. Az első az amikor 0, 0, 0-ás koordinátáról Fort Carson felé repülök, a víz felett azonnal crashel, illetve a katonaság melletti sziklás terület melletti úton ha Fort Carson felé megyek. Tehát a dolognak mindenképpen köze van FC-hez. Mindent töröltem már de semmi sem jó (objectek, 3dtextek, stb)...

25
Segítségkérés / fixchars.h, PlayerTextdraw esetén
« Dátum: 2015. Február 01. - 19:29:57 »
Hellosziasztok.
A fixchars.h include megvan valakinek olyan változatban ami a PlayerTextdraw-okat is javítja? Egyáltalán ha ez a probléma.. Sajnos nem mutatja az ékezetes karaktereket a PlayerTextdraw.
Edit: Idő közben a probléma megoldódott. Akinek szüksége van a PlayerTextdraw-ra frissített fixchars.h-ra, az itt letöltheti: http://www.solidfiles.com/d/3e67882df0/fixchars.h.inc

26
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. Január 28. - 20:00:14 »

\"IRRPAdLogoc52d4.png\"
Facebook: Kattints ide

Szerver Trailer:



Weboldal:
www.irrp.ml

YouTube csatorna:
Kattints ide

A szerver IG története:
Kattints ide

Szerverünk hivatalos zenéje:
Kattints ide, készítette: Ben

TeamSpeak IP:
lynx-hosting.com:9989

Szerver IP:
91.121.30.46:22141 (Zárva)

Szerver nyitási időpontja:
Jelenleg ismeretlen

Figyelem!



A szerver indulása valamikor az új kliens teljes megjelenése után fog megtörténni.
(0.3.7)

Pontos dátumot sajnos nem tudunk mondani. Addig is, kitartást annak aki már várja a szervert!


Nincs túl sok már hátra!




A városok még mindig pályázhatók!


Elnézést kérünk azoktól akik már egyszer megírták a pályázatot a régi fórumra.


Sajnos azok a dokumentumok elvesztek, ezért kérünk titeket, hogy nyissátok meg ismét a pályázatot az alábbi linken:
Kattints ide
 



\"gallery3.png\"\"gallery5.png\"
\"gallery6.png\"\"gallery7.png\"
 



Bevezetés

Üdvözlet SA-MP Közösség! A
Los Santos Life Role Play admin csapata bemutatja nektek az Infected Regions Role Play-t. Amikor a csapat úgy gondolt, hogy befejezi az LSL-t, már akkor terveztek, egy ilyesféle szerepjáték szervert. Miről is lenne szó? Ebben a játékmódban egy posztapokaliptikus világgal állunk szemben, ahol egy vírus terjedt futótűzként az emberek között. A vírus megtámadja az ember agyát és elhalálozás után visszahozza azt az \"életbe\", élőhalottként. A sokunk által ismert The Walking Dead sorozatból merítettük az ötletet, tehát, ha olyan elemekkel találkoztok a játékmenet közben, ami a sorozatra hasonlít, ne lepődjetek meg. Természetesen a szabályok ugyan úgy jelen vannak itt is, mint a normális RP játékmódban. Szeretnénk mutatni nektek valami újat, valami jobbat, mint az átlag RP.



Funkciók

Regisztrációkor meg tudjuk adni, karakterünk jelszavát, életkorát, nemét, kasztját. Kaszt választásakor jól gondoljuk meg, hogy melyiket választjuk, mert ezt csak ilyenkor lehet beállítani, adminok nem fogják kérésre átállítani. A kaszt kiválasztása után megtekinthetjük a szerver apró, gyors, tömör tutorial-ját. Ez egy kis \"videó\" ami fontosabb dolgokat ismertet velünk, mire kell odafigyelni a játék során.





Spoiler for Járművek:


A szerverre bekerült egy új parancs, a
/check. Ezzel a paranccsal le tudjuk nézni, hogy a járműnek amit nézünk, vannak-e kerekei, van-e motorja, van-e akkumulátora, illetve a csomagtartó tartalmát tudjuk megnézni. Ezek a parancsok csak akkor működnek, hogyha a jármű motorházteteje (/bonnet), vagy a csomagtartója (/boot) fel van nyitva. A csomagtartó használatának parancsa, a /trunk. Ezzel a paranccsal tudunk kivenni, illetve berakni valamit a csomagtartóba. Figyelem: a járművek felrobbanás után nem spawnolnak vissza!



  • /check [alparancs]
     \"bonnet\": Megnézzük a motorháztető tartalmát.

     \"boot\": Megnézzük a csomagtartó tartalmát.

     \"tires\": Megnézzük a jármű kerekeit.


  • /trunk [alparancs]
     \"put\": Berakunk valamit a csomagtartóba.

     \"take\": Kiveszünk valamit a csomagtartóból.



Képek:

Spoiler for Műszerfal. Elhelyezkedés a képernyőn: Bal alsó sarok.:
\"muszerfal.png\"

Spoiler for Vigyázat: nagy felbontású képek!:
\"sa-mp-068.png\"

\"sa-mp-069.png\"

\"sa-mp-070.png\"

\"sa-mp-071.png\"

Spoiler for Kasztok:


Orvos: Az orvos gyógyítani tud más túlélőket ha esetleg sérültek, illetve több gyógyászati eszközt tud létrehozni, mint például a kötszer(vérzés elállításra), elsősegély csomag (életerő feltöltése).



  • /heal [iD]: Feltölti egy játékos életét 25.0 egységgel. 45 percenként tudja használni a parancsot.


  • /medication [alparancs]: Gyógyszert tud készíteni, ha van hozzá alapanyaga. Fő alapanyag neve: Gyógyszer.
     \"bandage\" (1): Géz, vérzés elállítására van.

     \"painkiller\" (1): Fájdalomcsillapító, fejfájás vagy egyéb fájdalmak csillapítására van. (Mozgó képernyő esetén)

     \"morphine\" (2): Morfium, csonttörés után fájdalomcsillapításra alkalmas. (Sprinteléskor összeesik a karakter)

     \"medkit\" (3): Elsősegély, használatakor 35.0 egységgel növeljük az életünket.

     \"vitamin\" (1): Egyéb vitaminok, fertőzés csökkentését szolgálják.



Szerelő: A szerelők képesek járműveket szerelni, illetve ha összeszedi a kellő alkatrészeket, akkor képes lesz megalkotni azt, valamint különböző elektronikai berendezéseket is képes előállítani.



  • /repair [alparancs]: Egy jármű adott alkatrészét javítja meg, vagy cseréli ki.
     \"engine\": Fokozatosan javítjuk a jármű motorját. Szükséges hozzá: csavarhúzó.

     \"tire\": Megjavítjuk a jármű kerekeit, hogyha azok defektesek. Szükséges hozzá: csőkulcs.


  • /putin [alparancs]: Be/felrakunk valamilyen alkatrészt a járműre. Megjegyzés: aksit és kereket az is tud be/felrakni, aki nem szerelő.
     \"engine\": Motort rakunk a járműbe. Szükséges hozzá: csavarhúzó.

     \"battery\": Akkumulátort rakunk a járműbe. Szükséges hozzá: csőkulcs.

     \"tire\": Kereket rakunk fel a járműre. Szükséges hozzá: csőkulcs.




Pilóta: A pilóta képes helikoptert és egyéb repülőgépeket vezetni.



  • /craft [alparancs]:
     \"parachute\": Ejtőernyőt készítünk. Szükséges hozzá: Ruhadarab(3).

     \"wt\": Walkie Talkie-t készítünk. Szükséges hozzá: Telefon(1).



Katona: A katona több életerővel rendelkezik, illetve a lőfegyverekkel több sebzést tud bevinni az áldozataiba, valamint lőszert képes előállítani.



  • /craft [alparancs]:
     \"9mm\": Pisztolyok, géppisztolyok. Szükséges hozzá: 3 vasérc.

     \"Sörét\": Sörétes puskák. Szükséges hozzá: 5 vasérc.

     \".30\": Gépfegyverek. Szükséges hozzá: 10 vasérc.

     \".22\": Gépfegyverek. Szükséges hozzá: 10 vasérc.

     \".50\": Mesterlövész puskák. Szükséges hozzá: 20 vasérc.


Spoiler for Favágás:


A játéktéren lévő fák 70%-a dinamikus, vagyis kivágható. A favágás egyszerű: szükségünk lesz egy láncfűrészre, kiválasztunk egy fát és nekilátunk a favágásnak. Ez a folyamat 20 másodpercet vesz igénybe. Ez a játékban elég hosszú idő, mivel bármikor ránk törhet valaki, azzal a szándékkal, hogy kirabol, vagy épp ha olyan a játékos, megöl. A fa kivágása után a fa automatikusan az inventory-ba kerül. A fa típusától függően kap a játékos kivágott, nyersanyagként felhasználható fákat.


Spoiler for Kép a folyamatról:
\"favagas.png\"



  • /cutwood: Megkezdjük a fa kivágását.


Spoiler for Bányászat:


A bányászathoz szükséges, alapvető felszerelés a csákány. Ha van csákányunk, akkor ki tudunk bányászni dinamikus érceket. Ezek az ércek jól láthatóak a játékban. A különböző érceket a Bone County bányában találhatjuk meg. A bányászat előtt alaposan gondoljuk át, hogy egyedül megyünk-e oda vagy csapatban, mivel csak ezen az egy helyen lehet bányászni. Az érceket be tudjuk olvasztani és különböző alapanyagokat nyerhetünk így, pl: Material-t tudunk készíteni, ha
katonai kasztunk van. Material-ból pedig lőszereket lehet készíteni.

Spoiler for Kép a folyamatról:
\"banyasz.png\"



  • /mining: Megkezdjük az érc kifejtését.


Spoiler for Halászat:


Halászat előtt be kell szereznünk egy horgászbotot. A halászat egy hosszadalmas folyamat, de gyümölcsöző is lehet, attól függ, hogy mit fogunk ki a vízből. A halak lehetnek fertőzöttek és lehetnek teljesen egészségesek is. A kifogott halakat meg tudjuk sütni tábortűz mellett, így a hal jobban csökkenti éhségünket, mintha nyersen ennénk.


Spoiler for Kép a folyamatról:
\"horgasz.png\"



  • /fishing: Elkezdjük a horgászatot.


  • /cooking: Megsütjük a kifogott halat tábortűz mellett.



Spoiler for Táskák, tárgyak elraktározása:


Különböző tárgyakat, élelmiszereket és egyéb más dolgot találhatunk az elhagyatott utcákon, házak előtt, sikátorokban és más helyiségeknél. Egy tárgy pontos észrevétele a tárgy pozíciójának 2 méteres körzetében történik. Ekkor a tárgy fölött 3D-s textdraw-ban láthatjuk a tárgy nevét. A tárgyak felvétele (/pickitem vagy \'N\' gomb) után, a tárgy automatikusan a táskába kerül ha van benne elég hely. A szerveren jelenleg 5 fajta táska van, különböző űrtartalmakkal.




  • /(i)nventory [alparancs]:
     \"use\": Használunk egy adott tárgyat.

     \"drop\": Eldobunk egy adott tárgyat.
    Megjegyzés: Visszavenni már nem tudjuk, végleg elveszik!
     \"give\": Átadunk egy adott tárgyat egy másik játékosnak.

     \"move\": Áthelyezünk egy tárgyat az egyik slotról a másikra.

     \"hud\": Kikapcsoljuk a táska textdraw-ját, vagyis eltűnik. A parancs még1x való beírása után előjön a textdraw.
    Megjegyzés: Ez a folyamat úgy is működik, ha csak a \'H\' gombot nyomjuk meg.


Egy másik táska felvétele esetén a földről felvett táska a jelenlegi táskánkban lesz és, ha azt \"használjuk\" (
/i use), akkor előjön egy párbeszéd ablak, ahol a szerver rákérdez, hogy biztosan le szeretnéd cserélni a táskát. Ha a felvett táska férőhelye kisebb, mint a jelenlegi, akkor azok a slotok eltűnnek és a tárgyak is törlődnek. Tehát, ha van egy 15 slotos táskánk és le szeretnénk cserélni egy 10 slotosra, akkor az utolsó 5 sloton lévő tárgyak elvesznek.

Spoiler for 3-as típusú táska (15 slot). Elhelyezkedés a képernyőn: Jobb oldalt középről lefelé.:
\"tasdadw.png\"

Spoiler for Fegyverek, lőszerek:


Mit is mondhatnék.. A fegyverek ebben a világban létfontosságú szereppel bírnak. Fegyvereket különböző fegyverszállító járművek, rendészeti épületek közelében találhatók. Ha találtunk egy fegyvert, azzal még nem vagyunk kisegítve, szükségünk lesz lőszerre is. Lőszerek általában fegyverek közelében vannak, de máshol is előfordulnak.


A lőszereket és a fegyvereket a következő csoportokba soroltuk:



  • 9mm - Pisztolyok, géppisztolyok


  • Sörét - Sörétes puskák


  • .22, .30 - Gépfegyverek


  • .50 - Mesterlövész puskák



Ha elővettünk egy fegyvert, akkor a táskánkban lévő összes hozzátartozó golyó belekerül a fegyverbe. Ha a fegyvert elrakjuk (
/putgun), akkor a fegyvert és a lőszereket külön rakja be a táskánkba a rendszer.



  • /putgun: Kézben lévő fegyvert elrakjuk a táskába. Megjegyzés: Ilyenkor a lőszert külön rakja be a táskába, ha a parancs használatakor. Szükséges 2 szabad slot a táskában.


  • /dropgun: Kézben lévő fegyvert dobunk a földre. Megjegyzés: Ez a földre dobott fegyver restart után elvész!


  • /pickupgun: Földön lévő fegyvert tudunk felvenni. Megjegyzés: Csak azokat tudjuk felvenni amit, valamikor valaki /dropgun paranccsal földre dobott. Ezek úgy vannak jelölve, hogy a fegyver neve alatt mutatja a lőszert is.



Spoiler for Éhség, szomjúság, egészségi állapot:


A játékban ügyelnünk kell arra, hogy karakterünk ne éhezzen, ne szomjazzon és ne legyen beteg. Mind a három tényezőt javítani tudjuk a megfelelő élelmiszerekkel, gyógyszerekkel. Ha valamelyik szükséglet eléri a 100 vagy 1000%-ot, akkor karakterünk élete rohamosan elkezd csökkenni, illetve a rendszer jelzi, hogy sürgősen lásd el karaktered, vagy belehal.


Spoiler for Szükségletek mutatói. Elhelyezkedés a képernyőn: Jobb alsó sarok.:
\"cefsgr.png\"



  • Halványzöld csík: fertőzöttség, betegség mutatója. Max: 1000%


  • Citromsárga csík: éhség mutatója. Max: 100%


  • Világoskék csík: szomjúság mutatója. Max: 100%



Spoiler for Élőhalottak:


A szerveren kiépítettünk egy rendszert, melynek segítségével dinamikus NPC-ket tudunk létrehozni \"élőhalottakként\". Körülbelül
162 van jelenleg a szerveren, elszórva a játéktéren. Ez a rendszer jelenleg alpha státuszban van, mivel eléggé kezdetleges, értsd: ha elkezdenek követni, átmennek az objecteken. 10-20 perces újra spawnolási idejük van. Ha egy zombi a közelünkben van (vagyis 1.5 range * -ban), 1% -ot növekedik a fertőzöttségünk, melyet vitaminokkal és egyéb gyógyszerekkel tudunk csökkenteni.

A következő módokon értelmezzük, amikor egy élőhalott észrevesz:



  • Karakterünk állóhelyzetben van: 20.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.


  • Karakterünk guggol: 8.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.


  • Ha karakterünk járműben ül: 5.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.



Megjegyzés: range * = Egy láthatatlan checkpointnak/tartománynak/hatókörnek felel meg.

Élőhalottakra való hatás fegyverrel:



  • Fejlövés: Azonnali halál


  • Katana-val (Szamurájkarddal): Egy csapással, 33,3% esély, hogy levágjuk a fejét és meghal.



Spoiler for Halál:


Ha a játék menete során meghalunk valamilyen oknál fogva, egy holttest lesz ott ahol meghaltunk. A halálunk után két percet kell várnunk míg respawnol a karakterünk. A respawn után tisztalappal kezdünk valahol egy véletlenszerű helyen. Lehetőségünk van megnézni egy adott holttest elhalálozási okát és el tudjuk venni a felszereléseit.


Egy holttest három napig van a szerveren, a három nap eltelte után törlődik.

Spoiler for Kép a holttestről.:
\"sa-mp-096.png\"



  • /corpse [alparancs]
     \"check\": Megvizsgáljuk a holttestet.

     \"info\": Megnézzük a holttest tartalmát.

     \"take\": Elveszünk valamit a holttesttől.




Városok, szociális élet

A következő városok vannak eddig a szerveren:




  • Corville


  • Vertmont



Mindegyik város élén egy frakció áll, ami mindent megtesz a város biztonságáért, fejlődéséért. Ezek a városok Bone County-ban helyezkednek el. Az ilyesfajta városokban teljes a biztonság, ide nem támadnak be az élőholtak. A közösségi életet ezeken a helyeken lehet létrehozni. A többi város, mint pl:


a vírus terjedése során, így ezek tele vannak élőhalottakkal.


Utószó

A témát mindig bővítem, frissítem, ha valami új dolog vagy terv kerül be. Sok szeretettel várunk minden kedves játékost közösségünkbe, aki meg szeretne ismerkedni ezzel az új környezettel, játékmóddal. A szervert előreláthatólag a 0.3.7 -es verzióra készítjük. Ez még nem azt jelenti, hogy amit kijött a kliens, már indul is a szerver, de minden tőlünk telhetőt megteszünk a gyors és zökkenőmentes nyitáshoz. Látogassatok el weboldalunkra is, ahol nyomon követhetitek a szerver fejlesztésének menetét. Mindenkinek további szép estét és jó éjszakát kívánok!




A csapat

Phami - Főadmin

Daww - Főadmin

weekz - Főadmin

Petierc - Főadmin

Flash (TwoClose) - Főadmin és scripter

Dfoglalo - Főadmin és scripter

27
RP/RPG kérések / Dialog felsorolás tömbbõl
« Dátum: 2014. Április 28. - 20:49:46 »
Hali srácok! Segítségeteket kérném. Egy adott tömbbõl szeretnék formázva dialoguson belül felsorolni. Pl:
 
new PekSuti[][] =
{
{1700, \"Kakaós csiga\", 220},
{1701, \"Lekváros bukta\", 300},
{1745, \"Nutellás fánk\", 250}
};

 
Így próbálkoztam, de egy sorba rendezte az egészet és hát nem sikerült.
 

case PEKSUTI://menü
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
   new str[64], buff[1536];
   for(new i=0; i < sizeof(PekSuti); i++)
   {
      format(str, sizeof(str), \"{FFFFFF}%s \\t-\\t {339966}ID: %d \\t-\\t {33CC00}$%d\", i, PekSuti[1], PekSuti[0], PekSuti[2]);
   }
   strcat(buff, str);
          ShowPlayerDialog(playerid, PEKSUTI2, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pék sütik\",buff,\"Megvásárol\",\"Vissza\");
}
}
}

28
Archívum / Life in Los Santos RPG
« Dátum: 2014. Április 06. - 19:45:15 »

\"site_logo.png\"


ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
 


Kliens verzió: 0.3z

Helyszín:
Los Santos

Szerver elérési cím:


Weboldal:


Facebook:



 
 


ADMIN CSAPAT
 



Dávid (DavX) - Alapító

Shark -
Alapító, Scripter

Flash (TwoClose) -
Scripter

Phami -
Fõadmin

weekz -
Fõadmin

Daww23 -
Admin [4]

Rodox -
Admin [4]

Petierc -
Admin [4]

ChRuZ -
Admin [3]
 
 


LEÍRÁSOK, RENDSZEREK, ÚTMUTATÓK
 


Parancsok használata
 



Vannak olyan parancsok, amiknél nem elég, ha natúran beírjuk, hanem még szükség van egyéb adatok megadására. Ezeket az adatokat vagy [ ] közé helyeztük.
Ez nem azt jelenti, hogy a parancs után azt várjuk, hogy [ ] közé helyezze az irományát a játékos, ez csak információként szolgál, hogy mit lehet a parancs után írni. Ezek sorrendben jelennek meg és ebben a sorrendben kell megadni a parancs után ( ha több is van ).
Ilyen például:
[JátékosID/NÉV] - Játékos nevét(nem kell teljes elég egy részlet) vagy ID-jét kell beírni (TAB lenyomásával lehet megnézni)
[Összeg] / [szám] - Egy számösszegre van szükség. Vannak esetek ahol megvan adva, hogy mennyi lehet ez az összeg(Ilyenkor [1-6] jelzi).
[szöveg] - Rövid szépen megfogalmazott szövegre van szükség.
[boksz/kungfu/elbow] - Valamelyik szót kell beírni, a lehetõségek közül.
 


Jelentés adminoknak
 



A szerveren adminok ügyelnek a rendre és fegyelemre. Ha bármi kérdése van a játékosnak az adminok felé ezt bátran megteheti a \'/report\' parancs használatával.
A szerveren ez a parancs nincs kategóriákra bontva, csak megkell írni a panaszt / kérdést és egybõl küldi az adminoknak.
A report nem csevegésre van az adminokkal, ha valaki nem megfelelõen használja akkor büntetésben részesülhet.
Mire nem érdemes / lehet használni?
 

  • - Köszönésre
    - Hol van a Pershing Tér? Vagy valamilyen terület a szerveren.
    - Szólnál Charlie-nak, hogy vegye fel a telefont?
    - Elportálnál XY-hoz? Elportálnál a -valahová-
    - Kirúgsz a frakcióból? / Munkámból?

Mire érdemes?
 
  • - Segítség kérés, valamivel kapcsolatban.
    - Problémák megoldására.
    - Bugok jelentésére
    - Cheaterek jelentésére
    - Szabálytalanság tapasztalása valakivel kapcsolatban

 


Fizetés
 



A fizetés óránként van egészkor.  ( 3:00, 4:00, 5:00 stb )
Fizetést olyan emberek kapnak, akik rendelkeznek valamilyen munkával. A fizetést a megszerzett pénz határozza meg, amit a munkája alatt összegyûjt.
Ha a játékosnak nincs bankszámlája akkor a munkahelyén tudja felvenni a fizetést egésztõl számítva 15 percig a \'/paycheck\' paranccsal. Viszont ha rendelkezik bankszámlával akkor a számlájára automatikusan ráutalják a fizetést.
A fizetésbõl automatikusan levonódik az adó. Az adót a tulajdonok határozzák meg. Minél több a magántulajdon annál több az adó.
 


Szint lépés / Upgrade
 



A szerveren a szintet a játszott óra jelenti.  Minden játszott órában a játékos kap 2 upgrade pontot, amivel különbözõ lehetõségeket érhet el. Maximális HP,- jármû slot,- ház slot növelhetõ.
Az upgradet a /upgrade paranccsal lehet elérni, ahol a pontokat is mutatja.
 


Életpont/ Éhség
 



Az életpont nem egyenlõ az éhezéssel. Az éhezésre külön éhség bar-t hoztunk létre, a megkülönböztetés érdekében.
Ha az éhség bar elfogy, akkor a karakter éhezni kezd és az életpontja csökkeni kezd, majd ha nem eszik meghal. Enni automatáknál vagy pékségben vett ételt lehet.
Az életpontot feltölteni csak orvos tudja. Az életpontot fellehet tölteni gyógyszerrel is, amit a kórházban lehet megvenni. A gyógyszert csak orvostól kapott recepttel lehet venni.
A gyógyszert a \'/pirule\' paranccsal lehet használni, ami teljesen feltölti a játékos életpontját. A gyógyszer csak akkor használható ha az életpont nem kisebb a teljes életpont 70%-nál.
 


Oktató
 



A szerveren szükség van különbözõ jogosítványokra, hogy egyéb alapmunkát elvállalhasson a játékos. Meg, hogy ha a rendõrök igazoltatják, akkor ne büntessék meg. Jogosítvány nélkül, a játékos vezetheti a jármûvet, nincs semmilyen script, ami ezt ne engedélyezné.
Jelenleg ilyen jogosítványok vannak:
 
  • - Autó jogosítvány
    - Motor jogosítvány
    - Teherautó jogosítvány
    - Hajó jogosítvány

A vizsgákat az oktató központban lehet letenni(/license), ami a Verdant Bluffs-ban található. Elõre bekell fizetni készpénzben a vizsgát. Az ára nem jár vissza, ha elbukik a játékos. Ilyenkor újra kell próbálnia. Az oktató jármûvek alapból zárva vannak, vizsga kezdetekor a játékos jogosultságot kap arra, hogy kinyissa valamelyiket közülük. (/vlock)
 A rendszer checkpoint-os, a piros körökön végigkell menni és ha a játékos nem haladja meg a 3 hiba pontot, akkor a vizsgája sikeres.
 


Jármûvek
 



A szerveren található jármûvek egységesen abban a tekintetben, hogy nyithatóak / zárhatóak, fogy a benzin. A jármûveket a \'/vlock\' paranccsal lehet nyitni vagy bezárni ( persze csak akkor, ha a karakter rendelkezik joggal hozzá ).
A benzin fontos a jármûvekben, mert az nélkül nem indul be a motor. A 100% jelenti a tele tankot, ha a motor jár akkor folyamatosan fogy a benzin és ha eléri a 0-t akkor a motor leáll és addig be nem indul, amíg nem tankolják meg.
A tankot benzinkutakon lehet megtölteni a \'/fill\' paranccsal. Ehhez ugye figyelni kell a benzint, hogy még ellehessen gurulni a kútig. Ha a benzin olyan helyen fogy ki, ahol nincs benzinkút akkor szerelõt kell hívni, hogy megtöltse a jármûvet benzinnel.
Olyanra is van lehetõség, hogy a vegyesboltban megvett benzines kannát feltölt a játékos benzinnel majd beletölti a jármûbe, ha szükséges. A kannát a \'/gascan\' paranccsal lehet használni.
Frakciók és a szétszórt jármûvek pozíciói dinamikusak. Megvan adva nekik egy parkolási hely, de erre a helyre csak adminok tehetik vissza. Minden használatkor a jármûvek mentik a pozíciójukat és restart után is megtartják azokat.
 


Bank Rendszer
 



A szerverre való regisztrációnál a játékos nem rendelkezik bankszámlával. Számlát a bankban lehet létrehozni. A bankban levõ lehetõségeket a \'/bank\' paranccsal lehet elérni.
Ha a játékosnak még nincs számlája, akkor a parancs használatánál felajánlja a lehetõséget, hogy létrejöjjön egy bankszámla.
A rendszer ilyenkor generál egy PIN kódot, amit csak a bankban az adatoknál lehet megnézni, ha a játékos elfelejti.
A bankba lehet pénzt betenni / kivenni, egyenleget megnézni, utalni és hitelt felvenni.
A bankhoz tartoznak Bank Automaták, amik a pénzfelvételt meggyorsítják és leegyszerûsítik. Ezeket a \'/atm\' paranccsal lehet használni.
ATM-ben csak kivenni lehet pénzt. Betenni nem. ATM-nél a telefon egyenlegét is fellehet tölteni.
PARANCSOK:
 
  • - /bank - Bankszámla létrehozása | Bank funkciók
    - /transfer - Pénz átutalása másik játékos számlájára
    - /atm - ATM használata

 


Ház Rendszer
 



Egy játékosnak regisztrációnál csak 1 háza lehet, de upgrade pontokkal növelhetõ a maximum ház slot száma.
Az eladó házat a \'/buyhouse\' paranccsal lehet megvenni. A fizetés készpénzzel vagy bankszámláról történhet.
Lehetõség van bérbe adni a házat a \'/setrent\' paranccsal. Ha a ház bérelhetõ akkor az árat a \'/rentprice\' paranccsal lehet megszabni. A bérlõtõl a bérlés ára automatikusan levonódik minden fizetésnél és a pénz a házszéfbe kerül. A házat \'/rentroom\' paranccsal lehet kibérelni és a \'/unrentroom\' paranccsal lehet felmondani a bérlést.
A házat a tulaj nyithatja / zárhatja a \'/open\' paranccsal.
Minden háznak üres a belseje, - kivéve ha a ház már volt valakinek a tulajdonában és eladtad - ami arra vár, hogy a tulaj berendezze bútorokkal. A bútorokat a \'/furniture\' paranccsal lehet megvenni, módosítani, eladni.
Ha a házra nincs szükség ellehet adni a \'/sellhouse\' paranccsal és a \'/sellhouseto\' paranccsal. Ha a \'/sellhouse\' parancsot használja a játékos, akkor nem kap a házért semmilyen pénzt.
PARANCSOK:

  • - /buyhouse - Ház megvásárlása
    - /sellhouse - Ház eladása
    - /sellhouseto - Ház eladása egy másik játékos számára
    - /setrent - Bérelhetõség beállítása
    - /rentprice - Bérlés árának megadása
    - /evict - Bérlõ kilakotatása
    - /rentroom - Szoba bérlése
    - /unrentroom - Bérlést felmondása

 


Üzlet Rendszer
 



A szerveren szétszórtan találhatóak különbözõ üzletek.
A vásárláshoz a \'/buybizz\' parancsot lehet használni, lehet választani készpénzzel vagy bankszámlával való fizetés közül.
Az üzlet nevét a \'/bizname\' paranccsal lehet megadni. Az üzletek ára 3 lehetõségbõl adódnak össze.  Alap ár + Belsõtér ára + Forgalmazott árucikk. Ha egy üzletet megvesz a játékos akkor a \'/createint\' paranccsal tudja kiválasztani a belsõ teret. A belsõ tér folyamatosan állítható, ha a játékosnak megvan rá a pénze. Az üzletben belehet állítani, hogy milyen árucikket forgalmazzon az adott üzlet a \'/selectproduct\' paranccsal. Ez szintén állítható, ha a játékos rendelkezik megfelelõ pénz összeggel.
Vannak üzletek, amik már alapból rendelkeznek belsõ térrel és árucikkel, azoknak jóval nagyobb az ára, mert már bevannak állítva neki a dolgok.
Az üzletek megvásárláskor üresek és arra várnak, hogy a tulaj berendezze azt szépen. Berendezni az üzletet a \'/furniture\' paranccsal lehet.
Az üzletben történõ vásárlás esetén fogynak az áruk, amiket árufeltöltõk tudnak feltölteni. Az árufeltöltõknek elkell küldeni egy rendelést a \'/orderprod\' paranccsal. Ha nem rendel a tulaj árut, akkor nem szállíthatnak árut és üres marad az üzlet.
A kasszában levõ pénzt a \'/balance\' paranccsal lehet megnézni és kivenni / betenni a \'/till\' paranccsal.
Az üzlet zárható / nyitható. (/open)
Ha nincs szükség az üzletre csak akkor a \'/sellbizz\' vagy a \'/sellbizzto\' paranccsal lehet eladni.
PARANCSOK:

  • - /buybizz - Üzlet megvásárlása
    - /bizname - Üzlet nevének megadása
    - /balance - Kassza tartalmának megtekintése

 


Jármû Rendszer
 



Egy karakternek regisztrációnál maximum 2 jármûve lehet összesen. Viszont upgrade pontokkal növelhetõ a maximum slot szám.
A szerveren motor és kocsi vásárolható csak külön helyeken, Jeffersonban.
Mind a 2 kategóriát a \'/buyveh\' paranccsal lehet megvásárolni. Mindegyik jármûnek saját ára van, amit a \'/vehlist\' paranccsal lehet megnézni. A jármûvek készpénzben és bankszámláról is vásárolhatóak.
A jármû színét a vásárlás után lehet beállítani. Ha a játékos beszáll a jármûbe akkor bekell írni a szín kódot. Ha ez megtörtént akkor a jármûvet már csak szerelõ tudja átfesteni.
A jármûvet a \'/lock\' paranccsal lehet nyitni / zárni.
Ha jármûre nincs szükség csak másik játékosnak lehet eladni a \'/vehsellto\' paranccsal.
Ha a jármû tulaja kilép a szerverrõl akkor a jármûvei is törlõdnek majd ha visszalép akkor a jármûvek újra lespawnolnak.
PARANCSOK:

  • - /buyveh - Jármû vásárlás
    - /lock - Jármû bezárása / kinyitása
    - /vehsellto - Jármû eladása másik játékos számára
    - /findcar - Jármû nyomkövetõjének aktiválása
    - /vehlist - Jármû árának megtekintése

 


Raktár Rendszer
 



A szerveren csak pár raktár található. A raktárak  exteriorosak. A tulajdonos kinyitja a kaput és betud menni rajta. Raktárak alkalmasak jármûvek tárolására is.
A raktárakat a \'/buywareh\' paranccsal lehet megvenni készpénzzel vagy bankszámlával. A raktárakat lehet nyitni és zárni a \'/open\' paranccsal.
A raktárakat belehet rendezni a \'/furniture\' paranccsal.
Ha a játékosnak nincs szüksége a raktárra akkor simán(/sellwareh) eladhatja vagy másnak(/sellwarehto)  is eladhatja. Ha nem játékosnak adja el a tulaj a raktárat, akkor nem kap érte pénzt.
PARANCSOK:
 
  • - /buywareh - Raktár megvétele
    - /open - Raktárak bezárása /kinyitása
    - /furniture  - Raktár berendezése
    - /sellwareh - Raktár eladása
    - /sellwarehto - Raktár eladása másik játékosnak

 


Telefon Rendszer
 



A telefon megvétele után lehetõségünk van a telefonnal hívni másik telefonnal rendelkezõ játékost és SMS-t küldeni ugyan úgy telefonnal rendelkezõ játékosnak.
Lehetõség van arra, hogy a telefon-t ki-, bekapcsoljuk(/togmobile).
A telefon használata igen egyszerû. A \'/mobile\' parancs használatával beugrik egy dialog, ami felad néhány opciót.
- Hívás - Bekell írni egy mûködõképes telefonszámot és ha a gazdája online van akkor csörögni fog a telefonja. A hívott félnek döntenie kell, hogy felveszi(/pickup) vagy leteszi(/hangup).
- Üzenet írás - Elõször egy telefonszámot kell beírni, majd utána az üzenetet és a szám tulajdonosa megkapja az üzenetet, amire vagy válaszol vagy nem.
- Névjegyzék - Az általad elmentett nevek közül ha rákattintasz az egyikre akkor azonnali hívást eredményez.
- Névjegy hozzáadása - Lehetõség van, hogy elmentsünk neveket adott telefonszámmal, hogy meggyorsítsa a hívást. A telefon maximum 10 nevet képes eltárolni.
- Névjegy törlése - Ha létrehoztunk egy névjegyet és nincs szükség rá, akkor ennek törlése is adott.
- Beállítások - Belehet állítani a telefon hangerejét. 2 opció van - Normál / Rezgõ.
PARANCSOK

  • - /mobile - Telefon menüjének behozása
    - /togmobile - Telefon kikapcsolása
    - /pickup - Telefon felvétele
    - /hangup - Telefon lerakása

 


Alap munkák
 



Az alapmunkák a gyors és egyszerû pénzhez jutásához szükségesek. Nem igényelnek jelentkezési lapot az oldalon és nem bírálja el senki, hogy beléphessen a játékos vagy sem.  Jelenleg csak legális munka van.
Ezek a munkák a szerveren szétszórtan  találhatóak meg .  A vegyesboltokban lehet venni újságot, amit a \'/newspaper\' paranccsal lehet megvenni. Az újságban megtalálhatóak a munkák az álláshirdetésben.  Ha a játékos rákattint a munkára akkor térkép jelzi a munkavállalás helyét. A munkákat a \'/join\' paranccsal lehet elvállalni. A munka elvállalásánál egy 5 órás szerzõdést \"ír alá\" a játékos a \"fõnökkel\", ami annyit jelent, hogy 5 óra elteltével léphet csak ki a munkából.
Ha az idõ letelt és a játékos szeretné befejezni a munkát akkor azt a \'/quitjob\' paranccsal teheti meg.
Minden munkába csak 8 embert vesznek fel maximum. Ha a játékos nem lép fel 1 hétig, akkor a rendszer automatikusan kirúgja a munkahelyérõl.
Jelenlegi munkák a szerveren:
 
  • - Automata feltöltõ
    - Áru feltöltõ
    - Bányász
    - Szerelõ
    - Horgász
    - Pizzafutár

 


Frakciók
 



A frakció egy másik munkalehetõség a játékos számára. Ezek a munkák már \"komolyabbak\". Vannak legális és illegális frakciók. Minden frakciónak van egy (vagy több) vezetõje. A vezetõ dönt arról, hogy a játékost felveszik vagy sem.
A legális frakciókhoz, jelentkezési lapot kell írni, amit az oldalon lehet megtenni az adott frakció mintája szerint. A jelentkezési lapot a frakció vezetõje bírálja el.
Ezek a munkák is biztosítanak némi pénzt a zsebbe.
Jelenlegi frakciók a szerveren:
 

  • Legális:
    • Los Santos Police Department
      Los Santos Medic Department

 



Harcstílusok
 



A szerverre való regisztráció alatt a játékos kiválaszthatja, hogy milyen harcstílussal akar kezdeni. Ez a késõbbiekben már nem változtatható meg teljesen.
Vannak a városban edzõtermek, ahol a játékos kitanulhat újabb harcstílusokat különbözõ összegért.
A tanulást a \'/buy\' paranccsal kezdheti meg, kiválasztja a megfelelõ opciót és 2 percig rávan bízva, hogy hogy RPzni le az edzést, de addig nem mehet ki az üzletbõl.
A tanult stílusokat a \'/fightskill\' paranccsal lehet megnézni és a \'/fightstyle\' paranccsal lehet állítani a használni kívánt technikát.
PARANCSOK:
 
  • - /buy - Edzés elkezdése
    - /fightskill - Szükséges edzések megtekintése
    - /fightstyle - Harcstílus kiválasztása

 


Csomagtartók
 



A szerveren csak saját és dinamikus jármûvek csomagtartójába lehet pakolni . A csomagtartóba bárki tud beletenni és kivenni holmikat, ha a csomagtartó nyitva van. A csomagtartót a kocsi gazdája tudja kinyitni és bezárni, a kocsihoz tartozó paranccsal ( /lock vagy /vlock ).
A csomagtartóba betenni és kivenni a \'/trunk\' paranccsal lehet tárgyakat és a betett holmikat a \'/trunkinfo\' paranccsal lehet megnézni.
PARANCSOK:
 
  • - /trunk - Csomagtartóba bepakolás / kipakolás
    - /trunkinfo - Csomagtartó tartalmának megtekintése

29
Segítségkérés / 1 Error, 3 Warning
« Dátum: 2014. Március 31. - 20:48:13 »
Hello sziasztok, a lényegre török, mert egész nap ezeknél vagyok leragadva. Kérlek srácok, ha valaki tud ezekre valamit, az segítsen. :confused:
 
C:\\Users\\***\\pawno\\include\\seif_walk.inc(44) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"OnPlayerKeyStateChange\")
C:\\Users\\***.pwn(3011) : warning 203: symbol is never used: \"vehicleID\"
C:\\Users\\***.pwn(3056) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
[/quote]
3011: (Azt tudom, hogy ez mit jelent, de ha \'vehicleID\'-t kiveszem, kapok máshol 3 errort.)
 
stock VehiclePath(vehicleID)
{
    new strPath[64];
    format(strPath, sizeof(strPath), \"/Vehicle/%d.ini\");
    return strPath;
}

 
3056:
 
stock VehicleLoad(idx, file[])
{
    INI_ParseFile(file, \"LoadVehicleData\", .bExtra = true, .extra = idx);
    VehicleCreate(CarInfo[idx][cModel], CarInfo[idx][cLoc], CarInfo[idx][cSzin1], CarInfo[idx][cSzin2],
    CarInfo[idx][cMegveve], CarInfo[idx][cTulaj], CarInfo[idx][cInt], CarInfo[idx][cWorld], CarInfo[idx][cZar],
    CarInfo[idx][cAra], CarInfo[idx][cSerules], CarInfo[idx][cPaintjob], CarInfo[idx][cTuning],
    CarInfo[idx][cLehetosegek], CarInfo[idx][cAllapot], CarInfo[idx][cLeteve]);
}

30
Segítségkérés / NPC spawn bug
« Dátum: 2014. Február 22. - 10:20:32 »
Hali! A segítségeteket kérném NPC spawn ügyben. Problémám értelmében az npc lefoglalja a slotot, felcsatlakozik a szerverre, de nincs a helyén. Ha hozzá teleportálok ILYEN képet kapok. Magamhoz tudom teleportálni de láthatóan nem ad hozzá semmilyen skin-t, anim-ot, amit hozzárendeltem.
OnPlayerSpawn alatt
 

        else if(IsPlayerNPC(playerid))
{
    new npcneve[64],nev[64];
GetPlayerName(playerid,npcneve,64);
format(nev, sizeof(nev), \"%s\", NPCNev);
if(!strcmp(npcneve,nev,true))
{
    TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetPlayerPos(playerid,NPC_Pos[0], NPC_Pos[1], NPC_Pos[2]);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, NPC_A);
   SetPlayerSkin(playerid,NPCSKIN);
}
if(!strcmp(npcneve,\"NPC_Hara_Tamiki\",true))
{
   SetPlayerPos(playerid,1709.9231,-1887.6946,13.5678);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 178.8537);
   SetPlayerSkin(playerid,123);
   LoopingAnim(playerid,\"MISC\",\"Plyrlean_loop\",4.0,0,1,1,1,0);
}

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal