Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BVZS

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Segítségkérés / Néhány warning/error
« Dátum: 2013. November 02. - 16:04:44 »
helló, a következõ warningokat kapom
 
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1426) : warning 213: tag mismatch
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1431) : warning 213: tag mismatch
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1437) : warning 213: tag mismatch
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1438) : warning 213: tag mismatch
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1438) : error 001: expected token: \",\", but found \"[\"
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1438) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1438) : warning 215: expression has no effect
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1438) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1438) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
sorok
 
new oszam = -1;
for(new o = 0; o < sizeof(OlajInfo); o++)
{
if(OlajInfo
  • [oLeteve] == 1)

{
oszam = o + 1;
}
}
GetPlayerPos(playerid, OlajInfo[oszam][oEnterPos][0],OlajInfo[oszam][oEnterPos][1], OlajInfo[oszam][oEnterPos][2]);

32
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. Október 10. - 21:37:24 »
\"a1_2013_10_10_q7njo63bom.png\"
 

- Elõszó -
 
Köszöntök minden kedves olvasót! A \"veterán\" RP-s játékosok között felmerülhet a kérdés, hogy ezt a nevet loptam-e vagy sem. Nem, nem loptam. A szerver akkori tulajdonosával megbeszéltem a dolgot és engedélyezte, egyetlen feltétellel. Ami az, hogy mikor elindul a szerver, feljön, megnézi, hogy minek is adta a nevét (Bizonyíték). Szeretnénk visszahozni a régi feeling-et, miszerint a helyszín Fort Carson. Teljesen új csapattal indul a dolog, kizárólag közeli ismerõsökkel, akikkel össze tudunk ülni és meg tudjuk beszélni a szerveren történõ eseményeket, problémákat és egyebeket. A legelsõ Fantasy RPG kb 2008-2009-ben indult. Itt tanultam meg a szerepjáték alapjait, kisebb-nagyobb hibákkal. Az adminok mindig segítettek, amikor valakinek szüksége volt rájuk. Ezt itt is meg fogjátok kapni, azt garantálom. Amikor a végét fújta Fantasy és teljesen kiüresedett, tovább adták a módot és nyílt ismét egy szerver, új csapattal. Néha feljárogattam, de nem kaptam már vissza azt a régi feeling-et, ami Fantasy-ra vall. Azóta teltek az évek, megtanultam valamilyen szinten szkriptelni és gondoltam, hogy akkor megpróbáljuk ismét elõhozni a \"múltat\". Akkoriban a szerver 0.3a illetve 0.3b verziókkal futott, ami azt jelenti, hogy eléggé kevés funkcióval rendelkezett. A 2013-as Fantasy 0.3x verzióval fog futni, rengeteg jobbnál jobb funkcióval.
 

- Admin csapat -
TwoClose: Alapító, szkripter.
D\'amato: Alapító, fõadmin.
Damy: Alapító, fõadmin.
Palee: Mapper, 3-as admin.
A késõbbiekben, lehetséges, hogy lesz admin illetve helper felvétel.
 
 
- A módról -
 
Szeretnénk azt elérni, hogy amikor valaki feljön a szerverre (aki ismeri a jó öreg Fantasy-t), az úgy érezze magát, mintha a legelõször nyílt szerveren játszana, de mivel a mai játékossereg megköveteli a 0.3x funkciókat, ezért nekik is meg próbálunk felelni.
Házak, lakások



Próbáltuk a mindegyik házat funkcionálni megvehetõnek, pl: lakókocsik, olcsóbb házak. A jövõben lehetséges, hogy igényességgel bemapolunk néhány jobb, \"tehetõsebb\" házat, azoknak, akik nem elégszenek meg, az olcsóbbakkal. A házvétel folyamata: a ház ikonjába beleállva, megnyomjuk az \"Y\" billentyût, ekkor kiad egy dialógust (ablakot), amiben leírja a szükséges szintet és a ház árát. Ha megvettük, ugyan ezzel a gombbal tudjuk eladni, ugyan ezzel a folyamattal, amivel megvettük. Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_im6h2ec15o.png\"
 
Bizniszek, üzletek


Mit ér egy RP szerver üzletek nélkül? Nálunk létfontosságúak pl: éttermek, vegyesboltok, elektronikai boltok, ruhaboltok, pékségek stb-stb.. Mint mindenhol, az üzleteket az áruszállítók töltik fel áruval, ha azok elfogynak a boltokból. Az áruszállítók pedig a légiposta segítségével jutnak termékekhez. Ezekrõl és a további munkákról a \"Munkák, frakciók\" spoiler alatt olvashatsz többet. Az üzletek vásárlása ugyan azon a módon zajlik, mint ahogy a lakások, garázsok, raktárok.
 
Garázsok, raktárok


Némely házak udvarán láthatunk garázsokat is. Ezekbe értelem szerûen be tudjuk rakni a jármûveinket. Igényelni is lehet garázsokat, melyeket az adminok fogják elbírálni. A raktárok nagyobbak, mint a garázsok, ezekbe több jármûvet, és nagyobbakat lehet tenni, illetve fegyveralkatrészeket, fegyvereket. A raktárok kevesebb számban és drágábban lesznek találhatóak a játéktéren.
 
Bank, posta



A bankba tudjuk tenni pénzünket, ki tudjuk venni, utalni tudunk, illetve meg tudjuk nézni, hogy mennyi van a számlánkon, ezt a funkciót SMS-ben is tudjuk használni, mégpedig úgy, hogy tárcsázzuk a \"7777\"-es számot (/call 7777). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_ofp37za2pi.png\"
A postán tudjuk felvenni fizetésünket, ha van munkánk, ha nincs, a segélyt tudjuk itt átvenni. Minden órában egészkor van fizetés és vármikor fel lehet azt venni. Ha esetleg elfelejtetted vagy éppen nincs idõd rá, nem kell azon aggódnod, hogy elveszik az a pénz amit ledolgoztál, mert 2 nap után is fel tudod venni. Továbbá a postán tudjuk a különbözõ befizetéseket feladni. pl: bírság, rezsi, albérlet.  Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_qt6j3wizuu.png\"\"a1_2013_10_10_s2ji1hf2hg.png\"
 
Munkák



A munkák parancsait a /help-ben narancssárga színnel találjuk meg.
     Pizzafutár
A pizzafutárok szállítják a friss és ropogós pizzákat Fort Carson népének, a következõ módon: A rendelõ tárcsázza a 6666-os számot (/call 6666), az éppen dolgozó futár, elfogadja (/accept pizza), ezután a szakács megsüti a pizzát (/pizza make), átadja a futárnak, aki kiviszi a megrendelõ címére. Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_xsrjkgrejr.png\"
     Postás
A postások rendelkezésére áll néhány kerékpár, amivel meg tudják kezdeni a munkát (/mail). A címzett házak checkpoint-tal vannak jelölve. Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_teul4nyge8.png\"
     Áruszállító
Az áruszállítók teherautók segítségével termékeket szállítanak ki különbözõ üzletekhez. Elõször is felrakodnak a telepen (/buyprods), ezután kimennek az üzlethez, ahol lerakodják az üzletek által megvásárolni kívánt árucikkeket (/sellprods). A teherautóknak különbözõ terhelési kapacitásuk van (/load). Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_hlb5ekw9ah.png\"
     Szemétszállító
A szemétszállítók Fort Carson területén lévõ kukák tartalmát szállítják el a közeli szeméttelepre (/garbage). Illusztráció:  
\"a1_2013_10_10_n3v5tauhqk.png\"
     Taxi sofõr
A taxi sofõrök gyorsak, biztonságosak és megbízhatóak. Bárhová elszállítanak bennünket némi fizetségért. Ha taxit akarunk hívni, tárcsázzuk a 4444-es számot (/call 4444). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_e58zkxygw5.png\"
     Autószerelõ
Az autószerelõknél tudjuk megjavíttatni, átfényezni, vontatni, illetve feltankolni jármûvünket. A szerelõk csak részleges tankolást vállalnak, benzinkutakon tudjuk teli tankolni jármûvünket. Hívni az 5555-as számon tudjuk õket. Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_vdd0k5xcrd.png\"
     Ügyvéd
Az ügyvédek börtönbõl tudnak kihozni embereket a lezajlott RP szituációk után (/free). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_116rrrpi9k.jpg\"
     Fegyverkereskedõ
A fegyverkereskedõk elõször felveszik (/materials get) az alkatrész csomagokat, majd leadják (/materials deliver) egy megadott helyen és átveszik a kész alkatrészeket, amikbõl fegyvereket tudnak készíteni (/sellgun). Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_s55axy0c2f.png\"
     Légiposta
A reptér tulajdonosa fel tud venni egyszeri alkalomra pilótákat és rakodókat. A pilóták elvezetik a gépet sorban a városok közt (SF -> LS -> LV), minden reptérre leszállnak és a rakodók bepakolják a csomagokat a gépbe, ezután vissza repülnek Fort Carsonba és megkapják fizetségüket. Illusztráció:
\"a1_2013_10_10_9ywt6ersfr.jpg\"
További munkák várhatók...
 
Frakciók



A frakciók parancsait a /help-ben zöld színnel találjuk meg.
     Fort Carson Sheriff Department
A rendõrök szolgálnak és éberen õrzik falunkat az esetleges rablásoktól, betörésektõl. Ügyelnek a biztonságos közlekedésre.
     San News
A riporterek híreikkel bombázzák Fort Carson népét. Kvíz játékokat rendeznek, kirándulásokat, versenyeket közvetítenek.
     Fort Carson Government
Az önkormányzaton állítják elõ az esetleges törvényeket, illetve az adót szabályozzák.
     Ingrosso\'s Dealership
Az autókereskedésnél lehet venni és rendelni használt illetve új jármûveket. Az árakat a frakció vezetõjével lehet megbeszélni, alkudni stb.
     Fort Carson Medical Department
A mentõsök és az doktorok ügyelnek Fort Carson népének az orvosi ellátására. Baleset esetén sietve mennek ki a helyszínre és látják el a betegeket.
További frakciók várhatók...
 
Jármûvek


Rendelkezésünkre áll új illetve használt autót vásárolni. Bármennyit lehetséges, ez csak RP-tõl függ. Legális frakcióknak is vannak jármûveik. Ha egy adott leader több jármûvet szeretne igényelni, azt közli az adminokkal, majd azok elbírálják és beépítik a módba.
 
Egyebek



     Éhség
Az életünk felett van egy zöld csík, mely az éhséget mutatja. Ha a csík teljesen eltûnik kifogy, az azt jelenti, hogy sürgõsen élelemhez kell jutnia karakterünknek, különben éhenhal. Illusztráció:  
\"a1_2013_10_11_837gfcnbnv.png\"
     1K1É
Igen, nálunk is be van vezetve az 1 karakter 1 élet szabály, mely azt jelenti, hogyha karakterünk valamiféleképpen balesetet szenved és meghal, 5 percünk van, hogy egy mentõs kiérjen és segítséget nyújtson, ha lejár az 5 perc, karakterünket lezárja a rendszer, mellyel többet már nem tudunk játszani. Bug, cheater vagy nonos találkozása esetén feloldjuk a karaktert.
     Fejlõdés
A szerveren XP pontra van funkcionálva a fejlõdés, ami annyit tesz, hogy van egy X mennyiség (pl: 330) és nekünk túl kell lépnünk ezt a mennyiséget a fejlõdéshez. A játszott órákat is tárolja a szerver, de nincs nagyobb jelentõsége. Illusztráció:
\"a1_2013_10_11_5pybvn3jsa.png\"
 


- Elérhetõségek -
Szerver IP címe: [samp=91.82.84.189:7760]Katt ide![/samp]
Weboldal: Katt ide!
Facebook: Katt ide!
A szerver indulása után 1 hétig béta üzemmódban lesz, az esetleges hibák javítása képpen.
Az addig összeszett holmik nem fognak törlõdni.
 
 

- Szolgáltató -
\"logo.png\"

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object, jármû.. stb tároló
« Dátum: 2013. Október 07. - 21:55:49 »
Hello sziasztok!
Ez a dolog nem valami nagy szám, de nekem segített: gyorsabbá varázsolta a mód futtatását + jobban áttekinthetõ. (véleményeim szerint)
Az a lényege, hogy OnGameModeInit-hez csak meghívunk néhány \"tárolót\".
Példa:
 

public OnGameModeInit()
{
    ObjectekBetoltese(); JarmuvekBetoltese();
    print(\"A játékmód sikeresen betöltött!\");
    return 1;
}
forward ObjectekBetoltese();
public ObjectekBetoltese()
{
    CreateObject(...);
    print(\"Az objectek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}
forward JarmuvekBetoltese();
public JarmuvekBetoltese()
{
    AddStaticVehicle(...);
    print(\"A jármûvek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}

34
Segítségkérés / Hibás object(?)
« Dátum: 2013. Október 06. - 12:48:02 »
Hello, sziasztok!
Már egy jóideje csinálgatok egy modot, aminek eddig nem volt semmi hibája, tehát elindítottam a házi szerverem, felcsatlakoztam, körbenéztem, minden mûködött (gondolok ilyenkor az objectekre). Mapolgattunk egyedi interiorokat, amiknek az alapját CreateObject-be raktam OnGameModeInit alá, mivel tudtam, hogy ilyenkor a szerver mindig betölti és nem kell egyéb fagyasztásokat meg ilyeneket tenni, ahhoz hogy ne essen ki valaki onnan. Amikor ma reggel beraktam pár kaput, majd elindítottam, fogalmam sincs, hogy miért, de néhány object nem reagált semmire. Amiket platform objectként használtam, eltûntek, pedig a módban bent vannak, de a szerveren láthatatlanok. Streamert is használok, a platform objecteken kívül mindegyik objectet CreateDynamicObject-be raktam. A kapukat egybõl kivettem, de a probléma azóta is ugyan az.
Itt egy példa, amit nem lát a szerver. Lehet, hogy én írtam el benne valamit, de a mai napig hibátlanul betöltött és mûködött.
 
CreateObject(13361,-250.7000000,1163.4000200,25.6000000,0.0000000,0.0000000,89.9430000);

35
Segítségkérés / Parancs hiba
« Dátum: 2013. Június 20. - 23:01:13 »
Helló sziasztok, van egy olyan parancsom ami lecsekkolja néhány rendõrautó pozícióját és ha garázson kívül áll, akkor ismeretlent ír ki, viszont, ha a garázson belül van, akkor a garázst írja pozíciónak. Sajnos valamiért mindig ismeretlent ír, nem tudom, hogy mi ennek az oka, ezért is fordulok felétek segítségért. Pedig jó helyen vannak a kocsik is és a garázs koordinátája is.
 
CMD:copcars( playerid, params[] )
{
new HSTRING[1000], STRING[50];
for( new i; i < sizeof( rendorauto ); i ++ )
{
    if(IsVehicleInRangeOfPoint(i,25,598.9643,-1508.8948,-10.9059))
    {
        format( STRING, sizeof( STRING ), \"[ %s ] Pozíció: Garázs.\\n\", rendorautoNEV[ i ] ), strcat( HSTRING, STRING );
} else {
    format( STRING, sizeof( STRING ), \"[ %s ] Pozíció: Ismeretlen.\\n\", rendorautoNEV[ i ] ), strcat( HSTRING, STRING );
}
}
ShowPlayerDialog( playerid, 999, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{009900}< LSPD - Jármûvek >\", HSTRING, \"Rendben\", \"\" );
return 1;
}

36
Segítségkérés / Több funkciós NPC?
« Dátum: 2013. Március 23. - 22:47:33 »
Szép estét mindenkinek.
Azt szeretném megkérdezni, hogy egy bizonyos NPC-nek lehet-e több funkciója. Ezen azt értem, hogy pl egy álló NPC-vel lehet-e olyat csinálni, hogy mondjuk beírok egy parancsot és elindul egy bizonyos helyre, végülis betöltök neki egy .rec fájlt. Remélem valamennyire értitek. Elõre is kösz ia válaszokat! :)

37
Segítségkérés / Kézfogás, anim hiba
« Dátum: 2013. Március 10. - 10:32:38 »
Szép jóreggelt mindenkinek!
Srácok, olyan problémám lenne, hogy van egy kézfogásos scriptem, ami addig tökéletesen mûködik, míg be nem jön az animáció. Tehát amikor elfogadja a játékos a kézfogást, elindul 2 animáció, ugye annak aki kezet szeretne fogni és annak akivel szeretné ezt. Sajnos mindig csak magunknak mutatja az animációt, az elõttünk álló játékosnak meg nem. Kérem aki tud erre valamit, az feltétlen írjon, mert nagyon fontos lenne.




CMD:shake(playerid, params[])
{
new stilus, id;
if(sscanf(params, \"ud\", id, stilus))
{
       SendClientMessage(playerid,ZOLD, \"Használat: /shakehand [playerid] [1-9]\");
}
else
{
    if(IsPlayerConnected(id))
    {
          if(!ProxDetectorS(1.5, playerid,id)) SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"*Nem vagy közel a játékoshoz\");
   else {
            if(stilus >= 1 && stilus < 10)
            {
            jatekos[id][shakeAjanlasStilus] = stilus;
            jatekos[id][shakeAjanlas] = playerid;
                    SendFormattedMessage(playerid,SZOLD, \"*Kezet szeretnél fogni %s-val/vel.\",GetRPName(id));
                    SendFormattedMessage(id,SZOLD, \"*%s kezet szeretne fogni veled. /accept shake\",GetRPName(playerid));
            }  else {
                SendClientMessage(playerid,ZOLD, \"Használat: /shake [playerid] [1-9]\");
            }
        }
    } else {
        SendClientMessage(playerid,VPIROS, \"*A játékos nincs fennt a szerveren.\");
    }
}
return 1;
}
/accept-nél:
else if(strcmp(alparancs, \"shake\",true)==0)
{
    //new id;
    if(jatekos[playerid][shakeAjanlas] != -1)
    {
        if(!ProxDetectorS(1.5, playerid,jatekos[playerid][shakeAjanlas])) SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"*Nem vagy közel a játékoshoz\");
      else {
           switch(jatekos[playerid][shakeAjanlasStilus])
           {
               case 1:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkaa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkaa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
            }
               case 2:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkba\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkba\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 3:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkca\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkca\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 4:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkcb\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkcb\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 5:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkda\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkda\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 6:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkea\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkea\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 7:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkfa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkfa\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 8:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"hndshkfa_swt\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"hndshkfa_swt\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
               case 9:
               {
                   SzemtolSzemben(playerid, jatekos[playerid][shakeAjanlas]);
                   ApplyPlayerAnimation(playerid, \"GANGS\", \"prtial_hndshk_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
                   ApplyPlayerAnimation(jatekos[playerid][shakeAjanlas], \"GANGS\", \"prtial_hndshk_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1000);
               jatekos[playerid][shakeAjanlas] = -1;
               }
         }
      }
    } else {
        SendClientMessage(playerid,VPIROS, \"*Nem akar veled senki sem kezet fogni.\");
    }
}

38
Segítségkérés / Mysql_Connect hiba
« Dátum: 2012. Augusztus 17. - 15:34:56 »
Sziasztok

Segítségeteket kérném. Ilyen problémám lenne:

 
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\1NSANE\\Asztal\\HÁZI TESZT SZERVER\\gamemodes\\new.pwn(798) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
798. sor:
 
mysql_connect(mysql_host,mysql_user,mysql_database,mysql_password);

39
Segítségkérés / GF Üzemanyag
« Dátum: 2012. Augusztus 06. - 13:58:07 »
Helló, esetleg nem tudja valaki, hogy GF-ben ha leállítom a motort, miért kezd el visszatöltõdni az üzemanyag? :D Válaszaitokat elõre is köszönöm! :D

40
Segítségkérés / Üzemanyag
« Dátum: 2012. Augusztus 04. - 23:13:07 »
Helló, olyan problémám van, hogy mikor valaki beül egy jármûbe, kimutatja az üzemanyag mérõt, mikor beül egy másik játékos egy másik jármûbe, akkor a mutató mind a két játékos jármûvének az üzemanyagát mutatja össze vissza. Azt sejtem, mintha az üzemanyag nem csak a kifejezett játékos jármûvéhez van rendelve hanem mindenkiéhez. Így néz ki:
 
if(gGas[playerid] == 1)
{
   new str[10];
   format(str,10,\"%d%\",Gas[vehicle]);
   TextDrawSetString(Benzin,str);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,Benzin);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, Benzin);if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
public CheckGas()
{
new string[256];
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
       if(IsPlayerConnected(i))
          {
              if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER)
              {
             new vehicle = GetPlayerVehicleID(i);
           if(Gas[vehicle] >= 1)
         {
             if(Gas[vehicle] <= 10)
          {
               PlayerPlaySound(i, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
               if(gGas == 0) {
                  GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kevés~w~ az üzemanyag\",5000,3);
            }
          }
             if(gGas == 1) {
             if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle))
             {
               format(string, sizeof(string), \"N/A\");
         }
         else
         {
                        format(string, sizeof(string), \"%d%\",Gas[vehicle]);
         }
            TextDrawSetString(Benzin,string); }
         if(IsAPlane(vehicle) || IsABoat(vehicle) || IsABike(vehicle) || IsAHarvest(vehicle) || IsADrugHarvest(vehicle) || IsASweeper(vehicle) || engineOn[vehicle] == 0) { Gas[vehicle]++; }
                 Gas[vehicle]--;
         }
            else
              {
                 NoFuel = 1;
                 TogglePlayerControllable(i, 0);
           GameTextForPlayer(i,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Kifogyott~w~ az üzemanyag~n~ a jármûbõl!\",1500,3);
      }
   }
       }
}
return 1;
}

41
Segítségkérés / Checkpoint Flood
« Dátum: 2012. Augusztus 04. - 17:47:09 »
Helló, olyan problémám van, amiben, ha belemegyek egy checkpointba, elkezdi a hozzárendelt szöveget floodolni és a checkpoint el sem tûnik, pedig ezután következne még 2.
 

if(LeadoCP[playerid] == 1)
{
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        RespawnCP[playerid] = 1;
        SetPlayerCheckpoint(playerid, -1581.6978,-2736.1521,48.5391, 3.0);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"* Rendben, most vidd el a kamiont a pihenõ helyre.\");
        return 1;
}

42
Szkript kérések / "Az utánfutó már szállításban van"
« Dátum: 2012. Augusztus 04. - 16:55:08 »
Helló


Jelenleg egy kamionos munkák dolgozom. A szkriptben van 3 kamion, 3 utánfutó. Egy dialogban lehet indítani a munkát, tehát beírsz egy parancsot, utána kijön a listás dialog és ezen belül 3 dolgot lehet szállítani. Na most én olyanra gondoltam, hogyha mondjuk valaki elviszi az üzemanyagos utánfutót, de valaki más meg olyat szeretne szállítani, annak kiírja, pl hogy: \"Ez az utánfutó már szállításban van, kérlek várd meg vagy válassz másikat.\" Remélem érthetõen tudtam elmagyarázni :D Elõre is nagyon köszönöm a segítségeteket!

43
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Itt kérdezz Error -t!
« Dátum: 2012. Július 28. - 15:00:29 »
Az a hiba, hogy SeeRPG a mód. A géped tudja, hogy minden mostani szeró azzal nyílik, ezért megpróbálja megakadályozni azt, hogy te is ilyen szervert indíts.

44
Segítségkérés / 26 error
« Dátum: 2012. Július 26. - 18:00:25 »
Ez mitõl van?
 
C:\\*censured*\\rp.pwn(48165) : error 075: input line too long (after substitutions)

 
A pawn compile mutat ebbõl még 25 darabot, folyton növekvõ sorszámmal. De ezek a sorszámok már átlépik a módban lévõ sorok számát.

45
Segítségkérés / Jármûre, jármû?
« Dátum: 2012. Július 19. - 15:49:36 »
Helló, azt szeretném kérdezni, hogy az lehetséges-e, hogy mondjuk egy teherautóra rárakunk egy autót? (mondjuk egy paranccsal) Tehát úgy mûködne mint az AttachObjectToVehicle.
Teherautó:
\"Vehicle_578.jpg\"

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal