Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - JackBronson

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
Segítségkérés / Skin váltás
« Dátum: 2011. Október 29. - 10:17:34 »
Csõsztök elakattam valamiben,van egy parancsom a /skinvaltas.
Ha beriod behoz egy dialogot amibe tutsz irni.
Mutatom is:
[pawn]CMD:skinvaltas(playerid)
{
ShowPlayerDialog( playerid, 2362, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin választás\", \"Írd be a skined ID-ét:\", \"Mehet\", \"Mégse\" );
return 1;
}[/pawn]
A dialogos rész meg igy néz ki:
[pawn]if( dialogid == 2362)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Skin váltás kész.\" );
}[/pawn]
És ebbe,h kéne megcsinálni,h ha beirja pl 200 akkor a 200 Id-ü skint kapja meg.
Köszi a válaszotokat :)

77
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dead island...
« Dátum: 2011. Október 23. - 10:06:54 »
Csõsztök kb 3 héttel ezelött csináltam ezt a mapot egy bizonyos szeróra,(Zombi)
De oda nem kellet mert a zombiknak kevés a sik terület (Sziget)
És gondoltam ha nem kell akkor publikálom ide:
Készitette: JaCk (Én)
Objektek száma: 360 DB
Letöltés: http://solidfiles.com/d/89e7b/
Teleport:  7356.4385,-1375.0452,11.6875
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/111012/sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111012/sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111012/sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111012/sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111012/sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111012/sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png
Elkészitési idõ: Kb 3-4 óra.
A map-ban van egy lerombolt épület a szigeten.
alagut (A kép nem mutatja.)
Meg egy elég nagy sziget amin el lehet bujni.
Remélem tetszik :-)

78
SA-MP: Szerverfejlesztés / Transformer
« Dátum: 2011. Október 22. - 16:12:08 »
Csösztök lehet ismeri valaki lehet nem de ezen én nagyot röhögtem.
Videó:

Készitette: Eragon
Letötlés: http://eragon-studio.net.ru/
:)

79
Segítségkérés / Betû
« Dátum: 2011. Október 18. - 16:25:21 »
Csõsztök.
Ez nem script lenne ez már alapból benne van a 0.3b -tõl fogva.
De nemtom,hogyan kell csinálni.
Szóval azt nemtom,hogy ha a szeróba bentvok ugye megnyomom a T és irok de amit irok az szinesen irja.
Nem scriptbe akarom mert azzal tudom.
De asszem van ilyen alap 0.3b-tõl
pl beirom red vagy valami ilyesmi és u tána  a szöveget akkor piros lesz.
De nemtom ,hogy kell.
Remélem érthetõ ,köszi a segitséget.

80
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Segitsetek COD -ba plz :)
« Dátum: 2011. Október 04. - 14:33:59 »
Csõsztök most töltöm aCOd mw2-õt-
És félek,hogy nem indul a gépemen.
Ez a gépem.
Alaplap: AS Rock N61p-s
Videókártya: Ati Radeon sapphire HD 4870 512MB
RAM: 2 GIGA.
Proci:
AMD sempron Processor LE -1250 2.21 GHz 1 magos .
Nemtom,hogy itt a proci mennyit számit ennél a játéknál,de nekem látszik nem nagy :(
Ha lesz pénzem veszek :)
Csak kiváncsi vagyok rá,hogy elmegy e ezen agépen.
Válaszotokat köszi :)

81
Archívum / MAP vissza konvertálása
« Dátum: 2011. Október 03. - 20:31:50 »
Csõsztök,hogy tom azt megcsinálni,hogy megvan maga a mapom ami-t tudjátok át kell konvertálni pl.Deluxe COnvertedbe.
De csak az van meg.
Abból,hogyan tok olyat cisnálni,hogy (Mert ujra lett téve a gépem) MEgtudjam ujra nyitni az MTA-ba.
Köszi a segitségeteket.

82
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sport csarnok.v1.0
« Dátum: 2011. Október 02. - 17:42:32 »
Csõsztök elkészült ez a mapom,ami egy sport csarnok.
Sport csarnokba értsük.
-Medence.
-WC
-Várakozó.
-Foci & kosár pálya.
Készitette: JaCk
Elkészitési idõ: Tegnap kesztem kb tegnap csináltam 2 óra, meg ma 3 óra :)
Objektek száma:  Csak 375 :(
Teleport: 598.79998779297, -3590.1000976563 (Lehet nem pontos nemtom,ha nem lenne az szoljatok.)
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/111002/mta-screen_2011-10-02_17-20-58_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111002/mta-screen_2011-10-02_17-21-04_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111002/mta-screen_2011-10-02_17-21-22_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111002/mta-screen_2011-10-02_17-21-46_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111002/mta-screen_2011-10-02_17-21-58_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/111002/mta-screen_2011-10-02_17-22-15_www.kepfeltoltes.hu_.png
Letöltés:
http://solidfiles.com/d/faa2d/
Megjegyzés:
Remélem nektek is tetszik :)
Ez csak a 1.0 verzió.
Lesz neki fejlesztése is nagyobb nagyobb és több minden.

84
SA-MP: Szerverfejlesztés / F1 Race
« Dátum: 2011. Október 02. - 13:19:35 »
Hellosztok találtam a SA-MP.COM fórumon egy olyan FS-t ami egy F1 Race pálya nyithato BOX ajtók.
stb...
mint egy rendes F1 pálya.
Parancsok:
/xopen - open a garage
/xclose - closes a garage
/xready - puts fance on starting line for racers to line
/xstart - starts the race , removes the fence
/xfinish - puts up the finish line
/xover - removes the finish line
Készitette:
Ernest.
Eredeti téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=32598
A FS letöltése:
http://croherzegovina.pastebin.com/f3d7e2bc
Tele:
if(strcmp(cmd, \"/xstreet\", true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 977.9678,-3380.5745,4.7747);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"You have been teleported to the F1 Street\");
}
kössz,hogy megnézted :)

85
Off Telep / Proci-ba tanács
« Dátum: 2011. Október 02. - 12:51:10 »
Csõsztök abban kérném a tanácsotokat ,hogy milyen procit vegyek.
Most nekem ez van:
AMD sempron LE-1250  2,21 GHz.
Alaplapom:
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=N61P-S
vidikarim: ATi Radeon sapphire HD 4870 512 MB DDR5.
És a Alaplapomhoz megefeleõ proci kéne.
És Kb 15.000 Ft-ért :)
Valami jó proci kéne,tuttok ajánlani?
köszi.

86
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mély tengeri állat figyelõ.
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 18:13:08 »
Csõsztök jobb nevet nem tuttam adni a témának.
Elkészült a munkám. Ami nemtudom,hogy nevezzek de majd a kép alapján rájöttök  :)
Készitette: JaCk
Elkészités idõ: 1 óra.
Teleport:
1654.59375, -1637.7421875, 28.640625
Képek:
\"mta-screen_2011-09-29_18-05-36_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Akinek a képek nemjönnének be.
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-04-26_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-04-54_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-05-19_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110929/mta-screen_2011-09-29_18-05-36_www.kepfeltoltes.hu_.png
Objektek:
 
CreateDynamicObject(4188, 1654.59375, -1637.7421875, 28.640625, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3671, 309.5, -1555.9000244141, 58, 0, 0, 353.08959960938);
CreateDynamicObject(6391, 478.70001220703, -1908.5999755859, 41.099998474121, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(6391, 543.59997558594, -1921.8000488281, 40.900001525879, 0, 0, 180);
CreateDynamicObject(1231, 511.70001220703, -1929.8000488281, 4.4000000953674, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.60000610352, -1924.3000488281, 4.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.39999389648, -1919.4000244141, 4.5999999046326, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.29998779297, -1914.5999755859, 4.6999998092651, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 511.10000610352, -1911.0999755859, 4.5999999046326, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 510.89999389648, -1906.5, 4.5, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 510.79998779297, -1902.4000244141, 4.4000000953674, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1231, 510.70001220703, -1899.5, 4.3000001907349, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 520.09997558594, -1905.5, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 521, -1900.6999511719, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 520.5, -1902.3000488281, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 520.29998779297, -1904, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 519.90002441406, -1906.8000488281, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 519.59997558594, -1909, 1.1000000238419, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 495.39999389648, -1919.9000244141, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 495.20001220703, -1921.5, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 494.89999389648, -1923.0999755859, 1.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 493.39999389648, -1929.8000488281, 1.2999999523163, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(4141, 488.39999389648, -1950.4000244141, 11.89999961853, 0, 0, 354);
CreateDynamicObject(1291, 499.10000610352, -1930.5999755859, 1.6000000238419, 0, 0, 352);
CreateDynamicObject(14553, 462, -2006, 63.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 496.89999389648, -1930.6999511719, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 496.10000610352, -1930.5999755859, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 495.29998779297, -1930.5, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1238, 494.60000610352, -1930.4000244141, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1608, 493.20001220703, -1959.6999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1608, 472.10000610352, -1946.9000244141, 0, 0, 0, 302);
CreateDynamicObject(1609, 505.39999389648, -1969.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1609, 493.5, -1937.6999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(9698, 517.79998779297, -1952.6999511719, 6.1999998092651, 0, 0, 82);
CreateDynamicObject(2898, 517.20001220703, -1929.9000244141, 0.60000002384186, 0, 0, 354);
CreateDynamicObject(3534, 493.39999389648, -1953.4000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 504.29998779297, -1969.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 468.89999389648, -1945.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 484.5, -1944.0999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 489.39999389648, -1943.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 485.10000610352, -1953.8000488281, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 490.5, -1967.6999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 483.5, -1933.1999511719, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 491.29998779297, -1935.5999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 501.70001220703, -1939.3000488281, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 497.70001220703, -1939.4000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3064, 517.79998779297, -1981.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3074, 523.79998779297, -1933.0999755859, 0, 0, 0, 174);
CreateDynamicObject(5020, 515.40002441406, -1945.1999511719, 0, 0, 89.994506835938, 83.990478515625);
CreateDynamicObject(1608, 501.70001220703, -1945.9000244141, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 520.20001220703, -1935.5999755859, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 520, -1938, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 519.59997558594, -1941, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 519.40002441406, -1943.5, 0, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 517.5, -1945.5, 1.3999999761581, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 522.70001220703, -1898.8000488281, 2.2000000476837, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1966, 407.10000610352, -1902.5999755859, 2.4000000953674, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3743, 515.79998779297, -1940, 0, 30, 0, 354);
CreateDynamicObject(638, 525.79998779297, -1951, 10.10000038147, 0, 0, 356);
CreateDynamicObject(646, 525, -1952.1999511719, 10.800000190735, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(646, 525, -1949.5, 10.800000190735, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 513, -1955.0999755859, 9.3999996185303, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 513.70001220703, -1952.1999511719, 9.3000001907349, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 521.70001220703, -1950.6999511719, 9.3999996185303, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 518.40002441406, -1950.4000244141, 9.3999996185303, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 514.09997558594, -1949.1999511719, 9.3000001907349, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1776, 511.60000610352, -1947.8000488281, 10.39999961853, 0, 0, 46);
CreateDynamicObject(955, 515.90002441406, -1947.9000244141, 9.6999998092651, 0, 0, 354);
CreateDynamicObject(2429, 516.09997558594, -1948.4000244141, 10.300000190735, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3534, 513.20001220703, -1945, 1.3999999761581, 0, 0, 0);

 
Objektek száma: 100DB.
Kössz,hogy megnézted.
Aki le akarja tölteni (Kérlek töltsed le :) )
http://solidfiles.com/d/8ee29/
Itt a link.

87
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Move Object Készitése.
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 15:26:35 »
Csõsztök elösször is ezt a topicot azzal kezdeném,hogy nemtudom,hogy már irte valaki ezen a fórumon ilyet.Én nem láttam szóval irok.
Na szóval kezdjük.
Mi is a Move Object?
A move object egy mozgó objektet jelent ami arra, jó ,hogy egy \'A\' pontból a \'B\' pontba tudjuk mozgatni vele az objekteket.
Elkészitése nem nehéz nekünk. (Ha figyelsz nem lesz az.)
Elösször is felemgyünk az MTa-ba.
Lerakunk valahova egy objektet ami a zárt objekt lesz.
(Nállam ez esetben egy kapu lesz.)
Ha ez kész ez az egy objekt akkor ezt elmentsük.
Ezzel a névvel.
kapuzart
Utána nyitunk MTa-ba megint egy tiszta lapot.
És most egy olyan objektet fogunk csinálni ami a nyitott lesz (Szóval AHOVA majd fog nyilni a kapu)
ha leraktuk elmentsük ezzel a névvel.
kapunyitott
Na az MTA-ba ennyi volt a dolgunk.
Na most jöhet a lényeg.
Nyitunk a PAWNOBAN egy ÜRES lapot. Amin csak ennyi van.
[pawn]
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}[/pawn]
Ha ez megvolt akkor vágjunk is bele a lényegbe.
Létre kell hoznunk egy változot ami majd tárolni fogja a mi mozgó objektünket.
ez esetembe
[pawn]new kapu; //HA akarod megváltoztathatod csak a késöbbikbe ne feljtsed el[/pawn]
lesz.
Ezt a módod elejére illeszted be.
Utána felmegyünk erre az oldalra.
http://gtamap.delux-host.com/
Itt átkonvertáljuk a ZÁRTKAPU objektet.
ami nállam ez:
[pawn]CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
[/pawn]
Megjegyzés.A továbbiakban én igy fogom jelezni az objekteket
[pawn]CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);[/pawn]
Magyaraázat:
- X Y Z a koordináta.
- rX rY rZ a rotáció,(Forgatás)
Ezt most nekünk bele kell rani valahogy a  modba.
Ha a módba irnád akkor az OnGameModeInit alá kell,ha FS-be akkor az OnFilterScriptInit -alá kell rakni
Valahogy igy.
[pawn]kapu = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ); //Persze ide a te objekted fog kerülni a ZÁRT KAPU amit le konvertáltál.
[/pawn]
A kapu az a  változó amit a legelsõ lépésbe megattunk.
Most,hogy megneveztük az objektet (kapu)
Most már jöhet az objekt mozgatása.
Egy alap parancs igy néz ki.
[pawn]   if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}[/pawn]
Elösször is a kapu ki nyitását fogjuk megcsinálni.
valahogy igy.
[pawn]   if (strcmp(\"/kapu-nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
         MoveObject(kapu,X,Y,Z , sebesség);
               //MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321,2.5); Ez az én esetemben van igy
   return 1;
}[/pawn]
Magyarázat.
A X Y Z a NYITOTT OBJEKTED koordinátája.
A sebességet érdemes 2.5 -re állitani.
Most jöhet a ZÁRODÓ PARANCS.(Amivel bezárjuk.
[pawn]if (strcmp(\"/kapu-zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
         MoveObject(kapu,X,Y,Z , sebesség); //Most ide a X Y Z -re a ZÁRT OBJEKT KOORDINÁTÁT KELL RAKNI!!!!!!
               //MoveObject(kapu, 226.433655, 1872.436768, 14.026321,2.5); Ez az én esetemben van igy
   return 1;
}[/pawn]
Magyarázat.
Ugyan ugy a X Y  Z kooordináta csak már a ZÁRT OBJECT KOORDINÁTÁJA KELL.
És ha mindent jól csináltál akkor mûködik.
Remélem megértetted.
Ha bármi kérdésed van ez által akkor irj ide.
Készitette JaCk

88
Beszélgetés / VideóKártyák
« Dátum: 2011. Szeptember 26. - 16:48:56 »
Sziasztok ezt a TOPICOT azért nyitottam,hogy megismerjük másoknak a VideóKártyáját.
Kiváncsiságból.
Szóval ide le irhatod,hogy neked mijen a VideóKártyád,Hanyas évjáratu.
Kezdem az enyémmel.
Ati Radeon sapphire HD 4870 1GIGA, 2009-es.
1000 WAttos TÁP kell hozzá.
Olcson vettem de egy csomó uj játékot elbir.
(Pl. COD Blacp Ops,GTA IV Max grafika)
Leirás bövebben:
http://logout.hu/cikk/saphire_radeon_hd4870_512mb_elozetes/teljes.html
AZ a ciki ,hogy  800 WATAL nem indul pedig azt irják,hogy 700 -al már indulna
Nekem meg ez van és ezzel indul:
http://prohardver.hu/teszt/1000_wattos_taporias/1000_watt_kivulrol.html
Erre a videókártyára nem volt panasz.
........

89
Beszélgetés / [Film ajánló] Johnny English Újratöltve
« Dátum: 2011. Szeptember 26. - 16:45:03 »
Ezt a filmek 2. nappal ezelött néztem meg.
Nekem bejött ez a film,tetszett is meg vicces is.
Elõzetes (Magyar felirat)
 

szereplõ(k):
Rowan Atkinson (Johnny English)
Dominic West (Simon Ambrose)
Gillian Anderson (Pamela Head)
Rosamund Pike (Kate Sumner)
Daniel Kaluuya (Tucker)
Richard Schiff (színész)
Ben Miller (Bough)
Christina Chong (Barbara)
szinkronhang:
Kálloy Molnár Péter (Johnny English magyar hangja)
László Zsolt (Simon Ambrose magyar hangja)
Náray Erika (Pamela Head magyar hangja)
Hamvas Dániel (Tucker magyar hangja)
Film leirás:
Rowan Atkinson visszatér a félelmet és veszélyt nem ismerõ, botcsinálta titkos ügynök szerepében. Ebben az új kalandban Õfelsége titkos szolgája egy csapat merénylõvel száll szembe, mielõtt azok egy gyilkossággal világméretû káoszt okoznak. Amióta az MI7 csúcskémje eltûnt a balfenéken, sajátos képességeit Ázsia egy távoli zugában kamatoztatja. Ám amikor felettesei tudomást szereznek egy kínai vezetõ ellen tervezett merényletrõl, elõ kell keríteniük a totálisan különc ügynököt. Most, hogy a világnak ismét szüksége van rá, Johnny English megint akcióba lendül. A legújabb szuperkütyüket veti latba, hogy leleplezze az összeesküvést, melynek szálai elérik a KGB-t, a CIA-t, sõt, még az MI7-t is. Már csak pár nap van hátra az államfõk konferenciájáig, és van egy ember, aki minden trükköt bevet, hogy megóvjon mindannyiunkat. Mert Johnny Englishnél még a katasztrófa is számba jöhet, de a kudarc semmiképpen.
Torrent oldalakon le lehet tölteni.
Jó szorakozást a filmhez (aki letölti.

90
Készülõ munkák / [MAP] LS copy
« Dátum: 2011. Szeptember 25. - 11:52:05 »
Csõsztök 2 héttel ezelött letöltöttem a MTA 1.1 -et (A legujabbat)
És abba megtaláltam egy olyan funkciót,hogy a alap objektekre ha rámész akkor tudom öket copyzni (Másolni)
Ezzel az ötlettel elkesztem másolni Los Santost (Egy kicsit hülye ötlet XD)
2 hete csinálom.
Eddig elkészitette.
-Grove Street.
-Korház.
-Város Háza + rendõrség
- A benyákat.
- MEg az alhambra körül.
Most már kezd össze álni azért sok mindent.
kb még 3-4 hét és kész vagyok.
De fákat keritéseket,még azokat még nem tuttam le rakni csak a VH-ra.
Vagyis az utak,házak meglesznek.
De fák nem mindenhol
idáig járok 1000 objektnél.
Vannak olyan helyek ahol az illesztések nem tökéletesek de majd javitom.
A copy város az eredeti város felé épül.
A tengert meg a hegyeket nem csinálom meg  :mistrust:
Képeket lassan töltök fel az eddig kész munkámról.
Egy pár kép.
Nem az egész kép.
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/925715865sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/925715865sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/916268340sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/13171203sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/1280095349sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/911507726sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/110925/sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal