Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - JackBronson

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
Kérdések, Segítség / Win8
« Dátum: 2012. Szeptember 08. - 10:49:58 »
Helósztok van ilyen téma itt valahol a win8,ról? :)
Kérdéseim lennének róla, hogy mikor is jön ki stb...

47
Segítségkérés / Mindenki teleportálása
« Dátum: 2012. Szeptember 07. - 18:29:57 »
Helósztok melyik az a függvény amivel mindenkit egy helyre teleportálok.
Pl egy gyerek beirja /mindenki és akkor minden játékos (Online) oda lesz telézve.
Régen kértem ilyen segitséget de elfejeltettem :D
Elõre is köszi

48
Készülõ munkák / [FS]War rendszer
« Dátum: 2012. Szeptember 07. - 16:55:36 »
Helósztok még régebben elkeztem írni egy war rendszert amit leirok mindjárt, hogy mit is tartalmaz.
Kb lassan 1 hónapja keztem el írni de nem volt sok idõm most újra bele fogtam,de még semmit sem tudok mikor leszek vele kész,(asse biztos, hogy ÉN be felyezem)
Na szóval tartalma.
- 2 csapat Grove,Ballas(Ezt a 2 nevet csak oda irtam természetesen bármi lehet)
- MySQL regisztrációs rendszer.(War területek,Pont,Pénz,Skin mentése)
- /war parancs ami lehetõvé teszi más területét elfoglalni .
Természetesen ha az adott területen vagy amit lehet már foglalni.
Idõ korlát van 5 percenként lehet foglalni.
- 25 terület .(Eddig)
- Ha beirja a Grove a Ballas területen /war akkor 2 perc van,hogy oda érjenek harcolni ha nem megy oda senki akkor természetesen a terület átmegy a másik félnek.
1 óránként lesz egy összegzés, hogy kinek mennyi területe van és aki fentvan az adott csapatból és legtöbb területe van az jutalmat kap.Természetesen 1 óra múlva fehérek lesznek a területek.
A Grove szine = Zöld Ballas = Lila.
- MySQL-be a területeket menti természetetesen.
- LS,SF,LV területek vannak.(LV-be nemsok)
A legtöbb terület LS -be lesz.
- egyszerre 2 WAR mehet a pályán.
Hát ez lenne a mód.
Számomra nem könnyû de megpróbálkozok vele,sõt segitséget majd kérni fogok a MySQL-be mivel nem vagyok még otthon benne annyira.
A területek,Csapatok,Parancs kész van már csak a területek mentését /Betöltését és még kissebb dolgokat kell javitani.
Nincs sok idõm rá,hogy csináljam de sietek vele.
Ilyen scriptet még publikálva nem nagyon láttam .
Csak szerókon.(Lásd.SeeRPG)
Hát ezt nemtudom eldönteni, hogy FS vagy GM de kinek mi :)
Publikálási idõ: 2012. szeptember.20-25 között
Köszönöm!
JaCK

49
Társalgó / Host
« Dátum: 2012. Augusztus 26. - 14:15:50 »
Helósztok nemtom,hogy jó helyre nyitom e de lenne kérdésem.
Az lenne,hogy mivel lassan elkészül a szeróm és 1 hónapra szeretnék venni egy hostot mindegy hány slotos csak hülyéskedni rá meg stb...
A bbhosting nál láttam 30 slot 512 Ft assszem.
Norvégiában élek és az lehetséges,hogy innen is rendeljek?Mert még soha nem rendeltem és ez ,hogy müködik? :)
Ki szeretném próbálni , aki már jártas ebbe az irna nekem ide egy - két tippet?
köszönöm elõre is.

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / KézFelrakás
« Dátum: 2012. Augusztus 25. - 13:14:50 »
Hellósztok ezt a scriptet a teszt RP szerómra irtam de nem kell nekem.
Ennek a scriptnek csak annyi a lényege,hogy ha megnyomja a NUm padon a 4-es gombot akkro felteszi a kezét és aki a közelbe van annakki is írja,hogy \"Valaki lassan felemeli a kezét\"
10 mp csak 1x-er lehet használni.
A lényege csak az,hogy ha pl ki rabolnak vagy valami ne keljen beirni /hendsup hanem megnyomod a 4-es és fel is teszi a kezét.
Nem nagy cucc de hátha valakinek jó lesz.
Természetesen nem loptam én készitettem vagyis JaCK
elkészitési idõ : 5 perc
Itt a kod.
 

//Kéz felrakása a NUM padon a 4-es gombal by JaCK
#include <a_samp>
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA
#define COLOR_PINK 0xC2A2DAAA
#define B_Cselekves 20.0
 
//Fügvények
new feltenni[MAX_PLAYERS];
new BigEar[MAX_PLAYERS];
new gPlayerUsingLoopingAnim[MAX_PLAYERS];
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
forward ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid);
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
 
#define KEZET_FEL 1
#define KEZET_LE 0
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Csatlakozás\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
 
 
 

return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Lecsatlakozás\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
feltenni[playerid] = KEZET_FEL;//Ha le spawnol akkor természetesen majd felteheti a kezét.
return 1;
}
 
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(feltenni[playerid] == KEZET_FEL)//Ha az érték KEZET_FEL akkor lekérdezi a parancssort
{
if(newkeys == KEY_ANALOG_LEFT) //NUM pad 4
{
    new string[64];
    format(string, sizeof(string), \"* Valaki felemeli a kezét szép lassan\");//Aki a közelbe lesz a játékosnak annak kiirja ezt a szöveget.
    //ChatLog(string);
    feltenni[playerid] = KEZET_LE;
    SetTimerEx(\"kezetfell\",10000, 0, \"i\", playerid);//Elinditounk egy timert-hogy mikor használhassa újra
    ProxDetector(B_Cselekves, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK);
LoopingAnim(playerid, \"ROB_BANK\",\"SHP_HandsUp_Scr\", 4.0, 0, 1, 1, 1, 0);
 
}
}
if(feltenni[playerid] == KEZET_LE)//DE ha a KEZET_LE akkor a fügvény nem teljesül
{
if(newkeys == KEY_ANALOG_LEFT)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"CossRPG: Mivel használtad a kezed most várnod kell: 10 mp :( \");
}
}
 

    return 1;
}
forward kezetfell(playerid);
public kezetfell(playerid)
{
feltenni[playerid] = KEZET_FEL;//újra engedélyezzük a kézfelrakást
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"CossRPG: Újra felteheted a kezed\");
return 1;
}
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
   {
      if(!BigEar)
      {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(i, col1, string);
      }
   }
}
}
return 1;
}
public ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&IsPlayerConnected(targetid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
   return 1;
}
}
return 0;
}
LoopingAnim(playerid,animlib[],animname[], Float:Speed, looping, lockx, locky, lockz, lp)
{
    gPlayerUsingLoopingAnim[playerid] = 1;
    ApplyAnimation(playerid, animlib, animname, Speed, looping, lockx, locky, lockz, lp);
}

 
AMX:
http://www.solidfiles.com/d/78efe32620/

51
Kérdések, Segítség / Törlõ program.
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 11:34:06 »
Hellosztok tudtok valami olyanprogramot ami szöröstül böröstül letöröl egy programot ?
Most nem az alap izére gondolok a verzlõ pultos kakira :D
Kösz a segitséget elõre

52
Kérdések, Segítség / Pingelés
« Dátum: 2012. Július 30. - 15:12:30 »
Cõsztök az lenne a kérdésem lehet hülyén hangzik de milyen programmal tudom más gépjét /Netét megpinglni ha tudom mi az ip- címje pls segítsetek mert a haveromét akarom xD
Ha meg tilos akkor bocs.

53
Segítségkérés / PawnScr,SciTE
« Dátum: 2012. Július 20. - 16:31:46 »
Csõsztök valaki leirná nekem hogy hol tudom lefuttatni a GameModom a SciTE Fájlal.
EZ a program hasonlit a pwn.hoz ugye?
Köszi a választ :)

54
Segítségkérés / Újra éledés letiltása.
« Dátum: 2012. Július 04. - 13:51:47 »
Hellosztok a segitségeteket kérem.
Azt nemtom ,hogyan kéne megoldani van két csapatam (mindegy milyen)
Ezek egymás ellen harcolnának.
És ha meghal 1 ember (Mindegy melyik csapatból)
Az ne tudjon vissza éledni csak akkor ha már az õ csapatában mindenki meghalt.
Ez milyen fügvénnyel lehetne megoldani? :)
Köszi a választ elõre is.

55
Bemutatkozás / JaCk
« Dátum: 2012. Március 24. - 19:38:40 »
Hellosztok.
Nemtudom miért de most láttam meg ezt a témát. :)
A nevem: Németh Gábor
Korom: 16
Kb 2 éve SAMPozok.
Nem vagyok egy tökéletes scripter de még tanulnom kell még elég sokat.
Most inkább nem is a sampozással foglalkozok hanem inkább a Metin2Mesterezek.
Ott felépitettem egy karaktert nem akarom ott hagyni :)
Jelenleg nem Magyarországon élek hanem NOrvégiában.
Otthon befejeztem az általánost! :) meg 2 évet a közép iskolából.
Leeht egy páran ismerenek lehet egy páran nem.
A munkáimat meg lehet találni az aláirásomba.Nem nagyon szoktam sok munkát publikálni de amire ugy tartok igényt azt publikálom. Szerverem egyszer volt még 0.3b.Nem volt egy nagy szerver átlag 10-en voltunk fent.
A mapolással még vannak bajaim.Nem vagyok tökéletes de minden nap 1-2 órát szánok a kedvenc \"Sportomra\" és gyakorlok.
A mapolásba akire felnézek:
-Lu$ta
-Jackob
A forumon már 1 éve tag vagyok.
A scriptelést 2011.01.16-án keztem el pontosan emlékszek rá :)
Ültem a WC-n és gondolkoztam,hogy hogyan is csinálnak az emberkék ilyen szerókat.
Elösször egy mindenki.lapja .hu oldalon olvastam a scriptelésrõl.
Nemvolt sok minden de azért kiindulásnak elég volt.
Játszottam RP szerókon Dm a többi nem nagyon jön be nekem .
Ennyi lenne rollam.
Ha valami kérdés van küljd PÜ-t vagy irj ide:
By. JaCk

56
Kérdések, Segítség / Játék
« Dátum: 2012. Március 24. - 17:52:37 »
Hellosztok abba kérem a segitségeteket,hogy melyik az a játék ami arról szol,hogy egy tanyán vagyunk és van egy pásztor meg több bárány vagy birka vagy mi az isteni állat az.
Na mindegy és a állatal megkell basz*i a másik állatot de ugy,hogy a pásztor ne vegye észre XD
Nem mostani játék!
xD lehet valaki tudja a nevét köszi!:D

57
Kérdések, Segítség / Tanács
« Dátum: 2012. Március 21. - 19:31:07 »
Hellosztok a tanács kéne,hogy 20 ezer ft alatt vagy max 30 ezer Ft-ért milyen érintõ képernyõs telefont tudok venni?
Megéri megvenni a Nokia c5-03-at?VAgy tuttok jobbat?
Köszi!

58
Archívum / MTa DD map
« Dátum: 2012. Február 16. - 16:09:28 »
Hellosztok mmost keztem MTA scriptelni de még nemvagyok otthon benne.
Nemtudom mi ennek a tipusnak a neve,
sok mta szeron látom ezt pl verseny van és elöször mondjuk egy kis bicoval mész aztán átváltasz egy infire és nemszabad,hogy lees stb...
NA nekem ilyenek kellenének :)
Pl olyan mint a MTa / server/GameMode -ba vannak olyanok pls race..tdm stb....
Ilyen kéne nekem is :D .
Nem nagyon tom ezt megfogalmazni remélem érthetõ!

59
SA-MP: Szerverfejlesztés / CryRPG/Szökés
« Dátum: 2012. Február 12. - 18:37:32 »
HEllosztok megtaláltam itt a fórumon a CryRPG modot biztos ismeritek és irtam hozzá egy scriptet.
A neve Szökés
Egyszerü és feldobja a hangulatot .
Készítõ: Én Jack
Lényege:
Kitutsz vele 1x-er szökni a börtönbõl.
Objektek vanank mellé természetesen.
ELkészitési idõ: 1 óra mert az objektek miatt
Figyelem.
A Scriptet a CryRPG -hez irtam.
Mód elejére
[pawn]new szokes[MAX_PLAYERS];
#define SZOKES_ENGED 1
#define SZOKES_TILT 0
forward szokeskezd(playerid);
forward szokesvege(playerid);[/pawn]
Parancs:
[pawn]//Szökés by Jack
if(strcmp(cmd, \"/szökés\", true) == 0 ||strcmp(cmd, \"/szokes\", true) == 0)
{
if(szokes[playerid] == SZOKES_ENGED)
    {
if(Szint(playerid) < 10) return Msg(playerid, \"10-es szinttõl!\");
if(Rendvedelmis(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Legális szervezethez tartozol ezért nem szökhetsz ki!\");
if(JatekosHelye(3.0, playerid, 190.5496,1940.3674,17.6406) || JatekosHelye(10, playerid, 264.6288,77.5742,1001.0391))
{
LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
    Msg(playerid,\"Megkezdted a szökést várj...\");
    SetTimerEx(\"szokeskezd\",30000, 0, \"i\", playerid);
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    format(string, sizeof(string), \"* Valaki elkezdi bontani a falakat...\");
ChatLog(string);
ProxDetector(B_Cselekves, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK);
    }
    Msg(playerid,\"Nem vagy a kirágott rácsnál!Keresd meg!(LSPD VAGY FORT)\");
    }
    Msg(playerid,\"Jegyezd meg!1x-er szökhetsz!\");
    return 1;
    }[/pawn]
A mód végére valahova ezeket
[pawn]//Szokes by Jack
public szokeskezd(playerid)
{
LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
SetTimerEx(\"szokesvege\",30000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
public szokesvege(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Msg(playerid,\"Sikeresen kiszöktél,most már csak 1 feladat van menny a csatorna végére és szabad vagy.\");
PlayerInfo[playerid] [pJailTime] = 0;
szokes[playerid] = SZOKES_TILT;
JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SetTimerEx(\"haha\",5000, 0, \"i\", playerid);
JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19);
return 1;
}
forward haha(playerid);
public haha(playerid)
{
JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\", \"WALK_DRUNK\",4.0,0,1,0,0,0);
return 1;
}[/pawn]
Teszteltem jó.
Objektek:
 
   CreateDynamicObject(3502, 1564.3000488281, -1665.4000244141, -19.39999961853, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3502, 1564.3000488281, -1673.9000244141, -19.10000038147, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3502, 1565.6999511719, -1681.1999511719, -18.700000762939, 0, 0, 20);
CreateDynamicObject(3502, 1568.3000488281, -1686, -18, 352, 0, 31.9951171875);
CreateDynamicObject(3865, 1564.3000488281, -1657, -19, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1563.8000488281, -1652.9000244141, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.0999755859, -1652.8000488281, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1563.9000244141, -1652.6999511719, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564, -1652.5999755859, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.6999511719, -1652.5, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.1999511719, -1652.4000244141, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.5, -1652.3000488281, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3502, 1571.5999755859, -1691.5, -17, 351.99645996094, 0, 31.9921875);
CreateDynamicObject(3502, 1575.6999511719, -1697.6999511719, -16.10000038147, 351.99645996094, 0, 31.9921875);
CreateDynamicObject(3502, 1578.8000488281, -1702.9000244141, -15.300000190735, 351.99645996094, 0, 31.9921875);
CreateDynamicObject(1362, 1564.3000488281, -1653.5999755859, -19.89999961853, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(9123, 1593.1999511719, -1599.1999511719, -47.799999237061, 0, 0, 0);

 
Remélem valaki használja a CryRPG módot és talán hasznát veszi.
Ezt a scriptet nem copyztam nem loptam magam irtam.

60
Segítségkérés / RangeOfPoint
« Dátum: 2012. Február 12. - 13:13:14 »
Csõsztök most irtam egy gyors scriptet
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/szökés\", true) == 0 ||strcmp(cmd, \"/szokes\", true) == 0)
{
if(Szint(playerid) < 10) return Msg(playerid, \"10-es szinttõl!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,190.6182,1940.0682,17.6406,20.0))
{
    Msg(playerid,\"Megkeszted a szökést várj...(30 mp)\");
    SetTimerEx(\"szokes\",30000, 0, \"i\", playerid);
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    }
    Msg(playerid,\"Nem vagy a kirágott rácsnál!Keresd meg!\");
    return 1;
    }[/pawn]
Ebbe az a baj,hogy a parancsot bárhol betom irni nemtom mi lehet a baj :D
Pls help.
köszi

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal