Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - JackBronson

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
91
SA-MP: Szerverfejlesztés / Trunk FS (Csomagtartó)
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 17:04:03 »
Csõsztök találtam egy csomagtartó FS-t a hiv. fórumon,

Fegyvert és \'Gyógyszert\' tudunk rakni a kocsiba


Gyógyszert venni kell.


Ezt én le magyarositottam.

Eredeti link (Angol): http://solidfiles.com/d/dac9/
Magyar verzió: http://solidfiles.com/d/239a3/
Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176921
Készitõ: JaST
Parancsok:
/binfo == Megnézed a csomagtartót
/btake == Kiveszel a csomagtartóbol
/bput == Beraksz fegyvert
/buymkit == Gyógyszer vásárlás
/bfrisk == A kocsi átkutatása
Én is eszt használom.
Nekem bejön.
De szerver resi után a cuccok nem lesznek benne.
De ha akarod akkor mentsed le öket egy mappába a scriptfiles mappába.

92
SA-MP: Szerverfejlesztés / SF big drift
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 17:11:25 »
Csõsztök publikálok most egy egyedi drift mapot.
Ami SF-be van.
Elkészitési idõ: 5 óra (Régebben készvolt csak nemvolt vidim)
Készitõ: Én (JackBronson)
Objektek száma: nemtudom pontosan 150-200 körül.
Teleport: -1976.3011,1713.3507,1.3846
Videó:
 Elég gagyi lett de azért látszik a lényeg :
Objektek + kocsik
[pawn]//SF big stunt
AddStaticVehicle(541,-1980.5588,1717.4954,1.0564,0.6749,0,0); //
AddStaticVehicle(541,-1976.7999,1717.5396,1.0562,0.6749,1,1); //
AddStaticVehicle(541,-1971.2579,1717.6046,1.0558,0.6749,0,1); //
AddStaticVehicle(541,-1967.7167,1717.6464,1.0556,0.6749,1,0); //
AddStaticVehicle(541,-1990.6918,1717.3759,1.0571,0.6749,1,3); //
CreateDynamicObject(8355, -1976.567871, 1770.573364, 0.384645, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateDynamicObject(8344, -2001.023193, 1903.367798, 0.360546, 0.0000, 0.1038, 180.2745);
CreateDynamicObject(8355, -2110.770996, 1934.299316, 0.309645, 0.0000, 0.0000, 277.4941);
CreateDynamicObject(8344, -2240.439453, 1892.879028, 2.223820, 358.2811, 0.1038, 277.3907);
CreateDynamicObject(8355, -2265.464844, 1776.088135, 3.347097, 0.0000, 358.2811, 187.2533);
CreateDynamicObject(8343, -2274.941650, 1657.447021, 3.667767, 0.0000, 359.1406, 187.2533);
CreateDynamicObject(8357, -2417.252686, 1624.123047, 27.873526, 12.8916, 0.0000, 93.6786);
CreateDynamicObject(8357, -2622.343506, 1610.745483, 22.748568, 344.5301, 0.0000, 93.6786);
CreateDynamicObject(979, -2692.937988, 1602.117188, 4.177996, 0.0000, 0.0000, 282.6507);
CreateDynamicObject(979, -2694.982910, 1611.244263, 4.177996, 0.0000, 0.0000, 282.6507);
CreateDynamicObject(979, -2697.032715, 1620.369873, 4.177996, 0.0000, 0.0000, 282.6507);
CreateDynamicObject(987, -2694.840088, 1607.842896, 2.042115, 0.0000, 0.0000, 281.7913);
CreateDynamicObject(987, -2697.289307, 1619.542847, 2.017116, 0.0000, 0.0000, 281.7913);
CreateDynamicObject(987, -2699.734619, 1631.243042, 2.042116, 0.0000, 0.0000, 281.7913);
CreateDynamicObject(8344, -2652.556396, 1600.452637, 13.115273, 0.0000, 346.2490, 355.7028);
CreateDynamicObject(8357, -2511.394043, 1553.622803, 51.633041, 344.5301, 0.0000, 87.6625);
CreateDynamicObject(8357, -2302.995605, 1545.297974, 75.133057, 2.5783, 0.0000, 87.6625);
CreateDynamicObject(8357, -2101.375000, 1537.049438, 24.033045, 25.7831, 0.0000, 87.6625);
CreateDynamicObject(8343, -2021.621094, 1555.707764, 4.025279, 358.2811, 0.0000, 176.1846);
CreateDynamicObject(8390, -2007.164551, 1615.227539, -10.319365, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(1696, -1976.657227, 1679.740112, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(1696, -1982.058350, 1680.315674, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(1696, -1971.202881, 1679.164551, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(1696, -1987.383179, 1680.866211, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(1696, -1992.833374, 1681.440796, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(1696, -1965.877075, 1678.590454, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(10828, -2684.717041, 1626.799438, 17.626081, 0.0000, 344.5301, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2650.642334, 1628.349487, 27.076086, 0.0000, 344.5301, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2616.616455, 1629.874512, 36.551041, 0.0000, 344.5301, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2582.539795, 1631.400513, 46.001007, 0.0000, 344.5301, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2548.990967, 1632.876953, 55.276009, 0.0000, 344.5301, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2515.067627, 1634.402466, 64.676003, 0.0000, 344.5301, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2500.293701, 1634.978760, 53.751083, 0.0000, 12.8916, 2.5783);
CreateDynamicObject(3361, -2493.843750, 1635.316528, 69.964546, 0.0000, 0.0000, 2.5783);
CreateDynamicObject(3361, -2488.294922, 1635.566772, 66.464546, 0.0000, 0.0000, 2.5783);
CreateDynamicObject(3361, -2482.545898, 1635.842041, 62.589569, 0.0000, 0.0000, 2.5783);
CreateDynamicObject(3361, -2476.492188, 1636.092285, 58.514565, 0.0000, 0.0000, 2.5783);
CreateDynamicObject(3361, -2470.265137, 1636.367554, 54.364571, 0.0000, 0.0000, 2.5783);
CreateDynamicObject(3361, -2464.041016, 1636.642822, 50.214546, 0.0000, 0.0000, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2465.817627, 1636.478760, 46.601105, 0.0000, 12.8916, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2431.693115, 1638.029053, 38.776085, 0.0000, 12.8916, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2397.272705, 1639.579834, 30.851002, 0.0000, 12.8916, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2362.854248, 1641.180420, 22.925997, 0.0000, 12.8916, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2328.382080, 1642.731934, 15.026003, 0.0000, 12.8916, 2.5783);
CreateDynamicObject(10828, -2295.257568, 1647.587646, 9.575998, 0.0000, 5.1566, 14.6104);
CreateDynamicObject(10828, -2274.983643, 1668.989502, 7.201012, 0.0000, 2.5783, 79.9276);
CreateDynamicObject(983, -2278.007080, 1651.558960, 11.468328, 0.0000, 0.0000, 312.7310);
CreateDynamicObject(983, -2278.007080, 1651.558960, 12.718331, 0.0000, 0.0000, 312.7310);
CreateDynamicObject(983, -2278.007080, 1651.558960, 13.968328, 0.0000, 0.0000, 312.7310);
CreateDynamicObject(10828, -2273.983643, 1703.467163, 7.951017, 0.0000, 354.8434, 97.1163);
CreateDynamicObject(10828, -2278.577393, 1738.098145, 8.712547, 0.0000, 2.5783, 97.9757);
CreateDynamicObject(10828, -2283.474854, 1773.100098, 7.137545, 0.0000, 2.5783, 97.9757);
CreateDynamicObject(10828, -2283.474854, 1773.100098, 7.137545, 0.0000, 2.5783, 97.9757);
CreateDynamicObject(10828, -2288.126221, 1808.225464, 6.062542, 0.0000, 0.8594, 97.1163);
CreateDynamicObject(10828, -2292.527588, 1843.302490, 5.512541, 0.0000, 0.8594, 97.1163);
CreateDynamicObject(10828, -2290.379150, 1877.402832, 4.987539, 0.0000, 0.8594, 75.6304);
CreateDynamicObject(10828, -2273.928955, 1906.278687, 8.387543, 359.1406, 347.9679, 45.5501);
CreateDynamicObject(10828, -2246.036377, 1922.255615, 11.312521, 359.1406, 1.7189, 14.6104);
CreateDynamicObject(10828, -2211.795166, 1931.131714, 10.262537, 359.1406, 1.7189, 14.6104);
CreateDynamicObject(987, -2690.767578, 1584.460571, 3.721555, 0.0000, 0.0000, 98.8353);
CreateDynamicObject(987, -2688.018066, 1572.652344, 4.069913, 0.0000, 1.7189, 103.1325);
CreateDynamicObject(987, -2685.292969, 1561.027954, 4.469133, 0.0000, 1.7189, 103.1325);
CreateDynamicObject(987, -2679.661621, 1556.828491, 5.144134, 0.0000, 1.7189, 125.4779);
CreateDynamicObject(5005, -1996.583130, 1780.383667, 2.836160, 0.0000, 0.0000, 90.2409);
CreateDynamicObject(5005, -1957.657471, 1780.383667, 2.836160, 0.0000, 0.0000, 90.2409);
CreateDynamicObject(5007, -1985.359863, 1891.140503, 2.162897, 0.0000, 0.0000, 3.4377);
CreateDynamicObject(5001, -2015.054688, 1872.389282, 1.643813, 0.0000, 0.0000, 84.2249);
CreateDynamicObject(5005, -2095.304443, 1955.199341, 2.636327, 0.0000, 0.0000, 6.8755);
CreateDynamicObject(5005, -2113.703857, 1920.476074, 2.636327, 0.0000, 0.0000, 9.4538);
CreateDynamicObject(5001, -2216.246094, 1880.235474, 4.037986, 0.0000, 0.0000, 190.7951);
CreateDynamicObject(5005, -2261.418945, 1767.404541, 5.609400, 0.0000, 0.0000, 276.6346);
CreateDynamicObject(5001, -2272.554443, 1669.499756, 7.260229, 357.4217, 181.3412, 88.5220);
CreateDynamicObject(5005, -2393.367920, 1609.899780, 26.324329, 2.5783, 13.7510, 1.7189);
CreateDynamicObject(5005, -2589.263672, 1596.952393, 35.294884, 354.8434, 344.5301, 2.5783);
CreateDynamicObject(5005, -2546.283691, 1571.753174, 44.244881, 351.4056, 344.5301, 354.8434);
CreateDynamicObject(5005, -2546.283691, 1540.578979, 44.244881, 351.4056, 344.5301, 354.8434);
CreateDynamicObject(987, -2669.663574, 1550.854736, 7.144135, 0.0000, 6.8755, 149.5421);
CreateDynamicObject(987, -2659.365723, 1544.505615, 9.419134, 0.0000, 10.3132, 149.5421);
CreateDynamicObject(987, -2648.113770, 1541.181519, 12.494125, 0.0000, 10.3132, 164.1526);
CreateDynamicObject(5005, -2328.687744, 1530.514282, 78.391914, 0.0000, 2.5783, 358.2811);
CreateDynamicObject(987, -2637.061035, 1539.507568, 15.169134, 0.0000, 10.3132, 172.7471);
CreateDynamicObject(987, -2625.784180, 1542.682739, 17.519136, 0.0000, 10.3132, 195.0924);
CreateDynamicObject(987, -2615.044922, 1545.483765, 19.569132, 0.0000, 10.3132, 195.0924);
CreateDynamicObject(987, -2407.803711, 1533.100708, 78.615883, 0.0000, 10.3132, 177.9036);
CreateDynamicObject(987, -2419.521973, 1533.501099, 75.940842, 0.0000, 10.3132, 177.9036);
CreateDynamicObject(987, -2430.071777, 1534.301147, 73.065773, 0.0000, 10.3132, 172.7469);
CreateDynamicObject(987, -2441.619629, 1535.877441, 69.990738, 0.0000, 10.3132, 176.1847);
CreateDynamicObject(987, -2451.472168, 1535.753296, 67.490768, 0.0000, 10.3132, 177.0441);
CreateDynamicObject(987, -2461.020020, 1535.629639, 66.190796, 0.0000, 10.3132, 171.8875);
CreateDynamicObject(971, -2190.662598, 1936.175781, 3.446555, 0.0000, 0.0000, 22.3454);
CreateDynamicObject(971, -2182.462402, 1939.575928, 3.446555, 0.0000, 0.0000, 22.3454);
CreateDynamicObject(971, -2174.959473, 1943.801147, 3.471560, 0.0000, 0.0000, 36.9558);
CreateDynamicObject(972, -2303.932617, 1608.855103, 3.991756, 0.0000, 0.8594, 84.2248);
CreateDynamicObject(972, -2479.833496, 1602.141235, 41.015915, 17.1887, 359.1406, 95.3975);
CreateDynamicObject(972, -2502.083496, 1600.067139, 46.265854, 17.1887, 359.1406, 95.3975);
CreateDynamicObject(987, -2658.242920, 1587.650757, 12.064278, 0.0000, 353.1245, 317.0282);
CreateDynamicObject(987, -2649.910400, 1580.075195, 13.289282, 0.0000, 353.1245, 317.0282);
CreateDynamicObject(987, -2640.908447, 1572.500854, 14.764282, 0.0000, 341.9518, 356.5623);
CreateDynamicObject(987, -2629.758057, 1572.027344, 18.464287, 0.0000, 341.9518, 26.6425);
CreateDynamicObject(5005, -2328.472412, 1561.713623, 79.553253, 0.0000, 2.5783, 358.2811);
CreateDynamicObject(18220, -2452.396240, 1567.344971, 68.742531, 343.6707, 353.1245, 63.5983);
CreateDynamicObject(18220, -2432.242920, 1566.270386, 73.817505, 343.6707, 353.1245, 63.5983);
CreateDynamicObject(18220, -2412.145264, 1565.196045, 79.842552, 343.6707, 353.1245, 63.5983);
CreateDynamicObject(5005, -2123.199951, 1554.013794, 38.392540, 0.0000, 25.7831, 358.2811);
CreateDynamicObject(5005, -2124.604248, 1523.239014, 39.017624, 0.0000, 25.7831, 358.2811);
CreateDynamicObject(5001, -2037.585449, 1541.126831, 5.336286, 0.0000, 359.1406, 0.0000);
CreateDynamicObject(8251, -2210.830322, 1514.735840, 74.882141, 0.0000, 0.0000, 83.3654);
CreateDynamicObject(5009, -2197.054688, 1440.342041, 73.503487, 358.2811, 359.8962, 267.1808);
CreateDynamicObject(3819, -2213.892578, 1522.839844, 71.730392, 0.0000, 0.0000, 271.4780);
CreateDynamicObject(3819, -2208.583008, 1524.615601, 79.030472, 359.1406, 0.8594, 267.1808);
CreateDynamicObject(12839, -2222.719238, 1527.152710, 74.365173, 0.0000, 0.0000, 353.9839);
CreateDynamicObject(972, -2234.228027, 1524.392700, 71.180305, 0.8594, 354.8434, 85.9437);
CreateDynamicObject(3819, -2205.267090, 1523.040039, 71.330368, 0.0000, 0.0000, 271.4780);
CreateDynamicObject(972, -2230.825684, 1556.620850, 71.355362, 0.0000, 356.5623, 87.6625);
CreateDynamicObject(972, -2206.004883, 1554.694458, 70.380318, 3.4377, 354.8434, 85.0842);
CreateDynamicObject(1318, -2688.566895, 1598.682007, 7.458601, 284.3696, 264.8103, 286.9479);
CreateDynamicObject(1318, -2689.418457, 1602.332397, 7.458601, 284.3696, 264.8103, 286.9479);
CreateDynamicObject(1318, -2689.941406, 1605.806885, 7.458601, 284.3696, 264.8103, 286.9479);
CreateDynamicObject(2780, -2694.591064, 1613.105835, 1.570360, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateDynamicObject(2780, -2692.463623, 1618.806763, 0.970358, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateDynamicObject(2780, -2689.639893, 1621.057739, 1.270358, 0.0000, 0.0000, 0.0000);[/pawn]
Használjátok bátran .
UI: A videón minden nem látszik mert véletlenan fellén a FRAPSOT le állitottam és nemláttam XD és egy kanyar ki maratt.

93
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC kill.
« Dátum: 2011. Szeptember 12. - 11:41:51 »
Csõsztök keresgéltem a SAMP hiv. fórumán és találtam egy olyan FS-t ami képes arra,hogy az NPC -nek életet adjon (Szóvel meglehet ölni)
CSak annyi adolgod,hogy letöltöd berakod a FS mappába.
ÉS le konvertálod
Be betöltöd FS ként.
És az NPC halnak is
Csak ezzel az a nagy baj ha megölöd öket akkor az NPC ki konnektol a szerórol és nem jön vissza.
De am jó :)
Hiv. fórum.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=128254
Kell hozzá a a_angles inc.
Download:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=105568
Vagy aki nem akar töltöegtni a FS-t
Annak Pastebin:
http://pastebin.com/f6b7a331a
Készítõ:
wafffllesss
Remélem valakinek jol jött.
[mod]Teljes tagként azért már tudhatnád hogy a téma nevéhez be kell illeszteni az [FS] címkét.[/mod]

94
Archívum / [MTA] GOnd
« Dátum: 2011. Szeptember 04. - 10:25:32 »
Csõsztök,bajvan az MTa-al mert nem akar elindulni mert eszt a hiba üzenetet irja mikor rá megyek...
Load failed.libcurl.dll exists in the GTA directory.Please delete beforce continuing.
ÉS a libcurl.dll ottbvan.
Ha ujra rakom akkor sem lesz jó..
A GTA-t is raktam ujra...
MÁR MEGOLDOTTAM.. ZÁROM

95
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [PLUGIN]Crash detektor
« Dátum: 2011. Augusztus 30. - 19:16:21 »
Csõsztök ezt nem hagyhattam ki,hogy ne publikáljam ide  :D
Bocsi,hogy ennyi izét nyitottam már (2-õt )
Ezt a plugint a www.sa-mp.com oldalon találtam.
Ez aplugin képes arra,hogy megtalálja a crash okát a PAWN- fájlba és asort is leirja...
KÉszítõ: 0x5A656578
Eredeti fórum: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=262796
Tegyük fel,hogy futtatja a következõ játék módot:
[pawn]#include <a_samp>
main() {
    function1();
}
function1() {
    function2();
}
function2() {
    new buf[10];
    fread(File:123, buf);
}[/pawn]
VAlahogy igy...
Alapértelmezés szerint a funkció 2 szóval a windows a 2-est olvasatlannak fogja venni...
És ha be crashelt akkor valami lyen üzenetet kapunk:
[pawn][18:18:21] The server has been crashed by fread at line 13 in crash.pwn.
[18:18:21] Stack trace of gamemodes\\crash.amx (most recent call first):
[18:18:21] #2: function2 on line 8 in crash.pwn
[18:18:21] #1: function1 on line 4 in crash.pwn
[18:18:21] #0: main (entry point) in crash.pwn[/pawn]
Ha jól megnézed rájösz mit rejt...
Telepités (Egyszerû)
Rámegyünk erre a linkre
https://github.com/Zeex/crashdetect/archives/master
itt rámegyünk a 
crashdetect-3.1.3-bin.zip
letöltöttük
mappa tartalma:
crashdetect.dll EZ a windowsos szerver esetén
crashdetect.so Linux esetén
Ugyan ugy a plugin mappa és a server.txt -be beirod a nevét
utána
a szerver fõkönyvtárba ezt bele másolod
crashdetect.log
&
crashdetect.cfg
ezekbe menti le a infot-
Utána már használatra kész de elötte a módodba ezt ird bele:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
    new bla[5];
    new fffuuuu = 0;
    fffuuuu = 100;
    bla[fffuuuu] = 100;
    return bla[fffuuuu];
}[/pawn]
Ezzel futatja át...
Remélem valakinek jól jön...

96
Pluginok és Programok / Anti Cheat By Gamer_Z
« Dátum: 2011. Augusztus 30. - 19:01:46 »
Csõsztök találtam egy AntiCheat plugint a www.sa-mp.com oldalon és gondoltam ide is áthozom
(Nem én csináltam)
Amiket tud:
 
In short:
-High performance, instant cheat detection!
-Highly Customizable!
-Jetpack detection - Instant - you even won\'t get one meter from the ground!
-VERY ADVANCED Weapon detection - no-one spawns any weapons without your knowledge!
-Best anti money hack! - INSTANT DETECTION!

 
Szóval JackPacknál bannol...
Fegyver & Pénz & armor & élet cheatnél BANNED
Egykét tudni való:
Ahoz,hogy használhassuk teendõk:
Elösször a módunkba belekkel épitenünk a
#include <AnticheatPlugin>
Részletesebben
Ez a AntiCheatPlugin tartalmaz:
[pawn]#define AC_ACTION_ONMONEY_REPORT    (0)
#define AC_ACTION_ONMONEY_RESET     (1)
#define AC_DETECTED_WEAPON          (0)
#define AC_DETECTED_JETPACK         (1)
#define AC_DETECTED_MONEY           (2)[/pawn]
Callback
[pawn]public AC_OnCheatDetected(playerid,cheat_type,ac_extra)[/pawn]
Funkciók:
[pawn]native ACget_UpdateDelay();
native ACset_UpdateDelay(ac_ticks);
native ACget_JetpackCheck();
native ACset_JetpackCheck(ac_enable = 1);
native ACget_JetpackAllowed(playerid = 0);
native ACset_JetpackAllowed(ac_allowed = 1,playerid = (-1));
native ACget_WeaponCheck();
native ACset_WeaponCheck(ac_enable = 1);
native ACset_AllowedWeapon(weaponid,ac_allowed = 1,playerid = (-1));
native ACget_AllowedWeapon(weaponid,playerid = 0);
native ACgive_PlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
native ACreset_PlayerWeapons(playerid);
native ACset_SpawnWeaponCheck(enable = 1);
native ACget_SpawnWeaponCheck();
native ACset_MoneyCheck(ac_enable = 1);
native ACget_MoneyCheck();
native ACget_ActionOnMoneyCheat();
native ACset_ActionOnMoneyCheat(ac_action = 0);
native ACget_PlayerMoney(playerid);
native ACgive_PlayerMoney(playerid,amount);
native ACset_PlayerMoney(playerid,amount);[/pawn]
Példa script,hogy hogyan is kéne használni:
[pawn]#include <a_samp>
#include <AnticheatPlugin>
public OnGameModeInit()
{
    ACset_JetpackCheck(1);
    ACset_WeaponCheck(1);
    ACset_MoneyCheck(1);
    ACset_JetpackAllowed(0);//Jetpack is NOT allowed
    ACset_SpawnWeaponCheck(1);
    ACset_AllowedWeapon(38,0);//disable minigun for everyone
    return 1;
}
public AC_OnCheatDetected(playerid,cheat_type,ac_extra)
{
    switch(cheat_type)
    {
        case AC_DETECTED_WEAPON:
        {
            ACreset_PlayerWeapons(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Detected weapon cheat - Reset your weapons.\");
            return 1;
        }
        case AC_DETECTED_JETPACK:
        {
            SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_NONE);
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Detected JetPack - removed it.\");
            return 1;
        }
        case AC_DETECTED_MONEY:
        {
            ACset_PlayerMoney(playerid,ACget_PlayerMoney(playerid));
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Money Cheat Detected - Money reset!\");
            return 1;
        }
        default:
        {
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"???? Unknown cheat Detected? - no action ??? :(\");
            return 1;
        }
    }
    return 1;
}[/pawn]
De jöhet is a letöltés  ;)
Elõtte még a Linux esetén:
[pawn]# This file demonstrates how to compile the AntiCheat project on Linux.
#
# To compile AntiCheat do:
#
# make AntiCheat
#
GPP = g++
GCC = gcc
AntiCheat_OUTFILE = \"plugins/AntiCheat.so\"
COMPILE_FLAGS = -m32 -fPIC -c -O3 -w -D LINUX -D PROJECT_NAME=\\\"AntiCheat\\\" -I ./SDK/amx/
AntiCheat = -D AntiCheat $(COMPILE_FLAGS)
all: AntiCheat
clean:
-rm -f *~ *.o *.so
AntiCheat: clean
$(GPP) $(AntiCheat) ./SDK/amx/*.c
$(GPP) $(AntiCheat) ./SDK/*.cpp
$(GPP) $(AntiCheat) *.cpp
$(GPP) -m32 -O2 -fshort-wchar -shared -o $(AntiCheat_OUTFILE) *.o[/pawn]
http://anti-cheat.googlecode.com
letöltés
eredeti hey:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=268052

97
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zombi vs Ember
« Dátum: 2011. Augusztus 30. - 17:56:29 »
Csõsztök feltöltöm ide is egy angol módot aminek a neve:
Zombi vs Ember mód
Amit a www.sa-mp.com oldalról töltöttem le
Szerintem bisztosan ismeritek
Eredeti téma:/Képek a témába...
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=255241
Ha megnézted akkor jöhetnek a tudni valók...
Ezek kellenek hozzá:
Streamer Plugin by incoginto http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
Dini By dracoblue http://dracoblue.net/download/dini-16/35/
Dutils By dracoblue http://dracoblue.net/download/dutils-110/30/
Dudb by dracoblue http://dracoblue.net/download/dudb-24/31/
Angól verzió:
http://pastebin.com/nPMr8B9z
&
Angól leirás:
 
OTHER VERSIONS OF SCRIPT
Code:
Zombie-Mods I Released
Zombie-Mod 3.0 || Zombie-Mod 2.0 || Zombie-Mod 1.0 || Halloween Zombie-Mod Zombie-Mod 2.0 Unfinshed
 
Description: Zombie-Mod is a great gameplay like team deathmatch or deathmatch but in zombie-mod you usually have 2 teams only humans and zombies , zombies have knifes and they have to attack humans they have to hit the humans couple of times with knife and that will turn humans in to the zombie team and as for humans they have to survive some maps are special that it has cars for humans to drive around in the map to survive as i explained what zombie-mod is this is my 3rd version releasing of the v1 i started in 2010 so have fun
Info:
Human Skins ( 285 )
Zombie Skins ( 230 , 162 , 137 )
Human Weapons ( M4 , Shotgun , Deagle ) note: you can buy weapons at /buy which is a menu not made by me
Zombie Weapons ( Knife )
this script also have a Experience script made by me starts of 0/500 but once you reach 500 noting really happens you can do that part yourself
There are 16 Zombie Maps total the map names are:
note: not all these maps are made by me some are from samp forums.
ZM_DUST
ZM_GROVESTREET
ZM_BRIDGE
ZM_ROOFTOPS 2
ZM_OLDWEST
ZM_CARNIVAL
ZM_MADDOG
ZM_JEFFERSONMOTEL
ZM_SEWERS
ZM_ROOFTOPS 1
ZM_SHOPPING
ZM_MEDIEVAL
ZM_LASVEGAS
ZM_ITALY
ZM_CANALS
ZM_BOMBSITE
Pictures:
Pictures Also added in original thread:
Picking your team ignore DC this was my server script until i released it

 
Magyar verzió: Forditotta: (Én)
http://solidfiles.com/d/91d15/
kell hozzá a map is
Külön FS
http://solidfiles.com/d/a5454/
A módit irta: Kitten
Én csak forditottam és bövitettem 3 mappal.
+ 1 bugot javitottam
Akinek nem indulna az irjon ide...
(Bocsi ha már valaki felrakta volna...Én még nemláttam és gondolom feltöltöm)
Aki letölti és használja az tegye meg,hogy dob egy + -t  :)
A módban már van 1-2 objekt de az nem elég van külön FS-be

98
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Tûzoltóság script át alakítva!
« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 13:04:47 »
Szégyen,,,,
Aszt irtad,hogy nem te irtad:
 
Eredeti készítõ:Sajnos nem tudom

 
ÉS a módban mi áll?
[pawn]/*. leaderel mûkszik!
Gyorsan össze dobtam nem de még jön majd frissitése valameik nap
Nem tudom mikor de jön
Aki ezt használja az nem bánja meg*/
[/pawn]

99
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kocsik neve TextDraw
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 20:08:40 »
Eszt biztos te irtad?
 
carname = Nem angol?XD

100
Szkript kérések / Töltõdö csík
« Dátum: 2011. Augusztus 20. - 09:54:22 »
Csõsztök kérnék szépen egy olyan kis FS-t ami azt tartalmazza,hogy loginolásnál lent egy csikót tölt (Lásd: CryRPG)
Próbáltam belöle kiszedni de valahogy mindig ERRORozott,
Elõre is köszi a helpet  8)

101
Segítségkérés / ZCMD esetén hiba üzenet
« Dátum: 2011. Augusztus 19. - 18:19:33 »
Csõsztök abban kérném a segitségeteket,hogy eddig nem nagyon foglalkoztam a ZCMD-vel de elkzeztem,és abban kérném a segitségeteket,hogy ZCMD-nél melyik az a fügvény amivel ha rossz vagy nemlétezõ parancsot ir be a játékos akkor kiirjon neki egy hiba üzenetet,hogy EZ a parancs --- >> /tata (példa) nem létezik.
Mert ehõ a ZCMD-hö nem nagyon értük még.
Elõre is köszi :D

102
Szkript kérések / Ház készités
« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 19:21:24 »
Csõsztök tuttok adni egy olyan FS-t ami aszt a célt szolgálja,hogy a szerón majdnem az összes házat meglehessen venni és lementi a script files mappába ,hogy ki vette meg.

MErt én nemtaláltam ilyet.


Elõre is köszi a segitségeteket.

103
Segítségkérés / Pawno behalt
« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 10:11:11 »
Csõsztök abban kérném a segitségeteket,hogy a Pawnommal megnyitom a szerómat és amikor a PWN fájlból AMX-et akarok csinálni ezt irja ki:
 
Unable to execute compiler...

 
Tegnap még simán ment de ma már nem megy a PAWNo nem csináltam vele pedig semmit...
Mindegy milyen PAWNOT töltök le mindegyiknél ezt irja...

104
Segítségkérés / Zene lejátszó
« Dátum: 2011. Augusztus 17. - 18:51:43 »
Csõsztök tudnátok nekem abban segiteni,hogy innen a fórumról letöltöttem egy angol SAMP zene lejátszót (Biztos ismeritek)
És amikor elinditom a szervert akkor ezt irja ki:
 
[18:44:23] *** Audio_SetPack: Error opening audio.ini

 
De ettöl még fut a szerver meg amikor beirom /soundlist akkor behozza a  számokat de ha rámegyek egy számra akkor nem csinál semmit
Fel is telepitettem azt az izét hozzá ami kellet + mindent beraktam a helyére
Plz help

105
Segítségkérés / Játékosok a szerveren
« Dátum: 2011. Augusztus 17. - 17:57:37 »
Csõsztök egy nagy segitséget kérnék tölletek,azt kérném,hogy hogy lehetne azt megoldani TextDraw segitségével,hogy mutatná,hogy hány játékos van Online a szerveren.És ha lelép levesz eggyet.

Elõre is köszi a segitséget.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal