Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
SA-MP: Szerverfejlesztés / Trunk FS (Csomagtartó)« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 17:04:03 »
Csõsztök találtam egy csomagtartó FS-t a hiv. fórumon,
Fegyvert és \'Gyógyszert\' tudunk rakni a kocsiba Gyógyszert venni kell. Ezt én le magyarositottam. Eredeti link (Angol): http://solidfiles.com/d/dac9/ Magyar verzió: http://solidfiles.com/d/239a3/ Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176921 Készitõ: JaST Parancsok: /binfo == Megnézed a csomagtartót /btake == Kiveszel a csomagtartóbol /bput == Beraksz fegyvert /buymkit == Gyógyszer vásárlás /bfrisk == A kocsi átkutatása Én is eszt használom. Nekem bejön. De szerver resi után a cuccok nem lesznek benne. De ha akarod akkor mentsed le öket egy mappába a scriptfiles mappába. 92
SA-MP: Szerverfejlesztés / SF big drift« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 17:11:25 »
Csõsztök publikálok most egy egyedi drift mapot.
Ami SF-be van. Elkészitési idõ: 5 óra (Régebben készvolt csak nemvolt vidim) Készitõ: Én (JackBronson) Objektek száma: nemtudom pontosan 150-200 körül. Teleport: -1976.3011,1713.3507,1.3846 Videó: Elég gagyi lett de azért látszik a lényeg :
Objektek + kocsik [pawn]//SF big stunt AddStaticVehicle(541,-1980.5588,1717.4954,1.0564,0.6749,0,0); // AddStaticVehicle(541,-1976.7999,1717.5396,1.0562,0.6749,1,1); // AddStaticVehicle(541,-1971.2579,1717.6046,1.0558,0.6749,0,1); // AddStaticVehicle(541,-1967.7167,1717.6464,1.0556,0.6749,1,0); // AddStaticVehicle(541,-1990.6918,1717.3759,1.0571,0.6749,1,3); // CreateDynamicObject(8355, -1976.567871, 1770.573364, 0.384645, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateDynamicObject(8344, -2001.023193, 1903.367798, 0.360546, 0.0000, 0.1038, 180.2745); CreateDynamicObject(8355, -2110.770996, 1934.299316, 0.309645, 0.0000, 0.0000, 277.4941); CreateDynamicObject(8344, -2240.439453, 1892.879028, 2.223820, 358.2811, 0.1038, 277.3907); CreateDynamicObject(8355, -2265.464844, 1776.088135, 3.347097, 0.0000, 358.2811, 187.2533); CreateDynamicObject(8343, -2274.941650, 1657.447021, 3.667767, 0.0000, 359.1406, 187.2533); CreateDynamicObject(8357, -2417.252686, 1624.123047, 27.873526, 12.8916, 0.0000, 93.6786); CreateDynamicObject(8357, -2622.343506, 1610.745483, 22.748568, 344.5301, 0.0000, 93.6786); CreateDynamicObject(979, -2692.937988, 1602.117188, 4.177996, 0.0000, 0.0000, 282.6507); CreateDynamicObject(979, -2694.982910, 1611.244263, 4.177996, 0.0000, 0.0000, 282.6507); CreateDynamicObject(979, -2697.032715, 1620.369873, 4.177996, 0.0000, 0.0000, 282.6507); CreateDynamicObject(987, -2694.840088, 1607.842896, 2.042115, 0.0000, 0.0000, 281.7913); CreateDynamicObject(987, -2697.289307, 1619.542847, 2.017116, 0.0000, 0.0000, 281.7913); CreateDynamicObject(987, -2699.734619, 1631.243042, 2.042116, 0.0000, 0.0000, 281.7913); CreateDynamicObject(8344, -2652.556396, 1600.452637, 13.115273, 0.0000, 346.2490, 355.7028); CreateDynamicObject(8357, -2511.394043, 1553.622803, 51.633041, 344.5301, 0.0000, 87.6625); CreateDynamicObject(8357, -2302.995605, 1545.297974, 75.133057, 2.5783, 0.0000, 87.6625); CreateDynamicObject(8357, -2101.375000, 1537.049438, 24.033045, 25.7831, 0.0000, 87.6625); CreateDynamicObject(8343, -2021.621094, 1555.707764, 4.025279, 358.2811, 0.0000, 176.1846); CreateDynamicObject(8390, -2007.164551, 1615.227539, -10.319365, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(1696, -1976.657227, 1679.740112, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(1696, -1982.058350, 1680.315674, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(1696, -1971.202881, 1679.164551, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(1696, -1987.383179, 1680.866211, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(1696, -1992.833374, 1681.440796, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(1696, -1965.877075, 1678.590454, 3.383178, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(10828, -2684.717041, 1626.799438, 17.626081, 0.0000, 344.5301, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2650.642334, 1628.349487, 27.076086, 0.0000, 344.5301, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2616.616455, 1629.874512, 36.551041, 0.0000, 344.5301, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2582.539795, 1631.400513, 46.001007, 0.0000, 344.5301, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2548.990967, 1632.876953, 55.276009, 0.0000, 344.5301, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2515.067627, 1634.402466, 64.676003, 0.0000, 344.5301, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2500.293701, 1634.978760, 53.751083, 0.0000, 12.8916, 2.5783); CreateDynamicObject(3361, -2493.843750, 1635.316528, 69.964546, 0.0000, 0.0000, 2.5783); CreateDynamicObject(3361, -2488.294922, 1635.566772, 66.464546, 0.0000, 0.0000, 2.5783); CreateDynamicObject(3361, -2482.545898, 1635.842041, 62.589569, 0.0000, 0.0000, 2.5783); CreateDynamicObject(3361, -2476.492188, 1636.092285, 58.514565, 0.0000, 0.0000, 2.5783); CreateDynamicObject(3361, -2470.265137, 1636.367554, 54.364571, 0.0000, 0.0000, 2.5783); CreateDynamicObject(3361, -2464.041016, 1636.642822, 50.214546, 0.0000, 0.0000, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2465.817627, 1636.478760, 46.601105, 0.0000, 12.8916, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2431.693115, 1638.029053, 38.776085, 0.0000, 12.8916, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2397.272705, 1639.579834, 30.851002, 0.0000, 12.8916, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2362.854248, 1641.180420, 22.925997, 0.0000, 12.8916, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2328.382080, 1642.731934, 15.026003, 0.0000, 12.8916, 2.5783); CreateDynamicObject(10828, -2295.257568, 1647.587646, 9.575998, 0.0000, 5.1566, 14.6104); CreateDynamicObject(10828, -2274.983643, 1668.989502, 7.201012, 0.0000, 2.5783, 79.9276); CreateDynamicObject(983, -2278.007080, 1651.558960, 11.468328, 0.0000, 0.0000, 312.7310); CreateDynamicObject(983, -2278.007080, 1651.558960, 12.718331, 0.0000, 0.0000, 312.7310); CreateDynamicObject(983, -2278.007080, 1651.558960, 13.968328, 0.0000, 0.0000, 312.7310); CreateDynamicObject(10828, -2273.983643, 1703.467163, 7.951017, 0.0000, 354.8434, 97.1163); CreateDynamicObject(10828, -2278.577393, 1738.098145, 8.712547, 0.0000, 2.5783, 97.9757); CreateDynamicObject(10828, -2283.474854, 1773.100098, 7.137545, 0.0000, 2.5783, 97.9757); CreateDynamicObject(10828, -2283.474854, 1773.100098, 7.137545, 0.0000, 2.5783, 97.9757); CreateDynamicObject(10828, -2288.126221, 1808.225464, 6.062542, 0.0000, 0.8594, 97.1163); CreateDynamicObject(10828, -2292.527588, 1843.302490, 5.512541, 0.0000, 0.8594, 97.1163); CreateDynamicObject(10828, -2290.379150, 1877.402832, 4.987539, 0.0000, 0.8594, 75.6304); CreateDynamicObject(10828, -2273.928955, 1906.278687, 8.387543, 359.1406, 347.9679, 45.5501); CreateDynamicObject(10828, -2246.036377, 1922.255615, 11.312521, 359.1406, 1.7189, 14.6104); CreateDynamicObject(10828, -2211.795166, 1931.131714, 10.262537, 359.1406, 1.7189, 14.6104); CreateDynamicObject(987, -2690.767578, 1584.460571, 3.721555, 0.0000, 0.0000, 98.8353); CreateDynamicObject(987, -2688.018066, 1572.652344, 4.069913, 0.0000, 1.7189, 103.1325); CreateDynamicObject(987, -2685.292969, 1561.027954, 4.469133, 0.0000, 1.7189, 103.1325); CreateDynamicObject(987, -2679.661621, 1556.828491, 5.144134, 0.0000, 1.7189, 125.4779); CreateDynamicObject(5005, -1996.583130, 1780.383667, 2.836160, 0.0000, 0.0000, 90.2409); CreateDynamicObject(5005, -1957.657471, 1780.383667, 2.836160, 0.0000, 0.0000, 90.2409); CreateDynamicObject(5007, -1985.359863, 1891.140503, 2.162897, 0.0000, 0.0000, 3.4377); CreateDynamicObject(5001, -2015.054688, 1872.389282, 1.643813, 0.0000, 0.0000, 84.2249); CreateDynamicObject(5005, -2095.304443, 1955.199341, 2.636327, 0.0000, 0.0000, 6.8755); CreateDynamicObject(5005, -2113.703857, 1920.476074, 2.636327, 0.0000, 0.0000, 9.4538); CreateDynamicObject(5001, -2216.246094, 1880.235474, 4.037986, 0.0000, 0.0000, 190.7951); CreateDynamicObject(5005, -2261.418945, 1767.404541, 5.609400, 0.0000, 0.0000, 276.6346); CreateDynamicObject(5001, -2272.554443, 1669.499756, 7.260229, 357.4217, 181.3412, 88.5220); CreateDynamicObject(5005, -2393.367920, 1609.899780, 26.324329, 2.5783, 13.7510, 1.7189); CreateDynamicObject(5005, -2589.263672, 1596.952393, 35.294884, 354.8434, 344.5301, 2.5783); CreateDynamicObject(5005, -2546.283691, 1571.753174, 44.244881, 351.4056, 344.5301, 354.8434); CreateDynamicObject(5005, -2546.283691, 1540.578979, 44.244881, 351.4056, 344.5301, 354.8434); CreateDynamicObject(987, -2669.663574, 1550.854736, 7.144135, 0.0000, 6.8755, 149.5421); CreateDynamicObject(987, -2659.365723, 1544.505615, 9.419134, 0.0000, 10.3132, 149.5421); CreateDynamicObject(987, -2648.113770, 1541.181519, 12.494125, 0.0000, 10.3132, 164.1526); CreateDynamicObject(5005, -2328.687744, 1530.514282, 78.391914, 0.0000, 2.5783, 358.2811); CreateDynamicObject(987, -2637.061035, 1539.507568, 15.169134, 0.0000, 10.3132, 172.7471); CreateDynamicObject(987, -2625.784180, 1542.682739, 17.519136, 0.0000, 10.3132, 195.0924); CreateDynamicObject(987, -2615.044922, 1545.483765, 19.569132, 0.0000, 10.3132, 195.0924); CreateDynamicObject(987, -2407.803711, 1533.100708, 78.615883, 0.0000, 10.3132, 177.9036); CreateDynamicObject(987, -2419.521973, 1533.501099, 75.940842, 0.0000, 10.3132, 177.9036); CreateDynamicObject(987, -2430.071777, 1534.301147, 73.065773, 0.0000, 10.3132, 172.7469); CreateDynamicObject(987, -2441.619629, 1535.877441, 69.990738, 0.0000, 10.3132, 176.1847); CreateDynamicObject(987, -2451.472168, 1535.753296, 67.490768, 0.0000, 10.3132, 177.0441); CreateDynamicObject(987, -2461.020020, 1535.629639, 66.190796, 0.0000, 10.3132, 171.8875); CreateDynamicObject(971, -2190.662598, 1936.175781, 3.446555, 0.0000, 0.0000, 22.3454); CreateDynamicObject(971, -2182.462402, 1939.575928, 3.446555, 0.0000, 0.0000, 22.3454); CreateDynamicObject(971, -2174.959473, 1943.801147, 3.471560, 0.0000, 0.0000, 36.9558); CreateDynamicObject(972, -2303.932617, 1608.855103, 3.991756, 0.0000, 0.8594, 84.2248); CreateDynamicObject(972, -2479.833496, 1602.141235, 41.015915, 17.1887, 359.1406, 95.3975); CreateDynamicObject(972, -2502.083496, 1600.067139, 46.265854, 17.1887, 359.1406, 95.3975); CreateDynamicObject(987, -2658.242920, 1587.650757, 12.064278, 0.0000, 353.1245, 317.0282); CreateDynamicObject(987, -2649.910400, 1580.075195, 13.289282, 0.0000, 353.1245, 317.0282); CreateDynamicObject(987, -2640.908447, 1572.500854, 14.764282, 0.0000, 341.9518, 356.5623); CreateDynamicObject(987, -2629.758057, 1572.027344, 18.464287, 0.0000, 341.9518, 26.6425); CreateDynamicObject(5005, -2328.472412, 1561.713623, 79.553253, 0.0000, 2.5783, 358.2811); CreateDynamicObject(18220, -2452.396240, 1567.344971, 68.742531, 343.6707, 353.1245, 63.5983); CreateDynamicObject(18220, -2432.242920, 1566.270386, 73.817505, 343.6707, 353.1245, 63.5983); CreateDynamicObject(18220, -2412.145264, 1565.196045, 79.842552, 343.6707, 353.1245, 63.5983); CreateDynamicObject(5005, -2123.199951, 1554.013794, 38.392540, 0.0000, 25.7831, 358.2811); CreateDynamicObject(5005, -2124.604248, 1523.239014, 39.017624, 0.0000, 25.7831, 358.2811); CreateDynamicObject(5001, -2037.585449, 1541.126831, 5.336286, 0.0000, 359.1406, 0.0000); CreateDynamicObject(8251, -2210.830322, 1514.735840, 74.882141, 0.0000, 0.0000, 83.3654); CreateDynamicObject(5009, -2197.054688, 1440.342041, 73.503487, 358.2811, 359.8962, 267.1808); CreateDynamicObject(3819, -2213.892578, 1522.839844, 71.730392, 0.0000, 0.0000, 271.4780); CreateDynamicObject(3819, -2208.583008, 1524.615601, 79.030472, 359.1406, 0.8594, 267.1808); CreateDynamicObject(12839, -2222.719238, 1527.152710, 74.365173, 0.0000, 0.0000, 353.9839); CreateDynamicObject(972, -2234.228027, 1524.392700, 71.180305, 0.8594, 354.8434, 85.9437); CreateDynamicObject(3819, -2205.267090, 1523.040039, 71.330368, 0.0000, 0.0000, 271.4780); CreateDynamicObject(972, -2230.825684, 1556.620850, 71.355362, 0.0000, 356.5623, 87.6625); CreateDynamicObject(972, -2206.004883, 1554.694458, 70.380318, 3.4377, 354.8434, 85.0842); CreateDynamicObject(1318, -2688.566895, 1598.682007, 7.458601, 284.3696, 264.8103, 286.9479); CreateDynamicObject(1318, -2689.418457, 1602.332397, 7.458601, 284.3696, 264.8103, 286.9479); CreateDynamicObject(1318, -2689.941406, 1605.806885, 7.458601, 284.3696, 264.8103, 286.9479); CreateDynamicObject(2780, -2694.591064, 1613.105835, 1.570360, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateDynamicObject(2780, -2692.463623, 1618.806763, 0.970358, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateDynamicObject(2780, -2689.639893, 1621.057739, 1.270358, 0.0000, 0.0000, 0.0000);[/pawn] Használjátok bátran . UI: A videón minden nem látszik mert véletlenan fellén a FRAPSOT le állitottam és nemláttam XD és egy kanyar ki maratt. 93
SA-MP: Szerverfejlesztés / NPC kill.« Dátum: 2011. Szeptember 12. - 11:41:51 »
Csõsztök keresgéltem a SAMP hiv. fórumán és találtam egy olyan FS-t ami képes arra,hogy az NPC -nek életet adjon (Szóvel meglehet ölni)
CSak annyi adolgod,hogy letöltöd berakod a FS mappába. ÉS le konvertálod Be betöltöd FS ként. És az NPC halnak is Csak ezzel az a nagy baj ha megölöd öket akkor az NPC ki konnektol a szerórol és nem jön vissza. De am jó Hiv. fórum. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=128254 Kell hozzá a a_angles inc. Download: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=105568 Vagy aki nem akar töltöegtni a FS-t Annak Pastebin: http://pastebin.com/f6b7a331a Készítõ: wafffllesss Remélem valakinek jol jött. [mod]Teljes tagként azért már tudhatnád hogy a téma nevéhez be kell illeszteni az [FS] címkét.[/mod] 94
Archívum / [MTA] GOnd« Dátum: 2011. Szeptember 04. - 10:25:32 »
Csõsztök,bajvan az MTa-al mert nem akar elindulni mert eszt a hiba üzenetet irja mikor rá megyek...
Load failed.libcurl.dll exists in the GTA directory.Please delete beforce continuing. ÉS a libcurl.dll ottbvan. Ha ujra rakom akkor sem lesz jó.. A GTA-t is raktam ujra... MÁR MEGOLDOTTAM.. ZÁROM 95
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [PLUGIN]Crash detektor« Dátum: 2011. Augusztus 30. - 19:16:21 »
Csõsztök ezt nem hagyhattam ki,hogy ne publikáljam ide
Bocsi,hogy ennyi izét nyitottam már (2-õt ) Ezt a plugint a www.sa-mp.com oldalon találtam. Ez aplugin képes arra,hogy megtalálja a crash okát a PAWN- fájlba és asort is leirja... KÉszítõ: 0x5A656578 Eredeti fórum: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=262796 Tegyük fel,hogy futtatja a következõ játék módot: [pawn]#include <a_samp> main() { function1(); } function1() { function2(); } function2() { new buf[10]; fread(File:123, buf); }[/pawn] VAlahogy igy... Alapértelmezés szerint a funkció 2 szóval a windows a 2-est olvasatlannak fogja venni... És ha be crashelt akkor valami lyen üzenetet kapunk: [pawn][18:18:21] The server has been crashed by fread at line 13 in crash.pwn. [18:18:21] Stack trace of gamemodes\\crash.amx (most recent call first): [18:18:21] #2: function2 on line 8 in crash.pwn [18:18:21] #1: function1 on line 4 in crash.pwn [18:18:21] #0: main (entry point) in crash.pwn[/pawn] Ha jól megnézed rájösz mit rejt... Telepités (Egyszerû) Rámegyünk erre a linkre https://github.com/Zeex/crashdetect/archives/master itt rámegyünk a crashdetect-3.1.3-bin.zip letöltöttük mappa tartalma: crashdetect.dll EZ a windowsos szerver esetén crashdetect.so Linux esetén Ugyan ugy a plugin mappa és a server.txt -be beirod a nevét utána a szerver fõkönyvtárba ezt bele másolod crashdetect.log & crashdetect.cfg ezekbe menti le a infot- Utána már használatra kész de elötte a módodba ezt ird bele: [pawn]public OnGameModeInit() { new bla[5]; new fffuuuu = 0; fffuuuu = 100; bla[fffuuuu] = 100; return bla[fffuuuu]; }[/pawn] Ezzel futatja át... Remélem valakinek jól jön... 96
Pluginok és Programok / Anti Cheat By Gamer_Z« Dátum: 2011. Augusztus 30. - 19:01:46 »
Csõsztök találtam egy AntiCheat plugint a www.sa-mp.com oldalon és gondoltam ide is áthozom
(Nem én csináltam) Amiket tud: In short: Szóval JackPacknál bannol... Fegyver & Pénz & armor & élet cheatnél BANNED Egykét tudni való: Ahoz,hogy használhassuk teendõk: Elösször a módunkba belekkel épitenünk a #include <AnticheatPlugin> Részletesebben Ez a AntiCheatPlugin tartalmaz: [pawn]#define AC_ACTION_ONMONEY_REPORT (0) #define AC_ACTION_ONMONEY_RESET (1) #define AC_DETECTED_WEAPON (0) #define AC_DETECTED_JETPACK (1) #define AC_DETECTED_MONEY (2)[/pawn] Callback [pawn]public AC_OnCheatDetected(playerid,cheat_type,ac_extra)[/pawn] Funkciók: [pawn]native ACget_UpdateDelay(); native ACset_UpdateDelay(ac_ticks); native ACget_JetpackCheck(); native ACset_JetpackCheck(ac_enable = 1); native ACget_JetpackAllowed(playerid = 0); native ACset_JetpackAllowed(ac_allowed = 1,playerid = (-1)); native ACget_WeaponCheck(); native ACset_WeaponCheck(ac_enable = 1); native ACset_AllowedWeapon(weaponid,ac_allowed = 1,playerid = (-1)); native ACget_AllowedWeapon(weaponid,playerid = 0); native ACgive_PlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo); native ACreset_PlayerWeapons(playerid); native ACset_SpawnWeaponCheck(enable = 1); native ACget_SpawnWeaponCheck(); native ACset_MoneyCheck(ac_enable = 1); native ACget_MoneyCheck(); native ACget_ActionOnMoneyCheat(); native ACset_ActionOnMoneyCheat(ac_action = 0); native ACget_PlayerMoney(playerid); native ACgive_PlayerMoney(playerid,amount); native ACset_PlayerMoney(playerid,amount);[/pawn] Példa script,hogy hogyan is kéne használni: [pawn]#include <a_samp> #include <AnticheatPlugin> public OnGameModeInit() { ACset_JetpackCheck(1); ACset_WeaponCheck(1); ACset_MoneyCheck(1); ACset_JetpackAllowed(0);//Jetpack is NOT allowed ACset_SpawnWeaponCheck(1); ACset_AllowedWeapon(38,0);//disable minigun for everyone return 1; } public AC_OnCheatDetected(playerid,cheat_type,ac_extra) { switch(cheat_type) { case AC_DETECTED_WEAPON: { ACreset_PlayerWeapons(playerid); SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Detected weapon cheat - Reset your weapons.\"); return 1; } case AC_DETECTED_JETPACK: { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_NONE); SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Detected JetPack - removed it.\"); return 1; } case AC_DETECTED_MONEY: { ACset_PlayerMoney(playerid,ACget_PlayerMoney(playerid)); SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Money Cheat Detected - Money reset!\"); return 1; } default: { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"? Unknown cheat Detected? - no action \"); return 1; } } return 1; }[/pawn] De jöhet is a letöltés Elõtte még a Linux esetén: [pawn]# This file demonstrates how to compile the AntiCheat project on Linux. # # To compile AntiCheat do: # # make AntiCheat # GPP = g++ GCC = gcc AntiCheat_OUTFILE = \"plugins/AntiCheat.so\" COMPILE_FLAGS = -m32 -fPIC -c -O3 -w -D LINUX -D PROJECT_NAME=\\\"AntiCheat\\\" -I ./SDK/amx/ AntiCheat = -D AntiCheat $(COMPILE_FLAGS) all: AntiCheat clean: -rm -f *~ *.o *.so AntiCheat: clean $(GPP) $(AntiCheat) ./SDK/amx/*.c $(GPP) $(AntiCheat) ./SDK/*.cpp $(GPP) $(AntiCheat) *.cpp $(GPP) -m32 -O2 -fshort-wchar -shared -o $(AntiCheat_OUTFILE) *.o[/pawn] http://anti-cheat.googlecode.com letöltés eredeti hey: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=268052 97
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zombi vs Ember« Dátum: 2011. Augusztus 30. - 17:56:29 »
Csõsztök feltöltöm ide is egy angol módot aminek a neve:
Zombi vs Ember mód Amit a www.sa-mp.com oldalról töltöttem le Szerintem bisztosan ismeritek Eredeti téma:/Képek a témába... http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=255241 Ha megnézted akkor jöhetnek a tudni valók... Ezek kellenek hozzá: Streamer Plugin by incoginto http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865 Dini By dracoblue http://dracoblue.net/download/dini-16/35/ Dutils By dracoblue http://dracoblue.net/download/dutils-110/30/ Dudb by dracoblue http://dracoblue.net/download/dudb-24/31/ Angól verzió: http://pastebin.com/nPMr8B9z & Angól leirás: OTHER VERSIONS OF SCRIPT Magyar verzió: Forditotta: (Én) http://solidfiles.com/d/91d15/ kell hozzá a map is Külön FS http://solidfiles.com/d/a5454/ A módit irta: Kitten Én csak forditottam és bövitettem 3 mappal. + 1 bugot javitottam Akinek nem indulna az irjon ide... (Bocsi ha már valaki felrakta volna...Én még nemláttam és gondolom feltöltöm) Aki letölti és használja az tegye meg,hogy dob egy + -t A módban már van 1-2 objekt de az nem elég van külön FS-be 98
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Tûzoltóság script át alakítva!« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 13:04:47 »
Szégyen,,,,
Aszt irtad,hogy nem te irtad: Eredeti készítõ:Sajnos nem tudom ÉS a módban mi áll? [pawn]/*. leaderel mûkszik! Gyorsan össze dobtam nem de még jön majd frissitése valameik nap Nem tudom mikor de jön Aki ezt használja az nem bánja meg*/ [/pawn] 99
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kocsik neve TextDraw« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 20:08:40 »
Eszt biztos te irtad?
carname = Nem angol?XD 100
Szkript kérések / Töltõdö csík« Dátum: 2011. Augusztus 20. - 09:54:22 »
Csõsztök kérnék szépen egy olyan kis FS-t ami azt tartalmazza,hogy loginolásnál lent egy csikót tölt (Lásd: CryRPG)
Próbáltam belöle kiszedni de valahogy mindig ERRORozott, Elõre is köszi a helpet 101
Segítségkérés / ZCMD esetén hiba üzenet« Dátum: 2011. Augusztus 19. - 18:19:33 »
Csõsztök abban kérném a segitségeteket,hogy eddig nem nagyon foglalkoztam a ZCMD-vel de elkzeztem,és abban kérném a segitségeteket,hogy ZCMD-nél melyik az a fügvény amivel ha rossz vagy nemlétezõ parancsot ir be a játékos akkor kiirjon neki egy hiba üzenetet,hogy EZ a parancs --- >> /tata (példa) nem létezik.
Mert ehõ a ZCMD-hö nem nagyon értük még. Elõre is köszi 102
Szkript kérések / Ház készités« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 19:21:24 »
Csõsztök tuttok adni egy olyan FS-t ami aszt a célt szolgálja,hogy a szerón majdnem az összes házat meglehessen venni és lementi a script files mappába ,hogy ki vette meg.
MErt én nemtaláltam ilyet. Elõre is köszi a segitségeteket. 103
Segítségkérés / Pawno behalt« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 10:11:11 »
Csõsztök abban kérném a segitségeteket,hogy a Pawnommal megnyitom a szerómat és amikor a PWN fájlból AMX-et akarok csinálni ezt irja ki:
Unable to execute compiler... Tegnap még simán ment de ma már nem megy a PAWNo nem csináltam vele pedig semmit... Mindegy milyen PAWNOT töltök le mindegyiknél ezt irja... 104
Segítségkérés / Zene lejátszó« Dátum: 2011. Augusztus 17. - 18:51:43 »
Csõsztök tudnátok nekem abban segiteni,hogy innen a fórumról letöltöttem egy angol SAMP zene lejátszót (Biztos ismeritek)
És amikor elinditom a szervert akkor ezt irja ki: [18:44:23] *** Audio_SetPack: Error opening audio.ini De ettöl még fut a szerver meg amikor beirom /soundlist akkor behozza a számokat de ha rámegyek egy számra akkor nem csinál semmit Fel is telepitettem azt az izét hozzá ami kellet + mindent beraktam a helyére Plz help 105
Segítségkérés / Játékosok a szerveren« Dátum: 2011. Augusztus 17. - 17:57:37 »
Csõsztök egy nagy segitséget kérnék tölletek,azt kérném,hogy hogy lehetne azt megoldani TextDraw segitségével,hogy mutatná,hogy hány játékos van Online a szerveren.És ha lelép levesz eggyet.
Elõre is köszi a segitséget. |