Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - curvemaster

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)
modelid   Az a modell azonosító, ami a létrehozandó jármûé lesz.
Float:spawn_X   Az X koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Y   Az Y koordinátája a jármûnek.
Float:spawn_Z   A Z koordinátája a jármûnek.
Float:angle   A nézési iránya a jármûnek.
color1   Az elsõ szín azonosító.
color2   A második szín azonosító.
respawn_delay   Idõ percben, hogy ha egy megadott idõig nincs sofõr a jármûben, akkor újraéledjen.
Az a jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehoztunk.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
    AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );
    return 1;
}[/pawn]

47
Függvények / SetVehicleHealth(vehicleid, Float:health)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:14:08 »
Beállítja egy bizonyos jármû életét.
Paraméterek:
(vehicleid, Float:health)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amelyiknek az életét állítsa.
Float:health   Az a szám, amennyi legyen a jármû élete.


Megjegyzés: a maximum jármû élet 1000.


Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]if(strcmp(\"/javítmotor\", cmdtext, true) == 0)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"A jármû motorja megjavítva.\");
    return 1;
}[/pawn]

48
Függvények / RepairVehicle(vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:10:33 »
Vizuálisan(külsõleg) megjavít egy jármûvet.
 

Paraméterek:

(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit megjavítsunk.
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext))
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz autóban!\");
        RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Az autód megjavítva!\");
        return 1;
    }
}[/pawn]

49
Függvények / GetPlayerVehicleID(playerid)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:06:32 »
A funkció lekéri, hogy a megadott játékos melyik azonosítójú jármûben ül.


Paraméterek:
(playerid)
playerid   Az a játékos azonosító, akitõl lekérje, hogy melyik azonosítójú jármûben ül.
A jármû azonosítójának értéket adja vissza, vagy 0 ad, ha nem ül autóban.
Példa:
[pawn]new vehicle;
vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicle > 0)
{
    AddVehicleComponent(vehicle, 1010);
}[/pawn]

50
Függvények / PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, seatid)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:02:56 »
Egy bizonyos játékost beletesz egy bizonyos jármûbe.
Paraméterek:
(playerid,vehicleid,seatid)
playerid   Az a játékos azonosító, akit belerakjon a jármûbe.
vehicleid   Az a jármû azonosító, amibe belerakja a játékost.
seatid   Az az ülés azonosító, ahova rakja a játékost.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Ülések:
0 - Sofõr
1 - Anyós ülés :D
2 - Bal hátsó ülés
3 - Jobb hátsó ülés
4+ - További ülések (kócs, busz, stb.)
Példa:
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid,vehicleid,ispassanger)
{
    PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
    return 1;
}[/pawn]


Fontos megjegyzés: Ha az ülõhely érvénytelen, vagy foglalt, a játékos crashel, ha kiszáll a jármûbõl.


TIPP: Használd a GetPlayerVehicleSeat funkciót, hogy ellenõrizd, hogy foglalt-e az ülõhely.

51
Függvények / RemovePlayerFromVehicle(playerid)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 15:57:02 »
Kiszállít egy bizonyos játékost egy jármûbõl.
Parameters:
(playerid)
playerid   A játékos azonosító, akit kiszállítunk a jármûbõl
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.



Megjegyzés: a kiszállási animációt a további játékosok nem látják.


Példa:
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 1 && GetPlayerMoney(playerid) < 5000)
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    }
    return 1;
}[/pawn]

52
Függvények / DestroyVehicle(vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 15:54:39 »
Töröl, eltûntet egy jármûvet, ami már korábban lett létrehozva.


Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit törölni fogunk.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/kocsitöröl\", true) == 0)
     {
          new currentveh;
          currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
          DestroyVehicle(currentveh);
          return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

53
Függvények / TogglePlayerSpectating(playerid, toggle)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 15:51:14 »
Egy játékost nézõvé tesz.


Megjegyzés: Ha a nézõi mód ki van kapcsolva, az OnPlayerSpawn eljárás automatikusan elõhívódik.


Paraméterek:
(playerid, toggle)
playerid   A játékos azonosító, akinek engedélyezzük/tiltjuk
toggle   1 az engedélyezéshez, 0 a tiltáshoz
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
    return 1;
}[/pawn]

54
Függvények / PlayerSpectateVehicle(playerid, targetvehicleid, mode)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 15:48:22 »
Egy bizonyos játékos egy megadott jármûvet néz.
Paraméterek:
(playerid, targetvehicleid, mode = SPECTATE_MODE_NORMAL)
playerid   A játékos azonosító, aki a nézõ lesz
targetvehicleid   Az a jármû azonosító, amit a nézõ nézni fog.
mode   Nézõi mód.
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

Important Note: Order is CRITICAL! Ensure that you use TogglePlayerSpectating before PlayerSpectateVehicle.
Példa:
[pawn]TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectateVehicle(playerid, specvehicleid);[/pawn]

55
Függvények / PlayerSpectatePlayer(playerid, targetplayerid, mode)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 15:45:07 »
Egy bizonyos játékos tud egy másik játékost nézni.
Paraméterek:
(playerid, targetplayerid, mode = SPECTATE_MODE_NORMAL)
playerid   Az a játékos azonosító, aki a nézõ lesz
targetplayerid   Az a játékos azonosító, akit nézni fog a nézõ
mode   Az a mód, amivel nézni fogjuk (opcionális)
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Fontos megjegyzés: A sorrend kritikus! Gyõzõdj meg arról, hogy használod-e a PlayerSpectatePlayer elõtt TogglePlayerSpectating funkciót.
Példa:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
    return 1;
}[/pawn]

56
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 11:10:54 »
Sziasztok.
Csinálgatok néha 1-1 Minecraftos tutorialt.
Ajtó készítés pistonokkal
http://www.youtube.com/watch?v=MWQrlQfitlQ
Ajánlott felbontás: 1080p/720p
Ágyú készítés
http://www.youtube.com/watch?v=uY3AsXVN0vM
Ajánlott felbontás: 1080p/720p

57
Ez a funkció arra jó, hogy lekérjük egy object jelenlegi rotációját. A rotáció 3 változóba mentõdik el.
Paraméterek:
(playerid, objectid, &Float:RotX, &Float:RotY, &Float:RotZ)
playerid   Az a játékos, amelyiknél ez az object van.
objectid   Annak az objectnek az ID-je, aminek a rotációját szeretnénk lekérni.
Float:X   Az a variáció, amiben tároljuk az X rotációt.
Float:Y   Az a variáció, amiben tároljuk az Y rotációt.
Float:Z   Az a variáció, amiben tároljuk az Z rotációt.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]GetPlayerObjectRot( playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ );[/pawn]

58
Készülõ munkák / [GM]Tanyasi élet
« Dátum: 2011. Szeptember 16. - 19:06:40 »
[Visszavonva]

59
Függvények / GetVehiclePos(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
« Dátum: 2011. Szeptember 16. - 17:58:50 »
Lekéri egy megadott jármû x, y, z koordinátáját, és változóban tárolja ezeket.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)
vehicleid   A jármû azonosítója.
Float:X   Az a változó, amiben tárolja az X koordinátát.
Float:Y   Az a változó, amiben tárolja az Y koordinátát.
Float:Z   Az a változó, amiben tárolja az Z koordinátát.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/vehpos\", true) == 0)
     {
          new currentveh;
          currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
          new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
          GetVehiclePos(currentveh, vehx, vehy, vehz);
          new vehpostext[96];
          format(vehpostext, sizeof(vehpostext), \"A jelenlegi autód pozíciója: %f, %f, %f\", vehx, vehy, vehz);
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, vehpostext);
          return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

60
TextDrawShowForPlayer:
Megmutat egy bizonyos játékosnak egy úgynevezett \"Textdraw\"-ot.
Paraméterek:
(playerid, Text:text)
playerid   Az a játékos azonosító, akinek megmutassa a textdrawot
text   A textdraw azonosítója.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
 

TextDrawHideForPlayer:

Elrejt egy bizonyos játékosnak egy úgynevezett \"Textdraw\"-ot.
Paraméterek:
(playerid, Text:text)
playerid   Az a játékos azonosító, akinek elrejtse a textdrawot
text   A textdraw azonosítója.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new Text:Textdraw[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Textdraw[playerid] = TextDrawCreate( ... );
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    TextDrawDestroy(Textdraw[playerid]);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw[playerid]);
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, reason)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw[playerid]);
    return 1;
}[/pawn]
TextDrawShowForAll:
Megmutat minden játékosnak egy bizonyos textdrawot.
Paraméterek:
(Text:text)
text   A textdraw azonosító, amit mutasson.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
TextDrawHideForAll:
Elrejt egy bizonyos textdrawot mindenkinek.
Paraméterek:
(Text:text)
text   A textdraw azonosító, amit elrejtsen.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]
new mytd;
mytd = TextDrawCreate(...);
//Csatlakozáskor:
TextDrawShowForAll(mytd);
//Lekapcsolódáskor:
TextDrawHideForAll(mytd);[/pawn]

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal