Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - curvemaster

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
1
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole
« Dátum: 2012. Augusztus 07. - 00:00:04 »
Sziasztok.
Csinálgatok néha 1-1 Minecraftos tutorialt.
Ajtó készítés pistonokkal
http://www.youtube.com/watch?v=MWQrlQfitlQ
Ajánlott felbontás: 1080p/720p
Ágyú készítés
http://www.youtube.com/watch?v=uY3AsXVN0vM
Ajánlott felbontás: 1080p/720p
Gyorsan ismétlõdõ redstone jel (nem hosszabbítható a gyorsaság)
http://www.youtube.com/watch?v=kb1i4FcHQx8
Ajánlott felbontás: 1080p/720p
(A régebbi ugyanilyen postot kitörlöm, azért raktam ki, mert újak, és még lehet hogy lesznek.)

2
Képek és Videók / My Videos
« Dátum: 2012. Január 13. - 20:20:19 »
Sziasztok,
Mivel mostanában sokat GTA IV-zek, videókat is csinálok xd
Most 2 van, abból egynek van értelme:
Cole White\'s Sultan RS drifting
http://www.youtube.com/watch?v=lqjmLcS8WeY
Fuck dis:
http://www.youtube.com/watch?v=rkvk8sOqSxs
Ajánlott felbontás: 1080p (Full HáDé)

3
Leírások/Útmutatók/Segítség / Mentés mappa
« Dátum: 2011. December 24. - 22:56:50 »
Sziasztok!
Már sok oldalt megnéztem, hogy hova kell rakni a mentéseket a GTA IV-ben, de ha berakom, ahova írnak, akkor nem mûködik. Nem tudjátok, hogy hova rakjam be? Mert újraraktam a gépem, és elfelejtettem a mentéseket lementeni, és most be akarok rakni egy 100%-os mentést :)
Köszönöm a segítséget:
Cole~

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Town Life 1.0
« Dátum: 2011. November 23. - 21:17:00 »
Sziasztok!
Mivel a szerver már rég óta nem fut, és nem is fog, ezért publikálom a Town Life módját.
A szerver Sheet adminrendszerére alapul, de már nagyon sokat változott.
Sok más scripttel építettem egybe...
Pl: speedboost script, Buba (asszem ez a neve  ^-^ ) object frissítõ kódja...
De van egymagam írt rész is, nem kevés :D
Három csapat van:
Rendõrök,
Vagos,
Grove.
Csatlakozásnál kiválasztod, melyik csapatba szeretnél lenni.
Kilépéskor menti a...
- Scoret, Admint, öléseket, halálokat, játszott órák/napokat
A módban több mint(?) 1800 object van, és kb.(?) 300 jármû.
Köszönöm szépen, hogy Sheet megírta az adminrendszert, és ráébresztett a minimális scriptelési tudásomra ^-^ :D
Régóta nem néztem bele, már nem emlékszem mik vannak benne...
Letöltés
Remélem sokak számára hasznos lesz.

5
Leírások/Útmutatók/Segítség / GTA IV RMN 60 hiba
« Dátum: 2011. November 21. - 14:41:05 »
Sziasztok.
Újraraktam a gépem, (Win7) és felraktam a GTA IV-t. Majd amikor crackelem, akkor nem akar elindulni, hanem kiadja, hogy GTA IV: FATAL ERROR (RMN60), vagy vmi ilyesmit.
Mi lenne a megoldás? :(
Köszi elõre is :)

6
Üdv.
Mivel nekem is ezt kellett használnom, hogy játszani tudjak, ezért leírom, hogyan növeljük meg az FPS számunkat régebbi pl. videokártyáknál.
Letöltöd a iObit Game Booster 2.3 nevezetû programot a TPB-rõl serial kóddal együtt.
Feltelepíted,(az Advanced SystemCare programot is telepítsd fel, de mást ne!) aktiválod, majd be kell állítani, hogy mely programokat állítsunk le Játék mód közben. Majd ezután rámész a Tweak fülre, ahol átállítod \"Default\"-ról \"Top performance\"-ra, majd újraindítjuk a számítógépet.
Miután újraindult, indítsuk be a játék módot a \"Click to Boost\" gombbal.
Majd élvezhetjük a GTA IV-t.
Nekem ez a módszer tökéletesen mûködött, 5-10 fpsrõl 15-25 fpsre növelte meg nekem. Mivel elég régi videokártyám van(1gb, de 3-4 éves) ezért ez az fps szám természetesen a legalacsonyabb grafikán van.

7
Kérdések, Segítség / C# nyelv
« Dátum: 2011. Október 15. - 18:22:57 »
Valaki ért a C# nyelvhez? :D
Mert szeretnék csinálni valamit, de most kezdtem :D
Visual Studio 2010 Ultimatet használok.
Annyit szeretnék, hogyha vki megnyomja az indítás gombot, akkor elinduljon egy .exe fájl.
Köszi, Cole :)

8
Minecraft / SA-MP Fórum Minecraft szerver
« Dátum: 2011. Október 08. - 19:25:45 »
Sziasztok!
Indítottam egy Minecraft szervert, ami a SA-MP fórumot reklámozza.
A szerver SMP, egyszóval a túlélés a lényeg.
Ház építéséhez engedélyt kell kérned, ha pedig admin/mod/owner nem elérhetõ, akkor oda építs, ahol tudod, hogy nem lesz baj.
Pluginok:
- iConomy [Pénz]
- Permissions [Engedélyek]
- Lockette [Zár]
- Essentials [szinte minden üzenet, parancs]
Figyelem!
A zárt csak bolthoz lehet használni, ajtót, chestet TILOS lezárni! chestet csak akkor lehet lezárni, ha árulsz!
Szabályok:
Lopás:
A lopás engedélyezve van.
Védd meg/rejtsd el amid van. Hihetetlen kreatív megoldások szoktak születni.
Ebbõl jön a kérdés:
Szabd-e bosszút állni?
Persze hogy lehet, de a bosszú arányos legyen. Ha pl. ellopnak 1-2 szenet, és megtalálod, hogy ki volt az, akkor még nem kell lebontani a házát. De ha mondjuk elvisznek 20 vasat, akkor már lebonthatod  házát, mivel sokat lopott.
A szabályzat folyamatosan bõvülni fog!
A szervert jelenleg építem, segíteni persze lehet! :)
Emiatt lehet, hogy nincs elindítva a szerver!
IP cím: 84.3.187.229:25535
Állapot: OFFLINE

9
Segítségkérés / Parancs hiba
« Dátum: 2011. Október 08. - 11:51:23 »
Sziasztok!
Csináltam ma egy parancsot, amivel konfigurálni lehet a speedboostot, de nem mûködik, tiszta bugos. :(
 
CMD:boost(playerid, params[])
{
new boostcfg;
if(sscanf(params, \"i\", boostcfg))
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /boost [on/off/érték]\");
    return 1;
}
if(strcmp(params, \"off\", true))
{
if(speedboostonoff[playerid] == 1)
{
    speedboostonoff[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Speedboost kikapcsolva!\");
}
else if(speedboostonoff[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A speedboost már ki van kapcsolva!\");
}
}
else if(strcmp(params, \"on\", true))
{
if(speedboostonoff[playerid] == 0)
{
    speedboostonoff[playerid] = 1;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Speedboost bekapcsolva!\");
}
else if(speedboostonoff[playerid] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A speedboost már be van kapcsolva!\");
}
}
else if(strcmp(params, \"1\", true))
{
    speedboostonoff[playerid] = 1;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Speedboost értéke 1.0-ra állítva!\");
}
else if(strcmp(params, \"2\", true))
{
    speedboostonoff[playerid] = 2;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Speedboost értéke 2.0-ra állítva!\");
}
return 1;
}

 
Amikor
- /boost on akkor bekapcsolja (1-es érték),
- /boost off akkor kikapcsolja (0-s érték),
- /boost 1 akkor 1-es értékre rakja,
- /boost 2 akkor 2-es értékre rakja.
Ezt meg tudnátok nekem csinálni? Mert nekem nem sikerült :(
Köszönöm szépen,
Cole


10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA crash és bugolás
« Dátum: 2011. Október 01. - 18:29:00 »
Sziasztok.
1. problémám:
Próbálok mapolni, de amikor elindítom akármelyik map editort (1.0 vagy 1.1) nem mûködik, kifagynak, néha sikerül egyszer kétszer. De viszont az 1.1 Map Editor sehogy se mûködik.
2. problémám:
Amikor sikerül mapolni, akkor mapolok egy ideig, megpróbálom elmenteni, de nem engedi, mert azt írja, hogy már egy mentés vagy betöltés folyamatban van. Pedig nem is csinálok semmit... Amikor teszt módba lépek, akkor meg a kamera nem mozog az ember feje mellett, hanem ott marad, ahonnan elindítottam a tesztet.
Mik a megoldások?
Köszönöm.

11
Segítségkérés / Saját autó
« Dátum: 2011. Szeptember 25. - 16:20:26 »
Sziasztok.
Megcsináltam, hogy csak én ülhessek be egy bizonyos autóba, de nem mûködik. :(
[pawn]
new colekocsi;
public OnGameModeInit()
{
colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
if(vehicleid == colekocsi)
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    if(!strfind(sendername, \"Cole\", true, 5))
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
Mi lenne a megoldás, hogy ha az illetõ neve nem Cole, akkor kidobja az autóból, és írná, hogy ez az autó nem a tiéd? :(
Köszönöm, Cole!

12
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2011. Szeptember 24. - 13:05:28 »
Sziasztok.
Csinálni szerettem volna egy olyan parancsot, hogy /fun [id], ami annyit takar, hogy egy stunt helyre tesz téged, szám szerint. De nem mûködött.
Itt a parancs:
[pawn]CMD:fun(playerid,params[])
{
new raceid;
if(sscanf(params, \"u\", raceid))
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /fun [funid 1-3]\");
    return 1;
}
if(strfind(params, \"1\", true))
{
   SetPlayerPos(playerid, 1469.82092285,-1358.27478027,332.73135376);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Jó szórakozást.\");
}
else if(strfind(params, \"2\", true))
{
   SetPlayerPos(playerid, 1571.9835,-1245.6886,280.8778);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Jó szórakozást.\");
}
else if(strfind(params, \"3\", true))
{
    SetPlayerPos(playerid, 2562.2255859375, -1414.5646972656, 835.2841796875);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Jó szórakozást.\");
}
return 1;
}[/pawn]
Mi lenne a megoldás? :(
Köszönöm szépen: Cole

13
Off Telep / Nem kell
« Dátum: 2011. Szeptember 22. - 18:35:38 »
NEMKELL
 

Szakadokxdddddd
Hol a Timi? An***dal  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

14
Ezt a funkciót a jármûvek hozzáadásához használhatod egy játékmódban. Ez a funkció csak akkor tud jármûvet létrehozni, ha az OnGameModeInit eljárásban van, és azok a jármûvek, amik ezzel a funkcióval vannak létrehozva, törölhetetlenek. Nézd meg a CreateVehicle funkciót, ha szereted a játékbeli jármû létrehozást.
Paraméterek:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2)
modelid   A jármû modell azonosítója.
Float:spawn_X   A jármû X koordinátája.
Float:spawn_Y   A jármû Y koordinátája.
Float:spawn_Z   A jármû Z koordinátája.
Float:angle   A jármû elforgatási szöge.
color1   Az elsõdleges szín.
color2   A másodlagos szín.
A jármû azonosító értékét kapjuk, amit létrehozunk.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit( )
{
    AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
    return 1;
}[/pawn]

15
Függvények / TextDrawColor(Text:text, color)
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 23:33:48 »
Egy textdraw színét állítja be.


Megjegyzés: a GameText színeit is tudod használni hozzá.


Paraméterek:
(Text:text, color)
text   A textdraw, aminek a színét kell beállítani.
color   A szín hexadecimális formája.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new Text:Example;
public OnGameModeInit()
{
    Example = TextDrawCreate(123.0, 123.0,\"Példa\");
    TextDrawColor(Example,0x000000FF);
    return 1;
}[/pawn]

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal