Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Függvények / GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, slot)« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 00:01:49 »
Lekéri egy bizonyos jármûnek egy telepített komponensét egy slotból.
Paraméterek: (vehicleid, slot) vehicleid Az a jármû azonosító, amitõl lekérjük a komponenst. slot A komponens slot, amibõl lekérjük a komponenseket. (Ugye milyen értelmes mondat? ) Érték: A komponens azonosítója, amelyik slotból lekértük. Példa: [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp(\"/spoilerem\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new component; component = GetVehicleComponentInSlot(GetPlayerVehicleID(playerid), CARMODTYPE_SPOILER); if (component == 1049) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Neked Alien típusú spoilered van az Elegy-en!\"); } } }[/pawn] 32
Függvények / GetPlayerSurfingVehicleID(playerid)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:56:41 »
Lekéri annak a jármûnek az azonosítóját, amin egy megadott játékos \"szörföl\".
Paraméterek: (playerid) playerid Az a játékos azonosító, akitõl lekérjük, hogy melyik azonosítójú jármûn szörföl. Annak a jármûnek az azonosítóját adja vissza, amin a megadott játékos szörföl. Ha a játékos nem szörföl, vagy nincs sofõre a jármûnek, az érték ismeretlen lesz. Példa: [pawn]new surf = GetPlayerSurfingVehicleID(playerid); if(surf == INVALID_VEHICLE_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem szörfölsz.\");[/pawn] 33
Függvények / ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjobid)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:52:46 »
Ez a funkció lehetõvé teszi, hogy fényezést tegyünk egy bizonyos jármûre. Általában 3 fényezés létezik: 0, 1 és a 2, de a 0-5-ig lévõ fényezések mûködnek.
Paraméterek: (vehicleid, paintjobid) vehicleid Az a jármû azonosító, aminek a fényezését cseréljük. paintjobid Az a fényezési azonosító, amit használunk. A 0 és a nem használt azonosítók törlik a jelenlegi fényezést. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 2);[/pawn] 34
Függvények / IsValidPlayerObject(playerid, objectid)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:46:53 »
Ellenõrzi az adott játékosnál, hogy létezik-e az object.
Paraméterek: (playerid, objectid) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, amelyiket érvényesítjük. 1 értéket ad, ha az object létezik, 0-t, ha nem. Példa: [pawn]if(IsValidPlayerObject(playerid, objectid)) DestroyPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn] 35
Függvények / MovePlayerObject(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:46:15 »
Ezzel a funkcióval lehet objecteket mozgatni egy bizonyos játékos számára.
Paraméterek: (playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, amit mozgatni kell. Float:X Az új X koordináta. Float:Y Az új Y koordináta. Float:Z Az új Z koordináta. Float:Speed A sebesség, amivel mozog az object. Ez funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]MovePlayerObject( playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 10 );[/pawn] 36
Függvények / SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:45:18 »
Ez a funkció egy megadott játékosnak egy megadott objectnek a pozícióját állítja be.
Paraméterek: (playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, aminek a pozícióját szeretnénk megadni. Float:X Az object X koordinátája, ahova rakjuk. Float:Y Az object Y koordinátája, ahova rakjuk. Float:Z Az object Z koordinátája, ahova rakjuk. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn] SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400);[/pawn] 37
Függvények / StopPlayerObject(playerid, objectid)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:44:06 »
Megállít egy bizonyos játékosnak egy bizonyos objectet.
Paraméterek: (playerid, objectid) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az object azonosító, amit meg szeretnénk állítani. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]StopPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn] 38
Függvények / SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:43:26 »
Elforgat egy bizonyos objectet minden irányban.
Paraméterek: (playerid, objectid, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ) playerid Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object. objectid Az az object azonosító, amit forgatni szeretnénk. Float:RotX Az X rotáció. Float:RotY Az Y rotáció. Float:RotZ A Z rotáció. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]SetPlayerObjectRot( playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ );[/pawn] 39
Függvények / GetVehicleModel(vehicleid)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:42:20 »
Ezzel a funkcióval egy jármû modell azonosítóját kérhetjük le.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Annak a jármûnek az azonosítója, aminek lekérje a modell azonosítóját. A megadott jármû modell azonosítóját adja vissza. Ha a jármû nem létezik, 0 értéket ad. Példa: [pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid,vehicleid,ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // 411 az infernus azonosítója { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Szép Infernus!\"); } return 1; }[/pawn] 40
Függvények / GetVehicleHealth(vehicleid, Float:health)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:40:14 »
Lekéri egy bizonyos jármû életét.
Paraméterek: (vehicleid, &Float:health) vehicleid A kocsi azonosítója. &Float:health A változó, amibe tárolja a jármû életét. A funkció nem ad vissza semmilyen értéket. A jármû élete a megadott változóban tárolódik. Példa: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/javít\", true) == 0) { new Float:health; new veh; veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(veh, health); if(health >500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A jármû túl jó állapotban van!\"); SetVehicleHealth(veh,1000); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Megjavítva!\"); }[/pawn] 41
Függvények / GetVehicleTrailer(vehicleid)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:39:03 »
Lekéri egy megadott vontatott jármû azonosítóját.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid A jármû azonosítója, akinek a vontatott jármûvének az azonosítóját kérjük le. Ez a funkció a vontatott jármû azonosítójának értékét adja vissza, ha nincs vontatott jármû, az érték 0 lesz. Példa: [pawn]if(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid))) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg vontatsz egy autót.\"); else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg nem vontatsz autót.\");[/pawn] 42
Függvények / IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:35:55 »
Ellenõrzi, hogy egy megadott jármûnek van-e utánfutó jármûve.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Az a jármû azonosító, amit ellenõrizzünk, hogy van-e utánfutó jármûve. Ez a funkció 1 értéket ad, ha a jármûnek van utánfutó jármûve, ha nincs, akkor 0 értéket ad. Példa: [pawn]if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)) { printf(\"Jármû %i-nek van utánfutó jármûve!\",vehicleid); }[/pawn] 43
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 15:00:34 »SA-MP 0.3d R2 kiadva, melyet ezen a weblapon http://www.sa-mp.com/ lehet letölteni. SA-MP 0.3d RC Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC9 - OnPlayerClickMap szkriptelési eljárás hozzáadva. - AllowAdminTeleport, AllowPlayerTeleport kikapcsolva. - A GTA ~k~ konstansokat lehet használni kliens üzenetekben és 3D-s szövegekben. - LOS paraméter javítva a 3D-s szövegekben. - Ha rossz nem vezetõi ülésre ültél akkor idõtúllépés volt, javítva - Probléma javítva a motorok / biciklik föld feletti létrejönésénél. - Windows szerveren szerver idõtúllépés volt, ha nem lett parancs beírva a konzolba, javítva. [pawn]forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);[/pawn] Az OnPlayerClickMap akkor hívódik meg mikor egy játékos jobb klikket nyom a térképen. Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC8 - multicore opció bekapcsol automatikusan - Használatlan textúrák kivéve a samp.img-bõl - Tárgy limit túllépési idõtúllépés javítva - TogglePlayerControllable a menüben javítva - Közlekedési lámpák szinkronizálatlansága javítva - Credits rész frissítve. - NSIS telepítõ verzió frissítve (UAC problémák javítva Windows 7-en) Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC7 - A chat nem nézett ki rendesen a VIA/S3 grafikájú laptop-okon, javítva. - Is(Player)ObjectMoving hozzáadva. - OnVehicleSpawn-nál a SetVehicleParamsEx probléma javítva. - Eltûnõ pickup-ok a belsõkben javítva. - GetPlayerTargetPlayer() funkció hozzáadva. - Idõtúllépési hiba javítva a teszt / debug módban. - Mostantól használd tudod a teszt módban a belsõbe éledést, ami Jernej pályakészítõjébõl van. - cessil által készített tárgyak hozzáadva: * Az újramodellezett háló a \"Verona Üzletházból\", amivel beléphetõ bolt területeket lehet létrehozni, ha hozzáadod a tárgyat a módodhoz. Példa rá az ls_mall.pwn. * Ballon, több fajta variációval. * Tûzoltó sapka [pawn]GetPlayerTargetPlayer(playerid);[/pawn] Lekérdezi, hogy kire céloz a fegyverrel az illetõ a jobb gombbal. INVALID_PLAYER_ID-del tér vissza amennyiben nincs célpont. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC6-2 - A legtöbb probléma javítva a menüben, ami 0.3d RC6-ban lett hozzáadva. - Még mindig nehezen indult el a sziréna amit néhány játékos jelentett, javítva. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC6 - GetPlayerKeys()-hez hozzáadva a KEY_YES (Y), KEY_NO (N), KEY_CRTL_BACK (H). - MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS felemelve 10-re. - TextDrawSetString() mostantól használható a \"rajzokkal\". - A csatolt tárgyak után használt StopObject() hiba javítva. - A sziréna bekapcsolt mikor a játékos tapasztalatot kapott, javítva. - Ha a menübe belépsz nem áll meg a játék. - A játék nem tesz a menübe, ha alt-tab-ot nyomsz. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC5-3 - Mostantól tudod használni a SA-MP Textdraw rendszert, egy speciális \"betûtípussal\", amivel kirajzolhatsz dolgokat az egyjátékos mód beli missziókból. [pawn] if(strcmp(cmd, \"/tdsprite\",true) == 0) { new Text:txtSprite1; txtSprite1 = TextDrawCreate(200.0, 220.0, \"samaps:map\"); // Text is txdfile:texture TextDrawFont(txtSprite1, 4); // Font ID 4 is the sprite draw font TextDrawColor(txtSprite1,0xFFFFFFFF); TextDrawTextSize(txtSprite1,200.0,200.0); // Text size is the Width:Height TextDrawShowForPlayer(playerid,txtSprite1); return 1; }[/pawn] Ha átállítod a betûtípust 4-re és a szöveget beírod így: txdfájl:textúra, kirajzolhatsz a képre egy dolgot. Txdfile helyére beírhatók: - hud: Textúrák a játék hud.txd-jébõl. - samaps: San Andreas textúrák amik be vannak építve a SAMP mappában található samaps.txd fájlba. - Minden txd fájl ami benne van a models/txd mappában a San Andreas könyvtárában. http://team.sa-mp.com/RC/03d/tds_lrg.png[/img] Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC5-2 - A jármûhez csatolt tárgyakon való szörfözés mûködik - MoveObject frissítve: A MoveObject mûködése vissza lett változtatva a régebbi SA-MP verziókban lévõkre, és a pozíció nincs szinkronizálva - amennyiben a játékos a menüben van. Amennyiben mozgatni szeretnél egy amúgy is mozgó tárgyat, használnod elõtte a StopObject funkciót! Ha nem használod, az utolsó MoveObject befejezõdik és a tárgy újra elkezd mozogni az utolsó MoveObject pozícióról. Kliens / Szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC5 - OnPlayerGiveDamage hozzáadva, akkor hívódik meg mikor a játékos megsebez valakit. [pawn]forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);[/pawn] - A fegyver lövésnél a játék sebessége gyorsítva. - SetPlayerTeam(); javítva - A játékosok tapasztalták, hogy a színkódok nem mûködnek a csetben. Ez a 0.3dben javítva van. - A hiányzó karakterek hozzáadva. Köszönet IllidanS4-nek. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC4-2 - Néhány felhasználó idõtúllépést tapasztalt a Securom-mal, javítva. Kliens / Szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC4 - A maximum játékosok száma újra 500 - A MoveObject-et már nem zavarja, hogy a rotációs paraméterek nincsenek használva. - Az Area51 textúra hibája javítva Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC3-3 - Ez a frissítés azért kellett, hogy javítsunk néhány problémát, amit a játékosok jeleztek, így megnövekedett a játék sebesség. - A konfig fájlban hozzá lett adva a \'multicore\' opció. Ha a multicore=1-re állítod a sa-mp.cfg-ben, akkor a GTA:SA dupla processzort használ, ha a SA-MP fut. Ez az opció alapértelmezettként engedélyezve van, ha tesztelni kell valamit. - Az összes új cessil által készített modell hozzáadva a samp.ide/samp.img fájlba. - A BigCesar modell eltávolítva a samp.ide fájlból, mert úgy tûnik, hogy lóg. Fontos: Azok a szerverek, ami a SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE-t használják, azokra vonatkozik. Ez a speciális akció nem hosszú ideig látszik a játékos kezében. Ez azért történik, mert az egyéb objektek elhelyezhetõk a kézben, ami eredetileg a 0.3c-ben lettek hozzáadva. Hogy elkerüld ezt a problémát, használd ezt a szkriptet példaként: [pawn]if(strcmp(cmd, \"/usecell\",true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE); SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 330, 6); // 4 = csatolási slot, 330 = telefon modell, 6 = jobb kéz return 1; } if(strcmp(cmd, \"/stopcell\",true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE); RemovePlayerAttachedObject(playerid, 4); return 1; }[/pawn] Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC3-2 - Javítva az a probléma az audió stream-el kapcsolatban, hogy nem mindig áll le az elõzõ, ha a következõ stream elindul. - Ha a MoveObject() már használatban van, akkor az elõzõ nem fejezõdik be, hanem a jelenlegi pozíciójából indul el a következõ helyére. Bár a MoveObject() helyes mûködéséhez kell, hogy befejezze az elõzõ lépést, hogy a újra mozoghasson. Ez nem egyezik az elõzõ SA-MP verzióknál, de az újnál (bevezetve a 0.3d RC3-ban) törli az elõzõ mûveletet, és a következõre \"koncentrál\". - Javítva, hogy a játék crashel, ha olyan objekten szörfölünk, ami törölve lett. - Javítva az, hogy amikor a játékos forog, ha egy forgó objekten áll. - Néhány fegyverrel kapcsolatos kérdés javítva a GTA motor \"trükkben\", ami a 0.3d RC3-ben van. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3d RC3 - Néhány \"trükk\" hozzáadva a GTA:SA motorhoz a nagyobb FPS, simább játékmenet, és kevesebb CPU használat érdekében. - Az végsõ forgatási paraméterek a MoveObject függvényhez hozzáadva. - AttachObjectToObject paraméter hozzáadva, amivel egy objectet csatolhatunk egy másik objecthez. - Rakományhajó, kalózhajó, óriáskerék a MoveObject forgatási, és AttachObjectToObject példaszkriptek csatolva. Mint mindig, azt javasoljuk, hogy a szerver tulajdonosok soha ne használjanak nem megbízható forrásból származó konfig fájlokat, vagy szkripteket. Mindig módosítsd a saját konfig fájljaidat és az összes szkriptedet fordítsd le, ami pwn formátumú. Fontos: A MoveObject függvény változása miatt nem kell módosítani a szkripteket, viszont az összes szkriptet újra le kell fordítanod a SA-MP 0.3d számára. Kliens/Szerver frissítés: SA-MP 0.3d RC2 - OnPlayerTakeDamage szkriptelési eljárás hozzáadva. Akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül. - A hibák javítva a vontató kocsikkal kapcsolatban, a többi játékosnál is folyamatosan jelzi a vontatást. - Hozzá lett adva a DIALOG_STYLE_PASSWORD a ShowPlayerDialog()-hoz, ami felhoz egy \"maszkos\" input boxot. Ez annyit takar, hogy ki vannak csillagozva a karakterek. - Az audió lejátszás leáll, amint játékos kilép a szerverrõl. - A 2000-nél nagyobb PlayerPlaySound ID fölötti audió lejátszási hiba javítva - /audiomsg parancs hozzáadva. Funkciója: kikapcsolhatod vele az hang lejátszási üzeneteket a chat-ben. - A 0.3d szerver listák már futnak. cessil néhány új modellen dolgozik a SA-MP 0.3d-hez. A SA-MP 0.3d RC2 tartalmazza a cserélhetõ börtönajtókat. Az SFPD interiorban lévõ cellaajtók eltávolítva, a \"TAXI\" feliratú táblák már minden jármûn elhelyezhetõ. (Pl. Infernuson is) [pawn] public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) [/pawn] OnPlayerTakeDamage eljárás akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül, és életet veszít. playerid Aki megsérül. issuerid Aki okozta a sérülést. Ha a játékos úgy veszít életet, hogy ütközik, vagy leesik valahonnan, az issuerid INVALID_PLAYER_ID lesz. Float: Az a változó, ami tartalmazza, hogy a játékos mennyi életet veszített. weaponid Az a fegyver azonosító, amivel okozták a sérülést. Változások SA-MP 0.3d-ben: - Támogatja a Shoutcast/Icecast audió streamereket - Az összes küldetési hang hozzáadva a Singleplayer-bõl. Használata: PlayerPlayerSound - RemoveBuildingForPlayer funkció hozzáadva. Funkciója: eltávolít bármilyen épületet, objektet egy játékosnak. - Javítva lett a radaron a fel-le ugráló jelenség, mikor beszálltak a kocsiba. - Egy csomó hibát javítottunk a jármû szinkronizálással. Most már nem teleportál, és nem mozog oldalra - Javítva lett a motor/bicikli szinkronizálás. - Javítva lett a vonaton lévõ szörfözés. - MAX_OBJECTS felemelve 1000-re - MAX_PICKUPS felemelve 4096-ra - A képkocka-limitáló alapértelmezett beállítása 50 fps - Jármûbõl kiszállási animáció javítva. - A mozgólépcsõi crashelés javítva. - A szerver kiírja, hogy mennyi az FPS aránya. - Javítva, hogy amikor egy jármû tetején szörfölünk, és a jármû respawnol, akkor elteleportálódsz. - A PED FACTALK Animáció eltávolítva. - Hiba javítva, hogy ki lehet ugrani a liftekbõl. [pawn]native PlayAudioStreamForPlayer(playerid, url[], Float:posX = 0.0, Float:posY = 0.0, Float:posZ = 0.0, Float:distance = 50.0, usepos = 0); native StopAudioStreamForPlayer(playerid);[/pawn] A PlayAudioStreamForPlayer-t arra használatod, hogy egy játékos shoutcast vagy icecast audió lejátszást halljon. Az ogg/vorbis és az MP3 audió fájlok támogatottak. Az audió tud háttérben is futni, mint a normális San Andreas rádiókban, vagy lehet egy bizonyos pozícióról is lejátszani, ami csak egy bizonyos távolságon belül hallatszik, ha az \'usepos\' 1-re van állítva. Megjegyzés: Mivel az MP3 hallgatásához szükséges egy dekódoló, így ahhoz, hogy tudjon zenéket hallgatni audió streamerrel, szüksége van egy Windows Media Playerre. Ezért ajánlott az ogg/vorbis audiófájlok használata, mert ezeket \"belsõleg\" dekódolja a játék. Az audió stream hangerejét a \'San Andreas rádióhangerõ\' vezérli. Ha a \'San Andreas rádióhangerõ\' 0, akkor a szerver nem küldi el a hangot a játékosnak. A legtöbb esetben az audió streamernek kell dolgozni. Ha a játékosnak szükséges proxy, hogy csatlakozzon az internethez, a SA-MP kliens azt a beállítást használja, ami a Windows internet beállításokban van. Ugyanakkor, a proxy-t használó játékosokat le lehet tiltani az audió streamerrõl az \'audioproxyoff = 1\' használatával a sa-mp.cfg fájlban. [pawn]native RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);[/pawn] A RemoveBuildingForPlayer kóddal az alap objectek eltávolíthatóak a mapról. A funkcióhoz csak a modell ID szükséges, és az adott játékosnak törlõdik az object. [pawn]native PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z);[/pawn] Ezzel a funkcióval IDket találhattok a \\data\\AudioEvents.txt fájlban a te GTA San Andreas mappádban.. Fordítást készítette: Cole, KisRevay, Bubisviz és staR Eredeti oldal: SA-MP Fórum Fordítási hibákért lehet szólni, Adminok akármikor javíthatják, ha valami fordítási hibát találnak. Sok értelmetlen szó/mondat található a fordításban, elnézést kérek érte. 44
Admin TGF szerverekre / [HUN]Town Life $tunt Admin TGF« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 01:03:34 »
Hali.
Mint tudjátok, a szerverünket folyamatosan csináljuk. Jelenleg 3 Admin van, de nincs játékosunk. Ezért kellene 2-3 admin a szerverre, aki tudna játékosokat is hívni. A szerveren saját készítésû admin rendszer van, sok paranccsal. Követelmények: - Helyesírás. - Néhány hónap admini tapasztalat - Facebook-od Jelentkezni PM-ben, Skype-n vagy itt hozzászólásban lehet! Skype: mixer.erik 45
Függvények / SetVehicleToRespawn(vehicleid)« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:30:00 »
Egy megadott jármûvet visszaállít a létrehozási helyére.
Paraméterek: (vehicleid) vehicleid Az a jármû azonosító, amit a helyére tegyen. Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket. Példa: [pawn]//Visszaállítja a legelsõ jármûvet SetVehicleToRespawn(1);[/pawn] Vagy minden jármûvet helyreállíthatsz a szkript betöltésekor. [pawn]for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) { SetVehicleToRespawn(i); }[/pawn] Kiegészítés ChuckNorris által: Egy jármû ID-jét amiben játékos ül a GetPlayerVehicleID(playerid); függvénnyel határozhatjuk meg. Gyakorlati példák: Egy eljáráson belül: [pawn]new v = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60); new v2 = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60); //... SetVehicleToRespawn(v); SetVehicleToRespawn(v2);[/pawn] Globálisként: [pawn] new kocsi; public OnGameModeInit( ) { kocsi = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60); return 1; } stock resikocsi() { SetVehicleToRespawn(kocsi); }[/pawn] Játékos kocsijának respawnolása: [pawn]SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));[/pawn] |