Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - curvemaster

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Függvények / GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, slot)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 00:01:49 »
Lekéri egy bizonyos jármûnek egy telepített komponensét egy slotból.
Paraméterek:
(vehicleid, slot)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amitõl lekérjük a komponenst.
slot   A komponens slot, amibõl lekérjük a komponenseket. (Ugye milyen értelmes mondat? ;D )
Érték: A komponens azonosítója, amelyik slotból lekértük.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/spoilerem\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new component;
        component = GetVehicleComponentInSlot(GetPlayerVehicleID(playerid), CARMODTYPE_SPOILER);
        if (component == 1049)
        {
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Neked Alien típusú spoilered van az Elegy-en!\");
        }
    }
}[/pawn]

32
Függvények / GetPlayerSurfingVehicleID(playerid)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:56:41 »
Lekéri annak a jármûnek az azonosítóját, amin egy megadott játékos \"szörföl\".
Paraméterek:
(playerid)
playerid   Az a játékos azonosító, akitõl lekérjük, hogy melyik azonosítójú jármûn szörföl.
Annak a jármûnek az azonosítóját adja vissza, amin a megadott játékos szörföl. Ha a játékos nem szörföl, vagy nincs sofõre a jármûnek, az érték ismeretlen lesz.
Példa:
[pawn]new surf = GetPlayerSurfingVehicleID(playerid);
if(surf == INVALID_VEHICLE_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem szörfölsz.\");[/pawn]

33
Függvények / ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjobid)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:52:46 »
Ez a funkció lehetõvé teszi, hogy fényezést tegyünk egy bizonyos jármûre. Általában 3 fényezés létezik: 0, 1 és a 2, de a 0-5-ig lévõ fényezések mûködnek.
Paraméterek:
(vehicleid, paintjobid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek a fényezését cseréljük.
paintjobid    Az a fényezési azonosító, amit használunk. A 0 és a nem használt azonosítók törlik a jelenlegi fényezést.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 2);[/pawn]

34
Függvények / IsValidPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:46:53 »
Ellenõrzi az adott játékosnál, hogy létezik-e az object.
Paraméterek:
(playerid, objectid)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, amelyiket érvényesítjük.
1 értéket ad, ha az object létezik, 0-t, ha nem.
Példa:
[pawn]if(IsValidPlayerObject(playerid, objectid)) DestroyPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn]

35
Ezzel a funkcióval lehet objecteket mozgatni egy bizonyos játékos számára.
Paraméterek:
(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, amit mozgatni kell.
Float:X   Az új X koordináta.
Float:Y   Az új Y koordináta.
Float:Z   Az új Z koordináta.
Float:Speed   A sebesség, amivel mozog az object.
Ez funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]MovePlayerObject( playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 10 );[/pawn]

36
Függvények / SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:45:18 »
Ez a funkció egy megadott játékosnak egy megadott objectnek a pozícióját állítja be.
 

Paraméterek:

(playerid, objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, aminek a pozícióját szeretnénk megadni.
Float:X   Az object X koordinátája, ahova rakjuk.
Float:Y   Az object Y koordinátája, ahova rakjuk.
Float:Z   Az object Z koordinátája, ahova rakjuk.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]
SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400);[/pawn]

37
Függvények / StopPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:44:06 »
Megállít egy bizonyos játékosnak egy bizonyos objectet.
 

Paraméterek:

(playerid, objectid)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az object azonosító, amit meg szeretnénk állítani.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]StopPlayerObject(playerid, objectid);[/pawn]

38
Elforgat egy bizonyos objectet minden irányban.
Paraméterek:
(playerid, objectid, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ)
playerid   Az a játékos azonosító, amitõl lekérdezzük, hogy létezik-e az az object.
objectid   Az az object azonosító, amit forgatni szeretnénk.
Float:RotX   Az X rotáció.
Float:RotY   Az Y rotáció.
Float:RotZ   A Z rotáció.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.


Példa:
[pawn]SetPlayerObjectRot( playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ );[/pawn]

39
Függvények / GetVehicleModel(vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:42:20 »
Ezzel a funkcióval egy jármû modell azonosítóját kérhetjük le.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Annak a jármûnek az azonosítója, aminek lekérje a modell azonosítóját.
 

A megadott jármû modell azonosítóját adja vissza. Ha a jármû nem létezik, 0 értéket ad.

Példa:
[pawn]public OnPlayerEnterVehicle(playerid,vehicleid,ispassenger)
{
    if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // 411 az infernus azonosítója
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Szép Infernus!\");
    }
    return 1;
}[/pawn]

40
Függvények / GetVehicleHealth(vehicleid, Float:health)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:40:14 »
Lekéri egy bizonyos jármû életét.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:health)
vehicleid   A kocsi azonosítója.
&Float:health   A változó, amibe tárolja a jármû életét.
 

A funkció nem ad vissza semmilyen értéket. A jármû élete a megadott változóban tárolódik.

Példa:
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/javít\", true) == 0)
{
    new Float:health;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);
    if(health >500) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A jármû túl jó állapotban van!\");
    SetVehicleHealth(veh,1000);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Megjavítva!\");
}[/pawn]

41
Függvények / GetVehicleTrailer(vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:39:03 »
Lekéri egy megadott vontatott jármû azonosítóját.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   A jármû azonosítója, akinek a vontatott jármûvének az azonosítóját kérjük le.
Ez a funkció a vontatott jármû azonosítójának értékét adja vissza, ha nincs vontatott jármû, az érték 0 lesz.
Példa:
[pawn]if(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid))) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg vontatsz egy autót.\");
else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Jelenleg nem vontatsz autót.\");[/pawn]

42
Függvények / IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 23:35:55 »
Ellenõrzi, hogy egy megadott jármûnek van-e utánfutó jármûve.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit ellenõrizzünk, hogy van-e utánfutó jármûve.
Ez a funkció 1 értéket ad, ha a jármûnek van utánfutó jármûve, ha nincs, akkor 0 értéket ad.
Példa:
[pawn]if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
    printf(\"Jármû %i-nek van utánfutó jármûve!\",vehicleid);
}[/pawn]

43
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 15:00:34 »
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3d R2 kiadva, melyet ezen a weblapon http://www.sa-mp.com/ lehet letölteni.
SA-MP 0.3d RC
Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC9
- OnPlayerClickMap szkriptelési eljárás hozzáadva.
- AllowAdminTeleport, AllowPlayerTeleport kikapcsolva.
- A GTA ~k~ konstansokat lehet használni kliens üzenetekben és 3D-s szövegekben.
- LOS paraméter javítva a 3D-s szövegekben.
- Ha rossz nem vezetõi ülésre ültél akkor idõtúllépés volt, javítva
- Probléma javítva a motorok / biciklik föld feletti létrejönésénél.
- Windows szerveren szerver idõtúllépés volt, ha nem lett parancs beírva a konzolba, javítva.
[pawn]forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);[/pawn]
Az OnPlayerClickMap akkor hívódik meg mikor egy játékos jobb klikket nyom a térképen.
Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC8
- multicore opció bekapcsol automatikusan
- Használatlan textúrák kivéve a samp.img-bõl
- Tárgy limit túllépési idõtúllépés javítva
- TogglePlayerControllable a menüben javítva
- Közlekedési lámpák szinkronizálatlansága javítva
- Credits rész frissítve.
- NSIS telepítõ verzió frissítve (UAC problémák javítva Windows 7-en)
Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC7
- A chat nem nézett ki rendesen a VIA/S3 grafikájú laptop-okon, javítva.
- Is(Player)ObjectMoving hozzáadva.
- OnVehicleSpawn-nál a SetVehicleParamsEx probléma javítva.
- Eltûnõ pickup-ok a belsõkben javítva.
- GetPlayerTargetPlayer() funkció hozzáadva.
- Idõtúllépési hiba javítva a teszt / debug módban.
- Mostantól használd tudod a teszt módban a belsõbe éledést, ami Jernej pályakészítõjébõl van.
- cessil által készített tárgyak hozzáadva:
* Az újramodellezett háló a \"Verona Üzletházból\", amivel beléphetõ bolt területeket lehet létrehozni, ha hozzáadod a tárgyat a módodhoz. Példa rá az ls_mall.pwn.
* Ballon, több fajta variációval.
* Tûzoltó sapka
[pawn]GetPlayerTargetPlayer(playerid);[/pawn]
Lekérdezi, hogy kire céloz a fegyverrel az illetõ a jobb gombbal. INVALID_PLAYER_ID-del tér vissza amennyiben nincs célpont.
Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC6-2
- A legtöbb probléma javítva a menüben, ami 0.3d RC6-ban lett hozzáadva.
- Még mindig nehezen indult el a sziréna amit néhány játékos jelentett, javítva.
Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC6
- GetPlayerKeys()-hez hozzáadva a KEY_YES (Y), KEY_NO (N), KEY_CRTL_BACK (H).
- MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS felemelve 10-re.
- TextDrawSetString() mostantól használható a \"rajzokkal\".
- A csatolt tárgyak után használt StopObject() hiba javítva.
- A sziréna bekapcsolt mikor a játékos tapasztalatot kapott, javítva.
- Ha a menübe belépsz nem áll meg a játék.
- A játék nem tesz a menübe, ha alt-tab-ot nyomsz.
Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC5-3
- Mostantól tudod használni a SA-MP Textdraw rendszert,  egy speciális \"betûtípussal\", amivel kirajzolhatsz dolgokat az egyjátékos mód beli missziókból.
[pawn]
if(strcmp(cmd, \"/tdsprite\",true) == 0) {
    new Text:txtSprite1;
    txtSprite1 = TextDrawCreate(200.0, 220.0, \"samaps:map\"); // Text is txdfile:texture
    TextDrawFont(txtSprite1, 4); // Font ID 4 is the sprite draw font
    TextDrawColor(txtSprite1,0xFFFFFFFF);
    TextDrawTextSize(txtSprite1,200.0,200.0); // Text size is the Width:Height
    TextDrawShowForPlayer(playerid,txtSprite1);
    return 1;
}[/pawn]
Ha átállítod a betûtípust 4-re és a szöveget beírod így: txdfájl:textúra, kirajzolhatsz a képre egy dolgot. Txdfile helyére beírhatók:
- hud: Textúrák a játék hud.txd-jébõl.
- samaps: San Andreas textúrák amik be vannak építve a SAMP mappában található samaps.txd fájlba.
- Minden txd fájl ami benne van a models/txd mappában a San Andreas könyvtárában.
\"width=500http://team.sa-mp.com/RC/03d/tds_lrg.png[/img]
Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC5-2
- A jármûhez csatolt tárgyakon való szörfözés mûködik
- MoveObject frissítve:
A MoveObject mûködése vissza lett változtatva a régebbi SA-MP verziókban lévõkre, és a pozíció nincs szinkronizálva - amennyiben a játékos a menüben van. Amennyiben mozgatni szeretnél egy amúgy is mozgó tárgyat, használnod elõtte a StopObject funkciót! Ha nem használod, az utolsó MoveObject befejezõdik és a tárgy újra elkezd mozogni az utolsó MoveObject pozícióról.
Kliens / Szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC5
- OnPlayerGiveDamage hozzáadva, akkor hívódik meg mikor a játékos megsebez valakit.
[pawn]forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);[/pawn]
- A fegyver lövésnél a játék sebessége gyorsítva.
- SetPlayerTeam(); javítva
- A játékosok tapasztalták, hogy a színkódok nem mûködnek a csetben. Ez a 0.3dben javítva van.
- A hiányzó karakterek hozzáadva. Köszönet IllidanS4-nek.
\"skinovivelikaverzija.jpg\"
Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC4-2
- Néhány felhasználó idõtúllépést tapasztalt a Securom-mal, javítva.
Kliens / Szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC4
- A maximum játékosok száma újra 500
- A MoveObject-et már nem zavarja, hogy a rotációs paraméterek nincsenek használva.
- Az Area51 textúra hibája javítva
Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC3-3
- Ez a frissítés azért kellett, hogy javítsunk néhány problémát, amit a játékosok jeleztek, így megnövekedett a játék sebesség.
- A konfig fájlban hozzá lett adva a \'multicore\' opció. Ha a multicore=1-re állítod a sa-mp.cfg-ben, akkor a GTA:SA dupla processzort használ, ha a SA-MP fut. Ez az opció alapértelmezettként engedélyezve van, ha tesztelni kell valamit.
- Az összes új cessil által készített modell hozzáadva a samp.ide/samp.img fájlba.
- A BigCesar modell eltávolítva a samp.ide fájlból, mert úgy tûnik, hogy lóg.
Fontos: Azok a szerverek, ami a SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE-t használják, azokra vonatkozik. Ez a speciális akció nem hosszú ideig látszik a játékos kezében. Ez azért történik, mert az egyéb objektek elhelyezhetõk a kézben, ami eredetileg a 0.3c-ben lettek hozzáadva. Hogy elkerüld ezt a problémát, használd ezt a szkriptet példaként:
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/usecell\",true) == 0) {
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE);
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 330, 6); // 4 = csatolási slot, 330 = telefon modell, 6 = jobb kéz
    return 1;
}
   
if(strcmp(cmd, \"/stopcell\",true) == 0) {
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);
    RemovePlayerAttachedObject(playerid, 4);
    return 1;
}[/pawn]
Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC3-2
- Javítva az a probléma az audió stream-el kapcsolatban, hogy nem mindig áll le az elõzõ, ha a következõ stream elindul.
- Ha a MoveObject() már használatban van, akkor az elõzõ nem fejezõdik be, hanem a jelenlegi pozíciójából indul el a következõ helyére.
Bár a MoveObject() helyes mûködéséhez kell, hogy befejezze az elõzõ lépést, hogy a újra mozoghasson. Ez nem egyezik az elõzõ SA-MP verzióknál, de az újnál (bevezetve a 0.3d RC3-ban) törli az elõzõ mûveletet, és a következõre \"koncentrál\".
- Javítva, hogy a játék crashel, ha olyan objekten szörfölünk, ami törölve lett.
- Javítva az, hogy amikor a játékos forog, ha egy forgó objekten áll.
- Néhány fegyverrel kapcsolatos kérdés javítva a GTA motor \"trükkben\", ami a 0.3d RC3-ben van.
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3d RC3
- Néhány \"trükk\" hozzáadva a GTA:SA motorhoz a nagyobb FPS, simább játékmenet, és kevesebb CPU használat érdekében.
- Az végsõ forgatási paraméterek a MoveObject függvényhez hozzáadva.
- AttachObjectToObject paraméter hozzáadva, amivel egy objectet csatolhatunk egy másik objecthez.
- Rakományhajó, kalózhajó, óriáskerék a MoveObject forgatási, és AttachObjectToObject példaszkriptek csatolva.
Mint mindig, azt javasoljuk, hogy a szerver tulajdonosok soha ne használjanak nem megbízható forrásból származó konfig fájlokat, vagy szkripteket. Mindig módosítsd a saját konfig fájljaidat és az összes szkriptedet fordítsd le, ami pwn formátumú.
Fontos: A MoveObject függvény változása miatt nem kell módosítani a szkripteket, viszont az összes szkriptet újra le kell fordítanod a SA-MP 0.3d számára.
Kliens/Szerver frissítés: SA-MP 0.3d RC2
- OnPlayerTakeDamage szkriptelési eljárás hozzáadva. Akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül.
- A hibák javítva a vontató kocsikkal kapcsolatban, a többi játékosnál is folyamatosan jelzi a vontatást.
- Hozzá lett adva a DIALOG_STYLE_PASSWORD a ShowPlayerDialog()-hoz, ami felhoz egy \"maszkos\" input boxot. Ez annyit takar, hogy ki vannak csillagozva a karakterek.
- Az audió lejátszás leáll, amint játékos kilép a szerverrõl.
- A 2000-nél nagyobb PlayerPlaySound ID fölötti audió lejátszási hiba javítva
- /audiomsg parancs hozzáadva. Funkciója: kikapcsolhatod vele az hang lejátszási üzeneteket a chat-ben.
- A 0.3d szerver listák már futnak.
cessil néhány új modellen dolgozik a SA-MP 0.3d-hez.
A SA-MP 0.3d RC2 tartalmazza a cserélhetõ börtönajtókat. Az SFPD interiorban lévõ cellaajtók eltávolítva, a \"TAXI\" feliratú táblák már minden jármûn elhelyezhetõ. (Pl. Infernuson is)
[pawn]
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)
[/pawn]
OnPlayerTakeDamage eljárás akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül, és életet veszít.
playerid Aki megsérül.
issuerid Aki okozta a sérülést. Ha a játékos úgy veszít életet, hogy ütközik, vagy leesik valahonnan, az issuerid INVALID_PLAYER_ID lesz.
Float: Az a változó, ami tartalmazza, hogy a játékos mennyi életet veszített.
weaponid Az a fegyver azonosító, amivel okozták a sérülést.
Változások SA-MP 0.3d-ben:
- Támogatja a Shoutcast/Icecast audió streamereket
- Az összes küldetési hang hozzáadva a Singleplayer-bõl. Használata: PlayerPlayerSound
- RemoveBuildingForPlayer funkció hozzáadva. Funkciója: eltávolít bármilyen épületet, objektet egy játékosnak.
- Javítva lett a radaron a fel-le ugráló jelenség, mikor beszálltak a kocsiba.
- Egy csomó hibát javítottunk a jármû szinkronizálással. Most már nem teleportál, és nem mozog oldalra
- Javítva lett a motor/bicikli szinkronizálás.
- Javítva lett a vonaton lévõ szörfözés.
- MAX_OBJECTS felemelve 1000-re
- MAX_PICKUPS felemelve 4096-ra
- A képkocka-limitáló alapértelmezett beállítása 50 fps
- Jármûbõl kiszállási animáció javítva.
- A mozgólépcsõi crashelés javítva.
- A szerver kiírja, hogy mennyi az FPS aránya.
- Javítva, hogy amikor egy jármû tetején szörfölünk, és a jármû respawnol, akkor elteleportálódsz.
- A PED FACTALK Animáció eltávolítva.
- Hiba javítva, hogy ki lehet ugrani a liftekbõl.
[pawn]native PlayAudioStreamForPlayer(playerid, url[], Float:posX = 0.0, Float:posY = 0.0, Float:posZ = 0.0, Float:distance = 50.0, usepos = 0);
native StopAudioStreamForPlayer(playerid);[/pawn]
A PlayAudioStreamForPlayer-t arra használatod, hogy egy játékos shoutcast vagy icecast audió lejátszást halljon. Az ogg/vorbis és az MP3 audió fájlok támogatottak. Az audió tud háttérben is futni, mint a normális San Andreas rádiókban, vagy lehet egy bizonyos pozícióról is lejátszani, ami csak egy bizonyos távolságon belül hallatszik, ha az \'usepos\' 1-re van állítva.
Megjegyzés: Mivel az MP3 hallgatásához szükséges egy dekódoló, így ahhoz, hogy tudjon zenéket hallgatni audió streamerrel, szüksége van egy Windows Media Playerre. Ezért ajánlott az ogg/vorbis audiófájlok használata, mert ezeket \"belsõleg\" dekódolja a játék.
Az audió stream hangerejét a \'San Andreas rádióhangerõ\' vezérli. Ha a \'San Andreas rádióhangerõ\' 0, akkor a szerver nem küldi el a hangot a játékosnak.
A legtöbb esetben az audió streamernek kell dolgozni. Ha a játékosnak szükséges proxy, hogy csatlakozzon az internethez, a SA-MP kliens azt a beállítást használja, ami a Windows internet beállításokban van. Ugyanakkor, a proxy-t használó játékosokat le lehet tiltani az audió streamerrõl az \'audioproxyoff = 1\' használatával a sa-mp.cfg fájlban.
[pawn]native RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);[/pawn]
A RemoveBuildingForPlayer kóddal az alap objectek eltávolíthatóak a mapról. A funkcióhoz csak a modell ID szükséges, és az adott játékosnak törlõdik az object.
[pawn]native PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z);[/pawn]
Ezzel a funkcióval IDket találhattok a \\data\\AudioEvents.txt fájlban a te GTA San Andreas mappádban..
Fordítást készítette: Cole, KisRevay, Bubisviz és staR
Eredeti oldal: SA-MP Fórum
Fordítási hibákért lehet szólni, Adminok akármikor javíthatják, ha valami fordítási hibát találnak.
Sok értelmetlen szó/mondat található a fordításban, elnézést kérek érte.

44
Admin TGF szerverekre / [HUN]Town Life $tunt Admin TGF
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 01:03:34 »
Hali.
Mint tudjátok, a szerverünket folyamatosan csináljuk.
Jelenleg 3 Admin van, de nincs játékosunk.
Ezért kellene 2-3 admin a szerverre, aki tudna játékosokat is hívni.
A szerveren saját készítésû admin rendszer van, sok paranccsal.
Követelmények:
- Helyesírás.
- Néhány hónap admini tapasztalat
- Facebook-od
Jelentkezni PM-ben, Skype-n vagy itt hozzászólásban lehet!
Skype: mixer.erik

45
Függvények / SetVehicleToRespawn(vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:30:00 »
Egy megadott jármûvet visszaállít a létrehozási helyére.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit a helyére tegyen.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]//Visszaállítja a legelsõ jármûvet
SetVehicleToRespawn(1);[/pawn]
Vagy minden jármûvet helyreállíthatsz a szkript betöltésekor.
[pawn]for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SetVehicleToRespawn(i);
}[/pawn]
Kiegészítés ChuckNorris által:
Egy jármû ID-jét amiben játékos ül a GetPlayerVehicleID(playerid); függvénnyel határozhatjuk meg.
Gyakorlati példák:
Egy eljáráson belül:
[pawn]new v = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
new v2 = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
//...
SetVehicleToRespawn(v);
SetVehicleToRespawn(v2);[/pawn]
Globálisként:
[pawn]
new kocsi;
public OnGameModeInit( )
{
    kocsi = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
    return 1;
}
stock resikocsi()
{
    SetVehicleToRespawn(kocsi);
}[/pawn]
Játékos kocsijának respawnolása:
[pawn]SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));[/pawn]

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal