Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - curvemaster

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Függvények / TextDrawBoxColor(Text:text, color)
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 23:28:51 »
Beállítja egy textdraw box színét (csak akkor, ha a TextDrawUseBox paraméter 1.)
Paraméterek:
(Text:text, color)
text   A textdraw, aminek a színét cserélni kell
color    A szín. Az átlátszóság az alfa színintenzitás szerint állítódik be.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

17
Függvények / TextDrawBackgroundColor(Text:text, color)
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 23:25:42 »
Beállítja egy bizonyos textdraw hátterének színét.
Paraméterek:
(Text:text, color)
text   Az a textdraw azonosító, aminek a háttere színét állítjuk be.
color Az a szín, amire beállítjuk a hátteret.


Megjegyzés: Ha a TextDrawSetOutline használt, és nagyobb, mint 0, akkor a vázlat színe ugyan az lesz, mint amit beállítunk. A szín változtatása látszik, miután a TextDrawColorban szín lett használva.


Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new Text:Mytextdraw;
public OnGameModeInit()
{
    MyTextdraw= TextDrawCreate(320.0, 425.0, \"Ez egy példa.\");
    TextDrawUseBox(MyTextdraw, 1);
    TextDrawBackgroundColor(MyTextdraw, 0xFFFFFFFF);
    return 1;
}[/pawn]

18
Függvények / TextDrawAlignment(Text:text, alignment)
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 23:20:40 »
Beállítja egy bizonyos textdraw igazítását.
 

Paraméterek:

(Text:text, alignment)
Text:text    A Textdraw azonosító, aminek az igazítását állítjuk be.
alignment      1 - balra igazított, 2 - középre igazított, 3 - jobbra igazított
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new Text:MyTextdraw;
public OnGameModeInit()
{
    MyTextdraw= TextDrawCreate(320.0, 425.0, \"Ez egy példa textdraw\");
    TextDrawAlignment(MyTextdraw, 2);
    return 1;
}[/pawn]

19
Függvények / SetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 23:15:35 »
Beállítja egy bizonyos jármû rotációját.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:z_angl)
vehicleid   A jármû azonosító, amit elforgatunk.
Float:z_angl   Az a változó, amiben a forgatási szöget tároljuk.
 

Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.

Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0)
    {
        new currentveh;
        new Float:angle;
        currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Your vehicle has been flipped.\");
        return 1;
    }
     return 0;
}[/pawn]

20
Függvények / SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, worldid)
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 23:13:40 »
Ezzel a funkcióval egy jármûvet tudsz egy virtuális világba áthelyezni.
Paraméterek:
(vehicleid,worldid)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amit át szeretnél helyezni a megadott virtuális világba.
worldid   Az a virtuális világ azonosító, amibe át szeretnéd helyezni a megadott jármûvet.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.


Példa:
[pawn]SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 10);[/pawn]

21
Függvények / SetVehiclePos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 23:22:12 »
Új pozíciót ad egy jármûnek.


Megjegyzés: Ez a funkció csak akkor mûködik, ha a jármû létezik.




Fontos megjegyzés: Egy üres jármû nem esik le, miután az égbe lett teleportálva.


Paraméterek:
(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek új pozíciót adunk.
Float:x   Az a változó, amiben tároljuk az X koordinátát.
Float:y   Az a változó, amiben tároljuk az Y koordinátát.
Float:z   Az a változó, amiben tároljuk a Z koordinátát.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]SetVehiclePos(1, 123.456, 123.456, 12.34);[/pawn]

22
Függvények / LinkVehicleToInterior(vehicleid, interiorid)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 23:17:34 »
Betesz egy jármûvet egy belsõ helyiségbe. (interior) Ez pl. stadiumoknál, arénáknál jó.
Paraméterek:
(vehicleid, interiorid)
vehicleid   Jármû azonosító
interiorid   Belsõ(interior) azonosító
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
Egy statikus jármû kapcsolása interiorhoz:
[pawn]
public OnGameModeInit()
{
    new vehicle1 = AddStaticVehicle(559,2543.7505,-21.8345,27.1899,52.6054,53,79);
    LinkVehicleToInterior(vehicle1, 6);
}[/pawn]

23
Függvények / IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 23:12:37 »
Ellenõrzi, hogy egy megadott játékos egy megadott jármûben van-e.
Paraméterek:
(playerid,vehicleid)
playerid   A játékos azonosító, akitõl lekérjük, hogy a jármûben van-e.
vehicleid   A jármû azonosító, amitõl lekérjük, hogy benne van-e az adott játékos.
A visszatérített érték hamis lesz, ha a játékos nincs a jármûben, és igaz, ha benne ül.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/autóm\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerInVehicle(playerid, 32))
        {
            SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFFF,\"Te a 32 azonosítójú jármûben ülsz!\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

24
Függvények / GetVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angl)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 23:09:44 »
Lekérjük, majd elmentjük egy jármû z rotációját egy változóba.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:z_angl)
vehicleid   A jármû azonosító, amitõl lekérjük a rotációt.
Float:z_angl   A változó, amiben tároljuk a rotációt.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/vehrot\", true) == 0)
     {
          new currentveh;
          new Float:z_rot;
          new message[32];
          currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
          GetVehicleZAngle(currentveh, z_rot);
          format(message, sizeof(message), \"A jelenlegi rotáció: %f\", z_rot);
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, message);
          return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

25
Függvények / GetVehicleVirtualWorld(vehicleid)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 23:07:31 »
Ezzel a funkcióval lekérheted egy jármû virtuális világát.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid   A jármû azonosító, aminek lekérjük a virtuális világát.
A virtuális világ azonosítóját adja vissza értékként.
Példa:
[pawn]new world;
world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);[/pawn]

26
Függvények / GetVehicleVelocity(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 23:04:53 »
Lekéri egy megadott jármû mozgási sebességét három irányban: X, Y és Z.
Paraméterek:
(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek lekérjük a sebességét.
&Float:x   Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét X irányban.
&Float:y   Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Y irányban.
&Float:z   Az a változó, amibe mentsük a jármû sebességét Z irányban.
A funkció önmagának nem ad vissza semmilyen értéket. Az X, Y, és a Z sebesség értékét a megadott változókban tárolódnak.
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/sebesség\", cmdtext) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new Float:Velocity[3], output[80];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]);
        format(output, sizeof(output), \"X%f, Y%f, Z%f a sebességed.\", Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, output);
return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

27
Függvények / UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 22:57:32 »
Egy megadott jármû kárainak beállítására használatos.
Paraméterek:
(vehicleid, panels, doors, lights, tires)
vehicleid   Az a jármû azonosító, aminek a kárait állítjuk be.
panels   A panelek kárainak értéke.
doors    Az ajtók kárainak értéke.
lights    A lámpák kárainak értéke.
tires      A gumik kárainak értéke.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]new panels, doors, lights, tires;   
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);[/pawn]

28
Függvények / GetVehicleDamageStatus(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 22:52:57 »
Lekéri egy bizonyos jármû kárait.
 

Paraméterek:

(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires)
vehicleid   Az a jármû azonosító, amitõl lekérjük a kárt.
panels   Az a változó, amiben tároljuk a panelek kárát.
doors   Az a változó, amiben tároljuk az ajtók kárát.
lights   Az a változó, amiben tároljuk a lámpák kárát.
tires      Az a változó, amiben tároljuk a gumik kárát.
Példa:
[pawn]new panels,doors,lights,tires;
GetVehicleDamageStatus(vehicleid,panels,doors,lights,tires);
printf(\"Jármû státusz : [Panelek] : %d - [Ajtók] : %d - [Lámpák] : %d - [Gumik] : %d\",panels,doors,lights,tires);[/pawn]

29
Függvények / RemoveVehicleComponent(vehicleid, componentid)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 00:06:42 »
Eltávolít egy komponenst egy jármûrõl.
Paraméterek:
(vehicleid, componentid)
vehicleid   A jármû azonosítója, amitõl lekérjük a komponenst.
componentid   A komponens azonosító, amit törlünk.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]RemoveVehicleComponent(1,1010);[/pawn]

30
Függvények / GetVehicleComponentType(component)
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 00:04:48 »
Lekérdezzük, hogy milyen típusú a komponens azonosítója.
Paraméterek:
(component)
component   A komponens azonosító, amit ellenõrzünk.
Érték: A komponens slot azonosítója a komponenshez (újabb értelmes mondat.. ;D )
Példa:
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext,\"/nitro\",true))
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Nem ülsz autóban!\");
        if(GetVehicleComponentInSlot(GetPlayerVehicleID(playerid),GetVehicleComponentType(1010)) != 1010)
        {
            AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid),1010);
            PlayerPlaySound(playerid,1133,0.0,0.0,0.0);
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}[/pawn]

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal