Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Tarack

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Archívum / Particle Effect Id kérdés
« Dátum: 2015. Augusztus 12. - 21:56:28 »
Sziasztok. MTA-n mi annak az effektnek az id-je,ami olyan mint seemta-n mikor flexel valaki. Nemtudom ki mennyire vágja ezt,de ha valaki tudja melyik az azt megköszönném! :D

47
Archívum / Object ID kérdés
« Dátum: 2015. Augusztus 12. - 18:46:55 »
Sziasztok. Ezt az object id-t már kerestem de sehol sem találtam mert nem tudtam mi a neve.
Itt is egy kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/150812/Desktop_2015-08-12-_18-39-44-970_www.kepfeltoltes.hu_.png
Szóval ezt ha valaki megmondja nekem,hálásan megköszönném! :)

48
Segítségkérés / 3ds Max Textúrázás MTA-ba hogyan?
« Dátum: 2015. Március 31. - 17:51:38 »
Sziasztok,tudom hogy volt egy modellezési segítség itt,de abbol nekem nem jön le hogy pl 3d maxba hogy kell texturázni.
Adott egy modell,és 3dmaxban csak rá kell dobálni a materiáloknál,és be kell egy txd-be azokat a képeket importálni amit rá materiáloztam és akkor lesz textura rajta? Igy kell? :)
A válaszokat előre is köszönöm!

49
Archívum / Szerver oldalon táblás object készítés kérdés
« Dátum: 2015. Március 31. - 10:14:06 »
Sziasztok. az a kérdésem lenne,mivel tesztelni nemtudom hogy ez a kód [server oldali] tényleg csak annak  a playernek az utolso objectét törli,aki pl először belemegy egy markerbe. A markerből triggerelve van server oldalra.
Szerver oldal:
 

function cb ()
tabla = {}
tabla[source] = createObject(905,565,880,-38.55)
moveObject(tabla[source],20000,592,878,-40)
end
addEvent(\"cb\", true)
addEventHandler(\"cb\",getRootElement(),cb)
 
function cd ()
if isElement(tabla[source]) then
destroyElement(tabla[source])
end
end
addEvent(\"cd\", true)
addEventHandler(\"cd\", getRootElement(),cd)

 
Ez igy rendben van?

50
Archívum / Autó lehívás,egy óránként segítség kérés
« Dátum: 2015. Március 28. - 08:38:51 »
Sziasztok. Azt hogy lehetne megcsinálni,hogy belemész egy checkpointba lehív egy adott autót (A checkpoint és autó lehívásos dolgot megcsináltam). Arra lennék kíváncsi,hogy azt hogyan lehet hogy lehívja  és csak pl 1 óra mulva lehetne újat lehívni.
(Tudom hogy setTimer,de azon belül hogyan?) Válaszokat előre is köszönöm!

51
Archívum / AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Dátum: 2015. Március 20. - 17:54:14 »
Sziasztok lenne egy server oldali kódom,amiben azt valósítanám meg,hogy attacholja a játékoshoz az objectet.
De sehogy sem megy.
Muszáj lenne ilyen táblás módszerrel,de nemtudom hogy hogyan.
Próbáltam szerver oldalból adatot \"átküldeni\",de azt sem segített.
Itt a kódom:
 

tabla2 = {}
function setPlayerAnimation3 (player)
tabla2[#tabla2 + 1] = createObject(1304,0,0,0)
for k, v in pairs(tabla2) do
        if v then
                if isElement(v) then
                  setObjectScale(v,0.45)
                exports.bone_attach:attachElementToBone(v,localPlayer,12, 0.35, 0.015, 0.15, -90, 0, -20)
                outputChatBox(\"mert\",localPlayer)
               
                        end
        end
       
       
        end
end
addEvent(\"attach\", true)
addEventHandler(\"attach\", getRootElement(),attach)

 
Valaki segítene?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 20. - 19:12:58

Fontos!

52
Archívum / Ezzel a szerver oldali kóddal mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. Március 12. - 16:40:32 »
Sziasztok adott egy kód,amit kliensből triggerelek, és a triggereléssel szerintem nincs is gond.
 

function tunning6(thePlayer)
addVehicleUpgrade ( theVehicle, 1002 )
end
addEvent(\"tunning6\",true)
addEventHandler(\"tunning6\", getRootElement(), tunning6)

 
Nos,de itt a kép a consolbol mivel ez nem müködik:
http://kepfeltoltes.hu/150312/1147758360K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valami ötlet?

53
Archívum / Sziasztok. Ezzel a koddal mi lehet a gond
« Dátum: 2015. Március 11. - 19:13:09 »
Mármint ugy értem,hogy ugye ez igy nem müködik hogy az outputchatboxba thePlayer-t irok (Kliens oldal)
local utmark = createMarker ( 1659, -1891, 12.5, \"cylinder\", 1, 255, 255, 0, 170 )
setMarkerColor ( utmark, 0, 60, 255, 255 )     
function marker1 (hitPlayer, matchingDimension,thePlayer )
local belpmarker = getElementData(getLocalPlayer(),\"jobname1\")
if belpmarker == \"Uttisztito\" then
triggerServerEvent(\"takarit\", getLocalPlayer(), thePlayer)
outputChatBox ( \"[Munka]: #FFFFFFSikeresen elkezdted a munkát! Takarítsd az utat!\",thePlayer, 255, 0, 0, true )
else
outputChatBox ( \"[Munka]: #FFFFFFElőször vedd fel a munkát a városházán!\",thePlayer,255, 0, 0, true )
end
end
addEventHandler ( \"onClientMarkerHit\", utmark, marker1 )
de,ha viszont nem irok oda seemit akkor kiirja,de mindenkinek miért??

54
Archívum / Ezzel mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. Március 11. - 13:48:40 »
Na szóval. Van egy ilyen SetElementData-s rész:
setElementData( root, \"jobname1\", \"Uttisztito\",false)
ezzel nincs gond.
De amikor lekérném a getElementData-val,akkor baj van. A getElementData rész:
function marker1 ()
local sajt = getElementData(root, \"jobname1\")
if sajt == Uttisztito then
 createMarker ( 1659, -1891, 12.5, \"cylinder\", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
else
outputChatBox(\"Hazucc\")
end
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getRootElement(), marker1 )
Itt mindig az Else utáni rész futtatja,bármit csinálok. Mi lehet a baj?

55
Archívum / Csak megadott csoport látja
« Dátum: 2015. Március 10. - 19:15:23 »
Sziasztok. Azt hogyan oldjam meg,hogy hogy egy checkpointot csak az lássa,aki egy munka tagja
A munkát lehetőleg getElementData-val kéne megoldani. A setElementData része kész van.
Hogyan lehetséges ez? Válaszotokat előre is köszönöm!

56
Archívum / Player sétálás
« Dátum: 2015. Március 05. - 15:27:46 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy hogyan lehet azt megtenni,hogy amikor az alt-ot nyomva tartjuk,akkor ne akkor sétáljon,hanem akkor amikor simán a w-t nyomjuk
És amikor a spacet nyomjuk meg vagy nyomvatartjuk akkor fusson csak. Megoldható? Ha igen akkor hogyan?

57
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!
« Dátum: 2015. Március 04. - 14:28:29 »
Sziasztok. Lenne itt nekem egy kódom. A kérdésem az lenne,hogy ha ez egyik négyzetre rákattintunk,akkor valami interakció legyen (pl teleport,de azt megoldom!).
Csak azt hogy kellene,hogy tudjak bele klikkelni.
Próbáltam már azzala kóddal,ami fent van a neten,de ehez a scripthez az nem jó.
Nos,itt is lenne az a kód amihez kéne ez.
function ( )
    if ( getDistanceBetweenPoints3D ( 1774,-1101.2,24.3, getElementPosition ( localPlayer ) ) ) < 3.5 then
    local coords = { getScreenFromWorldPosition (1774,-1101.2,24.3 ) }
    local x,y = guiGetScreenSize()   
    if coords[1] and coords[2] then
     
       
       
    dxDrawRectangle ( x*0.830,y*0.400, 280,120, tocolor ( 0,0,0,170 ) )
        dxDrawText ( \"Tunningok\",x*0.880,y*0.400, 280,120, tocolor ( 255,255,255,150 ),2 )
        dxDrawRectangle ( x*0.855,y*0.450, 200,40, tocolor ( 0,204,0,130 ) )
        dxDrawText ( \"Handling\",x*0.883,y*0.453, 280,120, tocolor ( 255,255,255,150 ),2 )
        end
             end
end )
Köszönöm előre is a válaszokat!

58
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan
« Dátum: 2015. Március 03. - 19:05:55 »
Sziasztok. Az a kérdésem lenne hogy pl egy folyamatos jel \"generátor\"-t hogy lehet készíteni ?
Pl: Folyamatosan a playerhez teleportáljon egy kocsi. De a folyamatosan a lényeg.
Hogyan lehetséges ez.

59
Segítségkérés / Mta modell miatti crash
« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 19:33:35 »
Helllo. A minap modelleztem egy házat a 3dmax-ban a honlapon leírtak szerint.Mindent úgy csináltam.Mikor felmegyek a szerverre egyből crashel az mta.
De miért? :o

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal