Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Tarack

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Kiegészítő bolt rendszer
« Dátum: 2016. Június 11. - 10:56:56 »
Sziasztok. Pl: A seen meg a hl en ugye van ez a kiegészítős dolog. Nos azt sejtem hogy az attachot  attachElementekkel oldották meg de azt hogyan hogy egy gta sa-ban meglévő dolgot (Ami cjnek van alapból) azt hogy adja rá. Ugye azoknak a kiegészítőknek NINCS idjük. Vagy van? Ha igen mi?  A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm! :)
~Tarack

17
Archívum / Chat kérdés
« Dátum: 2016. Április 01. - 10:15:31 »
Sziasztok. Az mta-ban ugyebár van az alap chat. én írtam egy chat systemet de sehogysem tudom működésre bírni. Hogyan lehet az alap MTA chatet kikapcsolni és a t-megnyomására a sajátom jön be. Milyen functionnal? Egy wiki link is elég. Köszönöm előre is a válaszokat :)

18
Archívum / Szinkrinizálás Kérdés
« Dátum: 2016. Március 13. - 13:04:16 »
Sziasztok. Egy csak kliens oldali funkciót hogyan lehet szinkronizálni milyen funkcióval szerver oldalra,hogy csak a localPlayer-nek fusson le de mindenki lássa?
Válaszokat előre is köszönöm

19
Archívum / Éjjeli ablakok eltűntetése
« Dátum: 2016. Március 09. - 19:25:40 »
Sziasztok. A minap mappoltam egy kisebb mappolást amiben kiszedtem egy épületet.
Az lenne a gondom,hogy éjjel megjelennek fölötte ablakok. Érdekelne hogyan tudnám kiszedni?
Ha scriptel akkor lenne szives valaki leírni azoknak az ablak objectek id-jét de ha nincs akkor azt hogy hogyan lehet eltüntetni?
Válaszokat előre is köszönöm

20
Archívum / Célkereszt probléma
« Dátum: 2016. Március 08. - 17:46:52 »
Sziasztok. Van egy valhalla modom amit szinte teljesen átfejlesztettem,de egy napon eltünt  célkeresz (tudom ilyen nem lehet de ez történt).
Próbáltam shaderes egyedi célkeresztet is betenni de az se látszódott.
Hogyan tudnám visszahozni ha még shaderrel se ment? Semelyik fegyvernek nincs sajnos célkeresztje
A válaszokat előre is köszönöm! :)

21
Archívum / Shader készítés képernyőre
« Dátum: 2016. Február 29. - 17:27:58 »
Sziasztok. Lenne egy fekete fehérítő fx fájlom de sehogysem tudom ráhelyezni a  képrenyőre.
Próbáltam a dxCreateShader-ral egy fekete képernyő a dxCreateScreenSource se müködik.
Valaki letudná írni ennek a kódját?

22
Archívum / Shader jármű kinézet kérdés
« Dátum: 2016. Február 28. - 14:10:27 »
Sziasztok. Sikerült egy járműre egyedi shadert tennem. de sajnos minden ugyanolyan járművet ami az alap megváltoztat.
Nekem úgy kéne mint see-mta-n hogy egy kocsira mehet 1 shader de egy másik ugyan olyanon meg nincs.
megoldható?
Válaszokta előre is köszönöm! :)

23
Archívum / Admin Panel
« Dátum: 2015. November 08. - 10:53:34 »
Sziasztok a minap készítettem egy admin panelt csak a nevek egybefolynak rajta. Itt a kód hogy lehetne megoldani hogy ne legyenek egybe?
 

        y = 0
        local selectedSite = page1
        function renderAd2()
         --number = number + 1
        --if getElementData(localPlayer,\"adminlevel\") == 2 then
   --     ad = exports.global:getAdmins()
   dxDrawText(\"ADMINOK\"  ,renderData.rectangleX+260, renderData.rectangleY +19, 286, 16, tocolor(102,255,102, 255, 255), 1.0, font2o, \"left\", \"top\", false, false, true, true, false)
   local vehiclesa = getElementsByType(\"player\",true)
        for key, value in ipairs(vehiclesa) do
                 dxDrawText(\"\"..carname  ,renderData.rectangleX+150, renderData.rectangleY+99, 286, 16, tocolor(255,255,255, 255, 255), 1.0, font12, \"left\", \"top\", false, false, true, true, false)
                y = y + 20
        end

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Admins Panel
« Dátum: 2015. November 08. - 10:52:25 »
Sziasztok a minap készítettem egy admin panelt csak a nevek egybe folynak. Hogy miért azt nem tudom? Hogy tudnám kiküszöbölni?

25
Archívum / NPC idő közönként
« Dátum: 2015. Október 29. - 15:16:36 »
Sziasztok azt hogy lehetne megoldani hogy egy NPC mondjuk 13:00-tól 14:00-ig látható legyen valós idő szerint.
Az npc-t meg a láthatóságot megoldom de hogyan lehet lekérni az időt. vagy ezt setTimer-rel kéne?
A választ előre is köszönöm! :D

26
Archívum / Mysql adat lekérés
« Dátum: 2015. Szeptember 30. - 21:19:01 »
Sziasztok. Azt tudom hogy kell mysql-be adatot menteni (mta szerver) ,(saját adat).
De hogy kell lekérni azt az adatot legyen ez pl egy prémium pont milyen funkcioóval vagy export-tal hogy utána elementdata-ként ráállítsa a playerre? :)

27
Archívum / MTA bindKey
« Dátum: 2015. Szeptember 29. - 20:30:07 »
Sziasztok. BindKey-el szeretnék bindelni egy dashboaard nyitást. Scriptet restartolom,be van bindelve minden fasza. (client render addeventhandlerezik)
Viszont amikor belépek ujra  a szerverre és nem loginolok be akkor még megy a home gomb viszont amikor lespawnolok azután csak a dash nyitás hangot hallom de áttálitja a kamerát is (home). Meg nem rendereli le. Mi lehet? Ha a scriptet restartolom ismét tökéletes.
(Saját Dashboard!)

28
Archívum / Kiszedett objektumok visszarakása
« Dátum: 2015. Szeptember 12. - 11:06:20 »
Sziasztok. Indítottam egy valhalla alapu szervert,de nem ez a lényeg. Régen szórakoztam a mappolással és kimappoltam a délit meg amellől egy házat. De a déli igazábol ott van csak át lehet rajta menni. Eggyik resourceban sincs olyan mappolás ami kivenné onnan. Ez igy maradt. Hogy lehetne visszatenni? Itt a kép:
\"mta-screen_2015-09-12_10-55-19_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

29
Archívum / Szerver oldal triggerelés segítség
« Dátum: 2015. Szeptember 12. - 10:18:20 »
Sziasztok. Ezt a script részletet hogyan lehet triggerelni? Vagyis hogy lehet átvinni szerverre azt az itemid-t ami táblában van meg az amountot.
Itt a kliens oldali kód:
 

function processClick()
    if source == renderData.buyButton then
        if items[selectedItemID][5] == 1 then
            if selectedAmount > 0 then
                triggerServerEvent(\"onClientTryToBuyItem\", localPlayer, items[selectedItemID], items[selectedItemID][4], selectedAmount)
            else
                exports.infobox:showBox(\"error\", \"A kiválasztott mennyiség nem lehet 1-nél kisebb.\")
            end
        elseif items[selectedItemID][5] == 2 or items[selectedItemID][5] == 3 then
            triggerServerEvent(\"onClientTryToBuyItem\", localPlayer, items[selectedItemID], items[selectedItemID][4], 1)
        end
    elseif source == renderData.exitButton then
        togglePanel(false)
        selectedAmount = 1
    end
end

30
Archívum / DxDrawText segítség
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 10:38:02 »
Sziasztok. DxDrawText-tel rakok a képrenyőre egy szöveget de minden felbontásnak más helyen van. Pedig így csináltam:
 

x,y,z = guiGetScreenSize()
dxDrawText ( \"Teszt\", x * 2,y * 1,x + 2,y +5, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\" )

 
Ez csak egy példa ne a koordinátákat nézzétek,csak azt hogy hiába kérem le a felbontást más felbontáson máshol lesz!
Ez miért van? Válaszokat előre is köszönöm!

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal