Szerző Téma: AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés  (Megtekintve 1044 alkalommal)

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Dátum: 2015. Március 20. - 17:54:14 »
0 Show voters
Sziasztok lenne egy server oldali kódom,amiben azt valósítanám meg,hogy attacholja a játékoshoz az objectet.
De sehogy sem megy.
Muszáj lenne ilyen táblás módszerrel,de nemtudom hogy hogyan.
Próbáltam szerver oldalból adatot \"átküldeni\",de azt sem segített.
Itt a kódom:
 

tabla2 = {}
function setPlayerAnimation3 (player)
tabla2[#tabla2 + 1] = createObject(1304,0,0,0)
for k, v in pairs(tabla2) do
        if v then
                if isElement(v) then
                  setObjectScale(v,0.45)
                exports.bone_attach:attachElementToBone(v,localPlayer,12, 0.35, 0.015, 0.15, -90, 0, -20)
                outputChatBox(\"mert\",localPlayer)
               
                        end
        end
       
       
        end
end
addEvent(\"attach\", true)
addEventHandler(\"attach\", getRootElement(),attach)

 
Valaki segítene?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 20. - 19:12:58

Fontos!
« Utoljára szerkesztve: 2015. Március 20. - 19:12:58 írta Tarack »

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Válasz #1 Dátum: 2015. Március 20. - 20:02:05 »
0 Show voters
C:
 
function attach(player)
temp = createObject(1304,0,0,0)
setObjectScale(temp,0.45)
exports.bone_attach:attachElementToBone(temp,player,12, 0.35, 0.015, 0.15, -90, 0, -20)
end
addEvent(\"attach\", true)
addEventHandler(\"attach\", getRootElement(),attach)

 
S:
 
triggerClientEvent(root, \"attach\", root, getRandomPlayer()) -- random játékosra rakja rá

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Válasz #2 Dátum: 2015. Március 20. - 20:06:13 »
0 Show voters
Köszi,de ilyet már próbáltam vagyis ehhez hasonlót.
Azt nem írtam ide,hogy a táblás módszer,törlés miatt kell,mivel hogyha nem az,akkor csak azt törli,amit utoljára hivtam le.

Carlos

  • Vendég
AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Válasz #3 Dátum: 2015. Március 21. - 07:51:21 »
0 Show voters
Úgy hozd létre ahogy Xenius írta és így töröld. :
 
function destroyObjects()
local objects = getElementsByType(\"object\")
   for i,element in ipairs(objects) do
      if getElementModel(element) == 1304 then
         destroyElement(element)
      end
   end
end
addEvent(\"destroyObjects\", true)
addEventHandler(\"destroyObjects\", getRootElement(),destroyObjects)

AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Válasz #4 Dátum: 2015. Május 10. - 15:48:18 »
0 Show voters
[mod]Elavult. Zárom, helyezem.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal