-
Sziasztok lenne egy server oldali kódom,amiben azt valósítanám meg,hogy attacholja a játékoshoz az objectet.
De sehogy sem megy.
Muszáj lenne ilyen táblás módszerrel,de nemtudom hogy hogyan.
Próbáltam szerver oldalból adatot \"átküldeni\",de azt sem segített.
Itt a kódom:
tabla2 = {}
function setPlayerAnimation3 (player)
tabla2[#tabla2 + 1] = createObject(1304,0,0,0)
for k, v in pairs(tabla2) do
if v then
if isElement(v) then
setObjectScale(v,0.45)
exports.bone_attach:attachElementToBone(v,localPlayer,12, 0.35, 0.015, 0.15, -90, 0, -20)
outputChatBox(\"mert\",localPlayer)
end
end
end
end
addEvent(\"attach\", true)
addEventHandler(\"attach\", getRootElement(),attach)
Valaki segítene?
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 20. - 19:12:58
Fontos!
-
C:
function attach(player)
temp = createObject(1304,0,0,0)
setObjectScale(temp,0.45)
exports.bone_attach:attachElementToBone(temp,player,12, 0.35, 0.015, 0.15, -90, 0, -20)
end
addEvent(\"attach\", true)
addEventHandler(\"attach\", getRootElement(),attach)
S:
triggerClientEvent(root, \"attach\", root, getRandomPlayer()) -- random játékosra rakja rá
-
Köszi,de ilyet már próbáltam vagyis ehhez hasonlót.
Azt nem írtam ide,hogy a táblás módszer,törlés miatt kell,mivel hogyha nem az,akkor csak azt törli,amit utoljára hivtam le.
-
Úgy hozd létre ahogy Xenius írta és így töröld. :
function destroyObjects()
local objects = getElementsByType(\"object\")
for i,element in ipairs(objects) do
if getElementModel(element) == 1304 then
destroyElement(element)
end
end
end
addEvent(\"destroyObjects\", true)
addEventHandler(\"destroyObjects\", getRootElement(),destroyObjects)
-
[mod]Elavult. Zárom, helyezem.[/mod]