Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - myke
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
76
« Dátum: 2015. május 19. - 18:21:36 »
Hali. Szeretnék egy kocsi eladásos parancsot csinálni, csak nem értek 1-2 dolgot. Nos. Az /elad parancsig megtudom csinálni, csak az /elfogad parancsnál nem tudom, hogyan kérjem vissza az eladót. Csináljak egy változót, és a változó legyen az eladó, és lekérem? Ebben kérném a segítségeteket! A válaszokat előre is köszönöm!
77
« Dátum: 2015. május 19. - 16:47:00 »
Hali. Lenne egy olyan problémám, hogy ha berakom epilson \"anim preloader\" nevű scriptjét, vagy más anim javító scriptet, akkor spawnoláskor lefagy a GTA, majd leáll. Mi lehet a hiba? Az én gépem sz*r, vagy valami a móddal illetve a scriptel? A válaszokat előre is köszönöm!
78
« Dátum: 2015. május 18. - 20:32:02 »
Na beraktam, és úgy néz ki működik. Köszi a segítséget.
79
« Dátum: 2015. május 18. - 20:25:27 »
Mondhatjuk azt is. Ha paranccsal adom, akkor igen 2x kell beírni. Viszont, mint az előbb leírt scriptbe látod, 2x van az \"ApllyAnimation\" és mégse működik mindig.
80
« Dátum: 2015. május 18. - 20:02:33 »
Hali. Lenne egy olyan problémám, hogy a szerver nem mindig adja be az animokat. Miért? Például itt van egy ilyen lábon/fejen/gyomron lövéses script: public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid) { if(AdminSzoliban[damagedid] == 0) { if(GetPlayerWeapon(playerid) >= 22 && GetPlayerWeapon(playerid) <= 34) { new string[128]; if(sokkolopisztoly[playerid] == 0) { if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD)) { SetPlayerHealth(damagedid,0); format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a fejébe.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a fejébe *\", LILA, 15.0, 10000); }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO)) { new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp-50); TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1); ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1); format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a gyomrába.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a gyomrába *\", LILA, 15.0, 10000); Serult[damagedid] = true; }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS)) { new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp-20); TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1); ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1); format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a lábába.\",Nev(damagedid)); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a lábába *\", LILA, 15.0, 10000); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); Serult[damagedid] = true; } }else { if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD)) { TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000); }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO)) { TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000); }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS)) { TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid)); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); } } } } else { } return 1; } Ha meglőnek, olyan 10-ből 3-szor adja be az illetőnek az animot. Miért? A válaszokat előre is köszönöm!
81
« Dátum: 2015. május 15. - 16:52:03 »
Igen, ezt próbáltam, de azt írta, hogy naprakész az illesztőprogram.
82
« Dátum: 2015. május 15. - 15:41:28 »
Sziasztok. Van egy új gépem és még (hála a jó istennek :@) integrált videokártya van benne (256 mb). És elakartam indítani a Map Editort, de kaptam egy hibaüzenetet, a videokártyával kapcsolatba: \"please install proper drivers for your graphics card, google will help you in acvhieving this task!\" Integrált a kártya, de amilyen drivert föllehetett rá rakni, azt fölraktam. Meglehet ezt oldani valahogy, vga vásárlás nélkül? Vagy ezen kívül van még valami map editor? A válaszokat előre is köszönöm!
83
« Dátum: 2015. május 15. - 14:35:49 »
Köszi a segítséget mindenkinek, sikerült megoldani!
84
« Dátum: 2015. május 12. - 20:06:51 »
És tudnátok segíteni, hogy hogyan? Ez a szint még magas nekem.
85
« Dátum: 2015. május 12. - 18:59:19 »
Hali. Először is elég hülyén adtam címet, de nem tudtam mi lenne a megfelelő. Na. Szeretném egy hotel rendszert csinálni a dini-be írt módomba. A mód úgy lenne megoldva, hogy például 2 napig kibérel egy szobát, és utánna lejár a bérleti idő. Ezt meglehetne oldani dini-be, vagy csak mysql-be? Vagy tudnátok ajánlani valamit, hogy hogy lehetne megcsinálni? A válaszokat előre is köszönöm.
86
« Dátum: 2015. május 12. - 17:10:16 »
Ez mind szép, és jó, csak nekem elég irreálisnak tűnik, ezért szeretném ezen megcsinálni.
87
« Dátum: 2015. május 11. - 17:57:00 »
Ja igen, elnézést, csak módból másoltam ki, és nem láttam azt az \"Egyezik\" föggvényt.
88
« Dátum: 2015. május 11. - 17:45:10 »
Hali. Adott egy script, ami a fegyvereket az oldaladra, vagy a hátadra teszi. Viszont, egyszerre csak 1 object lehet rajtad. Hogy lehetne megoldani, hogy több lehessen rajtad? Script: #include <a_samp> #define WEAPON_TYPE_NONE (0) #define WEAPON_TYPE_HEAVY (1) #define WEAPON_TYPE_LIGHT (2) #define WEAPON_TYPE_MELEE (3)//Nahkampf new OldWeapon[MAX_PLAYERS]; new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS]; #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptExit() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i)) StopPlayerHoldingObject(i); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT) { StopPlayerHoldingObject(playerid); OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT) { new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]); new weapontype=GetWeaponType(weaponid); if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid) StopPlayerHoldingObject(playerid); if(OldWeapon[playerid]!=weaponid) { new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]); if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype) { HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid]; switch(oldweapontype) { case WEAPON_TYPE_LIGHT: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_MELEE: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_HEAVY: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0); } } } if(oldweapontype!=weapontype) OldWeapon[playerid]=weaponid; } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ GetWeaponType(weaponid) { switch(weaponid) { case 22,23,24,26,28,32: return WEAPON_TYPE_LIGHT; case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41: return WEAPON_TYPE_MELEE; case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38: return WEAPON_TYPE_HEAVY; } return WEAPON_TYPE_NONE; } stock GetWeaponModel(weaponid) { switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 33..45: return weaponid+324; case 46: return 371; } return 0; } A válaszokat előre is köszönöm!
89
« Dátum: 2015. május 11. - 17:42:06 »
Hali. Én sscanfal oldanám meg. CMD:parancs(playerid,params[]) { new Melyik[128]; if(sscanf(params, \"s[128]\", Melyik)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\"); if(Egyezik(Melyik, \"pelda1\")) { } else if(Egyezik(Melyik, \"pelda2\")) { } return 1; }
90
« Dátum: 2015. május 11. - 17:32:08 »
Hali. Keresek egy embert, aki elvállalna 1-2 skin módolását/létrehozását. A jelentkező(k) kérem írjon(/írjanak) PM-be! Köszönöm!
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
|