Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - myke

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
76
Segítségkérés / /elfogad parancs
« Dátum: 2015. május 19. - 18:21:36 »
Hali.
Szeretnék egy kocsi eladásos parancsot csinálni, csak nem értek 1-2 dolgot.
Nos.
Az /elad parancsig megtudom csinálni, csak az /elfogad parancsnál nem tudom, hogyan kérjem vissza az eladót.
Csináljak egy változót, és a változó legyen az eladó, és lekérem?
Ebben kérném a segítségeteket!
A válaszokat előre is köszönöm!

77
Segítségkérés / Fagyás spawn előtt
« Dátum: 2015. május 19. - 16:47:00 »
Hali.
Lenne egy olyan problémám, hogy ha berakom epilson \"anim preloader\" nevű scriptjét, vagy más anim javító scriptet, akkor spawnoláskor lefagy a GTA, majd leáll. Mi lehet a hiba? Az én gépem sz*r, vagy valami a móddal illetve a scriptel? A válaszokat előre is köszönöm!

78
Segítségkérés / Nem mindig adja be az animokat
« Dátum: 2015. május 18. - 20:32:02 »
Na beraktam, és úgy néz ki működik.
Köszi a segítséget.

79
Segítségkérés / Nem mindig adja be az animokat
« Dátum: 2015. május 18. - 20:25:27 »
Mondhatjuk azt is. Ha paranccsal adom, akkor igen 2x kell beírni. Viszont, mint az előbb leírt scriptbe látod, 2x van az \"ApllyAnimation\" és mégse működik mindig.

80
Segítségkérés / Nem mindig adja be az animokat
« Dátum: 2015. május 18. - 20:02:33 »
Hali.
Lenne egy olyan problémám, hogy a szerver nem mindig adja be az animokat.
Miért?
Például itt van egy ilyen lábon/fejen/gyomron lövéses script:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(AdminSzoliban[damagedid] == 0)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) >= 22 && GetPlayerWeapon(playerid) <= 34)
{
   new string[128];
   if(sokkolopisztoly[playerid] == 0)
   {
      if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD))
      {
          SetPlayerHealth(damagedid,0);
           format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a fejébe.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a fejébe *\", LILA, 15.0, 10000);
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO))
      {
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp-50);
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
            ClearAnimations(damagedid);
           ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
          format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a gyomrába.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a gyomrába *\", LILA, 15.0, 10000);
         Serult[damagedid] = true;
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS))
      {
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp-20);
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
          ClearAnimations(damagedid);
           ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
             format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a lábába.\",Nev(damagedid));
             SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a lábába *\", LILA, 15.0, 10000);
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         Serult[damagedid] = true;
      }
   }else
   {
      if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD))
      {
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
          ClearAnimations(damagedid);
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp);
          ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
           format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO))
      {
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
            ClearAnimations(damagedid);
            new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp);
           ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
           ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
         SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
      }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS))
      {
          TogglePlayerControllable(damagedid,0);
          ClearAnimations(damagedid);
          new Float:hp;
          GetPlayerHealth(damagedid,hp);
          SetPlayerHealth(damagedid,hp);
           ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                  ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
             format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
             SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
         ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
      }
   }
}
}
else
{
}
return 1;
}

 
Ha meglőnek, olyan 10-ből 3-szor adja be az illetőnek az animot. Miért?
A válaszokat előre is köszönöm!

81
Kérdések, Segítség / Map Editor probléma
« Dátum: 2015. május 15. - 16:52:03 »
Igen, ezt próbáltam, de azt írta, hogy naprakész az illesztőprogram.

82
Kérdések, Segítség / Map Editor probléma
« Dátum: 2015. május 15. - 15:41:28 »
Sziasztok.
Van egy új gépem és még (hála a jó istennek  :@) integrált videokártya van benne (256 mb).
És elakartam indítani a Map Editort, de kaptam egy hibaüzenetet, a videokártyával kapcsolatba: \"please install proper drivers for your graphics card, google will help you in acvhieving this task!\"
Integrált a kártya, de amilyen drivert föllehetett rá rakni, azt fölraktam.
Meglehet ezt oldani valahogy, vga vásárlás nélkül? Vagy ezen kívül van még valami map editor?
A válaszokat előre is köszönöm!

83
Segítségkérés / Hotel rendszer dinibe
« Dátum: 2015. május 15. - 14:35:49 »
Köszi a segítséget mindenkinek, sikerült megoldani! :)

84
Segítségkérés / Hotel rendszer dinibe
« Dátum: 2015. május 12. - 20:06:51 »
És tudnátok segíteni, hogy hogyan?
Ez a szint még magas nekem. :D

85
Segítségkérés / Hotel rendszer dinibe
« Dátum: 2015. május 12. - 18:59:19 »
Hali.
Először is elég hülyén adtam címet, de nem tudtam mi lenne a megfelelő.
Na.
Szeretném egy hotel rendszert csinálni a dini-be írt módomba.
A mód úgy lenne megoldva, hogy például 2 napig kibérel egy szobát, és utánna lejár a bérleti idő.
Ezt meglehetne oldani dini-be, vagy csak mysql-be?
Vagy tudnátok ajánlani valamit, hogy hogy lehetne megcsinálni?
A válaszokat előre is köszönöm.

86
Segítségkérés / Fegyver az oldalon script probléma
« Dátum: 2015. május 12. - 17:10:16 »
Ez mind szép, és jó, csak nekem elég irreálisnak tűnik, ezért szeretném ezen megcsinálni.

87
Segítségkérés / Több parancs egyben
« Dátum: 2015. május 11. - 17:57:00 »
Ja igen, elnézést, csak módból másoltam ki, és nem láttam azt az \"Egyezik\" föggvényt. :D

88
Segítségkérés / Fegyver az oldalon script probléma
« Dátum: 2015. május 11. - 17:45:10 »
Hali.
Adott egy script, ami a fegyvereket az oldaladra, vagy a hátadra teszi.
Viszont, egyszerre csak 1 object lehet rajtad.
Hogy lehetne megoldani, hogy több lehessen rajtad?
Script:
 
#include <a_samp>
#define WEAPON_TYPE_NONE    (0)
#define WEAPON_TYPE_HEAVY   (1)
#define WEAPON_TYPE_LIGHT   (2)
#define WEAPON_TYPE_MELEE   (3)//Nahkampf
new OldWeapon[MAX_PLAYERS];
new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS];
 
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
    if(IsPlayerConnected(i))
   StopPlayerHoldingObject(i);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
StopPlayerHoldingObject(playerid);
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]);
new weapontype=GetWeaponType(weaponid);
if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid)
    StopPlayerHoldingObject(playerid);
if(OldWeapon[playerid]!=weaponid)
{
    new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]);
    if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype)
    {
        HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid];
        switch(oldweapontype)
        {
            case WEAPON_TYPE_LIGHT:
            SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_MELEE:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_HEAVY:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0);
        }
    }
}
if(oldweapontype!=weapontype)
   OldWeapon[playerid]=weaponid;
}
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
GetWeaponType(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 22,23,24,26,28,32:
        return WEAPON_TYPE_LIGHT;
case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41:
    return WEAPON_TYPE_MELEE;
case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38:
    return WEAPON_TYPE_HEAVY;
}
return WEAPON_TYPE_NONE;
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
case 2..8:
    return weaponid+331;
        case 9:
    return 341;
case 10..15:
   return weaponid+311;
case 16..18:
    return weaponid+326;
case 22..29:
    return weaponid+324;
case 30,31:
    return weaponid+325;
case 32:
    return 372;
case 33..45:
    return weaponid+324;
case 46:
    return 371;
}
return 0;
}

 
A válaszokat előre is köszönöm!

89
Segítségkérés / Több parancs egyben
« Dátum: 2015. május 11. - 17:42:06 »
Hali.
Én sscanfal oldanám meg.
 

CMD:parancs(playerid,params[])
{
new Melyik[128];
if(sscanf(params, \"s[128]\", Melyik)) return   SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\");
if(Egyezik(Melyik, \"pelda1\"))
        {
     }
     else if(Egyezik(Melyik, \"pelda2\"))
     {
        }
        return 1;
}
     

90
Módolás / Keresek: módoláshoz értő embert
« Dátum: 2015. május 11. - 17:32:08 »
Hali.
Keresek egy embert, aki elvállalna 1-2 skin módolását/létrehozását.
A jelentkező(k) kérem írjon(/írjanak) PM-be!
Köszönöm!

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal