| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Üzenetek - myke
			
			Oldalak: 1  ... 4 5 [6] 7 8  ... 15 
		 
			
				
				
					76 
						
						« Dátum: 2015. május 19. - 18:21:36 »
					 
					Hali.Szeretnék egy kocsi eladásos parancsot csinálni, csak nem értek 1-2 dolgot.
 Nos.
 Az /elad parancsig megtudom csinálni, csak az /elfogad parancsnál nem tudom, hogyan kérjem vissza az eladót.
 Csináljak egy változót, és a változó legyen az eladó, és lekérem?
 Ebben kérném a segítségeteket!
 A válaszokat előre is köszönöm!
 
			
				
				
					77 
						
						« Dátum: 2015. május 19. - 16:47:00 »
					 
					Hali.Lenne egy olyan problémám, hogy ha berakom epilson \"anim preloader\" nevű scriptjét, vagy más anim javító scriptet, akkor spawnoláskor lefagy a GTA, majd leáll. Mi lehet a hiba? Az én gépem sz*r, vagy valami a móddal illetve a scriptel? A válaszokat előre is köszönöm!
 
			
				
				
					78 
						
						« Dátum: 2015. május 18. - 20:32:02 »
					 
					Na beraktam, és úgy néz ki működik.Köszi a segítséget.
 
			
				
				
					79 
						
						« Dátum: 2015. május 18. - 20:25:27 »
					 
					Mondhatjuk azt is. Ha paranccsal adom, akkor igen 2x kell beírni. Viszont, mint az előbb leírt scriptbe látod, 2x van az \"ApllyAnimation\" és mégse működik mindig.
					 
			
				
				
					80 
						
						« Dátum: 2015. május 18. - 20:02:33 »
					 
					Hali. Lenne egy olyan problémám, hogy a szerver nem mindig adja be az animokat. Miért? Például itt van egy ilyen lábon/fejen/gyomron lövéses script:  public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid){
 if(AdminSzoliban[damagedid] == 0)
 {
 if(GetPlayerWeapon(playerid) >= 22 && GetPlayerWeapon(playerid) <= 34)
 {
 new string[128];
 if(sokkolopisztoly[playerid] == 0)
 {
 if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD))
 {
 SetPlayerHealth(damagedid,0);
 format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a fejébe.\",Nev(damagedid));
 ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
 SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a fejébe *\", LILA, 15.0, 10000);
 }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO))
 {
 new Float:hp;
 GetPlayerHealth(damagedid,hp);
 SetPlayerHealth(damagedid,hp-50);
 TogglePlayerControllable(damagedid,0);
 ClearAnimations(damagedid);
 ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
 ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
 format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a gyomrába.\",Nev(damagedid));
 ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
 SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a gyomrába *\", LILA, 15.0, 10000);
 Serult[damagedid] = true;
 }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS))
 {
 new Float:hp;
 GetPlayerHealth(damagedid,hp);
 SetPlayerHealth(damagedid,hp-20);
 TogglePlayerControllable(damagedid,0);
 ClearAnimations(damagedid);
 ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
 ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
 format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a lábába.\",Nev(damagedid));
 SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a lábába *\", LILA, 15.0, 10000);
 ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
 Serult[damagedid] = true;
 }
 }else
 {
 if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD))
 {
 TogglePlayerControllable(damagedid,0);
 ClearAnimations(damagedid);
 new Float:hp;
 GetPlayerHealth(damagedid,hp);
 SetPlayerHealth(damagedid,hp);
 ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
 ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
 format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
 ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
 SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
 }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO))
 {
 TogglePlayerControllable(damagedid,0);
 ClearAnimations(damagedid);
 new Float:hp;
 GetPlayerHealth(damagedid,hp);
 SetPlayerHealth(damagedid,hp);
 ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
 ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
 format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
 ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
 SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
 }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS))
 {
 TogglePlayerControllable(damagedid,0);
 ClearAnimations(damagedid);
 new Float:hp;
 GetPlayerHealth(damagedid,hp);
 SetPlayerHealth(damagedid,hp);
 ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
 ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
 format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid));
 SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000);
 ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA);
 }
 }
 }
 }
 else
 {
 }
 return 1;
 }
 Ha meglőnek, olyan 10-ből 3-szor adja be az illetőnek az animot. Miért? A válaszokat előre is köszönöm!
					 
			
				
				
					81 
						
						« Dátum: 2015. május 15. - 16:52:03 »
					 
					Igen, ezt próbáltam, de azt írta, hogy naprakész az illesztőprogram.
					 
			
				
				
					82 
						
						« Dátum: 2015. május 15. - 15:41:28 »
					 
					Sziasztok.Van egy új gépem és még (hála a jó istennek  :@) integrált videokártya van benne (256 mb).
 És elakartam indítani a Map Editort, de kaptam egy hibaüzenetet, a videokártyával kapcsolatba: \"please install proper drivers for your graphics card, google will help you in acvhieving this task!\"
 Integrált a kártya, de amilyen drivert föllehetett rá rakni, azt fölraktam.
 Meglehet ezt oldani valahogy, vga vásárlás nélkül? Vagy ezen kívül van még valami map editor?
 A válaszokat előre is köszönöm!
 
			
				
				
					83 
						
						« Dátum: 2015. május 15. - 14:35:49 »
					 
					Köszi a segítséget mindenkinek, sikerült megoldani!    
			
				
				
					84 
						
						« Dátum: 2015. május 12. - 20:06:51 »
					 
					És tudnátok segíteni, hogy hogyan? Ez a szint még magas nekem.    
			
				
				
					85 
						
						« Dátum: 2015. május 12. - 18:59:19 »
					 
					Hali.Először is elég hülyén adtam címet, de nem tudtam mi lenne a megfelelő.
 Na.
 Szeretném egy hotel rendszert csinálni a dini-be írt módomba.
 A mód úgy lenne megoldva, hogy például 2 napig kibérel egy szobát, és utánna lejár a bérleti idő.
 Ezt meglehetne oldani dini-be, vagy csak mysql-be?
 Vagy tudnátok ajánlani valamit, hogy hogy lehetne megcsinálni?
 A válaszokat előre is köszönöm.
 
			
				
				
					86 
						
						« Dátum: 2015. május 12. - 17:10:16 »
					 
					Ez mind szép, és jó, csak nekem elég irreálisnak tűnik, ezért szeretném ezen megcsinálni.
					 
			
				
				
					87 
						
						« Dátum: 2015. május 11. - 17:57:00 »
					 
					Ja igen, elnézést, csak módból másoltam ki, és nem láttam azt az \"Egyezik\" föggvényt.    
			
				
				
					88 
						
						« Dátum: 2015. május 11. - 17:45:10 »
					 
					Hali. Adott egy script, ami a fegyvereket az oldaladra, vagy a hátadra teszi. Viszont, egyszerre csak 1 object lehet rajtad. Hogy lehetne megoldani, hogy több lehessen rajtad? Script:  #include <a_samp>#define WEAPON_TYPE_NONE    (0)
 #define WEAPON_TYPE_HEAVY   (1)
 #define WEAPON_TYPE_LIGHT   (2)
 #define WEAPON_TYPE_MELEE   (3)//Nahkampf
 new OldWeapon[MAX_PLAYERS];
 new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS];
 
 #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
 #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
 //------------------------------------------------------------------------------------------------------
 public OnFilterScriptExit()
 {
 for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
 if(IsPlayerConnected(i))
 StopPlayerHoldingObject(i);
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 OldWeapon[playerid]=0;
 HoldingWeapon[playerid]=0;
 return 1;
 }
 public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
 {
 if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT)
 {
 StopPlayerHoldingObject(playerid);
 OldWeapon[playerid]=0;
 HoldingWeapon[playerid]=0;
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerUpdate(playerid)
 {
 if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT)
 {
 new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]);
 new weapontype=GetWeaponType(weaponid);
 if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid)
 StopPlayerHoldingObject(playerid);
 if(OldWeapon[playerid]!=weaponid)
 {
 new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]);
 if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype)
 {
 HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid];
 switch(oldweapontype)
 {
 case WEAPON_TYPE_LIGHT:
 SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0);
 case WEAPON_TYPE_MELEE:
 SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0);
 case WEAPON_TYPE_HEAVY:
 SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0);
 }
 }
 }
 if(oldweapontype!=weapontype)
 OldWeapon[playerid]=weaponid;
 }
 return 1;
 }
 //------------------------------------------------------------------------------------------------------
 GetWeaponType(weaponid)
 {
 switch(weaponid)
 {
 case 22,23,24,26,28,32:
 return WEAPON_TYPE_LIGHT;
 case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41:
 return WEAPON_TYPE_MELEE;
 case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38:
 return WEAPON_TYPE_HEAVY;
 }
 return WEAPON_TYPE_NONE;
 }
 stock GetWeaponModel(weaponid)
 {
 switch(weaponid)
 {
 case 1:
 return 331;
 case 2..8:
 return weaponid+331;
 case 9:
 return 341;
 case 10..15:
 return weaponid+311;
 case 16..18:
 return weaponid+326;
 case 22..29:
 return weaponid+324;
 case 30,31:
 return weaponid+325;
 case 32:
 return 372;
 case 33..45:
 return weaponid+324;
 case 46:
 return 371;
 }
 return 0;
 }
 A válaszokat előre is köszönöm!
					 
			
				
				
					89 
						
						« Dátum: 2015. május 11. - 17:42:06 »
					 
					Hali. Én sscanfal oldanám meg.  CMD:parancs(playerid,params[])
 {
 new Melyik[128];
 if(sscanf(params, \"s[128]\", Melyik)) return   SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\");
 if(Egyezik(Melyik, \"pelda1\"))
 {
 }
 else if(Egyezik(Melyik, \"pelda2\"))
 {
 }
 return 1;
 }
 
 
			
				
				
					90 
						
						« Dátum: 2015. május 11. - 17:32:08 »
					 
					Hali.Keresek egy embert, aki elvállalna 1-2 skin módolását/létrehozását.
 A jelentkező(k) kérem írjon(/írjanak) PM-be!
 Köszönöm!
 
			Oldalak: 1  ... 4 5 [6] 7 8  ... 15 
		 |