Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 136
511
Segítségkérés / Hogy van helyesen ez a parancs?
« Dátum: 2013. január 14. - 22:23:35 »
Az vehicleidre vonatkozik, tehát a szerveren az 586. -nak létrehozott jármûben tartózkodsz-e.
Ott meg kapcsos zárójel elrendezéssel van a gond, tehát lefut az a rész a végén amikor a pénzt adja és véget is ér a verseny az elsõ checkpointnál.
Nézd át újra hogy külön blokkokban legyenek a feladatok.
De próbáld meg switch case utasításokkal megírni sokkal átláthatóbb lesz.
 
      switch(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\"))
        {
   case 1: // Elsõ CP
   {
      SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 2);
   }
   case 2: // Második CP
   {
 
   }
}

 
Edit:
Ne 0-val kezd a cp számozását, mert minden pvar-nak alapból nulla az értéke, kezd egytõl. (Javítottam feljebb)

512
Segítségkérés / Hogy van helyesen ez a parancs?
« Dátum: 2013. január 14. - 22:14:40 »
Megelõztek, de azért egy - két mondatban én is.
Ne keverjétek a jármû modelid-ket a jármûvek vehicleid-vel.
Az egyik a jármû típusára utaló érték a második a jármû sorszáma.
A sorszám alapján lehet megállapítani a jármû típusát.
Tehát:
 
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 486)

513
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 14. - 18:59:57 »
Láttam hogy te voltál aki frissítette mindig.
De a téma nyitó már megint csak a respecté nyitotta a témát, a helyedben kimásolnám az egészet azt nyitnék neki egy újat a te neveddel, mivel te dolgozol vele.  :D :D

514
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 14. - 18:49:57 »
Jha van benne valami, majd a végén kiderül.
Megjegyzés:
Miért nincs frissítve a fõposzt, miért pont olyan személy nyitotta aki szarik rá és nem fordítja az eredeti oldalt és frissíti itt a témát?
Ez már megint a moderátorokra maradt, de most õk is el lehetnek foglalva ezek szerint.

515
Szkript kérések / Óra átállítás
« Dátum: 2013. január 14. - 18:27:45 »
Idézetet írta: Flash date=1358183955\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32419\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


https://www.dropbox.com/s/o0c3k69xcggii58/time.amx
Tessék, ha nem mûködik, akkor írj!
 
.amx -el sz*rt nem ér a srác, és mindenki túlbonyolítja az egész kódot.
Tessék:
 
#include a_samp
#include sscanf2
CMD:time(playerid, params[]) {
     new  ido;
     if(sscanf(params, \"i\", ido)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /time [Óra]\");
     SetPlayerTime(playerid, ido, 0);
     return 1;
}

 

[/quote]
Jha mindenki túl bonyolítja.
Minek ehhez sscanf?
 
COMMAND:time(playerid, params[])
{
new hour = strval(params);
if(0 <= hour <= 24) SetPlayerTime(playerid, hour, 0);
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /time [óra 0-24]\");
return 1;
}

516
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 13. - 10:20:38 »
Idézetet írta: divkn date=1358027098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na de?! :OO
 

 

 

Eddig nagyon jó lett szuper tetszik de nagyon kevés legalább csinálhattak volna többet is.. :(
 
Többet is? Csinálhattak?
Kalcor nem 20 év alatti személy aki folyamatosan a gép elõtt ül és csinál valamit, hanem van egy munkája és családja is
amivel jobban kéne törõdnie mint egy játékkal. Ezen kívül Kalcor az egyetlen SA-MP fejlesztõ. A béta tesztelõket ne számítsd bele.
 
[/quote]
Igen-igen, ráadásul hobbiként csinálja, nincs semmi bevétele belõle. Ezért nem is vártam többet valahogy.
De akkor meg átadhatná valakinek a fejlesztést, akiben megbízik, és kellõ mértékben ért hozzá.
 
[/quote]
 
[/quote]
Szerinted minek van külön \"Hosted\" elnevezéssel funkció beépítve a samp kliensbe?
Oda olyan szerverek kerülnek amelyek egy bizonyos host-tól bérelnek és ha jól tudom külön felárért.
Gondolod hogy akkor nincs bevétele a fejlesztõnek?
Csak kattints rá és nézd meg mennyi szerver van ott, és keresgélj egy kicsit hogy ha van szervered akkor az hogyan kerülhetne be oda.  :D


SA-MP 0.3x RC1-3 kiadva.

517
Tanuljunk PAWN nyelvet / Új hooking method
« Dátum: 2013. január 13. - 10:08:49 »
Az eredeti post hol található?
Erre most kíváncsi vagyok, tesztelni fogom, több .inc beágyazásakor is mûködik?

518
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 12. - 22:26:17 »
Hát hurrá, végre itt egy újabb samp verzió.
Mit is mondjak, kaptunk 3 új native funkciót, igaz még csak RC 1 kiadás, de már rögtön probléma van vele, amit talán javítottak, RC1-2 ben.
Erre vártunk majdnem egy évet.
Hát nem semmi fellendülés, arról nem beszélve milyen lassan jön az újabb RC verzió, mert eddig úgy tûnik egy lépés elõre kettõ hátra elvet követve próbálnak fejleszteni, ami nem igazán válik be.
Hát kíváncsian várom a a folytatást.
Nem azért de nem hiszem el hogy nem lehetett volna már javítani a kezdetek kezdete óta meglévõ hibákat hiányosságokat, és nem kellene száz meg ezerféle .inc-t használni meg eljárást írni ezek javítására, ami hook hook hátán elvet követve próbálja meg javítani, lásd fixes2, fixes plugin stb., a sa-mp hibáit.
Sokkal egyszerûbb meg simább futást eredményezne ha magában a forrásban javítanák ezeket a dolgokat. Elõnyként gyorsaságot kevesebb memória használatot kapnánk meg stabilabb mûködést.
De hát ez kell nekünk CallLocalFunction használata egyetlen egy meghívás alkalmával 10 szer vagy többször, mert hook rendszer kell egy ilyen játékhoz is 146-szor.
Egy példa:


Elindulnánk a boltba de mindig közbe jön valami mert fontosabb, és a végén meg nem jutunk el oda, mert bezár.

519
Segítségkérés / Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?
« Dátum: 2013. január 12. - 15:15:00 »
Mert csak magadnak mozgatod az objectet ezért player object, ha a másiknak is akarod mozgatni, akkor az annak a játékosnak létrehozott objectet is kellene mozgatnod.
De minek akarod hogy lássa a másik?
Mentésnél meg az összes csatlakozott játékosnak, kell frissíteni vagy újra létrehozni a playerobjectet és akkor látni fogja az új pozícióra tett objectet.
Vagy használj streamert és mentés után használd a Streamer_Update funkciót az összes csatlakozott játékosra vonatkozóan.

520
Segítségkérés / Házrendszer SQL query
« Dátum: 2013. január 10. - 19:15:23 »
Mivel a hazsave teljes, gondolom a komplett mentési parancs hiányos innen, mivel csak egy kód részletet közöltél.

521
Segítségkérés / Házrendszer SQL query
« Dátum: 2013. január 10. - 19:07:12 »
Ez csak találgatás részemrõl túl kevés az információ, legalábbis a közölt kód nem tartalmazza a hibát.

522
Segítségkérés / Házrendszer SQL query
« Dátum: 2013. január 10. - 18:39:57 »
Nem látni benne hibát, valami más miatt lehetséges, gondolom a Query global változó, próbáld lokál változóval a mentést.

523
Segítségkérés / Házrendszer SQL query
« Dátum: 2013. január 10. - 18:24:40 »
Melyik házrendszer ez?

524
Segítségkérés / meik gyorsabb?
« Dátum: 2013. január 09. - 19:41:40 »
A dini egy katasztrófa, senkinek se ajánlom.  :D
Inkább mysql, sokkal kényelmesebb, több lehetõség van benne, és persze könnyen összeköthetõ akár weblappal is.
Persze tudni kell használni, mert ugyanúgy hazavágja a szervert ha OnPlayerUpdate alatt akarja valaki használni, akárcsak a dini.
Fájl kezelés gyorsabb bizonyos esetekben, de ha már keresni kell, nagy fájlokban akkor már vége.
Egyébként pár év szkriptelgetés tesztelgetés után, már sokan tudják hogy egyes feladatokhoz mit kell használni, alap samp fájlkezelést vagy valami komolyabbat.
És persze a dini felejtve.

525
Teljesen felesleges volt hozzá adni a zcmd-t, egyetlen egy parancsért parancsfeldolgozó?
Jó sokat kell rajt dolgoznia, tökéletes volt úgy ahogy volt.
De a fordítást azért köszönjük. :D

Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal