Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: [1] 2 3 ... 136
1
Segítségkérés / Egybe mentsem õket, vagy külön?
« Dátum: 2014. Június 23. - 23:36:43 »
Persze, csak olyan adatot menteni ami változott, és nem olyat ami változatlan marad.  ;D

2
Segítségkérés / Pár óra után lagg
« Dátum: 2014. Június 23. - 23:33:59 »
Egyik lehetséges oka hogy olyan idõzítõket alkalmazol (SetTimer, SetTimerEx) ami játékos csatlakozáskor indul el vagy valami más hatására, és nem kerülnek leállításra játékos kilépéskor ez megmagyarázná hogy miért pár óra múlva kezd el akadozni a játék.
Egyéb ok talán a msql log bekapcsolva van ami igen csak fogja az egészet.
Logolás debugolás hiba keresésre van és nem folyamatos játékra tehát ezeket csak hiba keresésre érdemes aktiválni nem folyamatos üzemre.

3
Segítségkérés / Nem megy sorba :(
« Dátum: 2014. Június 23. - 23:27:55 »
Tudod ez rész is kicsit érdekes, ha tudod mi a következõ lépés és persze azt is tudod hogy egyel több mint ami elõtte volt akkor e helyett
 
lepes[playerid]=lepes[playerid]+1;

 
Írhatod ezt is
 
lepes[playerid]++;

 
de ha pontosan tudni akarod a következõ lépés értékét akkor meg egyszerûen megadod:
 
lepes[playerid] = 1;

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / codes4free.net
« Dátum: 2014. Június 19. - 20:21:20 »
Már rajt vagyok köszi, de lehet nincs annyi online proxy, mivel már csak egy pontokat ad.  15 eddig.
Edit:
Ok, hát ennyi volt.
Köszönöm azoknak akik segítettek. Igazából egy jó nagy átverés ez is, linket eltávolítom és törlöm a témát.

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / codes4free.net
« Dátum: 2014. Június 19. - 20:02:31 »
Köszönöm, közben figyelem már van 10 pont még 20 kell, de közben azt látom ha más böngészõvel megnyitom akkor is számol hozzá, ha meglesz a 30 zárom is a témát.
Majd leírom mire jutottam vele, amikor lezárom a témát.
Edit.:
Ne legyetek már ennyire félénkek, nem vírusos csak bacilusos ami mást nem tesz csak megrágja a számítógépház oldalát, gyerünk már 11 pont eddig.

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / codes4free.net
« Dátum: 2014. Június 19. - 19:39:02 »
Üdv.
Egy kis segítség kellene kíváncsi vagyok hogy tényleg lehet-e valamire használni ezt a weboldalt, semmi mást nem kell csinálni csak rá kell kattintani a lenti linkre.
-delete-
Akit érdekel az megnézi és talán felhasználja saját céljaira is, persze neki más azonosító kódja lesz.
Aki megnézi a weboldalt a fenti linken az pontot szerez nekem a jelenlegi IP címemre, elõre is köszönöm azoknak akik megnézik.
Ha elegendõ pont gyûlik össze akkor kitudom próbálni hogy tényleg hasznos-e a weboldal vagy sem, ez olyan 20 látogatottságot igényel kb. a fenti linken.

7
Segítségkérés / For - számok 1-99 ig
« Dátum: 2014. Május 06. - 17:13:18 »
    for(new i = 1; i < 100; i++)
    {
        ...
    }

8
Segítségkérés / MYSQL In SAMP?
« Dátum: 2014. Május 03. - 17:25:07 »
Szinte minden.
Legalábbis én nem tudok olyanról amit nem lehetne, ha csak a mysql oldalon nincs letiltva.

9
Segítségkérés / MySQL betöltési hiba
« Dátum: 2014. Május 01. - 23:24:20 »
Hacsak 3 karakternyi adatot töltesz be akkor nem kell csodálkozni a furcsa eredményeken.
 
new field6[5][3];[/quote]
A 2459.45 az 8 karakternyi helyet foglal,(szám + null) karakterláncként, de csak 3-at tud beolvasni 24\\0.
A 3-ast írd át mondjuk 24-re és utána próbáld ki a kódod.

10
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. Április 30. - 22:35:32 »
Ugyanaz marad mint ami volt, ez elég zavaró samp esetén. (tudtommal)
Ezért írtam KillTimer után egy negatív érték megadást \"timer[playerid] = -1;\".

11
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. Április 28. - 22:56:53 »
Ha játékosonként tárolod egy elindított idõzítõ azonosítóját mondjuk így:
 
new timer[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    timer[playerid] = SetTimer.........
    ....

 
Akkor a változó továbbra is tárolni fogja az elindított timer azonosító számát akkor is ha a játékos kifagy vagy crashel.
Ebbõl kiindulva le lehet állítani akkor is ha egy új játékos fellép a szerverre gyakorlatilag a helyére (ugyanazt az id-t kapja meg amelyik a kifagyott játékosé volt.
Persze azt nem tudni hogy a samp programozója ezt hogyan kezeli hogy idõzítõ azonosításra újra felhasznál-e olyan értéket amit korábban leállításra került, ezért biztonságra törekedve meglehet határozni egy értéket ami azt jelenti hogy az idõzítõ leállításra vagy egyáltalán nem is lett elindítva, ami lehetne mondjuk a -1.
 
new timer[MAX_PLAYERS] = { -1, ... };
public
OnPlayerConnect(playerid)
{
if(timer[playerid] != -1) KillTimer(timer[playerid]); // Így ha véletlenül nem kerülne meghívásra játékos kifagyásakor az OnPlayerDisconnect akkor OnPlayerConnect alatt le lehet állítani egy másik játékos által elindított idõzítõt
    timer[playerid] = SetTimer(\"bla\", 1000, 1);
return 1;
}
public
OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(timer[playerid]);
timer[playerid] = -1;
}

 
Ez lenne az elmélet, a kérdés hogy mûködik-e a valóságban?

12
Segítségkérés / Kiolvasás tömbbõl
« Dátum: 2014. Április 28. - 22:32:37 »
Mi az a \"beleszerkesztesz\" szabály? (moderálva) :D
Hol találom?

13
Segítségkérés / Ikea Problem 2
« Dátum: 2014. Április 08. - 20:59:04 »
Idézetet írta: BoOy date=1396888986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mivel 100 objectet nem tud kiírni 1 dialogba. Nem is írtam a publikált témába hogy ezt változtathatja valaki.
 
Ezért nem szabad definíciót alkalmazni olyan értéknél amelyet nem szeretnéd ha megváltoztatnának. :D

14
Segítségkérés / MySQL fetch int nem mûködik
« Dátum: 2014. Március 30. - 20:09:37 »
Akkor a késõbbi azonosításra mást kell kitalálnod, mert igazad van tárolhatod ott a lõszer mennyiségét is.

15
Segítségkérés / MySQL fetch int nem mûködik
« Dátum: 2014. Március 30. - 19:40:53 »
Értem, akkor is az adat lekérésed nem jó.
Egyetlen sql utasítással kellene lekérned minden adatot amire éppen szükséged van, most az összesre mivel 47 darab fegyver közül kell kiszedned azokat amelyek gyakorlatilag megvannak tehát egy az értékük:
 
 mysql_query(\"SELECT * FROM taska WHERE username = \'%s\'\");

 
Majd a vissza kapott adatok alapján tudod eldönteni melyik fegyvert kell ténylegesen ki íratni dialogba, idõvel persze gondot fog okozni majd az is ha a dialogból kell kiválasztani egyet és azt oda adni a játékosnak, mivel ott már csak azok a dolgok szerepelnek amik megvannak, a helyedben azt hogy van-e fegyver ugyanazzal az értékkel tüntetném fel ami a fegyver valódi ID értéke és mondjuk -1-el ha nincs neki:
1 2 3  4 5 6   7 8
1 2 3 -1 5 6 -1 8
Itt tehát a 4-es és a 7-es nincs a játékosnak meg.
Ezzel a módszerrel könnyebben tudsz nevet adni felsorolásban a dolgoknak és könnyebben vissza lehet azonosítani mikor kiválasztja azt egy játékos.
Egyébként elég nagy fába vágtad a fejszéd így kezdésnek. :D

Oldalak: [1] 2 3 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal