Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lorantf

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Szkript kérések / Regisztrácio
« Dátum: 2014. október 07. - 17:58:55 »
Azért kicsit egyszerübre gondoltam,egyenlöre elég vona a bejelendkezés,és a regisztrácio dialogja is.

47
Szkript kérések / Regisztrácio
« Dátum: 2014. október 07. - 15:26:26 »
Ez hibás,regisztráláskor beirod a jelszavat,majd mikor másodszorra kell beirni megerosittés képpen,ha nem irsz semmit be is belépik!
Bejelendkezéskor is kod nélkul belépik.
Tudnál más regi rendszert?

48
Szkript kérések / Regisztrácio
« Dátum: 2014. október 07. - 15:01:09 »
Tudna valaki linkelni egy egyszerü alap dialogos regisztrácios rendszert,ami jol is müködik,és dinivel ment?Nagyon sokat probálkozok de nem sikerül kapjak egy jot. :( Nagyon megköszönném!Olyan kellene ami ténleg csak alap és lehet böviteni.

49
Segítségkérés / Skin választás
« Dátum: 2014. október 03. - 18:31:53 »
Bocsi,de most errör a rendszerröl beszélek:
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#define regisztracio 0
#define bejelentkezes 1
#define HIBA 0xFF0000FF
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Belepve[MAX_PLAYERS];
enum JatekosAdatok
{
Penz,
Skin,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok];
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new file[256];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[256];
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
if(fexist(file) && Belepve[playerid]== 1)
{
    dini_IntSet(file,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(file,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid));
    dini_FloatSet(file,\"X\",JatekosInfo[playerid][X]);
    dini_FloatSet(file,\"Y\",JatekosInfo[playerid][Y]);
    dini_FloatSet(file,\"Z\",JatekosInfo[playerid][Z]);
}
Belepve[playerid]=0;
JatekosInfo[playerid][Penz]= 0;
JatekosInfo[playerid][skin]= 0;
printf(\"%s kilépett.\",nev);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == regisztracio)
{
if(response)
{
   new file[256];
   new string[256];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file, \"Antibug\",0);
      dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Penz\",0);
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      printf(\"%s regisztrált a szerverre!\",nev);
   }
   else
   {
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
   }
}
}
if(dialogid == bejelentkezes)
{
if(response)
{
    new file[256];
    new string[256];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
   if(fexist(file))
   {
             new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszo\");
          if(udb_hash(inputtext) == jelszo)
      {
         Belepve[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
         JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\");
         JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(file, \"X\");
         JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(file, \"Y\");
         JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(file, \"Z\");
         GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][Penz]);
         SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][skin]);
         SetSpawnInfo(playerid,JatekosInfo[playerid][Penz],JatekosInfo[playerid][skin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],0,0,0,0,0,0,0);
         SpawnPlayer(playerid);
      }
               else
      {
          SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\");
           printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev);
           Kick(playerid);
      }
   }
}
else
{
    Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

50
Segítségkérés / Skin választás
« Dátum: 2014. október 02. - 19:25:03 »
Azt szeretném kérdezni,hogy azt hogyan lehetne megoldani,hogy egy dialogos regi rendszerben regisztráláskor adja elõ az alap skin választást,és bejelendkezésnél ne,hanem a mentett skint,koordinátával lépjen be?Ha beteszem a bejelendkezés dialoghoz a SpawnPlayert,akkor bejelendkezéskor,müködik,de regisztráláskor letesz egy hejre 281-es skinnel,és anyi,elõ sem adja a skin választást?:(Köszönöm elõre is!!!

51
Segítségkérés / Pénz lekérés
« Dátum: 2014. október 02. - 18:34:16 »
Valaki megtudná mondani,miért nem tölti be a pénzt ebben a reg rendszerben:
 
#include <a_samp>
#include <Dini>
#include \"../include/gl_common.inc\"
new szoveg1[128];
new Fajl[256];
new total_vehicles_from_files=0;
enum pAdat
{
        pPenz,
        pSkin,
        pReg,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:Angle
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_NEM 3
#define KEK 0x00ccffAA
#define ZOLD 0x43e85fAA
#define FEHER 0xffffffAA
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#pragma tabsize 0
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Valos\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
      // LAS VENTURAS
     total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
    // SAN FIERRO
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
    // LOS SANTOS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
    // OTHER AREAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
    printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
        SpawnPlayer(playerid);
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
    format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid));
    if(fexist(Fajl))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
    JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid);
    JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]);
        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]);
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
        {
            if(response)
            {
                        dini_Create(Fajl);
                        dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0);
                        SpawnPlayer(playerid);
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\");
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_NEM)
        {
            if(response)
            {
                        if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                        }
                        if(listitem == 1)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,233);
                        }
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
        {
            if(response)
            {
                        new jelszo[200];
                        format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0)
                        {
                                JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
                                JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\");
                                JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\");
                                JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\");
                                JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\");
                                SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]);
                                SetPlayerColor(playerid,FEHER);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                                GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
                        }
                        else
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\");
                        }
            }
            else
            {
                Kick(playerid);
            }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
        return Nev;
}

,tehát menteni menti,csak belépéskor nem tölti vissza?

52
Segítség / San Andreas Modok
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 21:06:01 »
Tudna valaki irni olyan autó model készitõket(author) akik a legrészletesebben kidolgozzák a készitett modjaikat?Vagy olyan letöltõ oldalt,ahonnan ien részletesenn kidolgozott autokat lehet letölteni?

53
Segítség / San Andreas változtatás
« Dátum: 2014. szeptember 25. - 06:12:35 »
Idézetet írta: Ben date=1411325500\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50592\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van IV-es jármûhang SA-hoz, legalábbis meg lehet csinálni. Hogy a hang lejátszása is úgy mûködjön ahhoz Cleo script kell (ha jól értelmezem amit írtál), mert ez nem ugyan azon az elven mûködik a két játékban. SA-ban a jármûvek hangja kb. 5 klipbõl áll össze, míg IV-ben többõl. Nehéz lenne pontosan ugyanazt a hatást elérni.
 
És nincs ilyen Cleo mod?Nagyon megköszönném ha tudnál linkelni!

54
Segítség / San Andreas változtatás
« Dátum: 2014. szeptember 12. - 14:34:14 »
Tudna valaki linkelni,egy olyan modot,ami a gta sa-ba berakná a gta4 -es jármü tulajdonságokat.Pl:hogy ugy mozogjanak a kocsik mint a gta 4 ben,és olyan hangjuk is legyen(de olyanra gondolok hogy maga a hang lejátszása is ugy müködjön).Köszönöm elöre is!!

55
Szkript kérések / Ház rendszer
« Dátum: 2014. szeptember 11. - 18:25:37 »
Erröl a házrendszerröl lenne szo,és mit kellene beleirjak hogy mentsen benne?http://sampforum.hu/index.php?topic=35425

56
Szkript kérések / Ház rendszer
« Dátum: 2014. szeptember 11. - 17:54:32 »
Hogyan lehetna azt megoldani,hogy egy házrendszert ugy átirni,hogy mikor egy házat megveszek,akkor attol arrafele,oot tudjak menteni,és belépéskor ott kezdjek.Köszönöm elöre is!

57
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 14:27:15 »
Nem müködik,be lehet lépni kod nélkül és még  a poziciot sem tolti be,a penzt nem ment,...stb :) de azért köszi
Még fennál a bejelendkezös hiba,Robi222 segitsél légyszives ha tudsz,köszi!

58
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 13:50:58 »
De nem müködik igy sem :(,igy error-ok vanak

59
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 12:51:21 »
Na ez igy mostmár müködik és nagyon jó,csak most még a bejelendkezéssel van probléma,éspedig,hogy beadja az ablakot nem irok be semmit hanem továbblépek, elöadja  hogy rosz jelszó,de ha akkor beirom a jelszot(persze a jó jelszot akkor nem jelendkezik be),itt mit lehetne tenni?
ez a dialogja:
        if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
        {
            if(response)
            {
                        new jelszo[200];
                        format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(strcmp(inputtext, jelszo)>4)
                        {
                                JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
                                JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\");
                                JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\");
                                JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\");
                                JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\");
                                SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]);
                                SetPlayerColor(playerid,FEHER);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                                GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
                        }
                        else
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"\");
                        }
            }
            else
            {
                Kick(playerid);
            }
        }
        return 1;

60
Szkript kérések / Ház rendszer
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 07:03:33 »
Nekem akkor beleirni kellene azokat a dolgokat,mert egy alaprol kezdve probálok összehozni egy modot,és le tudnáde irni hogy miket kellene beleirni,vagy belinkelni ha esetleg valahol leirja,köszi elöre is!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal