Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - lorantf
46
« Dátum: 2014. október 07. - 17:58:55 »
Azért kicsit egyszerübre gondoltam,egyenlöre elég vona a bejelendkezés,és a regisztrácio dialogja is.
47
« Dátum: 2014. október 07. - 15:26:26 »
Ez hibás,regisztráláskor beirod a jelszavat,majd mikor másodszorra kell beirni megerosittés képpen,ha nem irsz semmit be is belépik! Bejelendkezéskor is kod nélkul belépik. Tudnál más regi rendszert?
48
« Dátum: 2014. október 07. - 15:01:09 »
Tudna valaki linkelni egy egyszerü alap dialogos regisztrácios rendszert,ami jol is müködik,és dinivel ment?Nagyon sokat probálkozok de nem sikerül kapjak egy jot. Nagyon megköszönném!Olyan kellene ami ténleg csak alap és lehet böviteni.
49
« Dátum: 2014. október 03. - 18:31:53 »
Bocsi,de most errör a rendszerröl beszélek: #include <a_samp> #include <dini> #include <dudb> #define regisztracio 0 #define bejelentkezes 1 #define HIBA 0xFF0000FF new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Belepve[MAX_PLAYERS]; enum JatekosAdatok { Penz, Skin, Float:X, Float:Y, Float:Z, } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok]; main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new file[256]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); new string[256]; if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[256]; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); if(fexist(file) && Belepve[playerid]== 1) { dini_IntSet(file,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Skin\",GetPlayerSkin(playerid)); dini_FloatSet(file,\"X\",JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(file,\"Y\",JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(file,\"Z\",JatekosInfo[playerid][Z]); } Belepve[playerid]=0; JatekosInfo[playerid][Penz]= 0; JatekosInfo[playerid][skin]= 0; printf(\"%s kilépett.\",nev); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if (dialogid == regisztracio) { if(response) { new file[256]; new string[256]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Antibug\",0); dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Penz\",0); format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); printf(\"%s regisztrált a szerverre!\",nev); } else { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); } } } if(dialogid == bejelentkezes) { if(response) { new file[256]; new string[256]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); if(fexist(file)) { new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszo\"); if(udb_hash(inputtext) == jelszo) { Belepve[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\"); JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(file, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(file, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(file, \"Z\"); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][Penz]); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][skin]); SetSpawnInfo(playerid,JatekosInfo[playerid][Penz],JatekosInfo[playerid][skin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],0,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\"); printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev); Kick(playerid); } } } else { Kick(playerid); } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
50
« Dátum: 2014. október 02. - 19:25:03 »
Azt szeretném kérdezni,hogy azt hogyan lehetne megoldani,hogy egy dialogos regi rendszerben regisztráláskor adja elõ az alap skin választást,és bejelendkezésnél ne,hanem a mentett skint,koordinátával lépjen be?Ha beteszem a bejelendkezés dialoghoz a SpawnPlayert,akkor bejelendkezéskor,müködik,de regisztráláskor letesz egy hejre 281-es skinnel,és anyi,elõ sem adja a skin választást?:(Köszönöm elõre is!!!
51
« Dátum: 2014. október 02. - 18:34:16 »
Valaki megtudná mondani,miért nem tölti be a pénzt ebben a reg rendszerben: #include <a_samp> #include <Dini> #include \"../include/gl_common.inc\" new szoveg1[128]; new Fajl[256]; new total_vehicles_from_files=0; enum pAdat { pPenz, pSkin, pReg, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat]; #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 #define DIALOG_NEM 3 #define KEK 0x00ccffAA #define ZOLD 0x43e85fAA #define FEHER 0xffffffAA main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #pragma tabsize 0 public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"Valos\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // SPECIAL total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\"); // LAS VENTURAS total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\"); // SAN FIERRO total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\"); // LOS SANTOS total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\"); // OTHER AREAS total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\"); printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid); JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]); dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_NEM) { if(response) { if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); } } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\"); } } else { Kick(playerid); } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } stock Neve(playerid) { new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); return Nev; } ,tehát menteni menti,csak belépéskor nem tölti vissza?
52
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 21:06:01 »
Tudna valaki irni olyan autó model készitõket(author) akik a legrészletesebben kidolgozzák a készitett modjaikat?Vagy olyan letöltõ oldalt,ahonnan ien részletesenn kidolgozott autokat lehet letölteni?
53
« Dátum: 2014. szeptember 25. - 06:12:35 »
Van IV-es jármûhang SA-hoz, legalábbis meg lehet csinálni. Hogy a hang lejátszása is úgy mûködjön ahhoz Cleo script kell (ha jól értelmezem amit írtál), mert ez nem ugyan azon az elven mûködik a két játékban. SA-ban a jármûvek hangja kb. 5 klipbõl áll össze, míg IV-ben többõl. Nehéz lenne pontosan ugyanazt a hatást elérni.
És nincs ilyen Cleo mod?Nagyon megköszönném ha tudnál linkelni!
54
« Dátum: 2014. szeptember 12. - 14:34:14 »
Tudna valaki linkelni,egy olyan modot,ami a gta sa-ba berakná a gta4 -es jármü tulajdonságokat.Pl:hogy ugy mozogjanak a kocsik mint a gta 4 ben,és olyan hangjuk is legyen(de olyanra gondolok hogy maga a hang lejátszása is ugy müködjön).Köszönöm elöre is!!
56
« Dátum: 2014. szeptember 11. - 17:54:32 »
Hogyan lehetna azt megoldani,hogy egy házrendszert ugy átirni,hogy mikor egy házat megveszek,akkor attol arrafele,oot tudjak menteni,és belépéskor ott kezdjek.Köszönöm elöre is!
57
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 14:27:15 »
Nem müködik,be lehet lépni kod nélkül és még a poziciot sem tolti be,a penzt nem ment,...stb de azért köszi Még fennál a bejelendkezös hiba,Robi222 segitsél légyszives ha tudsz,köszi!
58
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 13:50:58 »
De nem müködik igy sem ,igy error-ok vanak
59
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 12:51:21 »
Na ez igy mostmár müködik és nagyon jó,csak most még a bejelendkezéssel van probléma,éspedig,hogy beadja az ablakot nem irok be semmit hanem továbblépek, elöadja hogy rosz jelszó,de ha akkor beirom a jelszot(persze a jó jelszot akkor nem jelendkezik be),itt mit lehetne tenni? ez a dialogja: if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo)>4) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"\"); } } else { Kick(playerid); } } return 1;
60
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 07:03:33 »
Nekem akkor beleirni kellene azokat a dolgokat,mert egy alaprol kezdve probálok összehozni egy modot,és le tudnáde irni hogy miket kellene beleirni,vagy belinkelni ha esetleg valahol leirja,köszi elöre is!
|