Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lorantf

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 06. - 07:01:56 »
Kellene még,köszi elöre is!

62
Szkript kérések / Ház rendszer
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 21:32:21 »
Tudna valaki linkelni egy olyan házrendszert,amiben lehetne menteni is?Ugy gondoltam mint Single Player-ben is hogy bemegyünk és egy inkonra rámegyünk és elmenti a pozicionkat,majd mikor belépünk,ot tölt be.Köszönöm elõre is!

63
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 19:57:36 »
Oké de nem értem sajna hogy hogyan tudnám beleépiteni :(
Megprobáltam,átnéznéteke hogy jo forma-e?
 
 if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
        {
            if(response)
            {
                new query[1024],passwort[32];
                if(strlen(inputtext)>4)
      {
         dini_Create(Fajl);
                        dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext);
                  dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30);
                           dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0);
                           SpawnPlayer(playerid);
                           ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"\");
      }
      {
                                        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"(( A Jelszónak minimum 4 karakternek kell lenni! ))\");
                                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"A Regisztrációhoz írj be egy jelszót!\",\"Rendben\",\"Mégse\");
      }
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }

 
Ezek az errorok:
 
error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"passwort\"
warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"query\"
error 017: undefined symbol \"COLOR_ULTRARED\"
warning 209: function \"OnDialogResponse\" should return a value

 
[mod]Kitettem minden code taget helyetted.[/mod]

64
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 19:41:18 »
De ez amit irtál Mysql-os nekem nem is igy néz ki sajna :(,akkor mit tehetnék?

65
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 15:41:38 »
Nem tudnád a script alapján ha nem gond,tudom hogy sokat kérek de még csak tanulgatom,és nekem ugy kellene hogy dinis maradjon.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Szeptember 05. - 19:18:50 )

Vagy tudnátok linkelni egy ehez hasonlo regisztrácios rendszert,lényeg az hogy igy müködjön,tehát amikor belelépek a játékba ne adjon elõ semmit csak a bejelendkezõ ablakot,és mikor belépek oda tegyen le ahol voltam,amikor kiléptem.Lényeg hogy mentse a poziciot,a látoszöget,a pénzt!De lényeg az hogy dinivel mentsen ha lehet!Nagyon köszönöm elõre is!!

66
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 15:35:34 »
Meg tudnád csinálni az :if(dialogid == DIALOG_REGISTER) alatti részt légyszives,mert igy nem nagyon értem.

67
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 14:39:09 »
De ien rész csak a LOGIN-nál van,a regiszterben nincs.

68
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 12:59:16 »
Az eredetiben is csinálja :( ienkor mit lehet tenni?...
és most vettem észre hogy kod nélkül lehet regisztrálni is.. :(

69
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 12:47:31 »
De hogyha kitorolom a regisztráciot,és ujra regisztrálok,nem nyitom meg(nem bajlodok a fileval) és viszalépek bejelendkezni,ujbol belépik kod nélkül :(

70
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 12:32:28 »
Ez igy jó mostmár,köszönöm szépen,csak az miért van hogyha jelendkezek be,kód nélkül is belépik ha irok kodotis és ha nem is?Mi lehet a gond?

71
RP/RPG kérések / Regisztrácio segitség
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 11:29:17 »
Ki tudná valaki venni nekem ebböl a regisztrácios rendszerböl,azt,hogy regisztráláskor,meg belépéskor ne lehessen csak regisztrálás meg belépés gombra kattintani,kilépés lehetoség ne legyen.
Kód:
#include <a_samp>
#include <dini>
new szoveg1[128];
new Fajl[256];
enum pAdat
{
        pPenz,
        pSkin,
        pReg,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:Angle
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_NEM 3
#define KEK 0x00ccffAA
#define ZOLD 0x43e85fAA
#define FEHER 0xffffffAA
#pragma tabsize 0
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
        SpawnPlayer(playerid);
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
    format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid));
    if(fexist(Fajl))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
    JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid);
    JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]);
        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]);
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
        {
            if(response)
            {
                        dini_Create(Fajl);
                        dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0);
                        SpawnPlayer(playerid);
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\");
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_NEM)
        {
            if(response)
            {
                        if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                        }
                        if(listitem == 1)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,233);
                        }
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
        {
            if(response)
            {
                        new jelszo[200];
                        format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0)
                        {
                                JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
                                JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\");
                                JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\");
                                JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\");
                                JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\");
                                SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]);
                                SetPlayerColor(playerid,FEHER);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                                GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
                        }
                        else
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\");
                        }
            }
            else
            {
                Kick(playerid);
            }
        }
        return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
        return Nev;
}

 
Köszönöm elöre is!!

72
Segítségkérés / Crash Hiba
« Dátum: 2014. Szeptember 04. - 21:09:31 »
Megoldottam a témát,Zárok!

73
Segítségkérés / Crash Hiba
« Dátum: 2014. Szeptember 04. - 20:15:58 »
Tudna valaki segiteni,hogy amikor a samp-ba belépek egy szerverre és egy kocsit megboxolok,vagy egy házba bemegyek és a belsejét megboxolom,akkor kilépik és Report Crash hiba üzenet?Mi lehet a gond?Itt egy kép:http://kepkezelo.com/images/2csfrestmgsin8aeewcr.jpg  :( :( :(

74
Segítségkérés / Tutoriál video.
« Dátum: 2014. Szeptember 02. - 19:36:08 »
De ép az a gond hogy ameik házrendszerek vannak azokhoz mind kell admin mod és admin ként megcsinálni,és nekem ugy kellene mint ahogy alapbol benne van hogy bemehessek a házakba,ugy legyen bennez is csak anyi hogy ára legyen és meg keljen venni,lehessen bezárni és kinyitni,és mentse le diniben hogy az a ház a tied és enyi.Ijet nem tudsz vagy nem tudod hogyan lehetne megcsinálni?
[mod]Figyelj oda a helyesírásodra! Használj helyesírás ellenõrzõ programot, nem szégyen.[/mod]

75
Segítségkérés / Tutoriál video.
« Dátum: 2014. Szeptember 02. - 16:53:31 »
Tudna valaki linkelni egy olyan tutoriál videot vagy scriptet ami alapján megtudnék csinálni egy olyan házrendszert,ami alapbol bele lenn irva a gamemodba?Elképzelésem:ugy gondoltam,mint ahogy alapbol a grandlarc-ban is be lehet menni egy házba,ugy müködjön,csak anyi hogy mielött be engedjen menni meg kelljen vásárolni,és ha egy házat megvásárol egy játékos akkor azt mentse le dinivel.(Nem kellene sem bankrendszer,sem bérelhetöség bele,csak meg keljen venni egy házat,külömben ne engedjen be,és lehessen be meg kizárni azt)!Ugy kellene hogy ne admin kelljen letegye a házakat,hanem alapbol olyan legyen.Nagyon köszönöm elõre is!!!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal