Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lorantf

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 17. - 05:59:19 »
Már probáltam 3 db sp3as xp-t,és a windows 7-et birja csak nem a játékokkal. :(

32
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 16. - 18:54:20 »
Na megprobáltam HOODLUM-os gtaval is de csak csinálja a hibát,de szerintem a windows xp sp3-as windowsal van valami gond,mert sp2 osonn nem csinálja,csak nem tudom mi lehet az sp3-as xpben anyira másabb mint az sp2-ös ben?

33
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 15. - 17:44:30 »
A Cracket megprobáltam,és maradt a hiba,a Kompatibilitást megprobáltam és maradt a hiba,még megprobálok más gta-t letolteni...

34
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 15. - 05:59:52 »
Már megprobáltam,töbször is de semmi :(

35
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 14. - 19:21:05 »
Minden szerverrel,amikben valami kicsi hiba is van,de nem a számittogéppel van baj mert a tesom gépénn is megrpobáltuk és oot is hibát jelez,ugyhogy fogalmam sincs mit lehetne tenni?

36
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 14. - 06:19:37 »
Nem töltök be sem scriptet sem páját. :( de mindig csinálja
De Windows XP Sp3  van a gépemenn,az határozhate?

37
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 14. - 05:57:30 »
De pawno szerint tökéletes!?

38
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 13. - 17:41:00 »
Le tudnád irni röviden hogyan kell ,nem értem nagyon :)
De asztiszem ez nem Crash hiba,nekem igy néz ki a hibaüzenet:http://kepkezelo.com/images/p4m41kgym2ldnun005r.jpg
Na de épp most vettem észre,hogy ha a dialogban a regisztrálás,vagy belépéskor a belépés gombra az enterrel kattintok,akkor nem csinálja!Csak ha egérrel kattintok rá.

39
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 13. - 17:00:25 »
Az lenne a gondom,hogy az alábbi regisztrácios rendszerben regisztráláskor ha nem irok kodot,és reákattitntok ,majd beirok egy kodt,akkor belépik,majd mikor kilépek akkor küld egy \"SAMP: gta_sa.exe-Alkalmazáshiba\" hibaüzenetet.Bejelendkezéskor ugyan igy ha nem irok kodot,és a belépésre kattintok,vagy ha rosz kodot irok be,kikickel,ez igy jo is csak ismét hibaüzenet,és az elötte mentett fájlbol kitöröli a skin,pénz,stb adatok értékét.Mi lehet a gond?Nagyon megköszönném aki tudna segiteni!!!
Ez a script:http://pastebin.com/JaudeFYW

40
Segítségkérés / Pénz lekérés
« Dátum: 2014. Október 10. - 20:12:14 »
Nem müködik,lefele számlálja,hozzáadja,majd mikor lespawol akkor leviszi 0ig és anyi :(
Sikerült megoldjam a problémát!Zárok!

41
Segítségkérés / Pénz lekérés
« Dátum: 2014. Október 10. - 17:14:14 »
De akkor mivel lehet gond?Látod a poziciot meg a látoszoget jol menti,meg be is tölti nekem is!!
NAGY elnézésk kivnok,most veszem észre hogy ez nem az a pawno kod amiben nekem nem menti,vagyis erröl volna szó:
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#define regisztracio 0
#define bejelentkezes 1
#define HIBA 0xFF0000FF
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
enum JatekosAdatok
{
Skin,
Penz,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok];
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new file[256];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[128];
new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
if(fexist(file))
{
    dini_IntSet(file,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][skin]);
    dini_IntSet(file,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid));
dini_FloatSet(file,\"X\",JatekosInfo[playerid][X]);
        dini_FloatSet(file,\"Y\",JatekosInfo[playerid][Y]);
        dini_FloatSet(file,\"Z\",JatekosInfo[playerid][Z]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == regisztracio)
{
 if(response)
 {
    new file[128];
    new string[128];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    if(strlen(inputtext) == 0)
{
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
      return 0;
}
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file, \"Antibug\",0);
      dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Skin\", 0);
      dini_IntSet(file,\"Penz\", 30);
   }
}
}
if(dialogid == bejelentkezes)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
   if(fexist(file))
   {
             new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszo\");
          if(udb_hash(inputtext) == jelszo)
      {
         JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\");
         JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
         JatekosInfo[playerid][X] = dini_Float(file, \"X\");
         JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Float(file, \"Y\");
         JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Float(file, \"Z\");
      }
               else
      {
          SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\");
           printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev);
           Kick(playerid);
      }
   }
}
else
{
    Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

Ebben nem menti a pénzt meg a skint,és nem tudom mi a külömbség a másiktol hogy ez nem menti :(,mégegyszer elnézést a félrevezetésért!!
És van ez a script,ebben mindent ment és be is tölt,csak azért kellene az elözö mert az tökéletes regi rendszer,ez meg tele van aprobb hibákkal,de nem tudom mi olyan nagyon más az alsobann ,a felsöhöz képest?
Ez amiben ment és be is tölt:
#include <a_samp>
#include <Dini>
#include \"../include/gl_common.inc\"
new szoveg1[128];
new Fajl[256];
new total_vehicles_from_files=0;
enum pAdat
{
        pPenz,
        pSkin,
        pReg,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:Angle
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_NEM 3
#define KEK 0x00ccffAA
#define ZOLD 0x43e85fAA
#define FEHER 0xffffffAA
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#pragma tabsize 0
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Valos\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
      // LAS VENTURAS
     total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
    // SAN FIERRO
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
    // LOS SANTOS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
    // OTHER AREAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
    printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
        SpawnPlayer(playerid);
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
    format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid));
    if(fexist(Fajl))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
    JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid);
    JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]);
        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]);
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
        {
            if(response)
            {
                        dini_Create(Fajl);
                        dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0);
                        SpawnPlayer(playerid);
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\");
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_NEM)
        {
            if(response)
            {
                        if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                        }
                        if(listitem == 1)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,233);
                        }
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
        {
            if(response)
            {
                        new jelszo[200];
                        format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0)
                        {
                                JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
                                JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\");
                                JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\");
                                JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\");
                                JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\");
                                SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]);
                                SetPlayerColor(playerid,FEHER);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                                GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
                        }
                        else
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\");
                        }
            }
            else
            {
                Kick(playerid);
            }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
        return Nev;
}

 
A pénzel ugy csinál,hogy hozzaadja mikor belépik ,és nyomba ugy fogy is le a pénz 0 ra

42
Segítségkérés / Pénz lekérés
« Dátum: 2014. Október 10. - 05:57:01 »
És a skint sem menti le

43
Segítségkérés / Pénz lekérés
« Dátum: 2014. Október 09. - 18:24:20 »
de érdekes az,hogy ha ezt a sort nem irmo de: JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid);,akkor nem is menti le a pénzt,simplan dini_IntSet-el nem menti le pedig elméletileg le kellene mentse,és simplan dini_Int-el meg nem tölti ve,de GivePlayerMoney-al sem t9lti be :( ?,ienkor mit kell tenni,vagy hogyan kell csinálni?

44
Segítségkérés / Skin választás
« Dátum: 2014. Október 09. - 18:21:07 »
ugy megrpobáltam azt is de sajnos nem müködik egyáltalán :(

45
Segítségkérés / Skin választás
« Dátum: 2014. Október 09. - 18:07:40 »
Köszi,igy jo lessz,de most van a pénz még mindig nem tölti be :(,az elözö topikban amit irtam ?

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal