Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tarack

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
136
Archívum / Mi ennek az animációnak a neve?
« Dátum: 2015. Augusztus 14. - 18:30:22 »
Igen ez az. Tökéletes. Köszi szépen! :)

137
Archívum / Bobcatbe pakolás help
« Dátum: 2015. Augusztus 14. - 18:30:03 »
Köszi :)
És mivel kell lekérni,mert mta wikin olyan nincs hogy getNearbyElements :D

138
Archívum / Mi ennek az animációnak a neve?
« Dátum: 2015. Augusztus 14. - 16:27:24 »
Sziasztok. Szeretném tudni ennek az animációnak a nevét.
Itt a kép róla: http://kepfeltoltes.hu/150814/Desktop_2015-08-14-_16-18-37-100_www.kepfeltoltes.hu_.png
(Nemtudom mennyire látszik jól)
Aki megtudja ezt nekem mondani,annak hálásan megköszönöm! :D

139
Archívum / Bobcatbe pakolás help
« Dátum: 2015. Augusztus 14. - 13:54:44 »
Sziasztok. Azt hogyan lehet megoldani hogy a bobcatbe lehessen pakolni,pont mint seemtan például?
Azt tudom hogy CreateColSphere és azt attacholja a bobcatre ennyit tudok.
De amikor a játékos belemegy,hogy lehet kiválasztani hogy a bobcatre tegye pl a zsákot. Mert én csak a getpedOccupiedVehicle-t ismerem de ahhoz kocsiban kell ülni. Aki tud segítni,annak hálásan megköszönöm! :)

140
Archívum / Duty
« Dátum: 2015. Augusztus 13. - 12:21:05 »
Szeva. Azt mondtad hogy 93-as ID-re esett a rendőrség. De a factionID-re 91 van írva meg a team-nál is. Nem véletlenül azt kéne átírni? :D

141
Archívum / Particle Effect Id kérdés
« Dátum: 2015. Augusztus 12. - 21:56:28 »
Sziasztok. MTA-n mi annak az effektnek az id-je,ami olyan mint seemta-n mikor flexel valaki. Nemtudom ki mennyire vágja ezt,de ha valaki tudja melyik az azt megköszönném! :D

142
Archívum / Object ID kérdés
« Dátum: 2015. Augusztus 12. - 18:46:55 »
Sziasztok. Ezt az object id-t már kerestem de sehol sem találtam mert nem tudtam mi a neve.
Itt is egy kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/150812/Desktop_2015-08-12-_18-39-44-970_www.kepfeltoltes.hu_.png
Szóval ezt ha valaki megmondja nekem,hálásan megköszönném! :)

143
Segítségkérés / 3ds Max Textúrázás MTA-ba hogyan?
« Dátum: 2015. Március 31. - 17:59:45 »
Csak annyi van benne,hogy txd workshoppal kell készíteni a txd fájlt. Eddig értem,és hogyan jelöljük ki hogy az adott objecten az a textura hol legyen? Mert ugye 3dmaxban van egy olyan materials,amit ha ráteszünk akkor a programban texturat tesz rá.
Kérem aki tud segítsen!

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 31. - 18:04:48[/time]

Remélem érthető a megfogalmazásom! :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 31. - 18:13:28[/time]

Nagyon kezdő vagyok még a 3dmaxban! :(

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 31. - 18:21:03

Kérem,aki tud SEGÍTSEN!

144
Segítségkérés / 3ds Max Textúrázás MTA-ba hogyan?
« Dátum: 2015. Március 31. - 17:51:38 »
Sziasztok,tudom hogy volt egy modellezési segítség itt,de abbol nekem nem jön le hogy pl 3d maxba hogy kell texturázni.
Adott egy modell,és 3dmaxban csak rá kell dobálni a materiáloknál,és be kell egy txd-be azokat a képeket importálni amit rá materiáloztam és akkor lesz textura rajta? Igy kell? :)
A válaszokat előre is köszönöm!

145
Archívum / Szerver oldalon táblás object készítés kérdés
« Dátum: 2015. Március 31. - 10:14:06 »
Sziasztok. az a kérdésem lenne,mivel tesztelni nemtudom hogy ez a kód [server oldali] tényleg csak annak  a playernek az utolso objectét törli,aki pl először belemegy egy markerbe. A markerből triggerelve van server oldalra.
Szerver oldal:
 

function cb ()
tabla = {}
tabla[source] = createObject(905,565,880,-38.55)
moveObject(tabla[source],20000,592,878,-40)
end
addEvent(\"cb\", true)
addEventHandler(\"cb\",getRootElement(),cb)
 
function cd ()
if isElement(tabla[source]) then
destroyElement(tabla[source])
end
end
addEvent(\"cd\", true)
addEventHandler(\"cd\", getRootElement(),cd)

 
Ez igy rendben van?

146
Általános / Vélemény az 1.5ről?
« Dátum: 2015. Március 30. - 18:39:49 »
Honnan van az 1.5? A fejlesztők küldték neked?
Google-ba sehol se találom :(   :D

147
Archívum / Autó lehívás,egy óránként segítség kérés
« Dátum: 2015. Március 28. - 08:38:51 »
Sziasztok. Azt hogy lehetne megcsinálni,hogy belemész egy checkpointba lehív egy adott autót (A checkpoint és autó lehívásos dolgot megcsináltam). Arra lennék kíváncsi,hogy azt hogyan lehet hogy lehívja  és csak pl 1 óra mulva lehetne újat lehívni.
(Tudom hogy setTimer,de azon belül hogyan?) Válaszokat előre is köszönöm!

148
Archívum / AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Dátum: 2015. Március 20. - 20:06:13 »
Köszi,de ilyet már próbáltam vagyis ehhez hasonlót.
Azt nem írtam ide,hogy a táblás módszer,törlés miatt kell,mivel hogyha nem az,akkor csak azt törli,amit utoljára hivtam le.

149
Archívum / infobox meghívása
« Dátum: 2015. Március 20. - 19:11:53 »
Meghívás
Kliens oldalon:
 

exports.resource neve:showBox (\"info,warning,error (ezek lehetnek)\",\"szöveg,amit akarsz\")

 
Szerver oldalon:
 

exports.resource neve:showBox (source,\"info,warning,error(ezek lehetnek)\",\"szöveg,amit akarsz\")

150
Archívum / AttachElement to bone,triggerelve segítségkérés
« Dátum: 2015. Március 20. - 17:54:14 »
Sziasztok lenne egy server oldali kódom,amiben azt valósítanám meg,hogy attacholja a játékoshoz az objectet.
De sehogy sem megy.
Muszáj lenne ilyen táblás módszerrel,de nemtudom hogy hogyan.
Próbáltam szerver oldalból adatot \"átküldeni\",de azt sem segített.
Itt a kódom:
 

tabla2 = {}
function setPlayerAnimation3 (player)
tabla2[#tabla2 + 1] = createObject(1304,0,0,0)
for k, v in pairs(tabla2) do
        if v then
                if isElement(v) then
                  setObjectScale(v,0.45)
                exports.bone_attach:attachElementToBone(v,localPlayer,12, 0.35, 0.015, 0.15, -90, 0, -20)
                outputChatBox(\"mert\",localPlayer)
               
                        end
        end
       
       
        end
end
addEvent(\"attach\", true)
addEventHandler(\"attach\", getRootElement(),attach)

 
Valaki segítene?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 20. - 19:12:58

Fontos!

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal