Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tarack

Oldalak: 1 ... 10 11 [12]
166
Archívum / Player sétálás
« Dátum: 2015. Március 05. - 15:27:46 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogy hogyan lehet azt megtenni,hogy amikor az alt-ot nyomva tartjuk,akkor ne akkor sétáljon,hanem akkor amikor simán a w-t nyomjuk
És amikor a spacet nyomjuk meg vagy nyomvatartjuk akkor fusson csak. Megoldható? Ha igen akkor hogyan?

167
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!
« Dátum: 2015. Március 04. - 14:58:37 »
<nem> expected near \'(\'
<eof> expected near \'end\'
Ha meg ezeket a hibákat kijavítom,akkor nem lehet klikkelni rá,de magát amit kell,azt lerendereli.

168
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!
« Dátum: 2015. Március 04. - 14:52:14 »
Hogyha így ctr+c és ctrl+v-zem akkor meg hibákat dobál a script editor.

169
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!
« Dátum: 2015. Március 04. - 14:49:08 »
Nagyon köszönöm az ennyi fáradozást,de sajnos nem működik  :-\\
Hiába irom át a: *-os \"koordinátákat\",de semmi. Köszönöm szépen hogy próbáltál segíteni :)

170
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!
« Dátum: 2015. Március 04. - 14:28:29 »
Sziasztok. Lenne itt nekem egy kódom. A kérdésem az lenne,hogy ha ez egyik négyzetre rákattintunk,akkor valami interakció legyen (pl teleport,de azt megoldom!).
Csak azt hogy kellene,hogy tudjak bele klikkelni.
Próbáltam már azzala kóddal,ami fent van a neten,de ehez a scripthez az nem jó.
Nos,itt is lenne az a kód amihez kéne ez.
function ( )
    if ( getDistanceBetweenPoints3D ( 1774,-1101.2,24.3, getElementPosition ( localPlayer ) ) ) < 3.5 then
    local coords = { getScreenFromWorldPosition (1774,-1101.2,24.3 ) }
    local x,y = guiGetScreenSize()   
    if coords[1] and coords[2] then
     
       
       
    dxDrawRectangle ( x*0.830,y*0.400, 280,120, tocolor ( 0,0,0,170 ) )
        dxDrawText ( \"Tunningok\",x*0.880,y*0.400, 280,120, tocolor ( 255,255,255,150 ),2 )
        dxDrawRectangle ( x*0.855,y*0.450, 200,40, tocolor ( 0,204,0,130 ) )
        dxDrawText ( \"Handling\",x*0.883,y*0.453, 280,120, tocolor ( 255,255,255,150 ),2 )
        end
             end
end )
Köszönöm előre is a válaszokat!

171
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan
« Dátum: 2015. Március 03. - 21:35:22 »
Köszönöm szépen a választ!

172
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan
« Dátum: 2015. Március 03. - 21:05:36 »
Köszi. De akkor ugy érted,hogy iszonyat sokszor írjam végig hogy:
setTimer
setTimer...
? Vagy ha nem,akkor hogyan? Mta wikin sem tatlálok ilyen \"folyamatos jel generátort\".
Köszi előre a válaszokat!

173
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan
« Dátum: 2015. Március 03. - 19:05:55 »
Sziasztok. Az a kérdésem lenne hogy pl egy folyamatos jel \"generátor\"-t hogy lehet készíteni ?
Pl: Folyamatosan a playerhez teleportáljon egy kocsi. De a folyamatosan a lényeg.
Hogyan lehetséges ez.

174
Segítségkérés / Mta modell miatti crash
« Dátum: 2014. Szeptember 16. - 14:21:52 »
Nagyon szépen köszönöm  ;)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. Szeptember 16. - 14:45:46

Már csak az a gond,hogy: A script müködik meg minden,a txd texturát amit módosítottam betölti,de a modellezést nem. Nem hajlandó. Mi lehet a hiba? Nem találtam erre magyarázatot se itt,se máshol :(

175
Segítségkérés / Mta modell miatti crash
« Dátum: 2014. Szeptember 15. - 21:29:47 »
Igen köszönöm azzal volt a gond. Csak 1 baj van,hogy nem jeleníti meg mert nem találtam egy normális scriptet sem ehez csak a kocsi modokhoz :(

176
Segítségkérés / Mta modell miatti crash
« Dátum: 2014. Szeptember 15. - 14:26:55 »
Lehet? Mert a group olás miatt van. Modelleztem egy objektböl álló dolgot is amit nem kellett grouppolni,és az nem crashelt. Tehát ez hogy van?  :-\\

177
Segítségkérés / Mta modell miatti crash
« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 19:33:35 »
Helllo. A minap modelleztem egy házat a 3dmax-ban a honlapon leírtak szerint.Mindent úgy csináltam.Mikor felmegyek a szerverre egyből crashel az mta.
De miért? :o

Oldalak: 1 ... 10 11 [12]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal