Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
121
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. január 08. - 13:09:30 »
Ez tehát arra jó, hogy ne csúszkáljon a szöveg? Mert én dialognál hiába használom a  \\t  -t nekem másképp jelenik meg mint a többi playernek.

122
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. január 08. - 03:06:10 »
Hali. Alap lvdm módban (vagy ladminban?) hol tudnám beállítani azt, hogy tab nyomásnál a Score alatt ne pénzt, hanem az ölések számát mutassa? Köszönöm elõre is!

123
Segítségkérés / Börtönbe vissz*rakás relog után
« Dátum: 2013. január 05. - 19:43:41 »
Ezt nem egészen értem, miért adunk neki 1 mp-et?  :shurg:

124
Segítségkérés / Börtönbe vissz*rakás relog után
« Dátum: 2013. január 05. - 11:49:58 »
Üdv, mivel lehetne lementeni, ellenõrizni azt, ha egy játékos börtönben van és kilép szeróról majd visszajön akkor visszategye õt? (és az ideje is megmaradjon mikor visszament)
Bool-al próbáltam de az kilépésnél azt hiszem átvált 0-ra...
Ladmin4v2-ben meg nem láttam ilyen funkciót.
Köszönöm!

125
Szkript kérések / Telefon object.
« Dátum: 2013. január 05. - 01:15:41 »
Definiálás:
 
#define mobil 1

 
Telefonálás közben:
 
SetPlayerAttachedObject(playerid,mobil,18865,6,0.115999,0.005999,-0.000999,-104.700004,-11.600001,156.200042,1.000000,1.000000,1.000000);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE);

 
Ha leteszi a telefont:
 
RemovePlayerAttachedObject(playerid, mobil);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);

126
OFF: Pfu de utálom ezt a space-el szétszedegetett sorokat.  :tantrum:
ON: várjuk a fejleményeket. (próbálta-e már valaki, stb.)

127
Segítségkérés / Random checkpoint: ne legyen ugyanaz
« Dátum: 2013. január 02. - 23:28:10 »
Ha minden igaz mûködik, köszönöm a segítségedet & átírást MESTER!  :yes:  :thumbsup:

128
Segítségkérés / SSCANF error
« Dátum: 2013. január 02. - 21:35:34 »
Nézd meg log file-ba, általában ott szokott pár szokatlan dologot írni, hogy mi baja. Pl:
sscanf warning: Format specifier does not match parameter count.
Volt már, hogy crashelt a szeró néhány rosszul beírt paraméter miatt.

129
Segítségkérés / Random checkpoint: ne legyen ugyanaz
« Dátum: 2013. január 02. - 21:30:40 »
Hupsz kicsit szétcsúszott ahogy nézem :D
Összébb raktam pawnoba, így lett 92 errormentes sör sor.
Milyen Debug részt szedjek ki? Amit írtál abban az 58-tól 63-ig illetve 72-tõl 83-ig lévõ sorokat kiszedhetem, arra gondoltál?

130
Segítségkérés / Random checkpoint: ne legyen ugyanaz
« Dátum: 2013. január 02. - 17:10:39 »
Ahoy, lenne 10 db csekpoínt, melybõl random módon 3-at kell teljesítenie / érintenie a játékosnak.
Ezek ugye véletlenszerûen változnak, ám olykor elõfordul, hogy egymás után ugyanaz jön egy küldetés alatt...  :nono:
Példa: érinti az elsõt, érinti a másodikat, majd benne van az esély, hogy újra az elsõ CP hely jön elõ.
 
new Float: Cimzett[][11] =
{
{1550.3191,1121.7886,10.8203}, {1115.6642,1365.1157,10.8203}, {1036.4130,2313.1960,11.4683}, {1458.4666,1953.5004,11.4683}, {1599.9231,2144.2908,11.4609},
{1655.5189,1736.1045,10.8281}, {2025.9143,998.1968,10.8203}, {2192.9465,1994.2487,12.2969}, {1530.4325,2355.3801,10.8203}, {1347.0576,2608.6394,10.8203}
};

 

new rand = random(sizeof(Cimzett)); SetPlayerCheckpoint(playerid,Cimzett[rand][0],Cimzett[rand][1],Cimzett[rand][2], 1.0);

 
Hogyan lehetne azt tehát, hogy ha már belépett egy CP-be, akkor ugyanazon a helyen ne jelenjen meg újra CP a küldetés során?

131
Szkript kérések / Autószalon Interior KÉRÉS
« Dátum: 2013. január 02. - 11:49:47 »
És ezt szerinted ide kellett bebiggyesztened?  :wall:
Script KÉRÉSEK:   http://sampforum.hu/index.php?board=22.0
i don\'t want to live on this planet anymore

132
Szkript kérések / 3DText szöveg
« Dátum: 2013. január 02. - 10:50:09 »
Create3DTextLabel(\"szöveg\",COLOR_RED,-2416.8184,-588.7667,132.3550,214.4793,0,0, drawdistance, virtualworld);

 
Azért van ott a \"drawdistance\" hogy átírd.   :yes:
Rakd mondjuk 100.0 -ra és próbáld ki.
Edit:  ahogy nézem becsusszant még neked 2 nulla a végén + egy felesleges koordináta.
Így a helyes:
 
Create3DTextLabel(\"szöveg\", COLOR_RED, -2416.8184, -588.7667, 132.3550, 100.0, 0);
//                szöveg      szín          X          Y         Z       lt   worldid

 
lt = látótávolság

133
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetClosestVehicle
« Dátum: 2013. január 02. - 04:44:03 »
Hmm és ezt milyen scripthez ajánlanád? Most csomagtartó rendszeren agyalok, (fegyver betétel) mivel nem találtam neten normális verziót. Ment a +

134
SA-MP: Szerverfejlesztés / Több Parancs..
« Dátum: 2013. január 01. - 19:43:57 »
Huh, ez egy kicsit homályos nekem. Mit ad kinek?
Hanyag munka de egyébként rendben van!  :yes:

135
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs :S
« Dátum: 2013. január 01. - 17:30:34 »
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo);

 
Szerintem nincs 46370-es fegyver ID.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons
46-os az ejtõernyõ.
Gondolom amit akartál az ez:
 
GivePlayerWeapon(playerid,46,10); //10 darab ejtõernyõ

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal