Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
106
Segítségkérés / Texdraw HELP!!!
« Dátum: 2013. január 16. - 22:37:34 »
Úgy tudod a képernyõ aLjára tenni, - ahogy otT a képen is látható - hogy kipróbálod ezt itT:
 

#include <a_samp>
#include <fixchars>
new Text:szoveg;
new szamlalo = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
    szoveg = TextDrawCreate(300.000000, 430.000000, \"\");
    TextDrawAlignment(szoveg, 2);
    TextDrawLetterSize(szoveg, 0.210000, 1.400000);
    TextDrawBackgroundColor(szoveg, 255);
    TextDrawFont(szoveg, 3);
    TextDrawColor(szoveg, -1);
    TextDrawSetOutline(szoveg, 1);
    TextDrawSetProportional(szoveg, 1);
    SetTimer(\"szovegtimer\",30000,1);
    return 1;
}
forward szovegcsere(text[]);
public szovegcsere(text[])
{
    TextDrawHideForAll(szoveg);
    TextDrawSetString(szoveg,text);
    TextDrawShowForAll(szoveg);
    return 1;
}
forward szovegtimer();
public szovegtimer()
{
if(szamlalo > 7) szamlalo = 0;
switch(szamlalo)
     {
case 0: { szovegcsere(\"1. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
case 1: { szovegcsere(\"2. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
case 2: { szovegcsere(\"3. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
case 3: { szovegcsere(\"4. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
case 4: { szovegcsere(\"5. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
case 5: { szovegcsere(\"6. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
case 6: { szovegcsere(\"7. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
case 7: { szovegcsere(\"8. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); }
}
szamlalo++;
}

 
Remélem csak jót hallok majd rÓLa és mûködni fog.  :D

107
\"Téma lezárva\" bal alsó sarok.

108
Segítségkérés / DIALOG_INPUT kikötések (inputtext)
« Dátum: 2013. január 16. - 13:46:11 »
Hali, nem nagyon találtam arra vonatkozóan információt, hogy hogyan lehet például az alábbi kikötéseket belevinni inputba.
Hallottam valami stren(?) vagy strval(?) vagy mirõl amivel meglehetne csinálni, de nem vágom pontosan.  :shurg:
Sima átutaláson dolgozok, és ahhoz kellene néhány \'if\' kikötés.
- ha a szöveg kisebb, mint 4 vagy nagyobb, mint 8 -> hiba üzenet
- ha nem ír be semmit az input-ba -> hiba üzenet
- ha nincs fent a játékos ID akinek küldeni szeretné -> hiba üzenet
- ha ID megadásnál szám helyett betût ír be az inputba -> hiba üzenetet
- ha 30-nál nagyobbat ír be az ID-hez -> hiba üzenet, mivel max 30 játékos lehet a szerón így felesleges ID 60-hoz utalást küldeni
Nagyjából ennyi lenne. Köszönöm elõre is!

109
Szkript kérések / alap sebességmérõ
« Dátum: 2013. január 15. - 09:42:58 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=21720.0
Nem tudom, hogy mûködik-e de kezdésnek valami hasonlót egyszerû, rövid szövegest kellene áttanulmányoznod.
(illetve amit Rupert linkelt, abból a \"Type 5:\")

110
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~
« Dátum: 2013. január 15. - 03:26:19 »
Hajrááá tesa lelkiekben támogatlak :)

111
Segítségkérés / Dialog report
« Dátum: 2013. január 14. - 16:53:57 »
Oh nagyon köszönöm, szerintem ez lesz az.  :yes:   ^-^
Amúgy igen úgy gondoltam, DIALOG_INPUT -al elõször id aztán szöveg, csak elfelejtettem leírni. Köszi.

112
Segítségkérés / Dialog report
« Dátum: 2013. január 14. - 11:33:43 »
Üdv, át tudná ezt nekem valaki írni / alakítani Dialog-ra? Vagy leírni, hogy mit merre alakítsak.
Egyszerûen sehogy nem megy, nem vágom ezt az imputtext dolgot.  :-[
(Ladminból van)
 
dcmd_report(playerid,params[]) {
    new reported, tmp[256], tmp2[256], Index;      tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /report [játékos id] [indok]\");
reported = strval(tmp);
if(IsPlayerConnected(reported) && reported != INVALID_PLAYER_ID) {
if(PlayerInfo[reported][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt az admint nem jelentheted fel!\");
if(playerid == reported) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Magadat nem jelentheted fel!\");
if(strlen(params) > 7) {
   new reportedname[MAX_PLAYER_NAME], reporter[MAX_PLAYER_NAME], str[128], hour,minute,second; gettime(hour,minute,second);
   GetPlayerName(reported, reportedname, sizeof(reportedname));   GetPlayerName(playerid, reporter, sizeof(reporter));
   format(str, sizeof(str), \"||Új bejelentés||  %s(%d) feljelentette %s(%d)-t Indok: %s |@%d:%d:%d|\", reporter,playerid, reportedname, reported, params[strlen(tmp)+1], hour,minute,second);
   MessageToAdmins(COLOR_WHITE,str);
   SaveToFile(\"ReportLog\",str);
   format(str, sizeof(str), \"Feljelentés(%d:%d:%d): %s(%d) feljelentette  %s(%d)-t Indok: %s\", hour,minute,second, reporter,playerid, reportedname, reported, params[strlen(tmp)+1]);
   for(new i = 1; i < MAX_REPORTS-1; i++) Reports = Reports[i+1];
   Reports[MAX_REPORTS-1] = str;
   return SendClientMessage(playerid,yellow, \"A feljelentésed elküldve az adminoknak!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem írtál indokot.\");
} else return SendClientMessage(playerid, red, \"A játékos nincs csatlakozva\");
}

 
Köszönöm szépen!

113
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2013. január 13. - 15:35:11 »
#include <a_samp>
#define Dialog_Dildo 1
#define Dialog_Radio 2
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Dialog_Dildo)
{
    if(response)
            {
           switch(listitem)
            {
                 case 1: //Elsõ választó
                   {
                   GivePlayerWeapon(playerid , 10, 1);
                   }
                   case 2: //2.
                   {
                   GivePlayerWeapon(playerid , 11, 1);
                   }
                   case 3: //3.
                   {
                    GivePlayerWeapon(playerid , 12, 1);
                   }
                   case 4: //4.
                   {
                   GivePlayerWeapon(playerid , 13, 1);
                   }
            }
    }
}
if(dialogid == Dialog_Radio)
{
    if(response)
    {
           switch(listitem)
            {
                   case 1: //Elsõ választó
                   {
                   PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
                   }
                   case 2: //2.
                   {
                   PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.sztarnet.hu/ClassFM/mp3_adas_1.m3u\");
                   }
                   case 3: //3.
                   {
                   PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.xhosting.hu/NeoFM/128_kbs_mp3.m3u\");
                      }
                   case 4: //4.
                   {
                   StopAudioStreamForPlayer(playerid);
                   }
                   case 5: //5.
                   {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Ultimate Rádió készítõje : SonXe ======|\");
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Weboldal : www.UltimateFS.clans.hu ======|\");
                   }
            }
    }
}
return 1;
}

 
Alapszabály összekötésnél, hogy mindig az \'if(dialogid ==\"  -nél érjen össze, és a végén majd ahhoz a sorhoz kerül a return 1;

114
Segítségkérés / YSI
« Dátum: 2013. január 13. - 03:06:23 »
Gondolom akkor, ha a YSI álltal készített include-kat használod. (YSI egy profi scripter a hivatalos samp fórumon)

115
Segítségkérés / Benzin script (player) hiba
« Dátum: 2013. január 12. - 00:36:11 »
Igen, közbe nekem is eszembe jutott, plusz a \"veh\" -t is fölé írtam nem alá. Fáradok. :D   :facepalm:
Köszi azért! ;)

116
Segítségkérés / Benzin script (player) hiba
« Dátum: 2013. január 11. - 23:30:37 »
Üdv, az alábbi benzin scripthez hozzáraktam, hogy ha kifogy a benzin (0%) akkor automatikusan kikapcsol a motor.
Felmentem szerverre egyedül, prímán mûködött. Viszont feljött még egy player, neki nem mûködött. Hogy is van ez? :no:
 
forward SubFuel();
public SubFuel()
{
    new i;
    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
    new veh = GetPlayerVehicleID(i);
    while (i != GetMaxPlayers())
    {
        if (IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
    new string[128];
    if(Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] <0) Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] = 0;
    if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
        Benzin[GetPlayerVehicleID(i)]-=1;
        format(string, 128, \"Benzin:       %d%%\", Benzin[GetPlayerVehicleID(i)]);
        TextDrawSetString(Fuel, string), TextDrawShowForPlayer(i, Fuel),
        TextDrawShowForPlayer(i, BlackBox),
        TextDrawTextSize(Moving, (354.0 - (Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] / DIVBY)), 0.000000),
        TextDrawShowForPlayer(i, Moving);
    }
    if (Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] < 1)
    {
        Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] = 0;
        GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Kifogyott az üzemanyag!\", 4000, 3);
        GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
        SetVehicleParamsEx(veh,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
    }
}
else
{
        TextDrawHideForPlayer(i, Fuel),
        TextDrawHideForPlayer(i, BlackBox),
        TextDrawHideForPlayer(i, Moving);
}
++i;
    }
    return 1;
}

 
Én erre  \"while (i != GetMaxPlayers())\"  tippelnék...
Köszönöm!

117
Segítségkérés / Fegyver lekérési hiba vagy nem jól csináltam meg
« Dátum: 2013. január 10. - 18:03:04 »
Hátha:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        new cmd[256], idx;
        cmd = strtok(cmdtext, idx);
        if(strcmp(cmd, \"/sniper\", true) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 34, 200);
        SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\");
        return 1;
        }
        if(strcmp(cmd, \"/ak47\", true) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
        SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\");
        return 1;
        }
        if(strcmp(cmd, \"/m4\", true) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
        SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\");
        return 1;
        }
        if(strcmp(cmd, \"/mp5\", true) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\");
        }
        if(strcmp(cmd, \"/rifle\", true) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 33, 200);
        SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\");
        return 1;
        }
        if(strcmp(cmd, \"/desert\", true) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
        SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\");
        return 1;
        }
        if(strcmp(cmd, \"/shotgun\", true) == 0)
        GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
        SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\");
        return 1;
}

118
Segítségkérés / TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Dátum: 2013. január 09. - 05:17:42 »
Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget!  :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
 
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new keys, updown, leftright;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
    if(keys & KEY_FIRE)
    {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
            if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
            if(i == playerid) continue;
            if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
        }
    }
    return 1;
}

119
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 09. - 01:18:16 »
Ha már objectek, megkreálhatták volna a dupla oldalú objecteket is.  :shifty: (double side: true  - MTA mapeditorban)

120
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. január 08. - 14:32:12 »
Nagyszerû, akkor ki is próbálom majd.  :thumbsup: Köszi szépen.  :yes:

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal