Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - takehun
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
106
« Dátum: 2013. január 16. - 22:37:34 »
Úgy tudod a képernyõ a Ljára tenni , - ahogy ot T a képen is látható - hogy kipróbálod ezt it T: #include <a_samp> #include <fixchars> new Text:szoveg; new szamlalo = 0; public OnFilterScriptInit() { szoveg = TextDrawCreate(300.000000, 430.000000, \"\"); TextDrawAlignment(szoveg, 2); TextDrawLetterSize(szoveg, 0.210000, 1.400000); TextDrawBackgroundColor(szoveg, 255); TextDrawFont(szoveg, 3); TextDrawColor(szoveg, -1); TextDrawSetOutline(szoveg, 1); TextDrawSetProportional(szoveg, 1); SetTimer(\"szovegtimer\",30000,1); return 1; } forward szovegcsere(text[]); public szovegcsere(text[]) { TextDrawHideForAll(szoveg); TextDrawSetString(szoveg,text); TextDrawShowForAll(szoveg); return 1; } forward szovegtimer(); public szovegtimer() { if(szamlalo > 7) szamlalo = 0; switch(szamlalo) { case 0: { szovegcsere(\"1. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } case 1: { szovegcsere(\"2. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } case 2: { szovegcsere(\"3. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } case 3: { szovegcsere(\"4. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } case 4: { szovegcsere(\"5. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } case 5: { szovegcsere(\"6. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } case 6: { szovegcsere(\"7. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } case 7: { szovegcsere(\"8. ~g~Tudtad? ~w~Ezt a szöveget nyugodtan átírhatod.\"); } } szamlalo++; } Remélem csak jót hallok majd r ÓLa és mûködni fog.
107
« Dátum: 2013. január 16. - 15:01:52 »
\"Téma lezárva\" bal alsó sarok.
108
« Dátum: 2013. január 16. - 13:46:11 »
Hali, nem nagyon találtam arra vonatkozóan információt, hogy hogyan lehet például az alábbi kikötéseket belevinni inputba. Hallottam valami stren(?) vagy strval(?) vagy mirõl amivel meglehetne csinálni, de nem vágom pontosan. :shurg: Sima átutaláson dolgozok, és ahhoz kellene néhány \'if\' kikötés. - ha a szöveg kisebb, mint 4 vagy nagyobb, mint 8 -> hiba üzenet - ha nem ír be semmit az input-ba -> hiba üzenet - ha nincs fent a játékos ID akinek küldeni szeretné -> hiba üzenet - ha ID megadásnál szám helyett betût ír be az inputba -> hiba üzenetet - ha 30-nál nagyobbat ír be az ID-hez -> hiba üzenet, mivel max 30 játékos lehet a szerón így felesleges ID 60-hoz utalást küldeni Nagyjából ennyi lenne. Köszönöm elõre is!
109
« Dátum: 2013. január 15. - 09:42:58 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=21720.0Nem tudom, hogy mûködik-e de kezdésnek valami hasonlót egyszerû, rövid szövegest kellene áttanulmányoznod. (illetve amit Rupert linkelt, abból a \"Type 5:\")
110
« Dátum: 2013. január 15. - 03:26:19 »
Hajrááá tesa lelkiekben támogatlak
111
« Dátum: 2013. január 14. - 16:53:57 »
Oh nagyon köszönöm, szerintem ez lesz az. :yes: Amúgy igen úgy gondoltam, DIALOG_INPUT -al elõször id aztán szöveg, csak elfelejtettem leírni. Köszi.
112
« Dátum: 2013. január 14. - 11:33:43 »
Üdv, át tudná ezt nekem valaki írni / alakítani Dialog-ra? Vagy leírni, hogy mit merre alakítsak. Egyszerûen sehogy nem megy, nem vágom ezt az imputtext dolgot. (Ladminból van) dcmd_report(playerid,params[]) { new reported, tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /report [játékos id] [indok]\"); reported = strval(tmp); if(IsPlayerConnected(reported) && reported != INVALID_PLAYER_ID) { if(PlayerInfo[reported][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt az admint nem jelentheted fel!\"); if(playerid == reported) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Magadat nem jelentheted fel!\"); if(strlen(params) > 7) { new reportedname[MAX_PLAYER_NAME], reporter[MAX_PLAYER_NAME], str[128], hour,minute,second; gettime(hour,minute,second); GetPlayerName(reported, reportedname, sizeof(reportedname)); GetPlayerName(playerid, reporter, sizeof(reporter)); format(str, sizeof(str), \"||Új bejelentés|| %s(%d) feljelentette %s(%d)-t Indok: %s |@%d:%d:%d|\", reporter,playerid, reportedname, reported, params[strlen(tmp)+1], hour,minute,second); MessageToAdmins(COLOR_WHITE,str); SaveToFile(\"ReportLog\",str); format(str, sizeof(str), \"Feljelentés(%d:%d:%d): %s(%d) feljelentette %s(%d)-t Indok: %s\", hour,minute,second, reporter,playerid, reportedname, reported, params[strlen(tmp)+1]); for(new i = 1; i < MAX_REPORTS-1; i++) Reports = Reports[i+1]; Reports[MAX_REPORTS-1] = str; return SendClientMessage(playerid,yellow, \"A feljelentésed elküldve az adminoknak!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem írtál indokot.\"); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"A játékos nincs csatlakozva\"); } Köszönöm szépen!
113
« Dátum: 2013. január 13. - 15:35:11 »
#include <a_samp> #define Dialog_Dildo 1 #define Dialog_Radio 2 #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == Dialog_Dildo) { if(response) { switch(listitem) { case 1: //Elsõ választó { GivePlayerWeapon(playerid , 10, 1); } case 2: //2. { GivePlayerWeapon(playerid , 11, 1); } case 3: //3. { GivePlayerWeapon(playerid , 12, 1); } case 4: //4. { GivePlayerWeapon(playerid , 13, 1); } } } } if(dialogid == Dialog_Radio) { if(response) { switch(listitem) { case 1: //Elsõ választó { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"); } case 2: //2. { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.sztarnet.hu/ClassFM/mp3_adas_1.m3u\"); } case 3: //3. { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.xhosting.hu/NeoFM/128_kbs_mp3.m3u\"); } case 4: //4. { StopAudioStreamForPlayer(playerid); } case 5: //5. { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Ultimate Rádió készítõje : SonXe ======|\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Weboldal : www.UltimateFS.clans.hu ======|\"); } } } } return 1; } Alapszabály összekötésnél, hogy mindig az \'if(dialogid ==\" -nél érjen össze, és a végén majd ahhoz a sorhoz kerül a return 1;
114
« Dátum: 2013. január 13. - 03:06:23 »
Gondolom akkor, ha a YSI álltal készített include-kat használod. (YSI egy profi scripter a hivatalos samp fórumon)
115
« Dátum: 2013. január 12. - 00:36:11 »
Igen, közbe nekem is eszembe jutott, plusz a \"veh\" -t is fölé írtam nem alá. Fáradok. :facepalm: Köszi azért!
116
« Dátum: 2013. január 11. - 23:30:37 »
Üdv, az alábbi benzin scripthez hozzáraktam, hogy ha kifogy a benzin (0%) akkor automatikusan kikapcsol a motor. Felmentem szerverre egyedül, prímán mûködött. Viszont feljött még egy player, neki nem mûködött. Hogy is van ez? :no: forward SubFuel(); public SubFuel() { new i; new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; new veh = GetPlayerVehicleID(i); while (i != GetMaxPlayers()) { if (IsPlayerInAnyVehicle(i)) { new string[128]; if(Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] <0) Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] = 0; if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { Benzin[GetPlayerVehicleID(i)]-=1; format(string, 128, \"Benzin: %d%%\", Benzin[GetPlayerVehicleID(i)]); TextDrawSetString(Fuel, string), TextDrawShowForPlayer(i, Fuel), TextDrawShowForPlayer(i, BlackBox), TextDrawTextSize(Moving, (354.0 - (Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] / DIVBY)), 0.000000), TextDrawShowForPlayer(i, Moving); } if (Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] < 1) { Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] = 0; GameTextForPlayer(i, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Kifogyott az üzemanyag!\", 4000, 3); GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); } } else { TextDrawHideForPlayer(i, Fuel), TextDrawHideForPlayer(i, BlackBox), TextDrawHideForPlayer(i, Moving); } ++i; } return 1; } Én erre \"while (i != GetMaxPlayers())\" tippelnék... Köszönöm!
117
« Dátum: 2013. január 10. - 18:03:04 »
Hátha: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256], idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, \"/sniper\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 200); SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/ak47\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/m4\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/mp5\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\"); } if(strcmp(cmd, \"/rifle\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 33, 200); SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/desert\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500); SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/shotgun\", true) == 0) GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500); SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Fegyver lekérve!\"); return 1; }
118
« Dátum: 2013. január 09. - 05:17:42 »
Talán... (nem biztos, hogy jó) Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget! :shurg: http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc #include <bodyparts> public OnPlayerUpdate(playerid) { new keys, updown, leftright; GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright); if(keys & KEY_FIRE) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(i == playerid) continue; if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); } } return 1; }
119
« Dátum: 2013. január 09. - 01:18:16 »
Ha már objectek, megkreálhatták volna a dupla oldalú objecteket is. :shifty: (double side: true - MTA mapeditorban)
120
« Dátum: 2013. január 08. - 14:32:12 »
Nagyszerû, akkor ki is próbálom majd. :thumbsup: Köszi szépen. :yes:
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
|