Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - myke
1
« Dátum: 2017. november 08. - 18:01:36 »
Hali. Egy olyan problémám lenne, hogy R40-ig semmilyen mysql plugin nem tölt be, mert az alábbi hibát kapom: Loading plugin: mysql Failed.
Szükséges Visual C++ Redistributable cuccok telepítve (2005, 2008, 2010, 2012, 2015)
NET Keretrendszer telepítve
Libmysql a helyén
Az R40-es és a fölötti MYSQL pluginokat betölti, de mivel R33-assal írtam a módom, nem szeretném átírni az egészet. Windows 7-en fut. Mi lehet a baja?
2
« Dátum: 2017. február 09. - 18:49:29 »
Sziasztok. Lehet nem jó helyre nyitottam a témát, de ezen az új fórumon nem igazódom ki. Megpróbálom leírni a gondomat, kérdés, hogy sikerül e. Egy szerveren van egy hifi rendszer. Lerakom a hifit, rakok be egy stream URL-t, ami mindenkinek szól, csak természetesen nekem nem. Ugyan elindul a zene, de \"Nagyot koppan akkor, azután elhallgat\", mint ahogy Arany János írta, csak itt nem koppan. Raktam be audio plugint, játszadoztam a hangerővel, újra raktam a SAMP-ot, de sajnos még mindig fennáll ez a problematika. Nem tudja valaki mi lehet a baja ennek az elkanászodott audio streamnek? A válaszokat előre is köszönöm.
3
« Dátum: 2016. július 07. - 15:01:33 »
Sziasztok. Megszeretném csinálni, hogy egy lista típusú dialogba felsorolja az adott frakcióban lévő (online) játékosokat. Példa.: beírom a /rendorok parancsot, és egy lista típusú dialogba kiadja az online lévő rendőröket. Ezt hogy tudnám megcsinálni? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. július 07. - 19:42:09 )
Sikerült megoldani. new jatekosok = 0, str[512]; for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(JatekosInfo[Frakcio] == FK_LSPD) { format(str,sizeof(str),\"%s\\n\", Nev1(i)); jatekosok++; } } ShowPlayerDialog(playerid, 7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Online rendőrök\", str, \"Bezár\", \"\"); Viszont hogy tudom lekérni, hogy kit választottam ki a dialogba? Még ehez kéne segítség.
4
« Dátum: 2016. február 05. - 19:48:11 »
Sziasztok! Akarok csinálni egy SAMP szerverhez launchert, viszont sajnos nem sikerül megcsinálni a szerverre csatlakozást. A szokásos \"samp://ip:port\"-ra azt írja, hogy az alkalmazás nem található. Nem lehet valahogy megcsinálni, hogy megkeresse a samp.exe helyét? Vagy ti ezt hogy oldanátok meg? System.Diagnostics.Process.Start(\"samp://localhost:7777\")
5
« Dátum: 2016. február 04. - 21:07:23 »
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy kigyullad minden jármű, amikor a mód betölt, és a lespawnolnak. A mód SQL-es, az adatbázisban 1000 hp-ja van, úgyhogy nem értem mi a probléma. A jármű élete floatba van megadva. Bemásolom az egész járműbetöltést, hát maga a függvény nem jó. funkcio JarmuBetoltes() { print(\"Szerver: Jármuvek betöltése!\"); new nums, fields; cache_get_data(nums, fields); if(nums) { new i = -1, vdb; for(;++i < nums;) { mysql_get_int(i, \"ID\", vInfo[vdb][vDBID]); mysql_get_int(i, \"Model\", vInfo[vdb][Model]); mysql_get_string(i, \"Modelnev\", vInfo[vdb][Modelnev]); mysql_get_int(i, \"Szin1\", vInfo[vdb][szin1]); mysql_get_int(i, \"Munka\", vInfo[vdb][Munka]); mysql_get_int(i, \"Szin2\", vInfo[vdb][szin2]); mysql_get_float(i, \"PosX\", vInfo[vdb][PosX]); mysql_get_float(i, \"PosY\", vInfo[vdb][PosY]); mysql_get_float(i, \"PosZ\", vInfo[vdb][PosZ]); mysql_get_float(i, \"Angle\", vInfo[vdb][vAngle]); mysql_get_string(i, \"Tulaj\", vInfo[vdb][Tulaj]); mysql_get_float(i, \"Kilometer\", vInfo[vdb][vKilometer]); mysql_get_string(i, \"Oldplayer\", vInfo[vdb][Oldplayer]); mysql_get_float(i, \"Elet\", vInfo[vdb][Elet]); mysql_get_int(i, \"Panels\", vInfo[vdb][Panels]); mysql_get_int(i, \"Doors\", vInfo[vdb][Doors]); mysql_get_int(i, \"Lights\", vInfo[vdb][Lights]); mysql_get_int(i, \"Tires\", vInfo[vdb][Tires]); vInfo[vdb][bEINDITVA] = false; if(vInfo[vdb][Elet] < 250) vInfo[vdb][Elet] = 250; vdb = CreateVehicle(vInfo[vdb][Model],vInfo[vdb][PosX],vInfo[vdb][PosY],vInfo[vdb][PosZ]+1,vInfo[vdb][vAngle],vInfo[vdb][szin1],vInfo[vdb][szin2],-1); UpdateVehicleDamageStatus(vdb, vInfo[vdb][Panels], vInfo[vdb][Doors], vInfo[vdb][Lights], vInfo[vdb][Tires]); SetVehicleHealth(vdb, vInfo[vdb][Elet]); } } printf(\"Szerver: %d jármu sikeresen betöltve!\", nums); return true; }
Mi lehet a gond vele?
6
« Dátum: 2016. február 03. - 21:14:14 »
Sziasztok! A jármű rendszeremhez szükségem lenne a mysql_insert_id() függvényre, mert az alapján határozza meg a jármű ID-jét. Viszont az a problémám, hogy a szerveren ez a függvény mindig nullával tér vissza, pedig az adatbázisban az \"ID\" rendesen növekszik. Lényeg a lényeg... Mért nullával tér vissza a függvény? Lehet, hogy a kérdést elég hülyén fogalmaztam meg, de nem sikerült máshogy. Remélem értitek a problémám. new querycske[1280]; mysql_format(kapcs, querycske, sizeof(querycske), \"INSERT INTO `Jarmuvek` (Model,Szin1,Szin2,PosX,PosY,PosZ,Angle,Tulaj) VALUES (\'%d\', \'%d\', \'%d\', \'%f\',\'%f\',\'%f\',\'%f\',\'Nincs_Tulaj\')\", idx, szin1, szin2,X,Y,Z,Angle); mysql_tquery(kapcs, querycske, \" \", \"\"); vInfo[vehid][vDBID] = mysql_insert_id(); Az SQL adatbázisban az \"ID\" oszlop van auto_incrementnek beállítva, szóval azzal az értékkel kéne visszatérjen.
7
« Dátum: 2016. január 08. - 21:55:15 »
Sziasztok! Jó rég, már valaki kérdezte ezt a fórumon, de nem kapott választ rá. Elkezdtem írni egy módot SQL-ben, és szeretnék írni egy ilyen bemutatkozós rendszert hozzá. Hogy tudnám megoldani? Én arra gondoltam, hogy csinálok egy külön bemutatkozasok táblát, és valahogy úgy oldanám meg. De innentől elfogyott az én kreatívitásom/logikám, ezért kérném a ti segítségeteket, hogy hogyan lehetne ezt megvalósítani a gyakorlatban is. Illetve, lenne egy ehez kapcsolódó kérdésem. Van egy /me parancsom, ahol a cselekvés előtt azt írja, hogy \"Valaki\". Hogyan tudnám megoldani, hogy csak nekem azt írja, hogy \"Én\", és a többi embernek azt, hogy \"Valaki\"? Előre is köszönöm a segítségkeket és a válaszokat mind a két kérdésemre.
8
« Dátum: 2015. december 22. - 11:22:05 »
Sziasztok! Tanulgatom MYSQL-t, és elkezdtem vele írni egy stunt módot. Elég jól halad meg minden, csak szeretnék írni egy ban rendszert, ami idő alapján működik, csak leragadtam picit. Én úgy gondoltam, hogy bannoláskor elmentem a \"Datum\" táblába az mktimeba lekért időt és hozzáadom a bannolás időtartamát (napba), majd a szerver elindulásakor törli azokat ahol az ismét mktime-ban lekért idő nagyobb mint a \"Datum\", azaz a bannolás lejáratának dátuma. Lehet, hogy ezzel egy jó nagy baromságot írtam, ami nem fog működni, de ezért írtam ide, hogy javítsatok ki. Ti hogyan oldanátok meg? Előre is köszi.
9
« Dátum: 2015. november 29. - 12:05:58 »
Sziasztok! Ma szóltak a játékosok a szerveren, hogy nem működik pár parancs. Nem működik nagyon sok parancs, ami GetClosestCar függvényt használ, de van a mi működik. A hiba az, hogy minden parancsnál azt írja, hogy nem vagy jármű közelébe, pedig igen. Mitől lehet ez? Egy parancs ami nem működik:
10
« Dátum: 2015. október 24. - 13:51:59 »
Sziasztok! Tegnap vettem egy új videókártyát, leállítottam a gépet, bettettem az új videókártyát, feltettem a legfrissebb drivert. Ma reggel elakarom indítani SAMP-ot, nem indul... Elakarom indítani sima GTA-t, nem indul... Újra raktam az egészet, mindent letörölve, átállítottam a kompatibilitást, megpróbáltam 8 crackel, de így is ugyanaz van. Betölti eddig a képig, majd kiírja, hogy leállt a gta_sa.exe.
11
« Dátum: 2015. október 23. - 08:54:48 »
Sziasztok! Rendelkezek egy Genius HS G500V fejhallgatóval. Pár napja újraraktam windowst, és nem érzékeli a hangot a mikrofon. Rögzítőeszközöknél ott van, felvan hangosítva. Próbáltam úgy, hogy beteszek egy hangkártyát, hátha azzal megy, de ugyan ez van. VIA HD Audio drivere van az alaplapi hangkártyának. Mi lehet a baja?
12
« Dátum: 2015. október 23. - 08:14:56 »
Sziasztok! Csináltam egy hullarendszert, és azóta nem mindig futnak le az onplayerdeath alatt lévő dolgok. Mitől van ez, és hogy lehetne megoldani? OnPlayerDeath: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128], Fegyvernev[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; format(serulese[playerid], 64, \"-\"); Meghalt[playerid] = 1; SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; FegyverElol[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Injourney[playerid] = 0; Watching[playerid] = 0; Goto[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); for(new hulla; hulla < MAX_HULLA; hulla++) { if(HullaInfo[hulla][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]); HullaInfo[hulla][HullaObject] = CreateDynamicObject(2907, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]-0.8, 0, 0, 274); HullaInfo[hulla][Van] = 1; format(HullaInfo[hulla][Kioltemeg], 24, \"%s\", Nev(killerid)); format(HullaInfo[hulla][Halott], 24, \"%s\", Nev(playerid)); HullaInfo[hulla][Penz] = pInfo[playerid][pMoney]; pInfo[playerid][pMoney] = 0; HullaInfo[hulla][Htext3d] = CreateDynamic3DTextLabel(\"HOLTTEST\\n(( /hulla ))\", CITROM, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ], 20.0); if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lőtt seb: %s\", Fegyvernev); } if(reason == 49) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Elgázolták\"); } if(reason == 50) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Vágások a testen\"); } if(reason == 51) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Felrobbant\"); } if(reason == 53) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Megfulladt\"); } if(reason == 54) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lezuhant\"); } } } if(reason < 49) { new str1[250]; new zona[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayer2DZone(playerid, zona, MAX_ZONE_NAME); SendRendorMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\"); SendFBIMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\"); format(str1, sizeof(str1), \"%s körzetben gyilkosság történt.\",zona); SendRendorMessage(KEK, str1); SendFBIMessage(KEK, str1); SendRendorMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre!\"); SendFBIMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre\"); } if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 49) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 50) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 51) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 53) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 54) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Halál oka: Lezuhant\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(TilosOlni == 1) { new stringke[128]; new sendername[32]; GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); //new playa; //new randomaj; //new tmp[256]; //new name[24]; //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name)); //tmp = strtok(cmdtext, idx); //playa = killerid; format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername); SendClientMessageToAll(PIROS, stringke); pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60; AJLog(S2); SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559); SetPlayerHealth(killerid, 100000); format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\"); SendClientMessage(killerid, PIROS, S); //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559); //KillTimer(BortonTimer[killerid]); //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"i\", id); } if(reason != 5 && reason != 22 && reason != 24) return 0; new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ; GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ); for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo); if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ); } return 1; }
13
« Dátum: 2015. október 18. - 14:56:04 »
Sziasztok! Megakarom csinálni, hogy ha berakunk egy zenét a kocsiba, azt a körülötte lévők is hallják. Összedobtam valamit, de hamar rájöttem, hogy nem jó, mert szétfloodol mindent. Hogy tudnám megoldani ezt jól? A válaszokat előre is köszönöm!
14
« Dátum: 2015. október 11. - 16:13:01 »
Sziasztok! Adott egy body inc, amivel az lenne a problémám, hogy csak pár méterről tevékenykedik. Szóval 5 méterről még éppen animot ad a gyereknek, de 6 méterről már nem. Állítottam a \"MAX_DISTANCE_UNIT\"-on, de így se jó. Hogy lehetne növelni a lövés hatótávját? /* Body Part Detection - Detect a player\'ss body part By Seif */ /*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/ //**INCLUDES**// #include <a_samp> /*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/ #define MAX_DISTANCE_UNIT 100.0 // maximum distance a player can shoot from //**BODY PARTS**// #define BODY_PART_HEAD 1 #define BODY_PART_TORSO 2 #define BODY_PART_LEGS 3 /*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/ /* ---[isPlayerAimingBodyPart]--- »playerid: the player »bodypart: the body part you want to check *Return: 1 if true, 0 if false *-------------------------------------------------------------------* | Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part. | *-------------------------------------------------------------------* */ stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart) { // Get the camera\'s positions new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:vx, Float:vy, Float:vz; new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz); GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz); // Check if the player is aiming in a certain distance for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5) { x = vx*d+cx; y = vy*d+cy; z = vz*d+cz; new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy)); new Float:offset; switch (GetPlayerWeapon(playerid)) { case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129; case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008; case 33, 34: offset = 1.0; } new Float:height; if (z > cz) height = z-cz; else height = cz-z; offset *= dist; height /= dist; new Float:part; if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4; else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3; else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0; z = z+offset-height+part; for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++) { if (!IsPlayerConnected(i)) continue; if (playerid == i) continue; if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1; } } return 0; } /* ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]--- »playerid: the player »targetid: the target »bodypart: the body part you want to check *Return: 1 if true, 0 if false *-------------------------------------------------------------------* | Checks if the player is aiming at target\'s specific body part. | *-------------------------------------------------------------------* */ stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart) { // Get the camera\'s positions new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:vx, Float:vy, Float:vz; new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz); GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz); // Check if the player is aiming in a certain distance new Float:px, Float:py, Float:pz; GetPlayerPos(targetid, px, py, pz); new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz))); x = vx*dist+cx; y = vy*dist+cy; z = vz*dist+cz; new Float:offset; switch (GetPlayerWeapon(playerid)) { case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129; case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008; case 33, 34: offset = 0.0; } new Float:height; if (z > cz) height = z-cz; else height = cz-z; offset *= dist; height /= dist; new Float:part; if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4; else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3; else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0; z = z+offset-height+part; if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1; return 0; }
Illetve, hamár itt vagyok lenne ezzel kapcsolatba még egy kérdésem. A lábon lövés csak a bal combnál működik. Ezt hogy lehetne kijavítani? A válaszokat előre is köszönöm!
15
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 18:30:40 »
Sziasztok! Próbáltam megírni azt, hogy csak azt tudja feloldani a bant, aki azt csinálta. Meg is csináltam, csak az a baj nem egészen működik. Más is föltudja oldani. Mit ronthattam el? format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt); if(dini_Exists(File)) { new SNEV, SNEV2; format(dini_Get(File, \"KiB\"), 25, \"%s\", SNEV); format(SimaNev(playerid), 25, \"%s\", SNEV2); if(SNEV == SNEV2) { }else SCM(playerid, PIROS, \"Ha nem Te bannoltad, akkor ne Te UB-zd!\"); }
|