Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Játékok / Körökre osztott Cops n\' Robbers játék készítése« Dátum: 2018. január 10. - 13:11:59 »
Sziasztok.
Bár legtöbben nem ismertek, ezzel a témával ugyanúgy célzok általam ismert arcokat a régmúlt idők ködéből és újakat. Egy internetes játékot készítek, egy körökre osztott Cops n\' Robbers, ahol a tevékenységek (rablás, menekülés, túszejtés stb.) döntések formájában állnak minden körben a játékos előtt. A játék nagy része ki van gondolva, viszont a pontos lehetőségek (játékosok által elérhető tevékenységek) és azok kiegyensúlyozása egy nagyon fontos és időigényes feladat, amihez szükségem lenne egy vagy több partnerre. A programozást én intézem, a kigondolt értékeket és meghozott döntések alapján. - WIP Játék design téren pedig megkértem egy ismerősömet, hogy rajzoljon. - WIP Jelentkezz privát üzenetben ha:
Az alábbi pontok nem szükségesek, de ha még ezek közül is kitudsz pipálni párat, a végeredmény még jobb lesz!
Üdv, Epsilon 2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mappert keresek.« Dátum: 2016. október 08. - 15:40:38 »
Egy új projektbe kezdek, amihez mappert keresek. Apokaliptikus környezetet kéne mapolni. Egy bizonyos helyről indulnánk és onnan haladunk, terjedünk. (Mapper a mappal én a szkripttel)
Akinek van ideje és kedve vegye fel velem a kapcsolatot. Csak kíváncsiságból ne pazaroljuk egymás idejét. Majd meglátjátok mi jön. Köszi! 3
Archívum / [HUN] Epsilon\'s Cops n\' RACERS / cnracer ADMIN TGF« Dátum: 2016. szeptember 15. - 13:12:03 »
Sziasztok skacok. Újra megtaláltam a cnr.pwn nevű fáljt. Plusz olvastam, hogy a fórum szervereket szponzorál.
Arra gondoltam, hát, hogy meg kéne nyitni a cnr szerót. Soka közületek játszottak is rajt (vagy lehet, hogy ők már nem is sampoznak ). Akik nem tudják miről van szó azok ebben a 2010 és ebben a 2012-es témában olvashatják el miről szól a szerver. https://sampforum.hu/index.php?topic=6058.msg70306#msg70306 https://sampforum.hu/index.php?topic=30884.msg329105#msg329105 Ha összejön egy megbízható Admin csapat, szívesem beveszem azt a munkát, hogy átírom a legújabb SA:MP-ra a módot. Szerintetek megnyíljon a szerver? Játszanátok rajta? Ez a téma egyúttal az Admin TGF téma is. Jelentkezzetek. Adminként a feladat bugok (az újraírt verzióban nem voltak már, de figyelembe kell venni, hogy át lesz írva legújabb verzióra) gyűjtése (játékosoktól), játékosok rendezése, versenyek készítése, és tesztelés amíg az átírás történik. Adminnak bárki jelentkezhet, előnnyel indulnak akiket ismerek régi időkből, annyit kérnék, hogy akkor jelentkezz, ha időd is van csinálni. Továbbá egy szkriptert is keresek, akiben szintén meg kell bízzak, aki átveszi a mód írását. <- neki is legyen ideje! Köszi. 4
Általános / cnracer forrás« Dátum: 2014. október 02. - 09:16:44 »
A gépemen megtaláltam az egykor Cops n\' Racers (cnracer) szerverem forrását. Ez még az azelõtt állapot, mielõtt a Legend csapat átírta Unitedre, de már az újraírt verzió.
Szeretné valaki szerverként megnyitni? Ha senki sem, lehet kirakom a forrást. Sokaknak érdekes ötletek, megoldások vannak benn. 5
Általános / PDRP nosztaliga« Dátum: 2014. szeptember 16. - 14:34:59 »
Minap azt beszéltük, hogy a régi PDRP-s idõkbõl van-e valakinek még meglévõ képe?
Amint hazaérek, én is feltöltöm, ami nekem van, nem sok, sokszor inkább tesztekrõl Van még PDRP-s képetek? Osszátok meg velünk! 6
Általános / SA:MP - Prop hunt?« Dátum: 2013. október 26. - 11:01:25 »
Sziasztok, gondolkodtam egy kicsit és a jelenlegi helyzetet felmérve arra jutottam, hogy egy jó szervert már csak kreatívan érdemes csinálni. Köpök a sablonokra, köpök a szokásokra, valami mást akarok.
Igazábol arrol szol h van két csapat a Hunterek és a Propok. A propok akármilyen tárgyak lehetnek amit választanak és menekülhetnek a hunterek elõl vagy álcázhatják magukat. A Hunterek feladata\' date=\' hogy megtalálja a Propokat és lelõje õket. [/quote\'] 7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Minimum 30 hozzászólásos szabály kijátszása« Dátum: 2013. augusztus 11. - 18:44:36 »
Sok sikert!
8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / edrivecam megvan?« Dátum: 2013. augusztus 04. - 14:35:41 »
Valakinek megvan az eDriveCam szkriptem forrásfájl .pwn formátumban?
A fórumon volt tárolva (aldomain), viszont az azóta már megszünt, max az otthoni gépen találhatom meg, amihez most hetekig nem fogok hozzáférni. Kérlek titeket, ha valakinek megvan a gépén, dobja fel! Köszönöm. 9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Left 4 Dead San Andreas (2012) + dinamikus képek« Dátum: 2013. május 11. - 16:15:00 »
Sziasztok újra!
Bár már jó ideje, hogy jómagam is abbahagytam a SA:MP-t, nem rég újra kezeim közé került egy - számomra az egyik legkedvesebb - munkám, a Left 4 Dead: San Andreas! Rengeteget foglalkoztam vele már a kezdetektõl, hol segítõkkel, hogy csak egy bolondos tesztercsapattal. Egy fikarcnyi esély sincs rá, hogy én újra megjelenjek SA:MP szervereken, nem folytatom a munkáimat sem. Ez a szerver azonban gond nélkül futott, a bezárásáig, nem volt a forrás a bezártakor probléma, tudtommal, nincs benn semmi, ami javításra szórulna. Van benne viszont sok kreatív ötlet, amik nem is olyan bonyolultak, és amelyek ízét adták ennek a stílusnak, ennek a szervernek, az L4D:SA-nak. Amit most publikálok az az általam írt legújabb verzió, kezdetekben többnyire egyedül írtam (persze egy segítõkész és nem mellesleg nem ép elméjû tesztercsapattal a hátam mögött), majd csak késõbb került továbbadásra ScreaM-ékhez. Õk még farigcsálták, amiért köszönet jár nekik. Majd mikor beszüntették a projektet, utolsó kérésként nálam landolt a végstádium. Most pedig a fórumon, mindenki számára elérhetõ. A leírást videóval, szépen részletezve megtaláljátok a szerver legutóbbi témájában: http://sampforum.hu/index.php?topic=22275.0 Az általam feltöltött pack tartalmaz(za):
l4d.zip
Szükségesek további pluginok és valószínûleg függvénykönyvtárak is, ezek viszont a fórumról, vagy legalábbis a hivatalos SA:MP fórumról könnyen elérhetõek. Ha valami mégsem, szóljatok! Nem biztos, hogy elõ tudom kaparni, de talán emlékszek az elérhetõségére! Utószó: A módot alapvetõen nem azért töltöttem fel, hogy valaki így, ilyen formában betegye és megpróbálja futtatni. A mód ezen verziójának megírása 2012 márciusában kezdõdött, az akkori megoldások és funkciók nem biztos, hogy napjainkban is ugyanúgy mûködnek! A forrást más szkriptereknek, vagy azoknak akik a PAWN nyelvet ( vagy esetleg a PHP-t ) tanulják/tanulni szeretnék, ajánlom, elemzésre, a gondolkodásmód kitágítására! Epsilon
10
Általános / Segítõket keresek.« Dátum: 2012. december 20. - 20:14:15 »
Van egy komplett még egy ötletem, teljesen privát. Eldöntöttem, hogy belevágok ( sõt egy kis rész már meg is van ), viszont egyedül tényleg túl lassan végeznék.
Keresek segítõket, akik feltudnák gyorsítani a folyamatot. Mapper nem igazán kell, szkripter annál inkább. Semmi extra tudás nem szükséges, de azért már ismerd a nyelvet, tudd mi, hogy. Bár nem szükséges, de sokan dobna a dolgon, ha a jelentkezõ értene SQL-hez, mondjuk: legalább egy regisztrációs rendszer szintjén. Mint említettem teljesen privát, próbálom magamban tartani, természetes az érintettetek 100%-osan beavatom - nem RP szeróról van szó - rengeteg apró meló van vele - nem fog holnapra kész lenni - ha a mód fertig ( ha készen vagyunk a módhoz nem szükséges semmilyen újítás, esetleg ritkán) a futtatást/szervezést nem én fogom intézni, rendezni. Vagy valamelyik segítõ, ha nem: külsõs személy.. - weblap fontos szerepet játszik, ennek elkészítését teljesen magamra vállalom, sõt követelem Érdeklõdni itt a témában, privát üzenetben, vagy emailben lehet. Xfire-t nem használom, az illetékesek skype elérhetõséggel tudnak velem kommunikálni ( csak az van most ) Köszöntem a figyelmet, Epsilon 11
Általános / Epsilon projektjeinek szabadonbocsájtása« Dátum: 2012. november 27. - 14:45:02 »
Mivel nagyon úgy tûnik, hogy a SA:MP szkripteléssel végleg leálltam, szeretnék egy kis hasznot húzni abból, amit eddig alkottam.
A PDRP módját, mint azt már sokan tudhatjátok már eladtam, viszont a \'régi\' mappákat böngészve, van itt még alapanyag. Természetesen minden megkezdett projektemet nem adom tovább, mert vagy nincs még elég kész, vagy túl személyes. Az egyik ilyen projekt a Left 4 Dead zombiszerver újraírt módja. Újra lett írva, mert a régi rengeteg bugot tartalmazott, hogy így jobban jöttem ki. Az új módban pár megoldás is modernebb körítést kapott, és találkozhattok olyan új ötletekkel, amik tényleg feldobjak az emlékeket, amiket a régi szerverbõl maradtak. Az alapelvek ugyanazok, mégis több a mód. Köszönhetõen Scream és még sok ember munkájának és idõáldozásának az új módban ejtett hibák nagy része javításra kerültek. Azért mondom, hogy nagy része. Mert csak azt tudom, hogy Screamék milyen hibákat javítottak, azt azonban nem, hogy milyet nem... nem követtem a fejlesztést ekkor már. Azért hagyták abba a szerver sikeres futtatását, mert Screamnek idegen volt az általam írt mód forrása. Tény, kényelmetlen eligazodni más ember munkájában. Továbbá, ahogy észrevettem, a motiváció is megenyhült a munka iránt. Idõhiány? - Nem tudom. Az új mód leírását elérhetitek a témájában, az azt hiszem meglehetõsen aktuális. Annál aktuálisabbat én sem tudok mondani, nem játszottam/foglalkoztam a móddal a szerver bezárásat óta. http://epsilon.sampforum.hu/l4d Ha ezen projekt valakit érdekel tényleg, komolyan akkor összeröffenthetünk valamikor (inkább hétvégén) egy tesztelést, kipróbálhatjuk a dolgokat, megnézheti a módot. Az árban emailben egyeztetünk. Egy embernek tervezem eladni (nem terjeszteni akarom), a forrással együtt adom.. Ui.: A szerverhez odaadom a szerverfigyelõ forrását is, amihez szükséges valahol egy weboldal GD libraryval. Ezt nem tudom bemutatni, mivel jelenleg nekem sincs hozzáférésem ilyen webhelyhez. Ez a szerverfigyelõ és a játékossig is a projekthez jár. Ha érdekel dobj egy emailt erre a címre: [email protected] Emailjaim automatikus szortírozása érdekében, kérlek erre a címre mailezzetek és ne máshova. NE akarjatok PM-be elérni, annyit nem tudok már fórumozni, hogy az effektív legyen. Továbbá itt van még a CnR versenymódom. Alapvetõen az ismert Cops and Robbers-t akartam vele überelni, de aztán a fejlesztés során rájöttem, hogy ez egy teljesen más kategória lett így. Már a neve is más: Cops n\' Racers. Tehát a zsernyákok maradtak, de azok sem olyan szerepben mint az elõbbi játékmódban. Az új, a más az, hogy a rosszfiúk nem rabolnak bankot, nem ölnek meg senkit, egyszerûen csak körözött kocsival illegálisan versenyeznek, ebbõl élnek szegények Alaptulajdonság, hogy a játék nagy része a kocsiban játszódik, az üldözések a fõ attrakciók a játékban. Egyáltalán nem vittem a módot RP irányba (igazoltatás, szerepalakítás) a mag maradt. Üldöznek. Aki akar változtathat rajt, ha úgy jobbnak találja.. Az üldözésrendszer lényege, hogy a bûnözõk nem akarnak megállni (megtehetik, de hülyeség), ezért a rendõröknek szét kell törni a kocsit, hogy megállásra kényszerítsék õket. A rendõrkocsik KICSIT strapabíróbbak, mint a versenyzõké, ez az az elõny, amint az üldözéssel járó hátrányt hivatott legyûrni. Az egész karakterrendszerre és fejlõdésrendszer épül már. Egy felhasználónak több karaktere lehet, viszont egy-egy karakterrel nem ugrálhat a csapatok között. Ha egy karaktert rendõrnek csináltál, akkor azzal kell lenned és fordítva. A mód lényeges része a dinamikus versenyrendszer. Vannak versenyek, a versenyeknek vannak rekorderei, akik pénzt kapnak a cím birtoklásáért. (mintha egy biznisz lenne) Ha valaki még gyorsabban megcsinálja a pályát, õ lesz a rekorder és a pénzbefolyás hozzá megy. Dinamikus a rendszer, mert adminisztrátorok bármikor készíthetnek új versenyeket, vagy ha már korábban elkezdtek készíteni egyet folytathatják. Ezeket, ha elkészültek megnyithatják és mindenféle szeróresi nélkül már mehetnek is a versenyzõk meghódítani. Lehetõség van továbbá kivenni a forgalomból versenyeket, tehát nem végleg törölni, hanem ideiglenesen vagy véglegesen elérhetetlenné tenni. (ha pl. tovább kell fejleszteni). Ja igen és a törlés is dinamikus. A szintrendszer is komoly szerepet játszik. A szinted dönti el, hogy milyen kocsik érhetõek el. Értelemszerûen a jobbakhoz fejlõdnöd kell.. Ui.: Amikor Legend,Sheet és Roleplay újraindította a projektet, és futtaták a szervert, készítettem egy dinamikus weboldalt. Ez sajnos már nem lett összekötve a weboldallal (várni kellett.. azóta is várunk). A weboldalt úgyszintén nem tudom jelenleg megmutatásra bocsájtani, de a hétvégén felrakom, egy általam birtokolt tárhelyre. Természetesen csak példa SQL adatbázissal. A web újdonsága, hogy javaszkripttel és ajaxxal lett az egész megoldva, így csak egyszer kell betölteni. Ha érdekel dobj egy emailt erre a címre: [email protected] Emailjaim automatikus szortírozása érdekében, kérlek erre a címre mailezzetek és ne máshova. NE akarjatok PM-be elérni, annyit nem tudok már fórumozni, hogy az effektív legyen. Mindkét projektet pénz ellenében adom tovább. (nem nem kell 10-es admin a szervereden) Csak bankszámlára utalás jöhet szóba. További információkat emailben! 12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Versenymód gazdát keres.« Dátum: 2012. augusztus 18. - 11:19:57 »
A volt cnracer projektemre sincs már többé idõm/kedvem/energiám. Ezért ha valakit érdekel, futtatná, fejlesztené, folytatná érdeklõdjön nálam. Forrással együtt odaadnám valakinek, akit alkalmasnak találok.
A lényeg, hogy fusson és fel-feltudjak menni ökörködni egyet a zsarukkal - vagy épp zsaruként :$-. E: http://sampforum.hu/index.php?topic=6058.msg71276#msg71276 E2: Háziszerón megtekinthetõ. 13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / l4d sa szerver?« Dátum: 2012. augusztus 15. - 21:07:26 »
Még megvan a l4dsa forrása is. Mivel 100, hogy nem fogom már semmire használni, keresek valakit, aki igen. Ha valaki úgy gondolja, hogy egy ilyen típusú szervert nyitna a móddal és fejlesztené azt, dobjon egy pm-et. Ha valóban ígéretesnek találom átdobom a forrást. Ha nem jelentkezik senki, publikálom.
Epsilon 14
Off Telep / Eladom a pdrp módot« Dátum: 2012. augusztus 04. - 12:33:51 »
Talán ez a legokosabb és a legkézenfekvõbb módja, hogy valamilyen pluszra váltsam a jelenlegi életemben azt, amivel a múltban oly sokat dolgoztam... Ez nem vita tárgya, nem véleményeket kérek ezúttal. Akit érdekel a dolog dobjon egy emailt erre a címre: [email protected] Az emailban fontos a pont! Az üzenetben szerepeljen, hogy ezzel kapcsolatban keresel. Ekkor kiküldök egy részletes leírást, hogy mégis mit adok el. Természetesen ez a leírás más jellegû, mint a szerver leírása. Itt a fájlok pontos céljait és a fontosabb tudnivalóit írom le. A tájékoztatóban, amit az érdeklõdõknek kiküldök leírom továbbá az árakat és, hogy hogyan zajlik a dolog. A tájékoztatót várjátok türelemmel, a tartalmat még össze kell írnom, továbbá az úgyis függ a jelentkezõk számától.. Ui.: A leíráshoz görgess le! Epsilon [samp=91.82.84.215:7783][/samp] Katt a képre! 91.82.84.215:7783 Paradise Roleplay http://therp.clans.hu/ 2012-Összeolvadás: A West RolePlay, Paradise Roleplay valamint a Core RPG immáron 1 szervert jelentenek. Ez a Paradise Roleplay. A WRP az adminisztrálásban, és a webfejlesztésben van jelen, a Coretól érkezõk pedig a szkriptelésben segédkeznek, továbbá ötletbörze alaptagjai. Tartalom Elõszó: 2010 telén páran rábeszéltek, hogy kezdjek RP játékmódba. Ez a mód ekkor Los Santosban volt és fõként Keith és Metaxa segítettek benne (ötletek, tesztek). Miután a lassú készülést Metaxa már nem tûrte, elváltak útjaink. A fejlesztés ekkor leállt, nem foglalkoztam a projekttel. Késõbb õsszel és télen Keith és Sheet segítségével vágtam neki a projektnek újra. Folytattam a régit, de Sheet ösztönzésére ezúttal San Fierroba költöztünk. Itt került kialakításra az alap rendszerek többsége. Újabb szünet után folytattam a San Fierroban lévõ játékmódot, majd saját elgondolásom (és Keith beleegyezése) után vidékre költöztünk. Jelenleg Red Country 4 városát foglalja magába a szerver. Játékmód: A játékmód több mint 2 éve készül. A pawno mappában megtalálható new.pwn- bõl indult és tömérdek dolgot tartalmaz már. INVENTORY RENDSZER Ez a szerver alapköve és egyediségének legfõbb forrása. Az inventory rengetek megjegyzendõ parancstól ment meg, ezenkívül nagyon sok interakciót csak tárgyakon keresztül érhetsz el. Az inventoryban tárolódik mindened: fegyverek, tárgyak, ruhadarabok, drog stb. A dolgokat átadhatod, eldobhatod, vagy táskába helyezheted. Ezek a tárgyak az inventory-dban helyezkednek el. Inventory-dat úgy érheted el, hogy a TAB listán a saját nevedre kattintasz. Tartalma mentõdik. A rendszer interaktív, a játékosok tárgyakat, fegyvereket és egyéb dolgokat átadhatják, eldobhatják. Az eldobott tárgyak az eldobás helyén maradnak. Mentõdnek bizonyos ideig. A tárgy méretétõl függ, hogy milyen messzirõl látod meg azt. Ha túl sok mindent hordasz magadnál, nehézkessé teszed a lépteidet. Azt, hogy éppen hány kilónyi cucc van nálad az inventory megnyitásával megtekintheted. Ha edzesz, többet tudsz cipelni. JÁRMÛ RENDSZER Kétféle jármûtípus van: publikus, privát. A publikus jármûvek, szolgálati kocsik; rendõrmotoroktól elkezdve a úttisztítókig. Privát jármûveket vásárolni tudsz az autógyárnál (személyre szabottat). Mentõdik minden jármûadat: lámpa, állapot, motor, pozíció. Ott fogod megtalálni a jármûvedet, ahol legutóbb hagytad. A kisvárosokban 2 helyen van lehetõséged tankolni. A szerveren az üzemanyag-feltöltés hasonló a valós életûhöz, tehát nem a kocsiból tankolsz. HANGULAT RENDSZER A játékbéli beszélgetésben nem láthatóak a hangulatjelek ( :\'( :O xd ), de a szerver kezeli õket. Ha a beszédedben hangulatjelet használsz a hangulatjel(ek)tõl függõen közli a szerver a hangulatodat. KONDÍCIÓ RENDSZER A szerveren lehetõség van az edzõterem használatához. A teremben használható futógép, fekvenyomó és szobabicikli. Ezek a gépek növelik kondíciódat. A kondíció nagyon fontos a játék folyamán: Minél nagyobb a kondíciód, annál több és nagyobb sérülést vagy képes elviselni. Megj.:A toronymagas kondíció sem véd meg a halálos sérülésektõl! (pl. erõs detonáció) SÉRÜLÉS RENDSZER A szerveren sokkal könnyebben sérülsz mint másutt, és a sérülés mértéke is nagyobb (hacsak nem edzel). A sérülés súlyosságától függõen különbözõ effektekkel találkozol. További fejlesztés még, hogy ha már sokat sérültél - tûzharcban, zuhanásban, akármiben -, lelassul a mozgásod. Nem tudsz sprintelni, ugrani és még kocogni sem. Ez a hatás addig tart, míg fel nem töltöd az életed. KULCSOK A szerveren sok helyre csak úgy mehetsz be, ha kulcsod van oda. Emellett a jármûvek kinyitásához és elindításához is kulcs kell. Az ajtó vagy kocsi nyitásához/zárásához használd a /lock parancsot vagy a SÉTA + N billentyûkombinációt! A szolgálati autókat is nyitni kell, mielõtt beülsz! HOTELRENDSZER A montgomery-i hotelben 6 emeletnyi szoba vár arra, hogy ti játékosok kibéreljétek õket. A holelben nem csak saját szobádat látogathatod, hanem más szobákba is bemehetsz (ha nyitva van). A szobákban továbbá lehetõséged van tárgyakat(fegyver,drog,pénz(köteg)) tárolni. Mindig zárd be a szobádat különben szabadon lehet ki/be járkálni! LAKÓHÁZAK Rengetek megvásárolható ház van a megyében. A vásárlás után házadat nyithatod/zárhatod/eladhatod/használhatod és bérbe adhatod (több embernek is, személyre szabott lakbérrel). A házakban továbbá tudsz tárolni. Az itt tárolt dolgokat bárki elérheti, tehát, ha értéket tárolsz vegyél széfet! A széfen kívül további kiegészítõket találsz a lakberendezési üzletben! Házakba belehet csengetni, kilehet kiabálni onnan. A ház eladásához, pedig neked kell vevõt keresned. (hírdetés) Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni! GARÁZSOK A garázzsal rendelkezõ házak jobban megérik a pénzüket. A garázst a tulaj és a bérlõk nyithatják és zárhatják. Ha nyitva van bárki bemehet, de ha csukva van, akkor nem lehet bemenni és CSAK A TULAJ(és a bérlõk) tudnak kijönni. A garázsban alapvetõen a jármûveket kell tárolni,de mint fent leírtam lehet embereket is bezárni . Továbbá a garázs része az inventoryrendszernek, tehát lehet benn tárolni fegyvert,tárat,drogot, pénzt(kötegek), tárgyakat.. Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni! [Tartalom] ÜZLETEK A szerveren lehetõség van üzletek vételére, és eladására. Minden üzletnek van egy irodája, amiben lehetséges a biznisz árának, a belépési árnak változtatása,és a biznisz eladása. Ha egy biznisz fogalt, a tulajjal kell elrendezned, hogy adja el neked. Az üzletek kezelése aktivitás igényel. Árut kell venni, amibõl óránként egységnyi elvész, és jövedelmet hoz. Értelemszerûen, ha nincs áru az üzletben az nem keres semmit. A fórumon lehet kérvényezni az üzletek átnevezését. Ide tartozik még egy kiegészítés: Vannak mostantól speciális bizniszek. Ezek tulajdonosai vehetnek fel alkalmazottakat. A tulajdonos és az ott dolgozók különbözõ jogosultságokkal rendelkeznek: Vannak például ajtók, amikhez csak nekik van hozzáférésik. Természetesen ha ezek az ajtók nyitva vannak, bárki által használhatóak. IDEGEN NYELVEK A szerveren lehetõség van az angol nyelven kívül további 30 nyelvet kitanulni. Ha beszélsz ezeken a nyelveken az csak elõny lehet, valamikhez pedig követelmény! Tanulni a nyelvoktatóktól tudsz. A nyelv beszéléséhez 21 nyelvlecke szükséges. MOBIL RENDSZER A kapcsolattartás a szerveren nagyon fontos. Erre egyik kitûnõ módszer a telefonbeszélgetés, sms küldés. Ha van telefonod és tartozol valamely telefontársasághoz, akkor tudsz saját névjegyzéket készíteni, telefonkönyvet böngészni,telefonálni, sms-t írni.(SMS-st offline playereknek is küldhetsz) Ezenkívül mikor szerzõdést kötsz egy telefontársasággal, eldöntheted, hogy privát vagy publikus számot szeretnél. Állíthatod csengõhangod, és telefonod kinézetét. Vigyázz, mert telefonod keresztül akár be is mérhetnek! BANK A bankban számla nyitása után betehetõ és kivehetõ pénz, áttekinthetõ a számla, csekkeket lehet kezelni és utalni is van lehetõség. Legális frakciótagok vehetnek fel továbbá kölcsönt is. CSEKK RENDSZER Kétféle csekk van. Egyik ami költséget tartalmaz tehát ha beváltod fizetned kell. A másik ami pénzt ér, ha beváltod pénzt kapsz belõle. A csekkek csak egységesen, egyszerre beválthatóak a bankban (költségesek és értékesek egyaránt)! RUHABOLT A szerveren a korábbi ruhabolt-rendszer megszûnt. Többé nincs lehetõséged így skint váltani. A regisztrációnál választasz skint és az végigkíséri a karaktereddel való játék során. A ruhaboltokban vehetsz kiegészítõket. (sapkák, kalapok) Továbbá megvásárolhatod azokat a termékeket, amiket a megye szabói (játékosok) készítettek. BÖRTÖN Ha bûnt követtél el, szerverünkön az RP is megy veled a börtönbe! A börtönben ugyanúgy folytatódik a szereped, nem pedig egy lyukba vagy zárva egész nap! A börtönlétesítmény hatalmas, rendelkezik kellõ cellával, udvarral, rejtett alagutakkal, látogatási szobával és portával és szökési lehetõségekkel. A szerveren az ehhez tartozó õrök a rendõr frakció tagjai. [Tartalom] LOTTÓ Reális \'4-es lottó\' van a szerveren. A lottózóban (Szerencsejáték ZRT) vásárolhatsz szelvényt. A rendszer össze van kötve az inventory rendszerrel, tehát a szelvényt akárhova rakhatod (csomagtartó, táska, széf), átadhatod és eldobhatod. Mentõdik, az aktuális lottóidõszak végéig ellenõrizheted ugyanott, ahol megvetted. Találatnak megfelelõen kapod a nyereményt, fõnyeremény: 10 000 $. A szelvény vásárlásakor megjátszhatsz 4 választott, vagy véletlenszerû számot 1-99-ig. Egy lottóidõszakban csak egy szelvényt játszhatsz meg. PÓKER A lottozóban(Szerencsejáték ZRT) tudod használni a két pókergépet. Ezeknél a gépneknél 5lapos pókert játszhatsz saját tétekkel. KOSÁRLABDA Megnyitotta kapuit a Montgomery-Palomino fõút mellett található kosárlabdapálya.Köszönöm Pampának a mapolást és WolverinZ-nek a tesztelést! Kosárlabda irányítás: Labdával A labdát guggolva entert nyomva veszed fel.Ha nálad a labda a SÉTA gomb nyomvatartásával célozhatsz, megállhatsz. A Sprinttel futhatsz a labdával.A balegérgombbal dobod el a labdát játékosnak, kosárra, vagy csak úgy.Lehet zsákolni, cselezni. Kosárlabda irányítás: Labda nélkül Ha nincs labda nálad 4 féle módon szerezhetsz:Felveszed a földrõl, neked passzolják, lecselezel valakit vagy valakinek a kosárradobásába belenyúlsz. Cselezni a jobbklikkel (célzással lehet) Hogy blokkolj,belenyúlj a kosárradobásba és a passzokat várd tartsd lenyomva a C(guggolás) gombot. MAGNÓK A szerveren vásárolhattok magnókat. A magnókat bárhol letehetitek. Ha letettétek, mindenki számára elérhetõvé válnak. Lehet adót váltani, kikapcsolni. Vagy felvenni és elvinni A magnók tárolhatóak természetesen az inventorykban, vagy bárhol a játékban. Mentõdnek, tehát ahol leteszed ott megtalálod, HACSAK nem viszi el senki FEGYVER RENDSZER A szerveren a fegyvereid az inventorydban tárolódnak, és szintén rendelkeznek súllyal. A fegyvereket átrakhatod, kocsikba, hotelszobákba, házszéfbe, vagy egyszerûen csak a földre dobhatod. A földre dobott fegyvereket mások felvehetik. Ha a földön lévõ fegyvernél állsz, odarúghatod egy másik (közelben lévõ) játékosnak a /fegyverelrug paranccsal. Mikor meghalsz az épp a kezedben lévõ fegyver a földre hullik. A földre dobott fegyverek mentõdnek, és a játékosok odarúghatják õket egymásnak (fontos az rp-hez Alább olvashatsz arról, hogy juthatsz fegyverekhez. TÁR RENDSZER Minden fegyverhez van egy fajta tár. Meg van határozva, hogy egy tárba maximum hány golyó férhet. Hogy egy fegyverrel lõni tudj, kelleni fog egy fegyver (!) és legalább egy tár hozzá. A szerveren vannak és lehetnek olyan fegyverek is, amik nincsenek megtöltve. Ezektõl ugyanúgy kell tartani, mint IRL, hisz te azt nem tudod van-e benn golyó avagy nincs. Ha kifogy a fegyvered nem vész el, csupán töltényt kell szerezned hozzá. A tárak átadhatóak, inventory rendszer részei, tehát elhelyezhetõk aktatáskában, kocsiban, házban, garázsban stb... SKILL RENDSZER Egy-egy karaktert a játékban aszerint is megkülönböztethetünk, hogy mihez ért. Miben jó. Az, hogy milyen tapasztalataid vannak és/vagy miben vagy jó, a skillpontokkal tárolódnak. Többféle skill van. Vannak közvetlen és közvetettek egyaránt. Itt egy lista az összes beszkriptelt skillrõl, és hogy mire is jók.: Erõállóképesség - Kondíciórendszer - Részletekért kattints rá. Gyorsasági állóképesség: Ez mutatja meg a játékban, hogy mekkora távot tudsz megtenni futva vagy épp sprintelve pihenés nélkül. Pihenned mindenképp kell, ezt nem tudod megúszni. Ha túlhajtod magad, kényszerpihenõre szorulsz, nem fogsz tudni haladni, míg nem pihened ki eléggé magad újra. Vezetési tapasztalat: Nulla tapasztalattal veszélyes száguldozni. Könnyen irányíthatlanná válik a jármû, balesetbe kavarodsz. Ez körülírja a beszkriptelt, megvalósított rendszert is. Minél kevesebb tapasztalattal, minél gyorsabban hajtasz, annál könnyebben válik (az erõsség függ sebességtõl és a tapasztalattól) irányíthatatlanná a kocsi pár pillanatra. Ha sikerül korrigálnod a hibát, megúszhatod a balesetet. Ha nem, megcsodálhatod a kórház szép belsejét... Harcmûvészeti tapasztalat: Alapvetõen ez egy kétirányba fejleszthetõ skill. Fejlesztheted a box irányába és a karate irányába is. Mindkettõ hasonló pluszt nyújt. A tanulás során, folyamatosan technikákat tanulsz (védekezés és támadás egyaránt), továbbá ezeket a megtanult technikáknak a rátáját emeled. Ha kitanultad az adott harcmûvészetet, elérhetõvé válik, mint stílus, és továbbra is tudod használni a tanult tehcnikákat. (Ezek olyan technikák, amik korábban /try parancs használatát igényelték: pl. kivédés, kivédés és ellentámadás, közbeütés..) Fegyverkezelési tapasztalat: A különbözõ fegyverstílusokhoz mind-mind külön kell fejlesztened a skilled. Fejleszteni a lõtéren tudsz, a bábuk minél pontosabb eltalálásával. A fejlesztés pénzbe kerül, de megéri A lõtéren 5 nehézségi fokozat van, válaszd a neked tetszõt! Frakcióskill Tulajdonképpen ez nem is skill, mégis ide sorolom, mert mindennel rendelkezik, amivel a fenti skillek. Ezt úgy fejlesztheted, ha egy adott frakciónál dolgozol. Minden fizetéskor nõ ez a skill. Minél nagyobb ez a skill annál több extra dollárt kapsz a fizetésed mellé. Ezzel érjük el, hogy egy újonc kadét ne keressen annyit, mint egy veterán, sokat ledolgozott kadét(!) [Tartalom] /DUTY RENDSZER A már megszokott /duty parancs a szerveren a rendõrök számára más értelmet nyert. A szerveren, mikor belépsz egy frakcióba az elsõ alkalommal, mikor dutyzol kapsz egy felszerelést: fegyverekkel, tárakkal. Ezután ezekre vigyáznod kell, mert a következõ dutyknál már csak tárakat kapsz a fegyverekhez. Ha nincs meg a fegyvered jelentened kell és majd a leader ad újat.(ha ad) A szolgálati fegyvereidet tárolhatod az õrsön lévõ szekrényekben, amihez csak te és a felletesed(leader) fér hozzá. DROG RENDSZER A fegyverszállítás rendszer tartalmaz egy drogszállítást is. A szerveren nincs drogtermesztés. Csak az illegálisok(BANDA TÍPUSÚAK) tudnak vásárolni. Még pedig azért, mert õk tudnák tovább árulni a drogot a civileknek, diktálhatnák az árakat a kis piacon. Drogoknak van hatásuk RP és játékmechanikai szempontból is: Marihuána: Hatás alatt a sérülések 75%-át kapná a karakter. Hatásidõ letelte után megkapná a maradék sérülést. Szerepjátékos szempontból a karakternek full tompult jellemet kellene eljátszania. A hatás 15 percig tartana.Függõség: nem alakul ki. Ez lenne a legolcsóbb drog. Heroin: A sérülésértékek 50%-át kapná be az ember, de azonnal le is vonódna a hatás után a maradék sérülés. Szerepjátékos szempontból a karakternek el kellene játszania, hogy halucinál. Függõség a 10. alkalom után alakul ki. A hatás 10 percEz lenne a középértékû árral rendelkezõ drog. Kokain:A sérüléseknek a hatás alatt csak a felét érezné az ember. Késõbb nem vonódna le a fennmaradó sérülés. Szerepjátékos szempontból a karakternek rohadt nagy önbizalmú embert kellene eljátszania. Függõség az 2. alkalom után alakul ki. A hatás 5 perc Ez lenne a legértékesebb drog. Túladagolás 1 órán belül több drog elfogyasztása után alakulna ki, anim lenne az eredménye.Függõség Függõség minden drognál máskor alakul ki. A fû-re nem lehet rászokni, de a heroinra és a kokainra már igen. A rászokás idegesítõ kameramozgással (szédüléssel) jár. Annál intenzívebb a sérülés, minél régebben szívtunk utoljára. Ha szívunk, ideiglenesen megszûnik, de mindaddig újra és újra jelentkezni fog, míg le nem szokunk a drogról. Egy drogról úgy tudunk leszokni, ha kibírjuk a szédülés legfelsõbb fokát. Ha leszoktunk és újra szívunk, kezdõdik minden elölrõl... [Tartalom] Jármûvek tuningolása Frakciókocsikat nem lehet tuningolni. Saját kocsidat a szerelõkkel tuningoltathatod. Válthatsz jó pénzért színt, felnit. És ha a rendõrtõl engedélyt szereztél, neont és hidraulikát is beszerelhetsz. A neon ki-be kapcsolható. A hidraulika pedig, csak megszabott jármûtípusokon elérhetõ.(fõként lowriderek) MUNKÁK A szerver készítésének egy elve volt, hogy amit lehet, azt hagyjuk a játékosokra. Sok dolgot le tudnak RP-zni így a különbözõ munkákat is. Az ilyen \"lerp-zhetõ\" munkákat maszek melóknak neveztük el. Ilyenbõl van a legtöbb, hiszen csak a fantáziád szab neki határt. Így lehetsz például; testõr, detektív, zsebtolvaj, kereskedõ és még sorolhatnám... A nyár folyamán kiépítettünk egy munkarendszert is, ami azt teszi lehetõvé, hogy mi adminok könnyen állíthassuk dinamikusan az egyes munkák fizetését. (pl. gazdasági válságok létrehozása, egy-egy munka felé irányítás) A \'beszkriptelt\' munkalehetõségek jelenleg a következõk:
Szabó: Fontosnak tartottam, hogy ezt az új munkát külön kiemeljen, mert sokan ezen teljesen mást értenek mint valójában. A szerveren nincs skinváltogatás (kiv. dutyskin). Egyszer választasz regisztrációkor és annyi. A szabó különbözõ fejkiegészítõket (kalap,sapka,álarc,kendõ stb.) tud készíteni. Köszönhetõen az új 0.3e funkciónak csak a képzelet szab határt. A különbözõ ruhákat méretre szabva lehet csak csinálni. A szabó vehet fel rendelést, hogy tudja mi az amit tuti megvásárolnak majd. Elnevezheti az áruját, amit a boltokban viszont láthat. (érdemes a névben a méretet is megadni) A szabó telefonszáma hiába privát, bárki elérheti (a rendelések miatt) Szabónak jelentkezni a lehetségek visszaélések miatt csak jelentkezés útján lehettek. Mindezek mellett természetesen a különbözõ frakciók is elérhetõek:
EXTRÁK / ÉRDEKESSÉGEK Nagyon sok dolog van a szerveren, amik mint rendszert nem emeltem ki, de fontos és/vagy érdekes szerepük van a játék során. Mindet ne várjátok, hogy fel tudjam sorolni, de ami eszembe jut azt leírom: -ha sokat égeted a gumid, kilyukad -a rádiósok tudnak idõjárást elõrejelezni -a /statsban megtekintheted, mekkora a klienslaggod -a játékban több helyen (börtön, rendõrség, szerelõtelep) vannak gombok, amiket a jobb klikkel lehet megnyomni -a szerelõtelepen lévõ kaput kézzel kell kinyitni (odébbhúzni), nem automatikus -köszönhetõen a lámpakapcsolás gombosításának (Y gomb a kocsilámpa le és felkapcsolása), lehet villogtatni -több mint ezer különbözõ fellelhetõ gomba van a gombászok számára -a földre tett magnókat bárki lenyúlhatja -a rendõröknek elérhetõ biztonsági kamerákat, minden rendõr úgy forgatja, ahogy akarja (egérrel) -bilincselésben is elérhetõek az olyan tevékenységek, amik IRL is. Pl.: aki bilincsben van verekedhet, futhat, sétálhat, ugrálhat -a házakba lehet csengeti, jobb klikkel az ajtónál -a házakból ki lehet kiabálni, az ajtó közelében lévõk hallják ezt -pizzát lehet rendelni, amit az éppen dolgozó futár fog kiszállítani -a villanyszerelõk egyszerre egy hibás oszlopot javítanak közösen. (kényszerítve vannak az rp-re) -a bizniszek nem termelnek pénzt, ha a tulaj nem fogalkozik vele (fel kell tölteni az árut) -hatalmas ütközésnél, kirepülhetsz a szélvédõn(nem fogsz beleesni az épületekbe/falakba) -az anyósülésrõl is lehet kezelni a rádiót -nagyobb koccanásnál, leállhat a jármû motorja -ha a kocsi sz*r állapotban van, nem fog beindulni -választható belsõ nézet kocsisofõröknek és az anyósülésen ülõknek -az úttisztító meló is CP nélküli, arra mész amerre akarsz, kilóméterenként kapod a pénzt felmondáskor -lehet pakolni a kocsi csomagtartójába és kesztyûtartójába egyaránt -rendõröknek használható civil kocsira a villogó -lehet taxizni (jelentkezés után) civil kocsival is -a rendõröknek elérhetõ szonda,bója, útlezárás, szögesdrót, villogó, traffipax -többféle mobiltelefon kinézet is elérhetõ -ha cseng a telefonod, a közeledben lévõk is hallják -ha van textildarabod, bekötheted más játékosok szemét -töltetlen fegyverrel is hadonászhatsz (más játékosok nem fogják látni h töltve van-e) -a szerelõtelepen lévõ emelõk minden méretre passzolnak, csak optimalizálni kell (szélességet) -ha veszel horgászbotot, a parton és a vizen tudsz horgászni. (csali is kell) -a pizzát le lehet tenni a földre -nem robbannak fel a kocsik (csak füstölésig jutnak) -a 100$ alatt keresõ melók, éjszaka dupla fizetést kapnak -index és elakadásjelzõ a kocsikra -a beszédanimáció nem szakítja félbe a többi futó animációt -a házadat csak úgy adhatod el, ha találsz rá vevõt -vannak ajtók, amik ha nyitva vannak, bárki használhat, ha nincs akkor senki -a kosárlabdázás javítja a kondiciót -regisztrációkérelemkor választhatod, hogy - extra költség fejében - rendelkezz B kategóriás jogosítvánnyal. -a kacatok egy része pénzre váltható -karakterkészítéskor 100 elosztható skillpontot kapsz. -minden karakter elég pontot kap, hogy kitanuljon egy 2. nyelvet és elkezdjen egy másikat -karakterlapokat a weboldal generálja -lehet pizzát rendelni a futároktól Szerver: Karakterkészítés Szerverünkön csak karakterrel rendelkezõ játékosok játszhatnak! Hogy karaktert igényelhess regisztrálnod kell WEBOLDALUNKRA! A regisztráció NE a leendõ karakternévvel történjen! Külön kell rendelkezned fórum felhasználóval. Regisztráltál egy felhasználót a fórumra. Ezt a regisztrációt egy illetékes visszaigazolja. Ezután böngészheted a fórumot, és kérvényezhetsz egy karaktert! Mielõtt azonban ezt tennéd meg kell írnod egy karaktertörténetet! Ez teszi ki az eldöntéskor a legnagyobb részt. Ha ez suta, akkor biztos, hogy nem engedünk a szerveren játszani! A karaktertörténetnek ki kell térnie tanulmányaidra, jellemedet alakító életmomentumokra, korábbi és jelenlegi életkörülményeidre. No meg, hogy hogyan és miért jöttél a megyébe. A kérvényezéshez egy a szabályzatból és az RP alapvetõ tudnivalóiból összeállított teszten kell átmenned. Olyan kérdések vannak itt, amikre biztos, hogy csak egy megfelelõ válasz van.. A tesztsor után összeállíthatod karakteredet, megkell adnod több adatot, jellemet kell kialakítanod... Kapsz kezdõ skillpontokat is, amit tetszõlegesen eloszthatsz, ugyanígy a nyelveknél is. Ezután kiválasztod a skint. Ezen késõbb nem változtathatsz, szóval jól fontold meg! Kész vagy a kérvénnyel. Most már csak várnod kell, hogy egy illetékes reagáljon rá. Ha elfogadtuk mehetsz játszani, ha nem akkor megkapod a pontokat, amik alapján elutasítottuk. Érkezésedkor csak egy kis pénz és az irataid vannak nálad. [Tartalom] Karaktertörténet-juttatások Korábban, HA írtál karaktertörténetet és elfogadtuk, az ott leírt dolgok egy részét IC \'megkaptad\'. Így például sok játékos kapott kocsit ingyen, kapta meg a megfelelõ skint admin által, vagy a megfelelõ nyelvtudást. Az új \'UCP-s\' karaktergenerálás felváltja ezt. A nyelvtudást magad állíthatod be a kérvényezéskor, ahogy a karaktered skinjét is. (változtatásra nincs lehetõség!) Tehát a karaktertörténetekhez nem jár automatikusan juttatás, viszont megírások kötelezõ a karakterkérvényhez. A szerver mint már olvashattad Red County kisvárosaiban játszódik. Ezeken a településeken dollárban tudsz fizetni. [Tartalom]
Admin van a játékosért és nem fordítva Ha egy adminunk/moderátorunk/adminsegédünk illetlenül beszél veletek, nem megfelelõ válaszokat ad, illetve AJ/BAN/TIMEBAN indokként nem az okot írja le, hanem más egyebet, amibõl az indok nem ismerhetõ meg, esetleg anyáznak, szidnak titeket indokban, AKKOR IS nyissatok panaszt az adminra/moderátorra/adminsegédre! Abban az esetben is, ha joggal büntetett az admin/moderátor/adminsegéd! Nem az a célunk, hogy a játékosokat szivassuk, lehordjuk, stb, hanem hogy rend legyen. És a rendhez fontos az is, hogy az indoknál a vélt vagy valós baltettetek késõbb más admin számára is felismerhetõ legyen. Ne féljetek, nyissatok nyugodtan. Ezt csak Fõadmin zárhatja, bírálhatja el. Multiacc - több karakter birtoklása Szerverünkön minden játékosnak csak 1 és csakis 1 karaktere lehet. (MG és más visszaélések miatt) Az új \'UCP-s\' karakterkezelésnek köszönhetõen még könnyebben tudjuk ezeket szûrni, még nagyobb pontossággal. Elõször figyelmeztetünk(és törlük természetesen), késõbb akár ki is tiltjuk (az összeset) érte! Ha új karaktert akartok kezdeni, akkor is szóljatok, hogy a régit töröljük! A törölt karakterek erkölcsije, élettörténete, karakterlapja, jelilapja is törlésre kerül, mert ha késõbb valaki ugyan azzal a névvel játszana, nagy gubanc lenne! Szerverünkön NINCS karakterátnevezés! - A visszakövethetõség miatt. Meg IRL se nevezed át magad akármire. [Tartalom]
Az IC és a NONRP megkülönböztetése Vannak dolgok, amik sokak szerint nonRP dolgok, de szerintem sokkal inkább balf**z dolgok. Mire is gondolok? Valaki az út közepén sétálgat, szembesávban halad, ugrat a kocsival, parkour-ozik, beugat a rendõrnek, stb. Szóval csupa olyan dolgok amik IRL is megtörténnek! Ezekért ÉN minden esetre NEM adok AJ-t vagy bármi büntetést addig amíg, hogy leRPzed pl ugratásnál, hogy rohadt nagyot huppansz, stb. Majd IC ráfaragsz arra is, hogy szembesávban haladsz. Ezzel tanultok is. Ezek nem nonRP dolgok, csak balfékeskedések. De ha olyat csinálsz, amivel a játékmechanikát kihasználva elõnyhöz jutsz, vagy elõnyt akarsz vele szerezni, akkor egyenesen PG-ért kaphatsz 60-120 perc AJ-t! Rablás-ölés! Ha kirabolsz valakit, ne öldd meg! Ergo ne lõdd meg lõfegyverrel. Össze lehet verni, hiszen ha valaki így kerül korházba, az nem számít halálnak! Ölni csak akkor ölj, ha valóban nyomos okod van rá, egy rablás pedig nem az! Rabolhatsz ki rendõrt KIHALT helyen, de megölni tilos!!! Városban vagy házak között ha kirabolnak/megtámadnak, nyugodtan!!! nyomj /police-t, /medicet! Mivel járókelõk vannak mindenhol, akik IRL jelentenék a dolgot! De amint lakott területen kívülre vittek, le kell mondanod a hívást, mivel nincsen szemtanú ott már! HA CSAK AZÉRT HÍVSZ RENDÕRT/MENTÕST/SZERELÕT, HOGY KIRABOLD, AKKOR SÚLYOS NONRP-ÉRT 120 PERC AJ Mikor hal meg egy karakter? Egy karakter akkor számít csak halottnak, ha LÕFEGYVERREL animba lövik, és az anim idõtartama alatt nem kap ellátást, így eltünik és a korházban jelenik meg. Halottnak csak innentõl tekinthetõ! Amíg animban vergõdik, addig haldoklik csak, éppen ezért a haldoklást is illene leRPzni. Viszont ha a haldoklás alatt valaki ellátja (felsegíti animból), akkor túlélte a dolgot! ÉS emlékezni fog mindenre! Ha NEM LÕFEGYVER hatására kerül az illetõ animba, akkor a korházba kerülés sem számít halálnak! Csupán életveszélyes sérüléseket kapott, de túlélte a dolgot! ÉS emlékezni fog mindenre! A SERVEREN CSAK LÕFEGYVERREL LEHET ÉLETET KIOLTANI!!! 1k1é-1 Karakter - 1 Élet! Így be lesz szüntetve a hosködés fogalma (nem összekeverendo a játékmechanikai hátrányokat kihasználó PG-vel!), mivel innentol mindenki viselje a karaktere tetteit! Nagy a szád, felállsz 6 embernek, akik pisztolyt fognak rád? Pech, meghalsz, te akartad. Most majd mindneki megtanul igazán RPG-t játszani! RPG nem a kocsiról-házról-bizniszrol szól! RPG-ben az a normális, ha 1!!! életed van! Csak sokan a SA:MP-on láttatok eloször RPG-t, ezért nem tudtok ezzel megbarátkozni... Számomra meg ez volt mindig is ostoba dolog, hogy mindened megmarad halál után. Éppen ezért nem KARAKTERNEK tekintik a játékosok a karakterük, hanem avatarnak. És ebbol így sose lesz igazi RPG. De hát ez a lényeg: megtanuljon mindenki mérlegelni. Mert most mi van? Nekirontassz egy maffiózónak, és úgy vagy vele, hogy max meghalsz. Vagy elkezdessz drogot árulni, és nem érdekel, ha valaki megver érte, vagy le is lo, mert majd újboléledsz. Ám 1 élettel mi lesz: Megtanulja mindenki, hogy ha meg akar gazdagodni és hatalmat akar, akkor kockáztatni kell. Mindent vagy semmit! Éppen elég nagy NONRP az, hogy halál után megmarad minden. Valójában ez a LEGNAGYOBB f**zság és PG az egész GTA:RPG életében... Pont ezért nem tudnak az emberek 75%-a RPzni, akik GTA-n tolják. Nagyon Fontos: CSAK IGAZÁN NYOMÓS INDOKKAL LEHET ÖLNI, tobábbá EMBERÖLÉSÉRT kiszabható börtönbüntetést drassztikusan növelem! HA nem töröltetik a karaktert, akkor -mint mondtam is- emlékszik és feljelentést tehet, így EMBERÖLÉSI KÍSÉRLETÉRT is nagyobbb börtönbüntetés jár! Ez azért van, hogy a gyilkosságokat is visszaszorítsuk
15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Eladom a PDRP módját.« Dátum: 2012. augusztus 02. - 23:48:33 »
Talán ez a legokosabb és a legkézenfekvõbb módja, hogy valamilyen pluszra váltsam a jelenlegi életemben azt, amivel a múltban oly sokat dolgoztam...
Ez nem vita tárgya, nem véleményeket kérek ezúttal. Akit érdekel a dolog dobjon egy emailt erre a címre: [email protected] Az emailban fontos a pont! Az üzenetben szerepeljen, hogy ezzel kapcsolatban keresel. Ekkor kiküldök egy részletes leírást, hogy mégis mit adok el. Természetesen ez a leírás más jellegû, mint a szerver leírása. Itt a fájlok pontos céljait és a fontosabb tudnivalóit írom le. A tájékoztatóban, amit az érdeklõdõknek kiküldök leírom továbbá az árakat és, hogy hogyan zajlik a dolog. A tájékoztatót várjátok türelemmel, a tartalmat még össze kell írnom, továbbá az úgyis függ a jelentkezõk számától.. Epsilon |