Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Epsilon

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Játékok / Körökre osztott Cops n\' Robbers játék készítése
« Dátum: 2018. január 10. - 13:11:59 »
Sziasztok.
 
 
 
Bár legtöbben nem ismertek, ezzel a témával ugyanúgy célzok általam ismert arcokat a régmúlt idők ködéből és újakat.
 
Egy internetes játékot készítek, egy körökre osztott Cops n\' Robbers, ahol a tevékenységek (rablás, menekülés, túszejtés stb.) döntések formájában állnak minden körben a játékos előtt.
 
A játék nagy része ki van gondolva, viszont a pontos lehetőségek (játékosok által elérhető tevékenységek) és azok kiegyensúlyozása egy nagyon fontos és időigényes feladat, amihez szükségem lenne egy vagy több partnerre. 
 
A programozást én intézem, a kigondolt értékeket és meghozott döntések alapján.  - WIP
Játék design téren pedig megkértem egy ismerősömet, hogy rajzoljon. - WIP
 
 
 
Jelentkezz privát üzenetben ha:
 

  •    van kedved részt venni egy játék szabályainak kigondolásában


  •    van kedved részt venni a tesztelésben


  •    van szabadidőd, amit erre áldoznál


  •    ha úgy gondolod jó ötleteid szoktak lenni


Az alábbi pontok nem szükségesek, de ha még ezek közül is kitudsz pipálni párat, a végeredmény még jobb lesz!
 

  •    Programozási nyelvek és könyvtárak ismerete: (PHP7, Laravel, JS, Vue, Vuex, (S)CSS, SQL)


  •    Ismeret/tapasztalat/érdeklődés Vektorgrafika terén (ikonok, karakterek stb.)


  •    Bármi más, ami szerinted jó lehet.


 
 
Üdv,
Epsilon

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mappert keresek.
« Dátum: 2016. október 08. - 15:40:38 »
Egy új projektbe kezdek, amihez mappert keresek. Apokaliptikus környezetet kéne mapolni. Egy bizonyos helyről indulnánk és onnan haladunk, terjedünk. (Mapper a mappal én a szkripttel)
Akinek van ideje és kedve vegye fel velem a kapcsolatot. Csak kíváncsiságból ne pazaroljuk egymás idejét. Majd meglátjátok mi jön.
Köszi!

3
Archívum / [HUN] Epsilon\'s Cops n\' RACERS / cnracer ADMIN TGF
« Dátum: 2016. szeptember 15. - 13:12:03 »
Sziasztok skacok. Újra megtaláltam a cnr.pwn nevű fáljt. Plusz olvastam, hogy a fórum szervereket szponzorál.
Arra gondoltam, hát, hogy meg kéne nyitni a cnr szerót.
Soka közületek játszottak is rajt (vagy lehet, hogy ők már nem is sampoznak :D). Akik nem tudják miről van szó azok ebben a 2010 és ebben a 2012-es témában olvashatják el miről szól a szerver.
https://sampforum.hu/index.php?topic=6058.msg70306#msg70306
https://sampforum.hu/index.php?topic=30884.msg329105#msg329105
Ha összejön egy megbízható Admin csapat, szívesem beveszem azt a munkát, hogy átírom a legújabb SA:MP-ra a módot.
Szerintetek megnyíljon a szerver? Játszanátok rajta?
Ez a téma egyúttal az Admin TGF téma is. Jelentkezzetek.
Adminként a feladat bugok (az újraírt verzióban nem voltak már, de figyelembe kell venni, hogy át lesz írva legújabb verzióra) gyűjtése (játékosoktól), játékosok rendezése, versenyek készítése, és tesztelés amíg az átírás történik.
Adminnak bárki jelentkezhet, előnnyel indulnak akiket ismerek régi időkből, annyit kérnék, hogy akkor jelentkezz, ha időd is van csinálni.
Továbbá egy szkriptert is keresek, akiben szintén meg kell bízzak, aki átveszi a mód írását. <- neki is legyen ideje!
Köszi.

4
Általános / cnracer forrás
« Dátum: 2014. október 02. - 09:16:44 »
A gépemen megtaláltam az egykor Cops n\' Racers (cnracer) szerverem forrását. Ez még az azelõtt állapot, mielõtt a Legend csapat átírta Unitedre, de már az újraírt verzió.
Szeretné valaki szerverként megnyitni?
Ha senki sem, lehet kirakom a forrást.  Sokaknak érdekes ötletek, megoldások vannak benn.

5
Általános / PDRP nosztaliga
« Dátum: 2014. szeptember 16. - 14:34:59 »
Minap azt beszéltük, hogy a régi PDRP-s idõkbõl van-e valakinek még meglévõ képe?
Amint hazaérek, én is feltöltöm, ami nekem van, nem sok, sokszor inkább tesztekrõl :D
Van még PDRP-s képetek? Osszátok meg velünk! :D

6
Általános / SA:MP - Prop hunt?
« Dátum: 2013. október 26. - 11:01:25 »
Sziasztok, gondolkodtam egy kicsit és a jelenlegi helyzetet felmérve arra jutottam, hogy egy jó szervert már csak kreatívan érdemes csinálni. Köpök a sablonokra, köpök a szokásokra, valami mást akarok.
 
Igazábol arrol szol h van két csapat a Hunterek és a Propok. A propok akármilyen tárgyak lehetnek amit választanak és menekülhetnek a hunterek elõl vagy álcázhatják magukat. A Hunterek feladata\' date=\' hogy megtalálja a Propokat és lelõje õket. [/quote\']
CoD, Garry\'s mod játékosok ismerhetik már onnan. Én megcsinálom a szervert, viszont nem szeretnék az egyedüli játékos lenni rajt, aki játszik :D
A kérdés érdekelne titeket egy ilyen típusú szerver? Az ötlet magja feljebb norbi szavaival ott van. Azt persze egy kis epikus és epsikus kiegészítés követné.
[/quote]

7
Sok sikert!

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / edrivecam megvan?
« Dátum: 2013. augusztus 04. - 14:35:41 »
Valakinek megvan az eDriveCam szkriptem forrásfájl .pwn formátumban?
A fórumon volt tárolva (aldomain), viszont az azóta már megszünt, max az otthoni gépen találhatom meg, amihez most hetekig nem fogok hozzáférni.
Kérlek titeket, ha valakinek megvan a gépén, dobja fel!
Köszönöm.

9
Sziasztok újra!
Bár már jó ideje, hogy jómagam is abbahagytam a SA:MP-t, nem rég újra kezeim közé került egy - számomra az egyik legkedvesebb - munkám, a Left 4 Dead: San Andreas!
Rengeteget foglalkoztam vele már a kezdetektõl, hol segítõkkel, hogy csak egy bolondos tesztercsapattal.
Egy fikarcnyi esély sincs rá, hogy én újra megjelenjek SA:MP szervereken, nem folytatom a munkáimat sem.
Ez a szerver azonban gond nélkül futott, a bezárásáig, nem volt a forrás a bezártakor probléma, tudtommal, nincs benn semmi, ami javításra szórulna. Van benne viszont sok kreatív ötlet, amik nem is olyan bonyolultak, és amelyek ízét adták ennek a stílusnak, ennek a szervernek, az L4D:SA-nak.
Amit most publikálok az az általam írt legújabb verzió, kezdetekben többnyire egyedül írtam (persze egy segítõkész és nem mellesleg nem ép elméjû tesztercsapattal a hátam mögött), majd csak késõbb került továbbadásra ScreaM-ékhez. Õk még farigcsálták, amiért köszönet jár nekik.
Majd mikor beszüntették a projektet, utolsó kérésként nálam landolt a végstádium. Most pedig a fórumon, mindenki számára elérhetõ.
A leírást videóval, szépen részletezve megtaláljátok a szerver legutóbbi témájában:
http://sampforum.hu/index.php?topic=22275.0
Az általam feltöltött pack tartalmaz(za):
 

  • a mód .pwn fájlját


  • a körök végi zenebevágások fájljait .mp3 formátumban


  • saját signature rendszert (dinamikus képek):
    A szerverstátuszt mutató kép mellett van minden játékosnak is saját képecskéje a statisztikáival.
    A képek futtatásához egy megfelelõ webszerver szükséges, és egy kis tapasztalat, a szükséges információ átírásához.
    A mód mûködik enélkül is.


  • Minden nem letölthetõ, saját, egyéni, vagy csak nehezen elérhetõ függvénykönyvtárat, amit a szerver használt


  • A legutolsó szerver server.cfg fájlját


 
l4d.zip
 
Szükségesek további pluginok és valószínûleg függvénykönyvtárak is, ezek viszont a fórumról, vagy legalábbis a hivatalos SA:MP fórumról könnyen elérhetõek. Ha valami mégsem, szóljatok! Nem biztos, hogy elõ tudom kaparni, de talán emlékszek az elérhetõségére!
Utószó:
A módot alapvetõen nem azért töltöttem fel, hogy valaki így, ilyen formában betegye és megpróbálja futtatni. A mód ezen verziójának megírása 2012 márciusában kezdõdött, az akkori megoldások és funkciók nem biztos, hogy napjainkban is ugyanúgy mûködnek!

A forrást más szkriptereknek, vagy azoknak akik a PAWN nyelvet ( vagy esetleg a PHP-t ) tanulják/tanulni szeretnék, ajánlom, elemzésre, a gondolkodásmód kitágítására!

 
Epsilon

10
Általános / Segítõket keresek.
« Dátum: 2012. december 20. - 20:14:15 »
Van egy komplett még egy ötletem, teljesen privát. Eldöntöttem, hogy belevágok ( sõt egy kis rész már meg is van ), viszont egyedül tényleg túl lassan végeznék.
Keresek segítõket, akik feltudnák gyorsítani a folyamatot. Mapper nem igazán kell, szkripter annál inkább.
Semmi extra tudás nem szükséges, de azért már ismerd a nyelvet, tudd mi, hogy.
Bár nem szükséges, de sokan dobna a dolgon, ha a jelentkezõ értene SQL-hez, mondjuk: legalább egy regisztrációs rendszer szintjén.
Mint említettem teljesen privát, próbálom magamban tartani, természetes az érintettetek 100%-osan beavatom :)
- nem RP szeróról van szó
- rengeteg apró meló van vele
- nem fog holnapra kész lenni
- ha a mód fertig ( ha készen vagyunk a módhoz nem szükséges semmilyen újítás, esetleg ritkán) a futtatást/szervezést nem én fogom intézni, rendezni. Vagy valamelyik segítõ, ha nem: külsõs személy..
- weblap fontos szerepet játszik, ennek elkészítését teljesen magamra vállalom, sõt követelem :)
Érdeklõdni itt a témában, privát üzenetben, vagy emailben lehet.
Xfire-t nem használom, az illetékesek skype elérhetõséggel tudnak velem kommunikálni ( csak az van most )
Köszöntem a figyelmet,
Epsilon

11
Általános / Epsilon projektjeinek szabadonbocsájtása
« Dátum: 2012. november 27. - 14:45:02 »
Mivel nagyon úgy tûnik, hogy a SA:MP szkripteléssel végleg leálltam, szeretnék egy kis hasznot húzni abból, amit eddig alkottam.
A PDRP módját, mint azt már sokan tudhatjátok már eladtam, viszont a \'régi\' mappákat böngészve, van itt még alapanyag. Természetesen minden megkezdett projektemet nem adom tovább, mert vagy nincs még elég kész, vagy túl személyes.
Az egyik ilyen projekt a Left 4 Dead zombiszerver újraírt módja. Újra lett írva, mert a régi rengeteg bugot tartalmazott, hogy így jobban jöttem ki. Az új módban pár megoldás is modernebb körítést kapott, és találkozhattok olyan új ötletekkel, amik tényleg feldobjak az emlékeket, amiket a régi szerverbõl maradtak. Az alapelvek ugyanazok, mégis több a mód.
Köszönhetõen Scream és még sok ember munkájának és idõáldozásának az új módban ejtett hibák nagy része javításra kerültek.
Azért mondom, hogy nagy része. Mert csak azt tudom, hogy Screamék milyen hibákat javítottak, azt azonban nem, hogy milyet nem... nem követtem a fejlesztést ekkor már. Azért hagyták abba a szerver sikeres futtatását, mert Screamnek idegen volt az általam írt mód forrása. Tény, kényelmetlen eligazodni más ember munkájában. Továbbá, ahogy észrevettem, a motiváció is megenyhült a munka iránt. Idõhiány? - Nem tudom.
Az új mód leírását elérhetitek a témájában, az azt hiszem meglehetõsen aktuális. Annál aktuálisabbat én sem tudok mondani, nem játszottam/foglalkoztam a móddal a szerver bezárásat óta.
http://epsilon.sampforum.hu/l4d
Ha ezen projekt valakit érdekel tényleg, komolyan akkor összeröffenthetünk valamikor (inkább hétvégén) egy tesztelést, kipróbálhatjuk a dolgokat, megnézheti a módot.
Az árban emailben egyeztetünk. Egy embernek tervezem eladni (nem terjeszteni akarom), a forrással együtt adom..
Ui.: A szerverhez odaadom a szerverfigyelõ forrását is, amihez szükséges valahol egy weboldal GD libraryval. Ezt nem tudom bemutatni, mivel jelenleg nekem sincs hozzáférésem ilyen webhelyhez. Ez a szerverfigyelõ és a játékossig is a projekthez jár.
Ha érdekel dobj egy emailt erre a címre: [email protected]
Emailjaim automatikus szortírozása érdekében, kérlek erre a címre mailezzetek és ne máshova. NE akarjatok PM-be elérni, annyit nem tudok már fórumozni, hogy az effektív legyen.


Továbbá itt van még a CnR versenymódom. Alapvetõen az ismert Cops and Robbers-t akartam vele überelni, de aztán a fejlesztés során rájöttem, hogy ez egy teljesen más kategória lett így. Már a neve is más: Cops n\' Racers. Tehát a zsernyákok maradtak, de azok sem olyan szerepben mint az elõbbi játékmódban. Az új, a más az, hogy a rosszfiúk nem rabolnak bankot, nem ölnek meg senkit, egyszerûen csak körözött kocsival illegálisan versenyeznek, ebbõl élnek szegények :D
Alaptulajdonság, hogy a játék nagy része a kocsiban játszódik, az üldözések a fõ attrakciók a játékban. Egyáltalán nem vittem a módot RP irányba (igazoltatás, szerepalakítás) a mag maradt. Üldöznek. Aki akar változtathat rajt, ha úgy jobbnak találja..
Az üldözésrendszer lényege, hogy a bûnözõk nem akarnak megállni (megtehetik, de hülyeség), ezért a rendõröknek szét kell törni a kocsit, hogy megállásra kényszerítsék õket. A rendõrkocsik KICSIT strapabíróbbak, mint a versenyzõké, ez az az elõny, amint az üldözéssel járó hátrányt hivatott legyûrni.
Az egész karakterrendszerre és fejlõdésrendszer épül már. Egy felhasználónak több karaktere lehet, viszont egy-egy karakterrel nem ugrálhat a csapatok között. Ha egy karaktert rendõrnek csináltál, akkor azzal kell lenned és fordítva.
A mód lényeges része a dinamikus versenyrendszer. Vannak versenyek, a versenyeknek vannak rekorderei, akik pénzt kapnak a cím birtoklásáért. (mintha egy biznisz lenne) Ha valaki még gyorsabban megcsinálja a pályát, õ lesz a rekorder és a pénzbefolyás hozzá megy.
Dinamikus a rendszer, mert adminisztrátorok bármikor készíthetnek új versenyeket, vagy ha már korábban elkezdtek készíteni egyet folytathatják. Ezeket, ha elkészültek megnyithatják és mindenféle szeróresi nélkül már mehetnek is a versenyzõk meghódítani. Lehetõség van továbbá kivenni a forgalomból versenyeket, tehát nem végleg törölni, hanem ideiglenesen vagy véglegesen elérhetetlenné tenni. (ha pl. tovább kell fejleszteni). Ja igen és a törlés is dinamikus.
A szintrendszer is komoly szerepet játszik. A szinted dönti el, hogy milyen kocsik érhetõek el. Értelemszerûen a jobbakhoz fejlõdnöd kell..
Ui.: Amikor Legend,Sheet és Roleplay újraindította a projektet, és futtaták a szervert, készítettem egy dinamikus weboldalt. Ez sajnos már nem lett összekötve a weboldallal (várni kellett.. azóta is várunk). A weboldalt úgyszintén nem tudom jelenleg megmutatásra bocsájtani, de a hétvégén felrakom, egy általam birtokolt tárhelyre. Természetesen csak példa SQL adatbázissal. A web újdonsága, hogy javaszkripttel és ajaxxal lett az egész megoldva, így csak egyszer kell betölteni.
Ha érdekel dobj egy emailt erre a címre: [email protected]
Emailjaim automatikus szortírozása érdekében, kérlek erre a címre mailezzetek és ne máshova. NE akarjatok PM-be elérni, annyit nem tudok már fórumozni, hogy az effektív legyen.
Mindkét projektet pénz ellenében adom tovább. (nem nem kell 10-es admin a szervereden)
Csak bankszámlára utalás jöhet szóba. További információkat emailben!

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Versenymód gazdát keres.
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 11:19:57 »
A volt cnracer projektemre sincs már többé idõm/kedvem/energiám. Ezért ha valakit érdekel, futtatná, fejlesztené, folytatná érdeklõdjön nálam. Forrással együtt odaadnám valakinek, akit alkalmasnak találok.
A lényeg, hogy fusson és fel-feltudjak menni ökörködni egyet a zsarukkal - vagy épp zsaruként :$-. :D
E: http://sampforum.hu/index.php?topic=6058.msg71276#msg71276
E2: Háziszerón megtekinthetõ.

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / l4d sa szerver?
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 21:07:26 »
Még megvan a l4dsa forrása is. Mivel 100, hogy nem fogom már semmire használni, keresek valakit, aki igen. Ha valaki úgy gondolja, hogy egy ilyen típusú szervert nyitna a móddal és fejlesztené azt, dobjon egy pm-et. Ha valóban ígéretesnek találom átdobom a forrást. Ha nem jelentkezik senki, publikálom.
Epsilon

14
Off Telep / Eladom a pdrp módot
« Dátum: 2012. augusztus 04. - 12:33:51 »
Talán ez a legokosabb és a legkézenfekvõbb módja, hogy valamilyen pluszra váltsam a jelenlegi életemben azt, amivel a múltban oly sokat dolgoztam...
Ez nem vita tárgya, nem véleményeket kérek ezúttal. :)
Akit érdekel a dolog dobjon egy emailt erre a címre: [email protected]
Az emailban fontos a pont!
Az üzenetben szerepeljen, hogy ezzel kapcsolatban keresel.
Ekkor kiküldök egy részletes leírást, hogy mégis mit adok el. Természetesen ez a leírás más jellegû, mint a szerver leírása. Itt a fájlok pontos céljait és a fontosabb tudnivalóit írom le.
A tájékoztatóban, amit az érdeklõdõknek kiküldök leírom továbbá az árakat és, hogy hogyan zajlik a dolog.
A tájékoztatót várjátok türelemmel, a tartalmat még össze kell írnom, továbbá az úgyis függ a jelentkezõk számától..
Ui.: A leíráshoz görgess le!
Epsilon



[samp=91.82.84.215:7783]\"e\"[/samp]
Katt a képre!
91.82.84.215:7783
Paradise Roleplay
http://therp.clans.hu/
 

2012-Összeolvadás:
A West RolePlay, Paradise Roleplay valamint a Core RPG immáron 1 szervert jelentenek. Ez a Paradise Roleplay. A WRP az adminisztrálásban, és a webfejlesztésben van jelen, a Coretól érkezõk pedig a szkriptelésben segédkeznek, továbbá ötletbörze alaptagjai.
 

Tartalom





 
 

Elõszó:

2010 telén páran rábeszéltek, hogy kezdjek RP játékmódba. Ez a mód ekkor Los Santosban volt és fõként Keith és Metaxa segítettek benne (ötletek, tesztek).
Miután a lassú készülést Metaxa már nem tûrte, elváltak útjaink.
A fejlesztés ekkor leállt, nem foglalkoztam a projekttel.
Késõbb õsszel és télen Keith és Sheet segítségével vágtam neki a projektnek újra. Folytattam a régit, de Sheet ösztönzésére ezúttal San Fierroba költöztünk. Itt került kialakításra az alap rendszerek többsége.
Újabb szünet után folytattam a San Fierroban lévõ játékmódot, majd saját elgondolásom (és Keith beleegyezése) után vidékre költöztünk. Jelenleg Red Country 4 városát foglalja magába a szerver.
 

Játékmód:

A játékmód több mint 2 éve készül.
A pawno mappában megtalálható new.pwn- bõl indult és tömérdek dolgot tartalmaz már.
INVENTORY RENDSZER
Ez a szerver alapköve és egyediségének legfõbb forrása. Az inventory rengetek megjegyzendõ parancstól ment meg, ezenkívül nagyon sok interakciót csak tárgyakon keresztül érhetsz el.
Az inventoryban tárolódik mindened: fegyverek, tárgyak, ruhadarabok, drog stb.
A dolgokat átadhatod, eldobhatod, vagy táskába helyezheted.
Ezek a tárgyak az inventory-dban helyezkednek el.
Inventory-dat úgy érheted el, hogy a TAB listán a saját nevedre kattintasz.
Tartalma mentõdik.  A rendszer interaktív, a játékosok tárgyakat, fegyvereket és egyéb dolgokat átadhatják, eldobhatják.
Az eldobott tárgyak az eldobás helyén maradnak. Mentõdnek bizonyos ideig. A tárgy méretétõl függ, hogy milyen messzirõl látod meg azt.
Ha túl sok mindent hordasz magadnál, nehézkessé teszed a lépteidet. Azt, hogy éppen hány kilónyi cucc van nálad az inventory megnyitásával megtekintheted.
Ha edzesz, többet tudsz cipelni.
JÁRMÛ RENDSZER
Kétféle jármûtípus van: publikus, privát.
A publikus jármûvek, szolgálati kocsik; rendõrmotoroktól elkezdve a úttisztítókig.
Privát jármûveket vásárolni tudsz az autógyárnál (személyre szabottat).
Mentõdik minden jármûadat: lámpa, állapot, motor, pozíció. Ott fogod megtalálni a jármûvedet, ahol legutóbb hagytad.
A kisvárosokban 2 helyen van lehetõséged tankolni.
A szerveren az üzemanyag-feltöltés hasonló a valós életûhöz, tehát nem a kocsiból tankolsz.
HANGULAT RENDSZER
A játékbéli beszélgetésben nem láthatóak a hangulatjelek ( :) :D :\'( :( :O :P xd ;) ),
de a szerver kezeli õket. Ha a beszédedben hangulatjelet használsz a hangulatjel(ek)tõl
függõen közli a szerver a hangulatodat.
KONDÍCIÓ RENDSZER
A szerveren lehetõség van az edzõterem használatához.
A teremben használható futógép, fekvenyomó és szobabicikli.
Ezek a gépek növelik kondíciódat.
A kondíció nagyon fontos a játék folyamán:
Minél nagyobb a kondíciód, annál több és nagyobb sérülést vagy képes elviselni.
Megj.:A toronymagas kondíció sem véd meg a halálos sérülésektõl! (pl. erõs detonáció)
SÉRÜLÉS RENDSZER
A szerveren sokkal könnyebben sérülsz mint másutt, és a sérülés mértéke is nagyobb (hacsak nem edzel). A sérülés súlyosságától függõen különbözõ effektekkel találkozol. További fejlesztés még, hogy ha már sokat sérültél - tûzharcban, zuhanásban, akármiben -, lelassul a mozgásod. Nem tudsz sprintelni, ugrani és még kocogni sem. Ez a hatás addig tart, míg fel nem töltöd az életed.
KULCSOK
A szerveren sok helyre csak úgy mehetsz be, ha kulcsod van oda.
Emellett a jármûvek kinyitásához és elindításához is kulcs kell.
Az ajtó vagy kocsi nyitásához/zárásához használd a /lock parancsot vagy a SÉTA + N billentyûkombinációt!
A szolgálati autókat is nyitni kell, mielõtt beülsz!
HOTELRENDSZER
A montgomery-i hotelben 6 emeletnyi szoba vár arra, hogy ti játékosok kibéreljétek õket.
A holelben nem csak saját szobádat látogathatod, hanem más szobákba is bemehetsz (ha nyitva van).
A szobákban továbbá lehetõséged van tárgyakat(fegyver,drog,pénz(köteg)) tárolni.
Mindig zárd be a szobádat különben szabadon lehet ki/be járkálni!
LAKÓHÁZAK
Rengetek megvásárolható ház van a megyében. A vásárlás után házadat nyithatod/zárhatod/eladhatod/használhatod és bérbe adhatod (több embernek is, személyre szabott lakbérrel).
A házakban továbbá tudsz tárolni. Az itt tárolt dolgokat bárki elérheti, tehát, ha értéket tárolsz vegyél széfet! A széfen kívül további kiegészítõket találsz a lakberendezési üzletben!
Házakba belehet csengetni, kilehet kiabálni onnan. A ház eladásához, pedig neked kell vevõt keresned. (hírdetés)
Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni!
GARÁZSOK
A garázzsal rendelkezõ házak jobban megérik a pénzüket.
A garázst a tulaj és a bérlõk nyithatják és zárhatják.
Ha nyitva van bárki bemehet, de ha csukva van, akkor nem lehet bemenni és CSAK A TULAJ(és a bérlõk) tudnak kijönni.
A garázsban alapvetõen a jármûveket kell tárolni,de mint fent leírtam lehet embereket is bezárni :D.
Továbbá a garázs része az inventoryrendszernek, tehát lehet benn tárolni fegyvert,tárat,drogot, pénzt(kötegek), tárgyakat..
Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni!
 
[Tartalom]
 
ÜZLETEK
A szerveren lehetõség van üzletek vételére, és eladására. Minden üzletnek van egy irodája, amiben lehetséges a biznisz árának, a belépési árnak változtatása,és a biznisz eladása.
Ha egy biznisz fogalt, a tulajjal kell elrendezned, hogy adja el neked.
Az üzletek kezelése aktivitás igényel. Árut kell venni, amibõl óránként egységnyi elvész, és jövedelmet hoz.
Értelemszerûen, ha nincs áru az üzletben az nem keres semmit. A fórumon lehet kérvényezni az üzletek átnevezését.
Ide tartozik még egy kiegészítés: Vannak mostantól speciális bizniszek. Ezek tulajdonosai vehetnek fel alkalmazottakat.
A tulajdonos és az ott dolgozók különbözõ jogosultságokkal rendelkeznek: Vannak például ajtók, amikhez csak nekik van hozzáférésik.
Természetesen ha ezek az ajtók nyitva vannak, bárki által használhatóak.
IDEGEN NYELVEK
A szerveren lehetõség van az angol nyelven kívül további 30 nyelvet kitanulni.
Ha beszélsz ezeken a nyelveken az csak elõny lehet, valamikhez pedig követelmény!
Tanulni a nyelvoktatóktól tudsz. A nyelv beszéléséhez 21 nyelvlecke szükséges.


MOBIL RENDSZER

A kapcsolattartás a szerveren nagyon fontos. Erre egyik kitûnõ módszer a telefonbeszélgetés, sms küldés.
Ha van telefonod és tartozol valamely telefontársasághoz, akkor tudsz saját névjegyzéket készíteni, telefonkönyvet böngészni,telefonálni, sms-t írni.(SMS-st offline playereknek is küldhetsz)
Ezenkívül mikor szerzõdést kötsz egy telefontársasággal, eldöntheted, hogy privát vagy publikus számot szeretnél.
Állíthatod csengõhangod, és telefonod kinézetét.
Vigyázz, mert telefonod keresztül akár be is mérhetnek!


BANK

A bankban számla nyitása után betehetõ és kivehetõ pénz,
áttekinthetõ a számla, csekkeket lehet kezelni és utalni is van lehetõség.
Legális frakciótagok vehetnek fel továbbá kölcsönt is.
CSEKK RENDSZER
Kétféle csekk van. Egyik ami költséget tartalmaz tehát ha beváltod fizetned kell.
A másik ami pénzt ér, ha beváltod pénzt kapsz belõle.
A csekkek csak egységesen, egyszerre beválthatóak a bankban (költségesek és értékesek egyaránt)!


RUHABOLT

A szerveren a korábbi ruhabolt-rendszer megszûnt. Többé nincs lehetõséged így skint váltani. A regisztrációnál választasz skint és az végigkíséri a karaktereddel való játék során.
A ruhaboltokban vehetsz kiegészítõket. (sapkák, kalapok) Továbbá megvásárolhatod azokat a termékeket, amiket a megye szabói (játékosok) készítettek.


BÖRTÖN

Ha bûnt követtél el, szerverünkön az RP is megy veled a börtönbe!
A börtönben ugyanúgy folytatódik a szereped, nem pedig egy lyukba vagy zárva egész nap!
A börtönlétesítmény hatalmas, rendelkezik kellõ cellával, udvarral, rejtett alagutakkal,
látogatási szobával és portával és szökési lehetõségekkel.
A szerveren az ehhez tartozó õrök a rendõr frakció tagjai.
 
[Tartalom]
 
LOTTÓ
Reális \'4-es lottó\' van a szerveren. A lottózóban (Szerencsejáték ZRT) vásárolhatsz szelvényt.
A rendszer össze van kötve az inventory rendszerrel, tehát a szelvényt akárhova rakhatod (csomagtartó, táska, széf), átadhatod és eldobhatod.
Mentõdik, az aktuális lottóidõszak végéig ellenõrizheted ugyanott, ahol megvetted.
Találatnak megfelelõen kapod a nyereményt, fõnyeremény: 10 000 $.
A szelvény vásárlásakor megjátszhatsz 4 választott, vagy véletlenszerû számot 1-99-ig.
Egy lottóidõszakban csak egy szelvényt játszhatsz meg.
PÓKER
A lottozóban(Szerencsejáték ZRT) tudod használni a két pókergépet.
Ezeknél a gépneknél 5lapos pókert játszhatsz saját tétekkel.
KOSÁRLABDA
Megnyitotta kapuit a Montgomery-Palomino fõút mellett található kosárlabdapálya.Köszönöm Pampának a mapolást és WolverinZ-nek a tesztelést!
Kosárlabda irányítás: Labdával
A labdát guggolva entert nyomva veszed fel.Ha nálad a labda a SÉTA gomb nyomvatartásával célozhatsz, megállhatsz. A Sprinttel futhatsz a labdával.A balegérgombbal dobod el a labdát játékosnak, kosárra, vagy csak úgy.Lehet zsákolni, cselezni.
Kosárlabda irányítás: Labda nélkül
Ha nincs labda nálad 4 féle módon szerezhetsz:Felveszed a földrõl, neked passzolják, lecselezel valakit vagy valakinek a kosárradobásába belenyúlsz. Cselezni a jobbklikkel (célzással lehet) Hogy blokkolj,belenyúlj a kosárradobásba és a passzokat várd tartsd lenyomva a C(guggolás) gombot.
MAGNÓK
A szerveren vásárolhattok magnókat. A magnókat bárhol letehetitek. Ha letettétek, mindenki számára elérhetõvé válnak. Lehet adót váltani, kikapcsolni. Vagy felvenni és elvinni :D
A magnók tárolhatóak természetesen az inventorykban, vagy bárhol a játékban. Mentõdnek, tehát ahol leteszed ott megtalálod, HACSAK nem viszi el senki :D
FEGYVER RENDSZER
A szerveren a fegyvereid az inventorydban tárolódnak, és szintén rendelkeznek súllyal.
A fegyvereket átrakhatod, kocsikba, hotelszobákba, házszéfbe, vagy egyszerûen csak a földre dobhatod. A földre dobott fegyvereket mások felvehetik. Ha a földön lévõ fegyvernél állsz, odarúghatod egy másik (közelben lévõ) játékosnak a /fegyverelrug paranccsal.
Mikor meghalsz az épp a kezedben lévõ fegyver a földre hullik.
A földre dobott fegyverek mentõdnek, és a játékosok odarúghatják õket egymásnak (fontos az rp-hez :))
Alább olvashatsz arról, hogy juthatsz fegyverekhez.
TÁR RENDSZER
Minden fegyverhez van egy fajta tár. Meg van határozva, hogy egy tárba maximum hány golyó férhet.
Hogy egy fegyverrel lõni tudj, kelleni fog egy fegyver (!) és legalább egy tár hozzá.
A szerveren vannak és lehetnek olyan fegyverek is, amik nincsenek megtöltve.
Ezektõl ugyanúgy kell tartani, mint IRL, hisz te azt nem tudod van-e benn golyó avagy nincs.
Ha kifogy a fegyvered nem vész el, csupán töltényt kell szerezned hozzá. A tárak átadhatóak, inventory rendszer részei, tehát elhelyezhetõk aktatáskában, kocsiban, házban, garázsban stb...
SKILL RENDSZER
Egy-egy karaktert a játékban aszerint is megkülönböztethetünk, hogy mihez ért. Miben jó.
Az, hogy milyen tapasztalataid vannak és/vagy miben vagy jó, a skillpontokkal tárolódnak.
Többféle skill van. Vannak közvetlen és közvetettek egyaránt.
Itt egy lista az összes beszkriptelt skillrõl, és hogy mire is jók.:
Erõállóképesség - Kondíciórendszer - Részletekért kattints rá.
Gyorsasági állóképesség:
Ez mutatja meg a játékban, hogy mekkora távot tudsz megtenni futva vagy épp sprintelve pihenés nélkül.
Pihenned mindenképp kell, ezt nem tudod megúszni. Ha túlhajtod magad, kényszerpihenõre szorulsz, nem fogsz tudni haladni, míg nem pihened ki eléggé magad újra.
Vezetési tapasztalat:
Nulla tapasztalattal veszélyes száguldozni. Könnyen irányíthatlanná válik a jármû, balesetbe kavarodsz.
Ez körülírja a beszkriptelt, megvalósított rendszert is. Minél kevesebb tapasztalattal, minél gyorsabban hajtasz, annál könnyebben válik (az erõsség függ  sebességtõl és a tapasztalattól) irányíthatatlanná a kocsi pár pillanatra.
Ha sikerül korrigálnod a hibát, megúszhatod a balesetet. Ha nem, megcsodálhatod a kórház szép belsejét...
Harcmûvészeti tapasztalat:
Alapvetõen ez egy kétirányba fejleszthetõ skill.
Fejlesztheted a box irányába és a karate irányába is. Mindkettõ hasonló pluszt nyújt.
A tanulás során, folyamatosan technikákat tanulsz (védekezés és támadás egyaránt), továbbá ezeket a megtanult technikáknak a rátáját emeled.
Ha kitanultad az adott harcmûvészetet, elérhetõvé válik, mint stílus, és továbbra is tudod használni a tanult tehcnikákat.
(Ezek olyan technikák, amik korábban /try parancs használatát igényelték: pl. kivédés, kivédés és ellentámadás, közbeütés..)
Fegyverkezelési tapasztalat:
A különbözõ fegyverstílusokhoz mind-mind külön kell fejlesztened a skilled.
Fejleszteni a lõtéren tudsz, a bábuk minél pontosabb eltalálásával. A fejlesztés pénzbe kerül, de megéri ;)
A lõtéren 5 nehézségi fokozat van, válaszd a neked tetszõt!
Frakcióskill
Tulajdonképpen ez nem is skill, mégis ide sorolom, mert mindennel rendelkezik, amivel a fenti skillek.
Ezt úgy fejlesztheted, ha egy adott frakciónál dolgozol. Minden fizetéskor nõ ez a skill.
Minél nagyobb ez a skill annál több extra dollárt kapsz a fizetésed mellé. Ezzel érjük el, hogy egy újonc kadét ne keressen annyit, mint egy veterán, sokat ledolgozott kadét(!)
 
[Tartalom]
 
/DUTY RENDSZER
A már megszokott /duty parancs a szerveren a rendõrök számára más értelmet nyert.
A szerveren, mikor belépsz egy frakcióba az elsõ alkalommal, mikor dutyzol kapsz egy felszerelést: fegyverekkel, tárakkal. Ezután ezekre vigyáznod kell, mert a következõ dutyknál már csak tárakat kapsz a fegyverekhez. Ha nincs meg a fegyvered jelentened kell és majd a leader ad újat.(ha ad)
A szolgálati fegyvereidet tárolhatod az õrsön lévõ szekrényekben, amihez csak te és a felletesed(leader) fér hozzá.
DROG RENDSZER
A fegyverszállítás rendszer tartalmaz egy drogszállítást is.
A szerveren nincs drogtermesztés.
Csak az illegálisok(BANDA TÍPUSÚAK) tudnak vásárolni.
Még pedig azért, mert õk tudnák tovább árulni a drogot a civileknek, diktálhatnák az árakat a kis piacon.
Drogoknak van hatásuk RP és játékmechanikai szempontból is:
Marihuána:  Hatás alatt a sérülések 75%-át kapná a karakter. Hatásidõ letelte után megkapná a maradék sérülést.
Szerepjátékos szempontból  a karakternek full tompult jellemet kellene eljátszania.
A hatás 15 percig tartana.Függõség: nem alakul ki.
Ez lenne a legolcsóbb drog.
Heroin: A sérülésértékek 50%-át kapná be az ember, de azonnal le is vonódna a hatás után a maradék sérülés.
Szerepjátékos szempontból  a karakternek el kellene játszania, hogy halucinál.
Függõség a 10. alkalom után alakul ki.
A hatás 10 percEz lenne a középértékû árral rendelkezõ drog.
Kokain:A sérüléseknek a hatás alatt csak a felét érezné az ember. Késõbb nem vonódna le a fennmaradó sérülés.
Szerepjátékos szempontból  a karakternek rohadt nagy önbizalmú embert kellene eljátszania.
Függõség az 2. alkalom után alakul ki.
A hatás 5 perc
Ez lenne a legértékesebb drog.
Túladagolás 1 órán belül több drog elfogyasztása után alakulna ki, anim lenne az eredménye.Függõség Függõség minden drognál máskor alakul ki. A fû-re nem lehet rászokni, de a heroinra és a kokainra már igen. A rászokás idegesítõ kameramozgással (szédüléssel) jár. Annál intenzívebb a sérülés, minél régebben szívtunk utoljára. Ha szívunk, ideiglenesen megszûnik, de mindaddig újra és újra jelentkezni fog, míg le nem szokunk a drogról. Egy drogról úgy tudunk leszokni, ha kibírjuk a szédülés legfelsõbb fokát. Ha leszoktunk és újra szívunk, kezdõdik minden elölrõl...
 
[Tartalom]
 
Jármûvek tuningolása
Frakciókocsikat nem lehet tuningolni.
Saját kocsidat a szerelõkkel tuningoltathatod. Válthatsz jó pénzért színt, felnit.
És ha a rendõrtõl engedélyt szereztél, neont és hidraulikát is beszerelhetsz.
A neon ki-be kapcsolható.
A hidraulika pedig, csak megszabott jármûtípusokon elérhetõ.(fõként lowriderek)
MUNKÁK

A szerver készítésének egy elve volt, hogy amit lehet, azt hagyjuk a játékosokra. Sok dolgot le tudnak RP-zni így a különbözõ munkákat is. Az ilyen \"lerp-zhetõ\" munkákat maszek melóknak neveztük el.
Ilyenbõl van a legtöbb, hiszen csak a fantáziád szab neki határt. Így lehetsz például; testõr, detektív, zsebtolvaj, kereskedõ és még sorolhatnám...
A nyár folyamán kiépítettünk egy munkarendszert is, ami azt teszi lehetõvé, hogy mi adminok könnyen állíthassuk dinamikusan az egyes munkák fizetését. (pl. gazdasági válságok létrehozása, egy-egy munka felé irányítás)
A \'beszkriptelt\' munkalehetõségek jelenleg a következõk:
 
  • SZTRIPTÍZTÁNCOSNÕ

  • ÚTTISZTÍTÓ

  • PIZZAFUTÁR


  • TAXISEz az alapmunka félfrakcióvá alakult. A fórumon lehet jelentkezni.
    Lehet taxizni saját kocsival is, a fizetés a taxióra alapján megy.


  • VILLANYSZERELÕ

  • ÚJSÁGKIHORDÓ

  • RAKODÓ

  • FUVAROS

  • SZEMÉTSZÁLLÍTÓ

  • RAKTÁROS

  • RÁKÁSZ

  • TARGONCÁS

  • FAVÁGÓ

  • SEGÉDMUNKÁS

  • GOMBÁSZ

  • FARMER

  • TAKARMÁNYSZÁLLÍTÓ

  • SZABÓ *


  • továbbiak készülnek



Szabó:
Fontosnak tartottam, hogy ezt az új munkát külön kiemeljen, mert sokan ezen teljesen mást értenek mint valójában.
A szerveren nincs skinváltogatás (kiv. dutyskin). Egyszer választasz regisztrációkor és annyi.
A szabó különbözõ fejkiegészítõket (kalap,sapka,álarc,kendõ stb.) tud készíteni. Köszönhetõen az új 0.3e funkciónak csak a képzelet szab határt.
A különbözõ ruhákat méretre szabva lehet csak csinálni. A szabó vehet fel rendelést, hogy tudja mi az amit tuti megvásárolnak majd.
Elnevezheti az áruját, amit a boltokban viszont láthat. (érdemes a névben a méretet is megadni)
A szabó telefonszáma hiába privát, bárki elérheti (a rendelések miatt)
Szabónak jelentkezni a lehetségek visszaélések miatt csak jelentkezés útján lehettek.
Mindezek mellett természetesen a különbözõ frakciók is elérhetõek:

  • Rendõrség


    • SWAT
    • Mentõszolgálat
    • Autószerelõk
    • San News
    • Önkormányzat

    továbbiak készülnek



EXTRÁK / ÉRDEKESSÉGEK
Nagyon sok dolog van a szerveren, amik mint rendszert nem emeltem ki, de fontos és/vagy érdekes szerepük van a játék során.
Mindet ne várjátok, hogy fel tudjam sorolni, de ami eszembe jut azt leírom:
-ha sokat égeted a gumid, kilyukad
-a rádiósok tudnak idõjárást elõrejelezni
-a /statsban megtekintheted, mekkora a klienslaggod
-a játékban több helyen (börtön, rendõrség, szerelõtelep) vannak gombok, amiket a jobb klikkel lehet megnyomni
-a szerelõtelepen lévõ kaput kézzel kell kinyitni (odébbhúzni), nem automatikus
-köszönhetõen a lámpakapcsolás gombosításának (Y gomb a kocsilámpa le és felkapcsolása), lehet villogtatni
-több mint ezer különbözõ fellelhetõ gomba van a gombászok számára
-a földre tett magnókat bárki lenyúlhatja
-a rendõröknek elérhetõ biztonsági kamerákat, minden rendõr úgy forgatja, ahogy akarja (egérrel)
-bilincselésben is elérhetõek az olyan tevékenységek, amik IRL is. Pl.: aki bilincsben van verekedhet, futhat, sétálhat, ugrálhat
-a házakba lehet csengeti, jobb klikkel az ajtónál
-a házakból ki lehet kiabálni, az ajtó közelében lévõk hallják ezt
-pizzát lehet rendelni, amit az éppen dolgozó futár fog kiszállítani
-a villanyszerelõk egyszerre egy hibás oszlopot javítanak közösen. (kényszerítve vannak az rp-re)
-a bizniszek nem termelnek pénzt, ha a tulaj nem fogalkozik vele (fel kell tölteni az árut)
-hatalmas ütközésnél, kirepülhetsz a szélvédõn(nem fogsz beleesni az épületekbe/falakba)
-az anyósülésrõl is lehet kezelni a rádiót
-nagyobb koccanásnál, leállhat a jármû motorja
-ha a kocsi sz*r állapotban van, nem fog beindulni
-választható belsõ nézet kocsisofõröknek és az anyósülésen ülõknek
-az úttisztító meló is CP nélküli, arra mész amerre akarsz, kilóméterenként kapod a pénzt felmondáskor
-lehet pakolni a kocsi csomagtartójába és kesztyûtartójába egyaránt
-rendõröknek használható civil kocsira a villogó
-lehet taxizni (jelentkezés után) civil kocsival is
-a rendõröknek elérhetõ szonda,bója, útlezárás, szögesdrót, villogó, traffipax
-többféle mobiltelefon kinézet is elérhetõ
-ha cseng a telefonod, a közeledben lévõk is hallják
-ha van textildarabod, bekötheted más játékosok szemét
-töltetlen fegyverrel is hadonászhatsz (más játékosok nem fogják látni h töltve van-e)
-a szerelõtelepen lévõ emelõk minden méretre passzolnak, csak optimalizálni kell (szélességet)
-ha veszel horgászbotot, a parton és a vizen tudsz horgászni. (csali is kell)
-a pizzát le lehet tenni a földre
-nem robbannak fel a kocsik (csak füstölésig jutnak)
-a 100$ alatt keresõ melók, éjszaka dupla fizetést kapnak
-index és elakadásjelzõ a kocsikra
-a beszédanimáció nem szakítja félbe a többi futó animációt
-a házadat csak úgy adhatod el, ha találsz rá vevõt
-vannak ajtók, amik ha nyitva vannak, bárki használhat, ha nincs akkor senki
-a kosárlabdázás javítja a kondiciót
-regisztrációkérelemkor választhatod, hogy - extra költség fejében - rendelkezz B kategóriás jogosítvánnyal.
-a kacatok egy része pénzre váltható
-karakterkészítéskor 100 elosztható skillpontot kapsz.
-minden karakter elég pontot kap, hogy kitanuljon egy 2. nyelvet és elkezdjen egy másikat
-karakterlapokat a weboldal generálja
-lehet pizzát rendelni a futároktól
 

Szerver:

Karakterkészítés
Szerverünkön csak karakterrel rendelkezõ játékosok játszhatnak!
Hogy karaktert igényelhess regisztrálnod kell WEBOLDALUNKRA!
A regisztráció NE a leendõ karakternévvel történjen! Külön kell rendelkezned fórum felhasználóval.
Regisztráltál egy felhasználót a fórumra. Ezt a regisztrációt egy illetékes visszaigazolja. Ezután böngészheted a fórumot, és kérvényezhetsz egy karaktert!
Mielõtt azonban ezt tennéd meg kell írnod egy karaktertörténetet! Ez teszi ki az eldöntéskor a legnagyobb részt. Ha ez suta, akkor biztos, hogy nem engedünk a szerveren játszani! A karaktertörténetnek ki kell térnie tanulmányaidra, jellemedet alakító életmomentumokra, korábbi és jelenlegi életkörülményeidre. No meg, hogy hogyan és miért jöttél a megyébe.
A kérvényezéshez egy a szabályzatból és az RP alapvetõ tudnivalóiból összeállított teszten kell átmenned. Olyan kérdések vannak itt, amikre biztos, hogy csak egy megfelelõ válasz van..
A tesztsor után összeállíthatod karakteredet, megkell adnod több adatot, jellemet kell kialakítanod...
Kapsz kezdõ skillpontokat is, amit tetszõlegesen eloszthatsz, ugyanígy a nyelveknél is. Ezután kiválasztod a skint. Ezen késõbb nem változtathatsz, szóval jól fontold meg!
Kész vagy a kérvénnyel. Most már csak várnod kell, hogy egy illetékes reagáljon rá. Ha elfogadtuk mehetsz játszani, ha nem akkor megkapod a pontokat, amik alapján elutasítottuk.
Érkezésedkor csak egy kis pénz és az irataid vannak nálad.
 
[Tartalom]
 
Karaktertörténet-juttatások
Korábban, HA írtál karaktertörténetet és elfogadtuk, az ott leírt dolgok egy részét IC \'megkaptad\'. Így például sok játékos kapott kocsit ingyen, kapta meg a megfelelõ skint admin által, vagy a megfelelõ nyelvtudást. Az új \'UCP-s\' karaktergenerálás felváltja ezt. A nyelvtudást magad állíthatod be a kérvényezéskor, ahogy a karaktered skinjét is. (változtatásra nincs lehetõség!)
Tehát a karaktertörténetekhez nem jár automatikusan juttatás, viszont megírások kötelezõ a karakterkérvényhez.
A szerver mint már olvashattad Red County kisvárosaiban játszódik.
Ezeken a településeken dollárban tudsz fizetni.
 
[Tartalom]
 
Admin van a játékosért és nem fordítva
Ha egy adminunk/moderátorunk/adminsegédünk illetlenül beszél veletek, nem megfelelõ válaszokat ad, illetve AJ/BAN/TIMEBAN indokként nem az okot írja le, hanem más egyebet, amibõl az indok nem ismerhetõ meg, esetleg anyáznak, szidnak titeket indokban, AKKOR IS nyissatok panaszt az adminra/moderátorra/adminsegédre!
Abban az esetben is, ha joggal büntetett az admin/moderátor/adminsegéd!
Nem az a célunk, hogy a játékosokat szivassuk, lehordjuk, stb, hanem hogy rend legyen.
És a rendhez fontos az is, hogy az indoknál a vélt vagy valós baltettetek késõbb más admin számára is felismerhetõ legyen.
Ne féljetek, nyissatok nyugodtan. Ezt csak Fõadmin zárhatja, bírálhatja el.
Multiacc - több karakter birtoklása
Szerverünkön minden játékosnak csak 1 és csakis 1 karaktere lehet. (MG és más visszaélések miatt)
Az új \'UCP-s\' karakterkezelésnek köszönhetõen még könnyebben tudjuk ezeket szûrni, még nagyobb pontossággal. Elõször figyelmeztetünk(és törlük természetesen), késõbb akár ki is tiltjuk (az összeset) érte!
Ha új karaktert akartok kezdeni, akkor is szóljatok, hogy a régit töröljük!
A törölt karakterek erkölcsije, élettörténete, karakterlapja, jelilapja is törlésre kerül, mert ha késõbb valaki ugyan azzal a névvel játszana, nagy gubanc lenne!
Szerverünkön NINCS karakterátnevezés! - A visszakövethetõség miatt. Meg IRL se nevezed át magad akármire.
 
[Tartalom]
 
Az IC és a NONRP megkülönböztetése
Vannak dolgok, amik sokak szerint nonRP dolgok, de szerintem sokkal inkább balf**z dolgok.
Mire is gondolok?
Valaki az út közepén sétálgat, szembesávban halad, ugrat a kocsival, parkour-ozik, beugat a rendõrnek, stb.
Szóval csupa olyan dolgok amik IRL is megtörténnek!
Ezekért ÉN minden esetre NEM adok AJ-t vagy bármi büntetést addig amíg, hogy leRPzed pl ugratásnál, hogy rohadt nagyot huppansz, stb. Majd IC ráfaragsz arra is, hogy szembesávban haladsz. Ezzel tanultok is.
Ezek nem nonRP dolgok, csak balfékeskedések.
De ha olyat csinálsz, amivel  a játékmechanikát kihasználva elõnyhöz jutsz, vagy elõnyt akarsz vele szerezni, akkor egyenesen PG-ért kaphatsz 60-120 perc AJ-t!

 

Rablás-ölés!



Ha kirabolsz valakit, ne öldd meg! Ergo ne lõdd meg lõfegyverrel. Össze lehet verni, hiszen ha valaki így kerül korházba, az nem számít halálnak!
Ölni csak akkor ölj, ha valóban nyomos okod van rá, egy rablás pedig nem az!
Rabolhatsz ki rendõrt KIHALT helyen, de megölni tilos!!!
Városban vagy házak között ha kirabolnak/megtámadnak, nyugodtan!!! nyomj /police-t, /medicet! Mivel járókelõk vannak mindenhol, akik IRL jelentenék a dolgot!
De amint lakott területen kívülre vittek, le kell mondanod a hívást, mivel nincsen szemtanú ott már!
HA CSAK AZÉRT HÍVSZ RENDÕRT/MENTÕST/SZERELÕT, HOGY KIRABOLD, AKKOR SÚLYOS NONRP-ÉRT 120 PERC AJ
Mikor hal meg egy karakter?


Egy karakter akkor számít csak halottnak, ha LÕFEGYVERREL animba lövik, és az anim idõtartama alatt nem kap ellátást, így eltünik és  a korházban jelenik meg.
Halottnak csak innentõl tekinthetõ!
Amíg animban vergõdik, addig haldoklik csak, éppen ezért a haldoklást is illene leRPzni. Viszont ha a haldoklás alatt valaki ellátja (felsegíti animból), akkor túlélte a dolgot! ÉS emlékezni fog mindenre!
Ha NEM LÕFEGYVER hatására kerül az illetõ animba, akkor a korházba kerülés sem számít halálnak!
Csupán életveszélyes sérüléseket kapott, de túlélte a dolgot! ÉS emlékezni fog mindenre!
A SERVEREN CSAK LÕFEGYVERREL LEHET ÉLETET KIOLTANI!!!
1k1é-1 Karakter - 1 Élet!
Így be lesz szüntetve a hosködés fogalma (nem összekeverendo a játékmechanikai hátrányokat kihasználó PG-vel!), mivel innentol mindenki viselje a karaktere tetteit!
Nagy a szád, felállsz 6 embernek, akik pisztolyt fognak rád? Pech, meghalsz, te akartad. Most majd mindneki megtanul igazán RPG-t játszani!
RPG nem a kocsiról-házról-bizniszrol szól!
RPG-ben az a normális, ha 1!!! életed van! Csak sokan a SA:MP-on láttatok eloször RPG-t, ezért nem tudtok ezzel megbarátkozni...
Számomra meg ez volt mindig is ostoba dolog, hogy mindened megmarad halál után. Éppen ezért nem KARAKTERNEK tekintik a játékosok a karakterük, hanem avatarnak. És ebbol így sose lesz igazi RPG.
De hát ez a lényeg: megtanuljon mindenki mérlegelni.
Mert most mi van? Nekirontassz egy maffiózónak, és úgy vagy vele, hogy max meghalsz.
Vagy elkezdessz drogot árulni, és nem érdekel, ha valaki megver érte, vagy le is lo, mert majd újboléledsz.
Ám 1 élettel mi lesz: Megtanulja mindenki, hogy ha meg akar gazdagodni és hatalmat akar, akkor kockáztatni kell. Mindent vagy semmit!
Éppen elég nagy NONRP az, hogy halál után megmarad minden.
Valójában ez a LEGNAGYOBB f**zság és PG az egész GTA:RPG életében...
Pont ezért nem tudnak az emberek 75%-a RPzni, akik GTA-n tolják.
Nagyon Fontos: CSAK IGAZÁN NYOMÓS INDOKKAL LEHET ÖLNI, tobábbá EMBERÖLÉSÉRT kiszabható börtönbüntetést drassztikusan növelem!
HA nem töröltetik a karaktert, akkor -mint mondtam is- emlékszik és feljelentést tehet, így EMBERÖLÉSI KÍSÉRLETÉRT is nagyobbb börtönbüntetés jár! Ez azért van, hogy a gyilkosságokat is visszaszorítsuk
 

Pár dolgot tisztázni kell.
Az, hogy ha meghalsz törlodik a karaktered, nem olyan negatív, mint amilyennek gondoljátok.
Ha meghalsz, az nem jelenti egybol a karaktertörlést. Ha a gyilkosságban bárminemu nonrp-t találunk nem fogjuk engedni, ahogy olvashattátok ezek foadminokon fognak átfutni. Emellett nem minden halálnál kell karaktertörlés. Ne gondoljatok arra, hogy ki kell könyörögni a gyilkosnál, hogy ne kérvényezze: Ez nem személyfüggo, hanem helyzetfüggo.
Minden hozzászóló azt az esetet veszi, hogy minden nap meg fog halni. Ez nem igaz. Ha megvan a szabály, egyrészt jobban fogod félteni az életed, másrészt a maffiások most azért ölnek gyakran, mert nincs következménye a halálnak. Elveszted a cangád, meg a cigid, jameg a mobilod, hehj..
[/quote]
Szabály:
--- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy kérelmezni fogja a törlését, akkor a halott karakter tulajdonosa NEM jön fel a karakterével addig, amíg dulore nem jut az ügy! Mivel én intézem, hamar el fognak dolni a dolgok! Csak friss karakterrel jöhet fel! Magyarán az elbírálás ideje alatt regizhet új karaktert, hogy ne kelljen malmoznia!
--- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy nem fogja kérelmezni a törlését, akkor a mostani rendszer szerint folytathatja a sértett a játékot!
--- HA megölsz valakit, akkor mondd meg neki, hogy indítassz-e karaktertörlést vagy sem!
--- KÉPET minden esetben készíts, amikor a sértett, töröltteni kívánt fél elotted fekszik (F8). Más esetben a karaktertörlési kérelmed izomból elvetem. Kivéve, ha nagyobb tuzharc volt és bizonyítják, hogy ki halt meg benne. Ilyen esetben, ha csak 1 ember is indít karaktertöröltetést, akkor MINDENKI, aki ott volt, és le lett love, TÖRÖLVE LESZ!
--- Továbbra is csak LOFEGYVERREL LEHET ÖLNI! Más esetben eszméletlenség lesz a vége, és a sértett emlékezni fog mindenre, mint eddig is!
--- Mint tudjuk, ha pusztakezes/üto- vágó- szúrófegyveres támadás miatt kerülsz kórházba, akkor NEM HALSZ MEG, csak eszméletlen leszel, ergo emlékszel is! Magyarán pusztakezes támadás esetében nem lehet karaktertörlést kérni!
>>>NEM LEHET HULLÁT KIVINNI RED COUNTY TERÜLETÉROL, AMINT KÉSZ VAN A NYOMOZÁSI RENDSZER!!!<<<
Rendezés - bírálás (by Indi ):
1: A gyilkos megírja az esetet és az okot részletesen, KÉPET mellékel a gyilkosságról.
2: A \"halott\" is megírja, hogy a gyilkos igazat mondott-e?
3: SENKI nem írhat oda, csak a gyilkos és a halott. HA bárki is ír, akkor fórumról 2 nap kitiltás.
4: Ám, ha vita alakul ki és nem sikerül dulore jutni, ha én azt mondom, akkor 1-1 tanú jöhet mind a két oldalról, akik igazolhatják a másik igazát.
5: Ha kiderül, hogy jogos a gyilkosság, magyarán nem NONnal öltek meg, csítelt fegyverrel, DM-el, stb, akkor a halott karakter törlésre kerül! (Lehet tovább játszani aztán ugyan olyan nevu karakterrel is, ha akarjátok. De semmi nem marad meg!)
6: HA nem jogos a gyilkosság és a gyilkos hazudott az indítékot nézve, illetve NONOSAN, PG-vel, vagy netán DM-bol ölte meg a sértettet, akkor a GYILKOS karaktere kerül törlésre, és az IP-je 5 napra fel lesz függesztve!
7: HA csítelt fegyverrel ölt a gyilkos vagy bármi health-hackot vagy hasonlót használt, akkor ÖRÖK IP BAN a jutalma!
8: Ismerost lehet választani új karakternél. Max 1 ismerost lehet választani az elozo ismerosök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember.
---> Ha a karakter törlésre kerül, akkor RENDES nyomozásokat lehet indítani, mivel VAN HULLA!!! (Feltéve, ha megtalálja a rendorség!) <---
Remélem értheto a dolog.
Csak a gyilkos vérmérsékletétol függ, hogy töröltetni akar vagy sem. Magyarán ez a dolog OPCIONÁLIS!
Ám ha nem törölteti a gyilkos a karaktert, akkor a sértett fél EMLÉKEZNI FOG, mivel túlélte a sérüléseit!
DE!!! Ha bárki is, mint sértett, a gyilkosnak OOC ígér bármit is, vagy zaklatja, hogy \"ne legyél már k****g, ne töröltess\", illetve személyes, OOC konfliktust csinál ebbol, abban az esetben a sértett fél kap 5 nap IP felfüggesztést!
Módosítások:
Élettörténet:
Lényegében változni fog. Bovítve lesz a dolog és kicsit bonyolítva. De csak akkor érvényesek ezek a szabályok, ha törölt karakter után kezdessz újat. Az elso karaktereknél TOVÁBBRA IS az eddig leírt szabály a mérvadó!
- Ismerost lehet választani új karakternél. Max 1 ismerost lehet választani az elozo ismerosök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember.
- Szigorúan ellenorizni fogom a MultiAccot!
Amit még szeretnék hozzáfuzni, nem kell bef*snia senkinek se:
- HA a megölt fél szeretné, kérvényezheti a frakciójába való újboli belépést!
- Kétszer ugyan azt a karaktertörténetet nem fogadom el!
Amíg nem lesz kidolgozva a nyomozás és mintagyujtés, addig az alábbi lesz érvényben:
- A halott karaktered esetével kapcsolatosan kaphat bizonyos számú megnevezett személy információkat! Azt, hogy mennyien kaphatnak, azt én döntöm el. Neked csupán annyi a dolgod, hogy elküldöd nekem PM-ben a halállal kapcsolatos dolgokat, és annak fényében mérlegelek, hogy kik és mit tudhatnak meg, stb.
Amiket megtudhatnak emberek: 1 nyomozó tudomást szerezhet róla, hogy milyen fegyverrel ölték meg az embert. Ha a fegyver tulajdonosan elokerül, akkor felismerhetik a fegyvert .(Ez IRL is lehetséges, ballisztika.)
- Ujjlenyomatot, szövet- ás DNS mintát vesznek a nyomozók, és ha van gyanusítottjuk, akin elvégzik a vizsgálatokat, akkor a gyilkos NEM HAZUDHAT OOC, hogy o tette! Magyarán: IC ezek alapján megtudják a nyomozók a gyilkos kilétét, feltéve, ha megvan a tag.
Ha lakott területen belül történt az eset, akkor a \"lakók\" bemennek vallani, hogy hogyan nézett ki a gyilkos.
HA nem lakott területesn történt, de bárminemu eroszakosságot vagy gyanús dolgot, egyébb fontosat láttak a gyilkossággal kapcsolatban lakott területen belül, akkor a fiktív lakók ezt elmondják. Hogy mit és mennyit, arról rendelkezem mindig az esetek függvényében!
Emberöléssel kapcsolatosan!
Nálunk a PG is kissé át van értelmezve: nekiugorhatsz te 6 embernek egyedül, csak viseld a sorsod utána. IRL is van ilyen. Addig nem gond, míg nem használsz ki játékmechanikai elõnyöket, amikkel IRL nem tudnál élni. De aztán ha összevernek, utána a támadóid nyugodtan üldözhetnek máskor is, így azért mégiscsak megmarad az az IRL íz, hogy ha sok az ellenséged, nehéz az életed, és nem az van, hogy összeveretteted magad, és \"szabad\" vagy.
Erre azért van szükség, mert így is meggondolják a PG-t, mivel lehet 6 ember rátámad valakire, az lehajtja a fejét, megadja magát, utána nyugodtabban él, mintha 6 embernek felállna \"talán nyerek\" alapon és ha ki is kap, akkor kényelmesen el van.
Éppen ezért, ha nem lõfegyverrel ölnek meg, akkor valójában csak eszméleted veszíted, emlékszel mindenre, feljelentheted a támadókat, ha köröznek, akkor folytathatják a nyomozást, stb.
Nálunk életet kioltani CSAK lõfegyverrel lehet!
Ám ha fegyvert tartanak rád és úgy agálsz, elkezded ütni, stb, akkor PG.
/try kitekeri a kezét lehet, de falsra ütni nem, mert IRL is belévernének  atagba, reflexbõl lõne, legalább is én tuti.
Ha olyat játszanánk, hogy 1 karakter-1 élet, akkor nem lenne AJ, mert így jártál, aki hülye, haljon meg, bukta minden, viszlát, új karakter.
De mivel nem ezt játszuk, ezért PGnek minõsítem, mivel nem hiszem hogy fegyveres embert elkezdtek ütni csak úgy.
FEGYVERES EMBERT AZÉRT NEM ÜTHETSZ CSAK ÚGY, MERT A GTA-BAN OLYANKOR NEM TUD A SÉRTETT FÉL MOZOGNI! MÍG IRL VISSZA TUDNA TÁMADNI, SÕT, REFLEXBÕL LÕNE! CSAK /TRY-OS KÉZKITEKERÉS ÉRVÉNYES!
Nyílt PG lõfegyverrel szemben = Karaktertörlés!
Mint tudjuk, csak lõfegyverrel lehet életet kioltani a serveren.
Ám sokszor találkozok azzala  problémával, hogy lõfegyver ellen is PGznek.
Mire is gondolok konkrétan?
Valaki fegyvert fog a célszemélyre, megfenyeget, hogy megöl, ha nem teszed azt, amit mond. Ennek ellenére a \"sértett\" fél inkább az életét áldozza fel, mivel tudja, hogy ha meg is ölik, akkor is megmarad mindene.
Na most: Ez atom nagy kihasználás, mivel IRL ha megölnek, nem hogy megmarad mindened, hanem neked resza, még az életed sem marad meg.
Egy idézet: \"Öljetek meg, de lehúzni nem fogtok.\" Na, ez a PG felsõfoka!
A szabály lényege: ha az életed forog kockán és te inkább úgy döntessz IC, hogy meghalsz, akkor a karaktered is meg fog halni! Ha nem harcolsz nyíltan az életedért, arra vonatkozik a szabály.
Ám ha 1-nél több ember fegyvert fog rád, és te /try-al kitekered az egyik kezét, az szintén ebbe a PG kategóriába esik, mivel az hõsködésnek felel meg, ugyanis hiába szerzed meg az egyik ember fegyverét, a többi nevetve lepuffant!
ERGO: KARAKTERTÖLÉS!!!
Mivel kihasználtad azt, amit fentebb is írtam, hogy a karaktered halála valójában nem jár azzal, hogy elbuksz mindent.
Muszáj ez a szabály, mert már nem egyszer találkoztam elég kemény, fegyverrel szembeni PGvel!
Ha ez kell, hogy megtanuljatok RPG-t játszani, akkor sajnos ez is van mostantól!
Erre a szabályra lesz kiemelt PK, ahol a karakter törlése lesz elbírálva igen szigorú szabályok szerint.
NYÍLT TÛZHARC ESETÉN NEM LÉP ÉRVÉNYBE, MIVEL NYÍLT FENYEGETTSÉGNEK NEM VAGY KITÉVE ÉS HARCOLSZ AZ ÉLETEDÉRT!
WriteKill ellen!
Itt egyértelmûen írni kell, élõhangban nem tudunk kommunikálni. Ha valaki kiírja neked azt OOC-be, hogy ((W)), azt nem bánthatod, amíg le nem írta, amit akar. Ezzel a W betûvel mutatja neked, hogy valamit gépel, ne zaklasd, várd meg, míg befejezi.
Tiltott rablási módszerek
Ha bárkit is kiraboltok, megvertek-, meglõttök animba, stb, az alábbiakat TILOS csinálni:
- Betétlapot kiállítatni a személlyel --- 30 perc AJ
- /me nélküli pickpocket ----------------- 45 perc AJ
- Kocsiját beindítatni és elvinni azt --- 60 perc AJ
- Kocsikulcsot elkérni tõle --------------- 60 perc AJ és 720 perc BAN
- Kocsit átírattatni ------------------------- 90 perc AJ és 720 perc BAN
- Házat átirattatni a nevetekre --------- 120 perc AJ és 720 perc BAN
- Üzletet átirattatni a nevetekre ------- 120 perc AJ és 1440 perc BAN
Az mind olyan dolog, amik IRL megtörténhetnek akár, de ITT nem! A játékmechanika miatt, mielõtt bárki kérdezné.
Ha bárki ezeket másodszorra megszegi, IPBAN, Karitörlés, feloldás nincs!
Ha akárkivel ezek valamelyike megtörténik, AZONNAL írjon PanaszKönyvet a fórumon!!!
Kilépés RP szitáicóból
Ne lépj ki rablás/verekedés/igazoltatás/rendõri intézkedés/üldözés/lövöldözés/ RP szitu közben!!!
Aki ezeket megteszi, akár 120 perc Admin Jail!
 
[Tartalom]
 
Emberrablás és hasonló dolgok!
Utálom azt a sablont, hogy valaki(k) elrabolnak egy embert és mi az elsõ dolguk? Felhívják a yardot, hogy pénzt követelnek!
Ez nem így mûködik! Éppen hogy a yardtól kellene óvaokodni, úgy csinálni a dolgot, hogy ne kerüljenek képbe.
Hívjátok fel az elrabol személy egy ismerõsét, attól követeljétek a pénzt. Ez sokkal RPsebb, meg így nem lesz az, hogy saccra csak úgy elraboltok valakit. Így az lesz, hogy csak olyan embert fogtok elrabolni, aki valóban felkeltette az érdeklõdésetek, ismeritek kikkel lóg, így tudjátok, hogy van valaki, akitõl lehet pénzt követelni.
A lényeg: NE a rendõrséget hívjátok, hogy \"-Hello, van egy túszunk, követelünk 50000 dollárt!\".
IRL se a rendõröket hívják, hanem éppen hogy kikötik, hogy rendõrnek ne szóljanak.
Éppen ezért célzottan rendõrt se raboljatok! Ha nem tudjátok, hogy rendõr, az egy dolog.
Aki ezt megszegi, vagyis rendõrt rabol, illetve a rendõröket hívja fel ha túszt ejt, súlyos NONRP miatt 120 perc AJ!
Hírdetésekrõl!
Több olyan hirdetést nem szeretnék látni, amiben drogot, fegyvert kínáltok azokat másképpen, fiktív (serveren nem létezõ) tárgyként megnevezve.!
Kést és baseball ütõt se lehet!
Nem érdekelnek az olyan szövegek se, hogy \"teafû\", meg hasonlók!
Kínálgasd az utcán az embereknek az illegális cuccokat, találd fel magad, oldd meg RP-sen!
Ha így hirdettek barmi illegális cuccot,  akkor 1 óra AJ!
Ám ha nyíltan kiírjátok, hogy drogot-fegyvert adtok-vesztek, akkor a rendõrök kimehetnek.
Az esetben IC ügy, mivel nem fiktív tárgy, de illegális!
A hirdetés elsõsorban rendezvények, szolgáltatások és a legális dolgok meghirdetésére van!
Mindenki tudja, hogy mik a legális dolgok a serveren, amiket lehet hirdetni.
Karakterlapok
Az eredeti szerepjáték szerves része a karakterlap.
Ezen lehet megtalálni a karakterekrõl fontos adatokat, amik alapján a karakter jellemet kap, egy fiktív, de valószerû embert rajzol körbe.
Az eredeti RPG karakterlapokon vannak olyan tulajdonságok is, amik ide nem kerülnek be, mivel folyamatosan változnak. Gondolok itt a fegyverjártasságokra, izomzatra.
Vannak olyan tulajdonságok, amik játékos függõk, mint például a vezetés, intelligencia, karizma, reakció.
Értelemszerûen, ezek nem kerültek be.
De az igazán fontos, jellem- és személyformáló dolgok mind bent vannak.
Miért is fontos ez?
Mert így lefektetsz bizonyos dolgokat a karaktereddel kapcsolatosan, megformálod azt. Így elõsegítve és igazán élvezetessé, valódi kihívássá téve az RPG-t.
Mert így elõre lehet látni, mi a végzettséged, milyen frakcióba tartozhatsz, fontos megkötés ám, hogy csak 1 fakció-specifikus végzettséged lehet! Ez leginkább a mentõsöknél-rendõröknél számít.
Mert itt fel lesz vázolva a jellemrajzod is, így pl egy szende, félõs karakter nem játszhat el csak úgy egy überbrutál utcagyereket, mert máris NONRP!!! (Mivel nem csak az a NONRP, amit ti a SAMP-on belül megismertetek, ez sokkal összetettebb dolog.)
És még sorolhatnám, de ezek a legfontosabbak.
Az elsõ lapon található személyleíráshoz azt kell leírnotok, ami a civil skinetekre jellemzõ. A DUTY-s skinek teljesen más dolgok, azt nem kell leírni!
Ez megelõzi azt a sajnálatos tényt, amikor valaki egyik nap dagadt pacák, másnak egy csontos paraszt szalmaszállal a szájában. Így elkerülve egy szintén súlyos NON-t.
Úgy gondolom, aki valóban RPG játékos, és szeretne belekostolni az igazi RPG-be is, ami az asztali RPG, annak kifejezetten tetszeni fog a dolog.
Aki pedig ezektõl elzárkozik, az számomra annyira is RPG játékos...
A karakterlapok automatikusan generálódnak!
 
[Tartalom]
 
Frakció szabályok


FõAdmin jóváhagyása:
Amíg nem ellenõriztem le mindent a jelentkezõvel kapcsolatosan, addig NEM LEHET bevenni!
Fontos dolgok szerint szûröm a jelentkezõket, hogy minden rendben meglegyen náluk.
Ezzel valójában a leadereknek segítek!
Karakterlapok Ismét:
Frakcióba való bekerüléshez a karakterlap ellenõrzése KÖTELEZÕ!
Az nélkül nem lehet bekerülni, és aki így bevesz bárkit is, annak a Leadere repült!
Végzettség
Minden frakció iskolai végzettséget igényel mostantól, aminek konkrétan kell szerepelnie a karakterlapon! Magyarán ha frakcióba akartok tartoznia, nagyon okosan kell megalkotnotok a karakteretek!
Az nem elfogadható, ha csak \"szakiskola\" van írva, meg hasonló esetek. Konkrétan szerepeljen az adott mezõben, hogy milyen irányú végzettsége van a tagnak, pl Autó- és motorszerelõ; Rendvédelmi Bánjaf**zom :D ; Médiaszakos hallgató; Poliltológia Egyetem; , stb.
Legyetek kreatívak!
Erkölcsi
Akinek meggyûlt a baja a hatóságokkal, az nem csatlakozhat legális frakcióba!
Ezzel erõsítve az RPG-t és egy egyensúlyt felállítva. ÉS belétek nevelve, hogy becsüljétek meg a karakteretek!
Hogy meggyûlt-e a bajod, az onnan fog kiderülni, hogy benne vagy a Rendõrségi Nyílvántartásban.
FrakcióJumperkedés
HA kiléptél egy frakcióbol, utána 4 hétig feleslegesen jelentkezel, mert nem engedélyezett a felvételed!
Ha egyszerre 2 vagy több frakcióba írsz jelilapot, akkor a szintén ugyan ez.
Ha tag vagy egy frakcióban és eközben írsz jelilapot máshova, akkor tiltva leszel minden legális frakciótól, miután kikerültél az épp aktuálisból!
Frakciótagságok maximalizálása
Rendõr: 15 tag
Mentõs: 8 tag
Szerelõ: 8 tag
Önkormányzat: 8 tag
Rádiós: 8 tag
Illegális, SCRIPTelt maffia: frakciónként 8 tag
Frakcióba való bekerülés menete:
- Jelentkezési lapot megírod és a szakmai önéletrajzot
 (Minden leader készítsen jelilapot is, ami a frakcióra van specializálva.)
- A leader megvárja, míg Yahiko mellékeli az Erkölcsit. Ha erkölcsi nem oké, akkor nem lehet tag.
- Ellenõrzöd a karakterlapját/élettörténetét, hogy megvan-e a megfelelõ végzettsége, stb.
- Ha nincs karakterlapja, akkor nem lehet tag!
- Megvárod a Fõadminisztrátori jóváhagyásom!
- a: Ha megfelelt, akkor áthelyezed elfogadottba.
- b: Ha nem felelt, akkor áthelyezed az elutasítottba.
- És csak ezek után invelheted a frakcióba!
- Ha kilép/kirúgod, átteszed a jelilapját a \"már nem dolgoznak itt\" mappába, és leírod a távozás okát.
Ellenkezõ esetben Leader-megvonás!
Büntények nyilvántartása!
A nyilvántartást MINDEN tag írja!!! Mindenki írja be azt, akit éppen letartóztatott! Ha többen kapjátok el a delikvenst, akkor az írja meg a nyilvántartást, aki lecsukta!
Ha nem töltitek ezeket ki, akkor rangvonás, mivel ez a server RP egy igen fontos része!!!
Szolgálati szabály:
A legális, közszolgálati frakciótagok  ha feljönnek, mindig álljanak rendelkezésre. Mert az nem pálya, hogy a fizetési csekkeket kapják, de hiába hívják õket, nem jönnek, mert mással vannak elfoglalva.
Ha valaki leaderes munkát csinál, akkor az legyen az elsõszámú dolog, ha feljön játszani. Elvégre ez a munkájuk a serveren belül, akkor tessék szépen, gondosan végezni. Ne csak dísznek figyeljen a statsnál a frakciótagság és beosztás.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne menjenek dolgozni és egyébb más dolgokat csinálni. Ezt értsétek úgy, hogy ha pl 1 db mentõ van fent, akkor vállalja a frakcióval járó kötelezettségeit és legyen mindig szolgálatban, szolgálati ruhában és szolgálati kocsival. Ha meg többen vannak fent egy frakción belül, akkor osszák fel egymás között a munkaidõt, beszéljék meg, hogy mikor ki van szolgálatban.
Ez vonatkozik minden legális frakciótagra!!! Ellenkezõ esetben LEADER, annak hiánya esetén rangvonás!!!
Rendõrségi fegyver átadása ellen:
Innentõl az Illegális Fegyverszállítmány és a rendõrök felszerelése az alábbiak szerint lesz megkülönböztetve:
Rendõr fegyver arzenál (Ezeket nem!!! lehet FSZben rendelni.) :
Sokkoló ------------ ???
Gumibot ------------ ID 3
Colt ----------------- ID 22
Sima shoti --------- ID 25
MP5 ----------------- ID 29
M4 ------------------- ID 31
MP5-höz és M4-eshez azok a rendvédelmisek tudnak hozzáférni, akiknek elég nagy a rangjuk \"/swat duty\" -hoz. De csak indokolt esetben használhatják a swat duty-t. Swat-os felszereléssel és ruhában meg ne lássak járõrözni senkit se! Mert az AJ-t kap.
Szintén Anthony Fields vezeti. Valójában nem SWATnak számít nálunk, hanem rohamrendõrségnek.
Fegyverszállítmány (Illegálisnak adható fegyverek):
Kés
Baseball ütõ
Hangtompítós Colt
Desert Eagle
Country Rifle
Micro SMG (UZI)
AK 47
TEC9
Árlista adminoknak az admintopicban!
Drog- és Fegyverrendszer
Legálisan fegyvert csak a rendõrök horhatnak!
Az illegálisok számára van az FSZ, amiben fõadmin segítségével, egy zárt körnek elérhetõ lista alapján lehet betenni az éppen elérhetõ fegyvereket.
Civilek pedig RP-sen tudnak az ilegáloktól vásárolni fegyvert.
Szabálytalan Parkolás!


Mivel sok probléma volt abból, hogy mi legyen az idiótán parkolt kocsikkal, ezért létrehoztem erre a megoldást!
A helytelenül parkoló kocsikat mostantól a szerelõk jelenthetik a fórumon minta szerint, ami az adott részen lesz.
Szabályok:
- Vontatni csak akkor lehet, ha a forgalmat akadályozza a kocsi pozíciója!
- Bírságoltatni csak akkor lehet, ha a jármû nem parkolóban áll. Ha nem akadályoza a forgalmat, akkor NEM lehet elvontatni!
- Ha elvontattok egy kocsit, akkor le kell fényképezni, hogy HONNAN hoztátok el, HOVA vittétek és a RENDSZÁMRÓL is kell egy közeli kép, amin ki lehet olvasni.
- Ha megbírságoltattok egy kocsit, akkor képet kell készíteni a KOCSIRÓL, amin látható legyen, hogy a kocsi hol áll, és a kocsi RENDSZÁMÁRÓL is kell egy közeli kép, amin ki lehet olvasni.
- Legfontosabb!!! Az elvontatott kocsikat a szerelõmûhely köré tegyétek le. Ha ott már nincs hely, akkor a szembenlévõ két ház közé, ha ott sincs, akkor marad a közeli gyárnak a kamionos parkolója.
- Az elvontatott kocsikat a tulajdonos bármikor elviheti!
- A bírságot kiálítattató illetve a kocsikat elvontató szerelõk minden jelentésért 100$-os búnusztcsekket kapnak a bankban!
- Úgy parkoljatok le mindig, hogy szép, rendezett legyen és a tulaj ki tudjon vele állni!
Értelemszerûen az elvontatott kocsikat a megfelelõ alfórumba tegyétek és a bírságolásra várókat is.
Ha egy kocsit el kell vontatni, azt ne tegyétek a bírságoltatásra várók közé, csak az elvontatottakba!
A bírságolásokat én fogom betenni SQL-en!!!
 
[Tartalom]
 
Egyedi rendszámtáblák!
Mostantól lehetõségetek lesz jármûveitekre egyedi rendszámtáblát igényelni!
Ára: 1200 Dollinger. Ami köztehercsekk formájában fog megjelenni nálatok \"Rendszámregisztrációs díj\" néven.
Feltételek:
-9 karaktert tartalmazhat.
-ne tartalmazzon obszcén, más számára sértõ kifejezéseket.
Gabalyodások elkerülése végett ezt én fogom intézni.
A STATS-ben ez egybõl átíródik, a jármûvön csak sero resi után. Ezzel kapcsolatban legyetek türelemmel.
Mivel ez miatt igazoltatásnál kellemetlenség adódhat, ezért ha rendõr szól, hogy miért más a rendszám még (mert nem volt resi, hülye! :D ), akkor IC nézesétek meg vele a fórumon a kérelmetek, ami ilyen esetben bizonylatként fog helyt állni.
Cégek Átnevezése!
Mostantól lehetõségetek lesz bizniszeitek átneveztetni!
Ára: 5000 Dollinger. Ami köztehercsekk formájában fog megjelenni nálatok \"Cégátnevezési Díj\" néven.
Feltételek:
-30 karaktert tartalmazhat.
-ne tartalmazzon obszcén, más számára sértõ kifejezéseket. Továbbá RP-s is legyen.
Gabalyodások elkerülése végett ezt én fogom intézni.
Autóbörze (Kocsi beszámítások)!
Többször találkozok azzal a problémával, hogy nem tudjátok eladni a kocsitok.
Amit nem is csodálok, mivel sokan rendelkeztek alap kocsikkal, amit érthetõ, hogy más alapkocsi-tulajok nem vesznek meg.
Mostantól lehetõségetek nyílik a megunt régi kocsit beváltani, átalakítattni másikra.
De ennek feltételei vannak:
- Csak jármûre van beváltás, pénzt nem kap senki!
- A kocsit, amire szeretnéd beváltani, ki kell választanod!
- A kocsid alapárának a felét számítom be csak!
- Az ár fennmaradó részének a bankszámládon kell lennie!
- MINTA szerint töltsétek ki a kérelmet!
Az egy fórumon intézett IC dolog, amolyan \"autópiacnak\" felel meg, amit Paradise megyén kívül rendezel le Los Santosban.
Én fogom rendezni SQL-en a gabalyodások elkerülése végett!
Hogy a kocsi átalakuljon, várnotok kell seroresi-ig, türelemmel legyetek!
Minden elvégzett kérelem után késõ este fogok intézni resi-t (amikor nincs fent senki), hogy ne kelljen sokat várnotok!
Bíróság
Sok esetben van olyan, hogy a rendor nem volt ott a helyszínen, illetve nem vallja magát bunösnek a játékos IC.
Erre született ez a megoldás:
A lényeg az, hogy amikor elkaptok valakit egy olyan ügyben, ahol TI, rendorök nem voltatok szemtanúk, és az illeto nem ismeri el a bunösségét, az illeto szabadlábon védekezhet.
De a rendornek egybol kell majd írni a bíróságra itt a fórumon, felvonultatni a vádakat, bizonyítékokat, szemtanúkat begyüjteni (gondolok itt azokra, akik feljelentették a személyt, kihívták a rendorséget, ott voltak, stb), a vádlott pedig IC kell védekezzen, mikor azt mondom, megteheti, de OOC le kell írnia NEKEM, hogy mit csinált (itt fontos, hogy igazat mondjon OOC, ha hazudik, 2 nap timeban).
Ezek után elindul egy szavazás, amire csak 7 ember szavazhat (amolyan esküdtszék). A szavazatuk egyszeru Igen vagy Nem közül dol el! DE kötelezo a döntésüket indokolniuk! 
((Mindig csak azok szavazhatnak, akiket kijelölök, mivel nem akarok idétlenkedést.))
Aztán ezek után én, mint bíró fogok dönteni az ok indoklásaik alapján, hogy a személy bunös vagy sem.
Ha bunösnek találom, akkor elfogatóparancsot adok ki rá, megszabom a büntetését és le kell ültetnetek, amint megvan.
Szabadlábon való védekezésnek is vannak szabályai: ha a vádlott nem ír ide, a témanyitást követo 24 órában, akkor elfogatóparancsot teszek ki rá, mivel nem jelent meg a bíróságon. Ez esetben a teljes, amint elfogtátok, a vádért adható teljes büntetést kell rá kisózni a BTK alapján, az eddig megszokott módon.
Rendoröknek tudnivalók:
- Ha valaki ellen elfogatóparancs van, az a személy nem védekezhet szabadlábon semmilyen esetben sem, mindig le kell csukni, az eddig megszokott módon, mmivel már elég bizonyíték van ellene, nem hiába van elfogatóparancs.
- Mostantól ha nem vagytok konkrét szemtanúk egy buncselekménynél, akkor rá kell kérdeznetek, hogy az illeto elismeri-e a bunösségét. Ha nem ismeri el, akkor a neve feljegyzése után el kell engedni, és a bíróságon azonnal írni a dologról a minta alapján.
Fontos! A szemtanúk nevét mindig jegyezzétek fel, kérdezzétek ki oket, és értesítsétek oket, hogy be lesznek idézve! Kérjétek el a fórumnevüket is, hogy meg tudjam oket itt keresni!
Fordítsatok minden ilyenre idot, nem kell kapkodni, legaláb

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Eladom a PDRP módját.
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 23:48:33 »
Talán ez a legokosabb és a legkézenfekvõbb módja, hogy valamilyen pluszra váltsam a jelenlegi életemben azt, amivel a múltban oly sokat dolgoztam...
Ez nem vita tárgya, nem véleményeket kérek ezúttal. :)
Akit érdekel a dolog dobjon egy emailt erre a címre: [email protected]
Az emailban fontos a pont!
Az üzenetben szerepeljen, hogy ezzel kapcsolatban keresel.
Ekkor kiküldök egy részletes leírást, hogy mégis mit adok el. Természetesen ez a leírás más jellegû, mint a szerver leírása. Itt a fájlok pontos céljait és a fontosabb tudnivalóit írom le.
A tájékoztatóban, amit az érdeklõdõknek kiküldök leírom továbbá az árakat és, hogy hogyan zajlik a dolog.
A tájékoztatót várjátok türelemmel, a tartalmat még össze kell írnom, továbbá az úgyis függ a jelentkezõk számától..
Epsilon

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal