Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BVZS

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Hamarosan nyíló szerverek / Roleplay Fort Carson Life
« Dátum: 2020. április 30. - 18:44:59 »

Bevezető
Köszöntünk minden kedves fórumozót! Régóta szeretnénk már egy jól működő igényes, értelmes szervert létrehozni a kis csapatunkkal, akiket néhányan már ismertek. Akinek mond valamit az a név hogy LSL (Los Santos Life), többet nem is kell mondanom. A többieknek: ez a kis csapat 2010-11-ben alakult, akkor próbálkoztunk először szerverrel kisebb nagyobb sikerekkel. RP terén elég jó színvonalat tudtunk biztosítani. sokat segítettünk a játékosoknak, voltak akik nálunk tanultak meg RP-ni. Na de a lényeg.. Igen tudjuk, hogy a samp már halott, nincs értelme, felesleges időt pocsékolni rá. Korona miatt kialakult helyzet alatt volt időnk bőven rá, már csak unaloműzés miatt is, szóval gondoltuk miért ne.. Meg hát mindannyian nagyon szeretnénk már RP-zni egy jót. Egy próbát megér nekünk. A játékteret Bone County-ba helyeztük, de egy kicsit felturbóztuk. A map teljesen megváltozott, a sivatag eltűnt, erdőket csináltunk, zöld borít mindent. A területet az USA Oregon állam területéhez hasonlítjuk. Ízelítő:


 
Regisztráció
A szerver csatlakozásakor teljesen mindegy, hogy milyen nevet adunk meg a kliensnek, mert nem azt fogja használni a szerver. A szerver betöltése után két opció közül választhatunk, bejelentkezés vagy regisztráció. Regisztrációnál először a felhasználónevünket kell megadni, majd egy jelszót. Fontos, hogy a felhasználónév ne legyen egyenlő a karakternévvel, ide például discord nevet, vagy fórumnevet célszerű megadni, hogy könnyebben lehessen azonosítani a játékost. A felhasználó regisztrálása után egyből a karakter kreálásba kerülünk, ahol meg kell adni a karakter alap adatait. Ennek befejezésével játékba is kerülünk és mehet a móka.



Munkák
Az alapmunkákról részletes leírást a fórumunkon találjátok (link). 4 munka tartozik az alapmunkákhoz, ezeket bárki bármikor tudja csinálni, nincs frakcióhoz kötve, illetve egyelőre egy mellékmunkánk van, amit alapmunka mellett is lehet csinálni. Ezeken kívül vannak frakcióhoz kötött munkáink, mint például a Sheriff Department, Emergency Services, Government illetve az autószerelő. Értelem szerűen, ezeket játékosok irányítják és ők döntik el, hogy kiket vesznek fel a frakcióba és kiket nem.

Illegális szervezetek, bandák
Természetesen adunk lehetőséget azoknak a játékosoknak is akik az illegális tevékenységeket preferálják, van lehetőség pályázni bandát, vagy bármilyen szervezetet. Ha jól kitalált és van helye a frakciónak a szerveren, bescripteljük ha szükséges, csinálunk nekik olyan tevékenységeket amiket kitalálnak a frakciónak, mint például csempészet, drog termesztés vagy hasonlók.. És persze alapítani is lehet ilyen szervezetet unofficial-ként (nincs hozzá tartozó script), nem vonjuk meg a játékosokat ettől sem.

Házak, járművek, üzletek
A szerveren bármennyi házunk, üzletünk vagy járművünk lehet, ha meg tudjuk fizetni őket, határ a csillagos ég. Viszont minden ingatlan vagy jármű után fizetnünk kell az adót, amit a Government frakció állít be.

  • Házak: Többféle ház van kategorizálva a szerveren: szegényes, jómódú, tehetős, stb. Bútorrendszerünk lehetővé teszi, hogy új bútorokat alkossunk, a megszokott objecteket át tudjuk textúrázni, mozgatni tetszés szerint. Tároló bútorok esetében, tárgyakat tudunk elhelyezni az adott bútorban, mint például fegyvereket, iratokat, kulcsokat, stb.
  • Járművek: A járművásárlás nálunk úgy működik, hogy van egy nagy kereskedés, ahova időközönként lerakunk néhány járművet amit meg lehet vásárolni. Ezeket mi (az admin csapat) találjuk ki, hogy milyen járművek legyenek, motorok, személygépjárművek és munka járművek egyaránt. Ez a rendszer azért kell, hogy megtartsuk a járművek értékét és persze, hogy ne járjanak az utcákon túlnyomóan sportautók/sportmotorok, mert nem illik bele a környezetbe. A játékosok el tudják adni egymásnak a járműveiket. Egy jármű frissen vásárlása után azt először forgalomba kell helyezni, amit a Government frakció tud végrehajtani. Ez annyit jelent, hogyha veszünk egy járművet, el kell menni a városházára, ott felvenni a kapcsolatot egy illetékessel aki majd elintézi a papírokat és forgalomba helyezi a járművet a rendszer. A forgalomból való kivonás ugyan így működik. A járművek csomagtartójába tudunk helyezni tárgyakat, illetve a kesztyűtartóba is. Ha az adott tárgy fegyver, akkor eldönthetjük, hogy maga az object látszódjon-e a csomagtartóban, vagy ne.
  • Üzletek: Többfajta üzlet típus van a szerveren, például: ruhaboltok, vegyesboltok, eletronikai boltok, szerszámboltok, éttermek, stb. Nincs mit bonyolítani ezen a rendszeren, /buy paranccsal lehet vásárolni az üzleteken belül. Az üzlet tulajdonos hozzáfér az üzlet kasszájához. Minden vásárlás után az üzletből fogy áru (prod), amit az áruszállító munkával lehet feltölteni. Az üzlet tulajdonosa be tudja állítani az árakat egyesével, ha szeretné, illetve tudja állítani a nyitvatartási időt is.

Hirdetések
A szerveren a hirdetések új formát öltenek. A hirdetéseknél három fajta kategória van: vásárlás, eladás, esemény. Egy hirdetés elkészítésénél meg tudjuk adni a hirdetés címét, és a konkrét leírását (lényegét) a hirdetésnek. Ezek a hirdetések, 12 óráig lesznek elérhetőek a szerveren, azután törlődnek. Megtekinteni a hirdetéseket /advertise paranccsal lehet, ahol böngészhetjük a kategorizált hirdetéseket.



Szórakozás, IC tevékenységek
Szeretnénk nagyobb hansgúlyt fektetni a civil RP-re, ami pillanatnyilag annyit jelent, hogy lehetőségünk van billiárdozni a szerveren másik játékos ellen, illetve készítettünk egy roncs derbi pályát, ahol később eventeket fogunk szervezni. Ezek további lehetőségeket nyújtanak a játékosoknak: csapatokat alakíthatnak, menedzserek lehetnek, szponzorok, stb. Később lesz több szórakozási lehetőség, tervben vannak kaszinók, további sportok.



Végszó
Sok egyéb rendszer működik a szerveren, nem szeretnénk mindent lelőni, vannak dolgok amiket nem szeretnénk publikálni szimplán, mert nem említésre méltó (telefon, stb), vagy mert az MG-t szeretnénk elkerülni vele (illegális tevékenységek). Nyitottak vagyunk bármire, gondolok itt arra, hogy igényesen megírt pályázatot pl: üzletet vagy bármilyen frakciót hajlandóak vagyunk berakni a szerverre és az ahhoz tartozó mapolást, scripteket is. És a kérdés... Mikor nyit..? Erre azt tudom mondani, hogy a szerver már nyitható állapotban van, de még tesztelgetjük a rendszereket, az esetleges bugok felderítése érdekében. Aztán később persze a fejlesztés sem áll meg, frissítjük, új funkciókat rakunk be, a ti ötleteiteket is, ha lesznek.

Fórumunk (átmeneti): Link
Szerver trailer: Link
Discord szerver: Link

2
Kérdések, Segítség / SMF adatbázis telepítés hiba
« Dátum: 2018. március 18. - 10:15:49 »
Hali!
Frissen telepített VPS szerveremre szeretnék felrakni egy SMF fórumot és a következő történik: legfrissebb smf (2.0.15), beállítom az adatbázis kapcsolódást és folytatás gombra kattintva a következőt kapom: kép. Ha ezután folytatásra megyek és megnyitom a telepített fórumot, csak annyit ír a böngésző hogy:  Table \'forum.smf_messages\' doesn\'t exist .
Angol smf fórumon láttam hogy valakinek hasonló problémája volt, és írt alá egy kódot amivel létrehozza az smf_messages táblát. Na most ha ezt megcsinálom akkor látom a fórumot, betölt minden faszán, viszont új témát nem lehet létrehozni. Van valakinek valami ötlete?
 
VPS adatai:
 

PRETTY_NAME=\"Debian GNU/Linux 9 (stretch)\"
NAME=\"Debian GNU/Linux\"
VERSION_ID=\"9\"
VERSION=\"9 (stretch)\"
ID=debian
HOME_URL=\"https://www.debian.org/\"
SUPPORT_URL=\"https://www.debian.org/support\"
BUG_REPORT_URL=\"https://bugs.debian.org/\"
Apache/2.4.25 (Debian)
Adatbázis-kliens verziója: libmysql - mysqlnd 5.0.12-dev
PHP-kiterjesztés: mysqli curl mbstring
PHP verzió: 7.0.27-0+deb9u1

 
 

3
Kérdések, Segítség / SA-MP szerver + fórum VPS-en?
« Dátum: 2018. március 10. - 17:25:00 »
Hali! 
 
Néhány hete kezdtünk el csinálni egy kis csapattal egy normál RP szervert. Amikor úgy gondoltuk hogy lassan nyitás lesz, rendeltünk egy hostot, ami eléggé gyengén teljesített, gondolok a support-ra, illetve az igényelt aldomain-re ami nagyon rosszul működött egy egyszerű SMF motorral (lagg, hibás betöltések stb). Lassan lejár a bérlés a hostnál és úgy gondoltuk hogy váltunk. Na itt jön a kérdés, hogy hogy működne egy samp szerver VPS-en? Sajnos nem nagyon vagyok tisztában ezzel a dologgal, haveroktól hallottam róla és eddig annyi állt össze fejben hogy ez egy olyan virtuális szerver amit arra használunk amire szeretnénk(?).. Kérlek javítsatok ki, szükségem lenne infókra ezzel kapcsolatban. Főleg az lenne a kérdés, hogy tudnék-e egyszerre egy fórumot és egy samp szervert futtatni egy VPS-en? Ha igen, akkor már csak domain-t kéne vásárolnom a webhez?

4
Kérdések, Segítség / webáruházhoz motor
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 19:53:56 »
hali! tudnátok ajánlani motorokat webshop-hoz? egy kis méretű bolthoz kellene, lehetőleg ingyenes.

5
Segítségkérés / több string-es változók..
« Dátum: 2016. július 27. - 10:00:10 »
sziasztok, a címben lehet hogy rosszul írtam le, nem tudom hogy pontosan hogy nevezik ezt.
azt szeretném kérdezni, hogy megoldható-e valahogy hogy egy néven hozok létre több string-es változót?
itt egy példa rá:
integer-ben simán működik ez:
Cucc[3];
Cucc[0]... Cucc[1]... Cucc[2]...
string-ként nem tudom létrehozni mert error-t ír rá.
Cucc[3][128];

6
Általános / The Waste Land közvélemény kutatás
« Dátum: 2016. május 21. - 10:59:30 »
Sziasztok! A minap illetve korábban is már felvetődött, hogy folytassuk-e a The Waste Land (Fallout 3 inspirálta) szerver készítését. Ezt a szavazást azért hoztam létre, hogy a korábban érdeklődőket felkeressem, illetve ha azóta vannak újak, akik szívesen játszanának itt, őket is megkérdezzem. Nyugodtan jöhet bármilyen jellegű kritika, vélemény stb stb stb..
Weboldalunk továbbra is: http://thewasteland.cf/index.php

7
Kérdések, Segítség / videókártya kérdés
« Dátum: 2016. április 25. - 22:11:35 »
Hali! Nagyon nem vagyok jártas e téren, ezért szeretném kérdezni tőletek, hogy megéri-e ez a kártya ennyiért, mert most ezt találtam, ezt néztem ki magamnak és beújítanám a gépembe.
https://ipon.hu/webshop/product/asus_gt740_oc_2gd5_gt740_2gb_gddr5_pcie/725880
(szerk.: ha van valakinek jobb javaslata új kártyával kapcsolatban, kb ilyen árban gondolnám, nem tudnék többet kiadni érte)
A másik amit szeretnék kérdezni, hogy ebbe az alaplapba belemenne-e ez a kártya és persze tudnám működtetni?
http://www.asrock.com/mb/NVIDIA/N68C-GS%20FX/index.hu.asp
A harmadik pedig, hogy: ha mindez teljesül, egy ilyen konfigurációval szerintetek, elfutna a GTA V?
Ha igen, akkor milyen grafikán tudnám játszani élvezhetően? (itt értem: nagyon gyenge, gyenge, normális, stb..)
Ram: 4GB
Proci: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz
VGA: ASUS GT740 2GB GDDR5

8
Segítségkérés / string-ben lévő integer kikeresése
« Dátum: 2016. március 15. - 10:28:53 »
hali!
olyan funkcióra lenne szükségem, ami egy adott string-ből kinézi a számokat és azt integer-be alakítja. pl:
 
string: \"34 cica\" ---> integer: 34

9
Kérdések, Segítség / Fraps gondok
« Dátum: 2016. március 14. - 19:47:01 »
Mostanság azt csinálja a Fraps-em, hogy amikor elkezdek felvenni (mondjuk) SA-MP-on valami videót, kb 5-6 másodpercig megy szépen, aztán történik egy marha nagy FPS csökkenés, lemegy 0-ra és elkezdi a videót elölről felvenni. Újraraktam már többször is a progit, próbáltam másik verziót, de semmi. Gépem újra most nem szeretném rakni de az lehet segítene rajta.. Valaki tudna valamit tanácsolni?

10
Segítségkérés / Szerver crash
« Dátum: 2016. március 06. - 19:15:01 »
halihó!
mondjátok már meg, hogy mitől van az, hogy amikor a szerveremen megsebzek egy játékost, 1-2 másodpercen belül leáll az egész szeró? már annyira idegesítő ez a hiba, minden félét töröltem a modból, azt gondolván, hogy az okozza ezt a fatális hibát, pl OnPlayerTakeDamage, OnPlayerWeaponShot.
nem tudom, mennyire lehetnek ludasok az include-jaim, de itt vannak hátha segít a válaszadásban:
 
#include <a_samp>
#include <FCNPC>
#include <mapandreas>
#include <streamer>
#include <audio>
#include <zcmd>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <YSI\\y_timers>
#include <fixchars>

 
ui.: FCNPC_OnTakeDamage is ki van véve

11
Segítségkérés / Audio plugin hiba
« Dátum: 2016. február 20. - 12:56:19 »
Csináltam egy kis scriptet aminek a segítségével meghatározott hangokat tudok lejátszani 3D hatással, tehát ha távolodik a játékos akkor halkul a zene a range változó alapján. Viszont ez úgy ahogy van nem működik, mit láttok benne hibásan?
 
stock PlaySoundEx(playerid, sound, Float:range)
{
new Float:x, Float:y, Float:z, handle;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
foreach(Player, i) if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, x, y, z))
{
    handle = Audio_Play(i, sound, false, false, true);
Audio_Set3DPosition(i, handle, x, y, z, range);
}
return 1;
}

 
felhasználás:
 

#define CICA_HANG      1
PlaySoundEx(playerid, CICA_HANG, 10.0);

 
szerk.: átírtam Audio_Play paramétereit (i, sound);-ra és így működik viszont, a 3D hatás nincs meg..

12
Vélemény / Webtárhely vélemény
« Dátum: 2016. február 14. - 09:35:58 »
Hatalmas köszönet a webtárhelyért!
Tökéletesen működik, ennyivel mindent elárultam a szolgáltatásról, k*baszott jó! Köszönjük szépen!  :thumbsup: :thumbsup:

13
Archívum / The Waste Land | Action-RPG
« Dátum: 2016. január 26. - 19:29:52 »

\"asd05f9e.png\"
\"facebook_logo2.png\" \"web_logo2.png\" \"youtube3.png\"
 
 

Szerver információk:
Játékmód megnevezése: Action-RPG (akció-szerepjáték)
Játékmód verziószáma: 1.0
 
 
A játékmód az Akció-RPG kategóriába sorolható, ami sok dologban tér el a hagyományos RPG-től. Szabályzatot illetően többnyire felhasználja az RPG törvényeit, de nem feltétlenül mindet. Fő különbségek között említendő, hogy a játékban nagyobb szerepet kap a harc, illetve a jól ismert \'1k1é\' szabály sincs érvényben. A szervert Ben és én kezdtük el fejleszteni 2015 végén. A legnagyobb Fallout őrületünkben próbáltuk kiokoskodni a Fallout 3 multiplayer módját, sikertelenül. Ennek hatására egy gyors gondolat volt, hogy a Fallout világát ültessük át a SA:MP-ba, majd a munka azóta is gőzerővel megy. A játékmód Whetstone County-ban játszódik.
 
\"vaultteca.png\"
 

Az alap történet:
 
1984-ben kitört a 3. világháború, ami mindössze 5 perc alatt zajlott le. Az Amerikai Egyesült Államok légterében egy idegen ország repülői jelentek meg, majd hajtottak végre nukleáris támadást. A támadást valóban indító államot a mai napig nem ismerjük. Az USA ebben az időben már hidegháborúban állt Japánnal szemben, így válaszként bevetették az atombombáikat a keleti régióban. A 2 érintett hatalom szövetségesei is kivették részüket a háborúból saját eszközeikkel, így a bolygó szinte egész területén végigsöpört az atom- és egyéb nukleáris fegyverek által okozott pusztítás.A hidegháborúban Az Egyesült államok érezte a fenyegetettséget, ezért földalatti bunkereket kezdett építeni. A bunkerek többsége 1000 lakó befogadására, illetve egyéb kísérleti célokra, kutatásokra voltak tervezve. A háborúban az emberiség több mint fele elpusztult. A fennmaradó népesség  föld alatti menedékekben, barlangokban, néhányan a föld felszínén élték túl a támadást.
 
Napjainkban:
 
Több, mint 100 évvel járunk a 3. világháború után. Egyike vagyunk a 84-es menedékben született túlélőknek, akik - a bunkerben történt katasztrófa miatt,- az eddig otthont nyújtó létesítmény elhagyására kényszerültek. A kietlen és lepusztult külvilágba menekülve kell helytállnunk és felfedezni az elsőre idegennek tűnő bolygót. A külvilág számos új dolgot tartogat számunkra. A mára már csökkent nukleáris sugárzás hatására a föld élővilága vagy megsemmisült, vagy genetikailag mutálódott. Az emberiség számára eddig otthont adó Föld nagy része az évek alatt háborús övezetté vált. Banditák és egyéb teremtmények sanyargatják a közösségeket építő és régi világot visszahozni próbáló csoportokat. A napok éhezéssel és szomjúsággal telnek, az emberi fantázia legsötétebb dolgai kerülnek elő. Szinte minden energiaforrás fogyatkozóban van.
 
\"vaultteca.png\"
 

Menedékek (Vault-ok):
 
A tervek szerint a menedékek nyújtották volna az emberek számára a túlélést egy esetleges katasztrófa bekövetkezésekor. Egy létesítmény 1000 fő számára nyújtott biztonságot, melyben vegyesen éltek nők, férfiak és gyermekek. Az ajtókat úgy tervezték, hogy kívülről ne lehessen kinyitni, és a bent élők se tudjanak szabadon a külvilágba menni.Az menedékben, avagy vault-ban élők mind kaptak egy PipBoy-t, ami egy alkarra szerelt elektronikai eszköz. A PipBoy egy kijelzővel ellátott berendezés, mely figyeli a viselő egészségét, a tulajdonos által hordozott eszközöket, tárgyakat illetve azok állapotát és súlyát.A minden menedéket egy, az abban élők által választott vigyázó felügyeli. Ez a személy hozza a döntéseket, befolyásolja a Vault mindennapi életét.
 
\"vaultteca.png\"
 

Pip-Boy 3005:
 

\"pipboy1.png\"
 
A Pip-Boy egy háború előtti Személyes Információs Processzor (Personal Information Processor - PIP). Kijelzővel ellátott, személyes adatbázisként szolgál a játékosnak. A játékban található verzió a Pip-Boy 3005-ös, mely több kezelőfelülettel rendelkezik: Állapot, Tárgyak, Adatok, Rádió. Mind a 4 fül külön funkciókat lát el.
 

  • ÁLLAPOT: Az állapot tábla mutatja a jelenlegi életpontunkat, illetve a testrészeink állapotát. Továbbá jelzi a nálunk lévő gyógyinjekciók számát, és itt tudjuk azt használni az adott sérült testrészeken. Szintén látható itt a karakterünk neve és szintje.




  • TÁRGYAK: A tárgyak táblán találjuk felsorolva a nálunk lévő eszközöket, fegyvereket és egyéb gyűjthető dolgokat. Ezen a felületen van lehetőségünk a tárgyak használatára, átadására, vagy eldobására




  • ADATOK: Itt láthatjuk a karakterünk jelenlegi szintjét, tapasztalatpontját és S.P.E.C.I.A.L. értékeit. Skill-pontjainkat itt oszthatjuk el a S.P.E.C.I.A.L. képességeinkre.




  • RÁDIÓ: Alábbi fülön láthatjuk a befogott rádióállomások listáját, illetve a saját frekvenciánk is itt jelenik meg.




[hs width=130 height=70]
http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy1.png[/hs] [hs width=130 height=70]http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy2.png[/hs] [hs width=130 height=70]http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy3.png[/hs] [hs width=130 height=70]http://kephost.com/images/2016/01/29/pipboy4.png[/hs]
(kattints a képekre, a nagyobb méretért!)
 
 
\"vaultteca.png\"
 

Állapot:
 
Mikor karakterünk ütést, vagy lövést szenved el egy adott testrészen, olyankor azt külön kell gyógyítanunk gyógyinjekcióval. Mivel a testrészek állapota külön változhat, így azok használata is változóan lehet eredményes. Például ha lábunk állapota nem megfelelő, az hátrányt jelenthet a mozgásban.
 
\"vaultteca.png\"
 

S.P.E.C.I.A.L. és Fejlődés:
 
A szerver egyik fő funkciója a fejlődés rendszer, mely hatással van a karakterünk képességeire. 7 fő tulajdonságunk van, amiket fejleszthetünk. Ezek angol megfelelőinek kezdőbetűik alkotják a S.P.E.C.I.A.L mozaikszót.
Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility, Luck, azaz Erő, Érzékelés, Kitartás, Karizma, Intelligencia, Ügyesség és Szerencse.
A SPECIAL értékeket Skill-Pontokkal növelhetjük, melyet minden újabb szint elérésekor kapunk. A játékmód fejlődésrendszerében minden szint eltérő számú tapasztalatpontot követel. A szinteken a karakterek különböző titulusokat is kapnak. Tapasztalatpontokat küldetések teljesítésével szerezhetünk.
 

\"ero1.png\"
Erő:
Erőnk befolyásolja, hogy mekkora támadást mérünk ellenfelünkre közelharci fegyverekkel.


\"erzekeles1.png\"
Érzékelés:
Az érzékelés nevű tulajdonság határozza meg, hogy milyen messziről ismerünk fel másokat,
milyen messziről halljuk meg a beszélgetéseiket.


\"kitartas1.png\"
Kitartás:
Kitartásunk hatással van arra, hogy milyen fokú sérüléseket szenvedünk el,
illetve módosítja a maximális életerőnket.


\"karizma1.png\"
Karizma:
A karizma meghatározza a megjelenést és a sármot.
Hatással lehet kereskedelemkor az árakra, és egyes küldetéseket is befolyásolhat.


\"intelligencia1.png\"
Intelligencia:
Az intelligencia jelenti a tudásunkat, a bölcsességet.
A magasabb intelligenciával rendelkezők nagyobb gyógyítást érnek el orvosi szerek használatakor.
Szintén magasabb tudásra van szükségünk a zárt terminálok feltöréséhez.


\"ugyesseg1.png\"
Ügyesség:
Az ügyesség befolyásolja azt, hogy mennyire tudunk lopakodni karakterünkkel.


\"szerencse1.png\"
Szerencse:
A szerencsénk mértéke határozza meg a kritikus támadások esélyét és a próbálkozásaink sikerességét.
 



Továbbá vannak funkciók és eszközök, melyek megkövetelik egy tulajdonság adott szintjét.
 

\"vaultteca.png\"
 

Rádiók:
 
Lehetőségünk van rádióállomásokat befogni, melyek a mai napig adást sugároznak. Többnyire ismételt műsor hallgatható rajtuk, leszámítva a Galaxis Hírrádiót (GHR), melyet egy 3Dog nevű alak vezet, valahol a hegyeken túl. A Pip-Boyunk rendelkezik egy Rádió Adó-Vevő modullal, ami beállított frekvencia alapján kapcsolódik más Pip-Boy eszközhöz. Ehhez ismernünk kell a másik fél egyedi azonosítóját, amely a \'Rádió\' fülön található minden eszközben.
 
\"vaultteca.png\"
 

Fejlesztők:
 


Aedin
Ben
Shark
 
 
\"vaultteca.png\"
 

Képeink vegyesen:
 


[hs width=90 height=90]
http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery1.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery2.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery3.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery4.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery5.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery6.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery7.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery8.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery9.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery10.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery11.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery12.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery13.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery14.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery15.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery16.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery17.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery18.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery19.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery20.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery21.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery22.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery23.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery24.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery25.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery26.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/01/30/gallery27.png[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery28.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery30.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery33.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery35.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery36.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery37.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery40.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery41.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery42.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery43.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery44.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery45.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery46.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery47.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery48.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery49.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery50.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery51.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery52.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery53.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery54.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery55.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery56.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery57.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery59.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery60.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery61.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery62.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery63.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery64.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery65.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery66.jpg[/hs] [hs width=90 height=90]http://kephost.com/images/2016/02/04/gallery67.jpg[/hs]
 


További információk hamarosan!
 
Aedin & Ben

14
Segítségkérés / Int, float változó használata
« Dátum: 2016. január 25. - 23:15:27 »
lenne itt nekem egy egyszerű kis kódom, de annyira fáradt vagyok, nem értem mi a baja..
a lényege hogy +20-at hozzáad a játékos életéhez és ha a végeredmény több lesz mint a játékos max HP-ja (pMaxHP) akkor átírja max HP-ra.
a hiba az hogy simán hozzáad többet és ha pl maxhp 100 akkor abból 120 is lesz...
 

new Float:HP;
GetPlayerHealth(playerid, HP);
PlayerInfo[playerid][pHP] = HP + 20;
       SetPlayerHealth(playerid, HP + 20);
       if((HP + 20) > PlayerInfo[playerid][pMaxHP]) SetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pMaxHP]);

 


megoldva: mindvégig működött csak pHP értéket nem írtam át pMaxHP-ra...  :\'(

15
Szponzoráció / Webtárhely igénylési kérelem
« Dátum: 2016. január 24. - 21:44:41 »
\"asd05f9e.png\"
 


Közelgő, sajátos játékmóddal rendelkező szerverünknek (Leírás) szeretnék igényelni egy webtárhelyet. Fontos lenne, még a szerver megnyílása előtt, mivel könnyebb vele a játékmód fejlesztésének megbeszélése, fixálása a csapattagok között, illetve a közösség kiépítése céljából. Felmerülhet a kérdés, hogy ez a szerver valóban meg fog-e nyitni valamikor, erre a válaszom, hogy igen, ennek 99% esélye van. Az előző projekt sajnálatos módon elhanyagoltság miatt esett össze, nem foglalkozott vele senki csak én. Ez a jelenlegi projektben nem fog előfordulni, új csapatunk van, jobb esélyekkel fog indulni a dolog. A feltételek alapján a normális használat úgy gondolom, hogy rendben lesz, rendszeres fórumozás megvan és nem fog leállni, a vélemény nyilvánítás pedig elengedhetetlen lesz. 1-2 héten belül leírást is fogunk készíteni a hamarosan nyíló szervernek. A weboldalon nagyon valószínűleg SMF fórummotort futtatnánk. Domain címet pedig már regisztráltam.

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal