Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gentleman

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19
226
Beszélgetés / AMD vs Intel || Ati vs Nvidia
« Dátum: 2012. Április 29. - 20:49:05 »
Úgy láttam az egyik téma felkapott volt ezen a téren tehát felvetem itt beszélgetésbe.
Ki melyiket komázza és milyen tapasztalatok vannak vele?

227
Beszélgetés / Legbénább zenevideók/muzsikák
« Dátum: 2012. Április 24. - 14:55:03 »
Etéren nagy harc megy az interneten. De szerintem a következõk a legrosszabbak: (Nincsenek sorrendbe szedve)
 

Érdemes az angol szövegre figyelni. (Dowcount és társai)
 

Bügyübügyübügy kiheverhetetlen. Persze látszik a tánc koreográfia is ûberelhetetlen.
 

Áki! ÁKI!
http://www.youtube.com/watch?v=OjhlUa7mJRk&list=FL38_BbrKFTfYsQve8eAUl1Q&index=7&feature=plpp_video
PAAANDAAA!
 

Daler Mehndi a példaképem.
 

Höböbböbööböbbööbböbö.
http://www.youtube.com/watch?v=NSB0uYdQ5pM
Kérdés: ki tudja melyik filmben szerepelt?
 

228
Játékok / Battlefield Bad Company 2 - Leírás
« Dátum: 2012. Április 21. - 21:50:16 »
\"BFBC2-Logo.jpg\"
 
2010-ben adta ki a DICE. A játék a frostbite motort használja és az elõzõ Battlefield sorozatok mintájára készült.

Az FPS játékok terén igen nagy a kínálat sok az alsó kategória viszont ez egy igen erõsre sikerült játék. Ha úgy ki kellene emelnem mi fogott meg benne egyszerûen nem tudnék egy dolgot mondani, mert tökéletes az összhang. Sok kis apróság odatette magát és egy nagy egésszé vált. Tesztlehetõségért köszönet deepernek  :shifty:



\"width=55http://comsey.com/maxxl/images/stories/080130_CPU.jpg[/img]: Core 2 Duo @ 2.0GHz
\"width=55http://www.pcparts.hu/shop/images/20080603102542__ingston_ram.jpg[/img]: 2GB
\"17823d1270277427-biostar-geforce-fx5200-256mb-ddr-agp-dvi-vga-video-card-w-tv-out-vp5200ss-21-unit.jpg\": GeForce 7800 GT / ATI X1900 - 256MB
\"hdd.jpg\": 10GB szabad hely digitális esetén, lemezesnél 4GB.
Egyjátékos mód - Küldetéssorozat


A történet egy Japán szigeteken kezdõdik ahol egy tudóst kell kimenteni. Elõször ott jelennek meg a gyanús dolgok (furcsa hangok) és a tudós is akit ki kell mentenünk folyamatosan figyelmeztet minket, hogy itt valami nagyon nagy dolog van ami miatt mindenki meghal.
Ez után visszatérünk a jelenbe ahol kitört a világháború. Minden utcasarkon harc megy de a mi csapatunk kutakodások során rábukkan egy gonosz emberre akinek van titkos bombája.
Eléggé sablon történet. \"I am the leader of the bad guys. I have a nice voice and a secret missle bomb.\" A fegyvert akarjuk megszerezni ami egy elektromágneses impulzussal.
A karakterekkel túlzottan együtt érezni nem tudtam, egyik sem olyan nagy szám nehéz úgy õket betájolni a táplálkozási láncban. Van a Texasi csákó, a hippi pilóta és az informatikus fószer.
Sajnos a társaink igen gyakran hátba lõnek minket. És ez rá is nyomja a bélyegét a kampányra hisz normál módon 3 találat elég a terüléshez. Ha már a társaink kettõt megszponzoráltak akkor igen könnyen jön a harmadik az ellenségtõl.
Az ellenfeleknél felfedeztem párszor azt, hogy ha bizonyos szögbõl mozdulok rájuk amikor beérek egy adott szektorba ahova õk le vannak spawnolva nem vesznek észre.
Ezt tán 2-3x tapasztaltam teljesen véletlenül. De amint akcióba lépsz velük õk is konzultálnak veled tehát nem vészes a bug.
A kampány módnak igazából a fõ funkciója az, hogy megtanítson téged a környezetet rombolni. Ha nem tudsz bemenni egy házba lõdd ki az ajtót vagy robbantsd le a fél oldalát. Persze a végtelenségig sem lehet sajtolni az épületet mert akkor összedõl. 
 

A singleplayer 5 óra alatt végigvihetõ. Szerintem teljesen felesleges volt bele. Eddig is megvoltak a BF-ek(BF 1942, BF 2, BF MK, BF 2142) SP nélkül nem kellett volna erõltetni azt ami nem megy. (Persze nem rossz a SP csak jóval többet kihozhattak volna belõle).
Ami mondjuk jó pont, hogy a taktikai elemei a játéknak nem sablonosak. Tehát nem úgy mint a CoD-ban, hogy egy vonalon húzunk egy autót és akkor forogj gyerek lõdd amit látsz. Hanem nagyon sokszor mi vezetünk és lövünk egyszerre. (Ilyenkor a társaidat is irányítod)
Ami még jó ötlet volt, hogy ha jármûben vagy (pl helikopter) akkor bizony a jármûnek is van élete. Egyetlen egy rakéta találat leszedheti a 100 életét 10-re. És te hiába állsz a legjobb élettel ha a repcsi lezuhan akkor küldetést buktad. Ezért is kell figyelni a rakétavetõsökre.
Multiplayer


Igen itt megmutatkozik ami a játék célja. A multiplayer egyszerûen verhetetlen. Call of Duty, Counter Strike mind elbújhat mert bármennyire is érdekesnek tûnik ezeken a BF-re alkalmatlan játékosok játszanak (fõleg). Itt csak annyit kell felfogni, hogy nem neked kell felrobbantani az állomást, nem neked kell mindenkit megölni. Mert nem fog menni.
Ez nem az a játék ahol középen ugrálsz egy mesterlövész puskával és osztod a fejlövéseket. Itt meg kell tanulni bokorba bújni és 5 percet akár várni egy nagy akcióra.
Persze az ilyennek a pont jutalma is megvan. (Elején amúgy túlzottan nem ajánlom a mesterlövészkedést. Lentebb kifejtem majd miért)
Páncélossal eszedbe se jusson úgy elindulni, hogy nincs melletted egy gépágyús. Ugyanis a páncéltörõ lövedék nem hatásos gyalogság ellen.
Ha új vagy pár óra alatt meglehet együtt dolgozni a többiekkel. Ha páncélosba ülsz egy gépágyússal és elõle valaki befutott egy házba. Segítsd õt! Spotold be az ellenséget és durrants egy lyukat a házra. Igen hasznos tud lenni.
Vagy ha helikoptert vezetsz akkor úgy menj, hogy oldalt a gépágyús (eszedbe ne jusson nélküle elindulni) tudja aprítani a népet. Ha baloldat ül akkor ne jobboldalról közelítsd a bázisokat hanem mindig balra fordulj.
De a legfõbb dolog az egész játékban a SPOTTING! Persze ha egy seggarcú barom vagy akkor a Q betût ki van operálva a billentyûzetedrõl. Hogy még véletlenül se segíts a társaidnak.
A Q lényege, hogy ha ellenfelet látsz akkor a térképen egy 10 másodpercig látható lesz. Bármennyire bagaternek tûnik nagyon sokat tud segíteni!
Ezek mellett eltûnt a Q-ból a menü. Mostantól jármûkérelmet nem a menübõl választod ki hanem társaid jármûvére rá Qzol.
Egyszerûbb és gyorsabb lett. Ez jó ötlet volt szerintem.
A ticket ráció is változott (Ticket = Ha meghalsz és nem élesztenek újra akkor -1 ticket a csapatodnak. 0 elérése esetén bukta)
A játékban nekem a Rush és a Conquest játékmód tetszett a legjobban. A Rush lényege, hogy egyik csapat védekezik. Õ végtelen tickettel rendelkezik. A másik csapat támadja a stratégiai pontját amit fel kell robbantani. Egyszerûnek tûnik de mindkét csapatot megizzasztja. Ugyanis a védõk nem kapnak jármûveket.
És ha elszerválják az ellenféltõl akkor nem javíthatóak. És a jármûveket nem olyan nehéz kikapni mint a BF2-ben. Itt sérülnek rendesen mondjuk ütközésektõl nem annyira, de kézigránátok, robbanóanyagok mind mind nagyon sebzik õket. Aki elszánt az még gépfegyverrel lekaphat egy helikoptert (nem kézi gépfegyver hanem esetleg páncélos másodlagos gépfegyvere).
A conquest mód is igen egyszerû. Adottak stratégiai pontok amiket el kell foglalni. Aki birtokolja az összeset az az ellenfélnek Ticket-Bleedet okoz (úgy fogynak a ticketjei, hogy nem hal meg senki a csapatból). Stratégiai pontok lehetnek akár üzemanyag állomások, irodák esetleg egy raktár. Ez kicsit akciódúsabb a RUSH módnál. Itt többet mozognak a csapatok és nagyon sokszor megfordulhatnak az arányok akár az utolsó pillanatban is.
Az ilyen helyeken egy zászló van ami jelzi kié a pont. Ha tiétek akkor tudtok ott spawnolni kaptok jármûveket tehát utámpótlás szempontjából sem kispályás. Hisz jól jön egy plusz tank, uav vagy egy terepjáró. Ha már terepjáró! Ha ott áll valaki melletted és fut az a kocsi mellé akkor lehetõleg vedd fel õt. Mert biztos nem egy tízcentest ejtett a kerék alá.
Az elfoglaláshoz érdemes osztagokba (squad) lépni. Mert ha osztagtárssal dolgozol akkor bónusz pontokat kapsz a megmozdulásaidért amikkel õ is kapcsolatban áll.
Ha már osztagba vagy mozogj velük. Hiszen ez az értelme az egésznek. Együtt aprítotok. Nagyon hamar összetud jönni egy kisközösség egy-egy pályára.
Az osztagok mellett persze kiválaszthatjuk milyen felszereléssel szeretnénk áldást osztani. Rendelkezésünkre áll: Assault (Gépfegyver, Gránátvetõ, Ammobox), Engineer (Gépfegyver, Páncéltörõ, Javítóeszköz), Medic (Nehéz gépkarabély, Medipack, Defibrillátor) és a Recon (Mesterlövészpuska, C4). Az összes osztálynak persze van pisztolya is ami jól jön mert nem leszünk agyonlátva munícióval. 3 tárat kapsz és ebbõl jön, hogy szükséged lesz az Assault ammoboxára. Sérülni is könnyen sérülsz igaz visszatöltõdik az életed de egy medic box jóval gyorsabb (10mp az életvisszatöltés medicbox nélkül).
A squadok közül kezdésnek én az Engineert ajánlom. Ne menj közelharcra eleinte mert totálisan fingod nincs a pályáról (ellentétben a többiekkel). Keress egy tankot és kövesd. Amint sérül menj a hátsó sarkához (ne mögé mert ha hátratolat elcsap) és amint sérül javítsd õt. Ezzel sokat segítesz neki is meg magadon is hiszen kapsz bõven pontot a javításért.
A másik igen egyszerû pontszerzés, hogy egy profibb játékos mellé beülsz gépágyúzni. Még ha nem is jó a találati arányod akkor is kapsz Passanger bonust. Ami igaz nem sok de segít a fejlõdésben. A mesterlövészkedés sem ajánlott kaszt az elején mert nem biztos, hogy elsõre megleled a legjobb rálátással rendelkezõ helyet, vagy ha mégis lehet pont oda figyel mindenki mert ismerik. A mesterlövésszel is érdemes tankból gépágyúzni úgy kapsz pontot és majd megkapod a nagyobb távcsövet ami igen hasznos lesz és akkor már mehet a menet.
A másik ajánlott kaszt a Medic. Itt nagyobb a kaliber közelharcba nagyobb az esélyed és ezzel is könnyen suportolhatsz.
Ami fõ probléma, hogy sokan szégyellik vagy túl jónak tartják magukat ahhoz, hogy supportolják a többieket. Ha sok van az ilyen játékosokból egy csapatban akkor nagy az esély arra, hogy kikapnak.
Az egész multi hangulata egyszerûen ûberelhetetlen. Mész tankal és elõtted becsapódik egy lövedék. Forogsz nézel minden felé majd kiszúrod az ellenséges páncélost és megkezdõdik az epikus tankcsata. Közbe persze vannak akik a tank fedezékében jönnek veled együtt (IGEN ILYET IS LÁTTAM SOKSZOR!). Van aki támogat téged az elõrenyomulásban (megjavít vagy rakétavetõzik). A bázisra beérve általába mindenki szétkapja az épületeket a jobb rálátás érdekében. Hisz nem túl szerencsés ha valaki az ablak mögül megrakétavetõzik. 
Nem a reklám helye de 2600FT a játék gepigeny.hu -n. Szerintem ennyit megér.
 

Csináltam egy kis kedvcsinálót.
Spoiler for Magas betöltés:
Fegyverek


Nagyon sok fegyver áll rendelkezésünkre. Bárki megtalálhatja a kedvenc bajtársát közöttük.

A fegyverek osztályonként vannak beosztva. Persze vannak közösek is.

Assault fegyverei:
\"__weap_assault_aek971_png_270x270_q85.png\"\"__weap_assault_xm8_png_270x270_q85.png\"\"__weap_assault_f2000_png_270x270_q85.png\"\"__weap_assault_aug_png_270x270_q85.png\"
AEK-971 Vintovka                                                       XM8                                                               F2000                                                                                       STG.77 AUG
\"__weap_assault_an94_png_270x270_q85.png\"\"__weap_assault_m416_png_270x270_q85.png\"\"width=270http://battlefieldbadass.com/media/files/gameinfo/__weap_assault_m16_png_920x460_q85.png[/img]
AN-94 Abakan                                                            M416                                                            M16A2
Engineer fegyverei:
\"__weap_engineer_9a91_png_270x270_q85.png\"\"__weap_engineer_scar_png_270x270_q85.png\"\"__weap_engineer_xm8c_png_270x270_q85.png\"\"__weap_engineer_aks74u_png_270x270_q85.png\"
9A-91 Avtomat                                                          SCAR-L Carbine                                                XM8 Compact                                                                                      AKS-74U Krinkov
\"__weap_engineer_uzi_png_270x270_q85.png\"\"__weap_engineer_pp2000_png_270x270_q85.png\"\"__weap_engineer_ump45_png_270x270_q85.png\"\"__gadg_engineer_rpg7_png_270x270_q85.png\"
UZI                                                                          PP-2000 Avtomat                                             UMP-45                                                                                                 RPG 7
\"__gadg_engineer_powertool_png_270x270_q85.png\"\"__gadg_engineer_atmine_png_270x270_q85.png\"\"__gadg_engineer_carlgustaf_png_270x270_q85.png\"  \"__gadg_engineer_m136_png_270x270_q85.png\"
Javító eszköz                                                             Akna                                                              M2 Carl Gustav                                                                                       M136 AT4
Medic fegyverei:
\"__weap_medic_pkm_png_270x270_q85.png\"\"__weap_medic_m249_png_270x270_q85.png\"\"__weap_medic_gjy88_png_270x270_q85.png\"\"__weap_medic_m60_png_270x270_q85.png\"
PKM LMG                                                                   M249 SAW                                                      Type 88 LMG                                                                                          M60 LMG
\"__weap_medic_xm8lmg_png_270x270_q85.png\"\"__weap_medic_mg36_png_270x270_q85.png\"\"__weap_medic_mg3_png_270x270_q85.png\"
XM8 LMG                                                                    MG36                                                             MG3
Recon fegyverei:
\"__weap_recon_m24_png_270x270_q85.png\"\"__weap_recon_qby88_png_270x270_q85.png\"\"__weap_recon_sv98_png_270x270_q85.png\"\"__weap_recon_svu_png_270x270_q85.png\"
M24                                                                           Type 88                                                         SV98                                                                                       SVU
\"__weap_recon_gol_png_270x270_q85.png\"\"__weap_recon_vss_png_270x270_q85.png\"\"__weap_recon_m95_png_270x270_q85.png\"\"__gadg_recon_c4_png_270x270_q85.png\"
GOL                                                                            VSS                                                               M95                                                                                          C4           
                                   

229
Játékok / Emergency 2012
« Dátum: 2012. Április 15. - 22:41:20 »

\"width=500
http://www.lauffeuer-online.de/rr_450h__emergency_2012_logo.jpg[/img]
 


A játékot a Guadriga Games készítette és 2010-ben jelent meg. Kiadó a Deep Silver.



\"width=55http://comsey.com/maxxl/images/stories/080130_CPU.jpg[/img]: 2.5 GHz processor
\"width=55http://www.pcparts.hu/shop/images/20080603102542__ingston_ram.jpg[/img]: 1GB
\"17823d1270277427-biostar-geforce-fx5200-256mb-ddr-agp-dvi-vga-video-card-w-tv-out-vp5200ss-21-unit.jpg\": 256MB VRAM DirectX 9 compatible graphics card (min. GeForce 6/Radeon X1300 or equivalent)
\"hdd.jpg\": 5GB szabad hely.
Alapszituáció


Aki nem ismerné a játékot annak egyszóval úgy lehetne jellemezni, hogy mi vagyunk a diszpécser.
Adott egy katasztrófa (lezuhant repülõ, lavina, erdõtûz, nukleáris veszély) amit orvosolnunk kell. Az akcióban a 4 mentõ szervre támaszkodhatunk: Tûzoltóság, Mentõszolgálat, Rendõrség és a technikusok. Ez egyszerûnek tûnik viszont a legtöbb küldetésünk során mind a négyet alkalmaznunk kell és ha nem megfelelõen cselekszünk egy egy helyzetben akkor még nagyobb galiba akad.
\"e2Ifh.jpg\"\"rrbVp.jpg\"\"poCCV.jpg\"\"JLtXE.jpg\"
A mentõ te vagy!


Ugyebár ez egyszerûnek tûnik, hogy tûzhöz kiküldöm a tûzoltókat azok meg eloltják.
Viszont a játék megcsavarja a mentés mûveleteit! A tûzoltóknak a felszerelése azonos azokkal amiket a való életben használnak. Poroltó, Tömlõk, Hõálló kesztyû, Hidegvágó, Felfújható trambulin, láncfûrész). A felszereléseinket kombinálva kell megoldanunk a katasztrófát. Ugyebár tény, hogy tömlõvel hatásosabb az oltás viszont ha nincs tûzcsap a közelben akkor ez a funkció meglõve.
Vagy mégsem? A jármûvek is igazodnak a valódi mentésben alkalmazottakhoz. Tehát ha nincs tûzcsap az sem probléma. Ott a water tender autó amire máris fellehet csatlakoztatni a tömlõket és mehet is az oltás. Viszont azt meg kell jegyezni tömlõkkel igen korlátozott a mozgás mert nem érnek el a végtelenségig.
Persze ha úgy gondoljuk túl veszélyes lenne a kis tûzoltóinkat (akikbõl 4 fajta érhetõ el a játékban: Búvár, Tûzoltó, Tûzoltó gázmaszkkal, Vegyvédelmis) bevezényelni a tûzbe akkor akár beküldhetjük a fecskendõsautókat. Itt  5 irányba ágazik el a lehetõségeink sora. Küldhetjük a normál fecskendõs autót ami gyors pontos ámbár közepes tûzerõvel bír. Viszont ha nagy a veszély akkor jön a páncélozott tûzoltóautó (jelentõsen lassabb az elõzõnél) amit egyenes a tûz belsejébe küldhetünk. Mert ugyebár semmi sem bírja a végtelenségig a magas hõmérsékletet. De ha nem tudunk közeljutni vagy feljutni a tûzhöz jöhet a létrásautó fecskendõvel. Ámbár hátránya neki, hogy nem emelt létrával csak torony irányba tud oltani. De ha ez mind kevés akkor jöhet az oltórepülõgép. Vagy ha ezek nem tudnak bejutni a célpontra akkor jöhet a nagy tûzoltóhajó és a mentõ tûzoltó hajó. (Gondolom nem kell mondani, hogy ezek szárazföldön nem funkcionálnak). A nagy tûzoltóhajó hatótávolsága igen korlátozott de nagyon nagy erõvel bír tûzoltás terén. A mentõ hajónkat a legjobban búvárok mozgatására és fuldoklók kimentésére használhatjuk.
A tûz igen veszélyes dolog a játékban. De még veszélyesebbek az emberek. Itt tényleg reális lett a játék mert a járókelõk imádnak bámészkodni menni. Ilyenkor be kell vetnünk a rendfenntartó erõinket és megy megafonnal a Paddyvagonba utasítani a kéretlen látogatókat és egybõl evakuálni a zónából õket. Mert ha nem tesszük meg könnyen több sérültünk lesz ami annyit jelent, hogy az irányítás kicsúszik a kezünkbõl.
Nem csak közrendõrök állnak a szolgálatunkra. A kommandót is irányíthatjuk, speciális helikopterek, uav felderítõk, SWAT helikopter, Rendõrségi helikopter, Tömegoszlató vízágyú, APC, Evakuáló autó tényleg minden ami szem és száj ingere!
Minden jármûben más más speciális felszerelés és osztag van. Közrendõrök csak útzárakkal, elterelésekkel, megafonokkal, bilinccsel vannak felszerelve. Viszont a kommandó és a mesterlövészek már villanógránát pisztolyokkal oszthatják az áldást. Ámbár nem szerencsés lelõni a gyanúsítottakat mert az csak plusz feladat nekünk. De a végszükségben meg kell tenni. A speciális eszközeinket kell kombinálnunk egy egy küldetés megoldására. A játék közepe és vége felé már komoly hangsúlyba jut ez az osztag is. Az elején még nem annyira lényeges.
Persze ezek az osztagok semmit sem érnek a Technikusok nélkül. Technikusoknak vannak a legspeciálisabb felszerelései. Nehéz daru, Hegyimentõ helikopter, Ponton híd építõ jármû, Mûszakis autó. Ezeket a jármûveket már egyszerûbb használni hiszen a Nehéz daru kövek/hulladék mozgatására alkalmasak, Hegyimentõ helikopter tetõkön, süllyedõ  hajón, lavina alól elõásott emberek mentésére a legalkalmasabb. Persze én arra is használtam, hogy a tûzzel körbevett sérülteket kimentsem. Viszont tény, hogy sokrétûen alkalmazható de egy mentés igen hosszadalmas vele. Ezért csak akkor használjuk amikor szükség van rá. Ha mindenkit helikopterral akarunk kimenteni akkor kicsúszunk az idõbõl. Ami igen komoly ellenségünk a játékban. A helikopter után a leggyakrabban használt jármû a daru. A daruval emelhetjük le a nehéz tárgyakat a sérültekrõl. A következõ jármûvel ponton hidat tudunk építeni ami igen lassan épül meg viszont nagyon hasznos mert ha egy folyó elzárja az utunkat akkor csak helikopterrel juthatunk át vagy ponton híddal. Végül de nem utolsó sorban a mûszakis autó következik. A jármû mellé egy technikus jár aki képes elektromos vezetékeket lekapcsolni, gázcsöveket nyomás alól levenni, kaput kinyitni vagy biztosítékot javítani. Nem túl gyakori az alkalmazása de igen fontos!
Végül de nem utolsó sorban a mentõ osztag. Ez a leggyakrabban használt segítségnyújtó szerv. Felszereléseik között van az orvosi kocsi, mobile intesive care unit, mentõhelikopter, kutyás mentõ és a betegszállító. Az alkalmazásuk igen egyszerû. Sérülthez kimegy az orvosi kocsi. Orvos ellátja majd a betegszállító beviszi.
Ámbár erre nincs mindig lehetõségünk sok minden akadályozhat minket ebben az egyszerû feladatunkban. Ha akadály állja el az utunkat és nincs idõ eltakarítani akkor érdemes a mentõhelikoptert beküldeni. Feltéve ha van landolásra alkalmas pont. Ha nincs akkor a mûszakisok helikopterével kell kimenteni a sérültet.
De az is elõfordulhat, hogy nagyon sok sérültünk van és nincs idõ forgolászni a betegszállítóval. Ilyenkor jön a MICU a képbe. Képes akár 9 sérültet egyszerre befogadni és az állapotukat végig stabilon tartani.
Ezek a jármûvek szépek hasznosak és jók de ha nem tudjuk hol a sérült akkor nem érünk velük semmit. A kutyásmentõvel felkutathatjuk a sérülteket akiket betemetett a törmelék vagy lavina. Vagy a daruval kell eltávolítani róla az objektumot vagy a kutya kiássa a lavina alól.
\"width=300http://games.kitguru.net/wp-content/uploads/2010/12/8789emergency2012_Koeln.jpg[/img] \"Emergency2012-ss6.jpg\"\"Emergency2012-ss2.jpg\"\"width=300http://ungvarmod.ucoz.hu/_nw/0/18269892.jpg[/img]
A küldetés felépítése


Nyomokban spoilert tartalmaz.
Tehát adott egy katasztrófa: földrengés.
Több sérült, esetleg tûz, veszélyes kiömlött anyagok, katasztrófa túristák bármi elõfordulhat amikre nekünk egybõl reagálnunk kell. Ami nem egyszerû.
A játék igen nehéz szerintem mert ha egy szituációt rosszul ítélsz meg akkor még nagyobb galibát okozhatsz. De térjünk vissza a földrengésünkhöz.
Földrengésnél általában több sérült van esetleg tûz is kiüthet. Elõször is érdemes a tûzzel foglalkozni. Itt a játék igen reális lett mert tényleg pillanatok alatt továbbterjedhet és akkor már nem fogunk tudni könnyen elbírni vele. A tûznél az elsõ dolog amit meg kell állapítanunk az a környezet. A környezettõl függõen kell kiküldenünk a tûzoltóinkat (csak freeride módban ugyanis campign játékmódnál már a jármûveink elõre adottak). Célszerû olyan helyre tartálykocsit küldeni ahol kevés a tûzcsap a közelben. A tartálykocsinkat mindig tartsuk távol a robbanékony tárgyaktól (gáztartály). Érdemes 1-2 tûzoltót ráállítani ezek hûtésére mert egy robbanás tényleg megkétszerezheti a tûz méretét. Ha nagyon nagy tûzzel van dolgunk akkor a páncélozott fecskendõsautót nyugodtan küldjük be a tûz szívébe nyugodtan! Nagyon hasznos tud lenni.
Amint a két lényeges jármû megérkezett azok után kell kihívni a könnyû fecskendõsautókat. Mindig az éghetõ anyagok felõl oltsuk a tüzet. Ellenkezõ esetben csak magunknak nehezítjük meg a küldetést.
Amint a tûz már oltás alatt áll foglalkozhatunk a sérültek ellátásával. Igen egyszerûen a szituációnak megfelelõen orvosi kocsival betegszállítóval esetleg helikopterrel a helyszínen sérülteket ellátjuk majd bevisszük õket a kórházba.
Több fajta küldetéstípus van ez a legegyszerûbb amit most felvázoltam. Nem akarok mindent elspoilerezni.
Összesítve


Összesítve a játék alapötlete nagyon jó és a megvalósítás is elfogadható. Az emergency 4-hez képest ez a rész már képes fenntartani a játékos érdeklõdését. Igaz jóval nehezebb a játék. Ami még eltér a 4. részhez képest, hogy kampány módban már nem mi hívjuk ki az egységeket hanem elõre meg vannak adva. (Sajnos ez is nehezít a játékon).
Egyetlen dolog amibe beleköthetnék az a grafika. Nem hozza a 2010-es színvonalat.
 
Gentleman

230
Beszélgetés / Best of Anettka
« Dátum: 2012. Április 10. - 22:13:23 »
Kis bemelegítés:
 

Erõs kezdés:
 

Anettkával beszélgetés:
 

Miért vagy te Anettka? Élet kérdése!
 

CIA Anettkával:
 

231
Off Telep / Madness
« Dátum: 2012. Április 07. - 21:52:05 »
Minden õrültség helye ami máshol nem fér meg. Persze azért az általános normákhoz igazodjatok.

232
Általános / Kérdés/Felvetés
« Dátum: 2012. Április 03. - 20:58:20 »
A minap jutott eszembe, hogy lehetne szervezni egy versenyt szerverek között.
Külön kategorizálva
  • RP szerverek/GF szerverek

  • STUNT/FREEROAM/DRIFT/PARKOUR

  • TDM/DM

  • EGYÉB


kategóriában.
A versenybe azok a szerverek nevezhetnének akiknek jelen pillanatban itt a SAMPFORUMON van nyitott témájuk a szerverrõl.
A verseny 3 fordulóban zajlana le (mármint ezek alfeladatok a szerver vezetõinek).
I) mindenkinek szigorúan max 2 perces videó, bemutatót kéne készítenie a szerverrõl amivel meggyõzné a zsûrit, hogy az õ szervere a legjobb a kategóriában. A legjobb kapna 2 pontot, a megfelelõ 1-t, a kritériumot teljesített pedig 0,5 pontot.
II) Egy leírást írni a szerverrõl, amiben bemutatná, hogy milyen megoldásokat használ ami csak az õ szerverén van jelen és egetrengetõen megváltja a világot. A legjobb 3 pont, megfelelõ 2, kritériumot teljesített 1.
III) Ez már a zsûriktõl függ. Rejtve/Névvel felmennek a szerverre ahol megnézik a közösséget és a hangulatot. Ezt 1-3-ig értékelnék.
Nevezési feltételek: Bárki nevezhetne szervert ami itt sampforumon hirdetve van a szerverek között. (Nem kötelezõ ahhoz tulajnak lenned, hogy benevezz egy szervert).
Nyeremény?: Igazából nagyon érdemlegeset nem tudok felajánlani. Esetleg kiemelt témát.
Ötleteket várok még ki mit gondol egy ilyen rendezvényrõl esetleg részt venne benne?

233
Beszélgetés / V - Megjelenés bejelentve.
« Dátum: 2012. Április 01. - 13:51:16 »
\"GTA-V-logo.jpg\"
 
FORRÁS: (link lentebb)
A Rockstar Games ma GMT-1 idõ szerint bejelentette, hogy a GTA V az Amerikai Egyesült Államokban 2012. Június 23-án, Angliában 2012. Június 30-án Közép-Európában pedig 2012. Július 15-én kerül a polcokra.
Tom Westday Rockstar GTA V vezetõ programozó szerint az V még a StarCraftnál is jobban védve lesz a crackelés ellen. \"Mindent megpróbálunk megtenni azért, hogy a játék ne kerüljön ki egy nap alatt a torrentoldalakra.\". Ez a lépés is tán annak köszönhetõ, hogy az IV általuk erõsnek gondolt védelmét is hamar feltörték. \"A Five telepítéséhez 2 helyre lesz majd szükséges regisztrálni ahol dátum és sorszám alapján a rendszer ellenõrzi majd, hogy a verzió eredeti vagy sem. Ezek mellett mostantól offline nem lehet játszani a GTA-val.\"
Sõt újabb újdonság az R*-tól, hogy a játék mostantól csakis a Steam/Rockgames rendszerébõl érhetõ el. A rockgames még szintén béta verzió egyelõre csak a GTA V majd a Max Payne 3 lesz rajta elérhetõ. Csakis online lehet beszerezni a játékot, boltokban a dobozon egy kulcs lesz aminek a segítségével tudjuk letölteni a Steam/Rockgames rendszerébõl a játékot - nyilatkozta George Thorgood a Rockstar kiadás részlegének vezetõje.
Kérdeztük a Rockstar munkatársait várható DLC-rõl/kiegészítõrõl mint az IV-nél a Ballad of Gay Tony vagy Liberty City stories. A játék megjelenésnél két verzióban lesz elérhetõ. Az alap verzió mellett ami várhatóan 53€, amellett még lesz egy Platinum kiadás ami a késõbb megjelenõ Cops \'n Crashes kiegészítõt ingyenesen fogja tartalmazni. Akik csak alapverziót vesznek azok is késõbb megvásárolhatják a kiegészítõt viszont ha Platinum verziót vesz a vásárló akkor körülbelül 13€-t spórol meg. A Cops \'n Crashes kiegészítõrõl a Rockstar csapata nem nyilatkozott. Viszont egy képet mellékeltek nekünk:
\"m3TYq.png\"
Kérdeztük a készítõket arról, hogy a játékosnak milyen lehetõségei lesznek a karaktert megformálni. Kesh Portson felelt a kérdésünkre: \"Az új játékosmechanikai fejlesztéseinknek hála a játékos 4 karakter közül választhat kezdéskor, ami eddig még egy GTA-ban sem volt elérhetõ\". Ezek mellett tetóválószalonok, ruhaboltok, konditermek lesznek elérhetõek a modell további formálására.
A játékban továbbá visszatérnek a jármû tuningolási elemek sokkal részletesebben mint az elõzõ epizódokban. Itt már lehetõség lesz egyedi matricákat importálni a játékba amik ráhelyezhetõek egy-egy jármûre.
Sõt a játékos mostantól a házait is módosíthatja. A házaknak több festés lesz elérhetõ ezek mellett lehet építtetni garázst is.
A készítõk bejelentése szerint a legösszetettebb AI lesz látható a játékban. Az NPC-k folyamatosan a játékostól függetlenül is fognak cselekedni. Lesznek eladó házak sõt akár az is elõfordulhat, hogy egy eladó házat megvesznek a játékos elõl. Ilyenkor egy minijátékban kell rávenni a ház tulajdonosát, hogy eladja az ingatlanját.
A Trailerben látható volt egy kutya, errõl kérdeztük Tom Westdayt hogy állatok és gyerekek elérhetõek lesznek e a játékban? \"A játékban állatok lesznek, kutya és ló. A lovak LS északi részén a Pas Farmon lesznek megtalálhatóak. Míg kóbor kutyákkal az utcán találkozhat a játékos. Gyerekek csak átvezetõ videóban lesznek láthatóak.\"
A játék béta gépigénye is kikerült a nyilvánosság elé. Ámbár még Nvidia kártyákat nem támogatja egy grafikus hiba miatt.
Az 1.3227783 Béta verziónak a következõ rendszerkövetelménye van:
Operációs rendszer: Win7 64bit - Office és Enterprise verziót nem támogatja

Processzor: Intel Core i5 2.66GHz or AMD Phenom II X4 2.6GHz


VGA:    1024 MB RAM ATI Radeon 6950


RAM: 4GB


HDD: 16GB

A teljes cikket itt megtekinthetitek + gameplay videó mellékelve:www.rockstargames.com/res/temp.phpid=7/

234
GTA V: Alap információk / Pár videó
« Dátum: 2012. Március 19. - 16:57:52 »
Igazából szerintem Fake de lehetséges, hogy nem ezért megosztom véletek.
 

 

235
GTA IV / Magyar PACK
« Dátum: 2012. Március 04. - 13:56:52 »
A mai nap belekezdtem kis szabadidõmben egy Magyar textúra packba. A pack csak magyar rendõrautókat fog tartalmazni, mármint textúra módosítással.
Luxart jármûveire készítem el a textúrákat.
Bétaképek:
\"0MUas.jpg\"
\"N38Jk.jpg\"
Ez a jármû még nincs kész csak egy iránykép a készülõrõl.
Kész verzió:
\"BkaSN.jpg\"
\"g6Ana.jpg\"

236
Kérdések, Segítség / WTD és WFT módosítás
« Dátum: 2012. Március 03. - 17:04:06 »
Sziasztok!
A minap arra gondoltam, hogy pár IV jármûvet átszineznék/ráírnék egy feliratot de eddigi kereséseim ilyen téren sikertelenek. Milyen programmal lehet szerkeszteni ezeket a fájl kiterjesztéseket és abba a programba hogyan festhetem át/írhatok rá szöveget?

237
Grafikai Munkák/Logók / Pikachu
« Dátum: 2012. Február 29. - 22:33:27 »
Az ötletet 9gagrõl vettem. Pár órája kezdtem bele.
\"3Uj0w.jpg\"
Aki esetleg nem ismerné:
\"pikachu.gif\"

238
Grafikai Munkák/Logók / Banner
« Dátum: 2012. Február 29. - 17:22:35 »
Vállalkozó kedvû személy nem csinálna nekem egy ilyen bannert Gentleman szöveggel?
\"lanoire_logo-300x150.png\"
(mármint ilyen huzal világítós szöveg stílusban :D )
(Amúgy a törléssel nem értek egyet mivel én is bannert kértem egy banner kérõs témában de nekem8.)

239
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Banner kérés
« Dátum: 2012. Február 29. - 16:11:09 »
Vállalkozó kedvû személy nem csinálna nekem egy ilyen bannert Gentleman szöveggel?
\"lanoire_logo-300x150.png\"
(mármint ilyen huzal világítós szöveg stílusban :D )

240
SA-MP: Szerverfejlesztés / Legközelebbi jármû lekérdezése
« Dátum: 2012. Február 28. - 21:34:25 »
Eléggé sokszor volt rá szükségem, viszont soha nem találtam egy megfelelõen mûködõt ezért kénytelen voltam íni egyet. Igazából nem sok idõ összedobni egy ilyet viszont szerintem nagyon sokszor szükség van rá.
Igazából nem tároló formájában mutatom be hanem inkább magyarázok mellé de ettõl nem leírás hanem útmutató.
Elõször is a kód egyben így néz ki:
 

        new Float:kocsx,Float:kocsy,Float:kocsz;
        new talalat = 0; //Köszönöm a bug jelentését!
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
GetVehiclePos(i,kocsx,kocsy,kocsz);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, kocsx,kocsy,kocsz))
{
                    talalat++;
                    RepairVehicle(i);
                    if(talalat >= 1)
                    {
                       break;
                    }
                }
                else
                {
                 SendClientMessageToAll(-1, \"Jármûkeresésre nincs találat\");
                 }
}

 
Szedjük darabokra:
 
new Float:kocsx,Float:kocsy,Float:kocsz;

 
3darab lebegõpontos (mivel a pozíció nem minden esetben egész szám) változó, amibe lekérdezzük a pozícióját a jármûnek.
 
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)

 
Ciklus végigfut az összes jármûvön.
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, kocsx,kocsy,kocsz))

 
Ha a játékos 3 egység távolságra van a jármûtõl akkor:
 
RepairVehicle(i);

 
Megjavítjuk a jármûvet. Fontos megjegyezni, hogy az \"i\" változó itt megegyezik a jármûid-vel!
 
else

 
Amennyiben nincs találat:
 
SendClientMessageToAll(-1, \"Jármûkeresésre nincs találat\");

 
Küldünk egy kliens üzenetet.
Végülis ennyi lenne. Ez egy rövid kód.
I hope they let us inside.


Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal