Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gentleman

Oldalak: 1 ... 17 18 [19]
271
Grafikai Munkák/Logók / Pixeles butítás
« Dátum: 2011. December 01. - 16:58:40 »
A kérdésem az, hogy milyen programmal lehet lebutítani egy képet mondjuk 6480 non-transparent pixelrõl 2048 pixelre?
Ha valaki ért hozzá lebutítana nekem pár képet?
Elõre is köszönöm a segítséget :D

272
Segítségkérés / Sárga nyíl probléma
« Dátum: 2011. December 01. - 12:51:06 »
Még 0.2X verzióból emlékszem arra, hogy lehetséges egy nyilat rakni az autó fölé. (Nem objectel). Már órák óta keresem és nem találom ezt, hogyan lehetséges. Ha valaki leírná vagy linkelne hozzá egy példát megköszönném.

273
Archívum / Team in Fortress
« Dátum: 2011. November 29. - 19:20:11 »
A szervert BÉTÁRA megnyitottam PÁR alap pályával.
Ezen az IP címen elérhetitek: [samp]87.229.103.144:8009[/samp] (87.229.103.144:8009)
Moderátor I es rangra lehet jelentkezni itt a témában.
A jelentkezéshez a következõkre felelj:
 
  • Neved amit fogsz használni:

  • Korod:

  • Mennyire vagy ingerlékeny (10es skálán):

  • Helyesírásod:

  • Felfogóképességed (10es skálán):

  • Admin tapasztalatok:


Elkészült játékmódok:
Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül.
Robbanótöltet: Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert.
DD-Meccs: Magas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat kevesebbszer esik le mint a másik 30 perc alatt az nyer.
Régi leírás:


Ma belevágtam egy olyan szerver készítésében ahol 5 fajta küldetést kell teljesíteni más más helyeken a Team Fortress mintájára.
A játékmód fõleg TDM lesz persze a küldetések sem törpülnének el.
A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem :D )
A következõ küldetéstípusok lesznek:
 
  • Robbanótöltet-verseny (TF2 mintájára Robbanó anyaggal teli jármûvet kell eljuttatni egy bizonyos helyre)

  • Csapat aprítás (Nem éledsz újra. Amelyik csapat utoljára marad az nyer.)

  • Team in Loop (Autókkal kell versenyezni egy pályán. Csakis egy nyerhet)

  • DD (Autó lelökõ verseny! Az nyer aki utoljára fent marad a pályán!)

  • Protect the Briefcase (Az ellenfél információit [aktatáska] kell ellopnod közben a sajátodat megvédened!)


Amiket tervezek megvalósítani scriptileg (ezek lennének a hangulatfestõ dolgok):
 
  • Statisztika. Heti legjobb játékos plusz pontokat fegyvereket kap.

  • Egyedi textdrawokkal összeboronált karakterválasztó, ahol plusz információk lennének egy egy csoportról.

  • Osztály rendszer.

  • Pontok alapján vásárolható extrák például: Robbanószerek, plusz lõszer, élettöltés

  • Halott játékos elejt lõszert amibe ha belemész akkor újratöltõdik a fegyvered


4 osztályt terveztem megvalósítani:
 
  • Szállító(Õ betud ülni tankokba helikopterekbe. Alap felszerelése: SMG, DEAGLE)

  • Katona (Nehéz felszereléssel felszerelt. Alap felszerelése: Csak Rakétavetõ)

  • Felderítõ (Õ tudna beszállni a robbantós autóba és az aktatáskát is csak õ tudná elfoglalni! Alap felszerelés: Pisztoly)

  • Pyro (Gyújtogató a legjobb szó rá. Lángszóró molotov koktél alap felszerelés)


A két csapat akik harcolni fognak:
Zorró

Öregségét

Legalizáljuk

Dániábana

 A zöld mellett még a:


Pipiket

Iránból

Rakodjuk

Oroszországba

Sóvonaton

Közvetlen

Érzékeket

Készítõk.
A csapat nevek rövidítésén még gondolkodom mivel nem jut eszembe ötletes név. Ez tudom még bugyuta.
A csapat aki a Játékmódon fog \"dolgozni\":
\"width=150http://naczivadasz.com/sites/default/files/pictures/picture-2465_807055776.jpg[/img]
Gentleman - Szerver mûködéséért felelõs. Mottója: \"Elemzések segítségével kell sûríteni a világszínvonalú konvergenciákat.\" és \"Legfontosabb feladatom kiterjeszteni a stratégiáknak megfelelõ csapatot.\"
\"csoves.jpg\"
Foghúzó Kálmán - Szerver technikai felelõse, amit õ nem tud meghegeszteni azt más sem tudja. Alap kompozíciója a világról: \"Én asztatsz szondom, hogy hozzatok még két sört.\"
\"width=150\"ted_williams_281x211.jpg?height=211\"
[/img]
Ted Williams - Ötletgazda és túrbóanáldózerfelújító. Legutóbbi javaslata: \"Kreatív módon kell arányosítani a XXI. századi színvonalú marketing-szemléletet.\"
\"worker.jpg\"
Ching és Wong - Mapperek. Szlogenük: \"Még ma szükséges termékesíteni az átlátható eredményjavító hatást.\"
\"width=150\"giles-and-hobo-king-2.jpg?w=300&h=247\"
[/img]
Pókcsavarozó Bence és Paradicsom Pál - Gentleman öltönyeit készítik elõ a megjelenések elõtt. Szlogenjük \"Az öltöny olyan mint a habarás, hót kula az egész és szétmegy ha ráülök.\"
\"width=150http://img3.indafoto.hu/4/1/118761_fe2471587634f03c45689e0c5e9b0811/10697783_f30874a30b8b66f0c37752dc62ae2f5e_s.jpg[/img]
Kürtös Karesz - Szerveren található Kürtbõl származó bugok kijavítása. \"Kreatív módon kell aggregálni a forradalmian új beszállító-menedzsmentet.\"
\"negylabu-csoves.jpeg\"
Rambo Árpád - Csalók és értelmi fogyatékosok eltávolítása a szerverrõl. Folyamatosan ezt tartja maga elõtt: \"Kiemelt fontosságú feladat betanítani a költséghatékony kezdeményezéseket.\"
\"width=150http://4.bp.blogspot.com/-Qods0a8Vu_g/Te6mgKMQ1wI/AAAAAAAACPY/dHPuaX0CXLA/s1600/Zladko+%2528ZLAD%2529+Vladciks+-+Elektronik+Supersonik+%25282006%2529+%255Bpicture+2%255D.jpg[/img]
Kukorica Irén - Játékosok problémáival foglalkozó munkatársunk. Véleménye: \"Nem halaszthatjuk el a felszabadított ügyfélbarát mérföldköveket.\"
Kérdéseidet vagy ötleteidet a témában felteheted.
Ötleteket és kritikákat várok amennyiben valaki ezt értelmesen megfogalmazza.
Amit elfelejtettem kifejteni, hogy 80 sloton fog futni.
Tehát maximálisan 40-40 arány lesz.

274
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:guessWHO parkour team - trippin
« Dátum: 2011. November 27. - 14:52:02 »
Idézetet írta: Benjamin date=1322399094\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37372\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mivel ezek alvilági zenék
amúgy ha már \"trippin\" a videó címe, akkor nyilván nem egy justin bieber számot fogok alá tenni (vagy nem tudom te miket szeretsz)
 
Küldök neked egy kis \"világi\" zenét:
 

275
Leírások/Útmutatók/Segítség / Utolsó küldetés hiba
« Dátum: 2011. November 20. - 15:42:18 »
A hiba a következõ: Az utolsó küldetésnél mikor motorról kell ugrani rá a helikopterre hiába nyom a space gombot nem mászik fel a karakter, de a kamera ugrál.
Játékverzió: 1.0.7 mod nincs hozzáadva. Végigjátszás típusa: bosszú.
Hogyan lehetne orvosolni ezt a problémát?
UI: Hosszú keresés után meglett a hiba forrása: 40fps+. Azt még nem sikerült kideríteni hogyan lehet orvosolni.

276
Kérdések, Segítség / Kérdés ENB
« Dátum: 2011. November 12. - 17:42:29 »
Sziasztok!
Igazából nem tudtam hova illene nyitni a témát tehát ha rossz helyre nyitottam volna akkor elnézést.
GTA IV és GTA SA hoz van ez ENB grafikanövelõ DLC.
Engem az érdekelne, hogy egy ilyen DLC nél mikre kell figyelni hogyan kell bekonfigurálni (több konfigot is láttam)  mennyire növeli meg a játék gépigényét, és egyáltalán érdemes -e feltelepíteni.

277
Képek és Videók / GTA IV TF2 style
« Dátum: 2011. November 12. - 09:05:51 »
Szerintem ötletes lett és illenek is a szövegek a képhez :)
 

278
Bemutatkozás / Gentleman
« Dátum: 2011. November 11. - 18:34:21 »
Sziasztok!
Mátyás vagyok és Magyarországon élek (hú milyen meglepõ). Vannak akik itt ismernek és vannak akik nem de küldök mindenkinek egy határozott integetést  :thumbsup:
Jármûvek terén bele vagyok bolondulva a fordorokba és az Egyesült Államokbeli jármûvekbe.
[hs width=30 height=30]http://www.autogallery.org.ru/k/fb/35fordor_Vintagemotorssarasota.jpg[/hs]
Amit érdemes tudni rólam:
 
  • Szeretek így pontbaszedve írni.

  • Pár hozzászólásomból is látszott, hogy nagy Battlefield játékos vagyok.

  • Szeretek puskákkal lövöldözni


Játékok amik tetszettek:
 
  • Portal 2

  • GTA:VC és III

  • Battlefield sorozat

  • Team Fortress

  • Sim City 4

  • Lord of the rings

  • Mass Effect sorozat

  • Mafia

  • Godfather


Amikben csalódtam:
 
  • CoD 4+

  • Counter-Strike

  • Call of Juarez

  • Most Wanted


Ezeket a játékokat nagyon nem bírom sõt személyes hadjáratot indítottam ellenük(de gondolom ezt pár hozzászólásomból észrevettétek).
Ezek mellett még sok játékon játszottam hirtelen ezek jutottak eszembe.
Kicsit SAMPos \"pályafutásomról\": Egy szerveren játszom csak ezt most nem kívánom részletezni melyik. (Ámbár merõ érdekesség, hogy azon ami saját azon pont nem játszok *.*)
Pawn nyelvben középszinten tudok programozni, igazából a MYSQL amit nem értek benne persze sosem próbáltam és megtanulni sem fogom mivel nem érdekel ezért a figyelmem nem köti le.
Akiket ismerek a fórumról, vagy mondhatni jóba vagyok velük:
 
  • Deeper

  • ChuckNorris

  • Anthony

  • krisk

  • Sheet

  • James_Raynor

  • WolVerinZ


Kedvenc elõadóim:
 
  • Metallica

  • Kiss

  • AC/DC

  • Rammstein

  • Guns \'n Roses

  • Bon Jovi


Kedvenc filmjeim és sorozataim:
 
  • A keresztapa

  • Men In Black 1, 2 & 3

  • Gyûrûk ura trilógia

  • Rambo

  • Kockafejek

  • Jim szerint a világ

  • Így jártam anyátokkal


Amiktõl a falra mászom:
 
  • Értetlenkedés

  • Aki direkt hátráltat


Konfigurációm:
Alaplap: Gigabyte P67-DS3-B3
CPU: Intel Core i5-2500k 3.3Ghz
VGA: Gigabyte HD 6850
HDD: 1TB
Rendelkezem billentyûzettel és egérrel is  >:D
Röviden ennyi lenne ha még szeretnétek valamit megtudni itt megtehetitek.
Gentleman

279
Általános / Ötletem
« Dátum: 2011. November 10. - 14:04:51 »
Sziasztok!
A minap az jutott eszembe, hogy belevágnék egy fejlõdés játékmód készítésbe. Mivel ilyennel SAMPban nem nagyon találkoztam ezért itt felvetném ezt a témát, hogy kit mennyire érdekelne egy ilyen típusú játékmód.
Játékmód ismertetése:
Hasonló lenne az RP játékmódokhoz viszont: PG, MG, IC, OOC nem lenne benne. Persze a DM és RK szabályzati pont szigorú lenne.
A játékmódban minden szinthez lenne kötve tehát bárhova jelentkezhetnél bárhonnan és be is kerülnél ha meglenne a megfelelõ szinted.
A játékos szintek is egységesítve lennének tehát még olyan 10es szint alatt harcba nem bocsátkozna a játékos.
Minden szintlépéskor (ami automatikus lenne 5 óránként) kapna bizonyos SKILL pontokat amikbõl több életet, több lõszerhordozási lehetõséget, gyorsabb felépülést vehetne.
Itt is lennének frakciók viszont jelentkezési lapok és leaderek nem blokkolnák a játékost. Rangot is szint alapján lépne.
Persze egy személy ki lenne nevezve a frakció vezetésére õ neki lehetõsége lenne megadni egy dialogban a heti maximális bekerülési számot és a szint limitet +-5 el tudná mozgatni.
Terveimbe 5 frakció \"csapat\" szerepelne:
 
  • AIMT

  • Rendõrség

  • Banda1

  • Banda2

  • Terrorista csoport


Mindegyik frakció kapna hetente egy feladatot amit az adminisztrátorok jelölnének ki. Példa: Terroristáknak 3 csomópont robbantása X idõben. Többi frakciónak ezt meg kéne akadályozni.
Nos eddig ez TDM módnak néz ki viszont: itt is a pénzszerzés lenne a cél amibõl jármûvet házat helikoptert üzletet lehetne venni.
Aki még nincs frakcióban az alapmunkákkal szintre gyúrna.
Ez az ötletem, mivel még ilyet nem láttam SAMPba ezért érdekel kit mennyire érdekelne egy ilyen típusú játékmód.

280
Játékok / Hitman: Absolution
« Dátum: 2011. November 09. - 15:28:01 »
A Hitman Absolutinról nemrég kijött egy 15 perces gameplay videó amit érdemes megnézni hiszen a HITMAN a legjobb osonós-bújkálós játékok közé tartozik. Azt hiszem a Hitman 4ben találkoztam a legjobb AIval, a videó alapján a Hitman 5 ben is nagyon jó AI lesz tehát a Silent Assasin rang megszerzése nem lesz könnyû :)
 

Oldalak: 1 ... 17 18 [19]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal