Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 271
Grafikai Munkák/Logók / Pixeles butítás« Dátum: 2011. December 01. - 16:58:40 »
A kérdésem az, hogy milyen programmal lehet lebutítani egy képet mondjuk 6480 non-transparent pixelrõl 2048 pixelre?
Ha valaki ért hozzá lebutítana nekem pár képet? Elõre is köszönöm a segítséget 272
Segítségkérés / Sárga nyíl probléma« Dátum: 2011. December 01. - 12:51:06 »
Még 0.2X verzióból emlékszem arra, hogy lehetséges egy nyilat rakni az autó fölé. (Nem objectel). Már órák óta keresem és nem találom ezt, hogyan lehetséges. Ha valaki leírná vagy linkelne hozzá egy példát megköszönném.
273
Archívum / Team in Fortress« Dátum: 2011. November 29. - 19:20:11 »
A szervert BÉTÁRA megnyitottam PÁR alap pályával.
Ezen az IP címen elérhetitek: [samp]87.229.103.144:8009[/samp] (87.229.103.144:8009) Moderátor I es rangra lehet jelentkezni itt a témában. A jelentkezéshez a következõkre felelj:
Elkészült játékmódok: Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül. Robbanótöltet: Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert. DD-Meccs: Magas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat kevesebbszer esik le mint a másik 30 perc alatt az nyer. Régi leírás: Ma belevágtam egy olyan szerver készítésében ahol 5 fajta küldetést kell teljesíteni más más helyeken a Team Fortress mintájára. A játékmód fõleg TDM lesz persze a küldetések sem törpülnének el. A játékosnak a célja az lesz a heti toplistán való verseny. Tehát hetente frissülne egy toplista a legjobb 10 játékossal. (Errõl még ötletem sincs, hogyan valósíthatom meg dini-ben de ha nem sikerül majd a közönség segítségét kérem ) A következõ küldetéstípusok lesznek:
Amiket tervezek megvalósítani scriptileg (ezek lennének a hangulatfestõ dolgok):
4 osztályt terveztem megvalósítani:
A két csapat akik harcolni fognak: Zorró Öregségét Legalizáljuk Dániábana A zöld mellett még a: Pipiket Iránból Rakodjuk Oroszországba Sóvonaton Közvetlen Érzékeket Készítõk. A csapat nevek rövidítésén még gondolkodom mivel nem jut eszembe ötletes név. Ez tudom még bugyuta. A csapat aki a Játékmódon fog \"dolgozni\": http://naczivadasz.com/sites/default/files/pictures/picture-2465_807055776.jpg[/img] Gentleman - Szerver mûködéséért felelõs. Mottója: \"Elemzések segítségével kell sûríteni a világszínvonalú konvergenciákat.\" és \"Legfontosabb feladatom kiterjeszteni a stratégiáknak megfelelõ csapatot.\" Foghúzó Kálmán - Szerver technikai felelõse, amit õ nem tud meghegeszteni azt más sem tudja. Alap kompozíciója a világról: \"Én asztatsz szondom, hogy hozzatok még két sört.\" [/img] Ted Williams - Ötletgazda és túrbóanáldózerfelújító. Legutóbbi javaslata: \"Kreatív módon kell arányosítani a XXI. századi színvonalú marketing-szemléletet.\" Ching és Wong - Mapperek. Szlogenük: \"Még ma szükséges termékesíteni az átlátható eredményjavító hatást.\" [/img] Pókcsavarozó Bence és Paradicsom Pál - Gentleman öltönyeit készítik elõ a megjelenések elõtt. Szlogenjük \"Az öltöny olyan mint a habarás, hót kula az egész és szétmegy ha ráülök.\" http://img3.indafoto.hu/4/1/118761_fe2471587634f03c45689e0c5e9b0811/10697783_f30874a30b8b66f0c37752dc62ae2f5e_s.jpg[/img] Kürtös Karesz - Szerveren található Kürtbõl származó bugok kijavítása. \"Kreatív módon kell aggregálni a forradalmian új beszállító-menedzsmentet.\" Rambo Árpád - Csalók és értelmi fogyatékosok eltávolítása a szerverrõl. Folyamatosan ezt tartja maga elõtt: \"Kiemelt fontosságú feladat betanítani a költséghatékony kezdeményezéseket.\" http://4.bp.blogspot.com/-Qods0a8Vu_g/Te6mgKMQ1wI/AAAAAAAACPY/dHPuaX0CXLA/s1600/Zladko+%2528ZLAD%2529+Vladciks+-+Elektronik+Supersonik+%25282006%2529+%255Bpicture+2%255D.jpg[/img] Kukorica Irén - Játékosok problémáival foglalkozó munkatársunk. Véleménye: \"Nem halaszthatjuk el a felszabadított ügyfélbarát mérföldköveket.\" Kérdéseidet vagy ötleteidet a témában felteheted. Ötleteket és kritikákat várok amennyiben valaki ezt értelmesen megfogalmazza. Amit elfelejtettem kifejteni, hogy 80 sloton fog futni. Tehát maximálisan 40-40 arány lesz. 274
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:guessWHO parkour team - trippin« Dátum: 2011. November 27. - 14:52:02 »Idézetet írta: Benjamin date=1322399094\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37372\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic mivel ezek alvilági zenékKüldök neked egy kis \"világi\" zenét: 275
Leírások/Útmutatók/Segítség / Utolsó küldetés hiba« Dátum: 2011. November 20. - 15:42:18 »
A hiba a következõ: Az utolsó küldetésnél mikor motorról kell ugrani rá a helikopterre hiába nyom a space gombot nem mászik fel a karakter, de a kamera ugrál.
Játékverzió: 1.0.7 mod nincs hozzáadva. Végigjátszás típusa: bosszú. Hogyan lehetne orvosolni ezt a problémát? UI: Hosszú keresés után meglett a hiba forrása: 40fps+. Azt még nem sikerült kideríteni hogyan lehet orvosolni. 276
Kérdések, Segítség / Kérdés ENB« Dátum: 2011. November 12. - 17:42:29 »
Sziasztok!
Igazából nem tudtam hova illene nyitni a témát tehát ha rossz helyre nyitottam volna akkor elnézést. GTA IV és GTA SA hoz van ez ENB grafikanövelõ DLC. Engem az érdekelne, hogy egy ilyen DLC nél mikre kell figyelni hogyan kell bekonfigurálni (több konfigot is láttam) mennyire növeli meg a játék gépigényét, és egyáltalán érdemes -e feltelepíteni. 277
Képek és Videók / GTA IV TF2 style« Dátum: 2011. November 12. - 09:05:51 »
Szerintem ötletes lett és illenek is a szövegek a képhez
278
Bemutatkozás / Gentleman« Dátum: 2011. November 11. - 18:34:21 »
Sziasztok!
Mátyás vagyok és Magyarországon élek (hú milyen meglepõ). Vannak akik itt ismernek és vannak akik nem de küldök mindenkinek egy határozott integetést :thumbsup: Jármûvek terén bele vagyok bolondulva a fordorokba és az Egyesült Államokbeli jármûvekbe. [hs width=30 height=30]http://www.autogallery.org.ru/k/fb/35fordor_Vintagemotorssarasota.jpg[/hs] Amit érdemes tudni rólam:
Játékok amik tetszettek:
Amikben csalódtam:
Ezeket a játékokat nagyon nem bírom sõt személyes hadjáratot indítottam ellenük(de gondolom ezt pár hozzászólásomból észrevettétek). Ezek mellett még sok játékon játszottam hirtelen ezek jutottak eszembe. Kicsit SAMPos \"pályafutásomról\": Egy szerveren játszom csak ezt most nem kívánom részletezni melyik. (Ámbár merõ érdekesség, hogy azon ami saját azon pont nem játszok *.*) Pawn nyelvben középszinten tudok programozni, igazából a MYSQL amit nem értek benne persze sosem próbáltam és megtanulni sem fogom mivel nem érdekel ezért a figyelmem nem köti le. Akiket ismerek a fórumról, vagy mondhatni jóba vagyok velük:
Kedvenc elõadóim:
Kedvenc filmjeim és sorozataim:
Amiktõl a falra mászom:
Konfigurációm: Alaplap: Gigabyte P67-DS3-B3 CPU: Intel Core i5-2500k 3.3Ghz VGA: Gigabyte HD 6850 HDD: 1TB Rendelkezem billentyûzettel és egérrel is Röviden ennyi lenne ha még szeretnétek valamit megtudni itt megtehetitek. Gentleman 279
Sziasztok!
A minap az jutott eszembe, hogy belevágnék egy fejlõdés játékmód készítésbe. Mivel ilyennel SAMPban nem nagyon találkoztam ezért itt felvetném ezt a témát, hogy kit mennyire érdekelne egy ilyen típusú játékmód. Játékmód ismertetése: Hasonló lenne az RP játékmódokhoz viszont: PG, MG, IC, OOC nem lenne benne. Persze a DM és RK szabályzati pont szigorú lenne. A játékmódban minden szinthez lenne kötve tehát bárhova jelentkezhetnél bárhonnan és be is kerülnél ha meglenne a megfelelõ szinted. A játékos szintek is egységesítve lennének tehát még olyan 10es szint alatt harcba nem bocsátkozna a játékos. Minden szintlépéskor (ami automatikus lenne 5 óránként) kapna bizonyos SKILL pontokat amikbõl több életet, több lõszerhordozási lehetõséget, gyorsabb felépülést vehetne. Itt is lennének frakciók viszont jelentkezési lapok és leaderek nem blokkolnák a játékost. Rangot is szint alapján lépne. Persze egy személy ki lenne nevezve a frakció vezetésére õ neki lehetõsége lenne megadni egy dialogban a heti maximális bekerülési számot és a szint limitet +-5 el tudná mozgatni. Terveimbe 5 frakció \"csapat\" szerepelne:
Mindegyik frakció kapna hetente egy feladatot amit az adminisztrátorok jelölnének ki. Példa: Terroristáknak 3 csomópont robbantása X idõben. Többi frakciónak ezt meg kéne akadályozni. Nos eddig ez TDM módnak néz ki viszont: itt is a pénzszerzés lenne a cél amibõl jármûvet házat helikoptert üzletet lehetne venni. Aki még nincs frakcióban az alapmunkákkal szintre gyúrna. Ez az ötletem, mivel még ilyet nem láttam SAMPba ezért érdekel kit mennyire érdekelne egy ilyen típusú játékmód. 280
Játékok / Hitman: Absolution« Dátum: 2011. November 09. - 15:28:01 »
A Hitman Absolutinról nemrég kijött egy 15 perces gameplay videó amit érdemes megnézni hiszen a HITMAN a legjobb osonós-bújkálós játékok közé tartozik. Azt hiszem a Hitman 4ben találkoztam a legjobb AIval, a videó alapján a Hitman 5 ben is nagyon jó AI lesz tehát a Silent Assasin rang megszerzése nem lesz könnyû
|