Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gentleman

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19
241
Kérdések, Segítség / ENB Konfig segítségkérés
« Dátum: 2012. Február 26. - 17:56:36 »
Abban kérném a segítségeteket, hogy az ENB + ICE modifikációnál az hol adható meg az elmosás mértéke? Mert eléggé zavaró 40km/h felett a mellettem lévõ jármûvek nagyon csúnyán elmosódnak. Illetve a néha piros égre megoldás?
A konfigurációm:
 
[PROXY]
EnableProxyLibrary=false
InitProxyFunctions=true
ProxyLibrary=
[GLOBAL]
AdditionalConfigFile=enbseries2.ini
UseEffect=true
CyclicConfigReading=true
ForceNVidiaCard=true
ForceNVidiaCaps=false
[ENGINE]
ForceDisplaySize=false
ForceAntialiasing=false
ForceDisplayRefreshRate=false
ForceAnisotropicFiltering=false
MaxAnisotropy=8
AntialiasingQuality=2
AntialiasingUpScale=1.0
DisplayRefreshRateHz=60
DisplayWidth=800
DisplayHeight=600
ReflectionsForceHighPrecision=true
ReflectionsExtremePrecision=false
[EFFECT]
EnableBloom=true
EnableAmbientOcclusion=false
EnableSkyLighting=false
UseOriginalPostProcessing=false
[iNPUT]
KeyUseEffect=123
KeyCombination=16
KeyScreenshot=44
KeyAmbientOcclusion=121
[bLOOD]
ReflectionAmount=1.0
SpecularPower=0.8
[TREE]
LeavesReflectionAmount=0.15
LeavesSpecularPower=0.2
LeavesAmbientAmount=0.3
LeavesColorMultiplier=1.2
LeavesColorPow=1.2
[bUILDING]
WindowLightIntensity=1.5
[LIGHT1]
LightIntensity=4.0
LightAOAmount=1.4
LightILAmount=0.0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=1.5
LightCurve=1.0
[LIGHT2]
LightIntensity=3.0
LightAOAmount=0.0
LightILAmount=1.5
EdgeLighteningAmount=0.3
ColorPow=1.5
LightCurve=0.7
[LIGHT3]
LightIntensity=3.0
LightAOAmount=0.0
LightILAmount=6.0
EdgeLighteningAmount=0.4
ColorPow=1.5
LightCurve=1.0
[LIGHT4]
LightIntensity=1.0
LightAOAmount=0.0
LightILAmount=4.0
EdgeLighteningAmount=1.0
ColorPow=0.5
LightCurve=1.0
[LIGHT5]
LightIntensity=3.0
LightAOAmount=1.0
LightILAmount=0.0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=1.0
LightCurve=0.7
[LIGHT6]
LightIntensity=3.0
LightAOAmount=1.0
LightILAmount=0.0
EdgeLighteningAmount=0.0
ColorPow=1.0
LightCurve=0.7
[CARHEADLIGHT]
EmissiveMuliplier=5
LightIntensity=2
[LIGHTSPRITE]
UseExternalTexture=false
Intensity=1.0
IntensityInReflection=1.0
UseRays=true
RaysNumber=2
RaysIntensity=0.6
RaysRateOfChange=10.0
RaysLength=2.0
[CARWINDOWGLASS]
ReflectionAmount=1
SpecularPower=100.0
SpecularAmount=1.0
[CHROME]
ReflectionFront=1.0
ReflectionSide=1.0
SpecularPower=10.7
SideFade=1.0
MetallicAmount=0.05
[WHEELS]
ReflectionFront=4.0
ReflectionSide=0.2
SpecularPower=0.08
SideFade=1.0
MetallicAmount=0.1
[REFLECTION1]
ReflectionFront=1.4
ReflectionSide=1.4
SpecularPower=100.0
SideFade=0.5
MetallicAmount=0.05
[REFLECTION2]
ReflectionFront=1.0
ReflectionSide=3.0
SpecularPower=1.0
SideFade=0.5
[REFLECTION3]
ReflectionFront=0.6
ReflectionSide=1.0
SpecularPower=10.0
SideFade=0.3
[bLOOM]
BloomQuality=0
BlueShiftAmount=0.5
Radius1=2.0
Radius2=4.5
Contrast=0.9
[sSAO_SSIL]
ApplyAntialiasing=false
SamplingQuality=1
SamplingRange=1.0
SizeScale=0.5
SourceTexturesScale=0.5
FilterQuality=1
AOAmount=1.4
ILAmount=1.0
EdgeLighteningAmount=1.0
[sHADOW]
FilterQuality=2
[ADAPTATION]
ForceMinMaxValues=true
AdaptationTime=0.4
AdaptationMin=0.5
AdaptationMax=1.0
AdaptationMinMultiplier=1.0
AdaptationMaxMultiplier=1.0
[ENVIRONMENT]
DirectLightingIntensity=2.0
NightLightingIntensity=1.5
DirectLightingCurve=1.0
ReflectionAmountMultiplier=1.0
SpecularAmountMultiplier=1.0
SpecularPowerMultiplier=1.0
ColorPow=1.5
AmbientSunMultiplier=1.0
AmbientSkyMultiplier=1.0
AmbientSunSaturation=1.0
AmbientSkySaturation=1.0
[sKYLIGHTING]
FilterQuality=1
AmbientSunMix=4.0
AmbientSkyMix=4.0
AmbientContrast=1.3
AmbientMinLevel=0.3
[sKY]
AzimuthHeight=0.15
AzimuthMultiplier=3.5
AzimuthSunAffectPower=2.0
AzimuthSunAffectAmount=0.7
AzimuthMultiplier=3.5
TopColorMultiplier=0.7
ColorSaturation=0.0
ColorPower=1.5
SunIntensity=1.0
SunMaxBrightness=50.0
SunColorFilterR=1.0
SunColorFilterG=0.8
SunColorFilterB=0.6
SunColorFilterCurve=3.0
SunCoronaCurve=1.0
SunCoronaIntensity=1.4
SunDesaturation=0.8
OverallPower=1.0
OverallIntensity=1.0
BrightnessUpperLimitMultiplier=4.0
CloudsUseCustomTexture=true
CloudsCurve=1.5
CloudsIntensity=1.3
CloudsDesaturation=0.7
CloudsEdgeClamp=0.95
CloudsEdgeIntensity=3.0
CloudsEdgeRange=8.0
StarsUseCustomTexture=true
StarsAmount=1.3
StarsIntensity=2.0
StarsBrightness=15.0
MoonIntensity=60.0
MoonGamma=1.5
MoonSize=0.1
MoonLightingCurve=0.7
NightCloudsEdgeClamp=3.5
NightCloudsEdgeIntensity=12.0
NightCloudsEdgeRange=14.0
 
[/quote]

242
Játékok / Assassin\'s Creed broterhood fail
« Dátum: 2012. Február 19. - 14:08:58 »
Adott a következõ kép:
\"QC2cA.jpg\"
A broterhood az XV-XVI. században játszódik.
Feltételezzük azt, hogy a térképen az eltérõ színek eltérõ országokat jelölnek akkor kérdem én ez, hogy következhetett be?
\"wuN4X.jpg\"
Magyarország mióta szomszédos Moszkvával? Vagy egyáltalán mit keres ott Ausztria, Románia, Szerbia? Sõt hol van a Német-Római birodalom?
De nézzük a játék mit gondolt:
\"xk0vk.jpg\"

243
Segítségkérés / Attach Object hiba
« Dátum: 2012. Február 18. - 13:06:02 »
AttachObjectToVehicle függvénnyel ha jármûhöz akasztok ojjektumot és a játékos belaggol akkor a szerver készít a levegõbe is egy objectet. Ez fõleg akkor zavaró mikor az adott objektum nem áttetszõ. Sok helyen láttam ezt a hibát én is ezzel küszködök, van valakinek valamilyen megoldása erre?

244
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Counter Strike 1.6 Androidra
« Dátum: 2012. Február 13. - 14:44:58 »
Kezd bosszantani ez a sok androidos szarság. Fõleg mivel csak az a célja, hogy arcoskodj annak akinek nincs androidos telefonja. Ámbár én örülök neki, hogy nekem nincs mivel teljesen értelmetlen faszság. De attól a témát továbbra is provokációnak tekintem.

245
Beszélgetés / Magyar nyelv szépsége
« Dátum: 2012. Február 03. - 19:09:43 »
Magyar nyelv szépsége.
Nézzük ezt a mondatot:
A királynét megölni nem kell félnetek jó lesz és ha mindenki beleegyezik én nem ellenkezem.
Most tegyük ki a vesszõket:
A királynét megölni nem kell, félnetek jó lesz, és ha mindenki beleegyezik, én nem, ellenkezem.
Értelmezd a mondatot!
Ez eddig szép és jó viszont ha így teszem ki a vesszõket:
A királynét megölni nem kell félnetek, jó lesz, ha mindenki egyetért, én nem ellenkezem.
Ezt is értelmezd.
Kérdésem mi a különbség a két mondat között? :)

246
Kérdések, Segítség / Editor hiba
« Dátum: 2012. Január 16. - 20:47:58 »
Ma úgy gondoltam felrakom a Zmodelert és textúrázok kicsit de ebbe a problémába ütköztem:
\"9kgNX.png\"
Autodesk Mayát nem szeretnék használni ezért kérném a segítségeteket a probléma megoldásához.

247
Képek és Videók / Pár easter egg
« Dátum: 2012. Január 16. - 15:28:48 »
Forrás: gtaplace.hu és google.hu
Teljes cikket itt elolvashatjátok
Easter Eggek:
\"artworkok.jpg\"
\"san-andreas-tv.jpg\"
\"foldonkivuli.jpg\"
\"cd.jpg\"
\"als-furniture.jpg\"
 
Azt már tudjuk\' date=\' hogy a fejlesztõk szeretik a filmeket és egy-egy utalást adnak a játékaikban néhányra. Gerry McReary egyik küldetésének címe \"I Need Your Clothes and Your Boots, Your Motocycle\". Ez a mondat Arnold Schwarzenegger-tõl hangzik el a Terminator 2 filmben.[/quote\'][/quote]

248
Játékok / Crysis
« Dátum: 2012. Január 14. - 14:09:18 »
Crysis
 
Elõszó: A crysis 3 részérõl fogok írni. A leírás sopilert tartalmaz (csak így tudom leírni a lényeget róla). A három résszel egymás után játszottam és összekötve fogok írni róluk.
Crysis


A játék alapjai: A játék 2020-ban játszódik USA és Észak Korea között érces helyzet áll fent. A szigeten (ahol a játék játszódik) eltûnik 3 kutató a mi feladatunk az õk kimentésük. Speciális felszerelésünk a Nanoruha ami négy funkcióval rendelkezik (Erõ, Páncél, Láthatatlanság, Sebesség). Ezt a négy funkciót bármikor változtathatjuk így taktikailag sokféleképp megcsinálhatunk egy küldetést. Lehet osonva mindenkit elintézni vagy akár berontani és ledarálni mindenkit (Igaz ez nehezebb nehézségi fokozatokon nem ajánlott).
Történet (dióhéjban): Egy repülõvel érkezünk a sziget fölé ahol már várnak minket a furcsa dolgok. Az elsõ furcsa dolog amivel találkozunk, hogy elektromos interferencia zavarja a gépünket de nincs elektromos felhõ/kisülés a légtérbe. Kiugrásunk után eltalál minket valami és belezuhanunk a vízbe. A csapatunk öt tagja a sziget négy pontjára érkezik szétszóródva (Próféta, Nomád, Pschyo, Bohóc, Azték). Amint kikászálódtunk és elindulunk találkára a többiekkel egyik társunk bajba kerül (érkezéskor fán landolt az ernyõjével), persze ahol érkezett négy koreai katona várja. Mire odaérünk a társunk és a koreaiak már halottak, érdekes módon valami széttépte õket. Ahogy haladunk tovább a szigeten egyre több furcsaság vár minket. Elindulunk kimenteni a kutatócsoport tagjait, közben a koreai hadsereget megfelezzük bázisokat beveszünk és egy nagyon jó tankcsatás pályát is kapunk.
Megtudjuk, hogy az utolsó életben maradt kutatómunkást a szigeten található hegynek a bányájában tartják fogva tehát mi elindulunk oda kiszabadítani.
Kiderül, hogy a hegy belsejében egy idegen létforma van akik kitörnek és darálnak mindent ami nekik nem tetszik. Ezt persze mi nem hagyhatjuk.
\"WtJcF.jpg\"
Bemegyünk a bányába belsejébe kimenteni az utolsó kutatómunkást. Persze nekünk szerencsék van és ránk dõl a bánya. A kutatómunkást a VTOL még ki tudta vinni de minket már nem. Elõttünk egy kapu áll (futurisztikus formában) mi bemegyünk az izé belséjébe ahol egy komplett hadsereg készül az invázióra. A mag (így hívják azt a földönkívüli energiagyûjtõt) belsejében tönkretesszük amit csak tudunk de ez sokat nem segít a gyõzelmünkhöz csak az elõrejutásunkat segíti.
\"0sNN6.jpg\"
Miután kikeveredünk a magból egy burokban találjuk magunkat ahol minden meg van fagyva (0 kelvin hõmérséklet). Elindulunk ki a burokból ahol találkozunk Prófétával akinek sérült a ruhája vele és egy kisebb osztaggal kell visszajutnunk az anyahajóra ahol már mindenki teljes harci lázban ég mivel bevetjük az atombombát az ûrlények ellen. Az atombomba nem volt sikeres ettõl õk csak megerõsödtek és kismillióan megtámadják a flottánkat ahol nekünk kell kakaskodnunk. Miután legyõztük az ûrhajójukat beindulunk a Gömbbe legyõzni a maradékot. (Itt ér véget az elsõ rész sztorija tehát a gömbbe már többet nem harcolunk).
Magyarítás: A játék magyar felirattal jelent meg. A magyar fordítás tartalmazza a textúrák lefordítását is.
\"C4G7a.jpg\"
Összegzés: A játék nagyon jóra sikerült mivel teljes nyitott teret kapunk és egy bázist bevételt/küldetésteljesítést több oldalúan megcsinálhatunk. Elõször is legalább 7-8 helyrõl megközelíthetjük. Ha megközelíthetjük eldönthetjük, hogy osonva csendben elintézünk mindenkit vagy beugrunk középre és ledaráljuk az ellenfeleinket. Elõ is fog fordulni az, hogy a kettõt keverjük.
A történet szerintem nagyon jó egyedi kíváncsian vártam a Warheadban, hogy alakul a helyzet
AI: A játéknak szintén erõssége az AI. Találkozni fogunk minden pályán legalább 3 bebugolt NPC vel viszont a többi nagyon okosan viselkedik. Volt olyan, hogy csendben lemesterlövészeztem az ellenfeleket de mire bementem õk már átszervezték a pozíciójukat és igencsak megfingattak.
Grafika: Nagyon jól néz ki 2007 hez képest. Igaz eléggé erõs gép kell alá.
Fegyverek: Két fajta gépfegyver áll rendelkezésünkre (FY71 és SCAR), Kispisztoly, Gauss, Sörétes, Mesterlövész puska, Rakétavetõ, C4 és 3 fajta gránát.
Ez kevésnek tûnik viszont a fegyvereket lehet upgradelni hangtonpítóval különbözõ célkeresztekkel, lézercélzóval lámpával gránátvetõvel tehát igencsak egyedire szabhatjuk (ezt viszont a játék megköveteli mert ha jól beállítgatjuk a kiegészítõket akkor nagy elõnyhöz juthatunk).
Viszont a hangtompító effektusról beszélnem kell. Ha hangtompítót teszel a fegyveredre irreálisan csökken sebzése. Ezt szerencsére a Warheadban már orvosolták.
Screenshots:
\"WZ4ZA.jpg\"
\"waNxE.jpg\"
\"LNgci.jpg\"
\"PUYbz.jpg\"
Crysis Warhead


A játék alapjai: Azonosak mint a Crysis elsõ részében csupán annyiban térnek el a dolgok, hogy mi a sziget másik oldalán aprítjuk a népet.
Történet: Nagyon hasonló az elsõ részéhez csak sziget másik oldalán harcolunk az Exobõrökkel. A warhead története párhuzamosan fut a Crysis elsõ részével. Tehát pontosan ott ér véget ahol az elsõ rész. (Vagyis kicsit elõrébb) A történetben kiderül, hogy az elsõ rész fõszereplõje (Nomád) helyett mindenki O\'Neilt szerette volna abba a nanoruhába és ezt sokszor megemlítik. Ameddig Nomád bent van a magban a sziget többi részén elszabadul a pokol és mi végig az egyetlen olyan Exobõrért harcolunk ami valamilyen módon nem semmisítette meg önmagát mikor elkábult. Persze ezt az Exobõrök és a Koreaiak is meg akarják szerezni. Vagyis már a Koreaiak kezében van és Li ezredestõl kell elszednünk. Elõször egy tengeralattjárón találjuk meg ahol kisüti a nanoruhánkat majd megpróbál elmenekülni egy légpárnással. Persze ezt mi nem hagyhatjuk. A végén egy epikus boss csatában szerezzük meg a konténert és visszaindulunk az USS Constitucionra.
Magyarítás: A játék Magyar felirattal, Magyar szinkronnal és Magyar textúrákkal jelent meg. Magyar csapat készítette.
Összegzés (Grafika,Fegyverek): Szintén nagyon jól sikerült alkotás. A grafika, fegyverek, ellenfelek megegyeznek az elsõ részbõl ismertekkel (persze kapunk két új jármûvet, több fajta lövedéket, több gránátot tehát panasz erre nem lehet). A hangtompító effektussal nem találkoztam és a legtöbb fegyver sebzése megnõtt.
AI: A Crysis elsõ részéhez képest nagyon sokat javult fõleg az idegenek harci technikája, itt már õk is fedezékbe vonulnak egymásra páncélt raknak bombákat dobálnak tehát megnehezedik a dolgunk. Kivéve ha Gauss puskával osztjuk az áldást. 
Igazából mikor végigvittem annyira tetszett, hogy még egyszer nekiálltam elölrõl nehezebb nehézségi fokozaton mert nem tudtam beérni magam a játékkal. Küldetések is hozták a Crysis formáját. Példa erre: kövess egy vonatot. A vonaton van 5 gépágyú meg 2 gránátvetõ ha akarod lõsz a vonatról, ha nem követed egy páncélautóval és úgy aprítasz.
Screenshots:
\"9ozbz.jpg\"
\"UW4tQ.jpg\"
\"kFOEq.jpg\"
Crysis 2


Amikor feltelepült a játék én már ilyen státuszban voltam: \"width=30http://rlv.zcache.com/very_happy_smiley_face_sticker-p217921057494781911z85xz_400.jpg[/img]
Mindössze 15 perc játék kellett ahhoz, hogy elmenjen az életkedvem az egésztõl, és jól fel is bosszantott ez az egész. Utána félúton már csak hülyére vettem az egészet.
Ezt a két videót készítettem a játékról. Ez a két videó röviden bemutatja a Crysis 2 eseményeit.
 

Breakdance?
 

Vak ellenfél?
Ami probléma a játéknál, hogy szinte minden ami jó volt az elõzõ két részben azt kivették és CoD szerû elemekre cserélték amik nem illenek a képbe.
De nézzük sorban a dolgokat amiket elrontottak.
Történet: Az elsõ két résznek egyszerû története volt de ettõl volt jó. Én is csak azért szereztem be a játékot mert vártam a folyatást, hogy mi bemegyünk a fehér gömbbe és elpicsázunk mindenkit.
Ezt nem kapjuk meg helyette New Yorkban ilyen vírusos földönkívülis sz*rságot tesznek elénk amit én õszintén nem nagyon értettem. Tehát kivették az elõzõbõl ismert jó történetet és berakták helyette ezt a New Yorkos dolgot amit bizonyos szinten még el tudtam nézni.
AI: Az elsõ két résznek ez nagy erõssége volt az AI. Tehát ha egy bázist kellett bevenned és ott óvatlanul lõttél le egy õrt akkor megfújták a riadót és a környék KNH õrposzjaitól jött az erõsítés.
\"hSVnG.jpg\"
Tehát egy akció elõtt érdemes volt taktikázni ez adta a játék egyik fõ hangulatát. A Crysis 2-ben ezt kivették. Az õrök adnak riadó jelzést (ha épp mikor az arcukba ugrálok észrevesznek) de nem jön erõsítés. Többször is volt olyan, hogy csendben intéztem el az ellenfeleket de akkor jött erõsítés. Tehát taktikázni nem nagyon kell a játékba ezért kapnak egy nagy minuszt a készítõk. -
A másik ami rossz az AI-ba, hogy az elõzõ részekben az ellenfelek használtak letámasztós fegyvereket (tehát ha kilõtted a gépágyúst akkor egy mellette levõ beleült és megaprított vele), jármûveket gránátokat. Itt ezt elfelejtheted be van scriptelve oda egy NPC akit ha kilõsz akkor többet a büdös életbe rajtad kívül senki sem megy a gépágyúba. Gránátot is tán kétszer dobtak rám.
A másik nagy BUG az AI-ba, hogy a készítõk próbáltak olyannal felvágni, hogy az ellenfelek használnak fedezékeket onnan tüzelnek ránk. Ez borzalmasra sikerült. Egyszerûen ugrálnak minden fele, bujkálnak értelmetlenül minden mögé úgy, hogy ott állok mellette (ez látszik a második videóban).
Grafika: Az elsõ két részrõl tudni lehetett, hogy az akkori idõk legszebb játéka volt (Sõt még most is lealáz sok játékot). Viszont ott megoldották, hogy a grafikai szépség ne menjen a játékélmény rovására. A C2-ben ezt kihagyták. Egyszerûen minden a látványra megy folyamatosan kapjuk a scriptelt épület összedõléseket amik az elsõ 10 esetben érdekelnek de a többi 30-nál már nem. Ráadásul a játék még ezekre fel is hívja a figyelmed, hogy nyomd meg az F betût a kamera célrafordításához.
Csõ effektus: Az AI butaságát úgy próbálták leplezni, hogy beleraktak egy csõbe amit folyamatosan tömnek ellenfelekkel. Tehát W+M1. A játék az elején próbál rávezetni, hogy taktikázz használd a távcsöved, de ez itt nem mûködik! Az elõzõ részekben sokszor fel kellett másznom egy magaslatra szétnézni, hogy most merrõl támadjak. Itt erre nincs szükség mert nagyjából sík terepen vagyunk és minden 10 méterre jut 10 ellenfél.
Letámasztós gépstukkerok: Viccesnek tûnik de ezt is el sikerült rontaniuk a készítõknek. Az elsõ két részben csakis azért használt az ember letámasztós gépfegyvert mert annak végtelen lõszere volt és sz*rul állt munícióval tehát ez egy jó funkció volt. A Crysis 2 be viszont úgy gondolták, hogy ez nem jó ötlet és kaptunk 100 lövedéket egy ilyen barikádfegyverbe. Ami mindössze 20 másodpercig elég, utána foroghatsz vele össze-vissza mert másra nem jó.
Nanoruha: Ugyebár ez a központja a Crysis játéknak ez adja a lényeget de ebbe is sok hibát vétettek. Tehát az elsõ részben négy funkcióval rendelkezett (Erõ, Gyorsaság, Páncél, Láthatatlanság). Ezt egy menübõl választhattuk ki ami megmaradt a C2-ben de nincs rá szükség a gyorsgombok miatt. Az alternatív funkciója a ruhának az elsõ részben Páncél volt, ez annyit jelentett, hogy nem 100HP val hanem 100+100 energiával rendelkezték. C2-bõl ezt is kivették, nincs alternatív funkció tehát bármire váltasz fogy az energiád. A páncél pedig olyan erõs, hogy bekapcsoltam kiugrottam középre és én voltam a Rambo Feri. Az a rész már nevetséges volt, hogy hogyan eltúlozták az energiaszintet. Az ugrást is átszabták persze zavaróra. Régen így nézett ki egy superjump: V+Erõ Mód majd Ugrás gomb. Itt ehelyett megkapjuk azt, hogy ha hosszan nyomod magasra ugrasz ha röviden akkor normált. Persze, hogy sosem tudtam úgy ugrani ahogy kellett volna.
Jármûvek és szabadság: Elsõ két rész elõnyei közé tartozik, adott nagy nyitott terep fõbb stratégiai pontokkal amikhez Opcionális célkitûzések tartoznak. Ezekhez több úton eljuthattunk, és jármûvek is biztosítva voltak a közlekedésünkhöz. A C2-bõl ezt is kivették helyette kapunk 2 APC küldetést, amirõl inkább nem is beszélek.
Összegezve: Ekkorát én rég nem csalódtam egy játékban. Minden ami tetszett azt kivették és helyette ilyen baromságokat raktak be. Osztálytársammal pont ma beszéltem errõl és õ is hõbörgött a játék miatt.
Screenshots:
\"afqp5.jpg\"
\"wvw8t.jpg\"
\"HBkZ3.jpg\"

250
Általános / Felajánlás
« Dátum: 2012. Január 05. - 14:01:09 »
Sziasztok.
Nos kicsit gondolkodtam a dolgaimról mivel nekem van egy 80 slotos 0.3d San Andreas Multiplayer szerverem amit idõnként tesztelésre használok, tehát a kihasználtsága alacsony ezért felajánlom annak aki szeretné.
Felajánlás részletei:
 
  • Webadmin és FTP elérés

  • Nagyon bele sem fogok szólni a dolgokba csak akkor ha szégyent hoztok a fejemre.


Viszont az elvárásaim:
 
  • Nem futhat RP mód rajta. (Van elég RP szerver)

  • Viselkedj értelmesen


Érdeklõdni a témában lehet.
Utóirat:
Ezért én nem kérek semmit. Aktívan fizetem, ha netán elinnám egy hónapi pénzt arról szólok de ilyen még nem történt. Módodat sem lopom el mert nem szoruluk ilyen dologra.

251
Képek és Videók / [Videó] Night Shift
« Dátum: 2012. Január 02. - 11:26:04 »
Kicsit unatkoztam ezért újra elõvettem a GTA IV-t és rögzítettem az eseményeket. Az új PP mód van rajta a 7.6d verzió.
 

252
Best Of 2011 / Az év legviccesebb kommentje
« Dátum: 2011. December 31. - 21:39:01 »
Az év legviccesebb kommentje a 2011-es évbõl. Sok esélyes van  >:D.
Ne lejárató hadjáratként kezeljétek.

253
Általános / Confõ RP skill
« Dátum: 2011. December 30. - 15:34:46 »

Módjukkal már lejáratták magukat most itt az RP skill.
Szituáció: Rendõr üldöz egy betonkeverõst. Le PG-zi. Betonkeverõs kiloginol és beviszi a legközelebb álló személyt aki ellentétes irányból jött. Persze a bûnözõt motoron viszi be és õ ezt IRL is megtudja csinálni állítása szerint.

254
Off Telep / Mi és a SAMP
« Dátum: 2011. December 29. - 23:35:29 »
Egyik barátommal Skypoltunk játszás közben és hát rögzítve lett. Sajnos az én hangom nem hallatszik benne (tán 1x visszhangból) mivel a FRAPS rosszul volt beállítva.
De viszont így vicces, hogy a komám magába beszél :D
 

255
Játékok / Duty Calls - Call of Duty parody
« Dátum: 2011. December 27. - 20:08:24 »

Sajnos milyen igaz :(

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal