Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gentleman

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19
256
Segítségkérés / Dini probléma
« Dátum: 2011. December 27. - 10:51:16 »
Sziasztok!
Már pár órája szenvedek ezzel a hibával de egyszerûen teljesen abszurd.
Van két változóm ezek stringek.
Fájlból kell kiolvasnia a rendszernek mindkét változóhoz a szöveget.
 
format(TulajNick[uzletid],30, \"%s\",dini_Get(mentes, \"Tulaj\")); //EZT KIOLVASSA
    format(UzletNeve[uzletid],60, \"%s\",dini_Get(mentes, \"Uzletneve\")); //EZT MIÉRT NEM TUDJA KIOLVASNI?

 
Csak akkor nem olvassa ki az üzlet nevét ha a fájlban módosítom vagy a nicket vagy az üzlet nevét.
LOG:
 
--------------------------------------
[10:46:17]  Üzlet és Munka rendszer by Gentleman
[10:46:17] --------------------------------------
[10:46:17] AllowAdminTeleport() : function is deprecated. Please see OnPlayerClickMap()
[10:46:17] ================Üzlet Létrehozva!================
[10:46:17] Bejárat Pozíció: -1034499968, 1150591109, 1100668941, ÜzletID: 0 InteriorID: 5
[10:46:17] Benti pozíciók: 1136322991, -1024816460, 1148870648, Üzlet neve: Rocket Étterem
[10:46:17] Parkoló pozíció: -1035274866, 1150477654, 1100756235, Alapár: 1000 Max bevétel: 100
[10:46:17] Tulajdonos neve: Állam Eladó: 1
[10:46:17] Üzlet neve: Rocket Étterem
[10:46:17]   Filterscript \'uzletrendszer.amx\' loaded.
Console input: reloadfs uzletrendszer
[10:46:22]   Filterscript \'uzletrendszer.amx\' unloaded.
[10:46:22]
--------------------------------------
[10:46:22]  Üzlet és Munka rendszer by Gentleman
[10:46:22] --------------------------------------
[10:46:22] AllowAdminTeleport() : function is deprecated. Please see OnPlayerClickMap()
[10:46:22] ================== Üzlet Betöltve =====================
[10:46:22] Bejárat Pozíció: -1034499968, 1150591109, 1100668941, ÜzletID: 0 InteriorID: 5
[10:46:22] Benti pozíciók: 1148870648, 0, 0, Üzlet neve: Rocket Étterem
[10:46:22] Parkoló pozíció: -1035274866, 1150477654, 1100756235, Alapár: 1000 Max bevétel: 100
[10:46:22] Tulajdonos neve: Állam Eladó:1
[10:46:22] Üzlet neve: Rocket Étterem
[10:46:22]   Filterscript \'uzletrendszer.amx\' loaded.
Console input: reloadfs uzletrendszer

 
Látjátok ha nem piszkálom meg akkor be és kiolvasssa hibátlanul. De ha módosítom a stringet akkor már nem:
 

[10:46:44]   Filterscript \'uzletrendszer.amx\' unloaded.
[10:46:44]
--------------------------------------
[10:46:44]  Üzlet és Munka rendszer by Gentleman
[10:46:44] --------------------------------------
[10:46:44] AllowAdminTeleport() : function is deprecated. Please see OnPlayerClickMap()
[10:46:44] ================== Üzlet Betöltve =====================
[10:46:44] Bejárat Pozíció: -1034499968, 1150591109, 1100668941, ÜzletID: 0 InteriorID: 5
[10:46:44] Benti pozíciók: 1148870648, 0, 0, Üzlet neve:
[10:46:44] Parkoló pozíció: -1035274866, 1150477654, 1100756235, Alapár: 1000 Max bevétel: 100
[10:46:44] Tulajdonos neve: Állam Eladó:1
[10:46:44] Üzlet neve:
[10:46:44]   Filterscript \'uzletrendszer.amx\' loaded.

257
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Kiemelõs" Report "rendszer"
« Dátum: 2011. December 26. - 00:15:31 »
Unatkoztam és összedobtam ezt a scriptet.
A játékos ír egy reportot arra admin tud válaszolni úgy, hogy a kérdését kiemeli
 
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
 
new bekuldottszoveg[MAX_PLAYERS][128];//Ez az a szöveg amit Reportba küldenek el a játékosok
new bool:kiemelheto[MAX_PLAYERS];//Csak egy bugfix, ne lehessen egy reportot kifloodolni :)
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Kijemelõs Ríport by Gentleman! All for me nothing for you!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
COMMAND:report(playerid,params[])
{
if(sscanf(params,\"s[128]\",bekuldottszoveg[playerid]))
{
SendClientMessage(playerid,0x77fc5dAA, \"Kérlek a parancsot így használd /report [szöveg]\");
return 1;
}
new jneve[MAX_PLAYER_NAME];
new szoveg[128];
new szoveg2[100];
GetPlayerName(playerid, jneve, MAX_PLAYER_NAME); //Azért sem sizeof!!!!
format(szoveg,128, \"%s panasza: %s\",jneve,bekuldottszoveg[playerid]);
format(szoveg2,128,\"Válaszoláshoz /rv %d [válasz] vagy /rv %s [válasz]\",playerid,jneve);
SendClientMessage(playerid,0xfcbc5dAA,\"Problémádat kézbesítettem az adminoknak!\");
kiemelheto[playerid] = true; //Játékos reportja innentõl már kiemelhetõ
//ciklus ami elküldi az üzenetet adminoknak :D
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerAdmin(i)) //Ezt cseréld arra amit adminnak használsz
    {
SendClientMessage(i,0xfcbc5dAA,szoveg);
    SendClientMessage(i,0xfcbc5dAA,szoveg2);
    }
}
return 1;
}
COMMAND:rv(playerid,params[])
{
new id; //játékosid
new valasz[128]; //válasz szöveg
new aneve[MAX_PLAYER_NAME]; //Admin neve
new jneve[MAX_PLAYER_NAME]; //áldozat neve
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid,0x77fc5dAA, \"Y U NEM ADMIN?\");
return 1;
}
if(sscanf(params,\"ds[128]\",id,valasz))
{
SendClientMessage(playerid,0x77fc5dAA, \"Kérlek a parancsot így használd /rv [id] [válasz]\");
}
if(kiemelheto[id] == false)
{
SendClientMessage(playerid,0x77fc5dAA, \"Panaszára már válaszoltak vagy nem írt panaszt!\");
return 1;
}
GetPlayerName(playerid,aneve,MAX_PLAYER_NAME); //No sizeof! Because i am a pyro
GetPlayerName(id, jneve, MAX_PLAYER_NAME); //Bo bo bo tratata
new elkuldes[128]; //Csak hogy legyen túró a zsákban!
new valami[128];
format(valami,128, \"%s panasza: %s\",jneve,bekuldottszoveg[id]);
format(elkuldes,128, \"Admin %s válasza: %s\",aneve,valasz);
SendClientMessageToAll(0x77fc5dAA,valami);
SendClientMessageToAll(0x136104AA,elkuldes);
return 1;
}

258
Általános / Oxford RP
« Dátum: 2011. December 24. - 23:16:41 »
Ez egy véleménykinyilvánítás ha olvasás közben elönti az agyad az ideg az a te problémád, menj járj egy kört majd utána írj kommentet (feltéve ha akarsz írni).


Játékosok nevei


A legelsõ dolog amit megszoktam nézni egy szerveren az az online játékosok nevei. Itt no comment események vannak. Aki elfelejtette volna ez \"rp\" szerver de a nevek sajnos nem passzolnak oda.
\"TOdkb.png\"
\"6JOO7.png\"
Mapolások és Textdrawok


Oké nem mindig sikerül a legRPsebb neveket beszerválni de ez még nem akkora baki.
Viszont nagyon gyakori az RP szervereknél az az esemény, hogy a készítõk script tudás hiányában telemapolnak mindent teljesen értelmetlen dolgokkal.
\"d8iUY.jpg\"
\"4Kkb4.png\"
\"BLjqP.png\"
Mos pedig a textdrawok jönnek.
\"TO5TU.jpg\"
Játékosok RP szintje és pár érdekesség


Röviden a nullát már majdnem megkarcolta.
\"RROef.jpg\"
A szerveren mindenki sportkocsikkal közlekedik.
Persze ez nem meglepõ ha egy landstalker ingyen van.
\"a0bgk.png\"
No comment:
\"xFx0E.png\"
A rendõrök is csak lõnek mindenre. Bármit teszel ami nem tetszik nekik szétlõnek. + OOC bunkúk.
\"PRUwh.png\"
A készítõ sincs tisztában az RP fogalmakkal.
\"FZaUL.png\"
\"TUpR9.png\"
Az adminisztrátorok


Miután láthattuk, hogy az egyik adminnak Caesar King a neve kiderült, hogy magas értelmi szinttel rendelkeznek.
Ezek után már csak a következõ eseménysor ami meglepett:
-Esemény:Volt egy beindított motor az út szélén gazdátlanul. Mi az IC eltulajdonítottuk.
 
[22:55:00] Stanley_Williams ooc: (( te mit viszed el a motorját? ))
[22:55:11] * Adminsegéd Steve_Tier: a-a nem téged
[22:55:15] Frank_Bolter ooc: (( miért hagyja úgy? aztán meg getel. nemhogy IC szerezné meg ))
[22:55:15] * Adminsegéd Steve_Tier: frank boltert
[22:55:27] * Adminsegéd Steve_Tier: csitelsz !?!!?
[22:55:31] Frank_Bolter ooc: (( nem ))
[22:55:35] Frank_Bolter ooc: (( figyelj ))
[22:55:41] Frank_Bolter ooc: (( hagy magyarázzak el valamit ))
[22:55:43] Bartha_Bence jelentése: a hegy sarkaba vok
[22:55:43] * Adminsegéd Steve_Tier: nemtok
[22:55:55] Frank_Bolter ooc: (( nincso lyan cheat ami a scriptbe épülbe!! a kulcsm eg sriptelt do...
[22:55:55] Frank_Bolter ooc: ...log ))
[22:56:03] Frank_Bolter ooc: (( egyszerûen lehetetlen ))
[22:56:07] Frank_Bolter ooc: (( csak sz*rul írtátok meg ))
[22:56:27] Stanley_Williams ooc: (( nem szerzi meg IC és nem is tudom lefagyasztásból  ))
[22:56:28] Steve_Tier ooc: (( jön a jézuska :) ))
[22:56:38] Frank_Bolter ooc: (( mivan?xD ))
[22:56:57] Frank_Bolter ooc: (( stanley mirõl beszélsz? ))
[22:56:59] Frank_Boltert bannolta Stanley_Williams, INDOK: Kellemes karácsonyt
[22:56:59] Server closed the connection.
 
[/quote]
Ending


Azt nem értem, hogy hogy nem tûnik fel itt senkinek sem az, hogy nincs egyetlen egy RP-s dolog a szerveren. Ha valaki ilyen RP szerverre megy fel elsõnek hát eléggé eltájolódhat az RP fogalmáról.
Mi a ti véleményetek errõl a szerverrõl? Nekünk lett volna csak \"balszerencsénk\" mikor felmentünk vagy veletek is történetek hasonló esetek?

259
Off Telep / Valaki elmondaná mi folyik itt? [VIGYÁZAT JAPÁN!]
« Dátum: 2011. December 22. - 11:56:20 »

260
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:3x3=6
« Dátum: 2011. December 21. - 17:08:10 »
Tanulj már meg végigolvasni egy hozzászólást.

261
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RPG mode, MySQL eltávolítása
« Dátum: 2011. December 19. - 17:55:16 »
Újabb SeeRPG másolat készülõben?
[mod]Köszönjük az értelmetlen hozzászólást. Jelentve[/mod]

262
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos Elsõ nevének lekérdezése
« Dátum: 2011. December 18. - 22:10:16 »
Játékos Elsõ nevének lekérdezése
 
Nos egyik barátomnak segítettem volna scriptben de amint nekifogtam egybõl egy olyan irányba kanyarodtam el amerre nem kellett volna és érdekes eredmény sült ki.
Nézzük a kódot:
//[ pawn ] kóddal hibásan jeleníti meg!!!
 
COMMAND:vezeteknev(playerid)
{
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Nev, MAX_PLAYER_NAME);
new sztg[32];
        for(new jnev = 0; jnev < MAX_PLAYER_NAME; jnev++)
{
        sztg[jnev] = Nev[jnev];
if(Nev[jnev] == \'_\')
{
Nev[jnev] = \' \';
sztg[jnev] = Nev[jnev];
new szov[32];
format(szov,32, \"%s\",sztg);
SendClientMessage(playerid,0xffffffAA,szov);
return 1;
}
}
return 1;
}

 
Mûködésben:
\"r6m89.png\"
Haszna szerintem csak RP szervereken lehet.
Hogyan készült:
Elõször while ciklussal akartam végigtolni majd megakasztani a _ karakternél de problémába ütköztem nem jutott eszembe, hogy hogyan kérdezzem le és tároljam el egy változóban az eddigi karaktereket.
A GetPlayerName függvénybõl is gondolkodtam, hogy kivonok karaktereket és for ciklust küldök végig. Végigküldés közben folyamatosan kérdezi le a karaktereket és egy változóban eltárolja.
Az utolsó probléma az volt, hogy mivel a _ nál akasztotta meg azért az is bent maradt de ezt már egyszerûen töröltem.
Munkaidõ 15 perc
13 perc bömbölés, hogy nem jövök rá a logikai elvre.
1 perccel késõbb rájöttem és megírtam.
Utolsó percben kipróbáltam.

263
Off Telep / Igen Drágám - Chuck Norris
« Dátum: 2011. December 18. - 15:39:25 »
Szerintem mindenidõk legviccesebb része a sorozatban!
Chuck Norris rajongóknak kihagyhatatlan.
http://www.youtube.com/watch?v=f6475ziOV_0

264
Beszélgetés / All Points Bulletin: Angol nyelvhasználat
« Dátum: 2011. December 18. - 14:30:11 »
Igazából nem nagyon tudom, hogy hova kellene ezt nyitni. Ha rossz helyre nyitottam volna akkor kérem egy moderátor helyezze át.
Most is panaszkodni fogok, remélem nem kanyarodik hõbörgés irányába. (Úgy látszik sosincs semmivel sem szerencsém)
Mostanában All Points Bulletinezek EU1-es világon (most szervezek be minden havert >.<).
Speciel azért választottam, mivel MO is EU-ba tartozik és hát hátha találkozok magyarokkal is.
A tapasztalatok nagyon rosszak voltak sajnos. Errõl nem a játék tehet hanem a játékosok is.
Elõször is nézzük a háttér-információkat:
 
  • District Chat - Az a chat amit mindenki lát a pályán

  • Group Chat -Csoport Chat

  • Team Chat - Csapat chat


Most hogy már tisztában vagytok a leírás értéséhez szükséges információkkal kifejtem a témámat.
A játékban találkoztam nagyon eltérõ nemzetiségû játékosokkal, és a nagy részével (sajnos nem minddel) jól kijöttem. Volt Svéd, Német, Holland és sajnos Orosz is.
Azt, hogy miért sajnos késõbb kifejtem de elõször is nézzük a kommuniákció formát.
Tehát EU1 szerver. Angol vagy Német nyelven illik beszélni amit a legtöbben meg is tesznek. Persze az oroszok nyomják a spéci betûiket.
Ha nézünk egy helyes angol mondatot akkor így néz ki:
I am getting out of ammo.
Viszont a játékban már az ember ennyibõl megérti azt, hogy a másik kezd kifogyni a lõszerbõl: ammo OUT.
Vagy \"Quick jump in my car\" helyett a duda megnyomásával is érzékeltethetjük a szándékunkat, és még olyat nem láttam aki nem értette volna meg ezt.
Tehát a kommunikációhoz nincs szükség nagy angoltudásra, kis rövid tõ mondatokból (amik nem mindig helyesek) megértjük egymás szándékait.
Oroszok:
A fentieket õk miattuk írtam le. Egyszerûen minden orosz játékost szidnak és (szerintem) teljesen jogosan.
Na de nézzük miért is:
Elõször is amiért a legjobban oltják õket az a District Chatbe való orosz karakteres írás. EU szerver tehát Angol/Német nyelven illik beszélni a globális cseten. Az oroszok írogatják folyamatosan a idióta karaktereiket és ha bárki megmeri szólni azt, hogy õk angolul írjanak mert Szerb, Magyar, Holland, Német, Portugál, Svéd, Norvég is úgy beszél akkor õk sértõdötten ekkor már angolul oltogatják azt a játékost aki egy egyszerû tényt közölt. Ilyen eseményeket minden órában látni lehet ha az ember figyeli a chatboxot, és felettébb irritáló.
A játék két-három hete terjedt el igazán és már szinte mindenki utálja az oroszokat.
\"CJC4R.jpg\"
[Tipikus chat jelenet, sajnos az elõzményérõl nincs képem pedig az is érdekes volt]
\"ZWFps.jpg\"
[szintén bosszantanak minket]
A másik dolog amivel kivívták az utálatot, hogy bosszantanak mindenkit.
Legtöbben csalással, vagy más játékosokat beragadásra, küldetésének elrontásával.
Õket ez szórakoztatja vagy élteti de minden nap elrontja egy ilyen ürge legalább egy küldetésem.
\"jjXem.jpg\"
[szokásos AIMbot]
\"Cljr1.jpg\"
[Natúr pofátlankodás]
Összegzés:
Tehát nagyon sok nemzetiséggel találkoztam az oroszok kivételével minddel el tudtam lenni.
Csak én vagyok az akit ezek bosszantanak?
Esetleg többiek története?

265
Játékok / Gyûrûk Ura - Harc a Középföldéért
« Dátum: 2011. December 16. - 21:35:09 »
\"NMtMr.jpg\"
 
Nos a következõ áldozatom a Gyûrûk Ura Harc a Középföldéért volt.
Elõször is a játék \"kézzel fogható\" részei magyarul jelentek meg.
A kézikönyve nagyon jó részletesen (talán a legjobb amivel találkoztam) kifejt mindent.
Leírja minden egység, épület árait erõsségeit speciális funkcióit. És még a játékhoz használható regisztrációs útmutatót ad. Persze erre
sok szükség nincs mert ennél nagyon könnyû a regisztráció. Mellékesen jegyzem meg nem kötelezõ regisztrálni. Csak akkor kell ha az ember akarja.
A játék nagyon jól illeszkedik a film hangulatához. Nagyon sok kisvideó, kiskép visszaköszön a filmbõl, sõt még a szereplõk az eredeti hangjukon szólalnak meg!
Kicsit meglepõdtem Gandalf jellegzetes mondatán: \"We have a work to do\". Pont olyan hatással volt mint a filmben! Persze ezek mellett még a Tündék \"Our home must be defended\"
mondata is megmaradt bennem.
\"INwWZ.jpg\"
[Eredeti filmes kép ami nagyon passzol!]
A kapányról nem szeretnék (sõt nem is fogok) sokat írni. Két részre osztható jó és rossz hadjárata. Mindkettõ játszható és mindkettõ nagy élményt nyújt.
Küldetések elején ilyen Joshi Mario szerûen kell kiválasztani, hogy mit szeretnénk megvédeni/megtámadni. Minden terület ad valami extrát (plusz promóciók, több népesség, több pénz).
A hadjáratban az egységek, promóciók utánpótlások, kisvideók, kisképek tökéletesen meg lettek csinálva. Nagyon nagy élmény csak azt végigvinni.
A promóciók:
Fentebb nem említettem, hogy mi is ez de most leírom részletesebben mert a késõbbiekben komoly hangvétel lesz rajta.
Képzeljetek el egy kör alakú \"varázslatmérõt\" ami minden megölésnél növekszik. Amikor körbeér kapsz egy promóciót amit beválthatsz egy varázslatra.
Maximálisan egy varázslat 10-es promóciót kér. Az az egység amit ezzel lekérsz az sebezhetetlen és 3 perc alatt eléggé nagy rombolást tud csinálni.
Pár 10-es szintû promóciós egység: Balrog, Holtak serege.
Ezek mellett még van jópár promóció! Kérhetünk akár Tünde segítséget: 20 íjjász/kardos megjelenik az általunk jelölt ponton és a mi oldalunkon harcol 3 percig.
vagy akár hõsünknek növelhetjük meg életét és varázslatainak erejét (Fehér Gandalf promóció).
Ezek a hadjáratban nagyon jól meg lettek csinálva és passzolnak is a dolgokba.
\"ku47W.jpg\"
[kép a promócióról]
\"tZqv6.jpg\"
[kép a bevetve (ez egy alap prómóció 5 percenként bevethetõ és szintén igen erõs)]
A komoly feketepont:
Mint mondtam ezek a hadjáratban tökéletesek de a csetepatéban (skirmish) sajnos nagyon rosszul sikerültek.
A magyarázat a következõ: a 10-es szintû promóciót 3 perce bevetheted (balrog vagy holtak serege). Ezek 3 perc alatt bemennek az ellenfél bázisára és földig rombolják.
Ezt amikor te csinálod akkor ez vicces és jó de mikor mások veled akkor eléggé nagy bajba keveredhetsz mivel kivédhetetlen támadás.
Tehát az nyeri meg a kört aki kigyûjti elõbb a 10 promóciót. Ez még nem lenne probléma, viszont eléggé hamar kigyûlik és nem egyszer használható.
5 perc alatt újratöltõdik és újra lehet alázni a másikat. Ezt sajnos nagyon elrontották a csetepatában.
Egyenlõ egyégek?:
A másik probléma a csapatok optimalizálása. Szintén csetepatéban jön elõ. Hadjáratban nem fogunk ezzel a hibával találkozni.
Tehát ez több részre is osztható most egyenként megnézzük:
Rohan  - Nagyon sok Heroja amik nagyon erõsek. Ezek mellett élvezik az entek támogatását. Egy entet csak tüzes nyilakkal lehet lelõni másképp (szinte) megálíthatatlan.
              - Az Enteket a tüzes nyilakkal is igen nehéz lelõni. Egy rúgással akár egy egész szakaszt is megöl. Ez azért probléma mert van olyan pálya ahol maximálisan csak 3 szakaszod lehet.
Mordor - A boszorkánykirály és a sárkánylovasok túl erõsek. Õket is nagyon nehéz elpusztítani.
              - Ingyenes szörnyek! Pár szörny ingyenes és ehez képest igen erõs!
Globálisan:
Ezek mellett még helyet kap a hajítógép ami mindössze csak 5 népességet foglal (az egyik pálnyán csak 80 lehet a népesség ezen a pályán van a legalacsonyabban a limit. Van ahol 100 vagy 120).
Egy hajítógépet vagy ballisztát közelrõl elpusztítani nem nehéz de nehéz megközelíteni viszont nagyon nehéz és ha 3 szakasszal megindulsz felé akkor abból marad egy fél szakaszod mire odaérsz.
12.17. frissítés:
A balliszták, katapultok és bombák:
Mint mondtam önmagukban nem rosszak filmben is szerepeltek. Viszont a megvalósítással vannak problémák.
Elõször is:
\"EcdPG.jpg\"
Ha ilyen várad van és a gép/játékos támad ballisztákkal, katapultokkal bombákkal akkor fair play.
Viszont ha a kezdõvárad ilyen:
\"WCqU6.jpg\"
Akkor már bajban vagy mert lezúznak.
De még ezzel a \"várral\" is kibírhatod ellenük, viszont van egy pálya amin csakis outpostod lehet.
Az pedig így néz ki:
\"4JKam.jpg\"
Tehát itt már sok esélyed nincs, ha az ellenfeled támad hajítógépekkel.
Promóciók bevetésben:
Mint modtam a maxos promóció nagyon erõs, most képekkel is mutatom az eseménysort.
\"g0ea5.jpg\"
Megérkezik a promóciós egység a váramhoz.
\"nB8zt.jpg\"
Amint bemegy mindent lerombol. Szó szerint!
És ez 5 percenként bevethetõ.
Persze ezektõl eltekintve a játék egész jó lett és élvezhetõ. Viszont sajnos multiban ezekkel problémák lehetnek mivel nem lehet õket kikapcsolni (a hajítógépeket és a promóciókat)
Ha más véleményen vagy a játékról kifejtheted kommentben.
Gentleman

266
Játékok / All Points Bulletin
« Dátum: 2011. December 13. - 16:02:10 »
Amint megláttam, hogy ingyenes a Steam rendszerében egybõl be is szereztem magamnak egy darabot belõle.
Mivel a játékot nem ismertem elõtte na meg ingyenes is ezért alacsony elvárásokkal ültem le elé. Szerencsére kellemeset csalódtam. 
 Aki nem ismerné a játékot annak kis spolierezés: A játék arról szól, hogy a Rendõrök (Enforcers) és Bûnözõk (Criminals) harcolnak  San Paro városában. A játéktér öt részre oszlik, két darab városi küldetéses pálya, egy darab vásárló körzet (itt tudjuk a cuccainkat módosítani) és két darab Team Death Match zóna (az egyik egy kikötõ másik egy építkezés).
Én a karakterem frakcióját Enforcernek adtam meg tehát részletesebben arról fogok írni.
Az Enforcereknek a feladatuk egyszerû minden bûnözõt békés vagy halálos erõvel elintézni. Ez egyszerûnek tûnik de sajnos igen sok tényezõ játszik ellenünk.
Az elsõ tényezõ amirõl a játék igazából nem is tehet de azért egy misét megér: a nem túl tapasztalt játékosok és a trollkodni feljárók.
Az elsõvel nincs probléma persze õk is csinálnak néha érdekes eseményeket amik miatt akár kört is veszthetünk (engem legtöbbször csapattársam lõtt le mert ellenfélnek nézett pedig ott egy nagy POLICE felirat a ruhám elején és hátulján). A trollok persze itt is felbukkannak és igen szép számban vannak. Volt egy küldetés aminél az volt a feladatunk, hogy egy aktatáskát 8 perc alatt juttassunk el A pontból B be. Ez egyszerûnek tûnik persze az ellenfeleink jól beásták magukat az aktatáskához, õket 3 perc alatt sikerült kiaprítani onnan. Ilyenkor már a csapatnak általában nyert ügye van de a mi kedves kis mókaMiki párosunk (négyen voltunk a csapatban abból 2 majomkodott) egybõl lelõtte azt aki az aktatáskát felpróbálta venni (igen a csapattársat is).
Elõször is számomra igen érthetetlen dolog az, hogy mire jó ez? Õ is saját magát blokkolja ha a küldetés nem sikerül mert akkor kevesebb pénzt és tapasztalatot kapunk.
A másik dolog ami ellenünk van az a Prémium (feltéve ha ingyenesek vagyunk). Egy prémium 15$ba kerül 30 napra ami igen borsos összeg (számomra). Párszor azt vettem észre, hogy a Prémium játékosok lealázzák a F2P-seket. Eleinte azt hitte, hogy én vagyok egyszerûen tapasztalatlan de egy esemény ezt megváltoztatta. DM pályán voltunk a kikötõben ketten lövünk hátulról egy ellenfelet aki megfordul és mindkettõnket 4 lövéssel elintéz. Persze ezekbõl nincsenek olyan sokan de ha az ember kifog egy ilyen játékost az ellenfelei között akkor igen megnehezedik a feladata.
A prémiummal kapcsolatban még ami zavaró, hogy túl gyorsan fejlõdnek a prémium játékosok az F2P játékosokhoz képest.
Ezt a játék is folyamatosan a tudtunkra adja nehogy elfelejtsük. Itt is egy egyszerû példát hozok fel. Egy küldetésért kapunk mondjuk 100$-t F2P vel. De ha prémiumunk van akkor 1,5-szeres szorzóval mehetünk tehát 100+150=250$.
Azzal, hogy prémium az öltözékeit jobban tudja matricázni nincs probléma viszont ezt a fejlõdés és fegyveres dolgot elrontották.
Kicsit a játékról:
Mint mondtam ingyenes a játék és szerintem nagyon jól sikerült persze 1-2 hiba van benne de ezek felett szemet lehet hunyni.
Az elsõ dolog amit az embernek illik megnézni egy játékról, hogy tudja futtatni a gépén vagy sem. A gépigénye (számomra) barátságos volt hiszen egy kétmagos processzor 256 megabyte-tal rendelkezõ VGA és 15GB szabad hely szükséges a gépen. Tehát atomerõmû nem szükséges a futtatásához. Amit viszont megvalósít: a grafika tûrhetõ (semmi nagy cucc de nem elavult) az irányítás is egész jó TPS nézetbõl ámbár guggolás közben kicsit nehézkesen mozog a karakter. Amit még meg kell említenem a jármûvek irányítása. A játék valószínûleg eredetileg repülõszimulátor akart lenni mert egy szenzációsan jó Jet irányítást kapunk. A probléma csak annyi, hogy nincsenek Jetek a játékban és ezt az irányítást az autóknál kapjuk meg (Kicsit csúszkálva kanyarodnak). Persze ezt húsz perc játék után megszokhatjuk sõt legtöbbször még elõnyt is kovácsolhatunk ebbõl az irányításból.
Ami viszont nagyon megfogott a játékban az a személyre szabhatóság! Nagyon jól személyre lehet szabni a karaktereket és jármûveket. Találkoztam Sztálin elvtárssal, Scooby Doo furgonnal (remélem jól írom), Batmannel és Super Marioval.
A matricázásban nagyon sok ojjektum közül választhatunk így létrehozhatjuk a legjobban hozzánk illõ vagy nekünk tetszõ karaktert.
Gépbarátság:
A gépemen 60 FPS el futott végig fixen állt rajta és csak PC verziója van a játéknak.
A küldetéseket és \"Plegelést\" nem szeretném lelõni szerintem ötletesek lettek ámbár kicsit kevés van belõlük.
Pár kép amit készítettem:
\"a349g.jpg\"
\"VVLwr.jpg\"
\"aWjyh.jpg\"

267
Játékok / APB Reloaded - Free on Steam
« Dátum: 2011. December 10. - 17:01:15 »
2011.12.07-én jelent meg és STEAMEN ingyenes!
Gépigény:
CPU:   Core 2 Duo 2.13 GHz or equivalent
RAM:   2GB RAM
VGA:   NVidia GeForce 7800 256MB
DX:   DirectX 9
OS:   Windows XP
HDD:   15GB
Videók és letöltés:
http://store.steampowered.com/app/113400/
 

 

268
Játékok / IV - Miért olyan nehéz ez?
« Dátum: 2011. December 08. - 21:41:09 »
Ilyen típusú témát nem láttam itt ezért én megkezdeném a sort. Szabályzatba nem találtam, olyan pontot ami megakadályozná ezt tehát fölösleges kommenteket /off/ mellõzzétek.
A témában személyes tapasztalatomat írnám le a GTA IV rõl, és hõbörgéseimet amik zavartak és tetszettek.
Akinek ez a stílus nem tetszik a backspace gombbal visszaléphet a témából.


Kezdeném is


Még másfél éve megvettem a GTA 4 et PC re, vagyis a notebookomra. Akkor borsos 10 000Ft-ot fizettem érte de nem sajnáltam a pénzt hisz az interneten nagyon sok szépet és jót olvastam róla. Megrendelés után 3 nappal megérkezett a játék várva várva vártam. Kibontáskor nekem nagyon tetszett, hogy gondoltak a játékosra és mellékeltek posztert, mert jó pár játéknál amire beruháztam nem volt ez meg. A Guide angol nyelvû viszont egész jól kitér a dolgokra tehát problemám nincs vele (kivéve a livos résszel de erre késõbb kitérek). Egy külön kis kézikönyv foglalkozik a Social Clubbal ami jól jött mivel nekem IV elõtt fogalmam sem volt arról, hogy az micsoda lenne és mire is jó.
Tehát a külsõ tapasztalatok jók voltak. Behelyeztem szépen a Notebookom (Athlon 64x2 2,1Ghz, 3GBram, 256 HD 4200) meghajtójába a lemezt, és érdekes módon ázsiai karakterekkel fogadott az autorun amin meglepõdtem de az egyik gomb megnyomása után angol nyelvre váltott. A telepítõ elõször egy Social Club regisztrációt kért amire beregisztráltam majd elindult a játék telepítése. 16GB szabad helyet kért a játék. Ez nagyon nagy méret és viszonylag sokáig is telepített. Telepítés után elindítom a játékot. Nyekk ARCRAESÉS! Elindul sötét képernyõ ugrál. Kisebb keresgélés után találtam hozzá frissítést felfrissítettem. Indításkor elsõ dolgom a grafika lehetõ legbrutálisabb lebutítása volt. Így hozott a játék 20 FPS-t amivel még játszaható volt számomra. A beállítások és Benchmark után elindítom, indul az elsõ küldetés a hajós érkezés. Fent írja, hogy LIVE ba belépés HOME gomb megnyomása. Játék megvásárlása elõtt kutakodtam és nagyon sokan szidták ezért én úgy gondoltam ezt kihagyom. Elérkezek a SafeHouseba viszont a játékot nem lehet elmenteni. Elõször azt hittem bug ezért újraindítottam a játékot. Hiba megmaradt. Itt már az életkedvem kezdett elmenni mert olyan este 6 fele lehetett. Letöröltem újra feltettem a játékot ekkor már fél nyolc volt már nagyon játszani szerettem volna de még mindig nem enged menteni. Fent a HOME gombos Live dolog ugrált hát gondoltam rányomok. Kér egy regisztrációt elkezdtem kitöltögetni a dolgokat. Országnak megadtam Hungary-t majd a ZIP kódhoz beírtam a Magyarországi irányítószámom és a többi adataimat a többi helyre. Nyomnék a tovább gombra de visszalök nem fogadja el.  Szintén azt éreztem, hogy velem van a probléma elkezdtem keresgélni az interneten mi az a ZIP kód mert hát nem vagyok benne jártas itt láttam elõször. A wikipédia azt írta, hogy az Amerikai Egyesült Álamokban használt irányítószám rendszer. Öhh oké de én Magyar vagyok nekem nincs olyanom de muszáj kitöltenem mit írjak oda? Visszaléptem a játékba próbálkozok megadni ZIP számokat nem fogadja el. Fél kilenc van és még mindig nem jövök rá a megoldásra. Nézegetem a kézikönyvet hát ez fogad \"You will be promoted to sign up for a Games for Windows - LIVE account\". Ilyen sokatmondó segítség után már úgy voltam vele inkább lehúzom a budin azt a 10 000FTot és legalább nem leszek mérges. De hát szúrja az ember oldalát a vágy, hogy hát mégis kéne játszani de hogyan? Este kilenc van hosszú kutakodás után megtaláltam, hogy generálni kell ilyen adatokat majd azokat kitölteni. Kitöltöm beregisztrálok. SIKER! Mosoly az arcomon végre játszatok a játékkal 4 óra szenvedés után. Újabb pofáraesés LIVE frissiteni akarja magát. Mondom jólvan ezt már kibírom. Frissíti magát olyan 45% körül járhatott mikor lemerült a Notebookom mivel elfelejtettem a hálózatba bedugni. Teljes ablakos nézetnél meg nem láttam az akku lemerülés jelzést. Oké no problemo mister bedugom az áramba elindul a gép betölt vissza a játékba. A frissítés sajnos megszakadt de mivel aránylag gyorsan felment a 45%ra (ez olyan 8perc volt) ezért nem hõbörögtem. Elindul a frissítés. Kimentem piszmogni (vacsoráztam megfürödtem). Olyan 35-40 perccel késõbb érkeztem vissza a géphez ahol a frissítés 0%-on áll. Elõször azt hittem nincs internet, de nagyon hamar észrevettem, hogy a szoftverrel vannak problémák. Újraindítom az egész istenséget. Kezdem a frissítést újra és megint 0% on áll meg se moccan! Nézem kézikönyvet hátha valami okosságot írnak, de hát semmi. Letörlöm a játékot újratelepítem. Már közeledett az éjfél kedvem játszani nem volt de úgy voltam ezt azért is megcsinálom. Feltelepítés sikeres, Liveot frissítettem ügyeltem arra, hogy még véletlenül se szakadjon meg frissítés közbe. Másnap elkezdtem játszani vele tetszett de viszont annyira brutálisan lebutítva volt a grafika, hogy értelmes kritikát nem írhatok róla a Notebookos próbálkozásokról.


Egy évvel késõbb (2011) már végre egy jobb gépet fújt a sors hozzám ezért elsõ dolgom a játék feltelepítése volt, hogy végre végigvigyem annak méltó módján. Az egy évvel ezelõtti tapasztalatokból tanulva itt már hülyérevett arccal ültem le az egész telepítõ elé. Ezen a gépen már gyorsabb volt a telepítés live frissítés, viszont a Social Club felhasználónevem elfelejtettem ezért kénytelen voltam újraregelni de ez már nem vette el a kedvem. Játékot elindítom gyönyörûen nézett ki a kezdõ kisvideó. Egybõl nyomom az ESC gombot Benchmarkot futtatni mert nagyon érdekel a maximális terhelés alatt mit hoz a gépem. Benchmark 57,9 FPS-t hozott maximum beállításokkal amitõl nagyon jó kedvem támadt! Visszalépek a játékba oldalt a FRAPS írja nekem az FPS-t ami 60volt. Elindulok az autóval és azt tapasztaltam, hogy 4másodpercenként 1másodpercre beszaggat. Öhh pofáraesés újra. A tokon nézem hátlapján a gépigényt 1,5GB ram 256 VGA 2 magos processzor. Leveszem a grafikát mindent minimumra. Hiba fennáll még mindig sõt még jobban laggol. Az én gépem Intel Core i5-2500K 4GB RAM Gigabyte HD 6850 (1GB) VGA. Ez jelentõsen meghaladja azt amit a hátlapon ír, akkor miért szaggat? Kilépek felfrissítem 1.0.7 verzióra állítólag ez volt a legújabb tehát ezt rakom fel. Indítanám el a játékot de nem indul. Rányomok semmi, várok kicsit szintén semmi. Letörlöm a játékot felteszem újra. Liveos sz*rság frissítése újra, social club telepítése.  Felrakja az értelmetlen programokat a gépemre (azt, hogy miért hõbörgök miatta késõbb kifejtem!). Letöltöm az összes GTA IV patchet egymás után. Felrakom szépen sorban. Egyszer csak azt veszem észre, hogy az 1.0.7es törli le a Social Clubot meg a Live bizonyos részeit. Itt bepöccentem, hogy miért nem tudja a LIVE kiírni, hogy HÉ HÜLYE ez már kinyomtuk ne frissítsd! Mert ugyebár õ magát a netrõl frissíti ezért simán küldhetne egy üzenetet errõl. Na de nézzük az eseményeket mik történtek eddig: Feltelepítesz 2 programot 15 perc alatt majd ezt a két programot egy újabb 15 perc alatt felfrissíted. Letöltöd a játékhoz a frissítést ami EZEKET LETÖRLI. Nem értem mire jó ez de OKÉ õk biztosan tudják mi kell nekem.
Frissítések minden feltéve indul a játék. Felhúzok mindent maxra mert hát ha már új gép akkor adjuk meg a módját. Benchmarkot lefuttatom szépen kiírja 57FPS az átlag. Nagy mosoly az orcámon, hogy végre egy játék jó magas FPS el fog futni a gépemen. Visszalépek a játékba de oldalt a FRAPS csak 37FPS-t ír. Öhh oké tehát a Benchmark 57et ír de a gyakorlatba csak 37 van. Na de nem sírok ennyit el tudok fogadni hiszen nem laggol.
Szépen csinálgatom a küldetéseket (szigorúan kód nélkül!) az utolsó küldetésnél azt tapasztaltam hiába nyomom a space gombot nem mászik fel a helikopterbe. Újrakezdem a küldetést hiba fent áll. Újraindítom a játékot küldetést újrakezdem hiba még mindig megvan. Felnézek youtubera hátha van valami videotutorial erre. Láttam sokaknak volt azonos problémája de értelmes megoldás nincs. Tehát ha nem kaksi a géped akkor azért szívod meg mert nem tudsz felmenni a helikopterbe.
Tehát amit megtapasztaltam: Ha eredetiben veszel meg egy játékot, jól megszívatnak értelmetlen programokat erõszakolnak rád amiket nem használsz, mint például a LIVE. A live XBOXon tökéletesen elfogadható dolog minden XBOXosnak van de PCn nem! PC-n STEAM az uralkodó! Értelmesebb világba arra irányítanák rá de itt nem. Telepítsél lájvot. Ha feltetted frissítsd fel a legújabb verzióra. Majd töltsd le a GTA IV legújabb PATCHÉT ami ezt LETÖRLI.
Ha meg valaki letölti valami torrent oldalról a játékot annak nem kell LIVE meg SOCIAL klub sz*rságot regisztrálnia. Bemásol egy rohadt Crack fájlt a telepítés helyére és játszhat. De aki megveszi fizet érte 10 000F-ot (IGEN NEKEM EZ NAGY ÖSSZEG!) azon verik le ezt,hogy mások torrenteznek.


Utószó: Én szeretek ilyen irományokat írni, így játékvilágból. Ha érdekel titeket írhatok többet is de ha itt nincs rá igény akkor nem erõszakolom ezt.

269
Admin TGF szerverekre / Team in Fortress
« Dátum: 2011. December 05. - 14:45:13 »
Sziasztok a szerverem megnyílt (igaz nagyon korai béta) tehát ez a téma tárgyassá vált:
A Team in Fortress szerveremre keresek moderátorokat. A szerver jelenleg bétán fut tehát még nagyon sok hibát kell javítanom.
A parancslista a következõ:
\"[Moderátor I] /say [adminírás] /achat [adminchat] /apm [adminpm] /info [információk lekérése] /saveall [játékos adatok elmentése]\"

 \"[Moderátor II] /kick [kidobás] /mute [némítás] /unmute [némítás levétele] /figyel [játékos figyelése] /figyelki [figyelés abbahagyása]\"


 
\"[Admin I] /ban [kitiltás] /goto [teleportálás] /mapcsere [pályacsere] /nextmap [következõ pálya]\"

 \"[Admin II] /ipban [ipcím] /gethere [magadhoz hívás] /megol [játékos megölése]\"


\"[FõAdmin] /aset [admin rang módosítása] /unbanip [ip unbanolása]\"

\"[Tulajdonos] Inmúnis az admin parancsokra. \"

A jelentkezéshez a következõkre kell felelned:
 
  • Korod:

  • Mennyire vagy ingerlékeny (10es skálán):

  • Helyesírásod:

  • Felfogóképességed (10es skálán):

  • Admin tapasztalatok:


270
Segítségkérés / Dini és Audio Stream hiba
« Dátum: 2011. December 03. - 12:59:16 »
Ez a két hiba már másfél napja az õrületbe kerget nem nagyon jövök rá a szolúsönre ezért a segítségeteket kérem.
Az elsõ: Autologin rendszert akarok kiépíteni úgy, hogy a jelenlegi ip címét összeveti egy fájlba mentett ip címmel, és ha egyezik akkor automatikusan bejelentkezik a játékos.
Ez eddig teljesen korrekt viszont a dini az ip címet így menti el: IP=255.255.255.255
Forráskód(OnPlayerDisconenct alatt fut le):
[pawn]
new ipcim[16];
GetPlayerIp(playerid, ipcim, sizeof(ipcim));
if(fexist(file))
{
    dini_Set(file,\"IP\", ipcim);
      }[/pawn]
Elõször azt gondoltam, hogy a hibát a dini_IntSet kód okozza mivel az ip címbe pont van ezért váltottam dini_Set kódra de az is ugyan úgy hibás.
Másik problémám: 0.3d verzióba már elérhetõ az AudioStrem funkció viszont nem játssza le a hangot. Eredetileg úgy írtam meg, hogy OnPlayerConnect alatt fusson le de mivel ott nem játszotta le írtam egy debug parancsot ami szintén nem mûködik. A kliens kiírja, hogy Audio Stream from... Viszont nem játssza le.
[pawn]COMMAND:zene1(playerid)
{
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://tfweb.atw.hu/hangok/tftheme.mp3\");
return 1;
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal