native PP_Init();native PP_Assign(playerid, playername[], playerip[]);native PP_Assigned(playerid);native PP_ColorizeInterface(playerid, type, R, G, B, A);native PP_ToggleMotionBlur(playerid, toggle);native PP_TogglePlants(playerid, toggle);native PP_ToggleHUD(playerid, toggle);native PP_ToggleRadar(playerid, toggle);native PP_ToggleCarNames(playerid, toggle);native PP_ToggleSunFlare(playerid, toggle);native PP_TogglePlayerShadows(playerid, toggle);native PP_ToggleBigJump(playerid, toggle);native PP_ToggleNonHighwaySpeedLimiter(playerid, toggle);native PP_ToggleMoneyBar(playerid, toggle);native PP_SetGravity(playerid, Float:gravity);native PP_SetAimingMode(playerid, aimingmode); // 0 - joystick, 1 - mouse + keysnative PP_CloseGTA(playerid);native PP_GetSerial(playerid,serial[],len);native PP_SetWaterColor(playerid,R,G,B,A);native PP_ResetWater(playerid);native PP_SetSkyColor(playerid,TopR,TopG,TopB,BottomR,BottomG,BottomB);native PP_ResetSky(playerid);native PP_ToggleFastReload(playerid, toggle);
Hmm.. Jól hangik. Kíváncsi vagyok mi lesz ebbõl. Ment egy plusz. [/quote] Ment a PÜ.Sok sikert hozzá, ez nagy ugrató lesz a SAMP történetében. [/quote]Köszönöm szépen mindenkinek a dicséretet, motivációt. Én is remélem, hogy meg lesz a munkámnak a gyümölcse.(már jó pár álmatlan éjszakám volt emiatt a project miatt ) Sosem értettem, hogy GTA-ban miért van két különbözõ végsebesség (autópályán és belvárosban). De az jó, hogy ezt lehet kapcsolni ki és be. [/quote]Szerintem minimálisan realisztikusabb lesz tõle a játék, amúgy sok értelme tényleg nincs.
Ment a PÜ.Sok sikert hozzá, ez nagy ugrató lesz a SAMP történetében. [/quote]Köszönöm szépen mindenkinek a dicséretet, motivációt. Én is remélem, hogy meg lesz a munkámnak a gyümölcse.(már jó pár álmatlan éjszakám volt emiatt a project miatt ) Sosem értettem, hogy GTA-ban miért van két különbözõ végsebesség (autópályán és belvárosban). De az jó, hogy ezt lehet kapcsolni ki és be. [/quote]Szerintem minimálisan realisztikusabb lesz tõle a játék, amúgy sok értelme tényleg nincs.
Sosem értettem, hogy GTA-ban miért van két különbözõ végsebesség (autópályán és belvárosban). De az jó, hogy ezt lehet kapcsolni ki és be. [/quote]Szerintem minimálisan realisztikusabb lesz tõle a játék, amúgy sok értelme tényleg nincs.
Ha Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package kell hozzá, akkor gondolom Linux-on nem lesz elérhetõ. Amúgy tetszik, elég komoly lesz. Sok sikert! [/quote]Lesz Linux port. (Éppen most telepítem VirtualBoxra az Ubuntut és a GCC-t. )
Ha Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package kell hozzá, akkor gondolom Linux-on nem lesz elérhetõ. Amúgy tetszik, elég komoly lesz. Sok sikert! [/quote]Lesz Linux port. (Éppen most telepítem VirtualBoxra az Ubuntut és a GCC-t. ) [/quote]zsír!De ugye nem Wine-al?
Egész jól néz ki. Volt egy applikáció még régen a SA-MPhoz, már nem tudom ki küldte. Abban olyan volt hogy az alap SA-MP-os egérrel ha valamelyik helyre kattintottál, odateleportálta a játékost. Na ez a funkció jól jönne ebbe is, csak azt a developer adná meg hogy mit csináljon ha odakattint a játékos. [/quote]s0beit -ben van olyan ha lenyomod a görgõ gombját.
Az tuti nem s0beit volt, de hasonló program, sokkalta többet tudott. Bár ha jól emlékszem akkor lehet a s0beitet módosították :doubt:De elég menõ volt [/quote]Ez amit leírtál egy s0beitben lévõ funkció. Ha s0beitre épülne a mod, akkor lehetne róla szó, viszont így idõ és energiapazarlás lenne beépíteni ezt a funkciót.