Szerző Téma: [WIP] SA-MP++  (Megtekintve 7765 alkalommal)

Nem elérhető P3ti

  • 321
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #30 Dátum: 2014. Január 13. - 15:46:27 »
+2

Szeretném mindenki figyelmét felhívni, hogy egy ilyen ASI (gyk. DLL) fájl az NT Kernelig nyúló módosításokat végezhet a játékos számítógépén, továbbá rendszerfájlokat módosíthat, alkalmazásokról gyûjthet információkat, memóriaadatokat és sütiket (köztük az összes böngészõdben tárolt jelszavat) lophat el; a szerverre telepített modifikáció pedig a szerverkönyvtárban lévõ összes fájlt (beleértve INIs rendszer esetén az összes felhasználó adatait) másolhatja, törölheti és elküldheti, a porton keresztül különbözõ DDoS/botnet hálózatokat üzemeltethet (mind a kliens-, mind a szerver-oldalról)
 
[/quote]
Szerintem ez egyértelmû, de viszont a szerverrõl letöltött módosítások is hasonló veszélyt jelenthetnek. A videóban ahogy láthatod minden letöltés elõtt el kell fogadni, hogy a letöltött szervermódosításokból eredõ károkért a SA-MP++ nem felelõs.
 

Nyilván egy ilyen lehetõségekkel bíró programot teljesen ésszerû telepíteni egy olyan embertõl, aki nyíltan és bizonyítottan sokáig ebben utazott.
 
[/quote]
De jó, hogy ezt épp most tudtam meg. Lehetnél annyira kedves, hogy be is bizonyítod.
Természetesen mindenkinek saját döntése mit tölt le és mit nem a saját számítógépére, de szerintem nyilvánvaló, hogy ha én botnet kiépítésével vagy mások adatainak ellopásával foglalkoznék, akkor nem épp egy ilyen projectbe kezdenék bele.
Aztán még ott vannak a disassemblerek is (lásd IDA, OllyDbg, PE stb.) és egy jártas ember a program mûködését vissza tudja fejteni, ezért se lenne célom kártékony kódot elhelyezni a SA-MP++ -ba, elég nagyot buknék vele.
Emelett még ellenem szolgálna a halom vírusirtó szoftver is, ha a felhasználóknak kívánnék kárt okozni.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #31 Dátum: 2014. Január 13. - 16:41:06 »
+1

 

Szeretném mindenki figyelmét felhívni, hogy egy ilyen ASI (gyk. DLL) fájl az NT Kernelig nyúló módosításokat végezhet a játékos számítógépén, továbbá rendszerfájlokat módosíthat, alkalmazásokról gyûjthet információkat, memóriaadatokat és sütiket (köztük az összes böngészõdben tárolt jelszavat) lophat el; a szerverre telepített modifikáció pedig a szerverkönyvtárban lévõ összes fájlt (beleértve INIs rendszer esetén az összes felhasználó adatait) másolhatja, törölheti és elküldheti, a porton keresztül különbözõ DDoS/botnet hálózatokat üzemeltethet (mind a kliens-, mind a szerver-oldalról)
 
[/quote]
Szerintem ez egyértelmû, de viszont a szerverrõl letöltött módosítások is hasonló veszélyt jelenthetnek. A videóban ahogy láthatod minden letöltés elõtt el kell fogadni, hogy a letöltött szervermódosításokból eredõ károkért a SA-MP++ nem felelõs.
 
[/quote]
Azért egy RenderWare IMG fájl meg egy DLL nem egy kategória, ezt gondolom te is belátod. Az pedig, hogy vannak disassemblerek, gyenge érv, mert a Windows-t is vissza lehet fejteni és mégse mondjuk azt rá, hogy tudjuk a kódot, amely alapján mûködik.
Tudjuk, hogy szeretsz ban evadingelni (ezt simán be lehet rakni a pluginba, hogy kivegye x ember IP-jét a listákról, vagy épp felrakjon valaki mást) és meglepõ módon miután rájöttünk, hogy te vagy a cheater, valami érdekes módon kifolyólag amerikai és egyéb egzotikus országokból kaptunk nem egy DDoS támadást, ezt a Hosting is megerõsítette. Nem kell itt bizonyítgatni semmit, aki szeretné használni, az majd levonja ezekbõl a következtetést.

[WIP] SA-MP++
« Válasz #32 Dátum: 2014. Január 14. - 15:44:55 »
0
Komolyan el lehet tüntetni a money bart?  :OO

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #33 Dátum: 2014. Január 14. - 16:47:44 »
+2
Ha van hozzáférésed a SA memóriájához, akkor kb. mindent meg lehet csinálni, az a kérdés, hogy te vagy mások mennyire fejtették már vissza az engine-t (válasz: elég jól).

[WIP] SA-MP++
« Válasz #34 Dátum: 2014. Január 17. - 10:24:06 »
0
Akkor ez érdekes lessz számomra  :D

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #35 Dátum: 2014. Január 25. - 12:13:29 »
0
25.-e van. :P
(de gondolom februárra vonatkozik, mivel januárban már volt egy videó)

Nem elérhető P3ti

  • 321
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #36 Dátum: 2014. Február 27. - 01:23:10 »
+7
MTA GUI (custom cegui 4.0.0 + MTA gui lib) implementálása SA:MP-on.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140227/66942489sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Link a képhez.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 27. - 01:26:43 írta P3ti »

[WIP] SA-MP++
« Válasz #37 Dátum: 2014. Február 27. - 02:09:43 »
0
Sok sikert :D, ezt most látom elõször! Ment a \"+\"

Nem elérhető b1s

  • 2212
  • Faszidegbénulás
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #38 Dátum: 2014. Március 28. - 17:45:46 »
+3
megállottak a fejlesztések?

Nem elérhető P3ti

  • 321
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #39 Dátum: 2014. Március 30. - 19:50:03 »
+3
Idézetet írta: krook date=1396025146\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megállottak a fejlesztések?
 
www.fb.com/masterblendrp
:)

Nem elérhető ZoleBB

  • 480
  • ZoleBB
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #40 Dátum: 2014. Március 30. - 22:04:43 »
0
Utólag is sok sikert!

[WIP] SA-MP++
« Válasz #41 Dátum: 2014. Március 30. - 22:39:08 »
+2
Kíváló munka!
cegui alapból, Lua és Python-ba lehet scriptelni.
Gondolom alaposan átkellet dolgozni, hogy támogassa pawn-n nyelvet, de szerintem pawn nem is alkalmas rá.
Esetleg c++-be csináltad és úgy hívod meg a függvényeket.

Nem elérhető P3ti

  • 321
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #42 Dátum: 2014. Március 31. - 00:01:35 »
+2
Idézetet írta: bbTamas date=1396211948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kíváló munka!
cegui alapból, Lua és Python-ba lehet scriptelni.
Gondolom alaposan átkellet dolgozni, hogy támogassa pawn-n nyelvet, de szerintem pawn nem is alkalmas rá.
Esetleg c++-be csináltad és úgy hívod meg a függvényeket.
 
C++ -ba csináltam, egyenlõre Pawnból nincs hozzáférés a GUI-hoz, de majd tervezem megvalósítani. :)
Egyenlõre MBRP-hez elkészítem elõre a kellõ felületeket (inventory, login stb.) és aztán esetleg írok Pawn függvényt az összes GUI funkcióhoz vagy pár elõre kész, testreszabható típusú UI elemet csinálok, mint pl. input, password, list dialog.

Nem elérhető b1s

  • 2212
  • Faszidegbénulás
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #43 Dátum: 2014. Március 31. - 14:47:09 »
+2
ez azt jelenti, hogy csak MBRP számára lesz elérhetõ a kiegészítés?

Nem elérhető Vic15

  • 500
    • Profil megtekintése
[WIP] SA-MP++
« Válasz #44 Dátum: 2014. Március 31. - 18:41:41 »
0
Idézetet írta: krook date=1396270029\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45626\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez azt jelenti, hogy csak MBRP számára lesz elérhetõ a kiegészítés?
 
Egyenlõre az a terv :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal