0.3c csak.0.3e-s object id-k kellenének.Meg szerintem amúgy sem lenne jó,mert mintha ebben az mta-ban eltérnének az objectek attól.
0.3c csak.0.3e-s object id-k kellenének.Meg szerintem amúgy sem lenne jó,mert mintha ebben az mta-ban eltérnének az objectek attól. szóval 0.3e object lista kell?Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 19:36:47 )http://www.k-dst.de/kategorien.php 0.3e és 0.3d objectek is itt vannak id+név+kép [/quote]Igen,de MTA-ban másak az object ID-k.
2. Bontsd ki ide a letöltött csomagot:MTA Telepítési hely\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\[editor]szóval a \"editor_gui\" és az \"editor_main\" zip az \"[editor]\" mappában van.3. Indítsd el az MTA-t, és a map editort üzemeld be.[/quote]Heló, nem tudom hova másoljam a kicsomagolt 2 mappát... nincs semmilyen \"[editor]\" mappa.Már mindenhova bemásoltam de nem jó. :grrrrr:
Feltétlen szükséges ezt a konvertert használni? Nem elég a convertffs.com?:\\
Én praktikusabban csinálom a konvertálást. Megfogom szépen átkonvertálom a convertffs -n majd a real map editoral betöltöm és átkonvertálom ott is DynamicObject -re és jó lesz.