SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),x+(x/4), y+(y/4), z+(z/4));
(Speedhack, nem ugrás)
Egyszerubb és gyorsabb a sok lebegopontos muvelet helyett :/
Mivel így ha 0 az egyik akkor az elosztja 4-el és ugyebár nem lesz semmi mert 0/4 = 0...
Ahogy Epsilon mondaná: egy kis térgeometria.
Szorzással is meg lehet ugyan oldani.
Vagy kiszámoljuk az abszolút értékét, meg a négyzetgyökét stb... és azt addoljuk de ezt inkább nem írom le :amazed:
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z); // lekérdezzük a játékos pocícióját
Fail mert nem a pozícióját kérdezzük le hanem a térbeli mozgása értékét.
new Float:x, Float:y, Float:z;
(Igaz régebben én is így csináltam)
Ezzel az a gond h kicsit pazarol mivel 3-at hozol létre.
Egyszerubben:
new Float:V[3];
GetVehicleVelocity(vehicleid,V[0],V[1],V[2]);
és így tovább.
Amúgy jó leírás lett, de kicsit javíthatnál rajta.